Το πρόσωπο αυτού του ονείρου είναι πολύ ευνοϊκό εάν βλέπετε χαρούμενα, λαμπερά πρόσωπα, αλλά απεικονίζει προβλήματα εάν τα πρόσωπα είναι παραμορφωμένα, αιματηρά ή συνοφρυώνονται στο πρόσωπό σας . Εάν ένας νεαρός ονειρεύεται ένα αιματηρό πρόσωπο, τότε αυτό προβλέπει διαμάχες με την αγαπημένη . Όσο για τον εραστή, εάν βλέπει το πρόσωπο αυτού που αγαπά φαίνεται παλιό, τότε αυτό υποδηλώνει χωρισμό και σχίσιμο των ευτυχισμένων συσχετίσεων . Αν δείτε ένα παράξενο και παράξενο πρόσωπο, αυτό δείχνει ότι οι εχθροί και οι αντιξοότητες σας περιβάλλουν . Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε το πρόσωπό σας, αυτό δείχνει δυστυχία . Για παντρεμένους ανθρώπους, αυτό το όνειρο απειλεί ότι θα το διαζύγιο συμβεί . Εάν σε ένα όνειρο βλέπεις το πρόσωπό σου στον καθρέφτη, αυτό δείχνει ότι είσαι αναστατωμένος με τον εαυτό σου που δεν μπορείς να εφαρμόσεις τα σχέδιά σου ή να βελτιώσεις τον εαυτό σου . Θα χάσετε επίσης την εκτίμηση των φίλων σας ….

…Όσο για το πριόνι, ερμηνεύεται με έναν τρόπο. Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το πριόνι είναι ένας άνθρωπος που παίρνει, δίνει και συγχωρεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός διαζευγμένος, αλλά δεν του μίλησε ούτε τον άγγιξε, τα οράματά του δείχνουν ότι είναι ικανοποιημένος μαζί του, επειδή η δικαιοσύνη του τον έχει φτάσει μετά το θάνατό του ….

…Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του μαύρο σε αυτό, δείχνει ότι συνοδεύει κάποιον που είναι εχθρός του Θεού, και είναι ικανοποιημένος με την κακή του πράξη, και ταπεινωθεί και το πρόσωπό του υπερισχύει των ανθρώπων, και οι συνέπειές του δεν επαινούνται ….

…Όσο για τη λευκότητα του χρώματος, όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι πιο λευκό από ότι ήταν, η θρησκεία του είναι καλή και απλή πίστη . Αν δει ότι το χρώμα του μάγουλου του είναι λευκό, τότε θα κερδίσει δόξα και γενναιοδωρία ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι διαβάζει το πρόσωπο μιας εφημερίδας που θα κληρονομήσει, και αν διαβάσει την πλάτη του, τότε πρέπει να έχει ένα χρέος λόγω του Παντοδύναμου λέγοντας: « Διαβάστε το βιβλίο σας. Αρκείστε σήμερα μαζί σας. » Αν βλέπει τον εαυτό του έξυπνο στην ανάγνωση ότι, θα αποκτήσουν μια εντολή και χρήματα. Εάν μια γυναίκα το δει αυτό, τότε κερδίζει ένα σύνολο στη σύνταξή της ….

…Εάν βλέπει λευκά μαλλιά στο πρόσωπό του ενώ το μαδάει, η τιμή του και η θρησκεία του έχουν φύγει, και μερικοί από αυτούς λένε ότι ο καθρέφτης είναι γυναίκα και η θραύση της είναι ο θάνατός της και αν βλέπει στον καθρέφτη τον κόλπο μιας γυναίκας , έρχεται στον κόλπο, και αν βλέπει σαν να περιπλανιέται σε έναν καθρέφτη, τότε είναι σε ένα θέμα που ζητάει έναν κόλπο, και εάν δεν είναι σε θέση να την αφαιρέσει λόγω του μεγάλου αριθμού σκουριάς, τότε δεν θα βρει τον κόλπο ….

…Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα οράματα του μετώπου και του προσώπου δείχνουν τρεις πτυχές του χρήματος και της τιμής, μια καλή γυναίκα, την αξιοπρέπεια και τον σκοπό του άνδρα, και τα δύο στήθη είναι δύο ευλογημένες αξιότιμες κόρες ….

…Και όποιος βλέπει ότι η άκρη του είναι κομμένη ή βρώμικη, δείχνει ότι η γυναίκα του είναι δίκαιη και δεν είναι η έγκρισή του, και δεν έχει ούτε πίστη ούτε αγάπη μαζί του ….

