…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

Και αφηγήθηκε ότι ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είδε και κατέβαινε στο Ταΐφ, σαν να είχε φέρει μια κούπα γάλακτος και το έβαλε ανάμεσα στα χέρια του, οπότε έβαλε την κούπα . Έτσι ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν νομίζω ότι έχετε δίκιο από την Ταΐφ το χρόνο σας, αυτό είναι οτιδήποτε. Είπε : Ναι, δεν μου έδωσε άδεια για αυτό, τότε αυτός, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, έφυγε . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άντρα και είπε : Είδα ένα γάλα από γάλα που έφερε μέχρι να βγει, τότε ένα άλλο ήρθε και το έβαλε σε αυτό . Το επέκτεινε, έτσι έφτιαξα τους φίλους μου και τρώω από τον αφρό του, μετά γύρισα το κεφάλι μιας καμήλας και μας έκανε να το φάμε με μέλι . Είπε : Όσο για το γάλα, είναι fitrah, και για εκείνον που το έριξε σε αυτό, το επέκτεινε, οπότε τίποτα δεν μπήκε στο fitrah, και για εκείνον που σε κατανάλωσε με τον αφρό του, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Όσο για το βούτυρο, θα χαθεί . ~ Όσον αφορά μια καμήλα, είναι ένας Άραβας, και δεν υπάρχει τίποτα σε μια καμήλα που να είναι μεγαλύτερη από το κεφάλι της, και το κεφάλι των Αράβων είναι ο Διοικητής των Πιστών, και τον χτυπάτε και τρώτε τη σάρκα του. Όσο για το μέλι, είναι κάτι που στολίζετε τα λόγια σας . Και αυτό ήταν στην εποχή του Omar bin Abdul Aziz, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα σαν να θηλάζω και είπε : Τι κάνεις; Είπε : Θα είμαι με τον Κύριό μου στο κατάστημα. Είπε : Φοβάστε τον Θεό με τα χρήματα του Κυρίου σας . Ο Uday ibn Arta’t είδε μια πόρνη που τον πέρασε ενώ ήταν στην πόρτα του σπιτιού του, και του πρόσφερε το γάλα της, αλλά δεν το δέχτηκε . Τότε του προσφέρθηκε δεύτερη φορά, αλλά δεν το δέχτηκε . Του προσφέρθηκε πάλι , οπότε το δέχτηκε, ο Sirin είπε : Είναι δωροδοκία που δεν δέχθηκε. Τότε επέστρεψε και το δέχτηκε και το πήρε . Και ο διοικητής των πιστών είδε τον Harun al-Rashid, σαν να ήταν στο Χαράμ, ξεκουράζονταν από τις αιρέσεις ενός doe . Ο Al-Kirmani ρώτησε προφορικά για την ερμηνεία της και είπε : O Διοικητής των πιστών, ο θηλασμός μετά τον απογαλακτισμό φυλακίζεται στη φυλακή και η ομοιότητά σας δεν φυλακίζεται, αλλά φυλακίζεστε με την αγάπη μιας υπηρέτριας που έχει απαγορευτεί . Ήταν έτσι . Όσον αφορά τη ρινορραγία : εάν είναι πολύ λεπτή, δείχνει μόνιμο τραυματισμό χρημάτων . Και αν ήταν παχύ, υποδηλώνει μια πτώση που θα γεννηθεί σε αυτό . Αν δει ότι η μύτη του συστρέφεται και η συνείδησή του είναι ότι ο Κύριος τον ωφελεί, τότε θα τον χτυπήσει καλά από το αφεντικό του . Αν η συνείδησή του είναι ότι τον βλάπτει, τότε χτυπάει το κακό από το αφεντικό του, και θα είναι μάστιγα για αυτόν, και μετά από αυτόν θα υποστεί βλάβη . Εάν είναι το κεφάλι, τότε μπορεί να δει με το σώμα του όσο είδε τη δύναμη και την αδυναμία, και την αφθονία του αίματος και τα μικρά του . Εάν κουνήσετε μια σταγόνα ή δύο, αυτό είναι ένα όφελος . Εάν βλέπει ένα κιλό ή δύο κιλά και η συνείδησή του είναι ότι είναι όφελος για το σώμα του, τότε η υγεία του σώματος είναι η εγκυρότητα της θρησκείας, οπότε βγαίνει από την αμαρτία και η θρησκεία του είναι σωστή . Εάν στη συνείδησή του τον βλάπτει στο σώμα του, τότε η βλάβη στο σώμα είναι βλάβη στο χρέος ή στην απόκτηση αμαρτίας . Εάν η δύναμή του εξαφανιστεί αφού το αίμα είναι έξω, τότε του λείπει, και αν είναι ισχυρός, τότε είναι πλούσιος, γιατί η δύναμη είναι ο πλούτος του ανθρώπου . Εάν λεκιάσει τα ρούχα του με το αίμα του, τότε θα πέσει σε αδίκημα ως αποτέλεσμα αυτού . Εάν δεν λεκιάσετε τίποτα, τότε αυτός που το κάνει είναι απαλλαγμένος από αμαρτία . Εάν βλέπει ρινορραγίες να στάζουν στο δρόμο, τότε πληρώνει χρήματα για το zakat και τα φιλανθρωπικά στο δρόμο . Λέγεται ότι η ρινορραγία είναι ένας θησαυρός και το φτέρνισμα είναι σίγουρο ….

