…Είναι σε ένα όνειρο ένας γνωστός άνθρωπος . Και όποιος βλέπει το υδρορροή να ρέει χωρίς βροχή, δείχνει καταστολή . Και οι υδρορροές δείχνουν σκλάβες . Ίσως η υδρορροή να δείχνει προς το ιδιωτικό μέρος της υδρορροής, επειδή οι άνθρωποι του ανακουφίστηκαν όταν στραγγίζονταν νερό . Η υδρορροή μπορεί να αναφέρεται στον αγγελιοφόρο ή στον αξιόπιστο που δεν προδίδει την εμπιστοσύνη του, αλλά κοινοποιεί σε όλους τα δικαιώματά του . Εάν ρέει αίμα από αυτήν, αυτό δείχνει έναν εχθρό που ρίχνει το αίμα των λαών αυτής της χώρας . Εάν το καθαρό νερό ρέει από αυτό, δείχνει ευημερία και ασφάλεια . Και αν ήταν θολό ή είχε άσχημη μυρωδιά, υποδεικνύει ασθένειες όπως έλκη, βράζει, ευλογιά και παρόμοια . Αν ο Σιζάμπ δει έλεος σε τζαμί ή σπίτι, η απόφασή του είναι ο κανόνας του πηγαδιού του Ζαμάμ . Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται κάτω από την υδρορροή του ελέους, ο Θεός θα τον επανορθώσει με το έλεός του, και θα έχει το αντίθετο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σάλιο του επέστρεψε στο αίμα, δείχνει ότι μιλάει με ψευδή γνώση ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα πλοίο έχει αίμα ενώ είναι μέσα του, θα υποστεί αναπηρία ….

…Είπε επίσης ότι όποιος είδε ότι φτύνει αναμεμειγμένο με αίμα, αυτό δείχνει ότι τρώει το απαγορευμένο, ψέμα και παραβιάζει τη διαθήκη ….

…Το Μαστίγιο : Σουλτάνος, και η διακοπή του να χτυπάει τον Σουλτάνο πηγαίνει, και η αποσταθεροποίησή του ο Σουλτάνος . Και το χτύπημα ενός ζώου με μαστίγιο δείχνει ότι ο ιδιοκτήτης του προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο σε ένα θέμα . Εάν χτυπήσει έναν άντρα με το μαστίγιο που δεν ελέγχεται και τα χέρια δεν εκτείνονται, τον προτρέπει και τον συμβουλεύει . Εάν τον πονάει, δέχεται το κήρυγμα . Εάν δεν τον βλάψει, δεν θα μάθει . Εάν το αίμα ρέει από αυτόν όταν χτυπάει, αποτελεί ένδειξη αδικίας . Εάν όχι, είναι απόδειξη της αλήθειας . Εάν το χτυπημένο άτομο χτύπησε από το αίμα του, τότε έπεσε σε αυτόν που χτυπήθηκε με απαγορευμένα χρήματα . Και η στρέβλωση του μαστίγιου όταν χτυπάει δείχνει τη διαστρέβλωση του θέματος στο οποίο είναι, ή την ανοησία που χρησιμοποιείται από αυτόν στην εντολή του . Και αν χτυπηθεί από το μαστίγιο, αυτό δείχνει τη βοήθεια ενός μη αραβικού άνδρα που συνδέεται με τον σουλτάνο που αποδέχεται τα λόγια του . Αν βλέπει σαν ένα μαστίγιο κατέβηκε σ ‘αυτόν από τον ουρανό και τους ανθρώπους της χώρας του, τότε ο Παντοδύναμος Θεός ασκεί άδικη εξουσία πάνω του ή πάνω τους με μια αμαρτία που έχουν αποκτήσει, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Τότε ο Κύριος σας χύνεται ένα μαστίγιο βασανισμού πάνω τους . ~…

…Εάν βλέπει ότι ο ουρανός είναι πράσινος, τότε δείχνει την αφθονία των καλλιεργειών εκείνο το έτος και αν βλέπει ότι ο ουρανός είναι κίτρινος, υποδηλώνει ασθένειες και αν βλέπει ότι ο ουρανός είναι από σίδηρο, τότε η βροχή θα μειωθεί . Και αν έβλεπε ότι έπεσε από τον ουρανό, θα εξιλεωνόταν . Και αν ο ουρανός χωρίζεται και ένας γέρος βγει από αυτόν, τότε είναι η στείρα εκείνη τη γη και η γονιμότητά τους . Εάν ένας νεαρός άνδρας βγει, τότε είναι εχθρός που εμφανίζεται και προσβάλλει τους ανθρώπους αυτών των τόπων, και υπάρχει εχθρότητα και διαχωρισμός μεταξύ τους . Εάν τα πρόβατα βγαίνουν, τότε είναι χαλάσματα . Και αν βγουν καμήλες, βρέχει και ρέει χείμαρρος, και αν επτά βγουν μέσα τους, τότε πλήττονται από αδικία από τη δύναμη της καταπίεσης…

…The Zir and the Epididymis : Ένας σταθερός άνθρωπος που έχει δοκιμάσει τον Σουλτάνο, και αν το νερό ρέει μέσα του, τότε δεν είναι, και αν δεν ρέει μέσα από αυτό, τότε είναι απομονωμένο . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Το είδα σαν να έπινα από ένα στενό κεφάλι . Ο Τράουν είπε μόνη της μια υπηρέτρια ….

