…Η κλειδαριά και τα κλειδιά : Όσοι ανοίγουν μια κλειδαριά, αν είναι άγαμος, τότε θα παντρευτεί, και αν είναι επίδομα για τη νύφη του, τότε θα την χωρίσει, έτσι αναφέρεται το κλειδί και η κλειδαριά είναι δική του Η γυναίκα . Όπως είπε ο ποιητής : κάντε το σε ένα Sla … και έλαβε το διακόπτη κλειδώματος μόνο για να φυλακιστεί ο Vinju για να προσευχηθεί, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Η κατάκτηση Tsfhawwa έχει φτάσει σε ~ 0 αφήστε την να φτάσει στη νίκη . Και αν υπάρχει μια διαμάχη στην οποία υπάρχει νίκη και κρίση γι ‘αυτόν, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έχουμε ανοίξει για εσάς ένα σαφές άνοιγμα .» Και αν είναι σε φτώχεια και δεν είναι σε θέση να ανοίξει για αυτόν από τον κόσμο αυτό που χρησιμοποιείται από μια γυναίκα, ή από μια εταιρεία ή από ταξίδια, τότε σταματήστε . Και αν ήταν κυβερνήτης και δεν ήταν σε θέση να κρίνει, ή ένας μουφτής δεν ήταν σε θέση να εκδώσει το fatwa του, ή ένα παροδικό και ένα ερώτημα ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν, φαίνεται ότι του έχει κλείσει και μπορεί να κάνει διάκριση μεταξύ παντρεμένο ζευγάρι ή σύντροφοι, σωστό ή λάθος, ανάλογα με την έκταση του οράματος . Όσο για το κλειδί, δείχνει πρόοδο με εξουσία, χρήματα, σοφία και καλοσύνη . Και αν το κλειδί για τον Παράδεισο πέτυχε μεγάλη εξουσία στη θρησκεία, ή πολλά έργα δικαιοσύνης, ή βρήκε θησαυρό ή χρήματα που επιτρέπεται ως κληρονομιά . Το κλείδωμα του κλειδιού για την Κάαμπα παρακρατεί έναν μεγάλο σουλτάνο ή ιμάμη και μετά με αυτόν τον τρόπο στα κλειδιά . Τα κλειδιά είναι δύναμη, χρήματα και μεγάλος κίνδυνος, και είναι τα ηνία . Ο Παντοδύναμος Θεός είπε : «Έχει τα θεμέλια των ουρανών και της γης ». Σημαίνει την εξουσία των ουρανών και της γης και των θησαυρών τους . Ομοίως, είπε στο Qarun : « Όσο οι διακόπτες του είναι τόσο έντονοι ή δυνατοί ». Περιγράφει τα χρήματα και τα χρηματοκιβώτια του . Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα πλήκτρο ή πλήκτρα, θα χτυπήσει δύναμη ή χρήματα τόσο πολύ . Και αν βλέπει ότι ανοίγει μια πόρτα με ένα κλειδί έως ότου την ανοίξει, τότε το κλειδί είναι τότε ένα αίτημα που πρέπει να απαντηθεί για αυτόν και τους γονείς του ή άλλους σε αυτό, και από αυτό ικανοποιεί το αίτημά του που ζητά, ή αναζητά τη βοήθεια κάποιου άλλου και την κερδίζει . Δεν βλέπετε ότι η πόρτα ανοίγει με το κλειδί όταν θέλει, ακόμα κι αν το κλειδί δεν άνοιξε από μόνη της, και συνήθιζε να ζητά βοήθεια σε αυτό το θέμα από κάποιον άλλο ; Ομοίως, αν είδε ότι άνοιξε έναν πύργο με ένα κλειδί μέχρι να τον ανοίξει και να τον μπει, τότε θα γίνει μια μεγάλη ανακούφιση και μεγάλη καλοσύνη με ικεσία και τη βοήθεια άλλων γι ‘αυτόν . Και η κλειδαριά : ένας εγγυητής, το κλείσιμο της πόρτας δίνοντας έναν εγγυητή και το άνοιγμα της κλειδαριάς είναι μια απελευθέρωση και έξοδος από την εγγύηση . Και κάθε κλείσιμο είναι, και κάθε άνοιγμα είναι ο Faraj . Και ειπώθηκε ότι η κλειδαριά σημαίνει γάμο, και το άνοιγμα της κλειδαριάς είναι η επίκληση, και το σιδερένιο κλειδί είναι ένας άντρας με μεγάλη ατυχία, και όποιος βλέπει ότι έχει ανοίξει μια πόρτα ή μια κλειδαριά, θα δώσει νίκη στον Παντοδύναμο λέγοντας : «Η νίκη είναι από τον Θεό και ένα άνοιγμα είναι κοντά »….
Όνειρα για έχασε ένα ζευγάρι παπούτσι
(81 σημασίες να ονειρεύεσαι την έχασε ένα ζευγάρι παπούτσι)…Γάντια Εάν ονειρευτήκατε ότι φορούσατε γάντια, αυτό δείχνει την ετοιμότητα και την ετοιμότητά σας να αντιμετωπίσετε τις αντιξοότητες των γεγονότων και της τύχης . Εάν ένας εραστής είδε ένα κορίτσι που φοράει γάντια, αυτό προβλέπει ότι ένα άλλο εύπορο άτομο θα την κλέψει . Εάν ονειρεύεστε να φοράτε ένα νέο γάντι, αυτό σημαίνει ότι θα είστε προσεκτικοί και οικονομικοί στις συναλλαγές σας με άλλους, αλλά αυτό δεν θα γίνεται με εμπορικό τρόπο . Θα αντιμετωπίσετε αγωγές ή δυσκολίες να το μάθετε, αλλά θα τα καταστήσετε ικανοποιητικά . Εάν φοράτε παλιά ή φθαρμένα γάντια, θα προδοθείτε και θα υποστείτε απώλεια . Εάν ονειρευόσασταν ότι χάσατε το γάντι σας, θα εγκαταλείψετε και θα κερδίσετε τα προς το ζην με τα μέσα σας . Εάν βρείτε ένα ζευγάρι γάντια, αυτό σημαίνει έναν γάμο ή μια νέα ιστορία αγάπης . Εάν ένας άντρας βάλει γάντια μιας γυναίκας στο χέρι της, έχει ή θα έχει μια γυναίκα που απειλεί να τον εκθέσει . Εάν αφαιρέσετε το γάντι σας από τα χέρια σας, θα έχετε λίγη επιτυχία στην αγάπη ή στη δουλειά ….
