…Μπορεί να μάθει και να διδαχθεί η επιστήμη της έκφρασης οράσεων και ονείρων; Δεν είναι μυστικό για κανέναν που ενδιαφέρεται για αυτήν την τέχνη ότι αυτή η γνώση είναι πολύ τιμητική και γι ‘αυτό ο Θεός είναι ευγνώμων στον Προφήτη Του Γιούσεφ λέγοντας τον Παντοδύναμο [και επίσης ο Κύριος σας θα σας απαντήσει και θα σας διδάξει για την ερμηνεία των hadits .. .] , και ο Προφήτης μας Μωάμεθ [ ειρήνη και ευλογίες ] ήταν για να εκφράσει οράματα και συχνά ρώτησε τους Συντρόφους όπως στο Χαντίθ της Σαμάρα Μπιν Τζούντουμπ : Όταν ο Προφήτης [ ειρήνη και ευλογίες ] προσευχήθηκε το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε : Κανείς από εσάς είδατε ένα όραμα χθες ; Στην πραγματικότητα, έχω μια άποψη για αυτό το ζήτημα. Εννοώ τη δυνατότητα εκμάθησης και διδασκαλίας αυτής της επιστήμης, δηλαδή ότι μπορεί να μάθει και να διδάξει . Και αυτή η γνώμη μπορεί να είναι περίεργη για κάποιους. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η επιστήμη μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία, και σαν να μιμείται τους αγγελιοφόρους, οπότε βρήκε αμηχανία από αυτή την άποψη, αλλά ελπίζω ότι θα θέσουμε αυτό το ζήτημα για συζήτηση, ώστε η πρότασή μας να είναι αντικειμενική . Εδώ είναι το πιο σημαντικό πράγμα που με κάνει να τείνω σε αυτήν τη γνώμη και το έχω μιλήσει αναλυτικά στο βιβλίο μου : Η έκφραση του οράματος, οι σύγχρονοι όροι, οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, σελ. 96 , και πέραν αυτού, ο εκδότης : Dar al-Tadmuriyya . Ο πυρηνικός σχολιασμός είπε σε μια συνέντευξη της πρώην Samra : πρέπει να ρωτήσουμε για το όραμα, την πρωτοβουλία να ερμηνεύσουμε και να επιταχύνουμε την πρώτη μέρα και επιτρέπεται να μιλάμε στην επιστήμη και την ερμηνεία της Αποκάλυψης, και τα παρόμοια. 15/30 Ibn Ο Χάτζαρ είπε, σχολιάζοντας την προηγούμενη ομιλία όπως στο άνοιγμα 12/437: Επαγωγή Να διδάξει την επιστήμη της όρασης και της έκφρασής της, και να παραμελήσει την ερώτηση σχετικά με αυτήν, και την προτίμησή της, διότι περιλαμβάνει πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των όντων . Ιμπν Αμπντ αλ-Barr, δήλωσε, όπως και στην αλ- Tamheed 1/313, σχολιάζοντας την προηγούμενη χαντίθ : Αυτό χαντίθ δείχνει την τιμή και την αρετή της γνώσης του οράματος, επειδή [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] ήταν μόνο ρωτώντας για να του το πει και να το μεταδώσει, έτσι ώστε οι σύντροφοί του ήξεραν πώς να μιλήσουν για την ερμηνεία του . Ο Σέιχ Μωάμεθ Αμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ είπε, όπως στη συλλογή των βιβλίων του 5/130: Η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός παραχωρεί σε όποιον θέλει από τους υπηρέτες Του . Και είπε σε άλλο μέρος 5/143: Ο όρος όραμα είναι μια αληθινή επιστήμη που αναφέρεται από τον Θεό στο Κοράνι, και για αυτό το λόγο ειπώθηκε : Μόνο όσοι είναι πεπειραμένοι μπορούν να ερμηνεύσουν το όραμα , επειδή είναι μέρος του η αποκάλυψη . Ο Al- Shatibi, ο Θεός να τον έλεος, προειδοποίησε στο Al- Muwwafaa 2/415: ότι δεν υπάρχει αξία και πέπλο που έδωσε ο Προφήτης [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] εκτός από αυτό που εξαιρέθηκε, εκτός από το ότι Ο ummah έλαβε ένα μοντέλο, και αυτό είναι γνωστό από την ενδοσκόπηση, και από αυτό του έδωσε αποκάλυψη, και στο ummah του δόθηκε το δίκαιο όραμα . Ο Ιμάμης Μαλίκ είπε και του ρωτήθηκε : Το όραμα εξηγεί κάθε Κυριακή; Είπε : Παίζει με προφητεία, τότε είπε : Μόνο το καλύτερο από το όραμα θα περάσει το όραμα . Εάν βλέπει κάτι καλό, πείτε του και αν βλέπει κάτι δυσάρεστο, αφήστε τον να πει κάτι καλό ή να μείνει σιωπηλός . Και ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε στο Tafsir του 2/442: Και μεταξύ αυτών είναι τα οφέλη του προηγούμενου στίχου : ότι έχει προέλευση για την έκφραση του οράματος, γιατί η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις σημαντικές επιστήμες που ο Θεός δίνει σε όποιον θέλει . Είπε επίσης 2/449: Η συμπερίληψη ότι η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις επιστήμες της Σαρία και ότι ένα άτομο θα ανταμειφθεί για τη μάθηση και τη διδασκαλία του . Και αυτό που δείχνει την ύπαρξη της μάθησης και της εκπαίδευσης μεταξύ των συντρόφων – Ashraf al-Khalq – είναι αυτό που αποδείχθηκε ότι ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ρωτούσε την Asma bint Umais al- Khatha’a’miya για η έκφραση του οράματος όπως στο Tahdheeb al-Tahdheeb από τον Ibn Hajar 12/399. Ο Ibn Saad ανέφερε στο al- Tabaq 7/124: Ο Said bin al-Musayyib ήταν αυτός που διέσχισε τους ανθρώπους στο όραμα, και αυτό προήλθε από την Asmaa Bint Abi Bakr, και τα ονόματα τον πήραν από τον πατέρα της Abu Bakar και τον Abu Bakr πήρε αυτή τη γνώση από τον ευγενή Αγγελιοφόρο, ο οποίος τον άφηνε μερικές φορές να διασχίζει μερικές Οράσεις, και τον διορθώνει μερικές φορές, και μπορεί να τον κάνει λάθος όπως κάθε δάσκαλος και ο μαθητής του, και αυτός ο μαθητής ήταν ικανός σε πολλές καταστάσεις στις οποίες εξεταζόταν, και επομένως τον βρίσκουμε μετά από μια φορά, και εξέφραζε ένα όραμα που είδε ο Αγγελιοφόρος, ο Αγγελιοφόρος του λέει με θαυμασμό για την έκφρασή του : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Αλλά συνέβη επίσης σε αυτόν ότι έκανα ένα λάθος στο ijtihad του, και ο Αγγελιοφόρος [ μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] να τον συγχαρώ, μάλλον έκανε λάθος. Έτσι του είπε μια φορά αφού του πέρασε : Πες μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, του πατέρα μου, είσαι λάθος ή λάθος; Ο Προφήτης είπε : Χτυπήσατε μερικά και χάσατε το άλλο . Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, είχε επίσης εκπαιδευτικές στάσεις με τον πατέρα της, έτσι που παρουσιάζονται οράματα με τον ίδιο, και είχε κάποιες καταστάσεις με το Messenger του Θεού [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] . Ως εκ τούτου, ήταν βίαια μια φορά όταν εξέφρασε ένα όραμα σε μια γυναίκα ότι ο σύζυγός της πέθανε και γεννήθηκε ένα παιδί το οποίο αθωώθηκε λέγοντας : [ Τι, Αϊσά Αν εκφράσεις το όραμα στον πιστό, τότε να το εκφράσεις σε αυτόν στην καλοσύνη ….] Και ο μάρτυρας από το Χαντίθ ζήτησε από την Αΐσα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη προσέγγιση στην έκφραση, που είναι να το ξοδέψει στο καλό . Ο Ιμάμ Ιμπν Χαλντούν δήλωσε στην εισαγωγή του, σελ. 389, ότι αυτή η γνώση είναι μια από τις επιστήμες της Σαρία, και είναι ένα ατύχημα στη θρησκεία όταν οι επιστήμες έγιναν αντικείμενα και οι άνθρωποι έγραψαν γι ‘αυτό, και η έκφρασή του βρίσκεται στους προκατόχους και στο πίσω μέρος, και αυτή η γνώση εξακολουθεί να μεταδίδεται μεταξύ οι προκάτοχοι ….

