…Και όποιος βλέπει ένα φίδι που βγήκε από το αυτί του, τον ομφαλό του ή τον πρωκτό του, ερμηνεύεται από την εχθρότητα των παιδιών του προς αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ένα φίδι με κυνόδοντες και κέρατα, μετατρέπεται σε έναν τεράστιο, εκδικητικό εχθρό που υπερβάλλει το κακό, ας τον προσέξει ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ένα φίδι και δεν το φοβόταν, αλλά έφυγε, τότε θα ερμηνεύσει με ανησυχία και θλίψη ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκότωσε ένα φίδι και το σήκωσε με το χέρι του ή το διαίρεσε και το σήκωσε, τότε αποφασίζει να κερδίσει τους εχθρούς και να πάρει τα χρήματά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα φίδι τον υπακούει ενώ το απορρίπτει όπου θέλει, τότε θα ερμηνεύσει με την επίτευξη δόξας, αξίας και χάριτος ….

…Μήκος, μακρύ ή μήκος : Μία από τις πιο σημαντικές έννοιες με τις οποίες βγαίνουμε από αυτήν τη μορφή είναι ο πλούτος και η ανύψωση, και μπορεί να δοθεί με την έννοια της αλαζονείας ή του μακροχρόνιου χρόνου και της διαμονής και της αφθονίας της φιλανθρωπίας .. Αυτές οι έννοιες ήρθαν στα ακόλουθα κείμενα, ο Παντοδύναμος είπε : ( Μην περπατάτε στη γη, χαρούμενα, ότι δεν θα παραβιάσετε Η γη δεν θα φτάσει στα βουνά σε μήκος. ~ Surat Al-Israa 37 Ο Παντοδύναμος είπε :« Και από τη νύχτα εγώ να τον προσκυνήσεις και να τον δοξάσεις τη νύχτα για πολύ καιρό. »Η Surat Al-Man 26 και ο Παντοδύναμος είπε (… τη βοήθειά σου , κάνε το μήκος τους …) Surat al-Tawbah 86 και ο Αγγελιοφόρος, ειρήνη και ευλογίες σε αυτόν, λέει για τα μουζένια Οι ψηλότεροι άνθρωποι την Ημέρα της Ανάστασης, και αναφέρεται ότι περιέγραψε μια από τις κόρες του ως ένα χέρι, που είναι μια μεταφορά για φιλανθρωπία ….

Η σύμπτωση σε ένα όνειρο δείχνει πτώση για μια έγκυο γυναίκα ….

…Θαλάσσιος αφρός Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται αφρό στη θάλασσα, αυτό προβλέπει ότι διεφθαρμένες και παράνομες απολαύσεις θα την κρατήσουν μακριά από το δρόμο της δικαιοσύνης . Εάν φοράει ένα γαμήλιο πέπλο με αφρό θάλασσας, θα βυθιστεί στη φυσική ευχαρίστηση, αποκλείοντας την αληθινή αγνότητα και την έμφυτη σεμνότητα . Πιθανότατα, θα πρέπει να προκαλέσει θλίψη σε μερικούς από τους αιθέριους ανθρώπους της λόγω της αδυναμίας τους να ικανοποιήσουν τις φιλοδοξίες της ….

Το όνειρο των φιδιών σημαίνει μια ασθένεια που απαιτεί φροντίδα και προσοχή, καθώς και καταθλιπτικά και θλιβερά περιβάλλοντα . Αυτό το όνειρο ακολουθείται συνήθως από απογοήτευση ….

Ένα ένταλμα σε ένα όνειρο σημαίνει μια νίκη από τις δυσκολίες στην ευημερία, ή από την αγωνία στην ικανότητα, και την επιστροφή από την αμαρτία στην μετάνοια, από την απώλεια στο κέρδος, και από την ασθένεια στην υγεία, οπότε όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε αγώνα ή ερήμωση και λείπει, τότε πεθαίνει, και το περπάτημα στον μαραθώνιο ασχολείται με ένα θέμα. Δεν υπάρχει όφελος σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι είναι στη δικαιοσύνη, θα του δοθεί απαλλαγή και τιμή ….

