…Ο θηλασμός σημαίνει σε ένα όνειρο ανάγκη, ορφανοτροφία, χαλάρωση και αλλαγή διάθεσης. Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι θηλάζει ένα άτομο, κλείνει τον κόσμο σε αυτά ή περιορίζει τους, επειδή ο θηλασμός είναι σαν φυλακισμένος έως ότου το παιδί φύγει από το στήθος . Και όποιος βλέπει ότι θηλάζει ένα αγόρι μετά τον απογαλακτισμό, θα φυλακιστεί ή θα αρρωστήσει ή θα του κλείσει μια πόρτα . Και όποιος θηλάζει ή θηλάζει από αυτό θα στενοχωρήσει, τότε ο Θεός Παντοδύναμος θα την απελευθέρωσε . Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει γάλα στο στήθος του, τότε επιβλέπει μια ελάχιστη αύξηση που μπορεί να διαχειριστεί για αυτό που κανείς δεν θηλάζει, και εάν το θηλάζει δεν υπάρχει καλό για το θηλάζον βρέφος . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας άντρας θηλάζει από το γάλα της, τότε παίρνει από τα χρήματά της όσο πήρε από το γάλα και δεν της αρέσει . Εάν ο ασθενής δει ότι θηλάζει, θα θεραπευτεί από την ασθένειά του ….

…Όσον αφορά το θηλασμό, όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει από το στήθος του, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν για το θηλάζον βρέφος ή για τη θηλάζουσα γυναίκα, και αν δει ότι θηλάζει το στήθος μιας γυναίκας, τότε αρρωσταίνει. Και αν μια γυναίκα βλέπει ότι ένας άντρας έχει θηλάσει το γάλα της, παίρνει από τα χρήματά της τόσο πολύ και είναι μίσος, και αν βλέπει ότι θηλάζει από το στήθος της, είναι κληρονομιά από την κόρη της και αν δει ότι θηλάζει από το στήθος ενός άνδρα δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και εάν θηλάζεται από το στήθος μιας άλλης γυναίκας, τότε υπάρχει διαφορά απόψεων. Όσο για το πιπίλισμα του πέους, είναι καλό για το θηλασμό και το θηλασμό και για την απόκτηση καλοσύνης και την εξάλειψη μιας ανάγκης. Όσο για τα μέλη, αν γυριστεί, είναι καλύτερο για το θηλάζον βρέφος και δεν υπάρχει καλό σε αυτό για το θηλασμό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι βλέποντας το θηλασμό να πάρει χρήματα, και αν προέρχεται από ένα άτομο ή ένα ζώο του οποίου το κρέας δεν τρώγεται, τότε απαγορεύεται το χρήμα, και αν προέρχεται από ένα ζώο του οποίου η σάρκα τρώγεται, τότε επιτρέπεται και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ότι θηλάζει ένα αγόρι ή θηλάζει από αυτόν, τότε είναι κλειδωμένος και παίρνει αγωνία, και μερικοί είπαν ότι όποιος είδε ότι θηλάζει από το στήθος της μητέρας του, αποκτά τιμή και βαθμολογία, και όποιος βλέπει ότι περιβάλλει γυναίκες και πιπιλίζοντας το στήθος τους, τότε είναι ένας άνθρωπος που αγαπά την ομοφυλοφιλία…

…Και όποιος βλέπει ότι κάποιος θηλάζει, είναι περιορισμένος και ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ή στη γυναίκα που θηλάζει ….

…Και αν μια γυναίκα δει έναν άνδρα να θηλάζει από το γάλα της, θα πάρει από τα χρήματά της όσο θηλάζει και δεν της αρέσει ….

…Όποιος βλέπει ότι θηλάζει κάθε είδους γάλα, εάν είναι διεφθαρμένος, τότε φυλακίζεται όπως αναφέρεται παραπάνω, και αν είναι από τους δίκαιους ανθρώπους, ερμηνεύεται με δύο τρόπους : Είτε μια γυναίκα μαζί του απαγορεύεται και δεν την νιώθει ούτε μια υπηρέτρια ….

…Και όποιος βλέπει ότι θηλάζει και δεν ρέει, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι θηλάζει από το στήθος ενός άνδρα, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν. Όσον αφορά το θηλασμό από το στήθος μιας άλλης γυναίκας, υπάρχει διαφορά απόψεων ….

Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε τρώει λανθασμένα χρήματα, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε δείχνει ότι είναι έγκυος, επειδή οι έγκυες γυναίκες θα ήθελαν το παιδί και θα το έφαγαν ….

…Κουδουνίστρα ενός παιδιού Εάν δείτε ένα κουδουνίστρα στο χέρι ενός παιδιού σε ένα όνειρο, αυτό είναι καλό οιωνό, ειρήνη και κατανόηση μέσα στην οικογένεια. Θα σας φέρει επίσης επιτυχία στην επιχείρηση και το κέρδος σας . Για ένα κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει έναν σύντομο, ευτυχισμένο και ευτυχισμένο γάμο . Εάν δώσετε σε ένα παιδί κουδουνίστρα, αυτό σημαίνει ότι θα αναλάβετε μια δουλειά που αποτύχετε ….

…Και το γάλα που δεν έχει γάλα, φτάνει στη θάλασσα, από όπου δεν μετράει . Και ο θηλασμός ενός ατόμου είναι απόδειξη προδοσίας…