…Ο Σάββατ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι το αίμα βγαίνει από τον αντίχειρά του και το αίμα του δείκτη ενώ πίνει από αυτούς, θα παντρευτεί μια γυναίκα και την αδερφή της ~….

…Και όποιος βλέπει ότι βγήκε στο σκοτάδι στο φως και ήταν ένας από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε θα βγει από τη φτώχεια στον πλούτο, και για το φως σημαίνει ημέρα, τότε ερμηνεύεται με καθοδήγηση και την αρχή του η ημέρα ερμηνεύεται με την αρχή της εντολής που ζητά και το ήμισυ της και το τέλος της οποίας μετριέται σύμφωνα με αυτό ….

…Ποιος είναι ο λόγος που τόσες πολλές εκφράσεις παροτρύνουν να γνωρίζουν τα ονόματα εκείνων που ανταποκρίνονται στο όραμα; Αυτή είναι μια σημαντική ερώτηση, και έχει να κάνει και με τον ερωτητή. Επειδή ορισμένοι από τους ερωτηθέντες μπορεί να ντρέπονται όταν ρωτούν για ονόματα και δεν ξέρω γιατί αυτή η αμηχανία και το ζήτημα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα όνειρο; Όσον αφορά τον λόγο, ο λόγος για την ερώτηση από τους εκφραστές σχετίζεται με τη σχέση της απάντησης στην έκφραση, καθώς τα ονόματα έχουν σχέση και επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά με την έκφραση του οράματος, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, του άρεσε η αισιοδοξία σχετικά με τη σημασία ορισμένων ονομάτων στην πραγματικότητα, αλλά διέταξε να αλλάξουν κάποια ονόματα σε άλλα με καλύτερο νόημα και νόημα, και αυτό αναφέρθηκε από αυθεντικούς τρόπους από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει Του ειρήνη, και από την άποψη της έκφρασης, αυτός, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι πάνω του, ανέφεραν μια αδύναμη αλυσίδα αφήγησης στο Σουντ του Ιμπν Μάχα με την αλυσίδα μετάδοσής του στην εξουσία του Anas ibn Malik είπε : Αυτός , ειρήνη και ευλογίες είναι επάνω του, είπε : ((Τους θεωρούσαν με τα ονόματά τους, και τα έφτιαξαν με το νόημά τους, και το όραμα για τον πρώτο παροδικό )) Ο Ibn Majah το περιέγραψε στο βιβλίο «Το όραμα του οράματος» για το τι όραμα εκφράζει και τι σημαίνει λέγοντας : Θεωρούνται από τα ονόματά τους, δηλαδή αντλούν την ερμηνεία τους από τα ονόματα που αναφέρονται στο όραμα. Κουρασμένος, τότε αρχίζει να κουράζεται, ή βλέπει μια Δύση, τότε θεωρεί τον ανήθικο άνθρωπο να τον ονομάσει στην hadeth και ούτω καθεξής . Τι σημαίνει λέγοντας : (( Kanawha Pkinaha )) , που της έδωσε ένα παράδειγμα εάν μέσω του Tamoha, προέρχεται από το ρητό : Knyt για αυτό και Knut τον αν γράψει για κάποιον άλλο, και αυτό το hadits ανέφερε τον μελετητή Shaykh al – Albaani Το έλεος του Παντοδύναμου Θεού σε έναν αδύναμο Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Και το συμβόλιζε λέγοντας : Αδύνατο, και ο Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq του Sunan Ibn Majah – αφού το έδωσε στον Ibn Majah’s αλυσίδα μετάδοσης, στο Zuaid : Στην αλυσίδα μετάδοσής του είναι ο Yazid ibn Aban al-Raqashi, και είναι αδύναμος, και σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε τύχη στη συζήτησή μας για παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα που ο Άγιος Προφήτης, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε μερικά οράματα, χρησιμοποιώντας την ένδειξη των ονομάτων σε ορισμένα οράματα, η οποία επιβεβαιώνει την ορθότητα της προσέγγισης ορισμένων από τους εκφραστές εάν ρωτούσαν για ονόματα μερικές φορές, και από αυτό το χαντίτ : Ο Anas bin Malik είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : (( I είδα μια νύχτα όταν ο κοιμώμενος βλέπει σαν να είμαι στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι ). Χάσαμε τον Ratab Ibn Tab – έναν άνδρα από τη Madinah – και ανέφερα το κείμενο του Χαντίθ και την αποφοίτησή του στο ( σελ. 50), και εξήγησα ότι ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι σε αυτόν, είναι το πρώτο εμπόδιο για η τιμωρία και ανύψωσε το υψόμετρο , Και είναι από την παραγωγή των ονομάτων όπως είναι μεταξύ ….