…Ποια είναι η βάση γι ‘αυτό, στην καρδιά του την έννοια της έκφρασης , όπως το κλάμα εκφράζοντας τη χαρά , και το θάνατο στη ζωή; Που είναι κοινό μεταξύ των εκφράσεων των μεθόδων έκφρασης ? Έκφραση στην καρδιά του δηλαδή , σαν κλάμα πέρασμα με χαρά , και το θάνατο εκφράζοντας τη ζωή , και αυτό βλέπω τη χρήση του, όταν υπάρχει μια κακή έννοια , αυτό γυρίζει την αισιοδοξία , και ό, τι έχω διαπιστώσει από στοιχεία που υποστηρίζουν αυτή η προσέγγιση είναι αυτό που ήρθε στο ρητό του Υψηλότερου : ( Εάν ο Θεός τους δείξει λίγο στο όνειρό σας, και αν τους δείξει πολλά, θα αποτύχατε και θα αποκόλληζες στο θέμα Αλλά ο Θεός σε ευλογεί , Αυτός γνωρίζει τα ίδια στήθη (43), και όπως τους δείχνει όταν συναντηθήκατε στα μάτια σας για λίγο, και σας μειώνει στα μάτια τους, έτσι ώστε ο Θεός να αποφασίσει ένα θέμα που ήταν σε ισχύ, και στον Θεό τα πράγματα θα επιστρέψουν (44) ( Al-Anfal :. 43, 44) Mujahid είπε : ο Θεός έδειξε τους τη ζωή σε ένα μικρό ύπνο . είπε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν συντρόφους που καρφώθηκε σε αυτούς . Σαγίντ Κουτμπ είπε : το όραμα είναι ειλικρινής στην πραγματική σημασία , μια μικρή προφήτης παρακάτω αυτοί και είναι πολλοί αριθμοί , αλλά λίγοι η μουσική τους , λίγο βάρος στη μάχη … κλπ . Όπως το σ arties face αντιστοιχεί σε επαναλαμβανόμενο όραμα προφητικό ειλικρινές στη μακροσκοπική εικόνα των δύο πλευρών , έτσι ώστε οι πιστοί να βλέπουν τους απίστους λίγους , και να βλέπουν τους άπιστους τους πιστούς λίγους , έτσι ώστε και οι δύο ομάδες Aggrey να πάνε στη μάχη . ο λόγος που οι άπιστοι βλέπουν τους πιστούς λίγους . όπως είπε ο Ράζι : δεν προετοιμάζω τους απίστους Ka έτοιμους , και τους πιστούς Ajtraoa Ανάλογα με εμένα τους είπα , Τότε το πλήθος τους εξέπληξε και τους μπερδεύτηκε . . . Μέχρι που είπε : Υπάρχει αντίθεση στην ελαχιστοποίηση των δύο κομμάτων που είναι γνωστά ως διαλογισμός . Εάν στην πραγματικότητα οι άπιστοι ήταν πολλοί , και οι πιστοί ήταν λίγοι , και το όραμα του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είχε λίγα στο όραμα , ήρθε σε μεγάλη σοφία , που είναι ότι ο Θεός τολμά τους πιστούς ενάντια στους άπιστους στο πεδίο της μάχης , και αυτό βοήθησε τους πιστούς να πετύχουν τη νίκη , και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα . Και υπάρχει μια εικόνα κοντά σε αυτό , έτσι οι συγγενείς μερικές φορές ενεργούν εξ ονόματος του άλλου σε ένα όνειρο , έτσι μπορούμε να δούμε τον θείο , και το νόημα είναι ένας άλλος θείος , και μπορεί να δούμε έναν από τους αδελφούς , και το νόημα ξοδεύεται σε έναν άλλο αδερφό , και ούτω καθεξής ….