…Το μαστίγιο είναι σε ένα όνειρο σημάδι εκπλήρωσης των αναγκών και εξαναγκασμού του εχθρού . Αν ένα μαστίγιο κατέβηκε από τον ουρανό έδειχνε μίσος και βασανιστήρια . Το μαστίγιο είναι Σουλτάνος, και αν το μαστίγιο σπάσει όταν χτυπάει ο Σουλτάνος ​​θα πάει, και αν χωρίσει ο Σουλτάνος ​​θα διπλασιαστεί . Αν είδε ότι χτύπησε το γαϊδουράκι του με το μαστίγιο του, τότε καλεί τον Παντοδύναμο Θεό στη ζωή του . Αν χτυπήσει ένα άλογο που έχει οδηγήσει, τότε καλεί στο Θεό για κάτι δύσκολο γι ‘αυτόν . Και αν δει ότι χτυπά έναν άντρα και αισθάνεται πόνο, τότε θα επαναστατήσει και θα μετανοήσει, και αν δεν τον πληγώσει, τότε δεν δέχεται το κήρυγμα . Εάν στάζει αίμα από αυτόν όταν ξυλοκοπηθεί, τότε είναι άδικο, και αν δεν ρέει, τότε είναι σωστό . Αν χτυπήθηκε, το δέρμα του θα χωριζόταν από το ξυλοδαρμό, και η αμαρτία του θα διπλασιαζόταν . Και αν το μαστίγιο είναι στραβά όταν χτυπάει, ο νους είναι στραβός ή ο άνθρωπος που τον χρησιμοποιεί είναι κουρασμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​τον χτύπησε με το μαστίγιο του, τότε είναι dirham για τον αριθμό των μαστιγίων ….

…Όποιος μπαίνει σε ένα άγνωστο άλσος : Τις μέρες της πτώσης των φύλλων, και είδε τα φύλλα να πέφτουν, ή είδε τα δέντρα γυμνά άγνωστα, να χτυπήθηκε από ανησυχίες . Και όποιος βλέπει έναν πλούσιο κήπο στον οποίο ρέει νερό και παλάτια, και μια γυναίκα τον καλεί στον εαυτό της, θα δώσει μαρτύριο και θα μπει στον Παράδεισο . Αν δει ότι έχει έναν άλσος για να φάει τους καρπούς του δέντρου του, τότε θα λάβει χρήματα από μια πλούσια γυναίκα . Εάν πήρε τα φρούτα από τις ρίζες των δέντρων, αμφισβητούσε έναν αξιότιμο άντρα και τον κέρδισε ….

…Τρούφες : Ένας άθλιος άνδρας ή μια άθλια γυναίκα που δεν έχει κανένα καλό αν είναι ένα, δύο ή τρία, και αν αφθονούν, τότε είναι μια διαβίωση και χρήματα χωρίς μνημείο, για τον λόγο του, ειρήνη και ευλογίες του Θεού : «Οι τρούφες προέρχονται από το μάννα » και επειδή η μάννα τους έπεσε χωρίς προβλέψεις ή μνημεία . Ομοίως, οι τρούφες αναπτύσσονται χωρίς σπόρους, χωρίς καλλιέργεια και χωρίς πότισμα . Και ειπώθηκε ότι αν ήταν χρήματα, αυτά τα χρήματα θα προέρχονταν από τις γυναίκες, και το άρωμα ρέει κατά τη διάρκεια των τρουφών ή όχι ….

…Και κούκος Αν ονειρευόσασταν ένα αεροπλάνο κούκου, αυτό σημαίνει απότομο τέλος σε μια ευτυχισμένη ζωή που προκλήθηκε από την κατάρρευση ενός αγαπητού φίλου . Εάν ονειρεύεστε ότι ακούτε τον ήχο του κούκου, αυτό σημαίνει μια οδυνηρή ασθένεια λόγω του θανάτου ενός αγαπημένου που απουσιάζει . Ή σημαίνει ατύχημα στην οικογένειά σας ….

…Η επιδιδυμίδα είναι σε ένα όνειρο ένας ανθεκτικός άντρας . Εάν το νερό ρέει μέσα του, τότε δεν είναι, και εάν το νερό δεν ρέει σε αυτό, είναι απομονωμένο ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε, ~Όποιος πιστεύει ότι ο ιδρώτας του έχει ρέει είναι απώλεια χρημάτων όσο έχει ρέει, ειδικά αν κατέβηκε στο έδαφος .~…

…Ο Ντάνιελ είπε : Το όραμα του ήλιου ερμηνεύεται από τον Χαλίφη και τον Σουλτάνο, όποιος δει ένα ατύχημα σε αυτό που αρνείται ενώ ξυπνά, τότε θα επιστρέψει σε αυτό σύμφωνα με το ατύχημα ….

…Αυτός που είδε το στυλό της δύναμης ενώ γράφει στο διατηρημένο δισκίο και ερμήνευσε την ανάγνωση της γραφής, τότε το όραμα είναι όπως είναι γραμμένο, και αν δεν εξηγήσει το γράψιμο τότε σκέφτεται τη δημιουργία του Θεού, και βλέπει το στυλό αρκεί να μην υπάρχει ατύχημα, τότε είναι καλό, και αν υπάρχει ατύχημα, τότε είναι μια σοβαρή σύγχυση ή καθυστερεί αυτό που εννοούσε τα κοσμικά θέματα ….