…Ο δεύτερος τύπος οραμάτων για το τι θα ήταν η αυτο- συζήτηση , και το έργο της επαγρύπνησης , και μπορεί να τους βοηθήσει ψυχολογικές ανησυχίες , και άγχος διανοητικό . Ένα παράδειγμα της αυτό πολλοί εμφάνιση ειδικά σε αυτή την εποχή αφθονούσαν στο οποίο αφορά και συγκλονισμένοι το άρθρο μερικές φορές , και τις πιέσεις της ζωής σε άλλες εποχές, θα βρείτε μερικά πριν σκέφτεται τον ύπνο των επιχειρήσεων Besvqath και μερικοί σκέφτονται για μια νέα καριέρα , και μερικές Bamthanh νωρίς το πρωί , μην ξεχνάτε τις γυναίκες που συχνά διανυκτέρευση με αυτόν τον τύπο επίσης Vtjd Μερικοί από αυτούς σκέφτονται για το πρόβλημά τους με τους συζύγους τους πριν κοιμηθούν , για παράδειγμα , και ο καθένας τους κοιμάται, και έπειτα αυτές οι σκέψεις και ανησυχίες ή ελπίδες και πόνοι μέσα καθένας από αυτούς μετατρέπεται σε όνειρα ή οράματα και αυτό είναι πολύ πιθανό , και στη συνέχεια ακολουθεί το ερώτημα πολλών από αυτά σχετικά με αυτά τα οράματα , τα οποία, όπως ανέφερα, δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Και πίεση στη γλώσσα , η μοναδική της : συμπίεση, που είναι όλα όσα συγκεντρώθηκαν και κατασχέθηκαν συλλέγοντας την παλάμη και τα παρόμοια, και στην αποκάλυψη : « Πάρτε μια πίεση στο χέρι σας, και θα χτυπήσω μαζί της και όχι ψευδορκία. » Λέγεται : Έφερε μας με τις πιέσεις των ειδήσεων , που είναι , με μικτή πινελιές αυτό . Σύγχυση όνειρα : Τι συγχέει σύγχυση δύσκολη ερμηνεία , και απηύθυνε έκκληση για την ανάμειξη Odgatha Vhbht Bodgat των φυτών που είναι : το πακέτο, που παίρνει ο άνθρωπος από το έδαφος όπου το μικρό πράσινο και το έδαφος και το μεγάλο και τόσο (1). Μπορεί μέσω της προηγούμενης προσφοράς να σημειωθεί ότι αυτά τα Alodgat δεν είναι πειθαρχημένα, αλλά είναι μικτά αμφιλεγόμενα , και αυτό βλέπει επίσης ορισμένους επιστήμονες να έρχονται πίσω μου για έναν από τους δύο λόγους ( φυσικούς ) ή (τον εαυτό μου ) Κάποιος μπορεί είτε να είναι σε υγιή θέση φυσική λοξή , ή με τη διάθεσή μου ταραγμένη , αυτό αντανακλάται στον άντρα και τα οράματά του Vtakhtl που ψεκάζουν και να είναι Odgato χωρισμένο σε δύο ενότητες : ενότητα Ι : ειδικά όνειρα σωλήνα ? Οποιοσδήποτε ιδιώτης ιδιοκτήτης μόνο σε αφθονία σε ορισμένες κατηγορίες σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές Kalmrdy και Kaltalbh και φοιτητές , όπως εξετάσεις ή πριν από μια προσωπική συνέντευξη με ένα από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως τα πανεπιστήμια, για παράδειγμα , και η Kalmqublan για να παντρευτούν τους επόμενους δύο υπαλλήλους για αναβάθμιση , και ούτω καθεξής , και ο Χόλα ρωτώντας τους πριν διασχίσει το Subtle διευκολύνει την ανακάλυψη του τύπου των οραμάτων τους και δεν είναι τίποτα περισσότερο από όνειρα . Ο Sayyid Qutb είπε στις σκιές του Κορανίου : Τα όνειρα είναι ένα μείγμα προβληματικών ονείρων και όχι ενός πλήρους οράματος που έχει ερμηνεία , καθώς δεν αναφέρεται σε τίποτα . Α . Μια απλή συμπεριφορά (2) και το παράδειγμά της είναι ο σύντροφος που είδε το κεφάλι του κομμένο , και σαν να είδε τους αγγέλους να τον διατάζουν να κάνει κάτι απαγορευμένο . . . Και άλλα παραδείγματα (3). Τμήμα II : σωλήνα Γενική όνειρα , και εννοώ την κοινή λαϊκή εδώ είναι σημαντικά για την ολόκληρο το έθνος σαν κι όπου – στη σκέψη του ιδιοκτήτη – Bishara γενικά , ή δημόσια συναγερμού ή δημόσια εκδήλωση , CA ΝΕΑ πολιτική , τον προϋπολογισμό, τους μισθούς , τις διακοπές , και πολέμους ειδικά αν αυτά τα γεγονότα ή ένα από αυτά έχει κυριαρχήσει και αντιπροσώπευαν την ατμόσφαιρα , θα βρείτε οράματα αφθονούν γι ‘αυτό , βλέπε, για παράδειγμα, τα οράματα, μετά τα γεγονότα της άθεος Σεπτέμβριο , και άφθονα κατά τη διάρκεια της εκστρατείας των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν και σημείωσε τη δύναμη της τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κυριαρχούν και το μονοπάτι αυτής της καμπάνιας, αναρωτηθείτε : Επηρεάζετε το δυνατό ανθρώπινο Sharp ή εύκολο; Αυτά τα γεγονότα έχουν κυριαρχήσει στην αρένα, οπότε δεν υπάρχει φωνή πιο δυνατή από τη φωνή της, οπότε η δύναμή της γίνεται διαπερατή από το μυαλό , οπότε αν υποκύψει στον ύπνο μετατράπηκε σε οράματα των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί να πιστεύει ότι είναι καλά νέα ή καλά νέα , συγκεκριμένα σε αυτόν ή γενικά στο έθνος , και δεν είναι κρυμμένο σήμερα για όσους έχουν την κυριαρχία του πάθους, της άγνοιας και της μισαλλοδοξίας για γνώμη ή ομάδα και έλλειψη ευσέβειας, θρησκείας και ευσέβειας μεταξύ πολλών ανθρώπων , τότε το παράδειγμα κάποιου που βλέπει αυτά τα οράματα ψάχνει για κάποιον που θα τα εκφράσει με αυτόν , και αυτός μπορεί να προβλέψει την εκδήλωση και να τα στείλει πριν ζητώντας γι ‘αυτό μέσω e-mail του ή το κινητό του τηλέφωνο , έτσι ώστε να γίνεται η συζήτηση για την ώρα , και ο καρπός του συμβούλια σε σύντομο χρονικό διάστημα ! Εδώ δεν είμαι ενάντια σε μια τάξη ή μια συγκεκριμένη ομάδα, αλλά είμαι κατά της άγνοιας, ναι άγνοια που μπορεί να πάει σε μια ομάδα ή σεκτ ή άτομα Ani που διεκδικούν οράματα , και πανεπιστημιούπολη πειθαρχίας και μεταδίδουν μερικές από τις συνεντεύξεις και τις ομολογίες ορισμένων από εκείνους που εμπλέκονται από , υπέρ όσων είπα και ήταν υπό την κυριαρχία των ψευδαισθήσεων και των ονείρων , Αυτό ισχύει για ορισμένους από τους Σούφι που πάντοτε συνήγαγαν οράματα στα οποία ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτούς, τους διέταξε και τους απαγόρευσε , ή ευνόησε μια πράξη γι ‘αυτούς , και ως εκ τούτου θα το βάλει στο βαθμό αποκάλυψη ότι οι σύντροφοι χάσει με το θάνατο του αγγελιοφόρου του Θεού , και τον βρήκαν , Ibn Hajar είπε στο (4): Αν το κρεβάτι είδε τον προφήτη, προσεύχομαι Μαΐου ο Θεός να πάνω του και να του δώσει ειρήνη, να του διατάξει να κάνει κάτι , είναι υποχρεωμένος να συμμορφωθεί με αυτό και πρέπει : ή πρέπει να το παρουσιάσει στην προφανή Σαρία , γιατί το δεύτερο είναι εγκεκριμένο . Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των πλουσίων και των πολυελαίων , ναι . Οράματα των οποίων έχουν ιεραπόστολους σε ένα άτομο ή μια ομάδα , ή ακόμη και σε ένα έθνος , αλλά αυτό εξαρτάται από δύο προϋποθέσεις : Πρώτον : υπάρχει μια αξιόπιστη έκθεση αναφοράς ότι αυτό το Alrai παρουσίασε επίσης μια ομάδα συνοδικών οραμάτων για μεγάλο μέρος της νύχτας στον Messenger του Αλλάχ , είπε : « Βλέπω το όραμά σας να συνυπάρχει στις επτά νύχτες , ήταν η Μθάριχα Φλέθρα τις νύχτες των επτά », συμφώνησε (5), ο Μπουχάρι είχε τίτλο στο Σαχέχ ( πόρτα : συμπαιγνία στο όραμα ) και Ο Hafiz Ibn Hajar είπε σχολιάζοντας την hadeth : από τη συζήτηση προκύπτει ότι η ομάδα συναίνεσης για το όραμα ενός D για την ειλικρίνεια και την υγεία του , καθώς η δύναμη των ειδήσεων ωφελείται από την αναφορά σε ειδήσεις από μια ομάδα . Από . (6) Το δεύτερο : είναι η δικαιοσύνη του παρατηρητή και της ειλικρίνειας και δεν είναι Χούι , ή στόχος , ή απερίσκεπτος , έζησε μια υπόθεση ή πεπεισμένη για την ιδέα , Vsitrt τη σκέψη του , Vtmthelt το όραμά του σε ένα όνειρο , και εδώ ξεχωρίζει μεταξύ οραμάτων πριν από την εκδήλωση , και των οραμάτων της περίπτωσης ή μετά , Και δεν είναι μυστικό ότι είναι στην περίπτωση του συμβάντος ή μετά από αυτό, ή πιο αδύναμο και πιο αδύναμο από αυτό πριν από αυτό – όπως δεν είναι κρυμμένο για όλους τους ενδιαφερόμενους σε αυτήν την τέχνη , έτσι δεν υπάρχει μάθημα στο όραμα ενός παθιασμένου , όπως και δεν υπάρχει μάθημα στην έκφραση του Χούι , οπότε πού είναι η αναφορά που εγκρίνει τα οράματα ως Αγγελιοφόρος του Θεού; Ο Γουέιν παρόμοιων συντρόφων τιμούσε τον αγνό; _________________________________________ (1 ) ( γλωσσάριο Ενδιάμεσο 540 υλικό : DGT (α ομάδα των συγγραφέων δημοσιευθεί Dar Al Dawa 1980 – Κάιρο . (2 ) Σαγίντ Qutb – op – (4 /1993 ), και Muhammad Qutb – op – . Σελ 6 . (3 ) Ibn Hajar άνοιγμα 354 \ 12, op. cit . (4 ) βλέπε Fath al – op – (12 /389 .) (5 ) διηγείται από Bukhari όπως στο άνοιγμα (4 / 256 ) στην αναφορά βιβλίο Taraweeh προσευχές πόρτα για μεγάλο μέρος της νύχτας – op – – Μουσουλμάνοι, όπως στο πυρηνικό ( 8/58 ) στο βιβλίο της πόρτας νηστείας προτιμούσε τη νύχτα της προδοσίας και προτρέπουν το αίτημά τους – μια αναφορά νωρίτερα . (6) βλ. Ibn Stone – op – (12 / 380 ) ** παραθέτοντας τον Δρ Fahad Al – Osaimi…