…Το στήθος είναι σε ένα όνειρο η γυναίκα ενός άνδρα ή της κόρης του, έτσι η ομορφιά της είναι η ομορφιά της, η διαφθορά της είναι η διαφθορά της . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να κρέμεται από το στήθος της, διαπράττει μοιχεία και γεννά ένα παιδί διαφορετικό από τον σύζυγό της . Εάν ένας άντρας βλέπει γάλα στο στήθος του, τότε αν είναι φτωχός είναι πλούσιος και αν δεν είναι παντρεμένος, δηλώνει ότι θα έχει παιδιά . Και αν το βλέπει μια νεαρή γυναίκα, αυτό δείχνει ότι θα μείνει έγκυος και ότι θα γίνει η εγκυμοσύνη της, ακόμα κι αν είναι ένα πλούσιο ένδυμα που του λείπει και χαλάει τα χρήματά της . Και αν ήταν γνωστή παρθένα, αυτό δείχνει τον γάμο της . Αν ήταν νεαρή, μακριά από τη στιγμή του γάμου, αυτό σήμαινε το θάνατό της . Και όποιος βλέπει ότι θηλάζει μια γυναίκα που τον γνωρίζει και δεν την γνωρίζει, αυτό υποδηλώνει ότι θα αρρωστήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, εκτός αν έχει μια έγκυο γυναίκα, τότε αυτό δείχνει ότι έχει έναν γιο . Και αν μια γυναίκα είδε αυτό το όραμα, θα γέννησε ένα κορίτσι . Αν δει ότι το στήθος του έχει μεγαλώσει με μέτρο και φαίνεται καλό, τότε δείχνουν στα παιδιά του και πράγματα που του ανήκουν . Και αν τους δει να πέφτουν, τότε είναι απόδειξη του θανάτου των παιδιών του . Και όποιος το είδε και δεν είχε παιδιά, αυτό δείχνει την έλλειψη και τη θλίψη του, ειδικά όσον αφορά τις γυναίκες . Στις γυναίκες που θηλάζουν, δείχνει τους ορίζοντες του ατόμου που θηλάζει . Ένα μεγάλο στήθος δείχνει τι υποδεικνύεται από ένα στήθος που ήταν οστό . Και υποδηλώνει στις γυναίκες την ανηθικότητα . Και όποιος είδε ότι το στήθος του χτύπησε το στήθος του, αυτό δείχνει ότι είναι πολύ μεγάλος, ότι άσχημα νέα έρχονται σε αυτόν από κάποιον που τον γνωρίζει . Αν οι άνδρες και οι γυναίκες είναι νέοι, αυτό δείχνει αγάπη . Και όποιος βλέπει σαν να έχει ένα μεγάλο στήθος και έχει φτάσει στην ηβική περιοχή, διαπράττει μοιχεία με απαγορευμένο γάμο ή έχει απαγορευμένο γάμο και τα στήθη σε ένα όνειρο είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά ερμηνεύεται σε κορίτσια . Και όποιος βλέπει ότι ένα στήθος έχει μεγαλώσει μαζί του μαζί με τα στήθη του, αυτό είναι κάτι περισσότερο από ένα κορίτσι . Και όποιος βλέπει ότι έχει έλλειψη στήθους, αυτός είναι ο θάνατος της κόρης του . Και το γάλα στο στήθος είναι μια αύξηση των χρημάτων και αναφέρεται στο παιδί, οπότε όποιος βλέπει ότι υπάρχει γάλα στα στήθη του, είναι τιμή του να έχει μια ελάχιστη αύξηση που του φέρνει ή όποιος το κατέχει . Ομοίως, στις γυναίκες, εάν το γάλα που παράγεται από ένα άτομο θηλάζει, τότε είναι κλειδωμένο και μια πόρτα είναι κλειστή πάνω του και δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό για το θηλάζον βρέφος, τότε είναι ταπείνωση και θλίψη . Και ειπώθηκε : Αν ένας άντρας είδε ότι υπήρχε γάλα στο στήθος του, τότε αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και είχε έναν γιο . Αν ήταν φτωχός, έδειχνε στον Μπισάρα και αν ήταν νεαρός, αυτό έδειχνε τη μεγάλη του ζωή . Και η νεαρή γυναίκα, αν το δει αυτό, υποδεικνύει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό της, και το μήκος του ανδρικού στήθους έως ότου χτυπήσουν το στήθος του αποτελεί ένδειξη ιδιοτροπίας που δεν ικανοποιεί ο Παντοδύναμος Θεός . Και πριν : Είναι απόδειξη του θανάτου των παιδιών και εάν δεν είχε παιδί, αυτό δείχνει φτώχεια και θλίψη . Το μήκος του στήθους μιας γυναίκας πέρα ​​από το όριο αποτελεί ένδειξη του σκοπού της θλίψης . Το στήθος ενός άνδρα δείχνει την ποιότητα, τη θέση, την υγεία και την ασθένειά του . Και το στήθος ενός άνδρα μπορεί να αναφέρεται σε αδέλφια, συντρόφους, παιδιά και συζύγους που δεν τους βοηθούν . Το στήθος μιας γυναίκας αποδεικνύει το αντίθετο, δεδομένης της παροχής του Παντοδύναμου Θεού . Εάν βλέπει ότι το στήθος του είναι σαν το στήθος μιας γυναίκας και το γάλα στάζει από αυτό, δείχνει ότι στέκεται στα παιδιά του και ότι αρχίζει να κάνει ό, τι χρειάζονται οι γυναίκες στην εργασία τους και αυτό μπορεί να υποδηλώνει θρησκεία ή έχει μια ασθένεια στην οποία ντρέπεται για τους ανθρώπους, τότε τον είδε διάσημο για αυτό . Και αν . Τα στήθη έγιναν χαλκός ή σίδηρος, δείχνοντας την απώλεια παιδιών και την αποτυχία αιτιών ή εγκυμοσύνης . Το στήθος στο θηρίο είναι σύζυγος, και το στήθος στην άγονη γυναίκα γεννήθηκε μετά από απόγνωση από αυτόν . Και ίσως το στήθος της παρθένας αναφερόταν στο τζιχάντ, ρούχα ή κοσμήματα . Και το μωρό ή το κορίτσι έχει ασθένειες, ασθένειες και πληγές . Ένα μόνο στήθος για μία γυναίκα είναι γάμος, οπότε αν βγαίνει νερό ή γάλα, χάνει τον γιο ή την αδερφή της . Και το στήθος είναι μοιχεία . Διέσχισε το στήθος με αυγά στρουθοκαμήλου ή Altrj . Μπορούν να ανήκουν στο στήθος και τους είπαν : ήταν πατέρας και μητέρα . Και το στήθος είναι ενδεικτικό ενός μπουκαλιού κρασιού εάν περιέχει γάλα . Είπε : Το στήθος είναι ένας γενναιόδωρος άντρας ….

…Όποιος έρχεται σε αυτόν με ένα νεογέννητο κλωνοποιώντας : Εάν το νεογέννητο είναι αρσενικό, τότε ο αναζητών βάζει τον εαυτό του σε προβλήματα και κρίσεις με καλή πίστη . Εάν το νεογέννητο είναι κορίτσι, τότε είναι ειλικρινής εμπιστοσύνη. Η διαβίωσή του του δίνεται σύμφωνα με την εμπιστοσύνη του και μπορεί να υποδηλώνει έναν δεύτερο γάμο ή άλλη δουλειά ….

…Θηλασμός Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι θηλάζει το παιδί της, αυτό είναι καλό οιωνό . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι θηλάζει ένα παιδί, θα κερδίσει χάρη, θα ανέβει σε θέσεις και θα έχει την εμπιστοσύνη εκείνων που βρίσκονται γύρω της . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι βλέπει τη γυναίκα του να θηλάζει το παιδί τους, τότε αυτό σημαίνει αρμονία στις οικογενειακές σχέσεις . Εάν ονειρευτήκατε να δείτε τα μικρά παιδιά να θηλάζουν, αυτό δείχνει ικανοποίηση, ηρεμία και συνθήκες που ευνοούν την επιτυχία σας ….

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Και μερικοί από τους εκφραστές είπαν, ~Όποιος βλέπει ότι θηλάζει από το στήθος της μητέρας του, τότε αυτό δείχνει ότι έχουν γίνει δόξα και τάξη , και επίσης εάν βλέπει ότι η μητέρα του τον θηλάζει λόγω του Παντοδύναμου ρητού, ~ Και εμπνεύσαμε το μητέρα του Μωυσή για να τον θηλάσει ….

