…Εάν αυτό το είδωλο είναι φτιαγμένο από ξύλο, τότε εγκαταλείπει τη θρησκεία του πίσω από την πλάτη του, συνοδεύοντας έναν άδικο κυβερνήτη ή έναν υποκριτικό άνθρωπο και είναι πιστός στη θρησκεία για χάρη κάποιου κοσμικού ζητήματος, όχι για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Μερικοί σχολιαστές είπαν ότι το να βλέπεις ένα είδωλο δείχνει ένα μακρινό ταξίδι και λένε ότι αν είδε ένα είδωλο και δεν είδε τη λατρεία του, θα είχε άφθονα χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν υποκριτικό άνθρωπο, και αν είναι από σφιγκτήρα ξύλου, τότε ζητάει αυτό που φέρνει από επιχειρήματα και παρόμοια, και λέγεται ότι πλησιάζει κάποιον με κουτσομπολιά, και αν το είδωλο είναι από ασήμι, τότε έρχεται σε μια γυναίκα με κάτι που δεν το κάνει. Είναι σκόπιμο, και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή παρόμοια, τότε πλησιάζει για να αναζητήσει τον κόσμο και λέγεται ότι πλησιάζει έναν voyeuristic άνθρωπο, και αν είναι από πέτρα τότε πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο . Κεραμική και παρόμοια, πλησιάζει εκείνους που δεν έχουν κανένα όφελος, και γενικά τα οράματα των ειδώλων δεν είναι αξιέπαινα ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε, ~Όποιος είδε ότι έσπασε κάτι από τα είδη διασκέδασης, μεταρρυθμίζει την κατάσταση και αποφεύγει τις αμαρτίες και τη μετάνοια από κατακριτέες πράξεις και ό, τι ήταν καλό για τη θρησκεία και τον κόσμο, και μετά το σπάσιμο είναι αξιέπαινο και οτιδήποτε άλλο από αυτό έσπασε ο Μαχμούντ, και ειπώθηκε ότι το να σπάσεις ό, τι κάνει η δόξα των βασιλιάδων από τη νυχτερινή ζωή δεν είναι ο Μαχμούντ . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι είναι νηστεία, τότε έχει καλή θρησκεία ή λίγη συζήτηση για το τι δεν τον απασχολεί, και αν βλέπει ότι κάνει ό, τι δεν είναι επιτρεπτό για τον νηστείο, τότε έχει μειώσει τη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι είναι νηστεία και έπειτα σπάει τη νηστεία την ώρα του, θα έχει στη θρησκεία του και τα κοσμικά του αγαθά και τα προς το ζην και έχει απομακρυνθεί από την ανησυχία και τον φόβο, ακόμα κι αν είδε ότι έσπασε το γρήγορο σε κάτι διαφορετικό από το Χρόνο, αυτός κοροϊδεύει ανθρώπους ή ψέματα, και ίσως υποδηλώνει ασθένεια και ταξίδια, και όποιος πιστεύει ότι έσπασε τη νηστεία λόγω της ξεχασμού είναι για μια επιτρεπόμενη διαβίωση, και όποιος πιστεύει ότι εθελοντικά νηστεία είναι ασφαλής από ασθένειες…

…Θεωρείται ότι ιππεύοντας ένα τέρας γαϊδουριού : περάστε όπου θέλει και υπακούστε τον, ότι οι επιβάτες αμαρτάνουν, κάτι που είναι παράδοξα η άποψη της μουσουλμανικής κοινότητας στη θρησκεία του και στη γνώμη και τις επιθυμίες του . Εάν ο γάιδαρος δεν ταπεινώθηκε, και έβλεπε ότι θανατώθηκε, έσπασε, έσπασε, ή κάτι τέτοιο, τότε θα τον πλήττει με σοβαρότητα στις υποθέσεις του και με μεγάλο φόβο . Εάν βλέπει ότι τον έχει φέρει στο σπίτι του με αυτήν τη συνείδηση, ή ότι τον έχει πάρει για να μείνει στο σπίτι του, τότε ένας άνδρας παρεμβαίνει επίσης μαζί του κατά τη γνώμη του και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν . Αν δει ότι έχει φέρει κάτι από αυτό στο σπίτι του και η συνείδησή του είναι ότι τον κυνηγούσε ενώ το ήθελε για φαγητό, τότε θα έπαιρνε χαλάσματα και καλό για αυτόν . Και τα αρσενικά του θηρίου στην ερμηνευτική είναι άντρες . Και τα θηλυκά τους είναι γυναίκες . Το γάλα του Al-Wahsh είναι ένα μικρό χρηματικό ποσό για εκείνον που το χτύπησε, εκτός από το γάλα του γαϊδουριού του γαϊδουριού, γιατί αυτός που πίνει από το γάλα του θα πέσει σε ανηθικότητα στο χρέος του και τη δικαιοσύνη του σε αυτό . Και όποιος μετατρέψει ένα γαϊδούρι σε ζέβρα, απομακρύνεται από τη γνώμη της μουσουλμανικής κοινότητας και τους απομονώνει . Ομοίως, εάν κάτι μεταμορφωθεί από το τέρας, εκτός αν δει ότι έχει μεταμορφώσει μια κιόσκι, χτυπά μια γυναικεία απόλαυση ….

Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Ο Μπαϊάτ, που είναι το είδωλο των Εβραίων, οπότε όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι υπάρχει υπόσχεση πίστης στο σπίτι του, το ρητό του για το πεπρωμένο είναι ισοδύναμο με αυτό των Εβραίων . Ομοίως, αν δει ότι το σπίτι του είναι μια υπόσχεση πίστης, θα επαναστατήσει ενάντια στο αφεντικό του . Εάν βλέπει ότι δεσμεύεται να πιστέψει, τότε το δόγμα του είναι το δόγμα των Εβραίων . Η υπόσχεση της πίστης σε ένα όνειρο είναι ένα σημάδι σοφίας, ακυρωμένων επιστημών και γιατρών. Εάν βλέπει τον εαυτό του να κάνει αυτό που κάνουν οι άνθρωποι του, δηλώνει ότι έχει συμβίωση με Εβραίους, ή με εκείνους που έχουν τα ηθικά τους, ή ότι επιθυμεί το δόγμα τους . Αν δει τα τζαμιά και την πώληση να καταστρέφεται, δείχνει τις ανησυχίες του εχθρού και τη νίκη τους εναντίον των μουσουλμάνων . Ίσως η υπόσχεση της πίστης έδειξε την ευσέβεια και την υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό ….

…Bayat, το οποίο είναι το είδωλο των Εβραίων, οπότε όποιος βλέπει στο όνειρό του ότι υπάρχει μια υπόσχεση πίστης στο σπίτι του, το ρητό του για το πεπρωμένο είναι ισοδύναμο με αυτό των Εβραίων . Ομοίως, αν δει ότι το σπίτι του είναι μια υπόσχεση πίστης, θα επαναστατήσει ενάντια στο αφεντικό του . Εάν βλέπει ότι δεσμεύεται να πιστέψει, τότε το δόγμα του είναι το δόγμα των Εβραίων . Η υπόσχεση της πίστης σε ένα όνειρο είναι ένα σημάδι σοφίας, ακυρωμένων επιστημών και γιατρών. Εάν βλέπει τον εαυτό του να κάνει αυτό που κάνουν οι άνθρωποι του, δηλώνει ότι έχει συμβίωση με Εβραίους, ή εκείνους που έχουν το ήθος τους, ή ότι επιθυμεί το δόγμα τους . Αν δει τα τζαμιά και την πώληση να καταστρέφεται, δείχνει τις ανησυχίες του εχθρού και τη νίκη τους εναντίον των μουσουλμάνων . Ίσως η υπόσχεση της πίστης έδειξε την ευσέβεια και την υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό ….

Και αν αυτό το είδωλο είναι από ασήμι, τότε υπάρχει λόγος να φτάσει σε μια γυναίκα ή σε μια σκλαβιά μπροστά σε προδοσία και διαφθορά

…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο ή του μιλάει, ή κάνει μια ανθρώπινη πράξη μαζί του ενώ ξυπνά, τότε συνοδεύει κάποιον που δεν έχει κανένα όφελος στη συντροφιά του, και μπορεί να είναι κακό από αυτόν τον σύντροφο, και ειπώθηκε ότι αυτός διαπράττει αμαρτίες και τα πράγματα συμβαίνουν σε αυτόν εξαιτίας αυτών, ώστε να εκπλήσσεται από αυτό με σκοπό να αναρωτιέται και να μην είναι επικίνδυνο για το μυαλό του Ποτέ ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί από το Ισλάμ σε μία από τις ψεύτικες θρησκείες, τότε διαπράττει αμαρτίες, και ειπώθηκε ταπείνωση και περιφρόνηση, και όποιος βλέπει ότι λατρεύει τη φωτιά, τότε μπαίνει στον πειρασμό με τον Σουλτάνο και αν η φωτιά είναι αδρανής τότε αναζητά απαγορευμένα χρήματα και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν κακό άνθρωπο. Ασημένιο, έρχεται σε μια γυναίκα σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί, και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή κάτι τέτοιο έτσι, τότε πλησιάζει το αίτημα του κόσμου, και αν είναι από πέτρα, πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο. Από την κεραμική και τα παρόμοια, πλησιάζει κάποιον που δεν έχει κανένα όφελος. Και στην πρόταση, το να βλέπεις είδωλα δεν είναι αξιέπαινο…