…Όσο για τα σορτς και το μαντήλι, μια υπηρέτρια που του άρεσε, ή μια θρησκευτική γυναίκα, όποιος είδε ότι χτύπησε ένα ζευγάρι παντελόνι χτύπησε επίσης μια σκλαβιά ή μια γυναίκα, και όποιος είδε ότι υπήρχε ατύχημα στο παντελόνι και το πέπλο, το απέδωσε σε αυτή τη σκλαβιά και τη γυναίκα. Όσο για τα υπόλοιπα ρούχα που βρίσκονται πάνω από το πουκάμισο, ερμηνεύστε τα ανάλογα με τους κινδύνους και τα χρώματα τους. Ή ένα μπρόκαλο, γιατί είναι μια δύναμη που του προσκρούει, χρήματα και καλοσύνη ανάλογα με τον κίνδυνο της επένδυσης και του που βρέθηκε, και αν είδε ότι πήρε μερικά από αυτά τα ρούχα από αυτόν ή είχε καεί, τότε η εξαφάνιση αυτής της εξουσίας από αυτόν, και αν είδε ότι είχε κλαπεί ή χαθεί, τότε επιβλέπει την εξαφάνιση αυτού από αυτόν, και αυτή η εξαφάνιση δεν λαμβάνει χώρα. Ένας άντρας σε έναν κυβερνήτη και όποιος βλέπει ότι έχει βρωμιά ή βρωμιά στα ρούχα του, τότε αυτό είναι ανησυχίες και θλίψεις ή αμαρτίες και πέπλα, και αν τους δει καθαρό λευκό ή νέο, τότε δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και του καλού του κατάσταση και αποχώρηση των ανησυχιών του, και αν τους δει με μια σπασμένη εμφάνιση, τότε θα τους υποφέρει και τη φτώχεια τόσο πολύ, και αν δει σε ένα ένδυμα φοράει ένα έμπλαστρο, τότε είναι οι αμαρτίες του συντρόφου του και διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του μαστίζονται από αυτόν ενώ τα φοράει, και αν ταξιδεύει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει, και αν πρόκειται για θέμα που δεν έχει γίνει για αυτόν και για οποιονδήποτε βλέπει ότι πουλάει τα μέρη των ρούχων του, τότε είναι καλό για αυτόν και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτόν για τον αγοραστή…
…Δορυφόρος τρεις 52 – Ο Αϊσά – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ – είπε : Είδα σε ένα όνειρο σαν τρεις δορυφόροι να πέφτουν σε δύο Vqsst το όραμά μου προς τον Αμπού Μπακρ – να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ – όταν έθαψε τον Προφήτη – ειρήνη αυτός – στο σπίτι μου, είπε ο Αμπού Μπακρ – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του -: Αυτό είναι ένα από τα φεγγάρια σας, και είναι το καλύτερο του (1). * ; Και στην αφήγηση (2): Η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – είπε: Είδα τρία φεγγάρια που έπεσαν στο δωμάτιό μου, οπότε ρώτησα τον Abu Bakr – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και είπε, O Aisha, αν πιστέψτε το όραμά σας, ο καλύτερος από τους ανθρώπους της γης θα ταφεί στο σπίτι σας τρία. Όταν ο αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί – συνελήφθη ο Σαλαάμ – ο Ζιντάν Αμπού Μπακρ μου είπε : Ω Aisha, αυτή είναι η καλύτερη σελήνη σου, και είναι ένας από αυτούς . ( Τότε ο Άμπουκ και ο Ομάρ θάφτηκαν στο σπίτι της ). Το όραμα του Umar bin al-Khattab ότι θα πεθάνει. 53 – Με την εξουσία του Maadan bin Abi Tabha al-Yamari ότι ο Omar bin al-Khattab – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – στάθηκε στον άμβωνα την Παρασκευή, δοξάζοντας τον Θεό και επαινώντας τον, στη συνέχεια ανέφερε τον Αγγελιοφόρο του Θεού – μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν – και ανέφερε τον Αμπού Μπακρ – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – τότε είπε : Είδα ένα όραμα που δεν βλέπω εκτός από την παρουσία μου που είδα ότι ήταν ένα ζευγάρι Decca Enkerna (3). Και σε μια αφήγηση, είπε : Εκείνος μου ανέφερε ότι ήταν ένα κόκκινο κόκορα, έτσι Αλί Asma Μπιντ Umais, η σύζυγος του Αμπού Μπακρ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , είπε – και είπε : Μη Αραβικά άνθρωπος θα να σε σκοτώσω . Στο μυθιστόρημα (4) είπε : Έβλεπα σε ένα όνειρο σαν η Decca Enkerna να κάνει τρία κλικ, είπα : Oagami, λες και από την εντολή – ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ο Assanh Abu Lu’lu’ah και πέθανε στο έτος 23 AH . (1) Αφηγείται από τον κυβερνήτη στο (( Mustadrak )) είπε την αληθινή απόδοση Golden Golden συμφώνησε, διορθώθηκε . (2) Αυτό το μυθιστόρημα αφηγήθηκε από τον Tabarani στο (( μεγάλο )) , τον κυβερνήτη και τον Bayhaqi στο (( κατάλογοι )) και αποδόθηκε σωστά . (3) Αφηγήθηκε από τον Ahmad με μια αυθεντική αλυσίδα αφηγητών . (4) Είναι με τον κυβερνήτη στο μέλλον ….
…Al-Kalb : Η ερμηνεία της διέφερε. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι σκλάβος και λέγεται ότι είναι ένας ανόητος τύραννος που γαβγίζει . Και τα λιοντάρια είναι αραβικά, και είναι ένας αδύναμος εχθρός με λίγη ιπποσύνη, και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα, οπότε αν το δάγκωμα του μισεί από αυτήν, και εάν ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε ένας μέσος άντρας σκίζει την εμφάνισή του . Και από την κατανάλωση του κρέατος ενός σκύλου, εμφανίστηκε σε έναν εχθρό που χτύπησε από τα χρήματά του, και έπινε το γάλα του με φόβο και από ένα σκυλί που απορροφά, έτσι ο σκύλος εκείνη τη στιγμή είναι φίλος για να ζητήσει βοήθεια και να ζητήσει βοήθεια από αυτό , και ο σκύλος δείχνει προς τον φύλακα. Και αν είχε έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο που τον καταράστηκε, ή τον καταπίεζε, και αν είχε έναν σκλάβο που τον πρόδωσε, ή έναν φύλακα της προδοσίας του, και αν αυτό ήταν σε περίοδο πείνας, πήρε κάτι από αυτόν, τότε την έκταση του δαγκώματος και τον πόνο του θα το έπαιρνε . Και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα κακών ανθρώπων . Κουτάβι : γεννημένος αξιαγάπητος, μαύρο κουτάβι Saddh στην οικογένειά του . Και το λευκό της πίστης του, και ειπώθηκε ότι το κουτάβι του σκύλου είναι μπάσταρδος, ένας άντρας του οποίου οι άνθρωποι είναι ανόητοι από την πορνεία, και ο σκύλος είναι ανόητος, και ένα σκυλί βοσκής είναι χρήματα που λαμβάνει από έναν αρχηγό, και ο σκύλος είναι άδικος εχθρός, και το καλά καθορισμένο σκυλί υποστηρίζει τον ιδιοκτήτη του έναντι των εχθρών του, αλλά είναι άθλιος και δεν έχει ιππασία . Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος επιτυγχάνει δύναμη και επάρκεια στη ζωή, και μερικοί από αυτούς είπαν : Στην ερμηνεία, τα σκυλιά είναι ενδεικτικά βλάβης, δυστυχίας και ασθένειας . Και ο εχθρός, εκτός από ένα μέρος, και αυτός είναι αυτός που παίρνει παιχνίδια και καυγά, γιατί δείχνει να ζει με ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, και το σκυλί νερού είναι μια ψεύτικη ελπίδα και κάτι που δεν εκπληρώνεται . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν κακία . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε στον ύπνο του το έτος της κατάκτησης μεταξύ της Μέκκας και της Μαδίνας, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, ήρθε από τη Μέκκα μεταξύ του σύντροφοι, έτσι ένα σκυλί βγήκε πάνω τους, και όταν την πλησίασαν, ξαπλώθηκε ανάσκελα, και όταν οι γιατροί της έτρωγαν με γάλα . Αφηγήθηκε τα οράματά του στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Ο σκύλος τους πήγε, και δέχτηκε ένα dirham, και σας ζητούν τους συγγενείς σας ενώ συναντάτε μερικούς από αυτούς, και εάν εσείς γνωρίστε τον Abu Sufyan bin Harb, μην τον σκοτώσετε . Και όποιος μετατρέψει ένα σκυλί, ο Θεός του δίδαξε μια μεγάλη γνώση και στη συνέχεια το έκλεψε από αυτό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Και πες τους τα νέα για αυτόν που έχει έρθει, και θα χωριστούμε από αυτούς ». Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι ο κόλπος της συζύγου του είχε δύο σκυλιά να σκαρφαλώνουν, οπότε διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αυτή είναι μια γυναίκα που ήθελε να ξυρίσει, γι ‘αυτό ζήτησε τη άλκη, οπότε τον έκοψε με ένα ζευγάρι ψαλιδιού, και ο άντρας ήρθε στο σπίτι του και ψηλάφησε τον κόλπο της γυναίκας του, και βρήκε το ψαλίδι ίχνος ….
