…Και αν ο ασθενής βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο, τότε δείχνει τον θάνατό του και την ταφή του, επειδή ο Παντοδύναμος λέει: « Όσοι πεθαίνουν οι άγγελοι, είναι καλοί, λένε ειρήνη επάνω σου, μπες στον Παράδεισο. » Τι σημαίνει εδώ είναι ο τάφος, διότι ο προφήτης, η ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, δήλωσε : Ο τάφος είναι ένας κήπος από τον κήπο του Παραδείσου ή ένα λάκκο από τα pits της φωτιάς ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Όποιος εμπλέκει κάτι στον εαυτό του και δίστασε να το ερευνήσει και να δει ένα όραμα, τότε μπορεί να το ερμηνεύσει δηλώνοντας αυτήν την αντωνυμία, και μερικοί είπαν ότι αναφέρεται στον παρατηρητή για να αντλήσει το όνομα ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι φτιαγμένος με κυδώνι, αν είναι άρρωστος, θα πεθάνει και αν είναι υγιής, πρέπει να ταξιδέψει και να είναι ένδοξος στο ταξίδι του λόγω της προέλευσης του ονόματος ….

…Έρχεται στον ύπνο που ξαπλώνει στο Ραμαζάνι; Στα προηγούμενα άρθρα και συζητήσεις, αποφασίσαμε για ένα τεκμηριωμένο γεγονός, το οποίο είναι ότι το όνειρο από τον Σατανά είναι πραγματικότητα, όχι μεταφορά, και αναφέραμε εκείνη τη στιγμή το σωστό χαντίθ στο Σαχχ : το όραμα είναι από τον Ευεργετικό και το το όνειρο είναι από τον Διάβολο . Αλλά και στον ευλογημένο μήνα του Ραμαζανιού, αναφέρθηκε το χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ότι είπε, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Όταν μπαίνει το Ραμαζάνι, ανοίγονται οι πύλες του ουρανού, οι πύλες της κόλασης είναι κλειστά, και οι διάβολοι είναι αλυσοδεμένοι . Αφήγηση από τον Μπουχάρι . Λοιπόν, η σειρά των δαιμόνων σημαίνει την απουσία ονείρων, εφιάλτων και καταλήψεων σε αυτόν τον ιερό μήνα; Η απάντηση από την αρχή : Όχι, μπορεί να δείτε εφιάλτες και το άτομο μπορεί να κοιμηθεί το Ραμαζάνι, και εδώ είναι περισσότερη εξήγηση . Ο λόγος για τη σύγχυση είναι η φράση : Οι διάβολοι είναι αλυσοδεμένοι και το νόημά του είναι με διάφορους τρόπους, όπως : 1 / Ότι η αλυσίδα είναι συγκεκριμένη για όσους αναζητούν την ακρόαση και ότι η ακολουθία τους εμφανίζεται κατά τις νύχτες του Ραμαζανιού παρά τις μέρες του, επειδή τους παρεμποδίστηκαν τη στιγμή της αποκάλυψης του Κορανίου από την υποκλοπή, έτσι αύξησαν την ακολουθία, υπερβολικά στην απομνημόνευση . 2 / Μπορεί να σημαίνει ότι οι διάβολοι δεν απαλλάσσουν τον πειρασμό των μουσουλμάνων σε αυτό που βρίσκουν σε άλλους, επειδή ασχολούνται με νηστεία που καταστέλλει τις επιθυμίες τους, και επειδή είναι απασχολημένοι με την ανάγνωση του Κορανίου και ανάμνηση και ορθές πράξεις . 3 / Ότι η αλυσίδα είναι συγκεκριμένη για ορισμένους, και είναι η Μαράδα, και έχει αποδεικτικά στοιχεία, και είναι το Χαντίθ του Αμπού Χουράιρα με τη διατύπωση : Εάν η πρώτη νύχτα του Ραμαζανιού ήταν αλυσοδεμένη από τους διαβόλους και την επιστροφή του Παραδείσου . Και στη διατύπωση : και οι διάβολοι επικρατούν σε αυτό . Εν κατακλείδι, η αλυσίδα των δαιμόνων μπορεί να είναι στην εμφάνιση και την αλήθεια του, και ότι όλα αυτά είναι ένα σημάδι για τους αγγέλους να μπουν στο μήνα και να μεγιστοποιήσουν την ιερότητά του και να αποτρέψουν τους δαίμονες να βλάψουν τους πιστούς, και αυτό μπορεί να είναι ένδειξη της αφθονίας της ανταμοιβής και της συγχώρεσης, και ότι οι δαίμονες είναι λιγότερο σαγηνευμένοι και γίνονται σαν αλυσοδεμένοι, οπότε δεν βλέπω τι αποτρέπει την εμφάνιση ονείρων ή εφιάλτων . Ο Al-Qurtubi είπε, αφού πρότεινε ότι το έφερε προς τα έξω : Εάν ειπωθεί, πώς βλέπουμε τα κακά και τις αμαρτίες να συμβαίνουν στο Ραμαζάνι, και εάν οι διάβολοι είναι δεμένοι, αυτό δεν θα συμβεί; Η απάντηση είναι ότι είναι λιγότερο από τη νηστεία των νηστείων των οποίων οι συνθήκες διατηρούνται και η εθιμοτυπία του παρατηρείται, ή τα δεμένα μερικά από τους διαβόλους και είναι οι αποστάτες, όχι όλοι τους, ή αυτό που σημαίνει είναι να μειώσουν τα κακά σε αυτό και αυτό είναι ένα απτό θέμα, επειδή η εμφάνιση αυτού σε αυτό είναι μικρότερη από άλλες, καθώς δεν είναι απαραίτητο να δεθούν όλοι τους ότι δεν συμβαίνει κακό Δεν υπάρχει αμαρτία, γιατί γι ‘αυτό υπάρχουν και άλλες αιτίες από τους δαίμονες, όπως οι κακές ψυχές, οι άσχημες συνήθειες και οι ανθρώπινοι δαίμονες, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Όσον αφορά το κλάμα : Αφηγήθηκε η εξουσία του Ibn Sirin ότι είπε : Το να κλαίει στον ύπνο είναι το μήλο του ματιού και αν συνοδεύεται από κλάμα, πένθος και χορό, δεν επαινείται ….

