…Ο Προφήτης, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, βλέπει το όνειρο; Αναρωτήθηκα για ένα σημαντικό επιστημονικό ζήτημα στην επιστήμη της έκφρασης, το οποίο έχει ο τίτλος του άρθρου μου, και το λέω : Η αρχή του οράματος είναι από τον Θεό, και το όνειρο είναι από τον Διάβολο, και αυτό είναι σταθερό από το κείμενο της ρητής Sunnah. Ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, λέει : [Το όραμα είναι από τον Θεό και το όνειρο είναι από τον Σατανά ] Συμφωνήθηκε σε αυτό . Ο Σατανάς έχει δεσμευτεί για μόνιμη εχθρότητα κάθε ανθρώπου, το Fdaute που πάντα απελευθερώνεται στον ύπνο έρχεται όνειρα τρομακτικά γι ‘ αυτούς, ή η επαγρύπνηση θα ανταποκριθεί σε κακή βλάβη, λέει ο Θεός Παντοδύναμος : [ και ζήστε να αναφέρω τον Ραχμάν, την αντίθεση του δαίμονα του είναι το αντίθετό του ] που θα του προκαλέσει ένα διάβολο κλωτσιές τον επί των απίστων, « ο ίδιος έχει εκχωρηθεί σε αυτόν, » αυτό ειπώθηκε σε αυτόν τον κόσμο , να τον αποτρέψει από μουσουλμάνος , και ανασταίνει το Ιερό , και να του πω την υπακοή , και τον παραγγελία για την αμαρτία ? Είναι η έννοια του ρητού του Ιμπν Αμπάς . Έτσι ο Valohlam ανησυχεί αφθονία για το ποιος απομακρύνθηκε από το αρσενικό και την εγκατάλειψη της υπακοής και της ομάδας προσευχής, και ελπίζει τα λόγια του Θεού Παντοδύναμου για τους κληρονόμους του : [ όχι οι φίλοι του Αλλάχ δεν υπάρχει φόβος, ούτε θα θρηνήσουν εκείνους που πιστεύουν και φοβάστε τους ανθρώπους σε αυτήν τη ζωή και στο μέλλον …] ερμηνεύθηκε το ανθρώπινο όραμα Το καλό βλέπει ο πιστός ή το βλέπει . Τα όνειρα είναι μειωμένα ή απουσιάζουν για τους φύλακες του Θεού, επειδή τα έργα τους τα έχουν απομονωθεί από τη βλάβη του καταραμένου Σατανά, το πιο σημαντικό από τα οποία είναι η πίστη και η ευσέβεια . Ο προφήτης, η ειρήνη είναι επάνω σε αυτόν και δεν βλέπουν το όνειρο ποτέ, και έτσι το υπόλοιπο των προφητών και την απόδειξη αυτής της συνέντευξης : Abdullah bin Μασούντ είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν : [ Τι ένας από σας έχετε μόνο Όλοι οι σύζυγοί του των jinn, είπαν : Προσοχή, O Messenger του Αλλάχ; Είπε : Και για μένα, εκτός από το ότι ο Θεός με βοήθησε μαζί του, οπότε αγκάλιασε το Ισλάμ, οπότε δεν με διέταξε παρά μόνο για το καλό. ] ﴾ Σαχχ Μουσουλμάνος . Όποιος δίνει αυτήν την αξιοπρέπεια στην αφύπνιση της ζωής δεν του εμποδίζεται να του το δώσει στον ύπνο και δεν θα δει ποτέ το όνειρο με τη νομική έννοια που αποφασίσαμε στην αρχή αυτού του άρθρου . Ο Θεός ξέρει…