…Οράματα μερικών από τους Συντρόφους : Ίσως ένα από τα πιο εμφανή οράματα του οράματος του μεγάλου συντρόφου Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ- Ανσάρι και τη νομιμότητα της προσευχής και των λεπτομερειών αυτού του οράματος στον ακόλουθο λογαριασμό : ( β – 1) Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ bin Zaid από τον πατέρα του, είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν μπορεί να τρομπέτα και διέταξε Bnaqos ο λαξευμένος , Varta Αμπντουλάχ μπιν Zaid είπε σε ένα όνειρο : είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Akhaddran ένα κουδούνι , είπα να τον : O Ο Αμπντουλάχ πουλάει κουδούνι; Είπε : Τι κάνετε με αυτό; Είπα : Καλέστε τον στην προσευχή . Είπε : Δεν πρέπει να σας δείξω καλύτερα από αυτό; Είπα : Τι είναι αυτό; Είπε : λέει : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Μαρτυρούν ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός . Βεβαιώνω ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού, μαρτυρώ ότι ο Μωάμεθ είναι ο αγγελιοφόρος του Θεού . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ελάτε να προσευχηθείτε . Ζήστε στον αγρότη . Ο Θεός είναι μεγάλος , ο Θεός είναι μεγάλος , δεν υπάρχει Θεός παρά ο Θεός . Είπε : βγήκε Αμπντουλάχ μπιν Zaid μέχρι που ήρθε με το Messenger της ειρήνης Αλλάχ ας είναι μαζί και του είπε τι είδε »Εκείνος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα έναν άνδρα που μεταφέρουν το Thawbaan Okhaddran ένα κουδούνι . . . Πες του τα νέα . Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: «Ο φίλος σου είδε τα οράματά του , οπότε βγήκε με τον Μπιλάλ στο τζαμί και το πέταξε σε αυτόν και κάλεσε τον Μπιλάλ , γι ‘αυτόν . Έκανε φωνή από σένα. »(1) Τι σημαίνει μια φωνή από εσάς είναι : ισχυρότερη και περισσότερο σε θέση από ό, τι στην ψηφοφορία , και το panda είναι μετά την ψηφοφορία έχει φύγει , και εγώ προτιμώ . Για να επιστρέψετε στην ιστορία . . Ο Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ είπε, έτσι βγήκα με τον Μπιλάλ στο τζαμί, και με έκανε να το πετάξω ενώ το ζήτησε . Είπε : ακουστεί Ομάρ ιμπν αλ – Χαττάμπ ήχο , βγήκε έξω, είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, και ο Αλλάχ έχω δει σαν αυτό που είδε . Το μυστικό αυτού του συντρόφου πολλά από αυτά που είπε σε αυτό : Ahmed God Η δόξα και η δόξα Υμνούν το λογισμικό τόσο πολύ που μου ήρθε από τον al- Bashir του Θεού Vokrm τον έχω χαρούμενη είδηση τις νύχτες και τους τρεις ακόμη έκανε μένα από ευγένεια ήρθε ( β – 2 ), όπως επίσης και παραδείγματα οραμάτων τους συντρόφους τι ήρθε από Abdullah ibn Umar, μπορεί Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του : ο άνθρωπος στη ζωή της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται, αν είδε ένα όραμα Oqsa το Messenger του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ήμουν αγόρι, ένας νεαρός Αζμπά – και ο μόνος από δεν είχε ένα ζευγάρι λέγεται Τον : διασκεδαστικό και ξεχωρίζει την Παρασκευή – είπε . . Κοιμήθηκα με το τζαμί στο χρόνο της Messenger του Αλλάχ να τον Γνωρίζοντας και είδα στην ka ύπνο n βασιλιάδες Okhaddana Μου πήγε στην φωτιά , αν η χώρα KTI καλά και αν έχει δύο κέρατα Kqrna καθώς και την έννοια της αυτή η : αιώνες οι πτυχές των φρεατίων που χτίζονται από τις πέτρες που τοποθετούνται στην αγχόνη που συνδέεται με τον κύλινδρο , και συνήθως κάθε πηγάδι έχει δύο κέρατα , και επιστρέφουμε στο Χαντίθ. Ο Ibn Umar είπε : Και αν έχει δύο κέρατα όπως τα δύο του πηγαδιού, και αν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό που ξέρω, έχω πει : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά , Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά . Είπε : Τότε ένας βασιλιάς τους συνάντησε, έτσι μου είπε : Θα δεν καταστρέψουν έτσι ώστε δεν υπάρχει κανένας φόβος για εσάς ή βλάβη . Η ιστορία της για την Hafsa . Vqstha ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν είπε ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : Ναι Άνθρωπος Αμπντουλάχ αν προσευχόταν τη νύχτα . Salem είπε : Abdullah στη συνέχεια να κοιμηθώ το βράδυ, εκτός από ένα μικρό ( συμφωνηθεί , και η λέξη για την ειρήνη ). Κατά το μυθιστόρημα Bukhari : είπε : Είπα στον εαυτό μου : αν καλό να δούμε τι είδα σαν αυτές , όταν έσκυψε το βράδυ είπα : Θεέ μου, αν γνωρίζετε σε καλή όραση Varney . . . Εγκεκριμένο ομιλίας και λόγου του ατμού . (2) Αυτά τα σύντομα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα του Αγγελιοφόρου του Θεού και των καλύτερων δημιουργών μετά από αυτόν και είναι σύντροφοι Ε και δημόσια μετά από αυτήν τη σύντομη παρουσίαση , στρέφουμε στα τμήματα των οραμάτων για τα οποία θα μιλήσουμε στο επόμενο μέρος αυτού του βιβλίου . _______________________________________________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο Sunan του στο Κινητό Βιβλίο , και η λέξη , η πόρτα της έναρξης του Mobile – op – και ο Tirmidhi διηγήθηκε στο βιβλίο της πόρτας προσευχής τι ήρθε να ξεκινήσει το Mobile – op Abu Dawood στο πόρτα του βιβλίου προσευχής : How Mobile – Προηγούμενη αναφορά – και συμπεριλήφθηκε από τον Ahmad στην αρχή του Musnad al-Madani, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, το χαντίντ του Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, και ήταν περιλαμβάνεται από τον al-Darami στο Βιβλίο της Προσευχής, κεφάλαιο για την έναρξη της πρόσκλησης στην προσευχή – προηγούμενη αναφορά -. (2) Βλέπε Fath Al-Bari (12/418) – προηγούμενη αναφορά – και Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – προηγούμενη αναφορά ** Παρατίθεται από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…