…Το στομάχι δείχνει κάποιον που κοιμάται μαζί του ή τον αφήνει σε ένα όνειρο . Και δείχνει φυλακή, τάφο, μυστικό, υγεία, ασθένεια και φίλο . Και όποιος έχει παρακάμψει το στομάχι του σε ένα όνειρο και το έχει, το όφελος από αυτό αναστέλλεται και το μυστικό του μπορεί να αποκαλυφθεί . Ή έχασε τη σύζυγό του, και αν ήταν έγκυος, η εγκυμοσύνη της απελευθερώθηκε από αυτήν, και αν εμφανιζόταν κάτι ή βγήκε από το έντερο, ο φυλακισμένος του θα απελευθερωνόταν . Και αν χάσει την κοιλιά του, ο φίλος του, ο κηδεμόνας ή ο κυβερνήτης του θα πεθάνει για τα χρήματά του, και ίσως να απέχει και να λατρεύει και να αφήνει φαγητό και ποτό . Εάν βγήκε φωτιά από το στομάχι του, αυτό έδειχνε τη μετάνοιά του να τρώει τα χρήματα των ορφανών, και αν ήταν ένας από αυτούς που τρώει από τα απαγορευμένα σκεύη, δείχνει την αποχή του σε αυτά . Και κοιλιά κοιλιά κοιλιά . Ίσως η κοιλιά στην ερμηνεία είναι απόδειξη αυτού που υποδεικνύεται από το πόδι της φυλής και της φυλής . Και ίσως υποδηλώνεται από το bunnah . Και για να μπείτε στο στομάχι, να ταξιδέψετε ή να φυλακίσετε . Και αν βλέπει πύον ή βράζει στο στομάχι του, αυτό δείχνει ότι εκτίθεται σε κάτι που δεν επιτρέπεται να φάει ή να κοιμηθεί μαζί του . Εάν έχει καλό στομάχι, ή αν μεγαλώσει, δεν είναι απωθητικός σε ένα σώμα που δείχνει γνώση και ηγεσία . Και ίσως η κοιλιά δείχνει το κρυμμένο στη θρησκεία, την απόκρυψη, το μίσος και την υποκρισία του φαινομένου και του υπεδάφους των χρημάτων και ενός παιδιού . Έτσι όποιος βλέπει ότι το στομάχι του έχει γίνει μικρό, τα χρήματά του ή ο γιος του θα είναι λιγότερο . Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει μεγάλη σε αυτόν, τα χρήματα ή ο γιος του θα αυξηθούν . Και όποιος είδε ότι το στομάχι του ήταν άδειο, τότε δεν είχε τα χρήματα ή τον γιο του . Και ειπώθηκε : Είναι απαλλαγμένος από το απαγορευμένο στομάχι . Η κοιλιά μπορεί να είναι ανθρώπινο πλοίο, οπότε αυτό που είδε για ένα ατύχημα σε αυτό είναι ένα ατύχημα στο πλοίο του . Και όποιος είδε ότι ήταν στη μήτρα της μητέρας του, τότε ήταν σε άλλη χώρα, επέστρεψε στον τόπο και τη γενέτειρά του, και αν ήταν άρρωστος θαμμένος στο έδαφος, και αν ήταν αλήθεια, καταδικάστηκε σε φυλάκιση . Και η κοιλιά δείχνει το σπίτι ενός ατόμου και τα ζώα του, το συκώτι του είναι ο γιος του, η καρδιά του είναι ο γιος του, ο πνεύμονας του υπηρέτη ή της κόρης του, το πόδι του είναι η τσάντα του και ο λαιμός του είναι η ζωή του . Και όποιος είδε ότι το σπίτι του καταστράφηκε και ήταν άρρωστος στο στομάχι πέθανε . Αν έβλεπε ότι είχε ξεκινήσει να τα κατασκευάζει ή να τα επισκευάζει, θα ανακάμψει από την ατυχία του αν είχε ολοκληρώσει την κατασκευή, αλλιώς θα έμενε από τις ημέρες της ζωής του όσο και το υπόλοιπο της κατασκευής . Η ανθρώπινη κοιλιά είναι το πλοίο του, το κεφάλι του είναι η καρδιά του, και ο λαιμός του είναι ο ιστός του, και τα πλευρά του είναι τα τείχη του . Και όποιος είδε το στομάχι του να σκίζεται και τα έντερα του να ρέουν, το πλοίο του υπέστη ζημιές . Και ειπώθηκε : Το οστό της κοιλιάς έτρωγε τοκογλυφία και το περπάτημα στο στομάχι εξαρτάται από τα χρήματα ….

…Ένας σεισμός είναι σε ένα όνειρο φόβος εξουσίας . Και ειπώθηκε : Ένας σεισμός είναι ένα ατύχημα που συμβαίνει από τον μεγαλύτερο βασιλιά, και εάν είναι γενικός, τότε το ατύχημα είναι γενικό . Εάν το θέαμα ενός βουνού κλονίστηκε ή κλονίστηκε, ή απομακρύνθηκε από τη θέση του και έπειτα εγκαταστάθηκε στη θέση του, τότε είναι η κυριαρχία αυτού του τόπου . Και όποιος βλέπει μια γη που έχει κλονιστεί και μια αίρεση καταστρέφεται σε αυτήν και μια άλλη ομάδα παραδίδεται, τότε ο σουλτάνος ​​θα κατέβει εκείνη τη γη και θα βασανίσει τους ανθρώπους της . Είπε : Δείχνει σοβαρή ασθένεια . Και αν ο σεισμός χτυπήσει μια γη, ο βασιλιάς καταπιέζει τους υπηκόους του . Και όποιος δει τη γη κουνιέται και ο ουρανός ενοχλείται, τότε οι άνθρωποι αυτής της πόλης θα τιμωρηθούν με εξουσία και θα υποφέρουν από ασθένεια και ασθένεια από μόνα τους και τον πλούτο τους . Και αν ένα άτομο βλέπει ότι η γη κινείται σε ένα όνειρο, τότε δείχνει την κίνηση και τη ζωή των οραματιστών . Και όποιος βλέπει ότι η γη έχει κλονιστεί, τότε αυτό είναι μια καταστροφή που επηρεάζει τη γη από την εξουσία της, ή ότι η περιοχή εκτίθεται σε ακρίδες, χαλάζι, ξηρασία ή μεγάλο φόβο . Και αν δείτε έναν σεισμό σε ένα όνειρο, υποδηλώνει πανικό, φόβο και ανησυχητικά νέα . Και αν την είδε μια έγκυος γυναίκα, γέννησε . Ο σεισμός μπορεί να υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι ενοχλούνται, και εάν τα τείχη καταρρέουν, θα συμβεί πραγματικός θάνατος και μπορεί να υποδηλώνει ότι ο αναζητών πεθαίνει . Και η δόνηση της άνυδρης γης είναι απόδειξη της σύστασής της και της ανάπτυξης με καλλιέργεια . Ίσως έδειξε την αναβίωση των νεκρών . Ο σεισμός υποδηλώνει ταξίδια στη θάλασσα, ή χορό και χαρά, ή διακοπή του ταξιδιού στη θάλασσα . Ίσως ο σεισμός έδειξε την αγωνία των συζύγων . Αν ο σεισμός βρισκόταν σε έναν οπωρώνα, αυτό έδειχνε την αφθονία των φυτών και την αφθονία των καλοκαιρινών φρούτων, και αυτό έδειχνε την ηρεμία των ανθρώπων των χωριών . Εάν την είδε σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν τον Μάιο, αυτό υποδηλώνει μια μάχη που πραγματοποιείται μεταξύ ανθρώπων και συνεχών συγκρούσεων . Και αν το είδε σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν τον Ιούνιο, αυτό ήταν απόδειξη της καταστροφής των κακών, και αν ήταν κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυτό σήμαινε την ανανέωση των θέσεων των μελετητών . Αν την είδε και ήταν τον Ιούλιο, αυτό σήμαινε το θάνατο ενός μεγάλου άνδρα . Και αν το είδε και αυτό ήταν τον Αύγουστο, θα έδειχνε έναν εχθρό να έρχεται σε αυτήν τη χώρα . Και αν το είδε και αυτό ήταν το Σεπτέμβριο, τότε δείχνει έναν παράξενο άνθρωπο που έρχεται σε αυτή τη γη και πονάει που θα ακολουθήσει ο θάνατος . Εάν την είδε και αυτό ήταν τον Οκτώβριο, τότε δείχνει την ασθένεια και την ασφάλεια των εγκύων γυναικών . Εάν την είδε και αυτό ήταν το Νοέμβριο, τότε δείχνει την πτώση των εγκύων γυναικών . Αν το είδε, και αυτό ήταν το Δεκέμβριο, θα έδειχνε την εμφάνιση σοβαρής ασθένειας και θανάτου με ασφάλεια από τον εχθρό . Αν την είδε, και αυτό ήταν τον Ιανουάριο, θα σήμαινε το θάνατο της νεολαίας . Αν την είδε και αυτό ήταν το Φεβρουάριο, αυτό σήμαινε την πείνα και την πτώση των εγκύων γυναικών . Και αν το είδε και αυτό ήταν τον Μάρτιο, αυτό ήταν απόδειξη ευημερίας ….

