…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….

…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…

…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Και όποιος βλέπει ότι θέλει να μπει στον Παράδεισο, αλλά θα αποτρέψει την τάση του σε αυτόν τον κόσμο για διαφθορά και ανυπακοή ….

…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, τότε δείχνει την αδυναμία του να κάνει πράγματα και μπορεί να υποδηλώνει αδιαθεσία του σώματος ή του γήρατος ….

…Και όποιος βλέπει τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, θα ανακουφιστεί μετά από αγωνία και θα εξοφλήσει το χρέος του, και εάν φυλακιστεί ή δεσμευτεί, τότε τον σώζει από τη φυλάκιση και τις αλυσίδες του και είναι ασφαλής από τον φόβος, και αν είναι σε κίνδυνο και ξηρασία και υπάρχει χάρη και καλοσύνη σε αυτόν, αλλά αν είναι πλούσιος, τότε αυξάνεται, είπε ο Abu Huraira. Είθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του λένε οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : Όποιος με είδε σε ένα όνειρο με έχει δει πραγματικά, ο Διάβολος δεν με μιμείται, και ειπώθηκε ότι το όραμά του , ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την ευτυχία της τιμωρίας, και ειπώθηκε ότι ηττήθηκε και θριάμβευσε για τους εχθρούς του, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θεραπεύτηκε ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει μητέρες, και δείχνει καλοσύνη, ευλογία και κόρες. Ίσως το όραμά τους να δείχνει αντίφαση, και στα δεξιά λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού . Αν μια γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, σε ένα όνειρο, θα απέκτησε υψηλή θέση, καλή φήμη και εύνοια με τους πατέρες και τους συζύγους . Αν βλέπει την Χάψα, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της υποδηλώνει εξαπάτηση . Εάν βλέπει την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, δείχνει την ευτυχία και τους δίκαιους απογόνους . Το όραμα της Φατιμά, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, κόρη του Αγγελιοφόρου του Θεού, δείχνει την απώλεια συζύγων, πατέρων και μητέρων . Όσο για το όραμα του Αλ-Χασάν και του Αλ Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της απόκτησης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει ταξίδια και μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει στους άντρες οποιαδήποτε από τις συζύγους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Ομοίως, εάν η γυναίκα δει ένα από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, ο οποίος αρκεί για αυτήν ….

…Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον λογοδοτεί και οι πράξεις του τίθενται σε ισορροπία, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και είναι υποχρεωμένος από τον Θεό για μια μεγάλη ανταμοιβή, και εάν του οι κακές πράξεις ξεπερνούν τις καλές του πράξεις, τότε το θέμα της θρησκείας του είναι φοβερό . Και αν βλέπει σαν η ζυγαριά να είναι στο χέρι του, τότε βρίσκεται στην ευθεία πορεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και έχουμε στείλει μαζί τους το βιβλίο και την κλίμακα ». Αν το είδε σαν να ήταν βασιλιάς, του έδινε ένα βιβλίο . Και του είπε: Διάβασε, αν ήταν ανάμεσα στους λαούς της δικαιοσύνης, πέτυχε ευχαρίστηση, και αν το θέμα του δεν φοβόταν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Διαβάστε το βιβλίο σας .~…

Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο, θα σκοτωθεί ή θα συνωμοτηθεί μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Είπε ανάμεσά τους, « Μην σκοτώνεις τον Ιωσήφ και τον πετάς στις απουσίες του λάκκου . ~…

…Και όποιος είδε ότι έφθασε τον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, θα ανανέωνε ό, τι μελέτησε για τις ευγενείς του Σουντάδες και θα έκανε καλό για τους ανθρώπους στα χέρια του, και αν έφτανε τότε στο αξιότιμο πτώμα δεν είναι Μαχμούντ, και αν σπάσει κάποιο από τα όργανα του τότε διαπράττει αίρεση και παραπλανητική ….

…Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι του ζητούν να πλύνει και να μην τον βρουν, αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διέπραξε αμαρτία, και οι άνθρωποι τον παραπέμπουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει ….

…Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….

Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….

…Όποιος τους είδε στον ύπνο του με καλές ιδιότητες, αυτό ήταν απόδειξη της καλής πίστης του σε αυτούς και των οπαδών του για τη Σουντά τους . Ίσως το όραμά τους να δείχνει τις κινήσεις των στρατιωτών και την αποστολή αποστολών . Ίσως έδειχνε τη διάδοση της γνώσης, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό . Το όραμά τους δείχνει επίσης οικειότητα, αγάπη, αδελφότητα, βοήθεια και ασφάλεια από εχθρότητα και φθόνο, και την εξάλειψη των προκαταλήψεων, επειδή ήταν, ο Θεός ευχαριστήθηκε μαζί τους, για αυτό . Εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος επειδή είναι, να τους ευχαριστήσει ο Θεός, να κατακτήσει τις πολιτείες . Και αν ο αναζητητής είναι πλούσιος, θα επιλέξει το μέλλον στο κόσμο και θα ξοδέψει τη ζωή και τα χρήματά του για την ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Και το όραμά τους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, υποδεικνύει αξιοσέβαστα κτίρια όπως τζαμιά και την αγνότητα της γενεαλογίας, των φυλών και των φυλών . Η απομάκρυνσή τους από τον παρατηρητή ή η προσβολή του σε ένα όνειρο δείχνει ότι πέφτουν σε δέντρα ανάμεσά τους, και προτιμούν κάποια από αυτά από άλλα, και το μίσος τους για αυτόν, και το όραμά τους δείχνει μετάνοια και παραίτηση από οτιδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό Παντοδύναμο . Το όραμά τους, να είναι ευχαριστημένο από τον Θεό, δείχνει την καλοσύνη και την ευλογία σύμφωνα με τα σπίτια τους και τις γνωστές αξίες τους στην πορεία και την πορεία τους . Ίσως βλέποντας ο καθένας τους να δείξει τι του αποκαλύφθηκε και τι ήταν στις ημέρες της ηθικής ή της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι είναι γεμάτος με τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που επιζητούν ακεραιότητα στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, αφήστε τον να ερμηνεύσει για αυτόν την παράγωγο, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, τότε θα είναι ευτυχισμένος . Ίσως είχε ένα μερίδιο της βιογραφίας και των ενεργειών του . Και όποιος βλέπει κάποιο από αυτά ζωντανό, ή ότι όλοι είναι ζωντανοί, τα οράματά του δείχνουν τη δύναμη της θρησκείας, και δείχνουν ότι ο οραματιστής επιτυγχάνει δόξα και τιμή και είναι υπέρτατος . Εάν βλέπει σαν να έχει γίνει ένας από αυτούς, θα βιώσει δυσκολίες και τότε το καρφί θα είναι μαλακό . Και αν τους δει επανειλημμένα στον ύπνο του, η διαβίωσή του είναι στενή . Όσο για τους Ansar και τα παιδιά και τα εγγόνια τους, το να τους βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει μετάνοια και συγχώρεση . Το να βλέπεις τους μετανάστες δείχνει καλή βεβαιότητα και εμπιστοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο, αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο και ασκητισμό σε αυτόν, και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση ….