…Καθαρισμός όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, έστειλε τους Άραβες. Ο Tafil ibn Amr al-Dousi βγήκε έξω με τους μουσουλμάνους και περπατούσε μαζί τους μέχρι που πλησίασαν την Taliha και περπατούσαν μέχρι να βρούμε, μετά Quba με τους μουσουλμάνους στο περιστέρι. Είπε στους συντρόφους του ότι είδα ότι το κεφάλι μου ξυρίστηκε και ότι ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου και ότι μια γυναίκα με συνάντησε και με έβαλε στον κόλπο της και είδα τον γιο μου να με απαιτεί έντονα, τότε τον είδα κλειδωμένο εκ μέρους μου. Είπαν καλά, το είδα και είπε: Όσο για μένα, το χειρίστηκα. Χτυπήθηκε από αυτό που μου συνέβη, οπότε σκότωσε το παράσιτο ως μάρτυρας με το περιστέρι και τραυματίστηκε σοβαρά τον γιο του, στη συνέχεια αποχώρησε από αυτό και στη συνέχεια σκότωσε το έτος του Γιαρμούκ…

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε στο όραμα των μαργαριταριών, είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin, και είπε, όταν ο κοιμισμένος βλέπει δύο άντρες να μπαίνουν στο στόμα του με μαργαριτάρια, ένας από αυτούς βγαίνει μικρότερος από ό, τι μπαίνει, και ο άλλος βγαίνει μεγαλύτερος από ότι μπαίνει, οπότε είπε: Όσο για όποιον τον είδα να βγαίνει μικρό, το είδατε, είμαι πιο πρόσφατος από ό, τι άκουσα και για ό, τι είδα βγαίνει Έτσι το είδα από δύο ψεύτες που μίλησαν περισσότερο από ό, τι άκουσαν, και το μαργαριτάρι στην ερμηνεία δείχνει το Κοράνι και τη γνώση. Έτσι, όποιος το βλέπει σαν να τρυπά τα μαργαριτάρια, θα τρυπήσει πολλές γνώσεις, τότε απλώνει πολύ στους ανθρώπους και η εισαγωγή μαργαριταριών στο στόμα δείχνει καλή θρησκεία .)…

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Όσο για το πρόσωπο, είναι η ευχαρίστηση και η τιμή του ανθρώπου ….

Ένα πρόσωπο συνοφρυώματος : δηλώνει ένα κορίτσι, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Και όταν ένας από αυτούς έφερε καλές πληροφορίες στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και είναι άδικο »….

…Και όποιος βλέπει ότι το πρόσωπό του είναι φουσκωμένο, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν είναι γυναίκα, τότε ο σύζυγός της πεθαίνει, και για τα χείλη, είναι χρήσιμοι στον αναζητητή, γιατί το κάτω χείλος είναι περισσότερο από το άνω μέρος με όλες τις έννοιες, και ειπώθηκε ότι το χείλος σχετίζεται, τότε το άνω χείλος είναι άνδρες και το κάτω χείλος είναι γυναίκες. Αυτό στο κάτω μέρος δείχνει το θάνατο της συζύγου του και μπορεί να υποδηλώνει διαζύγιο ….

…Εάν το γενναίο άτομο βλέπει στα όνειρά του ότι το πρόσωπό του είναι μαύρο, αυτό δείχνει ότι γίνεται δειλός ….

…Γύρισμα της γυναίκας : Αναφέραμε από τον Ιμπν Σιρίν ότι μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα μια γυναίκα να γυρίζει πίσσα, και με εξέπληξε . Είπε : Τι σας αρέσει αυτό και αρνείστε ότι είναι ευκολότερο από το συμπέρασμα; Είπε, ~Αυτή είναι μια γυναίκα που είχε δικαίωμα, οπότε το άφησε στον ιδιοκτήτη της και μετά επέστρεψε .~ Είπε : Ι πιστεύεται ότι : Είχα μια προίκα για το σύζυγό μου, ώστε να μπορώ να τον αφήσει κατά τη διάρκεια της ζωής του, στη συνέχεια, όταν πέθανε, την πήρα από την κληρονομιά του . Εάν η γυναίκα βλέπει σαν να περιστρέφεται και να γυρίζει ταχύτητα, τότε προσφέρεται αυτό που απουσιάζει από αυτήν . Και αν έβλεπε ότι αργούσε να γυρίζει, θα ταξίδευε και ο σύζυγός της ταξίδευε . Εάν σπάσει η ροδέλα του άξονα . Το ταξιδιωτικό μέτρο ανακλήθηκε και απουσία μέτρου επιστροφής . Αν θεωρείται ως περιστρεφόμενο σύννεφο, τότε επιδιώκει να συγκεντρώσει σοφία . Εάν βλέπει ότι γυρίζει βαμβάκι, τότε προδίδει τον άντρα της . Και αν ένας άντρας το βλέπει σαν να γυρίζει βαμβάκι και λινό και ότι μιμείται τις γυναίκες, τότε θα πάρει ταπείνωση και θα κάνει νόμιμη δουλειά . Εάν η περιστροφή ήταν ακριβής, έγινε με φειδώ . Και αν ήταν τραχύ, είναι ένα ταξίδι σε μνημείο και εξάντληση ….