…Και όποιος είδε ότι μια θάλασσα που ρέει από ένα υγρό είδος τότε άλλαξε την κυριότητα αυτού του τόπου και ειπώθηκε ότι αν ο τύπος της είναι κάτι που επαινείται στην επιστήμη της έκφρασης, τότε είναι καλύτερα στα δεξιά του βασιλιά και αν ο τύπος του δεν του αρέσει, τότε είναι εναντίον του ….

…Ουρική αρθρίτιδα Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε ουρική αρθρίτιδα, θα είστε σίγουροι ότι η συμπεριφορά ενός ανόητου συγγενή θα σας προκαλέσει ανυπόφορη αγανάκτηση και θα υποστείτε μια μικρή οικονομική ζημία που προκλήθηκε από το ίδιο το άτομο ….

…** Το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η αιτία της ασθένειάς του .. Μεταξύ της υποκρισίας είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στην ασθένειά του ότι ο πόνος που Τον πληγεί προκλήθηκε από μαγεία. Σύμφωνα με τον Χισάμ Μπιν Ουρούα, με την εξουσία του πατέρα του, με την εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Η μαγεία του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να την ευλογεί. Σε αυτόν και σε αυτόν ένας Εβραίος από τους Εβραίους του Bani Zureik κάλεσε τον Lapid bin Al-Asam, ο οποίος είπε : Μέχρι τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, φανταζόταν ότι έκανε κάτι και τι έκανε, ακόμα κι αν Ήταν μια μέρα ή μια νύχτα, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, κάλεσαν, έπειτα παρακαλούσαν, έπειτα κάλεσαν και έπειτα είπαν την Αϊσα : Ένιωσα ότι ο Θεός μου είχε δώσει άδεια όταν τον ρώτησα για αυτό. Δύο άνδρες ήρθαν σε μένα, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι μου και ο άλλος στο πόδι μου, και είπε ότι αυτός στο κεφάλι μου με αυτόν στο πόδι μου ή αυτός με έναν άντρα είπε σε αυτόν στο κεφάλι μου : Τι πόνος είναι ο άντρας; Ο ίδιος είπε : Από το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Asam είπε : Στο είπε : Στο Mashtat και στο Mushatta είπε : Είναι απαραίτητο να βγεις έξω. Είπε : Πού είναι; Είπε : Στο πηγάδι του Dhi Arawan. Είπε : Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού, τον ήρθε μαζί με μερικούς από τους συντρόφους του και στη συνέχεια είπε : Ω Aisha, από τον Θεό, επειδή το νερό της είναι χέννα, και σαν το κεφάλι της κοσκινίζεται. Οι δαίμονες . «Είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν τον κάησες ; Είπε : « Όχι, όπως για μένα, ο Θεός με έχει θεραπεύσει και μισούσα να προκαλέσω κακό εναντίον ανθρώπων, οπότε το διέταξα να εξαερώσει ). Όσον αφορά την εξουσία του Χισάμ Μπιν Ουρούα, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του Αϊσά – να είναι ευχαριστημένος ο Θεός – είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε έξι μήνες βλέποντας ότι ήταν έρχονται και δεν έρχονται, έτσι ήρθαν δύο άγγελοι, και ένας από αυτούς κάθισε στο κεφάλι του και ο άλλος στα πόδια του, και ένας από αυτούς είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Ο Matboub είπε : Ποιο είναι το φάρμακό του; Είπε : Ο Labaid bin Al-Aasem είπε : Τι; Είπε : η χτένα και ο ξυλοπόδαρος σε αποξηραμένα είδη, είπε σε ένα πηγάδι Dhiroan κάτω από τον Raovh ξύπνησε τον Προφήτη ειρήνη επάνω του από τον ύπνο του, είπε : ( δηλ. Aisha είδατε ότι ο Θεός Oftana στο Ostftith ) και έφερε το πηγάδι και τον διέταξε να πάρει έξω, είπε : ( Αυτό το πηγάδι, που του έδειξε τον Θεό σαν το νερό του. Η χέννα κλαίει, σαν τα κεφάλια κοσκινίστηκαν από τα κεφάλια των διαβόλων. ( Έτσι η Αϊσα είπε : Αν ήσουν σαν να θέλατε να εξαπλωθεί, είπε : ( Όσο για τον Θεό, ο Θεός με έσωσε και μισώ να προκαλέσω κακό σε ανθρώπους από αυτό. ~…