…Ροχαλητό στον ύπνο : δηλώνει την αμέλεια του ονειροπόλου και εξαπάτησε αυτούς που τον εξαπάτησαν . Και όσον αφορά την αύξηση της φωνής, υψώνεται δυνατά εναντίον ενός λαού με απαράδεκτο τρόπο, με βάση αυτό που ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και χαμηλώστε τη φωνή σας .~ Και αν βλέπει σαν να ακούει μια καλή, καθαρή φωνή, αποκτά την εντολή . Και όποιος το βλέπει σαν ένα άτομο να ακούει προσβλητικό, πληγώθηκε και μετά το κατακτά και νίκησε πάνω του, και ειπώθηκε ότι είναι δικαίωμα για τον συκοφαντία που προσβάλλει, όπως κάθε συκοφαντίας πρέπει να τον περιορίσει . Και αν η προσβλητική είναι ιδιοκτησία, τότε αυτός που προσβάλλεται είναι καλύτερος από αυτόν που προσβάλλεται, επειδή αυτός είναι βλασφημικός και αυτός που κατηγορείται είναι ο Μανσούρ . Και όποιος βλέπει ότι φωνάζει μόνος του, η δύναμή του είναι αδύναμη . Αν υψώσει τη φωνή του πάνω από έναν μελετητή, τότε διαπράττει αμαρτία επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Μην υψώνεις τη φωνή σου πάνω από αυτήν του Προφήτη ». Οι μελετητές είναι οι κληρονόμοι των προφητών ….

…Προσοχή από τον ύπνο : Δείχνει την κίνηση του παππού και την επιθυμία του και ο Al-Qayrawani είπε : Ο ύπνος στο στομάχι έχει κερδίσει τη γη, τα χρήματα, την οικογένεια και τα παιδιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται στον ύπνο του, αυτό δείχνει παραμέληση για κάτι ….

…Όσο για τον ύπνο, όποιος βλέπει ότι κοιμάται, τότε είναι η διαφθορά στη θρησκεία του, και ίσως αγνοεί τα συμφέροντά του. Και όποιος βλέπει ότι είναι καλυμμένος με υπνηλία, τότε είναι ασφαλής, και όποιος βλέπει ότι κοιμόταν και ξύπνησε, βρίσκει κάτι που αγνοούσε, και όποιος είδε ότι ξύπνησε κοιμισμένος τον οδηγεί στο δρόμο της αλήθειας και όποιος βλέπει ότι κάποιος τον ξυπνήσει για αυτό…