…Ο Αμπού αλ-Κασμάρ Μιχάμεντ μπιν Μωάμεθ αλ-Μπάσρι μας είπε Btnis, είπε ότι μας είπε ο Ali bin al-Musafir, μας είπε Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, είπε, μου είπε ο θείος μου . Είπε ότι ο Αμπού Μπισρ μου είπε για την εξουσία του Ibn Shihab. Είπε ότι ο Abu Salamah bin Abdul Rahman μου είπε ότι ο Abu Hurairah είπε : Άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να λέει : Όποιος με δει σε ένα όνειρο είναι σαν να με είδε να ξυπνά τη ζωή, τότε ο Σατανάς δεν με μιμείται . Ο Abu Salamah είπε, ο Abu Qatada είπε, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : Όποιος με έχει δει, έχει δει την αλήθεια . Ο Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi μας είπε στη Δαμασκό, είπε ότι ο Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai μου είπε, σχετικά με την εξουσία του Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, για την εξουσία της Ο Yahya bin Saeed Al-Qattan, με την εξουσία του Saeed bin Muslim, με την εξουσία του Anas bin Malik . Ότι ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Όποιος με δει σε ένα όνειρο δεν θα μπει στην Κόλαση . Ο Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani μας είπε στη Μέκκα, την οποία ο Θεός Παντοδύναμος φρουρούσε στο Μεγάλο Τζαμί. Είπε: Αμπού αλ-Χασάν Μοχάμεντ Μπιν Sahl μας είπε, από την αρχή του Μοχάμεντ Μπιν Αλ-Musfy, στην αρχή της Μπακρ μπιν Σαΐντ, από την αρχή του Saeed bin Κουάις, σχετικά με την αρμοδιότητα του πατέρα του, είπε : Η Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη σε αυτόν , είπε : Πάνω του : Όποιος με είδε δεν θα μπει στην κόλαση σε ένα όνειρο . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ο Θεός έστειλε τον Μωάμεθ, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί σε αυτόν, ένα έλεος στους κόσμους. Ευλογημένος είναι αυτός που τον είδε στη ζωή του και τον ακολουθεί, και ευλογημένος είναι αυτός που τον βλέπει στον ύπνο του, γιατί αν τον δει ως οφειλέτη, ο Θεός θα ξοδέψει το χρέος του, και αν τον δει άρρωστο, ο Θεός θα τον θεραπεύσει . Και αν τον δει στην αναγκαιότητα να κάνει προσκύνημα στο σπίτι, και αν τον δει σε μια άγονη γη που έχει γονιμοποιηθεί, ή σε ένα μέρος όπου η αδικία έχει εξαπλωθεί αντί της αδικίας στη δικαιοσύνη, ή σε ένα φοβερό μέρος για το ασφάλεια της οικογένειάς του, αυτό συμβαίνει αν τον βλέπει με τον δικό του τρόπο . Και αν τον βλέπει ανοιχτόχρωμο, φθαρμένο ή λείπει από το θήραμα, αυτό υποδηλώνει την αδυναμία της θρησκείας σε αυτό το μέρος και την εμφάνιση αίρεσης, και επίσης εάν βλέπει ένα άθλιο ρούχο . Αν δει ότι έπινε το αίμα του για την αγάπη του κρυφά, τότε μαρτύρησε στο τζιχάντ, και αν δει ότι έπινε ανοιχτά, αυτό υποδηλώνει την υποκρισία του και μπήκε στο αίμα της οικογένειάς του και βοήθησε να τους σκοτώσει . Αν τον βλέπει σαν να είναι άρρωστος, τότε επιδεινώνει την ασθένειά του, τότε οι άνθρωποι εκείνου του τόπου αναμορφώνονται μετά τη διαφθορά, και αν τον είδε, ειρήνη να τον οδηγεί, θα επισκεφθεί τον τάφο του, και αν είδε τον περπατούσε, πήγε να τον επισκεφθεί με τα πόδια, και αν τον είδε να στέκεται όρθιος, η εντολή του ήταν απλή, και αν τον είδε να καλεί την προσευχή σε ένα μέρος όπου ο Ομάρ κατέστρεψε αυτό το μέρος, και αν το δει σαν να το τρώει, αυτό του διέταξε να πληρώσει το Zakat των χρημάτων του . Εάν βλέπει ότι ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του, έχει πεθάνει, τότε ένας από τους απογόνους του θα πεθάνει, και αν δει την κηδεία του σε ένα σημείο, υπάρχει μεγάλη καταστροφή και αν δει ότι έχει εκτελέσει την κηδεία του ακόμη και για έναν τάφο, τότε τείνει στην αίρεση . Και αν είδε ότι είχε επισκεφθεί τον τάφο του, θα έπαιρνε πολλά χρήματα, και αν είδε σαν να ήταν γιος του Προφήτη και όχι από τους απογόνους του, τα οράματά του δείχνουν ότι η πίστη του καθαρίστηκε και αν είδε ότι ήταν ο πατέρας του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, έδειξε την αδυναμία της θρησκείας του και την αδυναμία της πίστης και της βεβαιότητάς του . Βλέποντας έναν άντρα, τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, σε ένα όνειρο δεν του ανήκει, αλλά μάλλον διαπερνά τη Μουσουλμανική κοινότητα . Αφηγήθηκε ότι ο Umm al-Fadl είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη : Είδα σε ένα όνειρο σαν μερικά κομμάτια του σώματός σου να κόβονται και να τοποθετούνται στην αγκαλιά μου και είπε : Καλή Έχω δει, η Φατιμά θα γεννήσει ένα αγόρι, που θέλει ο Θεός, και θα τοποθετηθεί στην αγκαλιά σου . Γέννησε τη Φατιμά Αλ-Χουσεΐν, ειρήνη επάνω τους, και τέθηκε στην αγκαλιά της . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν κάποιο μέρος του σώματός σου να ήταν στο σπίτι μου. Είπε : Η Φατιμά γεννά ένα αγόρι και τον θηλάζει, και γέννησε τον Χουσεΐν και τον θηλάζει . Αν ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είδαν ότι του είχε δώσει κάτι από τα πιο επιθυμητά αγαθά αυτού του κόσμου, ή φαγητό ή ποτό, τότε είναι καλό που επιτυγχάνει όσο του έδωσε, και αν Αυτό που του έδωσε ήταν κακή ουσία, όπως καρπούζι και άλλα, τότε θα έσωζε από ένα σπουδαίο πράγμα, εκτός από το ότι θα ήταν πληγωμένο και κουρασμένο . Εάν βλέπει ότι ένα από τα μέλη του, ειρήνη σε αυτόν, με τον συγγραφέα του οράματος, το έχει επιτύχει, τότε είναι αίρεση στις φήμες του και τηρήθηκε χωρίς τους υπόλοιπους νόμους του Ισλάμ και άφησε άλλους χωρίς οι υπόλοιποι μουσουλμάνοι . Άκουσα τον Abu al- Hasan Ali bin al- Baghdadi, σκηνή του Ali bin Abi Talib, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του να λέει : ο γιος Μπαμπάς είπε γιατρό τους φτωχούς : ήταν κωφός δέκα χρόνια μου, και έφερα την πόλη και αποφάσισα μεταξύ ο τάφος και ο άμβωνας, είδα τον Προφήτη του Αλλάχ να είναι σε ένα όνειρο, είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ Είπες: Όποιος μου ζήτησε τα μέσα, απαιτείται η μεσολάβηση μου, είπε : Είθε ο Θεός να σε θεραπεύσει , όσα είπα, αλλά είπα : Όποιος ζήτησε τα μέσα από τον Θεό, απαιτείται η μεσολάβηση μου γι ‘αυτόν, είπε, οπότε αποχώρησε από μένα με την ευλογία του ρητού του, να σας ευλογεί ο Θεός . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Αλ Γκάλα είπε για μια κατάσταση που εισήλθε στην πόλη του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, και πήγα στον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, και τον χαιρετήσαμε και τους δύο συντρόφους του , ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, τότε είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν με νοιάζει και είμαι ο καλεσμένος σας, τότε κατέβηκα και κοιμήθηκα χωρίς τον τάφο, τότε είδα τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε σε μένα, οπότε σηκώθηκα και μου έδωσε ένα καρβέλι, οπότε έφαγα λίγο από αυτό και έδωσα προσοχή και είχα λίγο καρβέλι στο χέρι μου . Σχετικά με την εξουσία του Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi, είπε: Είδα τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε ένα όνειρο σε φούγκια τα εξήντα και τριακόσια χρόνια, και χρησιμοποίησα για να διαβάσω με τον Σουλτάνο, και δεν άκουσαν και μίλησαν, γι ‘αυτό πήγα στο σπίτι με θρήνο, οπότε κοιμήθηκα και είδα τον Προφήτη, να είναι ειρήνη και ευλογίες, σαν να είχε αλλάξει χρώμα, οπότε μου είπε ειρήνη του : έχετε διαβάσει το Κοράνι το λόγο του Θεού Παντοδύναμος στα χέρια των ανθρώπων που μιλούν και να ακούσει όχι την ανάγνωση; Μην διαβάζετε μετά από αυτό, εκτός από το τι θέλει ο Θεός . Παρατήρησα ενώ κρατούσα τη γλώσσα για τέσσερις μήνες, και αν είχα ανάγκη να το γράψω στο έμπλαστρο, με παρακολούθησαν οι ιδιοκτήτες των Χαντίθ και οι κάτοχοι της γνώμης, τότε εξέδωσαν ένα fatwa που μιλώ στο τέλος του θέματος, επειδή είπε : Εκτός από το τι θέλει ο Θεός, πράγμα που αποτελεί εξαίρεση, έτσι κοιμήθηκα τέσσερις μήνες αργότερα στον τόπο στον οποίο κοιμήθηκα για πρώτη φορά. Είδα τον Προφήτη, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, σε ένα όνειρο να πανηγυρίζει το πρόσωπό του, και μου είπε : Έχει αποδειχθεί; Είπα : Ναι, Αγγελιοφόρος του Θεού . Είπε : Όποιος μετανοήσει, ο Θεός θα τον συγχωρήσει, κολλήστε τη γλώσσα σας . Σκούπισε τη γλώσσα μου με το δείκτη του και είπε : Εάν είστε στα χέρια ενός λαού και διαβάζετε το Βιβλίο του Θεού, τότε διακόψτε την ανάγνωσή σας μέχρι να ακούσουν τον λόγο του Θεού . Έδωσα προσοχή και η γλώσσα μου ήταν ανοιχτή, χάρη στον Θεό . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας από τον Al-Manaseer αρρώστησε, και είδε τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, μια νύχτα σαν να του είπε αν θέλετε να είστε καλά από την ασθένειά σας, τότε μην πάρετε όχι και όχι . Όταν ξύπνησε, έστειλε στον Sufyan Al-Thawri, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, με δέκα χιλιάδες dirham, και του διέταξε να το διαθέσει στους φτωχούς και του ρώτησε για την έκφραση του οράματος, έτσι είπε η έννοια των λέξεων του, ούτε η ελιά, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος το περιέγραψε στο βιβλίο του και είπε : ούτε Ανατολικά ούτε Δυτικά . Και το όφελος του ιδιοκτήτη είναι η συντροφιά των φτωχών μαζί σας, είπε: Τον αντιμετώπισε με ελιές και ο Θεός του έδωσε ευεξία χρησιμοποιώντας την ευλογία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη και να σεβάσει τα οράματά του . Μάθαμε ότι ένας άντρας ήρθε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε ένα όνειρο. Του παραπονέθηκε ότι η κατάστασή του ήταν σφιχτή, οπότε του είπε να πάει στον Αλί μπιν Ισάι, και να του πει ότι θα σας πληρώσει ό, τι είναι καλό για εσάς, οπότε είπε, Αγγελιοφόρος του Θεού, με ποιο σημάδι; Είπε πες του με μια ένδειξη ότι με είδες στο Μπαθά, και ανυπακούστηκα από το έδαφος, οπότε κατέβηκα και ήρθα σε μένα, έτσι είπα να επιστρέψεις στη θέση σου . Είπε, και ο Ali bin Isa είχε απολυθεί, και το υπουργείο επέστρεψε σε αυτόν . Όταν παρατήρησε, ήρθε στον Αλί μπιν Ίσα, ο οποίος ήταν τότε υπουργός, και ανέφερε την ιστορία του. Είπε ότι ήταν σωστό, και του πλήρωσε τετρακόσια δηνάρια, τότε είπε ότι ξόδεψε το χρέος σου, και να του πληρώσεις άλλα τετρακόσια δηνάρια, τότε είπε, κάνε το κεφάλαιό σου, οπότε αν το ξοδέψεις αυτό, επιστρέψτε σε μένα . Και ανέφερε έναν άντρα που ήξερε τι θέλεις από τους λαούς της Μπάσρα, και πουλούσε το φυλαχτό. Είπε ότι έστειλε μια φορτηγίδα από ορισμένους κυβερνήτες του Ahwaz, και διαφωνώ μαζί του για την τιμή του. Είθε ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη σε ένα όνειρο, γι ‘αυτό του είπα, Ω, Αγγελιοφόρος του Θεού, ότι κατάρα και κατάρα ο Αμπού Μπακρ και ο Ομάρ, ο Θεός να τους ευχαριστήσει, είπε, «Φέρτε τον σε μένα , και ήρθα μαζί του », είπε,« Τον ξάπλωσε και τον ξάπλωσε », οπότε είπε,« Σφαγή το », έτσι είπα, Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να το σφαγείς; Τότε είπε, Σφαγή τον μέχρι που είπε τρεις φορές, τότε έστρεψα το μαχαίρι πάνω από το λαιμό του και τον σκότωσα, και όταν άρχισα να λέω, πηγαίνω σε αυτόν, τον προτρέπω και του λέω τι είδα από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, Είθε ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, έτσι πήγα και όταν έφτασα στο σπίτι του άκουσα τον λύκο, και ειπώθηκε ότι πέθανε . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνθρωπο που δεν κατηγορήθηκε για τη θρησκεία του, ανήσυχος, και είπε ότι είδα χθες στον ύπνο, σαν να είχα βάλει τα πόδια μου στο πρόσωπο του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Του είπε: ~Κάθησες χθες με τα φαντάσματα σου;~ Είπε ναι, είπε, οπότε τα έβγαλε, κι έτσι τα έβγαλε και κάτω από ένα από τα πόδια του υπήρχε ένα ντάραμ, ο Μωάμεθ, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη ….