…Λίμνη Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι είναι μόνη σε μια λασπώδη και οργισμένη λίμνη, αυτό προβλέπει ότι πολλές αναταραχές την πλησιάζουν και θα μετανιώσει την προηγούμενη αμέλεια της και θα αγνοήσει τις διδασκαλίες της αρετής . Εάν το νερό εισχωρούσε μέσα στη βάρκα και ήταν σε θέση, με πικρό αγώνα, να φτάσει με ασφάλεια στην άγκυρα του σκάφους, τότε αυτό υποδηλώνει ότι θα είναι υπό την επήρεια λανθασμένης υποκίνησης, αλλά τελικά θα ξεπεράσει αυτήν την υποκίνηση και θα ανέβει στις τάξεις της τιμής και διάκριση . Αυτό μπορεί να δείξει την ασθένεια κάποιου κοντά της . Εάν δείτε ένα νεαρό ζευγάρι σε μια κατάσταση σαν το δικό της που καταφέρνει να σώσει τον εαυτό του, θα διαπιστώσει ότι ένας φίλος έχει διαπράξει ανοησίες, αλλά θα καταφέρει να ανακτήσει τη θέση του στο σπίτι φροντίδας της . Εάν ονειρεύεστε ότι ταξιδεύετε σε μια ομαλή λίμνη με χαρούμενους, ομοιογενείς συντρόφους, θα νιώσετε πολύ χαρούμενοι και ο πλούτος θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις σας . Μια λασπώδης λίμνη που περιβάλλεται από άγονα βράχια και γυμνά δέντρα σημαίνει θλιβερές συνέπειες για την εργασία και το συναίσθημα . Η λασπώδης λίμνη που περιβάλλεται από πράσινα δέντρα προβλέπει ότι η ηθική συμπεριφορά που είναι εγγενής στον χαρακτήρα σας θα ανοσοποιηθεί ενάντια στις συναισθηματικές επιθυμίες και όταν ξεπεράσει θα κατευθύνει την ενέργειά σας σε μια ασφαλή και κερδοφόρα πορεία . Εάν η λίμνη είναι πεντακάθαρη και περιτριγυρισμένη από ερημικά εδάφη, η ηθική συναισθηματική ψυχαγωγία θα χαλάσει τον κερδοφόρο τρόπο ζωής σας . Εάν δείτε την αντανάκλαση της φωτογραφίας σας σε μια πεντακάθαρη λίμνη, αυτό δείχνει τις επερχόμενες χαρές και πολλούς ενθουσιώδεις φίλους . Εάν παρακολουθήσετε την αντανάκλαση των δέντρων που είναι γεμάτα φύλλα σε μια λίμνη, θα απολαύσετε μέχρι το σημείο του κορεσμού τα αιτήματα της αγάπης του συναισθήματος και της ευτυχίας . Αν δείτε παράξενα και λασπώδη πλάσματα να ξεχειλίζουν από τη λίμνη και να σας απειλούν, τότε αυτό δείχνει αποτυχία και κακή υγεία λόγω της σπατάλης χρόνου, ενέργειας και υγείας σε απαγορευμένες απολαύσεις . Θα πιέσετε την τελευταία σταγόνα ευτυχίας και θα πιείτε βαθιά από το πικρό σιρόπι της λύπης ….
…Al-Raha : Ο μύλος δηλώνει τα προς το ζην του ιδιοκτήτη και του καταστήματός του, και όποιος ζει μαζί του ή όποιος τον υπηρετεί και διορθώνει το φαγητό του και τον παντρεύεται από μια γυναίκα και έναν σκλάβο . Ίσως έδειξε ταξίδι προς την περιστροφή του, και ίσως έδειξε την επιδημία και τον πόλεμο για να την συντρίψει . Οι Άραβες και οι ποιητές το εκφράζουν συχνά από αυτούς, οπότε όποιος αγοράζει έλεος παντρεύεται εάν είναι άγαμος, ή ο σύζυγος ή ο γιος της κόρης του, ή αγοράζει έναν υπηρέτη για συνουσία ή υπηρεσία, ή ταξιδεύει εάν είναι ταξιδιώτης και εάν είναι φτωχοί, θα επωφεληθούν από αυτό είναι αρκετό, γιατί Al-Raha χρειάζεται μόνο ποιος έχει τι να αλέσει σε αυτό . Όσο για εκείνον που δημιουργεί έναν μύλο στον οποίο αλέθουν ανθρώπους σε νερό, θάλασσα ή άλλα πράγματα, ανοίγει ένα κατάστημα ή ένα κατάστημα εάν δεν έχει κατάστημα και δημιουργεί τα προς το ζην του εάν δεν μπόρεσε, ή κάθεται για ανθρώπους με τη βοήθεια ενός κυβερνήτη, οφέλους ή εμπιστοσύνης, και έχει την αίσθηση του λαού . Όσο για το άτομο που παίρνει το αλεύρι στο χέρι του, θα παντρευτεί, θα είναι άνετα ή θα κάνει σεξουαλική επαφή, γιατί οι δύο πέτρες είναι σαν το ζευγάρι και το ράμμα είναι σαν το αρσενικό και το αδύναμο . Και αν ήταν χωρίς πόλο, τότε η σεξουαλική επαφή ήταν απαγορευμένη και δύο γυναίκες μπορεί να είναι αηδιαστικές και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, τότε ίσως μεσολαβεί στη σύμβαση μεταξύ ενός ζευγαριού ή δύο συντρόφων ή ταξιδεύει αναζητώντας τροφή . Όσο για τις μεγάλες καταστροφές, εάν φαίνονται στο κέντρο της πόλης ή στα τζαμιά, εάν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι πόλεμος, ειδικά αν λείπει φωτιά ή βράχος . Διαφορετικά, ήταν ένας μύλος, ειδικά εάν το έδαφος εξαιρέθηκε κριθάρι, ή νερό, λάσπη και άπαχο κρέας . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Αλ Ράχα πάνω στο νερό, ένας άντρας με πολλά χρήματα που ρέουν στα χέρια του, επιμελητής υποθέσεων και όποιος ζήτησε καταφύγιο σε αυτόν, ο καλός παππούς του είδε έναν άνεμο να γυρίζει, μια καλή ποσότητα αλευριού . Και το ρεύμα του νερού που εισέρχεται στην Αλ Ράχα από την κατεύθυνση αυτού που αναφέρεται . Ίσως ήταν το al-Raha αν ήταν ταξίδι . Εάν πάει χωρίς σιτάρι, τότε είναι ταραχή, και αν γίνει στραβά, το φαγητό θα βράσει . Δύο αδίστακτοι άνδρες είναι συνεργάτες που κανείς άλλος δεν είναι διατεθειμένος να διορθώσει . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε σαν να γυρίζει χωρίς νερό, οπότε είπε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Η ζωή σου πλησίασε . Ο άνεμος άφησε ένα επιχείρημα που δεν επιβιώνει . Και η θραύση της Ράχα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της, μερικά από αυτά υποδηλώνουν την ανακούφιση του ιδιοκτήτη των ανησυχιών, και μερικά από αυτά δήλωσαν ότι δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη της . Και όποιος τον βλέπει να αλέθει, θα είναι καλύτερος από τη σκληρή δουλειά των άλλων . Ο Αλ Ράχα δηλώνει πόλεμο, επειδή οι Άραβες λένε ότι υπάρχει πόλεμος ….