…Οι άνθρωποι του Ουρανού ή οι άνθρωποι της Κόλασης βλέπουν οράματα ή ονειρεύονται; Αυτό το ζήτημα είναι ένα από τα θέματα για τα οποία έχω σταματήσει πολύ, και μετά από μια μακρά έρευνα για τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων του Παραδείσου και των ανθρώπων της Κόλασης, λέω : Ο Παράδεισος είναι η κατοικία της ευλογίας, και τι καλοσύνη, Θεέ Ο Παντοδύναμος λέει στο θεϊκό Χαντίθ που διηγείται ο Μπουχάρι στο Βιβλίο του Παραδείσου και την περιγραφή της ευδαιμονίας του μέσω του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : [ Έχω προετοιμάσει για τους δίκαιους υπηρέτες μου αυτό που δεν είδε κανένα μάτι, κανένα αυτί δεν άκουσε και όχι κινδυνεύει η ανθρώπινη καρδιά ]. Σύμφωνα με αυτό που κάλεσε λέγοντας ειρήνη σε αυτόν για αυτά, όπως αναφέρεται και στο Bukhari, στην ίδια θέση η πρώτη : […….. Μην ουρήσετε, ούτε αφοδεύσετε, ούτε Imitkhton, ούτε Atvlon, Omchathm χρυσός, μόσχος υποψήφιος, και Mjamram Aloe Και οι σύζυγοί τους al-hoor al-ayn, τα ήθη τους για τη δημιουργία ενός άνδρα, σύμφωνα με τον πατέρα τους Αδάμ, εξήντα κύβους στον ουρανό ]. Αυτή η ευδαιμονία είναι αιώνια, και η φωτιά είναι και η κατοικία της αιώνιας δυστυχίας. Al-Sahih έχει επίσης αποδειχθεί ποιο Al-Bukhari διηγήθηκε μέσα από το Αμπού Σαΐντ, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού να του παρέχονται, δήλωσε : […. Ο λαός του παραδείσου ! Αθανασία, δεν υπάρχει θάνατος, λαοί της κόλασης ! Η αθανασία δεν είναι θάνατος ]. Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της ανεπάρκειας στα δεξιά των ανθρώπων του Παραδείσου, και ήρθε στο Χαντίθ μέσω του Abu Huraira με μια αλυσίδα μετάδοσης : [Ο ύπνος είναι ο αδελφός του θανάτου και οι άνθρωποι του Παραδείσου δεν κοιμούνται. ] Αυτό το Χαντίθ διορθώθηκε από τον Αλ-Αλ-Άλμπανι, ο Θεός να τον έχει έλεος, στο Αλ-Σιλσιλά Αχ-Σαχχαχ, Ι / 1 σ. : 74 H : 1087 Αντιφάσκει επίσης τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων της κόλασης, καθώς επιθυμούν να τους απαλλάξει ο Θεός από τα βασανιστήρια τους, αλλά δεν έχουν παρά θλίψη, όπως είπε ο Παντοδύναμος. [Και προειδοποιήστε τους την ημέρα της θλίψης, καθώς το θέμα έχει περάσει ενώ είναι αμελή και δεν πιστεύουν ] Maryam : 39….

…Έχει σημασία να βλέπεις κάποιον που κοιμόταν για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όπως ένα άτομο που κοιμάται για λίγο ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ή βάζει το χέρι του στο γραφείο, κατά τη διάρκεια της εργασίας, για παράδειγμα, και στη συνέχεια κοιμάται για έναν πολύ σύντομο ύπνο , και μερικοί μπορεί ακόμη και να χαλαρώσουν στα φανάρια και να κλείσουν τα μάτια τους, και να δουν αυτή τη στιγμή ως ύπνο Ή όραμα, είναι αυτά τα οράματα αξιόπιστα και εκφράζουν ….. ; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά ρωτείται από όσους ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη, και η απάντησή μου είναι ότι τα οράματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αξιόπιστα και εκφραστικά, και μπορεί ακόμη και να είναι πιο αληθινά από τα οράματα που βλέπονται με έναν μακρύ, μακρύ ύπνο . Έτσι, βρίσκετε επιστήμονες που ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη προτιμούν τα οράματα της μαγείας ή του ύπνου. Είναι ένα μεσημεριανό ύπνο, σε αντίθεση με άλλους . Μερικοί έχουν συμπεράνει τα λόγια τους με το Χαντίθ του Αμπού Σάιντ [το πιο ειλικρινές της αποκάλυψης από τους μάγους ], το οποίο παρέσχε από τον Αχμάντ ένα marfoo »και επικυρώθηκε από τον Ibn Hibban . Στο Al-Fath, ο Ibn Hajar κάλεσε το κεφάλαιο για τη νυχτερινή όραση, και είπε, εξηγώντας το : Δηλαδή, το όραμα ενός ατόμου τη νύχτα, τα όραμά του κατά τη διάρκεια της ημέρας ισούνται ή διαφέρουν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρόνων του καθενός ; Αναφέρθηκε ότι ο Nasr bin Yaqoub al-Dinouri είπε : Η ερμηνεία του οράματος στην αρχή της νύχτας επιβραδύνει την ερμηνεία της και από το δεύτερο μισό επιταχύνεται με τα διάφορα μέρη της νύχτας και ότι η ταχύτερη ερμηνεία του τα οράματα της μαγείας, ειδικά όταν σπάει η αυγή . Με την εξουσία του Jaafar al-Sadiq : Αυτή είναι η ταχύτερη ερμηνεία του οράματος του σιέστα . Και αν όλα αυτά προτιμούν το όραμα της ημέρας από το όραμα της νύχτας, τότε βρίσκουμε μερικούς να λένε ότι υπάρχει ισότιμος μεταξύ τους, και ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους, και από αυτό που προήλθε από αυτό που διηγήθηκε για αυτό είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari, με την εξουσία του Ibn Sirin που είπε : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας . Η Al-Qayrawani είπε, εξηγώντας σε αυτήν : Δηλαδή, δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ νυχτερινών και ημερών οραμάτων, καθώς και στο όραμα γυναικών και ανδρών….