…Ε : Επιτρέπεται η εισαγγελία να μειώσει το όραμα; Εισαγγελείς στο Cut Vision καλωσορίζουμε αν το υγρό γυναίκα να βρει μια συζήτηση δύσκολη θέση στην διασταύρωση ,. Και ο ερωτητής είχε δει ένα καλό όραμα στο οποίο υπήρχαν σαφείς καλές ειδήσεις σε αυτόν, οπότε στράφηκε σε άλλους και υποκλίθηκε να γνωρίζει την έκφρασή του . Σύμφωνα με το χαντίθ του Ibn « Umar είπε : Είδα σε όνειρο Ka ν στα χέρια του ένα κομμάτι του Aestbrq – που πήζει το μπροκάρ – και όχι ένα μέρος που θέλω στον Παράδεισο δεν πέταξε με αυτόν , ο ίδιος είπε : Vqsstha Hafsah , Ο Vqstha ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν είπε ότι ο Προφήτης, ειρήνη σε αυτόν : « Βλέπω τον Αμπντουλάχ, έναν καλό άνθρωπο », Αφηγείται ο Μουσουλμάνος στο Saheeh του (1) , όπως ανέφερε και ο Ibn Umar, είπε : ο άντρας στο η ζωή της ειρήνης του Προφήτη σε αυτόν εάν είδε ένα όραμα να κόβεται στην ειρήνη του Αγγελιοφόρου του Θεού. Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, οπότε ήθελα να δω ένα όραμα που θα διηγούσα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και δώσε του ειρήνη . Είπε : ήμουν παιδί νεαρή Azba , και κοιμήθηκα στο τζαμί κατά τη στιγμή της Messenger του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν και τον ύπνο είδε ως εάν δύο βασιλείς Okhmana, μου πήγε στην φωτιά , Αν είναι διπλωμένο KTI καλά , και αν έχετε δύο κέρατα Kqrna καλά , και αν οι άνθρωποι μπορούν να τα γνωρίζουν, έκαναν λέω : Ζητώ καταφύγιο στον Θεό από τη φωτιά ( τρία ). . Είπε : Ο βασιλιάς της Βλεκαγιάμα είπε ότι ο Προφήτης ειρήνη ήταν πάνω του : « Ναι, ο Αμπντουλάχ, αν προσευχόταν τη νύχτα » . Ο Σάλεμ είπε : Ο Αμπντουλάχ δεν ήταν τότε ύπνος το βράδυ, εκτός από λίγο συμφωνημένη λέξη του ατμού (2). Αυτό το hadits, όπως είπε ο Ibn Hajar στο Al-Fath, περιέχει τη νομιμότητα της εισαγγελίας στην αφήγηση του οράματος, και την ευγένεια του Ibn Umar με τον Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και ο φόβος του απέναντί ​​του καθώς δεν είπε τα οράματά του ο ίδιος , σαν όταν η αύρα του δεν τον επηρέασε να το λέει ο ίδιος , οπότε το είπε στην αδερφή του να το αποδείξει (3), επίσης Δεν είμαι σίγουρος όταν εκφράζει , και ο Al-Tabarani έφερε έξω με την αλυσίδα των αφηγητών του στο εξουσία του Αμπού Μπακρ που είπε η Αΐσα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα τρία φεγγάρια του Χάιν στο δωμάτιό μου . Της είπε : « Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα είναι θαμμένος στο σπίτι σου ο καλύτερος από τους ανθρώπους του Παραδείσου. « Τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του , κατέλαβε τα καλύτερα φεγγάρια του, στη συνέχεια συνελήφθη ο Αμπού Μπακάρ, μετά ο Ομάρ συνελήφθη και θάφτηκαν στο σπίτι της (4). Η Sunnah για τη διέλευση όταν αρχίζετε να εκφράζετε λέγοντας : καλό , ή καλό ή είδε καλό , και αυτή η αισιοδοξία . Αναφέρθηκε ότι δηλώνει ότι περισσότεροι από έναν από τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου , αυτός ο Αμπού Μπακρ έλεγε όταν η έκφραση : που επικύρωσε το όραμά σας και πριν ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν , έχει βραβεία στο Snih που διηγείται η Umm Fadl είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ είδα τον Ka n Στο σπίτι μου ένα μέλος των μελών σου . Είπε : « Έχω δει καλά . Η Φατιμά γεννά ένα αγόρι και τον θηλάζει » (5). Καλά ή γέννησε Hasina » Vordath γάλα γιος QTM γιο της για Αμπάς Μπιν Αμπντούλ Muttalib . Δεν έχει αναφερθεί ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : « Από το όραμα που προσφέρονται σε αυτόν, ας πούμε σε αυτούς που του πρόσφερε : καλό » . Έτσι, περπατούσαν οι υπόλοιποι σύντροφοί του σε αυτήν την