…Τι σημαίνει ο ύπνος και τι είναι αλήθεια; Ύπνος όπως αναφέρεται στο λεξικό : μια περίοδος ανάπαυσης για το σώμα και το μυαλό, κατά τη διάρκεια της οποίας η θέληση και η συνειδητοποίηση απουσιάζουν εν μέρει ή εντελώς, και κατά τη διάρκεια της οποίας οι φυσικές λειτουργίες σταματούν εν μέρει . Και λέγεται σε πολλούς που κοιμούνται : Noaman και : Sleep . Ο ύπνος ονομάζεται : ύπνος; Και έτσι λέγεται : Είδε κάτι τέτοιο στο όνειρό του, δηλαδή στον ύπνο του. Ο Παντοδύναμος είπε [ Ω, γιος, βλέπω σε ένα όνειρο ότι σε σφαγιάω, οπότε δείτε τι βλέπετε …] και αυτό που βλέπω σε ένα όνειρο : δηλαδή στον ύπνο . Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων, και γι ‘αυτό ο ίδιος ο Θεός το ανακουφίζει λέγοντας : [Δεν παίρνει ούτε χρόνο ούτε ύπνο ] , και η Sunnah είναι υπνηλία, και γι’ αυτό είπε : Δεν υπάρχει ύπνος και Ο ύπνος είναι ισχυρότερος από το Σουντά, και ήρθε στο Σαχχ με την εξουσία του Αμπού Μούσα Αλ-Άσαρι που είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού σηκώθηκε σε εμάς, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη και είπε : [ Θεός δεν κοιμάται και δεν πρέπει να κοιμάται ]. Υπό αυτήν την έννοια, ο Θεός Παντοδύναμος λέει: [ Αυτός είναι που έκανε τη νυχτερινή φθορά για εσάς . Και ο ύπνος είναι ύπνος . Και έκανε την ημέρα ένα nashr ] , και την έννοια : ότι έκανε τον ύπνο να διακόψει την κίνηση. Για το υπόλοιπο σώμα, τότε η νύχτα είναι ακόμα σε κίνηση, και οι κινήσεις ξεκουράζονται και ξεκουράζονται, έτσι ώστε η ψυχή και το σώμα να κοιμούνται άνετα ….

…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Το όραμα της Juhaim ιμπν αλ-αλάτι στη δολοφονία των ηγετών της Quraysh 57 – Ιμπν Ισχάκ ανέφερε ότι όταν Quraysha κατέβηκε αλ-Juhafah, Juhaim ιμπν αλ-Lit ιμπν Mukhramah ιμπν αλ-Talab bin Abd Manaf είδε ένα όραμα και είπε : εγώ είδα τι είδε ο κοιμώμενος, και ότι ήμουν μεταξύ του ύπνου και του ξύπνιου, καθώς κοίταξα έναν άντρα που είχε έρθει σε μένα μέχρι ένα άλογο Στάθηκε με μια καμήλα γι ‘αυτόν και στη συνέχεια είπε : Σκότωσε τον Utbah bin Rabi’a, Shaiba bin Rabi’a, Abu Al-Hakam bin Hisham, Umayah bin Khalaf, so-and-so, and so-and-so. Πολλοί άντρες που σκοτώθηκαν την ημέρα του Badr από τους ευγενείς του Quraish, και μετά τον είδα να χτυπά στον πυρήνα της καμήλας του και μετά να τον έστειλαν στο στρατό, οπότε αυτό που μένει δεν είναι τίποτα άλλο από το κρησφύγετο του στρατού εκτός από το αίμα του τραυματισμός διάχυσης, είπε : φτάνοντας στον πατέρα της άγνοιας, είπε : αυτός είναι επίσης ο τελευταίος προφήτης των παιδιών που θα ζητήσει αύριο από τον αποθανόντα αν συναντηθούμε (1). * Στο μυθιστόρημα (2): Ο Krisha περπατούσε ακόμη και όμορφος δείπνος Nzloha Atruon με νερό, συμπεριλαμβανομένου ενός άνδρα από τον Bani Muttalib ibn Abd Manaf του είπε ότι ο Juhaym bin Salt bin openwork έβαλε στον Juhaym το κεφάλι του Vogfe και μετά πανικοβλημένος, είπε στον σύντροφοι : Έχετε δει τον ιππότη που στάθηκε πάνω; Έτσι είπαν : Όχι, είσαι τρελός, οπότε είπε : Ένας ιππότης είχε σταθεί στο παρελθόν και μου είπε : Ο Abu Jahl, ο Utbah, ο Shaybah, ο Zumah, ο Abu Al-Bakhri και ο Umayya bin Khalaf σκοτώθηκαν, οπότε μετρούσε τους ευγενείς ανάμεσα στους άπιστους των Quraish, έτσι οι σύντροφοί του του είπαν : Ο διάβολος έπαιξε μαζί σου . Και ο Χαντίμ του Τζουχάιμ έθεσε στον Αμπού Τζαχλ και είπε : Μας έχετε καταραστεί. Το Bani al-Muttalib ψέματα, με το ψέμα του Bani Hashem. Θα δείτε αύριο ποιος σκοτώνεται . Εκπληρώθηκε το όραμα του Juhaim bin Salt, καθώς όλοι όσοι τους είδαν πέθαναν σε ένα όνειρο ….