…Τι σημαίνει ο ύπνος και τι είναι αλήθεια; Ύπνος όπως αναφέρεται στο λεξικό : μια περίοδος ανάπαυσης για το σώμα και το μυαλό, κατά τη διάρκεια της οποίας η θέληση και η συνειδητοποίηση απουσιάζουν εν μέρει ή εντελώς, και κατά τη διάρκεια της οποίας οι φυσικές λειτουργίες σταματούν εν μέρει . Και λέγεται σε πολλούς που κοιμούνται : Noaman και : Sleep . Ο ύπνος ονομάζεται : ύπνος; Και έτσι λέγεται : Είδε κάτι τέτοιο στο όνειρό του, δηλαδή στον ύπνο του. Ο Παντοδύναμος είπε [ Ω, γιος, βλέπω σε ένα όνειρο ότι σε σφαγιάω, οπότε δείτε τι βλέπετε …] και αυτό που βλέπω σε ένα όνειρο : δηλαδή στον ύπνο . Ο ύπνος είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων, και γι ‘αυτό ο ίδιος ο Θεός το ανακουφίζει λέγοντας : [Δεν παίρνει ούτε χρόνο ούτε ύπνο ] , και η Sunnah είναι υπνηλία, και γι’ αυτό είπε : Δεν υπάρχει ύπνος και Ο ύπνος είναι ισχυρότερος από το Σουντά, και ήρθε στο Σαχχ με την εξουσία του Αμπού Μούσα Αλ-Άσαρι που είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού σηκώθηκε σε εμάς, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη και είπε : [ Θεός δεν κοιμάται και δεν πρέπει να κοιμάται ]. Υπό αυτήν την έννοια, ο Θεός Παντοδύναμος λέει: [ Αυτός είναι που έκανε τη νυχτερινή φθορά για εσάς . Και ο ύπνος είναι ύπνος . Και έκανε την ημέρα ένα nashr ] , και την έννοια : ότι έκανε τον ύπνο να διακόψει την κίνηση. Για το υπόλοιπο σώμα, τότε η νύχτα είναι ακόμα σε κίνηση, και οι κινήσεις ξεκουράζονται και ξεκουράζονται, έτσι ώστε η ψυχή και το σώμα να κοιμούνται άνετα ….

…Τι γίνεται με τα χρώματα, δεν θα έχουν συγκεκριμένες έννοιες , ή να έχει θέα , και είναι μια διαφορά μεταξύ αυτών των ενδείξεων σύμφωνα με τα χρώματα εκεί; Τα χρώματα έχουν τις συμβολές τους σε ένα όνειρο , αλλά η έννοια των χρωμάτων δεν είναι πάντα η ίδια . Είναι λοιπόν γνωστό ότι αποφασίσατε σε αυτό το βιβλίο ότι το όνειρο ή το όνειρο ή το όραμα είναι μια μάζα και όχι μέρος , τότε είναι απαραίτητο να κοιτάξετε συνολικά από το πέρασμα σε όλα τα μέρη του οράματος , ακριβώς όπως τα μέρη του οράματος μπορεί να είσαι ισχυρότερος από τους άλλους – με την επικάλυψή τους και ίσως από τα κείμενα που μου δείχνουν ένδειξη των χρωμάτων που αναφέρονται γενικά στο Sunan al – Tirmidhi στο βιβλίο της Αποκάλυψης , η πόρτα αυτού που ήρθε σε ένα όραμα του Προφήτη ειρήνης να είναι πάνω του στον Ζυγό και Ο Υδροχόος από την Αΐσα, μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ , είπε : ζήτησε από τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη για το χαρτί , του είπε Khadija : ήταν ειλικρίνεια Και πέθανε πριν εμφανιστεί , έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί οι προσευχές του Θεού και ειρήνη σε αυτόν , είπε : «Θα το φορούσα σε ένα όνειρο και θα φορούσα λευκά ρούχα , και αν ήταν από τους ανθρώπους της φωτιάς, θα είχε ντύσει διαφορετικά .» Αυτή είναι μια ρητή αναφορά από τον Αγγελιοφόρο, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, σχετικά με την έννοια του λευκού φορέματος , και έχω ακολουθήσει τα κείμενα που περιελάμβαναν την αναφορά ορισμένων χρωμάτων και μπορώ να εξηγήσω τα πιο σημαντικά πράγματα σε αυτά με το παρακάτω : Σύγχρονοι όροι – χρώματα…