…Οι σύζυγοι του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει τις μητέρες, καθώς και την καλοσύνη, τις ευλογίες και τα παιδιά, τα περισσότερα από τα οποία είναι κόρες . Ίσως το όραμά τους έδειχνε τον Al-Anad και τον Al-Right λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού και της συκοφαντίας . Εάν η γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της σε ένα όνειρο, θα έπαιρνε υψηλό καθεστώς, καλή φήμη και χάρη στους πατέρες και τους συζύγους, και αν η Hafsa είδε, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της έδειξε εξαπάτηση είδε την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, έδειξε ευτυχία και δίκαιο απόγονο, και το όραμα της Fatima δείχνει την κόρη του Θεού της Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είναι η απώλεια συζύγων και πατέρων και μητέρων. Όσο για να δει τον Χασάν και τον Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της επίτευξης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει τον πολλαπλασιασμό των συζύγων και των παιδιών, τα ταξίδια και τη μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει έναν από τους άντρες από τις συζύγους του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, και είναι άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Εάν η γυναίκα δει κάποιο από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, αυτό είναι αρκετό για αυτήν ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος είδε ότι το πλοίο είχε βυθιστεί και τα πάνελ του ήταν διασκορπισμένα, χτυπήθηκαν από τον πατέρα του, όποιος πάρει τη θέση του, ή μεταξύ συγγενών, και το όρθιο πλοίο που δεν τρέχει υποδεικνύει περιορισμό γιατί όταν το πλοίο του Γιουνά, ειρήνη τον φυλακίστηκε στη φάλαινα, και για το υπόλοιπο πανί, ο καθένας περνά στην οικογένειά της και τον τόπο σε αντάλλαγμα για τα παραπάνω ….

…Και αν βλέπει σαν να πέθανε ενώ έκλαιγαν πίσω από την κηδεία του χωρίς τον Νώε, τότε βλέπουν από αυτόν τον κυβερνήτη μια χαρά ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….

…Και όποιος βλέπει σαν να είναι δεσμός με έναν άνθρωπο, το όραμά του δείχνει ότι έχει αποκτήσει μια μεγάλη αμαρτία και φοβάται ότι ο Σουλτάνος ​​θα εκδώσει αντίποινα για το ρητό του, ~Και βλέπετε εγκληματίες εκείνη τη στιγμή δεμένες με χειροπέδες .~…

…Και όποιος βλέπει ότι εργάζεται με το αριστερό του χέρι όπως κάνει με το δεξί του, τότε είναι περισσότερο από ικανός να κάνει κάτι που δεν έχει, και όποιος βλέπει ότι έπλυνε τα χέρια του και τα καθαρίζει, δεν υπάρχει πρόβλημα ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια νεκρή γυναίκα με ένα χαράμ, τότε θα έχει θλίψη και αγωνία ….

