Ένας μαύρος κοράκι Ένας μαύρος κοράκι σε ένα όνειρο είναι κακός οιωνός και σημαίνει υποχώρηση, απώλεια στο εμπόριο και διαφωνίες στην οικογένεια . Σημαίνει επίσης ότι ο ονειροπόλος μπορεί να κάνει διαμάχες και να παλεύει με άλλους . Ως εκ τούτου, ο ονειροπόλος πρέπει να τηρήσει την προσοχή της λέξης και των πράξεων μετά από αυτό το όνειρο . Όσο για το κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει προδοσία του αγαπημένου ….

…Και όποιος βλέπει ότι κυνηγά ένα κοράκι, τότε κάνει κάτι που θα του πάρει λάφυρα και είναι ψεύτικο ….

…Και όποιος βλέπει κοράκι πάνω από τη γυναίκα του ή ανεβαίνει μαζί της στο κρεβάτι του, θα ερμηνεύσει έναν ανήθικο άντρα που αναμιγνύεται με τη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ένα κοράκι στην πόρτα ενός βασιλιά, θα θερίσει ένα έγκλημα που μετανιώνει για την ιστορία του Κάιν με τον Άβελ, ειρήνη σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε αυγά σαν πουλιά, τότε δείχνει ότι στέκεται και κάθεται με γυναίκες ….

…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Και αν ο ασθενής βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο, τότε δείχνει τον θάνατό του και την ταφή του, επειδή ο Παντοδύναμος λέει: « Όσοι πεθαίνουν οι άγγελοι, είναι καλοί, λένε ειρήνη επάνω σου, μπες στον Παράδεισο. » Τι σημαίνει εδώ είναι ο τάφος, διότι ο προφήτης, η ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, δήλωσε : Ο τάφος είναι ένας κήπος από τον κήπο του Παραδείσου ή ένα λάκκο από τα pits της φωτιάς ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι άγγελοι έχουν πάρει το χέρι του στον Ουρανό, θα μετανοήσει στον Θεό σε αναζήτηση και θα φύγει σύντομα από τον κόσμο ….

…Αν δει ότι πέθανε στον τάφο μετά από αυτό, τότε θα πεθάνει ανησυχώντας . Εάν δεν δει θάνατο στον τάφο, θα ξεφύγει από τη φυλακή και την αδικία . Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι ποιος είναι θαμμένος, η θρησκεία του καταστρέφει…

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Όποιος εμπλέκει κάτι στον εαυτό του και δίστασε να το ερευνήσει και να δει ένα όραμα, τότε μπορεί να το ερμηνεύσει δηλώνοντας αυτήν την αντωνυμία, και μερικοί είπαν ότι αναφέρεται στον παρατηρητή για να αντλήσει το όνομα ….