…Και όποιος βλέπει τον Προφήτη Μωάμεθ μας και ήταν στενοχωρημένος, θα απελευθερωθεί, ή ένας φυλακισμένος θα απελευθερωθεί από τη φυλακή του, και αν έχει υψηλές τιμές, τότε θα απελευθερωθεί, ακόμα κι αν είχε αδικηθεί, νίκη ή φοβάται ασφάλεια . Και το όραμά του είναι μια ευχάριστη είδηση για τον αναζητητή για το καλό αποτέλεσμα στη θρησκεία και τον κόσμο του . Εάν τον βλέπει να έρχεται σε αυτόν, ή να τον εμπιστεύεται στην προσευχή του, να του ταΐσετε κάτι καλό ή να τον ντύσετε με αξιοπρεπή τρόπο, και εάν είναι μελετητής που έχει κάνει ό, τι ξέρει, και εάν είναι ένας λατρευτής που έχει έφτασε στα σπίτια των ανθρώπων της αξιοπρέπειας, και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί, και αν είναι άπιστος, καθοδηγείται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Άρα πιστέψτε στον Θεό και στον Αγγελιοφόρο του. Ο αναλφάβητος Προφήτης ). Το όραμα του Προφήτη δείχνει την παρουσίαση επιχειρημάτων, την αλήθεια του άρθρου και την εκπλήρωση της υπόσχεσης, και ίσως η εχθρότητα, ο φθόνος και το μίσος συνέβησαν από την οικογένεια και τους συγγενείς του, και ίσως η οικογένειά του χωρίστηκε και μετακόμισε από την πατρίδα του σε άλλους, και ίσως το ορφανό από οι γονείς του τον έπιασαν . Το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει την εμφάνιση της αξιοπρέπειας, επειδή ο ελαφάνος τον χαιρέτησε, και η καμήλα φιλούσε τα πόδια του, και τον πήρε στον ουρανό, και ο βραχίονας του μίλησε, και τα δέντρα περπατούσαν σε αυτόν . Αν ο βλέποντας ήταν ένας από τους κοχλίνους που φρόντιζε τα μάτια, έφτασε σε μεγάλο βαθμό στην παραγωγή του, γιατί, επάνω του να είναι ειρήνη, η απόκριση του ματιού του Qatada . Και αν οι άνθρωποι έχουν εξαντληθεί με δίψα, αυτό δείχνει την κατάβαση της βροχής, επειδή ο Θεός τον ευλογεί και του δίνει την ειρήνη την πηγή νερού ανάμεσα στα δάχτυλά του . Και αν μια γυναίκα τον έβλεπε που είχε φτάσει σε μεγάλο βαθμό, καλή φήμη, αγνότητα και ειλικρίνεια, και ίσως είχε πληγεί από καταστροφές και γέννησε καλούς απογόνους, ακόμα κι αν είχε χρήματα που ξόδεψε για να υπακούσει στον Θεό Παντοδύναμο . Το να τον βλέπεις ειρήνη είναι να υποδεικνύει υπομονή να βλάψει . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει τη νίκη των πιστών και την καταστροφή των άπιστων, και αν ο οφειλέτης τον είδε, το χρέος του ξοδεύτηκε, και αν τον είδε ένας ασθενής θεραπεύτηκε από τον Παντοδύναμο Θεό. Τείνει στην αίρεση, και αν επισκέφτηκε τον τάφο του, χτύπησε πολλά χρήματα, και αν είδε ότι ήταν ο γιος του Αγγελιοφόρου, ειρήνη σε αυτόν, έδειξε ότι η πίστη του καθαρίστηκε και βεβαιότητα . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε στην εικόνα του, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν μαθητής του βασιλιά, τον απέκτησε και η γη ήταν προσκολλημένη σε αυτόν, και αν ήταν στην ταπείνωση του Παντοδύναμου Θεού, και αν ζητούσε γνώση, το απέκτησε, και αν ήταν φτωχός, ή άγαμος, παντρεύτηκε, ή ήταν σε ένα μέρος όπου ξυλοκοπήθηκε, τότε ζει με την ευλογία του και όποιος τον είδε, ειρήνη σε αυτόν καλέστε σε ένα μέρος πολύ εύφορο και τους άντρες του . Εάν τον βλέπει έγκυο ή τον βλέπει ο σύζυγός της, η αλήθεια είναι λόγια . Και όποιος τον βλέπει καλά είναι αύξηση της θρησκείας του αναζητητή, και όποιος βλέπει τη μαύρη γενειάδα του θα αποκτήσει ευχαρίστηση και γονιμότητα . Και αν δει το λαιμό του να είναι παχύρρευστο, τότε ο Ιμάμης Χαφέζ είναι για την εμπιστοσύνη των Μουσουλμάνων, και όποιος τον δει, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα στρατιωτικό στρατόπεδο με όπλα πάνω του ενώ γελάει, τότε ο μουσουλμανικός στρατός θα νικηθεί . Εάν βλέπει ότι αυτός, ειρηνικά επάνω του, χτενίζοντας το κεφάλι και τα γένια του, δείχνει ότι έχουν φύγει . Και όποιος τον βλέπει να κάνει μια αδελφότητα μεταξύ των Συντρόφων, θα λάβει γνώση και νομολογία . Και όποιος είδε τον τάφο του, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν έμπορος, που είχε κέρδος στο εμπόριο του . Αν δει ότι είναι ο πατέρας του Προφήτη για ειρήνη, τότε η θρησκεία του είναι κατεστραμμένη και η βεβαιότητα του εξασθενεί . Εάν δει μια από τις συζύγους του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, που είναι η μητέρα του, η πίστη του αυξάνεται . Εάν δει ότι περπατάει μετά τον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, τότε ακολουθεί τη Σουντά . Και όποιος βλέπει ότι τρώει μόνος του, ο αναζητών απαγορεύει το υγρό και δεν δίνει ελεημοσύνη . Και αν βλέπει τον Προφήτη, ειρήνη πάνω του, χωρίς παπούτσι, τότε παραμελεί την προσευχή με την εκκλησία, και όποιος τον βλέπει να φοράει την αόρασή του, τον διατάζει να αγωνιστεί για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει το αίμα του αναμεμιγμένο με το αίμα του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, θα παντρευτεί με τιμή . Εάν ο Προφήτης του έδινε κάτι που είναι επιθυμητό, όπως υγρό και μέλι, τότε θα απομνημονεύσει το Κοράνι και θα αποκτήσει γνώση όσο του έδωσε . Και όποιος βλέπει τον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, στην εικόνα ενός ψηλού νεαρού άνδρα, θα υπάρξουν διαμάχες και δολοφονίες μεταξύ των ανθρώπων. Εάν τον βλέπει ενώ είναι γέρος σεΐχης, τότε οι άνθρωποι είναι υγιείς και αν τον βλέπει ως λευκό, μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο και βελτιώνει τις πράξεις του . Και όποιος τον βλέπει να τον προειδοποιεί ή να διαφωνεί μαζί του, αυτή είναι αίρεση που έχει επιφέρει στη θρησκεία ….