…Υποφέρω από το να μην ξυπνήσω , ποια είναι η λύση; Μερικές φορές η συνέλευση με φέρνει μαζί , ή η συνομιλία μερικές φορές με φέρνει μαζί με κάποιον που υποφέρει και λέει : Είμαι πολύ βαρύς ύπνος και κανείς δεν μπορεί να με ξυπνήσει ακόμη και για προσευχή !! Υπάρχει θεραπεία για αυτά ;;; Πρώτα απ ‘όλα, λέω ότι ζούμε αμέτρητες πολλές ευλογίες, και αυτός ο ύπνος δεν είναι παρά ένα πολύ απλό παράδειγμα, τότε λέω ότι κάποιος που πάσχει από δυσκολία να σηκωθεί από τον ύπνο του ή πάσχει από διαταραχή ύπνου σε αυτόν, εγώ Μην βρείτε γι ‘αυτόν μια καλύτερη θεραπεία από τις πέντε προσευχές, μια ευεργετική και θεραπευτική θεραπεία, Θεός, Θεέ, δόξα σε Αυτόν, όταν είπε : [ Η προσευχή ήταν για τους πιστούς εγκαίρως ] Έχει βάλει ένα μυστικό για προσευχή από την άποψη του χρόνου, οπότε όποιος τηρεί τις προσευχές εγκαίρως, δεν θα κοιμηθεί, έτσι ώστε να έχει ένα ικανοποιητικό φαινόμενο, και είναι γνωστό ότι αυτός που πάσχει από να ξυπνήσει αργά το βράδυ, για παράδειγμα είναι αυτός που παίρνει το δικαίωμα ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας και αυτός που κοιμάται νωρίς το βράδυ είναι αυτός που ξυπνά στην αρχή της ημέρας και αυτό συμβαίνει συχνά, διαφορετικά μπορεί να υπάρχει κάποιος που κοιμάται νωρίς και δυσκολεύεται να ξυπνήσει την αυγή, αλλά η θεραπεία είναι για αυτά εάν το γνωρίζουν. Είναι πρόθυμος να κάνει κάθε προσευχή τη στιγμή του, και αν το καθένα από αυτά εφαρμόζει αυτό το σύστημα, είμαι βέβαιος ότι τα προβλήματα της παραμονής αργά ή της έλλειψης ύπνου ή της δυσκολίας στον ύπνο και η ενεργοποίηση του κρεβατιού θα τελειώσει πολύ , και πρέπει μόνο να προσπαθήσεις και μετά να κρίνεις, και να προσέχεις Όποιος ξυπνά για τη δουλειά του, για παράδειγμα, και το έργο του με όλες τις δυσκολίες και μεγάλη δυσκολία, αλλά νικήθηκε στην ίδια μάχη με τον ύπνο τη στιγμή της αυγή προσευχή, αυτή είναι η μόνιμη μάχη μας, και θυμάμαι από τον τρόπο που μου είπε ο γιος μου ότι μισώ τη μελέτη γιατί μας κάνει να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς !! Γι ‘ αυτό του είπα, γιος : αν δεν ξυπνούσατε για να μελετήσετε, θα ξυπνούσατε για την προσευχή Fajr, γιατί το πρόβλημα θα παραμείνει μαζί σας ενώ κοιμάστε, και δεν υπάρχει λύση γι’ αυτό εκτός από το ότι είστε ικανοποιημένοι με τον ύπνο η αρχή της νύχτας ….