…Η πτήση είναι ένα ταξίδι σε ένα όνειρο, και αν είναι στο πίσω μέρος, τότε είναι ένα ταξίδι με άνεση . Η πτήση για μη ταξιδιώτες είναι αδρανής . Και όποιος πετά από επιφάνεια σε επιφάνεια πηγαίνει από έναν λεπτό σε έναν λεπτό άνδρα . Και αν μια γυναίκα δει ότι έχει γίνει από το σπίτι της σε έναν άνδρα που ξέρει, τότε θα παντρευτεί αυτόν τον άντρα . Και όποιος πετά από ένα σπίτι που ξέρει σε ένα σπίτι που δεν ξέρει, θα πεθάνει, γιατί είναι η κατοικία του μέλλοντος . Εάν ο φυλακισμένος πετά στον ύπνο του, απελευθερώνεται από τη φυλακή και εάν ο βασιλιάς δει ότι έχει πετάξει, απελευθερώνεται . Και ειπώθηκε : Εάν η πτήση είναι επιτυχής, τότε είναι ταξίδι . Και όποιος πετούσε με το πουλί στον ύπνο του, θα συνόδευε τους ξένους . Και όποιος ήταν πρόσωπο ματαιοδοξίας και είδε ότι πετούσε, τότε το όραμά του είναι άκυρο .. και όποιος προηγείται ενός ατόμου, πέταξε και προηγείται, θα τον νικήσει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πετάξει πάνω από ένα βουνό, θα κερδίσει μια κυριαρχία και θα εξουδετερώσει τους βασιλιάδες χωρίς κόπωση . Και όποιος είδε ότι πετούσε και ήταν κατάλληλος για τον σουλτάνο, το πήρε, και αν έπεφτε σε κάτι, θα το είχε αυτό, αλλιώς θα είχε ένα λάθος στη θρησκεία του . Και όποιος βλέπει ότι έχει εξαφανιστεί στον ουρανό και δεν επέστρεψε, θα πεθάνει . Και όποιος πετάει από το σπίτι του σε ένα άγνωστο σπίτι, μετακινείται από το σπίτι του στον τάφο του, και αν πετάει στον αέρα, θα αρρωστήσει έως ότου πλησιάσει στο θάνατο . Όποιος πέταξε από κάτω προς τα πάνω χωρίς πτέρυγα κέρδισε μια ευχή . Και όποιος είδε ότι πετούσε, οι υποθέσεις του θα διευθετούνταν χωρίς κόπωση . Και όποιος βλέπει ότι πετά και έχει δύο φτερά, τότε είναι μια καλή απόδειξη για όλους τους ανθρώπους, και αν είναι σκλάβος, δείχνει τη χειραφέτησή του, και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Και όποιος είδε ότι πετούσε με την επιθυμία και τη θέλησή του, αυτό δείχνει πολύ καλό . Εάν δει ότι πετά και φεύγει από το σπίτι, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος είδε ότι πετούσε, δεν μπορούσε, ή ότι πετούσε με το κεφάλι του να σφάζονται στο έδαφος και τα πόδια του στον αέρα, υποδεικνύοντας πολύ κακό στο οποίο θα εκτεθεί . Εάν ο ασθενής δει ότι πετά, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος είδε ότι πετούσε με φορείο υπέδειξε μια σοβαρή ασθένεια στην οποία θα εκτεθεί . Και όποιος βλέπει ότι πετάει ανάμεσα στον ουρανό και τη γη, θα κάνει πολλές ευχές . Ίσως η πτήση αναζητούσε γνώση ή ζητούσε ακολασία . Και η πτήση δείχνει πτήση και απαισιοδοξία . Και αν πετά με φτερό, θα ταξιδέψει με δόξα και δύναμη . Αν ήταν χωρίς πτέρυγα, θα ταξίδευε σκληρά, ειδικά αν πέταξε από καλό μέρος και προσγειώθηκε σε άσχημο μέρος, και αν πέταξε από μέρος που επιτρέπεται και προσγειώθηκε σε κάτι καλύτερο από ότι ήταν το αντίθετο ….

…Και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε την απόκτηση της εξουσίας και την επιβολή μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και αν του έδινε ένα σπαθί, τότε δείχνει την απόκτηση της δύναμης και της διείσδυσης μιας εντολής από τους βασιλιάδες, και όποιος είδε ότι ένας βασιλιάς τράβηξε ένα σπαθί στη μέση του, τότε ερμήνευσε για να αποκτήσει δύναμη και νίκη και μπορεί να γεννήσει ένα παιδί και όποιος βλέπει ότι το σπαθί Του λάμπει, και ο Άμπου Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Η Qibiya του σπαθιού θα ερμηνευθεί ως παιδί ….

…Και όποιος είδε ένα κοράκι στο σπίτι του, τα οράματά του έδειχναν την επίθεση ενός ατόμου από τον Σουλτάνο Badrah και την προδοσία ενός άνδρα μαζί του στη σύζυγό του, και τα λόγια του κορακιού σοβαρή θλίψη ακολουθούσαν από χαρά, και τα λόγια του ειπώθηκαν για να είναι κακό αγόρι και η σάρκα του χτυπήθηκε από χρήματα από την πλευρά των κλεφτών ….

…Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένα κοράκι ουράνιου τόξου, μπορεί να χτυπήσει ένα μήλο με ένα μάτι ….

…Και όποιος βλέπει ένα καμουφλαρισμένο κοράκι, θα δει κάτι έκπληκτο από αυτό και δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Ο Al-Kirmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι έχει πιάσει ένα κοράκι με υπερβολική γεύση, τότε θα πιάσει ένα κενό λάθος από εξαπάτηση και ψέματα .~…

Και όποιος βλέπει ένα περιστέρι που έχει προσγειωθεί στον ώμο του, πάνω από το κεφάλι του, ή στον λαιμό του, τότε ερμηνεύεται από το έργο του και το χρώμα του θεωρείται αν είναι μαύρο και άσχημο στην εμφάνιση ή κάτι παρόμοιο με αυτό, το έργο του είναι χειρότερο και αν είναι όμορφο και λευκό

…Και όποιος βλέπει ότι μεταφέρει κάτι στον ώμο του, είναι χρέη, και η αύξηση ή η μείωση τους είναι τόσο βαριά και ελαφριά όσο είναι ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας πίθηκος έχει στον ώμο του, θα βγάλει κλοπή από το σπίτι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός κάθεται στη θέση του, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν, και αν έχει εξουσία τότε είναι απομονωμένος από αυτό, και μπορεί να πεθάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται σε ένα γύρο, θα κερδίσει έναν ανελκυστήρα επειδή είναι ένα από τα υπάρχοντα των Βασιλέων, και μόνο εκείνοι θα κάθονται πάνω του, και αν δεν αξίζει αυτό, αυτό δείχνει γάμο. Όσο για το εξώφυλλο, βασίζεται σε τέσσερις πτυχές της σκληρότητας και του φόβου, και είναι ένα σακάκι και ούτω καθεξής ….