…Το αγόρι είναι σε ένα όνειρο ανησυχίας και αγωνίας, καθώς ήταν ένα παιδί που κουβαλούσε . Και ο έφηβος Μπισάρα . Και αν η χώρα είναι περιορισμένη και οι άνθρωποι βρίσκονται σε κίνδυνο, και κάποιος βλέπει ότι ένα όμορφο αγόρι έχει εισέλθει στην πόλη, κατέβηκε από τον ουρανό ή έφυγε από τη γη, τότε τα καλά νέα είναι κοντά . Και το παλιό αγόρι είναι περήφανο και δυνατό . Και όποιος βλέπει ότι είναι αγόρι που μαθαίνει στο σχολείο, θα μετανοήσει για την αμαρτία που έκανε όταν έμαθε το Κοράνι . Εάν ένας από τους μελετητές και τους κυβερνήτες βλέπει ότι μαθαίνει στο σχολείο, τότε είναι ανίδεος ή μετατρέπεται από δόξα σε ταπείνωση . Όποιος βλέπει ότι είναι επαναστάτης, κληρονομεί μια κληρονομιά από τη μητέρα του . Και αν ο φτωχός δει ότι είναι αγόρι που γεννήθηκε από τη μητέρα του, θα αποκτήσει τροφή και πλούτο . Εάν ο ασθενής δει ότι είναι αγόρι, πεθαίνει . Και όποιος βλέπει το πρόσωπό του στον καθρέφτη ενός αγοριού και που έχει μια έγκυο γυναίκα, η γυναίκα του θα του φέρει έναν άντρα γιο που μοιάζει με αυτόν . Και φέρνοντας ένα μικρό αγόρι σε ένα όνειρο που είναι . Το αγόρι είναι ένας αδύναμος εχθρός . Αν έβλεπε ότι είχε γεννήσει παιδιά, αυτό υποδηλώνει αγωνία και αγωνία . Εάν το αγόρι είναι αρσενικό, η συνέπεια είναι αξιέπαινη και αν το αγόρι είναι γυναίκα, η τιμωρία του είναι αξιέπαινη . Και αν ένα ηλικιωμένο άτομο βλέπει ότι έχει γίνει μωρό, τότε έρχεται άγνοια, και τα κότσια του μπαίνουν μέσα του, και εάν βρίσκεται σε σοβαρή αγωνία ή αγωνία, ο Θεός θα τον αφήσει να φύγει . Τα νεαρά αγόρια παρουσιάζουν μικρές ανησυχίες . Και όποιος βλέπει ότι ένα αγόρι φωνάζει στην αγκαλιά του, τότε χτυπά το ραβδί . Το όραμα των νέων μπορεί να υποδηλώνει χαρές και στολίδια, ή τη διαμάχη με χρήματα, ή την πεποίθηση για την παραμικρή διαβίωση ή ανικανότητα για λόγους ….