…Σόλα : είναι σκληροί, όπως για τις παντόφλες ταξιδιού, όποιος τους φοράει ταξίδια ή ταξίδια, κάποιος που μοιράζεται το όραμά του μαζί του, ή ταξιδεύει με χρήματα, και ότι αν περπατάει μέσα τους σε ένα όνειρο . Αλλά αν το φοράει και ελπίζει να ταξιδέψει, μπορεί να έχει ολοκληρωθεί και μπορεί να μην ολοκληρωθεί αν δεν περπατήσει μέσα του, και αν σταματήσει να το φοράει ή το βγάζει, διαμένει από το ταξίδι του και τον . Και αν είναι μια παντόφλα νερού, τότε είναι σύζυγος ή σκλάβος που επωφελείται από τη συνουσία της . Όσο για τις παντόφλες της Taif ή τι οι έμποροι διαθέτουν στις αγορές, είναι μια ένδειξη για χρήματα, απόκτηση και σύνταξη . Μπορεί να υποδηλώνει επίσης τη γυναίκα εάν περπατούσε μαζί της κατά τη διάρκεια του ρόλου, την αγόρασε ή του είχε δοθεί . Εάν είναι καινούργιο, είναι νωρίς, δωρεάν ή τρέχον, και αν είναι παλιό, φοριέται, τότε είναι βρεγμένο . Εάν η άμμος κοπεί, η διαβίωσή του διακόπτεται ή η βιομηχανία του παραμένει στάσιμη ή εμποδίζεται χωρίς εμπόδιο, ακόμα κι αν η σύζυγός του εξοργίστηκε μαζί του και του εμφανίστηκε η προδοσία της . Και αν τα αστράγαλά της είχαν κοπεί και ήταν άρρωστη και χαμένη, ή ανυπάκουη, ήταν διαζευγμένη, εκτός αν σε ένα όνειρο είχε υποστεί θεραπεία για να το διορθώσει, ή υποσχέθηκε να το κάνει αυτό, ή το εγκατέστησε αυτό στον εαυτό του, τότε απαλλάσσεται μετά την εμμηνόπαυση, και την εξετάζει μετά το διαζύγιο . Αν δει ότι φορούσε καλά φθαρμένα σανδάλια και περπατούσε σε αυτά στο προοδευτικό μονοπάτι, τότε ταξιδεύει . Αν φοράει σανδάλια και δεν περπατάει, τότε προσβάλλει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια . Ομοίως, αν είδε ότι έδωσε ένα παπούτσι στο χέρι του και το πήρε ή το είχε ή το είχε μαζί του σε ένα σπίτι ή ένα δοχείο, τότε κατέχει μια γυναίκα από αυτά που περιέγραψε . Εάν η σόλα δεν φοριέται, τότε επηρεάζει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια, μια παρθένα, και επίσης εάν είναι ντυμένη και δεν φοριέται . Εάν η σόλα ήταν από αγελάδα, η γυναίκα ήταν ξένης προέλευσης . Και αν ήταν από δέρματα αλόγων, ήταν από τους Άραβες ή από τους Άραβες πιστούς . Ομοίως, αν ήταν από δέρματα καμήλας . Αν είδε ότι περπατούσε σε δύο σανδάλια, ένα από αυτά τραβήχτηκε από το πόδι του και πήγε με το άλλο, τότε αυτό είναι το χωρισμό ενός αδελφού που έχει μια αδελφή ή σύντροφο στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού, επειδή όταν περπατούσε σε αυτό έγινε στην ερμηνεία του ταξιδιού, όταν ένας από αυτούς έβγαλε τον αδερφό του στο πίσω μέρος ενός ταξιδιού . Και αν δεν ήταν αδελφός ή ομότιμος, και είδε τη σόλα του να χαθεί ή να πέσει σε ένα πηγάδι ή κάποιος να τον εξουδετερώσει, αυτό συνέβαινε στη γυναίκα του . Εάν μετά το πέλμα γίνει άκυρη, τότε η γυναίκα του αρρωσταίνει και μετά γίνει υγιής, ή η γυναίκα τον έχει εγκαταλείψει ή έχει αποσυρθεί, ή αυτό που εκτίθεται σε γυναίκες από το ίδιο, τότε επιστρέφει στην πρώτη της κατάσταση . Αν έβλεπε ότι η σόλα του είχε κλαπεί και κάποιος άλλος το φορούσε, τότε απάντησε σε αυτό ή δεν το γνώριζε, τότε αυτό δεν είναι καλό για τον ιδιοκτήτη του, επειδή δολοφόνησε τη σύζυγό του ή τη δούλη του που το φορούσε . Εάν βλέπει ότι η σόλα έχει αρπαχθεί ή καεί μέχρι να μην έχει τίποτα ή κάτι τέτοιο, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του ή της υπηρέτριας του . Εάν βλέπει ότι έχει επιδιορθώσει τη σόλα του, τότε διαχειρίζεται την κατάσταση της γυναίκας του ή κάνει σεξ μαζί της . Εάν κάποιος άλλος το επιδιορθώσει, δεν υπάρχει καλό σε αυτό στις γυμνές γυναίκες . Εάν πρόκειται για παντόφλα που αποδίδεται στο ταξίδι, τότε αυτό το ταξίδι δεν έχει ολοκληρωθεί . Εάν βλέπει μια σόλα χωρίς το δέρμα ενός παπουτσιού, κάτι παρόμοιο με αυτό είναι απεχθές, ή αποδίδεται σε ερμηνεία σε κάτι διαφορετικό από αυτό της σόλας με μια οικογένεια, τότε η γυναίκα που το φοράει αποδίδεται στην ουσία αυτού σόλα, είτε πρόκειται για καλοσύνη είτε για διαφθορά . Και αν είναι από τα πέλματα που αποδίδονται σε ένα ταξίδι, τότε αποδίδω αυτό το ταξίδι στην ουσία αυτού του παπουτσιού, είτε καλό είτε κακό, όπως περιγράφεται . Και αν δει τις παγίδες της, τις οποίες κρατά φθαρμένες ή σπασμένες αδύναμες . Η κατάσταση του ιδιοκτήτη της όταν ταξιδεύει αυτό, ή σε μια γυναίκα που βαδίζει πάνω της είναι τόσο η ουσία των παγίδων, η ομορφιά, η δύναμη και η εμφάνισή της ….
…Ο χασάπης είναι σαν τσαγκάρης, και ειπώθηκε σαν παπούτσι . Και η πώληση πουλιών είναι η σκλάβος, η σκλάβος, η ιδιωτική-σκλάβος, η υπηρέτρια του σκλάβου, και η ψήφο, καθώς και η σκλάβος, επειδή ο συγγενής είναι ξένη γυναίκα ….