…Και ο Αλ-Σάλμι είπε ότι το φίδι είναι εχθρός της καταπίεσης, και το φίδι του κρύου είναι κακό, και το μαύρο του είναι πιο έντονο ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ο Al-Sawsan υποδεικνύει δύο τρόπους για τους λαούς της δικαιοσύνης, έναν καλό έπαινο και για τους ανθρώπους της διαφθοράς, ένα βάρος για την προφανή σημασία του ονόματός του, επειδή το πρώτο μέρος είναι κακό, και τραγούδησαν με την έννοια : Susanna μου έδωσαν και τι … μου έδωσε ένα καλό, το πρώτο από το οποίο είναι κακό και για να μην αναφέρω … αυτό που μένει από το όνομα είναι η κακή εποχή….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

…Και όποιος βλέπει τον Tawasiah τον μπαίνει ενώ είναι σε καλή κατάσταση, τότε θα ερμηνεύσει με δύο τρόπους την επίτευξη της διαβίωσης και της ασφάλειας, και εάν είναι σε άσχημη μορφή ή έχει αυτό που αρνείται, τότε μπορεί να είναι αγωγή για έναν κυβερνήτη , και αν τον βλέπει να τον καλεί σε ένα συγκεκριμένο θέμα, τότε η ερμηνεία του σχετικά με την έννοια αυτού του θέματος ….

…** Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, των εισβολέων της θάλασσας .. Ένα από το όραμα που έχει εκπληρωθεί είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, οι θαλάσσιοι εισβολείς που εισέβαλαν στην Κύπρο την εποχή του Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και όσοι εισέβαλαν στους Ρωμαίους την εποχή του Μουουάγια – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -. Με την εξουσία του Ισαάκ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Τάλχα, στην εξουσία του Ανασ Μπιν Μαλίκ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, πήγε στο Κουμπά, θα μπεί Ο Umm Haram bint Melhan και τον ταΐζει, και η Umm Haram βρισκόταν υπό τη λατρεία του Ibn al-Samit, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ίσως οι προσευχές του Θεού, την εισήλθαν. Μια μέρα, τον τάιζε και κάθισε με το κεφάλι του, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας . Εκείνη είπε : Έτσι είπα : Τι σας κάνει να γελάτε, αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Άνθρωποι από το έθνος μου πρόσφεραν στους κατακτητές του για χάρη του Θεού να οδηγούν την οικογένεια των βασιλιάδων της θάλασσας ή είπε : Όπως οι βασιλιάδες της οικογένειας ) ο Ισαάκ αμφέβαλε, έτσι είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, Προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ένα από αυτά, την κάλεσε, έπειτα έβαλε το κεφάλι του κάτω και κοιμήθηκε, μετά ξύπνησα γέλασα και είπα : Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Οι άνθρωποι από το έθνος μου μου πρόσφεραν επιδρομείς για χάρη του Θεού ως βασιλιάδες της οικογένειας ή σαν βασιλιάδες της οικογένειας. ) Όπως είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ανάμεσά τους. Είπε : ( Είστε ένας από τους πρώτους ) Εκείνος είπε : εγώ οδήγησα τη θάλασσα κατά τη στιγμή της Mu’awiyah Έπεσε από το ποδήλατό της, όταν βγήκε από τη θάλασσα και χάθηκαν . Πλεονέκτημα :::: Η Umm Haram bint Milhan είναι η αδερφή του Umm Salim και είναι η θεία του Anas bin Malik . Al-Bukhari μεταφραστεί αυτό το χαντίθ λέγοντας : ( κεφάλαιο του οράματος της ημέρας ) Ο ίδιος είπε : Ibn Αούν, δήλωσε στην αρχή του Ibn Sirin : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας. Ο Al-Hafiz Ibn Hajar ανέφερε σχετικά με την εξουσία του Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani ότι είπε : Δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ του οράματος της ημέρας και της νύχτας και του οράματος των γυναικών και των ανδρών . Και με την εξουσία του Zaid bin Aslam, με την εξουσία του Ataa bin Yasar, ότι μια γυναίκα που του μίλησε είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και μετά ξύπνησα γέλια και είπε : Με γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Όχι, αλλά από μερικούς από το έθνος μου που αναδεικνύουν επιδρομείς στην θάλασσα σαν βασιλιάδες στην οικογένεια. ) Εκείνη είπε : Τότε αποκοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε το γέλιο έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, κάνει να γελάτε σε μένα? Είπε : « Όχι, αλλά από ανθρώπους του έθνους μου που βγάζουν εισβολείς στη θάλασσα, και επιστρέφουν μερικούς των οποίων τα λάφυρα συγχωρούνται. » Είπα : Θα προσευχόμαστε στον Θεό να μου κάνει από αυτά, έτσι κάλεσε γι ‘αυτήν. Μου είπε : Ο Ata bin Yassar μου είπε, είπε : Την είδα ανάμεσα στους εισβολείς που ο al-Mundhir ibn al-Zubayr εισέβαλε στη γη της Ρουμ, και ήταν μαζί μας και πέθανε σε μια γη Ρουμ ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι ακούτε τον μοναχικό στεναγμό της θάλασσας, αυτό προβλέπει ότι θα είστε σε θέση να ζήσετε μια καταθλιπτική, αποστειρωμένη ζωή χωρίς αγάπη και συντρόφους . Τα όνειρα της θάλασσας αντιπροσωπεύουν ανεκπλήρωτες προσδοκίες . Ενώ η σωματική ευχαρίστηση απολαμβάνεται, υπάρχει μια συντριπτική εσωτερική λαχτάρα για ευχαρίστηση που το σώμα δεν μπορεί να συναντήσει . Εάν μια νεαρή γυναίκα ονειρεύεται ότι ολισθαίνει χαριτωμένα πάνω στη θάλασσα με τον εραστή της, τότε θα είναι το μερίδιό της ότι οι παρθένες ελπίδες της θα εκπληρωθούν γλυκά και η χαρά θα φύγει στην πόρτα της εκπλήρωσης των όρκων της που δεν αλλάζουν ….