προσέγγιση , ήταν ο Omar bin al- Khattab ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του , αν διηγήθηκε το όραμα, είπε : Ω Θεέ, αν είναι καλό, έχουμε , και αυτό ήταν κακό Vltna . Είπε ότι ο Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin είπε : Abu Bakr αν ήθελε να εκφράσει την Alraia , είπε : να επικυρωθεί καθώς και το όραμά σας , καθώς και (6). Εκτός από τη διέλευση για να γίνει διάκριση ανάμεσα σε ό, τι έπαινος σε ένα όνειρο και ανάρμοστη επαγρύπνηση , όπως αυτό το πουκάμισο για τους άνδρες , είναι σε ένα όνειρο που η Μαχμούντ έχει περάσει από αυτόν τον Προφήτη ειρήνη σε αυτόν μέχρι την εποχή της θρησκείας αλλά μετά του Θεού Almspl έχει ορκιστεί ρούχα , και αυτός ο ιερέας . Τονίζω εδώ είναι πολύ σημαντικό να μην ελπίζουν για μια σειρά επανάληψης , ότι το όραμα που άντεξε περισσότερο από το πρόσωπο του είναι τοποθετημένο σύμφωνα με τα λόγια του πρώτου παροδική ότι χτύπημα , και δεν είναι κακό για όσους έχουν μολυνθεί μετά , επειδή δεν είναι τροχιά μόνο για τον τραυματισμό ακριβώς στην έκφραση ενός ονείρου , για να φτάσει αυτό στις επιθυμίες του Θεού σε αυτό που έθεσε ως παροιμία, όπως είπαν ο Ibn Hajar και άλλοι (7). Εάν χτυπήθηκε, δεν πρέπει να ρωτήσει κάποιον άλλο , και αν δεν ήταν, τότε θα πρέπει να ρωτήσει για το δεύτερο , και ο ερωτών θα πρέπει να τον ενημερώσει για το τι έχει . Μερικοί μελετητές έχουν δηλώσει μερικές από τις άλλες βιβλιογραφίες ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να περιλαμβάνουν : που δεν αντικατοπτρίζει τα οράματα κατά την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα και το μεσημέρι και τη νύχτα , η οποία – κατά τη γνώμη μου – δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι δεν είναι αμαρτία για όσους εργάζονται διαφορετικά , δεν υπάρχει τίποτα λάθος Σε εκείνους που διέσχισαν κατά την ανατολή ή το ηλιοβασίλεμα, ή τη νύχτα , και αυτό που αναφέρθηκε για τη δύση του ήλιου ανάμεσα στα κέρατα του Σατανά δεν σχετίζεται με την έκφραση οράσεων και ο Θεός ξέρει καλύτερα . __________________ (1 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι όπως στην κατάκτηση της έκφρασης στο βιβλίο της πόρτας Alaestbrq και μπείτε στον ουρανό σε ένα όνειρο (12 \ 03 4 ) – op – και ο Μουσουλμάνος διηγείται στο βιβλίο των αρετών του γιου των αρετών των σύντροφοι του Ibn « Umar, όπως στην πυρηνική (16 / 38 ) – op -. (2 ) έχει ήδη αποφορτιστεί , σελ. 33 (3 ) Ανοιχτό ( 12/437 ) – op -. (4 ) δεν τον βρήκε στα εννέα βιβλία που έγραψε ο al . (5 ) Αφηγήθηκε από τον Ibn Majah στο βιβλίο της έκφρασης της Αποκάλυψης – η πόρτα της έκφρασης της Αποκάλυψης – 0 και διηγείται ο Αχμάντ στο υπόλοιπο της παλάμης Ansar – η hadits του Umm al- Fadl ibn Abbas, αδελφή του ευοίωνου Μαΐου Ο Αλλάχ είναι ευχαριστημένος με όλους τους 0 και καταδικάστηκε για να χαρακτηρίσει τους Αλβανούς αδύναμους . (6 ) Ο Ibn Jawziyyah – αύξησε εκ νέου μια αναφορά νωρίτερα . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Βλ. Ibn Hajar . Προηγούμενη αναφορά . ( 12/396 – 432 ). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και ειπώθηκε ότι το όραμα του κυδωνιού στην πρόταση με οποιονδήποτε τρόπο ήταν αξιέπαινο, διότι η ερμηνεία του ονόματός του στα Περσικά είναι δικαιοσύνη και το νόημά της είναι αξιέπαινη, και το όραμα του κυδωνιού για τον έμπορο είναι κέρδος και για τον κυβερνήτη να αυξήσει εντολή, και όσον αφορά τη ζήλια, το φαγητό δείχνει τον τραυματισμό των χρημάτων και το όφελος από τους μη Άραβες, και για το ιπποφαές είναι με οποιονδήποτε τρόπο υπάρχουν χρήματα και όχι γι ‘αυτόν Μερικά από τα φρούτα είναι έτοιμα για αυτό , ειδικά αν είναι νόστιμο και νόστιμο ….