…Όποιος βλέπει ότι κάθεται στο χαλί του σε ένα τζαμί, δηλώνει ότι ταξίδεψε στο Hijaz Al-Sharif, επειδή είπε ο Παντοδύναμος, και πήραν το ιερό του Ιμπραήμ ως τόπο προσευχής, ειδικά αν είδε τον εαυτό του ως καταφύγιο στο το τζαμί ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάθεται στο έδαφος, θα είναι σε θέση να αποκτήσει τον έλεγχο και να το ξεπεράσει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει: ~ Και θα ξεκουραστείτε στη γη .~…

…Χαλίκια το όραμά της σε ένα όνειρο δείχνει άντρες και γυναίκες, νέους, ντιράμ, προσκύνημα και πέτρες, σκληρότητα και αγωνία, προσβολές και συκοφαντίες . Έτσι όποιος είδε ένα πουλί κατέβηκε από τον ουρανό και πήρε ένα βότσαλο και πέταξε μαζί του, και αυτό ήταν σε ένα τζαμί από το οποίο ένας καλός άνθρωπος χάθηκε, και αν ο ονειροπόλος ήταν άρρωστος, και ήταν ένας από τους ανθρώπους της καλοσύνης ή ενός που προσεύχεται σε αυτό το τζαμί, τότε ο ιδιοκτήτης του οράματος είναι νεκρός . Εάν πήρε το βότσαλο από μια εκκλησία, θα θεωρούσε τη διαφθορά του ασθενούς . Και αν το πήρε από το σπίτι του ή από ένα άγνωστο μέρος, τότε το άτομο του οράματος θα είχε έναν γιο . Όσο για αυτόν που πήρε διάφορα βότσαλα, τότε τα κάλυψε στο ένδυμά του ή τα κατάπιε, και τα πήρε από ένα τζαμί, ένα σπίτι μελετητή ή τη μνήμη κάποιου για τη γνώση και το Κοράνι, και επωφελήθηκε από την ανάμνηση και την αποσαφήνιση όσο πήραν τα βότσαλα . Εάν παραληφθεί από την αγορά, τότε είναι ενδιαφέρον για αυτόν τον κόσμο, και τα dirhams αποτελούνται από εμπόριο ή φιλανθρωπικούς σκοπούς . Και αν είναι από πίσω από τα δέντρα, τότε δώρα από τον Σουλτάνο αν τον υπηρετεί, ή ωφελείται από τη θάλασσα εάν ανταλλάσσεται σε αυτήν, ή γνώση που αποκτά από έναν κόσμο αν αυτό είναι δώρο από μια πλούσια σύζυγο, εάν έχει γιος, και αν δεν έχει γιο, θα έχει γιο . Όσοι ρίχνουν βότσαλα στη θάλασσα, τα χρήματά του θα χαθούν . Εάν το πετάξει σε ένα πηγάδι, δίνει χρήματα για γάμο ή πλούτο για έναν υπηρέτη . Και αν έριχνε ένα ζώο όπως ένα λιοντάρι, μια τίγρη, μια μαϊμού, μια ακρίδα, ένα κοράκι και παρόμοια, και αυτό ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, έριξε τις πέτρες, και η προέλευση των λίθων είναι ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, διέταξε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, να τους ρίξει τον Διάβολο όταν του εκτέθηκε, τότε έγινε Σουντάν, και αν αυτό δεν ήταν κατά τις ημέρες του Χατζ, ήταν ένα χαλίκι εχθρός ή ανήθικο άτομο, ή προσβολή, προσβολή, ή μαρτυρία που μαρτυρεί εναντίον του . Και αν το έριχνε με άλλους από αυτούς τους αγώνες, όπως περιστέρια και μουσουλμάνοι μεταξύ του λαού, ο άντρας θα έριχνε προς τα πίσω, μιλώντας για τους δίκαιους μεταξύ των ανθρώπων και των οχυρωμένων . Και μελετά τους ανθρώπους μελετητές . Και ειπώθηκε : Μετάνοια στους ανυπάκουους και καθοδήγηση προς τον άπιστο, και ίσως τα βότσαλα έδειξαν μαρτύριο, επειδή κολύμπησε στην παλάμη του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Τα βότσαλα μπορεί να υποδηλώνουν ασθένεια, όπως άμμο . Και μπορεί να δείξει στους συνταξιούχους τι κάνουν μοιχεία ή ζητούν καθοδήγηση ή τι γίνεται με αυτό . Τα βότσαλα είναι σκληρές λέξεις