…Αν ονειρευόσασταν τον Αδάμ και την Εύα, αυτό προβλέπει ότι ένα περιστατικό θα σας κλέψει μια ελπίδα για επιτυχία στις υποθέσεις σας . Για να τους δει στον ουρανό ενώ ο Αδάμ κάλυψε τη γυμνή του με ένα φύλλο σύκου, ενώ η Εύα ήταν εντελώς γυμνή, εκτός από ένα ανατολίτικο φίδι που στολίζει τη μέση και το στομάχι του, αυτό συμβολίζει ότι η προδοσία και η ψεύτικη πίστη θα ενώσουν για να ανατρέψουν την τύχη σας . Όσο για να δείτε ή να ακούσετε τη Εύα να κουβεντιάζει με ένα φίδι, αυτό προβλέπει ότι οι έξυπνες γυναίκες θα σας οδηγήσουν σε ένα όνειρο για να χάσετε την περιουσία σας και τη φήμη σας ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ένα λευκό φίδι και το σηκώνει, τότε ερμηνεύεται από μια ομαλή έκβαση και αν το φίδι είναι μαύρο και γύρω του είναι μια νεαρή ζωή, τότε ερμηνεύεται αυξάνοντας το γκόμενα και το μαύρο χώμα, και αν είναι πράσινο, ερμηνεύεται από δύο εχθρούς, οπότε αφήστε τον να προστατευτεί από αυτούς ….

…Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι δεν είναι καλό να βλέπουμε ότι μια πλήρης πρόταση, ειδικά για εκείνους που έχουν αξίωση από έναν βασιλιά, και άλλοι είπαν ότι είναι η έννοια της αδικίας ….