…Ποια είναι η σχέση των ονείρων με το σεξ; Και το σεξ με μια από την αιμομιξία, όπως η επαφή ενός αδελφού με την αδερφή του, ή για έναν από τους συζύγους με ένα άτομο διαφορετικό από το άλλο, για παράδειγμα, υποδηλώνει μια απαγορευμένη σχέση; Είναι αυτό το είδος των ονείρων ειλικρινά οράματα; Ή είναι ένα όνειρο που δεν περνάει και δεν του δίνει προσοχή; Αυτή η ερώτηση είναι σημαντική σε αυτήν την τέχνη και βρίσκω μεγάλη αμηχανία για τους καλούντες ή τους καλούντες, όταν μου λένε αυτό το είδος της όρασης . Η αλήθεια είναι ότι η συστολή εδώ είναι φυσιολογική. Επειδή είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς την εμφάνιση τέτοιων εικόνων σε συντηρητικές μουσουλμανικές κοινωνίες και λόγω του σοβαρού ταμπού αυτής της δράσης σε όλους τους ουράνιους νόμους . Αλλά αυτό που θα ήθελα να πω εδώ : Η κατάσταση στα όνειρα είναι πολύ διαφορετική από την κατάσταση στην πραγματικότητα, καθώς τα όνειρα έχουν τις δικές τους συνθέσεις, οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές από την πραγματικότητα. Επομένως, δεν βλέπω καμία πραγματική δικαιολογία για να ντρέπομαι να λέω τέτοια όνειρα … Μάλλον, μερικά από αυτά μπορεί να είναι ενδεικτικά της αγάπης, της δικαιοσύνης, της καλοσύνης ή του οφέλους από τη μια πλευρά στην άλλη, και πολύ λίγα από αυτά τα όνειρα έχουν μια κακή χροιά, αλλά Ακόμα κι αν η σημασία της είναι κακή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η αφήγηση τέτοιων οραμάτων σε όσους εμπιστεύονται την αγάπη, τη συμβουλή ή τη γνώση του, αρκεί για να εξαλείψει κάθε φόβο που συνοδεύει την εμφάνιση τέτοιων οραμάτων, και το σημαντικό είναι να αφηγηθούμε λεπτομερώς αυτά τα οράματα και να μην αποκρούσουμε πληροφορίες που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη διέλευση του οράματος. . Ίσως από το κόμμα που λέει εδώ, ότι ένας άντρας αραβικής ιθαγένειας με κάλεσε τον χορηγό του και μου είπε ότι ο εργαζόμενος ήθελε να ταξιδέψει στη χώρα του νωρίτερα, με βάση ένα όραμα που είδε και σημαντικό για αυτόν, και τον έκανα να σκεφτεί πολύ, και απολύθηκε στο έργο του, και ο χορηγός μου είπε ότι αμφιβάλλει ότι σχεδιάζει κάτι και ζήτησε να ήθελα να συναντήσω αυτόν τον εργαζόμενο και να ακούσω το όραμά του, κατόπιν αιτήματος του ίδιου του εργαζομένου. Πήγα στο κατάστημα στο οποίο εργάζεται ο εργάτης, και ο χορηγός με συνάντησε και με σύστησε στον εργαζόμενο, ο οποίος μόλις με είδε η Φάρα, και είπε : Έχω ένα όραμα που ελπίζω ότι μπορείτε να περάσετε σε μένα . Δεν έδωσε την ευκαιρία στον γιατρό να αποδεχτεί ή να απορρίψει, και προχώρησε να διηγηθεί το όραμά του που είχε δει, και τον κάλεσε να πάει στη χώρα του, να εκδικηθεί την τιμή του, να πειθαρχήσει την αδερφή του που είχε αμαυρώσει τη φήμη του και άλλαξε αυτά περιγραφές που άκουσα από αυτόν για την αδερφή του, και το όραμα ήταν :: ότι την είδε γυμνή σε ένα από τα μέρη. Όταν τον είδε, ένιωσε φόβο και έτρεξε από αυτόν, και την ακολούθησε, νομίζοντας ότι ήταν μοιχεία . Εδώ, ο άντρας τελείωσε να κόψει το όραμά του, και ο ιδρώτας έριχνε από αυτόν, γι ‘αυτό του είπα : Είδα καλό και αρκετό κακό, αν πιστεύεις το όραμά σου, θα σου πω κάτι για την αδερφή σου και δεν το κάνω γνωρίζουν την, έτσι είπε : Πήγαινε μπροστά , γι ‘αυτό είπε : θα με πιστέψετε και να αφήσει ό, τι νομίζετε; Είπε : Αν αυτό που λες είναι σωστό, τότε θα σε πιστέψω, αλλιώς δεν θα σε πιστέψω . Είπα : Πριν ήρθες στη Σαουδική Αραβία, η αδερφή σου δεν άρχισε να είναι θρησκευτική; Είπε : Ναι . Τότε του είπα : Δεν έκπληξες την ξαφνική δέσμευσή της; Είπε : Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Του είπα : Γιατί αυτή η αδερφή σου τη μετρά τώρα, και ο Θεός είναι η φίλη της, ανάμεσα στις πιστές, συντηρητικές, αγνές γυναίκες που κατάφεραν να αφαιρέσουν τις αμαρτίες των μικρών και μεγάλων της. Αυτό είναι το νόημα της απογύμνωσης εντελώς από τα ρούχα της. Όσον αφορά το γδύσιμο μπροστά σε ανθρώπους, αυτό σημαίνει. Όλοι έχουν ακούσει για τη δικαιοσύνη της, τον ασκητισμό της σε αυτόν τον κόσμο, και την εγκατάλειψή της από πολλές πράξεις που μειώνουν την πίστη της, και εδώ αυτός ο άντρας άρχισε να κλαίει, και άρχισε να ζητά συγχώρεση από τον Θεό και να καταφύγει στον Θεό από τον καταραμένο Σατανά και πόσο έκπληκτη ήταν όταν του είπε ότι του είχε διαπράξει κακό και ότι είχε αποφασίσει να εφαρμόσει την ιδέα του το συντομότερο δυνατόν, και λέω εδώ : Δόξα στον Θεό που μας έκανε ιεραπόστολους και δεν μας έκανε να αποξενωθούμε ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει δει ένα ιερό ή έναν ναό, θα είναι επιμελής στην αναζήτηση ανταμοιβής και μπορεί να είναι ικανοποιημένος ….