…Ποια είναι η θέση σας σε εκείνους που σας ρωτούν για την έννοια ορισμένων συμβόλων στα όνειρα ή τα όνειρα, σαν κάποιος να ρωτάει για την έννοια : φωτιά , για παράδειγμα , ή τζιν , ή φρούτα , φίδια και ούτω καθεξής; Αυτά τα πράγματα έχουν μια συγκεκριμένη έννοια; Αυτό συμβαίνει πολύ από τους καλούντες . Η απάντησή μου είναι ότι αυτή η ερώτηση δεν είναι έγκυρη και δεν είμαι με κάποιον που ερμηνεύει τα όνειρα με αυτόν τον τρόπο. Επειδή τα οράματα ( μπλοκ ) μπορεί να μην χωρίζονται ή να διαχωρίζονται μεταξύ των συμβόλων τους, και το όραμα μπορεί να έχει ένα κακό σύμβολο, αλλά μπορεί να έχει καλή σημασία δεδομένου του παράγοντα του χρόνου κατά τον οποίο παρατηρήθηκε το όραμα. Ως φωτιά, για παράδειγμα, το να βλέπεις είναι ευχάριστο το χειμώνα και να καταστρέφεται το καλοκαίρι . Η έννοια ενός κακού συμβόλου μπορεί επίσης να αποσπάται λόγω άλλων συμβόλων που έχουν καλή σημασία στο όραμα . Έτσι, βλέπετε ότι η ερώτηση με αυτόν τον τρόπο είναι λανθασμένη, και ένα μόνο σύμβολο μπορεί να έχει πολλές έννοιες που διαφέρουν από το ένα άτομο στο άλλο ανάλογα με το φύλο, το επάγγελμα, την οικογενειακή κατάσταση ή τον τόπο διαμονής. ζει στις θάλασσες ή στην έρημο, για παράδειγμα, ή σε πόλεις ή χωριά .. … και ούτω καθεξής ….

…Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Εξυπηρέτηση των φτωχών και των δίκαιων Εάν ένα άτομο βλέπει τον εαυτό του σε ένα όνειρο να υπηρετεί τους φτωχούς και τους δίκαιους, να είναι ταπεινός προς αυτούς και να στέκεται στα χέρια του, να υπακούει στις εντολές τους, τότε είναι απόδειξη καλής τύχης με τον Θεό και καλό τέλος, και να συνοδεύουμε τους δίκαιους, και ίσως το πεπρωμένο του ….

Και ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε ότι το όραμα των δακτύλων των δύο ανδρών δείχνει το στολίδι και την ευθυγράμμιση των πραγμάτων. Και όποιος βλέπει σε αυτά τι είναι στολισμένο ή ντροπιασμένο, τότε η ερμηνεία του για αυτό, και αν βλέπει στα δάχτυλά του μια παραμόρφωση, είτε είναι προσκολλημένα στα χέρια ή τα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση και δεν είναι αυτή του Μαχμούντ ….

Και όποιος πιστεύει ότι κάποια πράγματα έχουν βγει από τον αποθανόντα, όπως ούρα, κόπρανα, πύον, αίμα, πτύελα, πτύελα και παρόμοια, τότε είναι με δύο τρόπους. Λέγεται ότι δεν ερμηνεύτηκε επειδή δεν μπορούσε να εκδοθεί από αυτό, και ειπώθηκε ότι όλα αυτά ερμηνεύονται από την έννοια των παραπάνω και έρχονται στα τακούνια του, και μπορεί να είναι σε είδος. Εκτός από αυτό που οι εκφραστές βλέπουν έντονα για το νόημα, και άλλοι το έχουν πει διαφορετικά, και είναι προχωρημένο ότι αν δει κάτι που δεν μπορεί να συμβεί στον αποθανόντα από αυτό, εκφράζεται από αναλογία, τοξικότητα, συνέπεια και ούτω καθεξής ….

…Χρησιμότητα στην εξήγηση της αφήγησης και της έκφρασης του οράματος. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι επιτρεπτό ανά πάσα στιγμή και επιστρέφει από την ανατολή έως την εποχή του μεσημβρινού, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι δεν επιτρέπεται χωρίς τον ήλιο, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι από την ανατολή του ήλιου ωφελεί που δεν πρέπει να κόβει το όραμα εκτός από μια διασταύρωση και είναι υποχρεωτικό για όσους δεν γνωρίζουν τη γνώση. Η έκφραση είναι ότι κανείς δεν εκφράζει ένα όραμα, τότε αμαρτάνει γι ‘αυτό επειδή είναι σαν ένα fatwa και στην πραγματικότητα είναι πολύτιμο η γνώση. Αυτό που αναφέρεται στο Χαντίθ είναι η έννοια ότι εάν ένα άτομο δεν γνωρίζει την απάντηση και σιωπά γι ‘αυτήν, τότε θα ανταμειφθεί ….