…Ο Ντάνιελ είπε: Όποιος είδε ότι είχε πεθάνει και οι άνθρωποι έκλαιγαν γι ‘αυτόν, θρήνησαν γι’ αυτόν, τον έπλυναν και τον τυλίγουν στο σάβανο, τον έφεραν στο φέρετρο και τον έθαψαν στον τάφο, το όλο αυτό δείχνει τη διαφθορά του θρησκεία, και αν δεν θάφτηκε, τότε δείχνει την καλοσύνη των υποθέσεων του ….

…Ο Al-Fasad είναι σε ένα όνειρο ένας άντρας που υπακούει στη συζήτηση . Αν σπάσει έναν άνθρωπο από την οθόνη, τότε μαχαιρώθηκε, και είναι εχθρότητα, και αν σπάσει κατά μήκος, τότε μιλάει την ομορφιά και συνθέτει μεταξύ των ανθρώπων . Και το Almusdod αποδεικνύει την άνεση και τη θεραπεία από ασθένειες . Και όποιος έχει συλληφθεί σε ένα όνειρο ενός οργάνου, πρέπει να τον εντοπίζει ενώ είναι ξύπνιος . Και όποιος βλέπει ότι ένας νεαρός άνδρας γυρίζει πολύ τον ιδρώτα του, τότε ακούει έναν εχθρό να μιλάει ή να μαχαιρώνει που τον επηρεάζει . Και αν δει ότι έχει χάσει τον ιδρώτα του, και ο ιδρώτας του κόβεται, τότε ο συγγενής του θα πεθάνει . Και αν η φλεβοτομία βρίσκεται στο δεξί του χέρι, τότε τα χρήματά του διπλασιάζονται και αν είναι στο αριστερό του χέρι, τότε κερδίζει τον σύντροφό του . Και αν δει ότι κάποιος τον έχει απομακρύνει, τότε ακούει μια λέξη από έναν φίλο, και αν βγει αίμα από τον ιδρώτα του, τότε θα ανταμειφθεί για αυτό, και αν δεν βγει αίμα από αυτόν, τότε είναι είπε ότι είναι σωστό και αυτός που διαπράττει αμαρτία βγαίνει . Εάν ένας μελετητής τον σπάσει και το αίμα βγει από αυτόν σε μια λεκάνη ή σε ένα πιάτο, τότε θα αρρωστήσει . Αν τον σπάσει και δεν δει αίμα, τότε ακούει λόγια από τη γυναίκα του . Και αν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει από αυτόν, τότε θα αρρωστήσει και θα υποστεί βλάβη στα χρήματά του . Και εάν η σύζυγός του φέρει μια κόρη εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν το άνω χέρι είναι διαμήκη, και εάν είναι εγκάρσιο, τότε αυτό που είναι μεταξύ της και των συγγενών της θα διακοπεί από το θάνατο ή τη ζωή . Και όποιος βλέπει ότι θέλει να θρηνήσει, τότε θέλει να μετανοήσει από την αμαρτία . Και αν πιστεύει ότι το αίμα τον έχει νικήσει, τότε είναι σε ιδιοτροπία και η αμαρτία ξεπερνά . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε επιμένει σε μια σοβαρή αμαρτία και θα μετανοήσει από αυτό . Και η αιματοχυσία είναι η εκροή χρημάτων γράφοντας ένα επιχείρημα, και το νυστέρι είναι σαν το στυλό, και το αίμα είναι σαν το μελάνι, και η παρθένα αν γεννήσει, τότε παντρεύεται . Μια φλεβοτομή για ένα αγόρι έχει περιτομή . Και ο κρατούμενος επισκέφτηκε τον Μπισάρα, επειδή το αίμα είναι φυλακισμένο στις φλέβες . Και η έγκυος γυναίκα επισκέφθηκε αυτήν και τον τοκετό της . Εάν η φλεβοτομή δεν ήταν τον μήνα του τοκετού, ματαιώθηκε . Και ο πλούσιος πλήρωσε zakat στα χρήματά του . Και η επίσκεψη της άγνωστης γυναίκας στον κόσμο έρχεται σε όσους την είδαν ….