…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι αυτό που φορούσε σε έναν άνδρα από μια zarmouza, μια φυλή, ένα zeon, ένα παπούτσι ή ένα tasuma, ή μερικοί από τους εκφραστές είπαν ότι όποιος είδε ότι περπατούσε σε μια κίτρινη σόλα, τότε ερμήνευσε με ευλογία και ευχαρίστηση για όσα αναφέρθηκαν στο Χαντίθ και είναι σωστό : Όποιος φοράει κίτρινη σόλα είναι ακόμα σε μια πισίνα και χαρά . Έχει επίσης στοιχεία για το ρητό του Παντοδύναμου, ανοιχτό κίτρινο χρώμα που ευχαριστεί τους θεατές ….
…Σπάνια, που εντάσσεται που διηγείται κάποιες εκμυστηρεύσεις ότι Σέιχ Σαάντ Εντίν τυφλή επισκεπτών Χαλέπι δοκιμασία ήρθε σε αυτόν, είπε ένας είδε τον άνθρωπο που, όπως αν Khais στη φωτιά μόνο πάνω από τα πόδια μου, είπε Λάντεν από μένα να Oabbarha σας όταν το DNA ) που επεσήμανε μερικοί από τους ανθρώπους που τον κρατούν και τον κρατούν όταν τον αρπάξει πολλαπλασιασμένοι με τους ανθρώπους που είπαν, τι θα έκανε Αυτό, και είπε, είδε ένα όραμα από το οποίο φαίνεται ότι ήταν κλέφτης που κλέβει τα αντικείμενα από το τζαμιά και τζαμιά, οπότε το πήραν στον κυβερνήτη. Όποιος έκλεψε ένα παπούτσι για αυτόν, αφήστε τον να το ζητήσει. Ο αφηγητής είπε για αυτόν που άκουσε ότι ομολόγησε πολλά παπούτσια ….
…Πώς ονειρεύονται κωφοί άνθρωποι; Ακούνε τον ήχο στα όνειρά τους; Τους έρχεται ένας εφιάλτης; Ένα άτομο που γεννιέται κωφό διαφέρει στα όνειρα, τα βλέπει και φαντάζεται τους ήχους αυτού που βλέπει, και όποιος έγινε κωφός αργότερα; Αυτά είναι πολλά ερωτήματα που μπορεί να έρχονται στο μυαλό όσων ενδιαφέρονται, ή ειδικοί στην επιστήμη της έκφρασης των ονείρων, και εφιστά επίσης την προσοχή όλων όσων αγαπούν αυτήν την τέχνη. Πώς μπορεί ένα κωφό όνειρο; Πώς μπορούν να εξηγηθούν τα όνειρά του; Είναι η συμβολική του γλώσσα επαρκής για κατανόηση; Και όταν ένα κανονικό άτομο μεταφράζει αυτήν την κινητική γλώσσα, αφού την λάβει από αυτά, σε μια ομιλούμενη γλώσσα. Θα είναι αρκετό, και τότε μπορούν να εκφραστούν τα οράματά τους; Η γλώσσα του μεταφραστή εδώ οδηγεί στο ακριβές νόημα που θέλει ο κωφός; Στην αρχή, υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που γεννήθηκε κωφός και σε αυτόν που μπορούσε να ακούσει, αλλά αργότερα έγινε κωφός … και καθένα από αυτά τα δύο τμήματα έχει τον δικό του τρόπο να ονειρεύεται … και αυτό είναι που Θα αναλύσω λεπτομερώς στο επόμενο άρθρο … Ποιος γεννιέται ικανός να ακούσει Τότε έγινε εντελώς κωφός, οπότε πιθανότατα θα δει το όνειρο, και δεν θα ακούσει τον ήχο, αλλά όταν σου λέει το όραμά του που είδε, μετά την κώφωση του, θα σας πει τι είδε, και θα μετρήσει αυτό που βλέπει για τα πράγματα που είδε, και δεν τα άκουσε, σύμφωνα με αυτό που μειώνει και διατηρεί στη μνήμη του Πριν γίνει κωφός . Όσο για αυτόν που γεννήθηκε κωφός, όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να ακούσουν τις φωνές, έτσι βλέπουν τις διαφορετικές σκηνές και τις σκηνές στα όνειρά τους χωρίς ήχο, και μπορεί να δει πολλές σκηνές, ανθρώπων ή άψυχων αντικειμένων, ή μπορεί να δει τους γονείς του, για παράδειγμα, ή τους συγγενείς του, ή τους φίλους του, κ.λπ., και αναμιγνύοντας μαζί τους και ακούγοντας από αυτούς, βρήκε ότι συχνά βλέπουν εκείνους που συμφωνούν μαζί τους με αυτήν την αναπηρία. Η εξήγηση για αυτό είναι ότι είναι πολύ κοντά τους συναισθηματικά ή χωρικά, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι επίσης κοντά στις ψυχές τους, εάν έχει αυξηθεί η κατάσταση του ύπνου και οι ψυχές, όπως αναφέρεται στο Σαχχ, είναι στρατολογημένοι στρατιώτες, οπότε δεν είναι κοντά τους, και αυτό που αποποιείται από αυτούς είναι διαφορετικό, οπότε ο κοιμισμένος συναντάται στον ύπνο γενικά, και οι δύο Και ο φίλος του είναι ένας από τους ανθρώπους αυτού του κόσμου και μετριέται αυτοί οι κωφοί άνθρωποι, οπότε βλέπουν πολλούς κωφούς . Τώρα που γνωρίζουμε πώς οι κωφοί βλέπουν οράματα, τότε έχουμε ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ποιο είναι πώς μπορεί να ερμηνεύσει τα οράματά τους; Η νοηματική γλώσσα – είτε από τον μεταφραστή είτε από τον ίδιο τον κωφό – θα είναι αρκετή για να κατανοήσει τη συμβολική γλώσσα που προέρχεται από αυτούς για τη διέλευση; Λέω, εδώ είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, γιατί η γλώσσα στην οποία αναφέρεται η έκφραση είναι η γλώσσα του ομιλητή όταν ο κωφός το διηγείται στον ακροατή, αν ο ακροατής είναι ο διασταυρούμενος και εδώ η γλώσσα είναι αυτό που κατανοεί η διάβαση στη δική του κουλτούρα, ή ο ακροατής είναι ο μεταφραστής για αυτόν που θα διασχίσει, και εδώ θα καθοδηγηθείτε από τη γλώσσα και τον πολιτισμό του μεταφραστή. Έτσι, η διέλευση πρέπει να το γνωρίζει αυτό και να προσπαθεί να είναι ειλικρινής στη μεταφορά οραμάτων τέτοιων ανθρώπων , καθώς ο κωφός μπορεί να θέλει μια λέξη ή μια συγκεκριμένη πρόταση, και ο μεταφραστής των συμβόλων του εκφράζει μια λέξη ή άλλη πρόταση …. Αυτό είναι πολύ απατηλό, ειδικά όταν η λέξη υποκαθίσταται, οδηγεί σε μια εντελώς διαφορετική έννοια . … Όταν εκφράζετε, και σε αυτό το έργο πρέπει να δοθεί προσοχή από τον εκφραστή, για να βεβαιωθείτε πριν από την έκφραση του συμβόλου που ήθελε ο κωφός, και αυτό γίνεται ζητώντας του σε ποιον μεταφράστηκε για αυτόν …. ή ρωτώντας τον ίδιο τον κωφό α για αυτό που σκόπευε να του αναφέρει με τρόπο. Ακριβής, επειδή ορισμένα σημάδια στη γλώσσα των κωφών σημαίνουν πολλές λεκτικές συνθέσεις, όπως το κατάλαβα από τους μεταφραστές, και καθώς το είδα στη γραφική τους γλώσσα, και έβλεπα ένα όραμα ενός κωφού στο πρόγραμμά μου και στον αέρα ζωντανά στο κανάλι Al-Raya και όταν ο μεταφραστής εμφανίστηκε στους κωφούς μεταφράζοντας το, με εξέπληξε η λέξη που είπε, ήθελε να εκφράσει πού βγήκε το δάχτυλο στο παπούτσι, οπότε είπε: Δαχτυλίδι !! Και όταν τον ρώτησα αν αυτό εξέφρασε ο ίδιος ο κωφός; Απάντησε αρνητικά και ότι αυτό είναι από τα λόγια του: Λέει αυτό το μέρος του παπουτσιού ως δαχτυλίδι …. ενώ βρίσκετε κάποιον που καλεί αυτόν τον τύπο, για παράδειγμα, το δάκτυλο των παπουτσιών και μετρά πολλές λέξεις με ευρείες έννοιες, για παράδειγμα. Και το ξέρει ή ενδιαφέρεται να διαφοροποιήσει μεταξύ τους, μόνο τη διέλευση . . ….