Και όποιος πιστεύει ότι είναι μεταξύ ενός λαού των νεκρών, τότε είναι μεταξύ του λαού των υποκριτών, που τους διατάσσει να κάνουν καλά, ώστε να μην ακολουθούν την εντολή του, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δεν ακούτε τους νεκρούς »….

…Mafaza : Το όνομά του είναι επιθυμητό και είναι μια νίκη από τη σοβαρότητα στην ευημερία, από τη δυσφορία στην ικανότητα, από την αμαρτία έως τη μετάνοια, από την απώλεια στο κέρδος και από την ασθένεια στην υγεία . Ένιωσε ότι στη δικαιοσύνη, έδωσε χώρο και αξιοπρέπεια, χαρά και ευχαρίστηση, όπως και η χωρητικότητα της γης και της ερήμου και φυτεύτηκε ….

…Μήκος, μακρύ ή μήκος : Μία από τις πιο σημαντικές έννοιες με τις οποίες βγαίνουμε από αυτήν τη μορφή είναι ο πλούτος και η ανύψωση, και μπορεί να δοθεί με την έννοια της αλαζονείας ή του μακροχρόνιου χρόνου και της διαμονής και της αφθονίας της φιλανθρωπίας .. Αυτές οι έννοιες ήρθαν στα ακόλουθα κείμενα, ο Παντοδύναμος είπε : ( Μην περπατάτε στη γη, χαρούμενα, ότι δεν θα παραβιάσετε Η γη δεν θα φτάσει στα βουνά σε μήκος. ~ Surat Al-Israa 37 Ο Παντοδύναμος είπε :« Και από τη νύχτα εγώ να τον προσκυνήσεις και να τον δοξάσεις τη νύχτα για πολύ καιρό. »Η Surat Al-Man 26 και ο Παντοδύναμος είπε (… τη βοήθειά σου , κάνε το μήκος τους …) Surat al-Tawbah 86 και ο Αγγελιοφόρος, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, λέει για τα μουζένια Οι ψηλότεροι άνθρωποι την Ημέρα της Ανάστασης, και αναφέρεται ότι περιέγραψε μια από τις κόρες του ως ένα χέρι, που είναι μια μεταφορά για φιλανθρωπία ….

Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

…Ένα ένταλμα σε ένα όνειρο σημαίνει μια νίκη από τις δυσκολίες στην ευημερία, ή από την αγωνία στην ικανότητα, και την επιστροφή από την αμαρτία στην μετάνοια, από την απώλεια στο κέρδος, και από την ασθένεια στην υγεία, οπότε όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε αγώνα ή ερήμωση και λείπει, τότε πεθαίνει, και το περπάτημα στον μαραθώνιο ασχολείται με ένα θέμα. Δεν υπάρχει όφελος σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι είναι στη δικαιοσύνη, θα του δοθεί απαλλαγή και τιμή ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Al-Sawsan υποδεικνύει δύο τρόπους για τους λαούς της δικαιοσύνης, έναν καλό έπαινο και για τους ανθρώπους της διαφθοράς, ένα βάρος για την προφανή σημασία του ονόματός του, επειδή το πρώτο μέρος είναι κακό, και τραγούδησαν με την έννοια : Susanna μου έδωσαν και τι … μου έδωσε ένα καλό, το πρώτο από το οποίο είναι κακό και για να μην αναφέρω … αυτό που μένει από το όνομα είναι η κακή εποχή….

…Είναι για εμπόρους και ταξιδιώτες με μία έννοια, επειδή οι έμποροι μένουν σε ξενοδοχεία και αποθηκεύουν τα προϊόντα τους σε αυτά, και τα khans είναι το καταφύγιο των ταξιδιωτών, αλλά ο κανόνας του είναι ο ίδιος ….