…Nut acorn Βλέποντας ένα βελανίδι στα όνειρα σημαίνει ευχάριστα πράγματα που σας περιμένουν και θα πρέπει να αναμένετε πολλά κέρδη . Σηκώστε το από το έδαφος προβλέπει επιτυχία μετά από εξαντλητική δουλειά . Εάν μια γυναίκα το τρώει, τότε αυτό δείχνει ότι θα ανέβει από την κατάσταση της εργασίας σε μια θέση άνεσης και ευχαρίστησης . Το κούνημα από τα δέντρα δείχνει ότι θα εκπληρώσετε γρήγορα τις επιθυμίες σας στην επιχείρηση ή στην αγάπη . Αν δείτε τα βελανίδια να γίνονται πράσινα ή να είναι διάσπαρτα στο έδαφος, τα πράγματα θα αλλάξουν προς το καλύτερο . Τα φθαρμένα ή σκληρυμένα δρύινα καρύδια έχουν την έννοια των απογοητεύσεων και των αποτυχιών . Για να το τραβήξετε πράσινο από τα δέντρα, αυτό σημαίνει ότι θα βλάψετε τα ενδιαφέροντά σας με βιασύνη και απερισκεψία…

…Η επιστροφή από το ταξίδι δείχνει σε ένα όνειρο την εκπλήρωση ενός δικαιώματος που είναι υποχρεωτικό γι ‘αυτόν . Και ειπώθηκε : Δείχνει την ανακούφιση από τις ανησυχίες, την απελευθέρωση από τα χειρότερα και επιτυγχάνει χάρη . Ίσως αυτό το όραμα έδειξε ότι ο οραματιστής μετανοήθηκε από τις αμαρτίες, αφού η έννοια της μετάνοιας είναι να επιστρέψει από την αμαρτία ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι η γλυκιά θάλασσα στεγνώθηκε, ο θάνατος του χαλίφη και της ανοικτής θάλασσας, είναι μια διαμάχη και τυραννία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Πράγματι, όταν τα νερά είναι κατακλυσμένα », ο στίχος ….

Και αν έβγαινε ένα ψάρι, γεννήθηκε ένα σκλάβος από μια γυναίκα που την χτύπησε από την ακτή της θάλασσας της Ανατολής

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας κοιμήθηκε και υπήρχε ένας ξύπνιος σύντροφος δίπλα του. Έφερε το γάλα σε ένα μπολ και το έβαλε και έκοψε το κεφάλι ενός καρπουζιού και έβαλε το μαχαίρι στο μπολ γάλα περιμένοντας να ξυπνήσει ο σύντροφός του. Είδε κάτι που βγήκε από τη μύτη του συντρόφου του σαν μύγα και δεν πέτυχε αυτό που είναι . Σε μια γέφυρα που χτυπήθηκε από σίδερο στη μέση μιας θάλασσας γάλακτος, ο σύντροφός του θαύμαζε και ήξερε τι είδε, βγήκε από τον εαυτό του και επέστρεψε σε αυτόν ….

…Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι πνίγηκε στην Κόλαση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Από ό, τι οι αμαρτίες τους πνίγηκαν, έτσι μπήκαν στη φωτιά ). Όποιος βλέπει ότι πνίγεται, τότε διαπράττει πολλές αμαρτίες, και αν πεθάνει στον πνιγμό του, τότε υπάρχει φόβος για την απιστία, ή θα πνιγεί στην αίρεση . Και αν βγει έξω και δεν πνίξει, οδηγεί στο ζήτημα των κοσμικών του υποθέσεων της δικαιοσύνης της θρησκείας του, και αν έχει πράσινα ρούχα πάνω του, θα αποκτήσει γνώση και ευσέβεια . Και αν βυθιστεί και βυθιστεί στην απόφαση της θάλασσας, ο Σουλτάνος ​​θα είναι θυμωμένος ή θα τον βασανίσει, και θα πεθάνει σε αυτό το μαρτύριο . Και αν ένας άπιστος θεωρεί ότι έχει πνιγεί σε μια θάλασσα, στη συνέχεια, ο ίδιος πιστεύει ότι ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ( Ακόμη κι αν πνίγονται τα αλιεύματα του μέχρι He. Είπε : Πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά εκείνος τον οποίο τα παιδιά του Ισραήλ πίστευε, και Είμαι από τους μουσουλμάνους ). Και όποιος είδε ότι πέθανε πνιγμένος στο νερό, ο εχθρός του θα το ήθελε . Και πνιγμένος σε καθαρό νερό πνίγηκε σε πολλά χρήματα ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