…Ένα πηγάδι σε ένα όνειρο, μια γελώντας και όρθια γυναίκα . Εάν μια γυναίκα βλέπει ένα πηγάδι, τότε είναι ένας άντρας καλής συμπεριφοράς . Και το πηγάδι είναι χρήματα ή επιστήμη, ή μεγάλος άντρας ή φυλακή, ή περιορισμός ή εξαπάτηση . Και όποιος βλέπει ότι έσκαψε ένα πηγάδι και έχει νερό σε αυτό, παντρεύεται μια πλούσια γυναίκα και την εξαπατά, επειδή η διάτρηση είναι απατηλή, και αν δεν υπάρχει νερό σε αυτήν, τότε η γυναίκα δεν έχει χρήματα, και αν βλέπει ότι έπινε από το νερό της και μετά χτυπά χρήματα από εξαπάτηση . Και αν βλέπει ένα παλιό πηγάδι σε μια τοποθεσία, ένα σπίτι ή ένα χωριό από το οποίο οι εξαγωγείς και οι αφίξεις έρχονται με το σχοινί και τον κάδο, τότε υπάρχει μια γυναίκα, ή μια γυναίκα, ή οι αξίες της, και οι άνθρωποι επωφελούνται από αυτόν στη ζωή τους, και έχει μια καλή ανάμνηση σε αυτό . Αν έβλεπε ότι το νερό ξεχειλίζει από αυτό το πηγάδι, τότε βγήκε από αυτό, και τότε ήταν λυπημένοι και έκλαιγαν εκεί . Και αν δει ότι σκάβει ένα πηγάδι για να ποτίσει έναν οπωρώνα, τότε παίρνει φάρμακο με το οποίο έχει σεξουαλική επαφή με την οικογένειά του . Εάν βλέπει το πηγάδι του να ξεχειλίζει έως ότου το νερό εισέλθει στα σπίτια, τότε αν χτυπήσει χρήματα, θα είναι καταστροφή γι ‘αυτόν, και αν βγει από το σπίτι, δραπετεύει από αυτά και πηγαίνει από τα χρήματά του όσο έφυγε από το σπίτι . Εάν βλέπει ότι έχει πέσει σε ένα πηγάδι νερού, τότε ενεργεί με έναν τυραννικό άνδρα που είναι άδικος, και θα πληγεί με τη συνωμοσία και τις αδικίες του, και οι υποθέσεις του θα είναι δύσκολες γι ‘αυτόν . Εάν το νερό είναι καθαρό, τότε εργάζεται για έναν δίκαιο άνθρωπο που είναι ικανοποιημένος μαζί του . Αν κάθεται σε ένα πηγάδι, αντιμετωπίζεται ως ένας πονηρός άνθρωπος και σώζεται από τη συνωμοσία του . Αν δει ότι πέφτει ή στέλνεται σε ένα πηγάδι, τότε ταξιδεύει . Και το πηγάδι, αν ένας άνθρωπος το βλέπει σε άγνωστη τοποθεσία, και υπάρχει γλυκό νερό σε αυτό, τότε είναι ο κόσμος του ανθρώπου, και σε αυτό θα είναι ευλογημένος, καλοζώνιος, μακράς διάρκειας όσο και νερό , και αν δεν υπάρχει νερό σε αυτό, τότε η ζωή του έχει τελειώσει . Η κατάρρευση του πηγαδιού είναι ο θάνατος της γυναίκας . Αν δει ότι τα πόδια του κρέμονται στο πηγάδι, τότε συνωμοτεί με όλα ή μέρος των χρημάτων του . Αν κατεβεί σε ένα πηγάδι και φτάσει στο μισό του, τότε το ονομάζει, τότε ταξιδεύει . Εάν ακούσει την έκκληση για προσευχή στη μέση του πηγαδιού, είναι απομονωμένος, ακόμη και αν είναι κυβερνήτης, και χάνει ακόμη και αν είναι έμπορος . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ένα πηγάδι στο σπίτι του ή στη γη του, θα κερδίσει αφθονία στα μέσα διαβίωσής του, ευκολία μετά από ταλαιπωρία και όφελος από την οποία δεν μετράται, γιατί έχει δει ότι έπεσε σε ένα πηγάδι που η κατάταξή του και μπροστά του πέφτει . Ίσως το πηγάδι να δείχνει τον πατέρα και το αγόρι, τον ευγενικό και τον τάφο, την εξαπάτηση και την εκπλήρωση των αναγκών, το ταξίδι και τη ζήτηση, την έλλειψη και τη γενναιοδωρία . Και κάθε πηγάδι έχει μια ερμηνεία : το πηγάδι του σπιτιού είναι ενδεικτικό του ιδιοκτήτη του σπιτιού ή του καταστήματός του, της γυναίκας ή του υπηρέτη του, ή των χρημάτων, του θανάτου ή της ζωής του . Το σπασμένο πηγάδι θα διαταράξει το ταξίδι και την κίνηση . Και το πηγάδι στους δρόμους δείχνει το τζαμί ή το μπάνιο, και ίσως το πηγάδι δείχνει τη μοιχεία στην οποία έρχεται ο καθένας . Και το ζεστό πηγάδι είναι ενδεικτικό της φρουράς του . Και το πηγάδι του δρόμου είναι ενδεικτικό του αιδοίου μετά την ταλαιπωρία . Και το πηγάδι του υδάτινου τροχού είναι ενδεικτικό του κόσμου στον οποίο μερικοί άνθρωποι είναι ευχαριστημένοι, και άλλοι είναι φτωχοί, και ίσως δείχνει το σπίτι της γνώσης και τα σχολεία για τους μαθητές . Και αν ένα άτομο είδε το πηγάδι του Ζαμζάμ σε μια λωρίδα ή μια γνωστή χώρα, θα έφερνε σε εκείνο τον τόπο έναν άνθρωπο που θα ωφελούσε τους ανθρώπους με την υποκρισία ή την εύνοιά του . Ίσως αυτό να υποδηλώνει τη νίκη του λαού αυτής της χώρας έναντι των εχθρών τους και την αφθονία της ευλογίας τους, και ίσως η ωφέλιμη βροχή τους έπεσε όταν τη χρειάζονταν . Αν έβλεπε ότι στεκόταν πάνω σε ένα πηγάδι και αντλούσε από καθαρό, καλό νερό, αν ήταν μελετητής, πήρε από αυτόν όσο τραβούσε, αν ήταν φτωχός, κέρδισε χρήματα και αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε και εάν η σύζυγός του είναι έγκυος, φέρνει ένα παιδί ειδικά αν τραβάει ένα κουβά, αλλιώς υπάρχει λόγος για τον οποίο να απαλλαγεί από τους ανθρώπους και να τους κακοποιεί . Και αν αναζητούσε μια ανάγκη, εκπλήρωσε τις ανάγκες του, και αν ήλπιζε να ταξιδέψει, θα ταξίδευε και θα είχε κερδίσει στο ταξίδι του μεγάλα οφέλη . Αν του ζητούσε ένα αίτημα που του συνέβη, και αν ήλπιζε για μια ελπίδα, το συνειδητοποίησε, και αν το πηγάδι ήταν κοντά στη δωροδοκία, ήταν ένας γενναιόδωρος άντρας, και αν είχε πασπαλιστεί μακριά, ήταν ένας τσιγκούνης, τότε το νερό του καλά υποδειγμένου πολυθεϊσμού και της δυσπιστίας στον Παντοδύναμο Θεό . Το πηγάδι μπορεί να υποδηλώνει αμφιβολίες για τη θρησκεία, επειδή είναι το αντίθετο του Bir Rib . Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει μέσα σε ένα πηγάδι, τότε σκέφτεται και κοιτάζει για μια γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι το πηγάδι του είναι διπλωμένο, και η γυναίκα του είναι άρρωστη, ή είναι μετά τον τοκετό, θα σωθεί και θα απαλλαγεί από την ασθένειά της ….