…Ο Μάιουν επωφελείται – από αυτόν που έβγαλε το μάτι – αυτό που βλέπει από οράματα ή όνειρα, όταν ανακαλύπτει την αιτία ή το μάτι του, όταν αυτός – που τον προκάλεσε από το μάτι – ; Αυτό είναι ένα ζήτημα που μου θίγεται συνεχώς, και είναι από αυτό που συζήτησα στο πρόγραμμα των ονείρων στην οθόνη Mbc , και το επεισόδιο έλαβε μια καλή, και μεγάλη ανταπόκριση κάθε φορά, επαίνους προς τον Θεό, και τι τα μάτια βλέπω από την άποψή μου δεν είναι χωρίς δύο πτυχές : 1 / Το να βλέπεις το όραμα αφού επιμένει στον Θεό Με ικεσία, να θεραπεύσεις και να ανακάμψεις χωρίς να σκεφτόμαστε τα μάτια ή να τα υπερβάλλουμε, και χωρίς να υποψιάζομαι κανέναν . Εδώ και σε αυτήν την περίπτωση, τα οράματα μπορούν να ωφελήσουν τους ιδιοκτήτες τους, και ίσως στην έκφρασή τους έναν λόγο για τη διαφυγή του ιδιοκτήτη, ή την ένδειξή του για την αιτία της αιτίας του . 2 / Για να δείτε το όραμα. Αμφιβάλλει για ένα άτομο, οικογένεια ή φίλο, ή αμφιβάλλει για μια κατάσταση, όπως κάποιος που τον έχει έρθει μετά από ένα πάρτι ή μια εξέταση, οπότε αμφιβάλλει ποιος έχει παρακολουθήσει αυτές τις εκδηλώσεις, για παράδειγμα, και αυτό το άτομο αρχίζει να δουλεύει το μυαλό του , και οι σκέψεις και οι ψίθυροι αρχίζουν να παίζουν μαζί του δεξιά και αριστερά, και δεν είναι κρυμμένο ότι αυτό ήταν μια από τις ενέργειες του διαβόλου, τότε αυτό το άτομο μπορεί να καλέσει τον Κύριό του να του δείξει σε ένα όνειρο ένα όραμα που να δείχνει μάτι, και στη συνέχεια κοιμάται και ονειρεύεται έναν ή περισσότερους ανθρώπους, ή μια οικογένεια, και μπορεί να είναι συνάδελφος ή συγγενής, και μπορεί ακόμη και να είναι λάτρης των ανθρώπων που τον αγαπούν !!!! Τον συνδέει με την ατυχία του, γιατί λέω εδώ ότι αυτό είναι λάθος, και είναι μια από τις ενέργειες του διαβόλου και της ερωμένης του για τον άνθρωπο, για να τον κάνει σε μόνιμη θλίψη και έναν κύκλο από τον οποίο δεν μπορεί να βγει, και από εδώ ξεκινάει για μερικούς ανθρώπους ένα ατελείωτο ταξίδι με τους εκφραστές, μετά με τους αναγνώστες, έπειτα με τους γιατρούς …… κ.λπ., και αυτό το ταξίδι μπορεί να τελειώσει με ανάρρωση ή μπορεί να μην τελειώσει. Και είναι κυρίαρχος, και ο λόγος σε αυτήν την περίπτωση : Είναι αυτές οι αυταπάτες που προκύπτουν από το γεγονός ότι τα όνειρα μπορεί να υποδεικνύουν ποιος υπέφερε ή προκάλεσε το μάτι . Εδώ λέω μια αλήθεια, ώστε να μην καταλάβει από τα λόγια μου την απόλυτη γενίκευση : ότι η αναγνώριση του ματιού μέσω των ονείρων του ματιού είναι δυνατή, και υπάρχουν πολλοί που επωφελήθηκαν από αυτήν τη μέθοδο, αλλά όχι με τον τρόπο που υπάρχει σήμερα, και στην οποία ο θεραπευτής ζητάει το βοήθημα να του πει μετά την ανάγνωση, ή τη συνεδρία θεραπείας, Όποιος βλέπει στον ύπνο και ισχυρίζεται ότι είναι ο «Ain, και αυτό που είδε ο Ma’un σε μια τόσο λανθασμένη κατάσταση είναι άκυρο, και αυτό που βασίζεται στο ψεύτικο δεν είναι έγκυρο …. Εάν αυτός ο ασθενής διεγείρεται και τον ρώτησε αφού τον διάβασε να κοιμηθεί, και τότε θα δει το μάτι του στον ύπνο του Είναι σαν ένα σωλήνα που είναι το προϊόν της σκέψης για κάτι , ανησυχίες ή έργα, και αν ο ιδιοκτήτης του κοιμηθεί, το βλέπει στον ύπνο του, και αυτό δεν έχει καμία έκφραση και καμία προσοχή σε αυτό, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