…Η σταύρωση βρίσκεται σε τρεις απεργίες : σταυρώθηκε με ζωή, σταυρώθηκε με θάνατο και σταυρώθηκε με θάνατο, οπότε όποιος είδε σαν να σταυρώθηκε ζωντανός, θα ευλογηθεί με τιμή και τιμή με τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και αυτός που σταυρώθηκε νεκρός θα ανυψωθεί με τη διαφθορά της θρησκείας του, και όποιος σταυρωθεί σκοτωθεί θα αποκτήσει κύρος και θα του πει ψέματα . Και όποιος το βλέπει σαν να σταυρώθηκε και δεν ξέρει πότε σταυρώθηκε, τότε του επιστρέφει χρήματα που έχουν φύγει από αυτόν, και μερικοί από αυτούς είπαν : Για τους πλούσιους, ίσως ήταν φτωχός, επειδή ο σταυρωμένος σταυρώθηκε γυμνή, και για τους φτωχούς υπάρχουν ενδείξεις πλούτου . Μεταξύ των ταξιδιωτών της θάλασσας είναι ένας οδηγός για το τι σημαίνει τα ταξίδια τους, και να ξεφύγουν από φρίκη, επειδή το δέντρο είναι φτιαγμένο από ξύλο και είναι παρόμοιο με την ουρά ενός πλοίου . Και ειπώθηκε ότι ο υπηρέτης σταύρωσε το λαιμό του . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι εκείνοι που τον είδαν σταυρώθηκαν στο τείχος της πόλης και οι άνθρωποι τον κοίταζαν, κέρδισε κύρος και δύναμη, και οι ισχυροί και αδύναμοι γίνονταν κάτω από το χέρι του, και αν ρέει αίμα από αυτόν, το κοπάδι του θα επωφεληθείτε από αυτό . Και όποιος είδε ότι έτρωγε σταυρωμένο κρέας, έλαβε χρήματα και όφελος εκ μέρους ενός υψηλού επιπέδου κυβερνήτη και ειπώθηκε ότι δείχνει ότι συκοφαντά έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη χωρίς αυτόν, εάν δεν υπάρχει αποτέλεσμα ότι αυτός τρώει ….

…Όσο για το πλοίο της αλμυρής θάλασσας, αν είναι για τους μουσουλμάνους, τότε είναι καλό, και αν είναι για τους απίστους, τότε είναι μια χαλάρωση και ένα όφελος που καλούνται από τους πλοιάρχους των σκαφών, και για το πλήθος, το παίρνουν οι ληστές και οι εισβολείς, και μπορεί να είναι πόλεμος και καταστολή ….