…Ο συγγραφέας είναι τόσο επινοητικός όσο ένας τσαγκάρης, και το στυλό είναι σαν θεραπευτής και βελόνα . Το τέντωμα είναι σαν το πράγμα που το συσκευάζει από χορδές και ζώνες . Και σαν το φλυτζάνι και το στυλό του, το νυστέρι του, και το αίμα του, και όπως τους αριθμούς και τη χάρη και τα παρόμοια . Και ίσως υποδεικνύεται από το άροτρο, και το στυλό είναι σαν τη ράγα, και το μελάνι είναι σαν το σπορά . Εάν ένα άτομο έχει ένα συμβάν με έναν άγνωστο συγγραφέα, γνωρίζετε τι δείχνει αυτό το χαρακτηριστικό, προσθέστε το σε εκείνους που τον ταιριάζουν και πιστεύετε ότι είναι ξύπνιος σε ένα θέμα στο οποίο ο συγγραφέας φεύγει, όπως αυτός που λέει ότι είδα σαν να περνούσα από έναν συγγραφέα και μου πλήρωσε ένα ή δύο ή τρία βιβλία και ήταν σε αυτό χρωστάω ένα χρέος σε μένα ή τον Αλί, οπότε το πήρα από αυτόν και πήγα, και κοίταξα την κατάσταση και την εγρήγορση του, και αν έχει παπούτσι ή σανδάλι στο Kharaz και το βάζει, ή το αγοράζουν, τότε είναι . Ομοιάζεται με αυτό το πρόσωπο που παίρνει δύο μπαλώματα ή δύο βιβλία από αυτό . Και αν το αίμα τον είχε καταστρέψει ή τον έπαιρναν ή έπαιρνε πριν από εκείνο το βράδυ, αυτό είναι . Και παρομοιάζεται με αυτό το σημείο ότι τα μπαλώματα είναι τρία αν είναι ένας από αυτούς που φορούν επίσης το κουτάλι . Εάν έχει ένα ένδυμα με κεντητή ή κατασκευαστή μπρόκλερ, δηλαδή . Και αν είχε μια σκάλα σε ένα άροτρο, πήρε αυτό που είχε . Διαφορετικά, θα του παρουσιαστούν ειδήσεις και θα του αναφερθούν πράγματα, εάν τα βιβλία είναι διπλωμένα τότε είναι κρυμμένα νέα, και αν δημοσιεύονται τότε είναι προφανή νέα . Και ο συγγραφέας : Αν πιστεύει ότι είναι αναλφάβητος και δεν γράφει καλά, τότε στερείται αν είναι πλούσιος, ή είναι τρελός αν είναι λογικός, ή άθεος αν είναι ένοχος, ή ανίκανος αν είναι πόρος . Και αν ο αναλφάβητος πιστεύει ότι είναι καλός στη γραφή, τότε βρίσκεται σε κίνδυνο, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον εμπνεύσει με έναν λόγο να απαλλαγεί από την ταλαιπωρία του, και το σχίσιμο του βιβλίου θα αφήσει τη θλίψη και τη θλίψη ….
…Στέκεται στην Αράφα : Μπορεί να υποδηλώνει νηστεία, γιατί αυτό που απαιτείται είναι να παρακολουθείτε όταν ο ήλιος δύει και η αυγή σπάει και πληρώνεται από αυτό εάν ο ήλιος δύει . Εάν η αυγή σπάσει πάνω της και δεν σταθεί εκεί, τότε χάνει το Χατζ, όπως ο νηστείας, με τη νηστεία του, βλέπει το κώμα του ήλιου . Εάν απουσιάζει, επιτρέπεται να τρώει και να πίνει . Και το φαγητό είναι η αιτία της ζωής και της κίνησης που πληρώνεται από αυτόν που στέκεται στην Αραφά . Ίσως η στάση στην Αράφα να δείχνει τη συνάντηση με τον αγαπημένο των τάφων και τους χιλιάδες ξένους . Επειδή ο Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν , συνάντησε την Εύα μετά το χωρισμό με την Αραφά, και γι ‘αυτό ονομάστηκε Αράφα, επειδή γνώριζαν ο ένας τον άλλον . Όποιος σταθεί μαζί του κατά τη διάρκεια της νύχτας μέχρι την αυγή προέρχεται από όσους αναζητούν ανάγκες με τους βασιλιάδες και άλλους, θα συνειδητοποιήσει τι απαιτείται . Το κατάλαβα . Και όποιος έρχεται σε αυτό κατά τη διάρκεια της ημέρας, δεν θα λάβει αυτό που ελπίζει και απαγορεύει αυτό που ζητά, ειδικά επειδή η λέξη Ευφράτης είναι στο όνομα Αραφάτ . Και η Arafa μπορεί να υποδηλώνει την εποχή της αγοράς και την ώρα της πώλησης . Αν ήταν δίπλα του το βράδυ, θα κέρδιζε και θα ωφελούσε την αγορά και πώληση του . Και αν παραμείνει στην προσέλευση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχασε σε αυτό . Η ημέρα της Αράφα μπορεί να υποδηλώνει την Παρασκευή, επειδή συμφωνούν για την αξία, τη συνάντηση της δημιουργίας και την υποχρέωση επιβολής . Μπορεί να υποδηλώνει ημέρα διακοπής του πολέμου . Μπορεί να δείξει τη θέση του πλήθους ανάποδα και ο Θεός ξέρει καλύτερα…
…Και όποιος είδε ότι έχασε μερικά από τα χρήματά του και ήταν αργά, τότε σπατάλησε μερικά από τα χρήματά του από το χέρι του και σπατάλησε τα υπόλοιπα με δυσκολία ….