…Ο τροχός δείχνει σε ένα όνειρο τη ροή των μέσων διαβίωσης και την αιτία του, όπως το Hanut, η βιομηχανία και τα ταξίδια. Ίσως δείχνει πληγές με την παροχή νερού στην πορεία του, ενώ το πότισμα των οπωρώνων . Ίσως ενδείκνυται πότισμα και πότισμα . Και ίσως έδειξε το επιχείρημα της διαδρομής . Ίσως υπέδειξε το λαιμό, επειδή είναι το πόδι του σώματος . Ίσως έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν δημόσια, ή τη ζωή του δημιουργού της εάν ήταν ιδιωτική . Ο υδραυλικός τροχός είναι μια καλή ζωή για εκείνον που τον κατέχει, υπό την προϋπόθεση ότι το νερό δεν ξεχειλίζει από την περιορισμένη πορεία του στη γη και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και τα αριστερά, τότε είναι σημαντικό, θλίψη και κλάμα . Ομοίως, εάν ο τροχός νερού διατρέχει τα σπίτια και τα σπίτια, τότε είναι καλή ζωή εάν το νερό είναι καθαρό και φρέσκο . Και ειπώθηκε : Αυτός που κατέχει τρεχούμενο νερό θα αποκτήσει ηγεσία και όφελος . Και όποιος βλέπει ένα δοχείο γεμάτο σκουπίδια και σκουπίδια, και το έχει πλύνει και αφαιρέσει ό, τι είναι μέσα του, τότε είναι κορεσμένο . Και όποιος είδε νερό να ρέει από τα πόδια του εκτέθηκε σε σταγόνες . Και όποιος είδε έναν ροδάκι να ρέει με νερό από έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό, και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό, τον Παντοδύναμο, και πίνουν από το νερό τους και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, και ήταν σε μια επιδημία που εκκενώθηκε από αυτούς, και ο Θεός Παντοδύναμος τους παρείχε ζωή, και αν ήταν σε δυσκολία, ο Θεός Παντοδύναμος θα τους έδινε ευημερία με συνεχή βροχή . Και εάν το νερό του υδραυλικού τροχού είναι καστανό, αλμυρό ή βγαίνει από τον τροχό του νερού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι ένα κακό που παρουσιάζεται στους ανθρώπους και εξαπλώνεται ανάμεσά τους μια γενική ασθένεια όπως το κρύο το χειμώνα και ο πυρετός καλοκαίρι ή δυσάρεστα νέα για τους ταξιδιώτες . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα να είναι σκλάβος στον κήπο του και ήταν ανύπαντρη που παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια για να την παντρευτεί, αν έχει γυναίκα ή υπηρέτρια, θα μείνει έγκυος μαζί του εάν έπινε τη γη του ή τον οπωρώνα του . Ο τροχός του αίματος στο σπίτι δείχνει τη διαφθορά της γυναίκας σε αυτό το σπίτι . Και όποιος βλέπει ότι ο υδραυλικός τροχός έχει βγει από το δρόμο του και έχει βλάψει τους ανθρώπους, τότε θα είναι άσχημα νέα . Και η σερβιτόρα μπορεί να είναι η γυναίκα . Και όποιος βλέπει έναν κοχλία να κόβεται, είναι μποϊκοτάζ ανάμεσα σε αυτόν και μια γυναίκα . Και ειπώθηκε : Αυτός που βλέπει ότι είναι πίσω από ένα άγκιστρο θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι αντλεί από έναν τροχό, θα πληγεί με καλό και θα ζήσει μια καλή ζωή . Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ένα ρέμα ή ένα ποτάμι, τότε θα υποφέρει μια νόστιμη ζωή και μια μακρά ζωή, και αν είναι σκοτεινό νερό ή νερό, η ζωή του είναι σε άγχος και φόβο ή αγωνία . Και ειπώθηκε : Είναι μια ασθένεια όσο έπινε από αυτήν . Ίσως τα ρεύματα δείχνουν τις φλέβες του σώματος που το σώμα μεγαλώνει με πότισμα ….

Εάν ο ιδρώτας του σπάσει το κεφάλι του, ένας άλλος πρόεδρος ωφελείται και αν δεν προέρχεται αίμα από τον ιδρώτα του, τότε σωστά λέγεται

…Και όποιος βλέπει ότι ένα πλοίο έχει αίμα ενώ είναι μέσα του, θα υποστεί αναπηρία ….

…Και το αίμα είναι απαγορευμένο χρήμα ή αμαρτία, και αν δει ότι λερωθεί στο αίμα, τότε μετατρέπεται σε απαγορευμένα χρήματα ή μεγάλη αμαρτία . Εάν βλέπει αίμα στο πουκάμισό του από ένα μέρος που δεν γνωρίζει, τότε του λέει ψέματα από ένα μέρος που δεν αισθάνεται, σύμφωνα με την ιστορία του Ιωσήφ, ειρήνη σε αυτόν . Αν δει το πουκάμισό του να είναι λερωμένο με αίμα, το αίμα μιας γάτας, τότε του λέει ψέματα τη δύναμη των προδοτών και των άδικων . Εάν λερωθεί με αίμα κριού, θα του πει ένας έντιμος, πλούσιος και απόρθητος άνθρωπος . Ομοίως, το αίμα όλων των ζώων, επειδή αυτά που αποδίδονται σε αυτό το ζώο βρίσκονται σε αυτά . Εάν δει ότι έπινε το αίμα ενός ατόμου, θα κέρδιζε χρήματα και θα επωφεληθεί και θα σωθεί από κάθε δοκιμασία, καταστροφή και αγωνία ….

…Η πτώση από το νερό υποδηλώνει σε ένα όνειρο παιδιά με καλά πρόσωπα ή αξιοπρεπή . Ίσως η γνώση υποδεικνύεται από τους εργαζόμενους μελετητές, και η μεγάλη κρίση είναι από εκείνους που γνωρίζουν τη σοφία . Και το νερό από το Al-Mashmoom : Νερό τριαντάφυλλο, νερό Al-Nisreen και τριαντάφυλλο, είναι μια χαρά, χαρά και όμορφος έπαινος . Και οι παρακρατήσεις μπορεί να υποδεικνύουν εξαγόμενες καταθέσεις . Και αποστάγματα για πόσιμο : νερό διαφωνίας, βόδι και λινό, και αυτά και τα παρόμοια είναι θεραπευτικά φάρμακα, οφέλη, διατροφή και χαρές ….

…Περπατώντας στο νερό Αν ονειρευόσασταν καθαρό, καθαρό νερό, αυτό σημαίνει ότι θα ζήσετε μια σύντομη ψεύτικη ευτυχία . Εάν το νερό είναι θολό, σας απειλούνται με ασθένεια ή θα έχετε ένα οδυνηρό ατύχημα . Εάν ονειρευόσασταν τα παιδιά να πετούν στο καθαρό νερό, αυτό είναι καλό οιωνό, καθώς θα πετύχετε στη δουλειά σας . Εάν ονειρεύεται ότι μπαίνει σε καθαρό αφρώδες νερό, τότε τα συναισθηματικά όνειρα και οι προσδοκίες της θα γίνουν πραγματικότητα ….