…Nut acorn Βλέποντας ένα βελανίδι στα όνειρα σημαίνει ευχάριστα πράγματα που σας περιμένουν και θα πρέπει να αναμένετε πολλά κέρδη . Σηκώστε το από το έδαφος προβλέπει επιτυχία μετά από εξαντλητική δουλειά . Εάν μια γυναίκα το τρώει, τότε αυτό δείχνει ότι θα ανέβει από την κατάσταση της εργασίας σε μια θέση άνεσης και ευχαρίστησης . Το κούνημα από τα δέντρα δείχνει ότι θα εκπληρώσετε γρήγορα τις επιθυμίες σας στην επιχείρηση ή στην αγάπη . Αν δείτε τα βελανίδια να γίνονται πράσινα ή να είναι διάσπαρτα στο έδαφος, τα πράγματα θα αλλάξουν προς το καλύτερο . Τα φθαρμένα ή σκληρυμένα δρύινα καρύδια έχουν την έννοια των απογοητεύσεων και των αποτυχιών . Για να το τραβήξετε πράσινο από τα δέντρα, αυτό σημαίνει ότι θα βλάψετε τα ενδιαφέροντά σας με βιασύνη και απερισκεψία…

Και όποιος βλέπει τον Tawasiah τον μπαίνει ενώ είναι σε καλή κατάσταση, τότε θα ερμηνεύσει με δύο τρόπους την επίτευξη της διαβίωσης και της ασφάλειας, και εάν είναι σε άσχημη μορφή ή έχει αυτό που αρνείται, τότε μπορεί να είναι αγωγή για έναν κυβερνήτη , και αν τον βλέπει να τον καλεί σε ένα συγκεκριμένο θέμα, τότε η ερμηνεία του σχετικά με την έννοια αυτού του θέματος ….

…Όνομα Εάν το όνομα ενός ατόμου αλλάξει σε ένα όνειρο σε ένα άλλο, τότε εκφράζεται σε οιωνό, τότε είναι ευτυχισμένος με την ευτυχία . Ειρήνη σε σας . Και αν μετατραπεί σε άτομο με αναπηρία, όπως τύφλωση και χωλότητα, τότε υποφέρει από αυτό . Και όποιος βλέπει ότι καλείται χωρίς το όνομά του, εάν καλείται άσχημο όνομα, τότε θα του δείξει άσεμνο ελάττωμα ή θανατηφόρα ασθένεια . Και αν κληθεί με το όνομα Χασάν, θα κερδίσει δόξα, τιμή και αξιοπρέπεια όπως απαιτείται από την έννοια αυτού του ονόματος ….

Και όποιος βλέπει ότι τα σύννεφα έχουν πέσει στο έδαφος, γιατί είναι καταρράκτες και βροχή που κατεβαίνουν, ακρίδες εξαπλώνονται και επιτίθενται στους εχθρούς σε αυτήν τη γη, εάν υπάρχει ισχυρός άνεμος ή σκοτάδι με τα σύννεφα, ή αυτό που δεν αντιλαμβάνεται στην ερμηνεία ….

…Αν δει ότι τα τζιν έχουν εισέλθει στο σπίτι του, και εργάζονται στο σπίτι του, τότε οι κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι του και τον βλάπτουν, ή οι εχθροί του τον επιτίθενται στο σπίτι του . Η βασική αρχή στο όραμα των τζιν είναι ότι είναι οι ιδιοκτήτες της εξαπάτησης και της ματαιοδοξίας στον κόσμο ….

…Όσο για το κότσυφας, ερμηνεύεται από τον λατρευτικό μοναχό που ακολουθεί το Ευαγγέλιο με την έννοια ορισμένων ποιητών που λένε : ( Λες και ο κότσυφας ήταν μοναχός … απαγγέλλοντας από τη Βίβλο στον Πρίγκιπα )…

Και ο Ibn Sirin είπε με την έννοια, είμαι έκπληκτος για αυτόν που βρίσκεται στο έδαφος μια ίντσα, πώς δεν σηκώνει ένα χέρι, ειδικά εάν είναι σε κάτι που είναι καλό να καθίσει σαν αυτόν ενώ ξύπνησε ….

…Η επιστροφή από το ταξίδι δείχνει σε ένα όνειρο την εκπλήρωση ενός δικαιώματος που είναι υποχρεωτικό γι ‘αυτόν . Και ειπώθηκε : Δείχνει την ανακούφιση από τις ανησυχίες, την απελευθέρωση από τα χειρότερα και επιτυγχάνει χάρη . Ίσως αυτό το όραμα έδειξε ότι ο οραματιστής μετανοήθηκε από τις αμαρτίες, αφού η έννοια της μετάνοιας είναι να επιστρέψει από την αμαρτία ….

…Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι δεν είναι καλό να βλέπουμε ότι μια πλήρης πρόταση, ειδικά για εκείνους που έχουν αξίωση από έναν βασιλιά, και άλλοι είπαν ότι είναι η έννοια της αδικίας ….

…Όσον αφορά τον εισπράκτορα φόρου, είναι ισοδύναμο στην έννοια, αλλά καταρχάς, επειδή έχει πολλές έννοιες, και μπορεί να αναφέρεται στον διερμηνέα του βασιλιά ….