και μεγάλο μέρος της ανησυχίας τους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα βότσαλο που έχει τα εσπεριδοειδή του στο αυτί του και το πετάει μακριά, τότε ακούει μια σκληρή λέξη, και το αυτί του το κολακεύει ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Ο αγώνας του ήλιου βγαίνει ενάντια στον βασιλιά, και η μείωση των ακτίνων του ήλιου θα υποβαθμίσει το κύρος του βασιλιά . Αν δει τον ήλιο να χωρίζεται σε δύο μισά, τότε το ήμισυ του παραμένει και το άλλο έχει φύγει, τότε βγαίνει στον βασιλιά έξω, και αν το υπόλοιπο μισό ακολουθεί το χρυσό μισό και ενωθεί και επιστρέψει σε έναν υγιή ήλιο, τότε το έξω παίρνει ολόκληρη τη χώρα, και εάν το μισό πηγαίνει πίσω στο υπόλοιπο μισό και ο ήλιος επιστρέφει όπως ήταν ο βασιλιάς του επέστρεψε σε αυτόν και κέρδισε το εξωτερικό . Εάν καθένα από τα δύο μισά γίνει ο Ήλιος μόνος του, τότε ο εξωτερικός κατέχει ό, τι είναι με τον βασιλιά από τον βασιλιά, και γίνεται ομόλογός του, και παίρνει το μισό του βασιλείου του . Αν δει τον ήλιο να πέφτει, είναι καταστροφή για τις αξίες της γης ή για τους γονείς . Αν έβλεπε ότι ο ήλιος είχε ανατέλλει σε ένα σπίτι και άναψε ολόκληρο το σπίτι, οι άνθρωποι του σπιτιού θα είχαν δόξα, αξιοπρέπεια και τροφή . Και όποιος είδε ότι είχε καταπιεί τον ήλιο, θα ζούσε σε μια βαριά ζωή . Αν το είδε, ο βασιλιάς θα πεθάνει . Και όποιος χτυπηθεί από το φως του ήλιου, ο Θεός θα του δώσει μεγάλο θησαυρό και χρήματα . Και όποιος βλέπει τον ήλιο να κατεβαίνει στο κρεβάτι του, θα αρρωστήσει και φλεγμονή του σώματός του . Αν βλέπει σαν να του κάνει καλό, δείχνει γονιμότητα και αριστερά και δείχνει σε πολλούς την υγεία . Και όποιος τον ήλιο πάρει κάτι από αυτόν ή να του δώσει κάτι, δεν είναι ο Μαχμούντ . Μία από τις ενδείξεις καλών πράξεων είναι ότι ένα άτομο βλέπει τον ήλιο στην κανονική του μορφή και συνήθεια, και μια αύξηση ή μείωση σε αυτόν μπορεί να είναι επιβλαβής . Και όποιος βρει τη θερμότητα του ήλιου και καταφύγει στη σκιά, θα σωθεί από τη θλίψη . Και όποιος βρίσκει κρύο στη σκιά και κάθεται στον ήλιο, η φτώχεια του έχει φύγει, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Και όποιος είναι σε θέση να δει τον ήλιο όταν είναι μαύρος και μπερδεμένος, ο βασιλιάς είναι υποχρεωμένος σε αυτόν για οποιοδήποτε θέμα . Και αφηγήθηκε ότι ο δικαστής της Χομς είδε σαν να σκοτώθηκαν ο ήλιος και το φεγγάρι, και οι πλανήτες χωρίστηκαν, οπότε χωρίστηκε με τον ήλιο και χωρίστηκε με το φεγγάρι . Μίλησε τα οράματά του για τον Omar bin Al-Khattab, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του . Του είπε : Με ποιον ήσασταν; Είπε : Με το φεγγάρι . Ο Umar είπε: « Έτσι σβήσαμε τον στίχο της νύχτας και μας έκανε να δούμε τον στίχο της ημέρας ». Και τον εκτόπισε από το έργο του Χομς, οπότε αποφάσισε ότι πήγε με τον Μαουβία σε δύο σειρές, και σκοτώθηκε . Και όποιος βλέπει τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια συγκεντρωμένα σε ένα μέρος και τον βασιλιά τους, και έχουν φως και ακτίνες, τότε το ρητό είναι αποδεκτό από τον βασιλιά, τον υπουργό και τους προέδρους . Εάν δεν είναι ελαφρύ, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό για τους