…Είπε ότι είδε τον Kirmani από το φαγητό ή το Ha Bsra, του έρχεται ο Rizk και το κέρδος δεν το ελπίζει ούτε το παγώνει, αλλά επικονιάζει τα χρήματα του Μουμπάρακ Ναμ ~ και ο φοίνικας Basqat έχει βρει ένα μωρό σκλάβους Ndad .~…

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή σε οκτώ πτυχές μιας γυναίκας, είτε πρόκειται για τη σύζυγό του είτε για συγγενή του, έναν φίλο, έναν σύντροφο, ένα ευχάριστο αγόρι, ένα μελλοντικό αγόρι, καλά χρήματα και είναι θλίψη, χαρά , την ευτυχία, τη μετάνοια και επιστροφή, όπως και για τα μάτια, που δόθηκε στη θρησκεία και άλλα πράγματα, έτσι ώστε όποιος βλέπει ότι είναι τυφλοί ή τα μάτια του έχασαν τη ζωή τους έχει μετατραπεί μακριά από το Ισλάμ με μεγάλη ανυπακοή λέγοντας του Παντοδύναμου ~ Κύριος έκανε όχι Hchertna blind ~ στίχος και είπαν ότι επηρεάζει έναν κόσμο σε ολόκληρο το μωρό και την ευτυχία αυτού που οι άνθρωποι είπαν στην παραβολή stepper τι Saad και έτσι ο θείος μου, και μου είπαν ότι χάνει τα παιδιά του επειδή είναι το μήλο των ματιών του στίχου ~ και εκείνων που λένε: ο Κύριος μας παραχωρεί από τις συζύγους μας ~ στίχο, και λέγεται ότι είναι τυφλός στο επιχείρημά Του και ζητώντας τις ανάγκες του, και ειπώθηκε ότι είναι λίγο γνώστης και δεν καταλαβαίνει τα πράγματα και δεν γνωρίζει τον αριθμό των ανθρώπων ….

…Εάν ονειρευόσασταν ένα λίκνο, με ένα παιδί να το καταλαμβάνει, αυτό προβλέπει την ευημερία και τη φροντίδα για τα μικρά παιδιά . Εάν κουνήσετε το μωρό σας στη βάση, αυτό σημαίνει σοβαρή ασθένεια για ένα μέλος της οικογένειας . Αν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι λικνίζει ένα λίκνο, αυτό προδίδει την πτώση του . Πρέπει να είστε προσεκτικοί με τα κουτσομπολιά ….

Και όποιος βλέπει ένα νέο φεγγάρι ένα νεογέννητο γεννιέται σε αυτόν, και αν το δει, πέφτει στο έδαφος, και ένας μελετητής πεθαίνει, ή ένας βασιλιάς το βλέπει, τότε πολεμά και αν ένας άνθρωπος βλέπει την ημισέληνο χωρίς κανέναν άλλο, πεθαίνει νωρίτερα και όποιος δει το φεγγάρι σε ένα δωμάτιο παντρεύεται έναν άνδρα ή μια γυναίκα και η πανσέληνος και το φως της θα ωφελήσει τους ανθρώπους

…Ο Αιγόκερως είναι γιος σε ένα όνειρο, οπότε όποιος βλέπει ένα νεογέννητο να σφαγείται είναι ο θάνατος του παιδιού του . Και αν ο οραματιστής σφαγιάσει έναν Αιγόκερω για να το φάει, τότε θα έπαιρνε χρήματα, και αν το σκότωσε εκτός από το κρέας, τότε ο γιος του πέθανε ή ένα παιδί μερικής από την οικογένειά του πέθανε . Και όποιος βλέπει ότι σφαγεί μια αίγα ή ένα πρόβατο ή οδηγά ένα από αυτά, παίζει με τα αγόρια . Και όποιος είδε ότι έτρωγε τον παππού του πήρε λίγα χρήματα από ένα αγόρι ….

…Εγκυμοσύνη ενός ατόμου Εάν ένα άτομο φέρει ένα βάρος σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει έναν κακό γείτονα . Το βαρύ φορτίο μπορεί να είναι ενοχή . Και το βαρύ φορτίο μιας γυναίκας είναι ένα κακό σχοινί ή σύζυγος . Και όποιος βλέπει ότι φέρει ένα βαρύ φορτίο, τότε μπορεί να υποστεί βλάβη από έναν άρρωστο γείτονα . Και η εγκυμοσύνη στον αυχένα ή στον ώμο αμαρτάνει . Η εγκυμοσύνη για το νεογέννητο είναι μια άνεση για το κινητό και κόπωση και κόπωση για την έγκυο γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι κουβαλάει ξύλο, μετά κουβαλάει και κουτσομπολεύει, και μεταδίδει ψεύτικο ….

…Ίσως αυτό το όνειρο είναι θετικό και σημαίνει καθαρότητα και βαθιά φιλία για τους νέους, και ήρεμο και νεογέννητο για παντρεμένα ζευγάρια . Εάν σκοτώσετε μια φτέρνα, αυτό σημαίνει ότι θα είστε στόχος για τους εχθρούς . Εάν οι αγρότες ή οι επιχειρηματίες ονειρεύονται να πιάσουν ένα caribou, τότε αυτό σημαίνει αποτυχία στη σημαντική τους επιχείρηση ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις φίδια και φίδια και έχει συγκεκριμένη σημασία; Το να βλέπεις τα φίδια γενικά είναι πολύ τρομακτικό, και είναι το έβδομο του ανθρώπου, και ο άνθρωπος είναι επτά, οπότε φοβάστε τον και φοβάστε τους, και ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού να μας επιτρέψουν να τα σκοτώσουμε στη λύση και το απαγορευμένο στο Χαντίθ πέντε ανθρώπων που σκοτώθηκαν στη λύση και το απαγορευμένο, και τα ανέφερε σε μία από τις αφηγήσεις : το φίδι . Για τον συγγραφέα αυτών των γραμμών, οι έννοιες του να βλέπεις φίδια ποικίλλουν, ανάλογα με την ώρα των οραμάτων. Το καλοκαίρι ή το χειμώνα, το να το βλέπεις το χειμώνα μπορεί να είναι ελαφρύτερο, αλλά μπορεί να αποτελεί ένδειξη βελτίωσης της ιατρικής ή παθολογικής κατάστασης του αιτούντος και όλοι γνωρίζουν τη σχέση μεταξύ του φιδιού και του φαρμάκου και μπορεί να είναι η ένδειξη της θεραπείας από τη μαγεία, και ο δεσμός μεταξύ του φιδιού και της μαγείας είναι σαφής και εννοώ τη μαγεία των μάγων όταν τα σχοινιά έγιναν σαν να ήταν ζωή, οπότε ο Μωυσής ακύρωσε τη μαγεία τους με ένα πραγματικό φίδι, και έτσι να σας ενημερώσω, Ω διασχίζοντας, ότι το να βλέπεις το φίδι το χειμώνα ειδικότερα μπορεί να σημαίνει θεραπεία από τη μαγεία ! Και ξέρω ότι μπορεί να εκπλαγείτε από αυτήν τη συζήτηση, αλλά αυτή είναι η αλήθεια στην οποία κατέληξα μετά από εξέταση, ανάλυση και μελέτη . Τα φίδια το χειμώνα μπορεί να είναι ένδειξη βροχής, και αυτή η αφαίρεση από τη γλωσσική τους έννοια, επειδή είναι ζωντανά και νερό, ο Θεός δημιούργησε κάθε ζωντανό πράγμα από εμάς , και συλλογίστηκε τη λέξη ζωντανή ! Το να βλέπεις νεαρά φίδια μπορεί να έχει ευχάριστο νόημα για μια παντρεμένη γυναίκα, δηλαδή ότι θα μείνει έγκυος και μετά θα γεννήσει, γιατί η μικρή ζωή είναι μια μεταφορά για την ύπαρξη της ψυχής ή της ζωής ενός νέου μικρού όντος, που είναι αυτό το μικρό νεογέννητο ποιος θα γεννηθεί με την άδεια του Θεού …. Εδώ είναι ένα σύμβολο σαν αυτό, μπορεί να φοβάται τον ιδιοκτήτη του, αλλά και όπως παρατηρείτε, το νόημά του είναι ευχάριστο . Τα μεγάλα φίδια ειδικότερα, μπορεί να είναι ένα σύμβολο του εντέρου και της άνεσης ή της ασθένειας που συμβαίνει σε αυτό, ή μπορεί να είναι ένα σύμβολο συγγενών και μπορεί να είναι η ώρα της όρασης. Το καλοκαίρι ή ο χειμώνας είναι ο μεγαλύτερος ρόλος για τον ορισμό της έννοιας, είτε είναι καλό είτε κακό, επειδή το φίδι είναι το καλοκαίρι και συχνά έχει κακό νόημα, και το χειμώνα έχει συχνά καλή σημασία, και παραμένει ζήτημα κατάλληλη σημασία για το όραμα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιδιοκτήτη του, για τη διέλευση, και για κάθε και την λεπτότητά του . Όσο για τη δολοφονία ενός φιδιού , τότε είναι Μαχμούντ το καλοκαίρι , και μπορεί να υποδηλώνει την εκπλήρωση ενός χρέους , ή το τέλος των δοκιμών και συζήτηση αγώνες , και μπορεί να υποδεικνύει το τέλος της εχθρότητας με σχετική , και μπορεί να είναι μια ένδειξη για να απαλλαγούμε από απαγορεύεται θεραπείας , ή απαγορεύεται η συμπεριφορά , είτε λεκτική ή λεκτική , και μπορεί να είναι το πρόβλημα εξαφάνιση Α με ένα από τα παιδιά , ή ένα από τα παιδιά , και αυτό μπορεί να σημαίνει τελειώνει μια ευεργετική θεραπεία . Και αντίστροφα το χειμώνα, η θανάτωσή της μπορεί να έχει κακές έννοιες στις περισσότερες περιπτώσεις , όπως : κοπή μήτρας και διαμάχη μεταξύ συγγενών , κοπή προγράμματος θεραπείας , διακοπή ή κοπή , σπατάλη χρημάτων ή δαπάνες , παραμέληση των εξαρτώμενων από ένα αγόρι ή σύζυγος , και μένει να πούμε : ότι κάθε όραμα έχει τις περιστάσεις της , σύμφωνα με τα υπόλοιπα σύμβολα , και έτσι είναι πολύ διαφορετικό από το όραμα με ένα άλλο ανάλογα με αυτές τις μεταβλητές , και αυτό που έχει σημασία για αυτόν τον συγγραφέα τις γραμμές που δεν πρέπει να συνδέονται το όραμα των φιδιών , και τα σημάδια ανησυχητικά , όπως : το μάτι – αλίευση ή μαγεία ή ασθένειας , και άλλα ….