…Ε : Είναι δυνατόν να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη; Μήπως αυτός που είδε τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να του έβλεπε τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε οποιαδήποτε σελίδα, το είχε δει ως αλήθεια; Ναι , και ίσως τα πιο σημαντικά παραδείγματα καλής όρασης, το όραμα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν κατευθύνθηκε από τον Ιμάμη Μπαχάρι και η μουσουλμανική λέξη από την hadits του Abu Hurayrah είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ από τον Rani στο ένα όνειρο έχει ο Ράνι, ο διάβολος δεν είναι για μένα ~(1). Στο μυθιστόρημά του, « από Rani σε ένα όνειρο Vsarani ξύπνιος ή αν Rani επαγρύπνηση είναι να μην το μου διάβολο . Στην τη νέα, είπε ειρήνη σ ‘αυτόν :» από Rani ήταν η γνώμη του δικαιώματος , ~ Ιμπν Sirin είπε : Αν ο Ραχ στην εικόνα του (2 ). Το γεγονός ότι οι επιστήμονες διέφεραν από την έννοια της ειρήνης είναι : από τον Ράνι σε ένα όνειρο, με είδε … ~Ο Ιμπν Αλμπακλάνι είπε : σημαίνει ότι το όραμά του είναι σωστό, όχι ο Μπονγκάτ ούτε ομοίωμα ο διάβολος , και υποστήριξε όπως λέει το μυθιστόρημα « ήταν η γνώμη του δικαιώματος » αναστεναγμό της όρασης είναι σωστό , και αυτό ήταν Ibn Sirin αν κοπεί από έναν άνθρωπο που είδε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : σειρά μου ότι είδα Εάν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι αυθεντική (3). Άλλοι είπαν : αλλά το σύγχρονο φαινόμενο σήμαινε ότι είχε δει ότι τα αλιεύματα δεν πειράζει να το αποτρέπει . Άλλοι είπαν : πιθανότατα να λένε ειρήνη σε αυτόν : ~ έχασε τη Ράνη ή το δεξί είδωλο ο διάβολος είναι στην εικόνα ~ για να γίνει αν η γνώμη του περιγραφέντος τον γνώριζε στη ζωή του, η πίσω από τη διαμάχη ήταν μια ερμηνεία του Araaa γεγονός , και είναι αλήθεια ότι βλέπει ένα γεγονός, είτε ήταν γνωστό είτε άλλο . Μερικοί μελετητές , δήλωσε : ξεχώρισε Nabih τον Παντοδύναμο Θεό που οι άνθρωποι βλέπουν τον διορθώσει όλες τις ειλικρίνεια και να αποτρέψει το διάβολο φανταστείτε σε δημιουργήθηκαν για να μην βρίσκεται στη γλώσσα του, στον ύπνο ως παραβίαση του Θεού η συνήθεια της ειρήνης προφήτες είναι επάνω τους ένα θαύμα , και ως αδύνατο να ο διάβολος φανταστεί στην εικόνα του στην επαγρύπνηση , αν υπέγραψε υποψία την αλήθεια με το ψέμα και το έκανε δεν Aathag αυτό που έφερε ο φόβος αυτής της αντίληψης Vhamaha Αλλάχ από τον Σατανά και Nzgh και Osuste και απαγγελία και Κεδάχ (4), δήλωσε ο Ιμάμ Ιμπν Hajar : το μου φαίνεται ότι αυτό που εννοεί ο Ράνι σε ένα όνειρο οποιαδήποτε συνταγή ήταν ο Felictbhr και ήξερε ότι είχε δει την αλήθεια της Αποκάλυψης που είναι από τον Θεό, όχι το λάθος που είναι το όνειρο, ο διάβολος δεν είναι για μένα (5) ~ Αλλά το νόημα του ~ να λες και ο Ράνη σε επαγρύπνηση ~ υπόκειται στις λέξεις : μία από αυτές : ότι αυτό που εννοούν οι άνθρωποι της εποχής του και σημαίνει ότι ο Ρα κοιμάται και δεν είχε μεταναστεύσει τον βοηθά Θεό Παντοδύναμο για μετανάστευση και μετά βλέπει ο Απόστολος ορατά η δεύτερη ερώτηση : βλέπει ε επικύρωση αυτού του οράματος σε επαγρύπνηση στο μέλλον · γιατί βλέπει στη μεταθανάτια όλη τη χώρα από τον Ραχ στον κόσμο και δεν έχει δει . ΙΙΙ : βλέπει το όραμα Εφεξής της δικής του στην εγγύτητα και να παίρνουν Chweath και έτσι ________________________________ (1 ) Αφήγηση από Bukhari Όπως και στο άνοιγμα (12 /383 ) πόρτα είδε την ειρήνη Προφήτη είναι μαζί του σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/24 ). (2 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα της πόρτας ( 12/383 ) που είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/26 ). (3 ) Βλέπε : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) και πυρηνική προηγούμενη αναφορά – (15/25). (5) Ibn Hajar – Προηγούμενη αναφορά – (12/389). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

Ένα ιδανικό Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι συναντά το ιδανικό της, αυτό προβλέπει μια περίοδο ικανοποίησης και ευχαρίστησης που δεν θα ενοχληθεί από τίποτα . Εάν ένας εργένης ονειρεύεται να συναντήσει το είδωλό του, αυτό σημαίνει ότι θα βιώσει μια θετική αλλαγή στις επιχειρηματικές του υποθέσεις ….