οραματιστές . Εάν βλέπει τον ήλιο και το φεγγάρι να κοιτάζουν προς τα κάτω, οι γονείς του είναι ικανοποιημένοι μαζί του . Εάν δεν έχουν ακτίνα, είναι θυμωμένοι μαζί του . Αν δει έναν ήλιο και ένα φεγγάρι στα δεξιά και αριστερά του, μπροστά του ή πίσω του, τότε θα πληγεί από φόβο ή καταστροφή και ήττα, και αναγκάζεται να φύγει μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και ο ήλιος και το φεγγάρι έχουν συγκεντρωθεί, και το άτομο θα πει αυτό που είναι η ημέρα διαφυγής . ~ Και το σκοτάδι του ήλιου, του φεγγαριού και των αστεριών και η περιστροφή τους, αλλάζουν τις ευλογίες σε αυτόν τον κόσμο . Και μια ηλιακή έκλειψη, συνέβη με τον βασιλιά . Και όποιος βλέπει σύννεφα να καλύπτουν τον ήλιο μέχρι το φως του να φύγει, ο βασιλιάς θα αρρωστήσει . Εάν το βλέπει να μην κινείται στα σύννεφα ή να βγαίνει από αυτό, τότε ο βασιλιάς θα πεθάνει, και ο ήλιος μπορεί να ήταν ένας επιστήμονας που ξέρει πώς τα σύννεφα εκκενώθηκαν, τότε η θλίψη θα εκκενωθεί από αυτόν . Σελήνη : Αρχικά ο υπουργός του μεγαλύτερου βασιλιά, ή ένας σουλτάνος ​​χωρίς τον μεγαλύτερο βασιλιά, και τα αστέρια γύρω του είναι στρατιώτες . Και τα σπίτια και τις κατοικίες του, ή οι γυναίκες και οι υπηρέτες του . Και ίσως δείχνει τον μελετητή και τον νομικό και όλες τις αποδείξεις που καθοδηγεί, επειδή καθοδηγείται στο σκοτάδι και λάμπει στο κοινό . Δείχνει το αγόρι, τον άντρα και τον αφέντη, και τη σύζυγο και τον γιο, για την ομορφιά και το φως του, τον παρομοιάζει με την ομορφιά γυναικών και ανδρών, έτσι λέγεται σαν η πανσέληνος να ήταν σαν να ήταν σεληνιακό φεγγάρι . Στη συνέχεια, τα ατυχήματά του ερμηνεύονται και ασκούνται ως παρόμοια με αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως στον ήλιο, και μπορεί να υποδηλώνει αύξηση ή μείωση, επειδή αυξάνεται και μειώνεται, όπως χρήματα, έργα και σώματα, μαζί με την προηγούμενη ανακοίνωση της κυκλοφορίας, όπως καθώς ένας ασθενής που βλέπει στις αρχές του μήνα τον κατέβηκε ή τον έφερε, τότε θα ξυπνήσει από το πρόβλημά του . Και αν είναι ένας μήνας μικρός, τότε η ηλικία του έχει φύγει και η προθεσμία του πλησιάζει το υπόλοιπο του μήνα, μπορεί να είναι ημέρες και μπορεί να είναι μια συλλογή, μήνες ή χρόνια, με στοιχεία που προστίθενται σε αυτό σε ένα όνειρο ή στο ξύπνημα της ζωής . Αν κατέβει στις αρχές του μήνα, ή αν εμφανιστεί απουσία από τη θέση του, έχει εγκαταλείψει τη θέση του και έχει έρθει από το ταξίδι του . Και αν αυτό ήταν στο τέλος του μήνα, αφού ταξίδευε και έφυγε από την πατρίδα του . Και όποιος τον βλέπει μαζί του ή στην αγκαλιά του ή στο χέρι του, θα παντρευτεί έναν άντρα σύμφωνα με το φως και το φως του, είτε πρόκειται για άνδρα είτε για γυναίκα . Η Aisha, η Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, είδε τρία φεγγάρια που έπεσαν στο δωμάτιό της. Αφηγήθηκε το όραμά της στον πατέρα της, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του και της είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τρεις είναι θαμμένοι στο δωμάτιό σας, είναι οι καλύτεροι από τους ανθρώπους της γης ….

…Όσο για τον πόνο του ώμου : όποιος το δει, τότε ο άνθρωπος θα τον προσβάλει και θα κερδίσει το χέρι του ….