…Al-Ghubaira : Λέγεται ότι δείχνει τον τραυματισμό των χρημάτων, και το δέντρο του ήταν ένας ξένος άνθρωπος, και ένας φτωχός άντρας λέγεται ότι ωφελεί τους ανθρώπους ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας της σκηνής, είπε στον Σουλτάνο, για να αυξήσει την κηδεμονία και για τον έμπορο, για να ταξιδέψει και μπορεί να υποδηλώνει τον τραυματισμό μιας όμορφης υπηρέτριας, μιας παρθένας, για τον Παντοδύναμο ρητό, ότι ο Χουρ είναι σύντομος τέντες ….

…Και ο Al-Salmi είπε, ~Όποιος είδε ότι εγκατέστησε ένα λιοντάρι για να το ξοδέψει όπου θέλει, θα ερμηνεύσει σε δύο πρόσωπα τον τραυματισμό της μεγάλης δόξας και την κατάκτηση ενός τεράστιου εχθρού .~…

…Τέφρα : ψευδής ομιλία που δεν επωφελείται από αυτήν . Και όποιος ανάβει φωτιά στην πύλη του Σουλτάνου, θα αποκτήσει κατοχή και δύναμη . Εάν βλέπει μια υψηλή, φωτεινή φωτιά που έχει ένα μεγάλο φως προς όφελος των ανθρώπων, τότε είναι βασιλικός άντρας . Αν δει ότι κάθεται με ένα ρητό για μια φωτιά που σώζει τους κατοίκους της, αυτό είναι μια ευλογία, μια ευλογία και μια δύναμη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ευλογημένοι είναι εκείνοι που βρίσκονται στη φωτιά και εκείνοι γύρω από αυτό ». Και αν είδε μια φωτιά, θα απομακρυνόσασταν από το σπίτι του, θα έπαιρνε κατάσταση, εμπόριο ή δύναμη σε ένα εμπόριο. Αν είδε μια φωτιά που έπεσε από το κεφάλι του ή βγήκε από το χέρι του και είχε φως και ακτίνες, και η γυναίκα του ήταν έγκυος, γέννησε ένα αγόρι, και θα είχε υπέροχα νέα . Εάν δει μια φλόγα φωτιάς στην πόρτα του σπιτιού του και δεν υπάρχει καπνός σε αυτήν, τότε θα πρέπει να εκτελέσει το Χατζ . Αν τη δει στο σπίτι του, είναι γάμος σε αυτό το σπίτι . Αν χαλάσει μια φωτιά σε μια σκοτεινή νύχτα, επιτυγχάνει δύναμη, νίκη, ευχαρίστηση, χάρη και εξουσία, σύμφωνα με την ιστορία του Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Και όποιος βλέπει στη φούστα του μια φλεγόμενη φωτιά, η γυναίκα του θα το μεταφέρει αν είναι σε φόρμα . Αν είδε τη φωτιά να κατεβαίνει από τον ουρανό και να την κάψει και το κάψιμο να μην τον επηρεάσει, τότε οι στρατιώτες θα κατέβαιναν από το σπίτι του . Αν βλέπει φωτιά να βγαίνει από το δάχτυλό του, τότε είναι άδικος συγγραφέας και αν βγαίνει από το στόμα του, τότε είναι λακκάκι . Αν βγει από την παλάμη του, είναι άδικος κατασκευαστής . Και όποιος καίει μια φωτιά σε ερείπια και καλεί τους ανθρώπους σε αυτό, τους καλεί σε παραπλανητική και αίρεση, και τον απαντά από τον τραυματισμό του . Και όποιος βλέπει το σπίτι του να καίγεται, το σπίτι του θα καταστραφεί αμέσως . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Έβλεπα σαν να προσευχόμουν με τον φόβο μου με φωτιά, έτσι ένας από αυτούς έπεσε στη φωτιά και κάηκε, και η φωτιά χτύπησε από άλλο . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Έχετε βοοειδή στη γη της Περσίας, και το ήμισυ του έχει αλλάξει και φύγει, και λίγο από τα άλλα μισά χτυπήθηκαν . Ήταν έτσι . Και όποιος βλέπει σαν να είναι στη φωτιά και δεν βρει την ελευθερία του, θα αποκτήσει φιλανθρωπία, βασιλιά και νίκη επί των εχθρών του, σύμφωνα με την ιστορία του Αβραάμ . Και όποιος δει μια κατάσβεση φωτιάς ή φλόγας ή κακού, θα ζήσει σε ταραχές, μάχες και αγωνία στον τόπο που σβήνει . Και όποιος βλέπει μια φωτιά να ανάβει στο σπίτι του, οι άνθρωποι της θα ανάβουν από αυτήν, σβήνει, γιατί οι αξίες του σπιτιού θα πεθάνουν, και αν αυτό συμβαίνει σε μια χώρα τότε είναι ο θάνατος του παγκόσμιου ηγέτη του . Αν σβήσει στον κήπο του, είναι ο θάνατός του ή ο θάνατος της οικογένειάς του . Εάν ο άνεμος σβήσει και υπάρχει άνεμος στο σπίτι του και τον ανάψει, οι κλέφτες μπαίνουν στο σπίτι του . Αν έβλεπε ότι άναψε φωτιά και ξύπνησε στον πόλεμο, τότε αν σβήσει, καταπιέζεται και αν ήταν έμπορος, δεν θα κερδίσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι χτυπά μια γάτα μέχρι να τη γρατσουνίσει ή να την φάει, τότε ερμηνεύεται από τον τραυματισμό μιας μακράς ασθένειας και στη συνέχεια θεραπεύεται από αυτήν, ή όποιος βλέπει ότι γρατζουνίζει μια γάτα και στη συνέχεια ξυπνά και γίνεται υγιής, ο κλέφτης ενισχύει ….

…Al-Tawbah : δηλώνει την επίτευξη ενός βασιλιά και τον τραυματισμό της τιμής και της ευλογίας μετά την πιθανότητα καταστροφής ….