…Και όποιος είδε ότι μια μύγα ή κάτι παρόμοιο βγήκε από τη μύτη του υποδηλώνει ότι γεννιέται ένα νεογέννητο, και αν βλέπει κάτι από αυτό να μπει στη μύτη του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει με τη μύτη του μια σφίξιμο, οι υποθέσεις του είναι περίπλοκες και όχι ότι είναι ο Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι η μύτη του έχει κοπεί, τότε πρόκειται για πτώση της κατάστασης ή επείγον θάνατο ή πτώση Με το σκάνδαλο του ή τον θάνατο ενός γιου ή μιας συζύγου, και Όποιος είδε ότι η μύτη του είχε μεγαλώσει δείχνει μεγάλο ανάστημα και αύξηση της τιμής, και όποιος είδε ότι μύριζε μια καλή μυρωδιά. Εάν η σύζυγός του ήταν έγκυος, θα ερχόταν σε ένα παιδί που περπατούσε, και μπορεί να είναι ανακούφιση για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο, και αν η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού και όποιος βλέπει ότι δεν έχει μύτη, δείχνει τον θάνατο των συγγενών του με ευχαρίστηση και χαρά, και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κιτρινωπό, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές της ασθένειας, της απομόνωσης και του φόβου, και όποιος τον βλέπει μαυρισμένο, δείχνει ότι είναι πόνο και θλίψη, και αυτό ειπώθηκε ότι η κόρη του θα γεννηθεί σ ‘αυτόν, και όποιος βλέπει το πρόσωπό του είναι καλά λεύκανση, είναι μια καλή είδηση για την κατάσταση του και η δικαιοσύνη της θρησκείας του. Στο πρόσωπό του, βλέπει αυτό που μισεί από αυτόν, και αν συνοφρυώσει απέναντι σε άλλους, τότε θα συμβεί κάτι λάθος από αυτόν…

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

…Και όποιος βλέπει ότι μια μύγα ή κάτι παρόμοιο βγήκε από τη μύτη του, δείχνει ότι ένα νεογέννητο γεννιέται γι ‘αυτόν, και όποιος βλέπει ότι κάτι από αυτό μπήκε στη μύτη του δεν είναι ο Μαχμούντ ….

…Έμετος : η απόδειξη της μετάνοιας είναι ευχάριστη . Αν δεν είναι σε θέση και μισεί τη γεύση του, τότε δεν του αρέσει, και αν κάνει εμετό ενώ νηστεύει και μετά επιδοθεί σε αυτό, τότε έχει ένα χρέος που είναι σε θέση να εξοφλήσει και να μην το αντισταθμίσει, τότε αμαρτάνει σε αυτό . Αν πίνει γάλα και κάνει εμετό γάλα και μέλι, τότε είναι μετάνοια. Εάν καταπιεί μαργαριτάρια και κάνει εμετό μέλι, τότε μαθαίνει την ερμηνεία του Κορανίου, και αν κάνει εμετό γάλα, αποστατώνει από το Ισλάμ . Αν κάνει εμετό σε φαγητό, δίνει κάτι σε ένα άτομο . Εάν επιστρέψει στον εμετό του, επιστρέφει στο δώρο του . Εάν έπινε αλκοόλ και δεν μεθυσμένος και έμετος, πήρε απαγορευμένα χρήματα και μετά το επέστρεψε . Εάν μεθυσθεί και κάνει εμετό, είναι ένας άθλιος άνθρωπος που ξοδεύει λίγα στην οικογένειά του και λυπάται που το ξόδεψε . Εάν δει τα έντερα του να βγαίνουν από αυτόν, αυτό δείχνει το θάνατο των παιδιών του . Και ειπώθηκε ότι αν δει έναν λόξυγγα και έμετο με ένα λόξυγκας, αυτό δείχνει τον θάνατό του . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι έκανε εμετό πολύ καλό χρώμα, δείχνει ότι θα έχει ένα νεογέννητο . Εάν το αίμα έρεε σε ένα μπολ, το αγόρι έζησε . Εάν παρασύρει στο έδαφος, το αγόρι θα πεθάνει γρήγορα . Αυτό το όραμα των φτωχών έχει χρήματα, και πολλή βασιλιά, και αυτό το όραμα είναι αξιέπαινο για όποιον θέλει να εξαπατήσει ένα άτομο, επειδή το θέμα του αποκαλύπτεται ….