…Al-Deek : Στην προέλευση της ερμηνείας είναι ένας ξένος ιδιοκτήτης σκλάβος ή ένας απόγονος ενός Mamluk . Το ίδιο ισχύει και για τα κοτόπουλα, επειδή είναι σαν αιχμάλωτοι με τον γιο του Αδάμ, και δεν πετούν, και το κεφάλι του σπιτιού είναι ένα από τα Mamelukes, ακριβώς όπως η κότα είναι το κεφάλι του σπιτιού από τους υπηρέτες και τους σκλάβους γυναίκες : ο κόκορας υποδηλώνει επίσης έναν άνδρα με έντονο σθένος, και μια φωνή όπως το μουζέν, και τον σουλτάνο που είναι υπό την κυριαρχία των άλλων, επειδή είναι με τον μεγάλο του , διότι τον κατέλαβε, επειδή ο Νώε, ειρήνη πάνω του, μπήκε στον κόκορα και τις σκάλες στο πλοίο, και όταν το νερό έτρεξε και η άδεια δεν προήλθε από τον Θεό Παντοδύναμο, για να βγάλει εκείνους μαζί του στο πλοίο, ζήτησε από τον Νώε να του επιτρέψει να βγει έξω για να του φέρει τα νέα για το νερό, και έκανε τον κόκορα να είναι όμηρος μαζί του, και ειπώθηκε ότι ο κόκορας ήταν μέσα του, οπότε βγήκε και ύπουλος και δεν επέστρεψε , έτσι ο κόκορας κατέκτησε, και ήταν συν-πιλότος, και έγινε οικιακός κρατούμενος, και τις σκάλες ήταν χιλιάδες και έγιναν άγριοι . Είναι ένα πουλί μεγαλύτερο από ένα κοτόπουλο, με κόκκινα μάτια . Και ειπώθηκε ότι ο κόκορας είναι ένας άντρας με δέρμα πολεμιστή με κακή ηθική, μιλά καλά λόγια χωρίς όφελος, και σε κάθε περίπτωση είτε ανήκει είτε είναι απόγονος του βασιλιά . Λέγεται ότι όποιος σκότωσε έναν κόκορα έδειξε ότι δεν απάντησε στο μουτζέν, και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε ότι είχε γυρίσει έναν κόκορα πέθανε αμέσως . Και οι νεαροί στρόφιγγες είναι Mamluks, ή αγόρια, παιδιά Mamluks . Ομοίως, οι γυναίκες κοτόπουλα κοτόπουλου είναι αγόρια γειτονιάς, σκλάβοι ή κορίτσια . Και η ομάδα των πτηνών είναι αιχμαλωσία και δούλοι. Ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Είδα ότι ένας κόκορας μου ράβωσε ένα ή δύο κλικ, ή είπε τρία, και οι ιστορίες της ήταν στην Asma bint Amees και είπε : Ένας μη Άραβας άντρας θα σε σκοτώσει . Ένας άντρας ήρθε στο Abu Awn al-Darrab και είπε : Είδα ότι σαν ένας μεγάλος κόκορας φώναζε σε αυτήν την πόρτα του σπιτιού σας . Έτσι, ο Άμπου Άουν ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και του είπε αυτό το όραμα. Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας, θα πεθάνετε μετά από τριάντα τέσσερις ημέρες, και είχε μείγματα και τύψεις για το ποτό, είπε , έτσι ανέβασε όλα αυτά, και μετανοήθηκε στον Θεό Παντοδύναμο από την ημέρα της το όραμα, και πέθανε ξαφνικά, όπως είπε ο Ibn Sirin . Είπε στον Ibn Sirin : Πώς το εξαγάγατε ; Είπε από τον υπολογισμό της καμήλας, επειδή ο σηματοδότης είναι τέσσερις, το Ya είναι δέκα, και το kaf είναι είκοσι ….