…Al-Sawaqi : Το Al- Saqia υποδεικνύει την πορεία, την τοποθεσία και την αιτία του προς το ζην, όπως το Hanout, τη βιομηχανία, τα ταξίδια και ούτω καθεξής . Ίσως έδειξε τις πληγές να τις επεκτείνουν με νερό, καθώς είναι μια πορεία με τους οπωρώνες που προηγούνται, και μπορεί να υποδηλώνει πότισμα και πότισμα, να μεταφέρει νερό και να το φέρει σε αυτό . Ίσως έδειχνε το προσκύνημα στο δρόμο του ταξιδιού, για τους ταξιδιώτες που περπατούσαν πάνω του σαν νερό . Ίσως να υποδηλώνει τη δημιουργία, γιατί είναι ο τροχός του σώματος . Ίσως να έδειχνε τη ζωή της δημιουργίας εάν ήταν για το κοινό ή τη ζωή του κεφαλιού της εάν ήταν ιδιωτική . Όποιος βλέπει έναν τροχό που τρέχει με νερό έξω από την πόλη και μέσα σε ένα αυλάκι με καθαρό νερό και οι άνθρωποι επαινούν τον Θεό γι ‘αυτήν ή πίνουν από το νερό του και γεμίζουν τα αγγεία τους από αυτό, κοιτάξτε τι υπάρχει μέσα τους, και αν είναι μέσα μια επιδημία, θα εκκενωθεί από αυτήν και ο Θεός Παντοδύναμος θα τους δώσει ζωή, και αν είναι σε δυσκολία, ο Θεός θα τους δώσει ευημερία. Είτε με συνεχή βροχή είτε με συντροφιά με φαγητό, και αν δεν έχουν κάτι τέτοιο, κατηγορούνται ότι έχουν πολλά χρήματα για να αγοράσουν αγαθά και τι έχουν σταματήσει από τα υπάρχοντα, και εάν το νερό του είναι σκοτεινό ή αλμυρό ή έξω από τον τροχό του τροχού επιβλαβές για τους ανθρώπους, τότε είναι κακό για τους ανθρώπους και κακό σε αυτούς, είτε γενική ασθένεια, όπως κρύο το χειμώνα και πυρετός το καλοκαίρι, ή μίσος ειδήσεις για ταξιδιώτες, ή απαγορευμένα λάφυρα και κακόβουλα χρήματα που περιλαμβάνονται στο την ποσότητα και την αύξηση της όρασης . Όσο για όποιον την βλέπει ως σκλάβος στο σπίτι ή το κατάστημά του, τα αποδεικτικά της οφείλονται σε αυτόν με τους δικούς του όρους, ανάλογα με την έκταση της καθαρότητας, της καλοσύνης του νερού και της μέτριας ροής . Και όποιος την είδε ως υπηρέτρια στον οπωρώνα ή το στρέμμα του, κοίταξε την κατάστασή του, και αν ήταν ανύπαντρη παντρεύτηκε ή αγόρασε μια υπηρέτρια, θα την παντρευόταν. Το νερό του είναι αίμα, επειδή η οικογένειά του το παντρεύεται με κάποιον άλλο, είτε στο αλάθητο του είτε μετά το χωρισμό του ανάλογα με την κατάστασή του και τι αυξάνεται στον ύπνο του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο τροχός που μπλοκάρει ένας άντρας και δεν πνίγεται σε αυτήν είναι μια καλή ζωή για εκείνον που το κατέχει, ειδικά εάν το νερό λείπει από την περιορισμένη πορεία του στο έδαφος και εάν ξεχειλίζει από την πορεία του προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, τότε είναι αυτοί, θλίψη και κλάμα για τους κατοίκους αυτού του τόπου, και επίσης, εάν ο τροχός του νερού πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των κατοικιών και των σπιτιών, είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε έναν ροδάκι γεμάτο σκουπίδια και ένα σκουπίσιο, και πήρε ένα φτυάρι και καθαρίστηκε εκείνος ο τροχός και το έπλυνε με πολύ νερό, έτσι ώστε η κανάτα νερού σε αυτό να είναι γρήγορη και καθαρή, έτσι του πρότεινε ότι από αύριο έγινε συμφόρηση και ο ευκολότερος της φύσης του . The Basin : Ένας άντρας ενός αξιότιμου σουλτάνου, Nafaa. Εάν δει μια λεκάνη γεμάτη, θα κερδίσει αξιοπρέπεια και τιμή από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Εάν κάνει πλύση από αυτόν, θα σώσει εκείνους που είναι ….

…Αν το βλέπει σαν να χύσει αίμα μετά τη φλεβοτομία, τότε μετανοεί από την αμαρτία, γιατί το αίμα που βγαίνει είναι μετάνοια . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε είναι αποφασισμένο να διαπράξει μεγάλη αμαρτία, επειδή το αίμα είναι αμαρτία και είναι μετάνοια . Εάν βλέπει σαν να πήρε έναν κόλπο και η σύζυγός του το εντόπισε για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε γεννά ένα κορίτσι . Και αν την διασχίσει κατά λάθος, θα την απομακρύνει από τους συγγενείς της . Εάν βλέπει ότι σκοπεύει να φλεβοτομή, σκοπεύει να μετανοήσει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον και το αίμα που έχει ρέει από το σώμα του είναι πλούσιο με το αίμα που βγήκε από χρήματα, και αν δεν χυθεί αίμα από αυτόν, σε αντίθεση με αυτόν, και αν δει ότι το σώμα του είναι λερωμένο με το αίμα των δολοφονημένων, τότε θα πάρει χρήματα από τα χρήματά του ….

Αίμα Οι αιματηρές ρόμπες υποδηλώνουν εχθρούς που επιδιώκουν να διαλύσουν μια επιτυχημένη καριέρα που ανοίγει μπροστά σας . Είναι επιτακτική ανάγκη ο ονειροπόλος να προσέχει περίεργες φιλίες . Εάν δείτε αίμα να ρέει από πληγή, αυτό υποδηλώνει σωματική ασθένεια και άγχος . Κακή δράση που προκύπτει από τραγική αντιμετώπιση ξένων ομάδων . Εάν δείτε αίμα στα χέρια σας, αυτό δείχνει άμεση κακή τύχη εάν δεν είστε προσεκτικοί για το άτομο και τις υποθέσεις σας ….

…Ο Ντάνιελ είπε, ~Όποιος βλέπει ότι το αίμα έχει βγει από τη μύτη του, τότε ερμηνεύεται ως πλούτος που προέρχεται από απαγορευμένο πρόσωπο, και εάν το αίμα ήταν λίγο και δεν λεκίασε το ένδυμά του και είδε αδυναμία μαζί του, τότε αυτό δείχνει φτώχεια και έλλειψη χρημάτων, και αν η δύναμή του επέστρεψε μετά από αδυναμία, τότε ήταν απαγορευμένα χρήματα, και αν δεν είδε αδυναμία όταν βγήκε. ~ Το αίμα είναι πολύ λίγο, γιατί είναι η ανακούφιση εκείνων που είναι στενοχωρημένοι, επειδή μερικοί από αυτούς λένε μια σταγόνα αίματος για την απόρριψη τους ….