…Οι σημαίες στα ρούχα θα ταξιδέψουν στο Χατζ . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα λεπτό ένδυμα κάτω από τα ρούχα του, τότε θα έχει χρήματα για να σώσει, και το κρεβάτι του θα είναι καλύτερο από το άνοιγμα του, και αν το φοράει πάνω από τα ρούχα του, τότε δεν του αρέσει και έχει κάνει λάθος στο δικό του θρησκεία, είναι δημόσιο σε ακολασία, και ένα αναιδές φόρεμα είναι καλύτερο από ένα λεπτό φόρεμα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει φορέσει ένα λεπτό ένδυμα, είναι τιμή της, και αν φορά ένα παχύ ρούχο, είναι η σκληρή δουλειά της . Και τα ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι είναι καλά στη θρησκεία και στον κόσμο και στην επίτευξη του θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι φοράει μαλακά ρούχα μεγάλης αξίας, αυτό είναι μια καλή απόδειξη για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Για τους σκλάβους, δείχνει τους άρρωστους . Η φθορά νέων ρούχων για τον πλούσιο θα βελτιώσει τα προς το ζην, γιατί οι φτωχοί έχουν πλούτο και ο οφειλέτης έχει το δικαίωμα να ξοδέψει ένα χρέος . Και όποιος κάνει μπάνιο και φοράει νέα ρούχα, η θλίψη του έχει φύγει, και θα είναι καλά . Και όποιος κάνει πλύση και δεν φοράει νέα ρούχα, αυτό που παίρνει από τον Faraj δεν ανταποκρίνεται στις υποθέσεις του σύμφωνα με το τι συμφωνεί . Εάν τα νέα ρούχα ήταν σκισμένα και σχισμένα, και σαν αυτά δεν μπορούν να επισκευαστούν σε εγρήγορση, τότε υποδηλώνουν ότι κανένα παιδί δεν γεννιέται από τον ιδιοκτήτη του, και αν μπορούν να επισκευαστούν, ο φορέας μαγεύεται . Και όποιος φοράει δύο ρούχα, φθαρμένα και διακοπεί, είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ένα φορεμένο ένδυμα, θα γίνει λυπημένος και άρρωστος . Και όποιος βλέπει ότι το ένδυμά του σχίζεται τυχαία, το πλάτος του θα σκιστεί και θα το χτυπήσει από την πλευρά ενός κακού ανθρώπου, και αν είναι σχισμένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, η εντολή του θα απελευθερωθεί από αυτόν . Και αν δει ότι το ρούχο του είναι σκισμένο, τότε η θρησκεία του θα σκιστεί ή η ζωή του θα μειωθεί . Το άσχημο συνονθύλευμα των ρούχων δείχνει απώλεια και ανεργία . Και όποιος βλέπει υγρασία στα ρούχα του, μένει σε ένα ταξίδι, και είναι κλειδωμένος για κάτι για το οποίο ανησυχεί, και αυτό δεν γίνεται για αυτόν μόνο αφού στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος το βλέπει σαν να πλένει τα ρούχα του ή τα ρούχα των άλλων, αυτό δείχνει το βάρος και τη βλάβη που είχε εκτεθεί στη σύνταξή του και δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει ότι όλα τα ρούχα του έχουν αφαιρεθεί από την εξουσία του . Όποιος βλέπει ότι σπαταλά ρούχα, αυτό είναι καλό σημάδι, εκτός αν το άτομο που ονειρεύεται είναι φτωχό, σκλάβος, φυλακισμένος ή οφειλέτης . Και όποιος βλέπει ότι φοράει γυναικεία ρούχα και έχει στη συνείδησή του ότι τα μιμείται, θα υποφέρει από σοβαρή και τρομερή εξουσία . Και αν δει ότι φορούσε γυναικεία ρούχα και πιστεύει ότι έχει κόλπο, τότε η κατάστασή του θα αλλάξει και θα απογοητευτεί . Και όποιος βλέπει ότι έχει άγνωστα ρούχα πάνω του, τότε η καρδιά του το γυρίζει όπως ήθελε . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τα ρούχα του, τρώει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σε ένα όνειρο ένα σκύλο που φοράει μάλλινο ένδυμα, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη του Σουλτάνου . Αν δει ένα λιοντάρι να φοράει ρούχα από βαμβάκι ή λινό, τότε είναι ένας άδικος ηγέτης που ληστεύει τους ανθρώπους από τα χρήματά τους . Και τα μπλε ρούχα είναι ένα σύννεφο και μια ψευδαίσθηση . Και όποιος είδε ότι φορούσε λινό ρούχο, θα έπαιρνε αξιοπρεπή διαβίωση και επιτρεπόμενα χρήματα . Και αφαιρώντας βρώμικα ρούχα σε ένα όνειρο, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Η κατανάλωση νέων ρούχων τρώει χαλάλ χρήματα και η βρώμικη ρούχα τρώει απαγορευμένα χρήματα . Και η αγορά φθαρμένων ρούχων δεν αντιλαμβάνεται την ερμηνεία και η φθορά είναι η φτώχεια . Και τα πράσινα ρούχα είναι καλά γιατί είναι τα ρούχα των ανθρώπων του Παραδείσου . Εάν κάποιος βλέπει πράσινα ρούχα, αυτό υποδηλώνει τη θρησκεία, τη δύναμη και την αυξημένη λατρεία στο ζωντανό, και την καλή κατάσταση των νεκρών με τον Θεό Παντοδύναμο . Το να φοράς πράσινο για τους ζωντανούς δείχνει έναν τραυματισμό κληρονομιάς και δείχνει στον αποθανόντα ότι αναδύθηκε από αυτόν τον κόσμο ως μάρτυρας . Και η ερμηνεία του πράσινου είναι το Ισλάμ, και αν πιστεύει ότι το πέτυχε στον ύπνο του, τότε είναι ένας ευσεβής και θρησκευτικός άνθρωπος . Το κρύο δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα μαύρα ρούχα είναι βλασφημικά και είναι πιο ισχυρά στην ερμηνεία από το μαλλί . Και η ψυχρότητα με ρίγες στη θρησκεία είναι καλύτερη από αυτόν τον κόσμο, και η κρύα από το τριφύλλι είναι απαγορευμένα χρήματα, και αν είναι από βαμβάκι, είναι ένα κοσμικό θρησκευτικό χρήμα ….

…Αν έβλεπε σαν να βγήκε από αυτό χωρίς έναν δυσάρεστο τραυματισμό, θα έπεφτε στη θλίψη αυτού του κόσμου ….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι έπιασε ένα περιστέρι, ότι ο γιος του θα ερχόταν σε αυτόν, και ειπώθηκε ότι το όραμα των νεοσσών περιστεριών ερμηνεύεται από τις δύο πλευρές από τον τραυματισμό χρημάτων από τις γυναίκες σε εκείνους που τον ταιριάζουν, και είναι μπροστά τους ….

…Όσον αφορά τα σκουλήκια, ερμηνεύεται ως χρήματα, όφελος, παιδιά και μίσος, και όποιος βλέπει σκουλήκια στα ρούχα του, μειώνεται με χρήματα και όποιος βλέπει σκουλήκια διάσπαρτα από το σώμα του, ερμηνεύεται από τον τραυματισμό του σώμα και παιδιά ….