…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Al-Sawsan υποδεικνύει δύο τρόπους για τους λαούς της δικαιοσύνης, έναν καλό έπαινο και για τους ανθρώπους της διαφθοράς, ένα βάρος για την προφανή σημασία του ονόματός του, επειδή το πρώτο μέρος είναι κακό, και τραγούδησαν με την έννοια : Susanna μου έδωσαν και τι … μου έδωσε ένα καλό, το πρώτο από το οποίο είναι κακό και για να μην αναφέρω … αυτό που μένει από το όνομα είναι η κακή εποχή….

…Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι δεν είναι καλό να βλέπουμε ότι μια πλήρης πρόταση, ειδικά για εκείνους που έχουν αξίωση από έναν βασιλιά, και άλλοι είπαν ότι είναι η έννοια της αδικίας ….

…Όσον αφορά τον εισπράκτορα φόρου, είναι ισοδύναμο στην έννοια, αλλά καταρχάς, επειδή έχει πολλές έννοιες, και μπορεί να αναφέρεται στον διερμηνέα του βασιλιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

…Όσο για το κότσυφας, ερμηνεύεται από τον λατρευτικό μοναχό που ακολουθεί το Ευαγγέλιο με την έννοια ορισμένων ποιητών που λένε : ( Λες και ο κότσυφας ήταν μοναχός … απαγγέλλοντας από τη Βίβλο στον Πρίγκιπα )…

…Η επιστροφή από το ταξίδι δείχνει σε ένα όνειρο την εκπλήρωση ενός δικαιώματος που είναι υποχρεωτικό γι ‘αυτόν . Και ειπώθηκε : Δείχνει την ανακούφιση από τις ανησυχίες, την απελευθέρωση από τα χειρότερα και επιτυγχάνει χάρη . Ίσως αυτό το όραμα έδειξε ότι ο οραματιστής μετανοήθηκε από τις αμαρτίες, αφού η έννοια της μετάνοιας είναι να επιστρέψει από την αμαρτία ….