…Όποιος δει μια πατάτα χτυπημένη από το έδαφος, στο Μπακί, ή σε νηπιαγωγείο, θα ερμηνεύσει στον τάφο ενός μάρτυρα ) εμφανίζεται εκεί ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Αρουραίος : Είναι επίσης από αυτούς, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι είναι κλέφτης, και έχει ειπωθεί ότι το ποντίκι δείχνει παιδιά και Mamluks . Και ειπώθηκε ότι η έξοδος του ποντικιού από το σπίτι η κατάρρευση της χάρης . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να έχω ποδοπατήσει ένα ποντίκι που βγαίνει από το στόλο του μια ημερομηνία, οπότε είπε : Είστε ανήθικη γυναίκα; Είπε : Ναι . Είπε : Θα γεννήσεις έναν καλό γιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος βάζει τα δάχτυλά του στο αυτί του, δείχνει ποιος χτυπά την οικογένειά του ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: «Όποιος είδε ότι κάποιος τον χτύπησε και δεν ήξερε ποιος ήταν ο λόγος για να τον ξυλοκοπήσει, τότε θα κερδίσει καλά και χρήματα και θα φορέσει κάτι νέο. Εάν φοβάται να λιθοβολήσει το ξυλοδαρμό, είναι ασφαλές από αυτό που φοβάται . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει συνουσία μαζί του, δείχνει ότι πληροί τις ανάγκες του και ότι ελέγχει τα πράγματα με τρόπους ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει, είναι περιορισμένος και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ή στη γυναίκα που θηλάζει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος έχει πεθάνει και οι άνθρωποι τον θυμούνται καλά, τότε θα είναι αξιέπαινος στην κατάσταση του ή στην εργασία που κάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος που αποδέχεται το ρητό του ενώ είναι ξύπνιος τον ενημερώνει ότι δεν θα πεθάνει ποτέ, τότε θα σκοτωθεί για τον σκοπό του Θεού και θα είναι ζωντανός μετά από αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Μην θεωρείτε αυτούς που σκοτώθηκαν η αιτία του Θεού να είναι νεκρός αλλά ζωντανός . Το στίχο ….

…Και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί το πέπλο του ή κάποιος το αφαιρεί από αυτό, ερμηνεύεται χωρίζοντας τη γυναίκα του, είτε με διαζύγιο είτε με θάνατο ….

…Και όποιος βλέπει ότι αγόρασε μια σέλα ή κάποιος του το έδωσε, αγοράζει μια σκλαβιά ή προτείνει μια γυναίκα με πολλά χρήματα και παίρνει χρήματα από αυτήν όσον αφορά την κληρονομιά ….

…Ίσως το πλοίο να υποδεικνύει το τζαμί, την αγορά ή την πίστη των ανθρώπων του νοικοκυριού, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, επειδή είναι τα πλοία της απελευθέρωσης . Το πλοίο δηλώνει την ταβέρνα καθώς δείχνει το ίδιο το άτομο ή την ασφάλεια των εχθρών και τον πλούτο των φτωχών . Εάν το πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα, ήταν απόδειξη ότι ήταν ένας από τους ανθρώπους της φωτιάς. Εάν το πλοίο του έγινε σίδηρος ή χαλκός, αυτό δείχνει τη μακροζωία του ποιος ήταν αιχμηρός και αν κάποιος έγινε σίδηρος ή κάποιος από αυτό, τότε η υποψία συμπεριλήφθηκε στον οποίο υποδείχθηκε το πλοίο . Αν έβλεπε ότι έφαγε το πλοίο ή το κατάπιε, θα έτρωγε την τιμή του . Εάν είδε ότι το πλοίο του είπε δικαιολογημένο, θα δείξει ότι θα λάβει σοφία από αυτούς που είναι ανίδεοι . Βλέποντας την Κιβωτό του Νώε, ειρήνη πάνω του, δείχνει τις χαρές, τις απολαύσεις και τη βροχή της βροχής, όχι ότι είναι άδικοι, υποδεικνύει ξηρασία και ατυχία . Η Κιβωτός του Νώε, ειρήνη σε αυτόν, υποδηλώνει ανακούφιση από τις αντιξοότητες, ασφάλεια από πνιγμό για ταξιδιώτες στη θάλασσα ή γάμος για μόνους, έντιμη θέση και νίκη επί των εχθρών . Ίσως το πλοίο να υποδεικνύει το τζαμί, την αγορά ή την πίστη των ανθρώπων του νοικοκυριού, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, επειδή είναι τα πλοία της απελευθέρωσης . Το πλοίο υποδηλώνει την ταβέρνα καθώς δείχνει το ίδιο το άτομο ή την ασφάλεια των εχθρών και τον πλούτο των φτωχών . Εάν το πλοίο βυθίστηκε στη θάλασσα, ήταν απόδειξη ότι ήταν ένας από τους ανθρώπους της φωτιάς. Εάν το πλοίο του έγινε σίδηρος ή χαλκός, αυτό δείχνει τη μακροζωία του ποιος ήταν αιχμηρός και αν κάποιος έγινε σίδηρος ή κάποιος από αυτό, τότε η υποψία συμπεριλήφθηκε στον οποίο υποδείχθηκε το πλοίο . Αν έβλεπε ότι έφαγε το πλοίο ή το κατάπιε, θα έτρωγε την τιμή του . Εάν είδε ότι το πλοίο του είπε δικαιολογημένο, θα δείξει ότι θα λάβει σοφία από αυτούς που είναι ανίδεοι . Βλέποντας την Κιβωτό του Νώε, ειρήνη πάνω του, δείχνει τις χαρές, τις απολαύσεις και τη βροχή της βροχής, όχι ότι είναι άδικοι, υποδηλώνει ξηρασία και ταλαιπωρία . Η Κιβωτός του Νώε, ειρήνη πάνω του, υποδηλώνει ανακούφιση από τις αντιξοότητες, ασφάλεια από πνιγμό για ταξιδιώτες στη θάλασσα ή γάμος για μόνους, έντιμη θέση και νίκη επί των εχθρών ….