…Όποιος πέσει σε ένα πηγάδι αίματος : ή ένα σημάδι ή βάζο αίματος, αφού το αίμα είναι υψηλό πάνω του . Δεν μπορεί να απομακρυνθεί, γιατί είναι στο αίμα που πάσχει . Ομοίως, κάθε κατακτητικό αίμα που βλέπει σε ένα μέρος νερού, σε ένα μπολ, σε ένα μπολ, σε μια λεκάνη, ή άλλα ίχνη τρεχούμενου και στάσιμου νερού, αφού είναι συχνά, εκτός αν βλέπει ότι το αίμα είναι αδύναμο, ότι έπινε, ή βάφτηκε με αυτό, τότε απαγορεύονται τα χρήματα που του προσκρούουν και εάν ήταν συχνά καταραμένο αίμα μαζί του . Και όποιος βλέπει το αίμα να ψεκάζεται πάνω του, θα το παραλάβει από εκείνο στον οποίο ψεκάζεται το αίμα, σαν σπινθήρα από φωτιά, οπότε είναι άσχημα λόγια εκείνου που το κάνει ….

…Όσο για το ζεστό και έντονο νερό, είναι καταπιεστικό από την πλευρά ενός άδικου κυβερνήτη, όποιος πιστεύει ότι το χρησιμοποίησε τη νύχτα θα φοβηθεί από τα τζιν, και αν είναι σκοτάδι τότε εκπλήσσεται, και ειπώθηκε ότι ο το καφετί νερό από την άποψη της φράσης είναι μια άδικη δύναμη, και ό, τι το νερό ρέει αποδίδεται σε αγωνία ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι το νερό είναι ζωή, σύμφωνα με τον Παντοδύναμο ρητό, « Έχουμε φτιάξει νερό από κάθε ζωντανό πράγμα. » Όποιος πίνει από το απόλυτο νερό είναι μια καλή ζωή και τα οράματα του είναι καλή και το όφελος, και αν είναι σκοτάδι, τότε είναι ενάντια σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έπινε περισσότερο νερό από ό, τι έπινε ενώ ξύπνησε, η ζωή του θα παραταθεί, και αν έπινε καθαρό νερό, αυτό δείχνει την ασφάλειά του από έναν εχθρό και πλήρωσε τις δυσκολίες και τις δυσκολίες στη ζωή, και απλώθηκε το χέρι στο νερό σε θέματα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το νερό είναι σπήλαιο, και αν είναι βασιλιάς, τότε είναι απομονωμένος, και τα οράματά του για άλλους εκτός από τους βασιλιάδες είναι ταπείνωση και μη βοήθεια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, ~ Πείτε : Έχετε δει αν το νερό σας κατακλύζεται, και ποιος σου φέρνει λίγο νερό; ~…

…Και όποιος βλέπει νερό να χύνεται σε ένα μέρος, ενεργοποιεί τη γονιμότητα αυτής της γης εκείνο το έτος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, ~ Χύσαμε νερό από το νερό .~…

…Και όποιος είδε ότι ήταν κοίλο και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, τότε θα πέθαινε επειδή ο Μάαν Μπιν Ζάιντα όταν έκλαιγε στην πόρτα ενός σπιτιού, είδε στον ύπνο του σαν να ήταν κοιλιασμένος και ο θόλος του βάφτηκε με το αίμα του, οπότε όταν μαυρίστηκε, τον σκότωσαν ….

…Αν βγήκε αίμα από αυτόν, είναι η αμαρτία του . Εάν λερωθεί με αυτό, βγαίνουν απαγορευμένα χρήματα από αυτό, και λέγεται ότι αίμα βγήκε από το πίσω πέρασμα για τα παιδιά ….

…Όσον αφορά τη φλεβοτομία : Αν κάποιος δει έναν γέρο, τότε τον απορρίπτει, ακούει μια λέξη από έναν φίλο . Εάν προέρχεται από ιδρώτα αίματος, θα ανταμειφθεί . Εάν δεν βγήκε αίμα από αυτό, τότε λέγεται ότι είναι σωστό και ο διαχωριστής βγαίνει από την αμαρτία . Αν τον απενεργοποιήσει παράδοξα, τότε σταματά να μιλάει γι ‘αυτόν, και αν τον σταματήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε αυξάνει τις λέξεις και τις διπλασιάζει, και αν βλέπει σαν να είναι νεαρός τότε τον γυρίζει μακριά κατά μήκος, τότε αυτός ακούει από τον εχθρό του μια μαχαιριά σε αυτόν και αυξάνει τα χρήματά του . Και όποιος το βλέπει σαν ο νεαρός να τον απομακρύνει, τότε είναι ο θάνατος ορισμένων συγγενών του . Αν ο νεαρός τον σπάσει πολύ και βγει αίμα από αυτόν, τότε τον χτυπά από τον σουλτάνο και παίρνει χρήματα από αυτόν όσο και το αίμα που βγήκε από αυτόν . Εάν ένας μελετητής τον απομακρύνει και πολύ αίμα βγαίνει από αυτόν σε ένα μπολ ή πιάτο, τότε αρρωσταίνει και τα χρήματά του πηγαίνουν στα παιδιά και τους γιατρούς, επειδή η πλάκα είναι ο γιατρός . Αν το σπάσει και δεν δει αίμα ή γρατζουνιές, ακούει λόγια από τους συγγενείς του που αποδίδονται σε αυτό το όργανο, όσο υπέφερε από πόνο . Εάν περιφρονεί το αίμα που βγαίνει, τότε αρρωσταίνει και βλάπτει τα χρήματά του, και αν στη συνείδησή του ωφελεί τη φλεβοτομία και το αίμα βγαίνει από αυτό σε μια γνωστή και συμφωνημένη ποσότητα, τότε η θρησκεία του είναι έγκυρη και το σώμα του είναι επίσης υγιές εκείνο το έτος ….

…Και όποιος βλέπει ότι εξαργυρώνεται και αίμα βγαίνει από αυτό, τότε βγαίνει από την αμαρτία, και όποιος βλέπει ότι κακοποιήθηκε και μαυρισμένο αίμα βγήκε από αυτό, και είχε υγεία στο σώμα του, τότε η θρησκεία του είναι έγκυρη, και η αιματοχυσία στα δεξιά είναι μια αύξηση των χρημάτων και η αριστερή είναι μια αύξηση στους φίλους. Και δεν βγαίνει αίμα από αυτό, επειδή εμποδίζει ένα ζήτημα και μερικοί από αυτούς λένε ότι αν δει ότι είχε αίμα και αίμα βγήκε από αυτόν, τότε του λένε να μιλήσει για αλήθεια που θα τον ωφελήσει και αν το αίμα βγαίνει πολύ έως ότου αποστραγγιστεί όλο αυτό, τότε η προθεσμία του…

…Και όποιος βλέπει ότι το σάλιο του επέστρεψε στο αίμα, δείχνει ότι μιλάει με ψευδή γνώση ….

…Όποιος βλέπει ότι βγαίνει αίμα από αυτόν που δεν είναι τραυματισμένος, τότε εάν είναι στο γραφείο, δέχεται τη δωροδοκία και το παίρνει, και αν όχι, θα προκληθεί βλάβη ….

…Το αλμυρό νερό είναι ένα σύννεφο, μια ψευδαίσθηση και το νερό χάους είναι κακή ζωή ….