…Αν έβλεπε το φεγγάρι να φύγει, τότε το ζήτημα που αναζήτησε από το καλό ή το κακό έχει περάσει και έχει πεθάνει . Αν το δει, τότε το θέμα είναι στην αρχή του . Και όποιος βλέπει τη πανσέληνο να λάμπει στη θέση του στον ουρανό, ο υπουργός του βασιλιά θα ωφελήσει τους ανθρώπους αυτού του τόπου . Και όποιος κοιτάζει το φεγγάρι και βλέπει ένα παράδειγμα του προσώπου του σε αυτό, θα πεθάνει . Και όποιος το είδε σαν να ήταν προσκολλημένος στο φεγγάρι, θα δεχόταν καλά τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει σαν το φεγγάρι να είναι πιο σκοτεινό και ο αιτών είναι βασιλιάς, το κοπάδι του θα τον βλάψει και θα αρνηθεί την εντολή του . Και όποιος βλέπει το φεγγάρι γίνεται ο ήλιος, γιατί ο αναζητητής θα πληγεί με καλή, τιμή και χρήματα από τη μητέρα του ή τη γυναίκα του . Αυτός που βλέπει το φεγγάρι συμφωνεί με το φεγγάρι, και δείχνει τους ταξιδιώτες, τον πλοηγό και τον αστρολόγο λόγω της υγρασίας και της κίνησής του, και επειδή ο αστρολόγος ξέρει τι χρειάζεται το φεγγάρι . Αφηγήθηκε ότι ο Ιμπάς Αμπάς, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε σε ένα όνειρο σαν ένα φεγγάρι να είχε ανέβει από τη γη στον ουρανό με δύο σκέλη, οπότε το είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Αυτός είναι ο ξάδερφος σου, εννοεί τον εαυτό του την καλύτερη προσευχή και τους καλύτερους χαιρετισμούς . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ιμπν Σιρίν ενώ τρέφονταν, και είπε : Είδα ότι το φεγγάρι μπήκε στους πολυελαίους και ένας καλούντος καλούσε να έρθει ο Ιμπν Σιρίν, οπότε πες του το όραμά σου . Τότε άρπαξε το χέρι του από το φαγητό και της είπε : Αλίμονο, πώς το είδες; Τότε επέστρεψε σε αυτόν, και γύρισε το χρώμα του, και σηκώθηκε ενώ έπαιρνε το στομάχι του, και η αδερφή του είπε Malik; Τότε είπε, ισχυρίστηκα ότι ήμουν νεκρός έως επτά ημέρες, οπότε πέθανε την έβδομη . Και ένας άντρας είδε σαν να είχε κοιτάξει τον ουρανό και να κοίταξε το φεγγάρι, αλλά δεν το είδε, και κοίταξε τη γη και είδε ότι το φεγγάρι είχε ξεθωριάσει . Υπενθύμισε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Εάν το άτομο που είχε αυτό το όραμα ήταν άντρας, τότε είχε χημεία και χρυσό, οπότε τα χρήματά του θα χαθούν, και αν ήταν φτωχός, θα πέσει σε καταστροφή . Και αν μια γυναίκα το είδε αυτό, ο σύζυγός της θα σκοτώθηκε . Και ο Ibn Sirin ήρθε και είπε : Είδα ότι το φεγγάρι ήταν στο σπίτι μας . Είπε : Ο Σουλτάνος κατεβαίνει στην Αίγυπτο σας . Και η απόκρυψη του φεγγαριού στο πέπλο τρέχει κατά τη διάρκεια του ήλιου . Ημισελήνου : σημαίνει επίσης τον βασιλιά, τον αιχμάλωτο, τον αρχηγό, τον παρουσιαστή, και το νεογέννητο που αναδύεται από τη μήτρα που ξεκινά με τις κραυγές και τα επείγοντα νέα, την επόμενη κατάκτηση από την πλευρά από την οποία προέκυψε, και τον επαναστάτη και το εξωτερικό αν σηκωθεί έξω από το μέρος του, ή υπάρχει σκοτάδι μαζί του, και βρέχει με αίμα ή υδρορροές που ρέουν χωρίς βροχή . Και με την έλευση του απουσιάζοντος, και με την άνοδο του μουζενιού πάνω από τον μιναρέ, 262 συγγραφείς έχουν μειώσει τους άντρες τους, και αν είναι νύφη, τότε τα αστέρια είναι οι σύζυγές της . Όποιος βλέπει δύο φεγγάρια να παλεύουν στον ουρανό με καθένα από αυτά τα αστέρια, δηλαδή μια διαφορά ή έναν πόλεμο μεταξύ δύο βασιλιάδων ή δύο υπουργών ή δύο μεγάλων ανδρών, και ο απουσιάζει ένας από αυτούς είναι νικημένος, αυτό αποδεικνύεται από την πλευρά του στο ορίζοντας και η θέση του στον ουρανό, οπότε προστίθεται στον βασιλιά αυτού του βασιλιά στη γη . Ομοίως, αν δει δύο πλανήτες να παλεύουν με αστέρια που ακολουθούν τον καθένα από αυτούς . Εάν δεν υπάρχουν αστέρια μαζί τους, και το βλέπει στον χαρακτήρα του ή στο σπίτι του, και έχει δύο συζύγους ή συντρόφους, η διαφορά μεταξύ τους είναι από τη γλώσσα ή το χέρι . Και αν μια γυναίκα ή ένας σκλάβος το βλέπει αυτό, ή αν τους βλέπει να παλεύουν πάνω από το κεφάλι του ή πέφτει, ο σύζυγος ή ο κύριος τους παλεύει επίσης με τον αδερφό του ή με έναν αξιότιμο άνδρα του είδους του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει στον υπηρέτη μια διαμάχη που συμβαίνει μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή του και μπορεί να υποδηλώνει σε μια γυναίκα ένα κακό που συμβαίνει μεταξύ των δύο γιων της ή μεταξύ των δύο θυγατέρων της ή μεταξύ του πατέρα της και του συζύγου της, ή μεταξύ ο σύζυγός της και ο γιος της…

…Το αγρόκτημα : δηλώνει τη γυναίκα, επειδή οργώνει, σπέρνει, αρδεύεται, κουβαλάει, γεννά και θηλάζει μέχρι τη συγκομιδή . Και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα του δώσει το γιο του ή τα χρήματά του, και ίσως υποδηλώνει την αγορά, και τα προς το ζην, τα κέρδη και τα οφέλη του είναι τόσο άφθονα στα φυτικά κέρδη, τις ανάγκες, τα κέρδη και τις απώλειές του, και δείχνει το πεδίο του πολέμου και τη συγκομιδή της ακίδας που συλλέγεται με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος και οι πράξεις του υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους, επειδή δημιουργήθηκαν από τη γη, και κατάρασαν και μεγάλωσαν σαν φυτό, όπως είπε ο Παντοδύναμος : « Από τον Θεό, βλάστησες από τη γη ένα φυτό . ~ Οι αιχμές σε αυτήν την πτυχή μπορεί να υποδηλώνουν τα χρόνια, τους μήνες και τις ημέρες του κόσμου, και ο Γιουσέφ αλ-Σιντίκ, ειρήνη σε αυτόν, τα ερμήνευσε σε χρόνια, και μπορεί να αναφέρεται στον παγκόσμιο πλούτο, καταστήματα και χώρους υγειονομικής ταφής, για να συλλέξει μια ακίδα. με πολλή αγάπη . Ίσως ο αγρότης να υποδεικνύει κάθε μέρος όπου οργώνει για το μέλλον, δουλεύοντας για την ανταμοιβή και την ανταμοιβή, όπως τζαμιά, δεσμούς, ξυρίζοντας τη μνήμη και τα μέρη της ελεημοσύνης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όποιος θέλει το τέλος, θα οργώσουμε περισσότερα γι ‘αυτόν , και όποιος το οργώνει από τον κόσμο . ~ Όποιος οργώνει σε αυτόν τον κόσμο μια φάρμα, παντρεύεται τη γυναίκα του . Αν μεγαλώσει, η γυναίκα του θα το αντέξει . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Διαφορετικά, η αγορά του θα κινηθεί και τα κέρδη του θα αυξηθούν, και ίσως ο προκάτοχός του και οι ομάδες του . Διαφορετικά, σχηματίστηκε στις μάχες, το συγκέντρωσε αν ήταν η πρόθεσή του . Όποιος βλέπει τη συγκομιδή των καλλιεργειών : Αν αυτό ήταν σε μια χώρα στην οποία υπήρχε πόλεμος ή η θέση του εκτελεστή και οι μάχες, οι άνθρωποι χάθηκαν σε αυτό με το σπαθί, όπως συμβαίνει με αυτό που συλλέγεται σε ένα όνειρο με δρεπάνι . Και αν αυτό ήταν σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει πόλεμος και αυτό δεν είναι γνωστό σε αυτό, και η συγκομιδή από αυτό ήταν στο Μεγάλο Τζαμί ή ανάμεσα στα καταστήματα ή ανάμεσα στις στέγες του ρόλου, τότε είναι το σπαθί του Θεού με η πανούκλα ή η πανούκλα . Και αν αυτό ήταν σε μια από τις αγορές, τα οφέλη των ανθρώπων της αυξήθηκαν και η ευτυχία μετατράπηκε ανάμεσά τους με τα κέρδη . Και αν αυτό ήταν σε ένα τζαμί ή ένα τζαμί καλής, και οι άνθρωποι ήταν αυτοί που πήραν τη συγκομιδή από μόνες τους χωρίς να δουν ένα άγνωστο συγκομιδή για αυτούς, τότε είναι μισθοί και καλές πράξεις που επιτυγχάνονται από όλους όσους θερίστηκαν . Όσο για να δούμε τη συγκομιδή σε δύο στρέμματα όργωμα, αν αυτό ήταν μετά την ολοκλήρωση της σποράς και μπαχαρικό, τότε ισχύει σε αυτήν . Και αν ήταν πριν από την ολοκλήρωσή του, τότε είναι πανδημία στη γεωργία ή υποκρισία στα τρόφιμα ….