…Le Barzoun : Ο παππούς του άντρα, οπότε όποιος βλέπει ότι ο Barzouna βρίσκεται σε βρωμιά και κοπριά, τότε ο παππούς του θα ανέβει και τα χρήματά του θα αυξηθούν . Και ειπώθηκε ότι ο μπάρτζουιν υποδηλώνει την υπο-σύζυγο, τον σκλάβο και τον υπηρέτη, και δείχνει τον παππού, την τύχη και τα προς το ζην, και η μέση υπερηφάνεια μεταξύ ενός αλόγου και ενός γαϊδουριού, και ο ξανθός από αυτούς είναι η θλίψη . Και όποιος οδηγεί με έναν αχυρώνα από τον οποίο είναι συνηθισμένος να οδηγεί μια φοράδα, το ανάστημά του θα αποκαλυφθεί, η δύναμή του θα μειωθεί και η εξουσία του ταπεινωθεί, και μπορεί να αφήσει τη γυναίκα του και να παντρευτεί τη μητέρα του . Όσο για τη συνήθεια του να οδηγεί γαϊδούρι, οδηγεί με προφυλακτικό, η μνήμη του οποίου αυξάνεται και τα κέρδη του αυξάνονται, και η δόξα του είναι υψηλή . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τον γάμο με τον ελεύθερο μετά τη χώρα . Και αυτό που είναι μεγαλύτερο από τον παράδεισο, είναι καλύτερο σε θέματα του κόσμου, οπότε όποιος βλέπει ότι η βαρβαρότητά του έρχεται σε σύγκρουση μαζί του, δεν είναι σε θέση να τον κρατήσει, τότε η γυναίκα του θα έχει τον έλεγχο και όποιος μιλάει Σε αυτόν, ο βαρσοβόλος θα πάρει μεγάλα χρήματα από τη γυναίκα του και το καθεστώς του θα αυξηθεί . Εάν βλέπει ότι έχει μια φωλιά, τότε θα κάνει μια χάρη στη σύζυγό του και δεν θα του ευχαριστηθεί για αυτό . Η οδήγηση ενός περιδότου είναι επίσης ενδεικτική του ταξιδιού . Και όποιος βλέπει ότι περπατά στο πίσω μέρος της φορτηγίδας του, θα ταξιδέψει μακριά και θα πάρει καλό στην πλευρά της γυναίκας του, και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει και πετάξει μαζί του μεταξύ ουρανού και γης, ταξιδεύει με τη γυναίκα του και η κατάστασή τους είναι αυξημένη . Αν δει ότι η γυναίκα του τον δαγκώνει, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Και ο θάνατος του θανάτου της γυναίκας του . Και όποιος έκλεψε τη φορτηγίδα του χώρισε τη γυναίκα του . Η απώλεια των κουκέτων είναι η ανηθικότητα της γυναίκας . Και όποιος βλέπει ένα σκυλί που πηδάει στις καραμέλες του, τότε ένας μαγικός εχθρός θα ακολουθήσει τη γυναίκα του . Ομοίως, αν ένας πίθηκος πηδήξει πάνω του, τότε ένας Εβραίος ακολουθεί τη γυναίκα του και ο φαλακρός αετός είναι στην εξουσία, και τα λιοντάρια είναι χρήματα και σέλα . Και όποιος είδε ότι ένας άγνωστος Μπίρτζουν μπήκε στη χώρα του χωρίς εργαλείο, ένας μη Άραβας άντρας μπήκε σε αυτήν τη χώρα . Οι θηλυκές γαρίδες τρέχουν την πορεία του θηλυκού αλόγου . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι δύο άντρες μπήκαν στον Αλή, ένας από αυτούς σε μια καταστροφή, και ο άλλος σε έναν φαλακρό αετό, και με τον ιδιοκτήτη των φαλακρών αετών ένα πέος ήταν τρυπημένο με αυτό . Ο Ιμπν Σιρίν της είπε : Φοβάστε τον Θεό και προσέξτε τον ιδιοκτήτη των φαλακρών αετών. Όταν η γυναίκα έφυγε από τον Ibn Sirin, ένας άνδρας την ακολούθησε από τον Ibn Sirin, οπότε μπήκε σε ένα σπίτι στο οποίο μια γυναίκα κατηγορήθηκε ότι ήταν ιδιοκτήτης του φαλακρού αετού . Ο Ιμπν Σιρίν είπε όταν η γυναίκα τον άφησε . Ξέρετε ποιος είναι ο ιδιοκτήτης των φαλακρών αετών; Είπαν όχι . Είπε : Έτσι και ο συγγραφέας, βλέπεις τους φαλακρούς αετούς υπόλευκους σε μαύρο, και για τον αδάμ, έτσι και ο ιδιοκτήτης της εξουσίας του Εμίρ της Μπάσρα και όχι αβοήθητος ….

