…Και όποιος βλέπει ότι αυτός και ο χαλίφης είναι σε ένα κρεβάτι, τότε θα μοιραστεί τις υποθέσεις του μαζί του ή θα του δώσει ένα μέρος για να κυβερνήσει, και ειπώθηκε ότι είτε παντρεύεται μια γυναίκα από το σπίτι του χαλίφη ή του δίνει έναν σκλάβο – κορίτσια ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το κρεβάτι είναι ένας Νάχας, και είναι ο Dalal al-Raqiq, και ειπώθηκε ότι είναι αυτός που ακολουθεί τα χρήματα των ανθρώπων ….

…Και όποιος βλέπει ότι κουνάει ένα κρεβάτι, θα αγωνίζεται σκληρά για την καλοσύνη των παιδιών του ….

…Όποιος βλέπει ότι έχει πεθάνει και μεταφέρεται σε ένα κρεβάτι στους λαιμούς των ανθρώπων, τότε προσβάλλει την εξουσία και καταστρέφει τη θρησκεία του, κατακτά τους ανθρώπους και τους βάζει στο λαιμό τους, και οι οπαδοί του θα είναι στην εξουσία του όσο και εκείνοι που ακολούθησαν την κηδεία του, και ελπίζουμε ότι είναι καλός στη θρησκεία του, εκτός εάν θαφτεί ….

Αυτός που πεθαίνει σε κρεβάτι θα ανυψωθεί

…Και αν βλέπει σαν να προκάλεσε μια μακρά ασθένεια στο κρεβάτι του, και ίσως άφησε τη γυναίκα του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ζωντανό άτομο έχει πεθάνει ενώ ξαπλώνει σε ένα κρεβάτι ή ένα φέρετρο ή κάτι τέτοιο, πρέπει να επικοινωνήσει με την υπηρεσία του Σουλτάνου ή κάποιου που παίρνει τη θέση του, και βλέπει καλά και επωφελείται από αυτόν ….

…Ομοίως, αν είδε ένα στέμμα ή αδελφές πάνω στους νεκρούς, και του έδειχνε να κάθεται σε ένα κρεβάτι, και είδε πράσινα ρούχα στους νεκρούς, ανέφερε ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, όπως ακριβώς αυτό το όραμα δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον, έτσι δείχνει το εμπόδιο του σε αυτόν τον κόσμο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα μικρό κρεβάτι ενώ κουνάει μέσα του, θα στοχεύει και θα δεσμεύει αυτό που δεσμεύουν τα μικρά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει προκαλέσει έναν άνεμο στο κρεβάτι του με τη γυναίκα του, τότε τα λόγια βγαίνουν ανάμεσα σε αυτόν και εκείνη και αν είχε φωνή, ήταν ισχυρότερη ….

…Και όποιος βλέπει ότι καθόταν σε ένα κρεβάτι που δεν έχει στρώμα, τότε ταξιδεύει, και αν ήταν άρρωστος πέθανε, και αν είχε γυναίκα, τότε θα ήταν ευτυχισμένος μαζί της, και αυτό μπορεί να συμβεί μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι σπασμένο, θα χάσει την υπερηφάνεια και την εξουσία του, διαφορετικά θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή ζωή .)…

…Και όποιος βλέπει ότι έριξε το κρεβάτι του έξω από το σπίτι ή την πόρτα του και μετά το επέστρεψε, αυτό δείχνει ένα ανακλητό διαζύγιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι γεμισμένο και η γυναίκα του είναι έγκυος ή άρρωστη, αυτό δείχνει την καλοσύνη και την αποδοχή της ….

…Και όποιος βλέπει ότι το περικυκλώνει πάνω ή κάτω από το κρεβάτι του και είναι άρρωστος ή σε κίνδυνο, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας και της απουσίας της αγωνίας του ….

…Και ο Jabir al-Maghribi είπε ότι το κρεβάτι στην ερμηνεία είναι μια περιοχή και ένα υπόλοιπο για τον Παντοδύναμο ρητό, ακουμπισμένο στο στρώμα των λινού του από το Istabraq ….

…Εάν βλέπει σαν να ξαπλώνει στο κρεβάτι της, δείχνει την αγνότητα και τη δικαιοσύνη της συζύγου του, και αν δεν ξέρει πότε την μπήκε, τότε η υπερηφάνεια και η χάρη του θα διαρκέσει σε αυτόν τον κόσμο όσο ζούσε ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του τρώγεται από το ποντίκι, τότε θα ερμηνεύσει τη διαφθορά της γυναίκας του με κάποιον που αποδίδεται στην ερμηνεία σε αυτό το ποντίκι και είναι ικανοποιημένος με αυτήν τη διαφθορά ….

…Και όποιος βλέπει το κρεβάτι του στην πόρτα του βασιλιά, θα αναλάβει την εντολή ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει βάλει μαξιλάρια στο κρεβάτι του, τότε θα εξυπηρετήσει περισσότερα από τα λόγια του, και είναι ένας πίνακας ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Σπάνια αφηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ότι είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Μου έδειξε απόψε στο Κάαμπα και είδα ένας άντρας, ο Αδάμ, σαν τους καλύτερους άντρες που βλέπετε, έχοντας μια περούκα σαν την καλύτερη αυτού που βλέπετε. Το πόδι της στάζει με νερό που κλίνει σε δύο πόδια ή Στους ώμους δύο ανδρών που περιπλανιούνται στο σπίτι, ρώτησα ποιος ήταν αυτός, και ειπώθηκε, Χριστός ο γιος της Μαρίας, αν είμαι ένας άνθρωπος που είναι ζαρωμένος, ένας Η γάτα με τα μάτια στο δεξί μάτι είναι σαν να ήταν ένα αιωρούμενο σταφύλι, έτσι ρώτησα ποιος είναι αυτός και είπε ο Αντίχριστος ….

…Τερματικό : μια γυναίκα . Qatana : ένα όπλο ενάντια στον εχθρό . Και βροχερό : καλός έπαινος και ανάμνηση των ανθρώπων και ευρυχωρία στον κόσμο, επειδή είναι ένα από τα ευρύτερα ρούχα, και ειπώθηκε ότι είναι μια συγκέντρωση ενότητας και ασφάλειας σε αυτόν τον κόσμο και προστασία από την ατυχία, και να το φοράς μόνο χωρίς Έχοντας οποιοδήποτε άλλο είδος ένδυσης, στοιχεία φτώχειας και ομορφιάς με αυτό για τους ανθρώπους, δείχνοντας πλούτο ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Όποιος βλέπει ότι έχει μια κούπα και ότι έχει σπάσει και τι υπάρχει έχει αλλάξει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο της γυναίκας του και την ασφάλεια, και όποιος βλέπει ένα άδειο κύπελλο, τότε ερμηνεύεται ως όχι έχοντας παιδιά ….