…Όποιος βλέπει ότι τρώει ψωμί χωρίς ανθρώπινα όντα, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και ειπώθηκε : Το ψωμί που δεν μαγειρεύεται υποδηλώνει υψηλό πυρετό, γιατί συνεχίζει να μπαίνει στη φωτιά για να μαγειρευτεί . Και ειπώθηκε ο διάλογος ζεστό ψωμί, δείχνοντας το αγόρι . Και τρώγοντας το ψωμί ragg ψωμί ικανότητα να ζήσει . Λέγεται ότι η λιχουδιά του ψωμιού μείωσε τη ζωή του . Και ειπώθηκε ότι οι τορτίγιες από το ψωμί φαινόταν λίγο κέρδος . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο μάρκες στο χέρι μου για να φάω ένα από αυτά και από αυτά . Είπε : Είστε ένας άνθρωπος που φέρνει μαζί τις δύο αδελφές ….

…Και όποιος βλέπει έναν νεαρό άνδρα ή ένα ηλικιωμένο άτομο με ένα καλό πρόσωπο, είναι καλά νέα, είτε είναι γνωστά είτε άγνωστα, και ειπώθηκε ότι εάν ο νεαρός άνδρας είναι άγνωστος και δεν είναι όμορφος, τότε είναι εχθρός και δικαιολογίες ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός έχει μαυρίσει το πρόσωπό του, αυτό δείχνει ότι πέθανε άπιστος ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν, και είπε, είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, έτσι είπε Χατζ . Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε ότι είδα σαν να έκανα το κάλεσμα στην προσευχή, οπότε είπε, «Κόψτε το χέρι σας», του είπαν, «Πώς τους χωρίζατε;» Είπε: «Είδα το πρώτο με ένα καλό κήρυγμα, γι ‘ αυτό έδωσα άδεια στους ανθρώπους να κάνουν το Χατζ .» Και είδα για δεύτερη φορά ένα άκυρο σίγμα , οπότε είπα, ~ Λοιπόν , ο μουζέν, εσύ, είσαι κλέφτης .~…

…Ο σπάνιος διηγημένος σχετικά με την εξουσία του Οθμάν, του μαθητή του Σέιχ Αλ-Σίμπλι, ο οποίος είπε ότι είχα τον Άμπου Σάββατ, και όταν είχε περάσει κάποια νύχτα, ο Ουθμάν μου φώναξε, σηκωθείτε, και σηκώθηκα και σέλα. Ότι είσαι ειλικρινής για τα βασανιστήρια σου που κανένας από τους κόσμους δεν σε βασανίζει ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σαν να είχα δύο μάρκες στα χέρια μου ότι θα έτρωγα από αυτά και από αυτά, και είπε: Είσαι ένας άνθρωπος που συνδυάζει τις δύο αδελφές και κέρδος tablet λίγο και το καρβέλι είναι ένα μεγάλο κέρδος ….

…Al-Firaasa Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο που επιθεωρεί, και ονειρεύεται το αόρατο έτσι ώστε το καλό του να αυξηθεί και να μην τον αγγίζει κακό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και αν ήξερα το αόρατο, θα είχα πολλαπλασιαστεί καλό και το κακό θα δεν αγγίζουν εμένα .) και φυσιογνωμία είναι καλό και τη σωτηρία ….

…Είναι σπάνιο ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε ότι είχα εμπλακεί σε μια γυναίκα σε ένα όνειρο, μια μικρή μαύρη γυναίκα και του είπε: Πήγαινε και παντρευτείς, επειδή η μαυρίλατά της είναι χρήματα και η βραχύτητά της είναι μικρότερη από την ηλικία της και κληρονομεί γρήγορα, έτσι ήταν όπως είπε ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας ήρθε στη διέλευση και είπε ότι είδα ότι είχα πουληθεί στη γη για κριθάρι, οπότε είπε ότι ανταλλάξατε το Κοράνι με ποίηση ….