…Μερικοί από τους δίκαιους είπε ότι ένας μοναχός είναι από τον μοναχό του Θεού, τι φόβο για τον Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από έναν πονηρό άνθρωπο που εξαπατά έναν αιρετικό ….

…Ένας μοναχός όποιος βλέπει τον εαυτό του ως μοναχό σε ένα όνειρο είναι ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης, και έχει φτάσει στα άκρα με αυτό . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει γίνει μοναχός, θα έχει καλό έπαινο, αλλά θα το βρει δύσκολο και συνοδεύεται σε όλα τα θέματα από ταπείνωση και φόβο . Και δείχνει ότι είναι παραπλανητικός αιρετικός ….

…Και όποιος βλέπει τους άπιστους να τον μπαίνουν στο σπίτι του, τότε ερμηνεύονται από εχθρούς αγανακτισμένης ατυχίας και το ύψος τους είναι όσο μένουν στο σπίτι του, και όποιος βλέπει έναν από τους άπιστους να τον συλλάβει, θα πληγεί σοβαρά από αυτούς και όποιος βλέπει ότι είναι όμηρος μαζί τους ή υποθηκεύει τον εαυτό του, έχει αποκτήσει πολλές αμαρτίες ενώ είναι ενέχυρο και όποιος βλέπει ότι είναι άπιστος τότε εισήλθε στο Ισλάμ, διότι υποχρεώνει, με δύο τρόπους, την αναγνώρισή του την ευλογία μετά την απιστία και την πλησιάζει της εποχής της, και γίνεται η αλήθεια. Λέγεται ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει άπιστος δείχνει την τάση του να δυσπιστεί, και όποιος είδε ότι ένας πολυθεϊστής μπήκε στον Παράδεισο ή προσευχόταν προς την qiblah ή ευχαρίστησε τον Θεό ή μπήκε σε φρούριο, δείχνει το Ισλάμ του και όποιος είδε έναν Χριστιανό, τότε είναι νικητής έναντι του αντιπάλου του, αν έχει διαμάχη με κάποιον, και όποιος βλέπει έναν χριστιανικό μουσουλμάνο, τότε μετατρέπεται γρήγορα ή πεθαίνει νωρίτερα και όποιος βλέπει σαν να έχει γίνει χριστιανός τότε θα κληρονομήσει τον θείο του ή τη θεία του αν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης και αν είναι μεταξύ των διεφθαρμένων ανθρώπων, τότε θα του ζητηθεί να αρνηθεί τις ευλογίες του Θεού Παντοδύναμου και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει μοναχός, γιατί είναι καινοτόμος που είναι υπερβολικός στην αίρεση του και Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει μοναχός και ήταν μεταξύ των λαών της πόρνης, τότε ερμήνευσε με άφθονο σεβασμό και φόβο στον Παντοδύναμο Θεό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του μοναχού ερμηνεύεται από πονηρός άνθρωπος που είναι προδοτικός καινοτόμος και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει Εβραίος ακολουθεί το μονοπάτι της αίρεσης και όποιος βλέπει μια ομάδα Εβραίων μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο και όποιος βλέπει έναν Εβραίο Αυτό ερμηνεύεται με καθοδήγηση και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι είχε γίνει Εβραίος θα κληρονομούσε τον θείο του ή τη θεία του, και όποιος είδε τον Μάγο, ερμήνευσε περιπλέκοντας τα πράγματα και σφίγγοντάς τα….

…Ένας μοναχός Το να βλέπεις έναν μοναχό σε ένα όνειρο δείχνει οικογενειακές διαμάχες και ανεπιτυχή ταξίδια . Εάν ένα κορίτσι βλέπει έναν μοναχό σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι θα εκτεθεί σε φήμες και κουτσομπολιά . Εάν ονειρεύεστε ότι είστε μοναχός, τότε αυτό προβλέπει ασθένεια και προσωπική απώλεια ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Όποιος είδε ότι είχε γίνει μοναχός και ήταν ένας από τους αξιόπιστους, τότε ερμήνευσε με αφθονία σεβασμού και φόβου για τον Θεό Παντοδύναμο για το ρητό του, Ο Παντοδύναμος, και να σας ενώσει με την πτέρυγα του μοναχού σας, που είναι ο φόβος ….

…Όσο για το κότσυφας, ερμηνεύεται από τον λατρευτικό μοναχό που ακολουθεί το Ευαγγέλιο με την έννοια ορισμένων ποιητών που λένε : ( Λες και ο κότσυφας ήταν μοναχός … απαγγέλλοντας από τη Βίβλο στον Πρίγκιπα )…

…Όσο για τους μοναχούς, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος πιστεύει ότι έχει γίνει μοναχός είναι καινοτόμος που είναι υπερβολικός στην αίρεσή του, επειδή ο Παντοδύναμος λέει και ο μοναχισμός το εφευρέθηκε αυτό που γράψαμε σ ‘αυτούς το στίχο, και ίσως τα οράματά του ανέφερε ότι διέπραξε αυτό που δεν επιτρέπεται για αυτόν και τη συνέχισή του ….

…Εάν βλέπει ότι έχει γίνει μοναχός, τότε είναι καινοτόμος που ήταν υπερβολικός στην αίρεσή του επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και εφευρέθηκαν έναν μοναχισμό ». Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος σφίγγει τη σύνταξή του και το καθιστά δύσκολο γι ‘αυτόν, και ότι συνοδεύεται σε όλα τα θέματα από αυτό και ο φόβος και ο φόβος που δεν εξαλείφει . Και αυτό δείχνει επίσης ότι είναι απατηλή η εξαπάτηση ενός καινοτόμου, ο οποίος ζητά την καινοτομία του, Θεός . Ο άντρας του Al-Hassan Al-Basri τον είδε σαν να φορούσε μάλλινο ρούχο, και στη μέση ήταν πνιγμένος, και στα πόδια του υπήρχε χειροπέδα και είχε μια παλέτα μελιού, ενώ στεκόταν πάνω σε ένα σκουπιδοτενεκέ, και στο χέρι του υπήρχε ένα τύμπανο που τον χτυπούσε, ενώ κλίνει πάνω στην Κάαμπα . Έτσι ο Ibn Sirin το έφτασε. Είπε : Όσο για την μάλλινη ασπίδα του, τον ανέβηκε, και για το μέλι του, την αγάπη του για το Κοράνι και την ερμηνεία του για τους ανθρώπους, καθώς και για τον περιορισμό του, τη σταθερότητα του στην ευσέβειά του και για τη στάση του το σκουπιδοτενεκέ, το έβαλε κάτω από τα πόδια του, και όσον αφορά τη δύναμή του, το μαύρισμα τον χτύπησε, διαδίδοντας τη σοφία του στους ανθρώπους. Προς την Κάαμπα, στρέψτε λοιπόν τον Θεό Παντοδύναμο…