…Al-Raha : Ο μύλος δηλώνει τα προς το ζην του ιδιοκτήτη και του καταστήματός του, και όποιος ζει μαζί του ή όποιος τον υπηρετεί και διορθώνει το φαγητό του και τον παντρεύεται από μια γυναίκα και έναν σκλάβο . Ίσως έδειξε ταξίδι προς την περιστροφή του, και ίσως έδειξε την επιδημία και τον πόλεμο για να την συντρίψει . Οι Άραβες και οι ποιητές το εκφράζουν συχνά από αυτούς, οπότε όποιος αγοράζει έλεος παντρεύεται εάν είναι άγαμος, ή ο σύζυγος ή ο γιος της κόρης του, ή αγοράζει έναν υπηρέτη για συνουσία ή υπηρεσία, ή ταξιδεύει εάν είναι ταξιδιώτης και εάν είναι φτωχοί, θα επωφεληθούν από αυτό είναι αρκετό, γιατί Al-Raha χρειάζεται μόνο ποιος έχει τι να αλέσει σε αυτό . Όσο για εκείνον που δημιουργεί έναν μύλο στον οποίο αλέθουν ανθρώπους σε νερό, θάλασσα ή άλλα πράγματα, ανοίγει ένα κατάστημα ή ένα κατάστημα εάν δεν έχει κατάστημα και δημιουργεί τα προς το ζην του εάν δεν μπόρεσε, ή κάθεται για ανθρώπους με τη βοήθεια ενός κυβερνήτη, οφέλους ή εμπιστοσύνης, και έχει την αίσθηση του λαού . Όσο για το άτομο που παίρνει το αλεύρι στο χέρι του, θα παντρευτεί, θα είναι άνετα ή θα κάνει σεξουαλική επαφή, γιατί οι δύο πέτρες είναι σαν το ζευγάρι και το ράμμα είναι σαν το αρσενικό και το αδύναμο . Και αν ήταν χωρίς πόλο, τότε η σεξουαλική επαφή ήταν απαγορευμένη και δύο γυναίκες μπορεί να είναι αηδιαστικές και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, τότε ίσως μεσολαβεί στη σύμβαση μεταξύ ενός ζευγαριού ή δύο συντρόφων ή ταξιδεύει αναζητώντας τροφή . Όσο για τις μεγάλες καταστροφές, εάν φαίνονται στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά, εάν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι πόλεμος, ειδικά αν λείπει φωτιά ή βράχος . Διαφορετικά, ήταν ένας μύλος, ειδικά εάν το έδαφος εξαιρέθηκε κριθάρι, ή νερό, λάσπη και άπαχο κρέας . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Αλ Ράχα πάνω στο νερό, ένας άντρας με πολλά χρήματα που ρέουν στα χέρια του, επιμελητής υποθέσεων και όποιος ζήτησε καταφύγιο σε αυτόν, ο καλός παππούς του είδε έναν άνεμο να γυρίζει, μια καλή ποσότητα αλευριού . Και το ρεύμα του νερού που εισέρχεται στην Αλ Ράχα από την κατεύθυνση αυτού που αναφέρεται . Ίσως ήταν το al-Raha αν ήταν ταξίδι . Εάν πάει χωρίς σιτάρι, τότε είναι ταραχή, και αν γίνει στραβά, το φαγητό θα βράσει . Δύο αδίστακτοι άνδρες είναι συνεργάτες που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να διορθώσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να γυρίζει χωρίς νερό, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Η ζωή σου πλησίασε . Ο άνεμος άφησε ένα επιχείρημα που δεν επιβιώνει . Και η θραύση της Ράχα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της, μερικά από αυτά υποδηλώνουν την ανακούφιση του ιδιοκτήτη των ανησυχιών, και μερικά από αυτά δήλωσαν ότι δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη της . Και όποιος τον βλέπει να αλέθει, θα είναι καλύτερος από τη σκληρή δουλειά των άλλων . Ο Αλ Ράχα δηλώνει πόλεμο, επειδή οι Άραβες λένε ότι υπάρχει πόλεμος ….