…Όσον αφορά τα μαλλιά του σώματος : φύτευση για έναν άντρα έφερε τη γυναίκα του . Η αφθονία των τριχών του σώματος για τους πάσχοντες αυξάνει την αγωνία του, και η απώλεια του είναι η άφεση της ταλαιπωρίας του . Και η αφθονία των τριχών του σώματος για τους χαρούμενους, την αύξηση της ευχαρίστησης και του πλούτου, και την απώλεια του τα πλούτη πηγαίνουν . Η αύξηση της τρίχας του σώματος για τους πλούσιους είναι χρήματα και οι φτωχοί έχουν χρέος . Και όποιος είναι πλούσιος σε φούρνο, τα χρήματά του ξοδεύονται κλέβοντας . Και αν ήταν φτωχός, τότε θα έπρεπε να ξοδέψει το χρέος του σοβαρά, εξαντλημένος και απαιτητικός . Εάν βλέπει τα μαλλιά του σώματος άσπρα, τότε εάν είναι πλούσιος, χάνετε τα χρήματά του και θα επιβλέπει τον θάνατο . Και αν είναι φτωχός, τότε είναι ένα χρέος που μπορεί να πληρώσει . Όσον αφορά την αδυναμία των μαλλιών του σώματος, τα μαλλιά ενός θηρίου ή επτά, αυτό δείχνει την πτώση του σε αντιξοότητες . Στενή ψευδαίσθηση στο στήθος . Αν το ντάμι μου έβλεπε ότι το στήθος του ήταν σφιχτό, θα υπέφερε απώλεια των χρημάτων του . Λέγεται ότι το στήθος του ανθρώπου είναι γενναιοδωρία, και η στενότητα του με την αθλιότητά του . Η αφθονία των μαλλιών στο στήθος είναι ένα χρέος που οδηγεί και αν δει το στήθος του να μετατραπεί σε πέτρα, τότε θα είναι σκληροπυρηνικός . Ήρθε ο Ιμπν Σιρίν, ένας άντρας είπε : Είδα πολλά μαλλιά να μεγαλώνουν στο στήθος μου, και με κόμπους . Είπε : Έκανα εμπιστοσύνη και το πλήρωσα . Και η χωρητικότητα του στήθους δείχνει επίσης τη σημαία . Όσο για το στήθος, η γυναίκα του άνδρα και η κόρη του, γιατί η ομορφιά του είναι η ομορφιά της, και η διαφθορά του είναι η διαφθορά της . Όποιος είδε μια γυναίκα κρεμασμένη από το στήθος της, τότε διέπραξε πορνεία και γέννησε ένα παιδί μοιχείας, γιατί ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες του, είπε: «Τη νύχτα της αιχμαλωσίας μου, είδα μια γυναίκα να κρέμεται από αυτήν στήθος, έτσι είπα, Γαβριήλ, ποιος είναι αυτός; Είπε ότι γεννήθηκε από μοιχεία . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι είχα ένα μεγάλο στήθος που είχε φτάσει στο δάσος, ότι διαπράττετε μοιχεία με απαγορευμένο . Αυτό συμβαίνει επειδή το στήθος είναι από αυτό και από το δέρμα του, και αυτό απαγορεύεται . Αντίθετα, η δικαιοσύνη αυτού του οράματος είναι ένας απαγορευμένος γάμος . Και ειπώθηκε ότι αν ένας άντρας είδε γάλα στο στήθος του, αν ήταν άγαμος, θα παντρευόταν και θα τον γέννησε, και αν ήταν δίκαιος, έδειχνε στα αριστερά του, και αν ήταν νέος, έδειξε τη μακροζωία του . Όσο για τη νεαρή γυναίκα, αν το δει αυτό, δείχνει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό της, και για τη γριά, αν το βλέπει, αυτό δείχνει τη φτώχεια και την απώλεια των χρημάτων της, για μια παρθένα αν τη δει, την υποδεικνύει γάμο, και η νεαρή γυναίκα αν το δει αυτό δείχνει το θάνατό της . Και το μήκος του στήθους του άνδρα μέχρι να χτυπήσει το στήθος του, είναι απόδειξη μιας ιδιοτροπίας που δεν ικανοποιείται από τον Θεό Παντοδύναμο, και ειπώθηκε ότι είναι απόδειξη της φωνής των παιδιών . Εάν δεν είχε γιο, αυτό δείχνει φτώχεια και θλίψη . Και το μήκος του στήθους της γυναίκας είναι πέρα ​​από το όριο, απόδειξη του σκοπού της θλίψης . Εάν οι γυναίκες υπέφεραν από θλίψη, θα τραβούσαν και θα ξύσουν το στήθος τους . Και όποιος το βλέπει σαν να θηλάζει μια γυναίκα, θα αρρωστήσει, εκτός αν η γυναίκα του είναι έγκυος, τότε θα γεννήσει έναν γιο . Εάν ο οραματιστής είναι γυναίκα, τότε θα γεννήσει ένα κορίτσι . Η κοιλιά : ο οποίος είναι ορατός και από το εσωτερικό του ιδιοκτήτη και του γιου του, ή συγγενή της φυλής του, ή της ντουλάπας του και του καταφυγίου των παιδιών του . Και το μικρότερο από τα λίγα από αυτά, και ο μεγάλος αριθμός αυτών . Και η μικρότητά του χωρίς πείνα είναι η έλλειψη χρημάτων, και αν δει ότι πεινάει, τότε είναι προσεκτικός και χτυπά χρήματα ίσο με το ποσό της πείνας από αυτό . Λέγεται ότι το οστό της κοιλιάς έτρωγε τοκογλυφία και το περπάτημα στο στομάχι συνηθίστηκε στα χρήματα . Αν δει ότι το στομάχι του έχει γίνει μικρό, τότε θα είναι πολλές αποσκευές . Ο κορεσμός είναι ένας πλούτος χρημάτων, και η δίψα είναι κακή στη θρησκεία του, και η άρδευση είναι καλή στη θρησκεία του ….