Ένας σκύλος Εάν ονειρευόσασταν ότι είχατε λύσσα, αυτό σημαίνει εχθρούς και μια αλλαγή στην επιχείρηση . Εάν δείτε άλλους μολυσμένους με αυτόν, ένας θάνατος ή χωρισμός θα σας εκπλήξει . Εάν ονειρεύεστε ότι ένα ζώο που έχει μολυνθεί από τη λύσσα σας έχει δαγκώσει, οι στενοί σας φίλοι θα σας εξαπατήσουν και θα δημιουργηθεί ένα μεγάλο σκάνδαλο ….

…Όσο για τον σκύλο, είναι ένας αδύναμος και άσχημος εχθρός, και όποιος βλέπει ότι ένας σκύλος γαβγίζει, ακούει από ένα μικρό άτομο αυτό που μισεί από την αγάπη, και όποιος βλέπει ότι ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε δακρύζει την εμφάνισή του ή πνίγει τα χρήματά του ή παίρνει κάτι μισητό ανάλογα με το μέγεθος του τεμαχισμού και όποιος δει ότι ένας σκύλος το έφαγε ή το δαγκώνει, θα πάρει από αυτά τα παραπάνω λόγια, και αν δει ότι σκοτώνει ένα σκυλί, τότε κερδίζει μετά από αυτόν, και αν βλέπει ότι του αγόρασε ένα σκυλί ή του δώρισε, τότε κάποια από την οικογένειά του τον αντιφάσκει με κάποια από τα έξοδά του και μετά το επιστρέφει και όποιος βλέπει ένα σκύλο ή άλλο ζώο στο κρεβάτι του ή στο τραπέζι του ή ουρεί τα γόνατά του ή σε ένα μέρος που αρνείται, τότε ένας κακός άνθρωπος που έρχεται σε αντίθεση με την οικογένειά του, και όποιος βλέπει ένα σκυλί που δακρύζει μέρος του ή κάτι παρόμοιο, τότε είναι ένας ανήθικος άνθρωπος που κακοποιεί τον γιο, την κόρη ή το αγόρι του…

