Όσο για τη βελόνα, δείχνει ένα αίτημα για τη δικαιοσύνη των έργων του επιθετικού . Έτσι, όποιος βλέπει μια βελόνα με το χέρι του και ράβει μαζί της, τότε δείχνει και όποιος βλέπει τη βελόνα του είναι σπασμένη ή στρεβλωμένη, δείχνει συνθήκες αντίστροφης και διαχωρισμό των έργων ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν, ίσως το ψαλίδι έδειξε ένα άτομο που χωρίζει την επανένωση και περπατά μέσω της διακοπής της οικειότητας όταν η παροιμία τέθηκε ανάμεσα στο ψαλίδι και τη βελόνα. Τα ψαλίδια, δήλωσε στο στόμιο της βελόνας : Επειδή κάτι είναι τιμή μου είναι πολύ στην τιμή και είμαι τοποθετείται και η τιμή είναι χαμηλή και υψώνονται πάνω από το κεφάλι και είπε στην ίδια γλώσσα με τον ίδιο : Είστε με τα πόδια σε διαχωρισμός και II περπατώντας ….

Ένεση : Όποιος βλέπει ότι εμπλέκεται σε μια ασθένεια, τον βρίσκει στον εαυτό του, τότε επιστρέφει σε ένα θέμα στο οποίο έχει καλοσύνη στη θρησκεία του . Και αν συμφόρησε χωρίς ασθένεια που βρήκε, τότε θα επέστρεφε σε έναν αριθμό που θεωρεί ένα άτομο, ή έναν όρκο που ορκίστηκε στον εαυτό του, ή με λόγια που μίλησε, ή σε ευδαιμονία που βγήκε από αυτόν, και έτσι και ίσως ήταν από έντονο θυμό που τον πλήττει ….

…Όπως και η ένεση, εκτός εάν αυτή είναι μια ασθένεια που μπορεί να θεραπευτεί ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: ~Όποιος είδε ότι είχε συμφόρηση και είχε κάτι ενοχλητικό γι ‘αυτόν από αυτό, τότε δεν είναι Μαχμούτ, και αν βλέπει διαφορετικά, είναι καλό και ευεργετικό, και ειπώθηκε ότι η ένεση προέρχεται από μια ασθένεια που βρίσκει δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης της επιστρέφει σε ένα θέμα που οφείλεται στη θρησκεία, και εάν είναι χωρίς ασθένεια τότε επιστρέφει στο δώρο του ή στην υπόσχεσή Του ….

…Εάν βλέπει ότι πίνει με το στόμα του, τότε είναι υγιής άντρας, και αν όχι, του χορηγείται μια ένεση ….