…Οι φέτες κρέατος, αν κάποιος τις δει σε ένα όνειρο, είναι ένα κακό κακό ή μια μυρωδιά . Ίσως έδειχνε ικανοποίηση, ταχεία διαβίωση, άνοδο της επιθυμίας και δείχνοντας τι σκοπεύει να κρύψει ένα άτομο . Το σφυροκοπημένο κρέας δείχνει τι ακολουθεί το χτύπημα και το χτύπημα . Μπορεί να αναφέρεται στο άγαμο της γυναίκας και της εγκύου στον γιο . Και ίσως υποδηλώνεται από τη μίξη χρημάτων με τους εταίρους και την εμφάνιση ενδιαφέροντος μεταξύ τους . Εάν το κρέας μαγειρεύτηκε σε ένα όνειρο, τότε είναι χρήματα. Όσο για το ωμό κρέας, είναι όλα ή πείνα και ασθένειες, και η αγορά του από το χασάπη είναι καλό . Και η τρυφερή σάρκα είναι θάνατος . Και όποιος βλέπει ότι τρώει ανθρώπινη σάρκα, θα τον χτυπήσει . Και αν μια γυναίκα τρώει τη σάρκα της, διαπράττει μοιχεία . Και το άπαχο βόειο κρέας δείχνει ασθένεια . Και το κρέας φιδιού είναι χρήματα από έναν εχθρό . Και το κρέας των επτά χρημάτων από τον Σουλτάνο . Απαγορεύεται το χρήμα του θηράματος από πουλιά και χοιρινό . Και η παλιά σάρκα είναι εκδίκηση για τους νεκρούς . Και το κρέας καμήλας είναι χρήματα από έναν τεράστιο άνθρωπο, έναν ισχυρό εχθρό . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει κρέας καμήλας παίρνει όφελος και χρήματα από τον βασιλιά . Και το βόειο κρέας δείχνει κόπωση και έλλειψη εργασίας . Εάν κάποιος βλέπει σφαγμένο πρόβειο κρέας στο σπίτι του, θα επικοινωνήσει με κάποιον που δεν γνωρίζει . Αν δει στο σπίτι του το σφαγμένο αρνί δεν κόβεται, τότε είναι μια ατυχία που τον εκπλήσσει και αν το σφαγμένο είναι παχύ, τότε κληρονομεί χρήματα . Όποιος βλέπει ότι τρώει ωμό κρέας είναι καλός, και αν το δει και δεν το φάει, τότε είναι κακό . Και αν τρώει μαγειρεμένο κρέας, τα χρήματά του αυξάνονται . Και αν το έφαγε με έναν σεΐχη, θα ήταν υψηλό . Το ψητό βόειο κρέας είναι μια ασφάλεια από το φόβο και ειπώθηκε : Είναι εύφορο και πλούσιο . Και το κρέας κοτόπουλου δείχνει το όφελος των γυναικών . Ίσως το κρέας να δείχνει το όνειρο για όσους έχουν θυμό και η εξαφάνιση των ανησυχιών και της αγωνίας δείχνει τη θεραπεία των ασθενειών . Και το κρέας απαγόρευσε ομόφωνα τα χρήματα απαγορευμένα . Και το κρέας των πτηνών είναι ένα όφελος από το ταξίδι, και τρώγοντας κρέας των πτηνών μπορεί να υποδεικνύει τον ουρανό, γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : (Και τα φρούτα από ό, τι επιλέξετε, και το κρέας των πτηνών που επιθυμούν ). Το κρέας του θηρίου είναι μια επιτρεπόμενη διαβίωση και μπορεί να είναι επικίνδυνο και δύσκολο . Και το κρέας των ψαριών είναι μια ευτυχισμένη, επείγουσα και halal ζωή, και μπορεί να υποδηλώνει το όφελος της θάλασσας ή του Σουλτάνου . Και η ανθρώπινη σάρκα κέρδισε τον εχθρό . Το να βλέπεις άγνωστη σάρκα και αίμα αποτελεί ένδειξη διαμάχης και νίκης, και αν τρώει κρέας πουλερικών που δεν επιτρέπεται να τρώει, τότε τρώει από τα χρήματα ενός κακόβουλου λαού . Και το κρέας χήνας υποδηλώνει ένα όφελος από τους ιδιοκτήτες της θρησκείας, και τα πουλερικά πουλερικά χρήματα σε κόπωση και δυσκολία . Και η ανθρώπινη σάρκα αποτελείται από τα κέρδη του, την υγεία και την ασθένειά του, ή τον πλούτο, τη θρησκεία και την ευσέβεια του . Και η άγνωστη σάρκα υποδηλώνει την κληρονομιά των χαμένων . Και αν αγοράσει ανθρώπινη σάρκα, αγοράζει σπασμένα αγαθά . Και όποιος τρώει την επιπλέον σάρκα του εαυτού του, θα φάει το ενδιαφέρον και θα κρατήσει το κεφάλαιο, και αν τρώει κάτι άλλο εκτός από το επιπλέον, θα ξεπεράσει το κεφάλαιό του, ή θα μετανιώσει για μια πράξη που κάνει . Σε ένα όνειρο, το μαγειρεμένο με κρέας είναι ο πλούτος για τους φτωχούς, και το μαγειρεμένο με κρέας είναι η φτώχεια . Αν μαγειρέψει τον εαυτό του καλό φαγητό, θα κερδίσει τη θέση ή θα παραιτηθεί μετά την παράγραφο του . Μαγειρεύω . Έχει ένα άλλο, ίσως πονηρό . Κρέας με ξύδι, βλ. Al-Skbaj ….