…Υπάρχει σχέση μεταξύ της αλήθειας του Χαντίθ και της αλήθειας του οράματος; Αυτός, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν, λέει : « Αν η ώρα πλησιάζει, το όραμα της μουσουλμανικής θα βρίσκονται δύσκολα, και θα σας πιστέψει σε ένα σύγχρονο όραμα που είναι πιο ειλικρινής για να σας ….) _ Χαντίθ _ ( Al-Fath _ 12/406) Η απάντησή του στο ρητό του : ((Και πιστεύω ότι είστε ένα όραμα που ειλικρινά εσείς )) Υπάρχει μια ισχυρή σχέση Επειδή όποιος έχει πολλή ειλικρίνεια, η καρδιά του φωτίζεται και η συνειδητοποίησή του είναι ισχυρή, έτσι οι έννοιες είναι σταθερά εγκατεστημένες σε αυτόν με την έννοια της αλήθειας. Αυτός είναι ένας λόγος, και ο δεύτερος λόγος : ότι όποιος βρίσκεται σε κατάσταση ειλικρίνειας σε εγρήγορση, το συνόδευε στον ύπνο του, δεν βλέπει τίποτα παρά την αλήθεια και αυτό είναι αντίθετο με άλλους, όπως ένας ψεύτης ή ένας που αναμιγνύεται η αλήθεια με το ψέμα, επηρεάζει αυτό το ψέμα στην καρδιά του είναι κατεστραμμένο και αδικημένο, οπότε δεν βλέπει παρά σύγχυση και απογοήτευση, και αυτό μπορεί να έρχεται σε αντίθεση μερικές φορές, αν και είναι σπάνιο, και ο αληθινός άνθρωπος βλέπει τι δεν είναι αλήθεια και ο ψεύτης βλέπει τι είναι αλήθεια, όπως εξηγήσαμε από το όραμα του βασιλιά και του συντρόφου που είδε το κεφάλι του να κόβεται, όπως εξηγήσαμε από το όραμα του βασιλιά και των συντρόφων Αυτός που είδε το κεφάλι του να κόβεται και να τρέχει μπροστά από αυτόν, αλλά αυτό που ανέφερα εδώ είναι το πιο διαδεδομένο, και ο Θεός ξέρει καλύτερα και επομένως και ο Θεός ξέρει καλύτερα, οπότε εξέδωσε αυτό το έθνος καλύτερα σε κατάσταση και λόγια και επομένως τα οράματά τους δεν ψέματα, τότε όσοι τους ακολούθησαν είχαν λιγότερη θρησκεία και προσήλωση στις αρετές και t Αυτά είναι τα πιο αληθινά και ο Θεός ξέρει καλύτερα . Έχουμε πει προηγουμένως : Αυτό που σημαίνει είναι η εγγύτητα του χρόνου, δηλαδή, η εγγύτητά του με την Ημέρα της Ανάστασης, και η σοφία σχετικά με αυτό στο τέλος του χρόνου είναι : ότι ο πιστός εκείνη την εποχή θα είναι παράξενος όπως στο Χαντίθ : ((Το Ισλάμ άρχισε παράξενο και θα επιστρέψει παράξενο )) _ Ο Μουσουλμάνος το ανέφερε, ( βλ. εξήγηση του μουσουλμανικού πυρηνικού _2 / 176) και στο οποίο τουλάχιστον ο Anis ήταν ασφαλισμένος και σίγουρος εκείνη τη στιγμή, το όραμα Vikram ειλικρινές ( Ibn Hajar _12 / 206) θα είναι η ψυχαγωγία του και η Anisa με κυριαρχία της απιστίας, της άγνοιας και του μικρού αριθμού πιστών ….