…Τραγούδι Εάν ακούτε μια φωνή τραγουδώντας σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει ότι έχετε την αίσθηση του χιούμορ και απολαμβάνετε χαρούμενους συντρόφους . Σύντομα θα ακούσετε καλά νέα από έναν απόντη . Αν ονειρεύεστε ότι τραγουδάτε και όλα γύρω σας είναι χαρούμενα και φωτεινά, αυτό σημαίνει ότι η ζήλια και ο φθόνος σας θα ρίξει μια σκιά στην ευτυχία σας και θα την επηρεάσει . Εάν το τραγούδι που τραγουδάτε είναι λυπηρό, θα εκπλαγείτε από τις κακές σας συνθήκες και τις δύσκολες συνθήκες . Και αν οι στίχοι του τραγουδιού σας είναι χυδαίοι, ξέρετε ότι θα ζήσετε σε φοβερή φτώχεια και στέρηση ….

…Τσάι Εάν ονειρεύεστε ότι βράζετε τσάι, αυτό σημαίνει ότι θα διαπράξετε ανόητες ενέργειες και αυτό θα ακολουθήσει από μια βαθιά αίσθηση τύψεων . Αν δείτε τους φίλους σας να πίνουν τσάι, αυτό προβλέπει ότι θα νιώσετε γεμάτοι από δραστηριότητες και κοινωνικές απολαύσεις και θα εργαστείτε για να αλλάξετε τα συναισθήματά σας προσφέροντας βοήθεια σε άλλους στη θλίψη τους . Βλέποντας τον πόνο στο τσάι υποδεικνύει προβλήματα με το συναίσθημα και τις κοινωνικές σχέσεις με τους άλλους . Εάν χύσετε τσάι, αυτό προβλέπει προβλήματα και θλίψη στο σπίτι . Εάν βρείτε ένα κενό τσαγιέρα, αυτό σημαίνει πολλές φημολογίες πειράγματος και άσχημα νέα . Εάν διψάτε για τσάι, αυτό προβλέπει ότι θα εκπλαγείτε από την επίσκεψη απροσδόκητων φίλων ….

…Το βουτυρόγαλα πίνοντας βουτυρόγαλα σημαίνει ότι η θλίψη θα ακολουθήσει κάποια κοσμική απόλαυση και ότι κάτι απερίσκεπτο θα βλάψει τη γενική υγεία του ονειροπόλου . Είτε το δίνετε είτε το δίνετε σε χοίρους, παραμένει κακός οιωνός . Αν ονειρευόσασταν ότι πίνατε μαγειρεμένο γάλα με σούπα στρειδιών, αυτό σημαίνει ότι θα κληθείτε να κάνετε κάτι πολύ δυσάρεστο και η κακή αίσθηση θα σας αντιμετωπίσει . Υπάρχουν φιλονικίες και η φιλία απειλείται . Εάν ξυπνήσετε το πίνετε, μπορεί να δείξετε μια χαρούμενη κατανόηση των διαφωνιών με συνετή και σοφή ελιγμό ….

…Ένα λάκκο Εάν ονειρευόσασταν να ψάχνετε σε ένα λάκκο, τότε θα διαπράξετε ηλίθιες στο επίπεδο της εργασίας και άλλοι θα σας αποξενώσουν λόγω της μεγάλης διαμαρτυρίας σας . Εάν πέσετε στο όνειρο, αυτό σημαίνει βαθιά ανησυχία και θλίψη . Αν ξυπνήσετε, αισθάνεστε ότι θα πέσετε σε ένα λάκκο, τότε αυτό σημαίνει ότι έχετε ξεφύγει από την αγωνία και τις ανησυχίες που θα σας περιβάλλουν . Αν ονειρευτήκατε ένα λάκκο, αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχετε ανάγκη, αλλά η ζωή θα είναι ένας επίπονος αγώνας για εσάς. Εάν σκάψετε μια τρύπα και βρείτε ραδιενεργό υλικό, αυτό σημαίνει μια θετική αλλαγή στην τύχη . Αλλά αν σκάψετε και βρείτε μια μεγάλη περιοχή ψευδούς ομίχλης, θα ενοχληθείτε από μια πραγματική αίσθηση κακών ειδήσεων . Εάν το νερό γέμιζε την τρύπα που σκάψατε, αυτό σημαίνει ότι τα πράγματα δεν θα υποταχθούν στη θέλησή σας παρά τις πολλές προσπάθειες που έχουν δαπανηθεί ….

…Το όφελος του Ντάνιελ είπε ότι το όνειρο διαφέρει σε διαφορετικούς τύπους, καθώς και στην ιδιοσυγκρασία και τις ιδιοτροπίες του σώματος ….