…Υπάρχει κάποια εξήγηση για ορισμένες περιπτώσεις τηλεπάθειας που μερικές φορές βρίσκονται ανάμεσα σε δίδυμα ή συγγενείς και αυτό έχει να κάνει με τα όνειρα; Ναι, αυτό το φαινόμενο υπάρχει και ένα παράδειγμα αυτού . Μπορεί να υπάρχουν δύο αδέλφια ή φίλοι, και ένας από αυτούς λέει για κάτι που συνέβη με τον άλλο, είτε ήταν χαρούμενο ή λυπημένο, για παράδειγμα, και στη συνέχεια ανακαλύπτει την ειλικρίνεια αυτής της σκέψης που ήρθε στη φαντασία του ιδιοκτήτη της, και αυτό κατά τη γνώμη μου έχει μία από τις δύο ερμηνείες : 1_ Αυτό ονομάζεται έμπνευση, και το ανέφερα και ανέφερα ότι ο Omar bin Al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήταν ένας από τους εμπνευστές και η ιστορία του με ένα διάσημο mastaba, και είπα ότι αυτό είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των προφητών και των αγίων . 2_ Ότι αυτός ο κίνδυνος μπορεί να είναι δυνατός για τον ιδιοκτήτη του κατά τη διάρκεια του ύπνου. Όταν τα πνεύματα συναντιούνται, η ψυχή ενός αδελφού μπορεί να συναντήσει τον αδερφό του και να τον περιγράψει στην τάξη του, τον εραστή με τον εραστή του, τον Χαλίλ με τον φίλο του, και απουσιάζει από την οικογένειά του, οπότε λαμβάνει χώρα μια συνάντηση μεταξύ αυτών των πνευμάτων και πραγματοποιείται μια συνάντηση, και τότε μπορεί να υπάρχουν νέα από αυτούς για μερικούς, και μετά αφού ξυπνήσει, λέει σε αυτές τις ψυχές ή σε αυτούς που έχουν δει οράματα Τι συνέβη και τι συνέβη μπορεί να απουσιάζει από αυτήν, όπως εάν είναι έξω από τα όρια του τόπου , όπως απουσιάζουν ή ειδήσεις ταξιδιώτη, ή εκτός των χρονικών ορίων, όπως εάν αυτός ο πληροφοριοδότης είναι νεκρός, ένα φαινόμενο που δεν προκαλεί έκπληξη και υπάρχουν πολλά παραδείγματα στα οποία βλέπουμε μια σύνδεση μεταξύ δύο πλευρών με την απόσταση μεταξύ τους, για παράδειγμα, το συναίσθημα της μητέρας Μια γυναίκα που θηλάζει χρειάζεται τον γιο ή την κόρη της να θηλάσει, αν και μερικές φορές είναι μακριά από αυτήν, και αυτό οφείλεται σε μερικά από τα σημάδια που οι γυναίκες που θηλάζουν γνωρίζουν από την παραγωγή του γάλακτος τους και τον πόνο στο στήθος τους πριν τ ο χρόνος του θηλασμού, και αυτό είναι ένα από τα ζωντανά παραδείγματα ….

…Αφηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ότι είπε : « Όποιος πιστεύει ότι πίνει γάλα είναι fitrah ». Ο κ. Abu Saad είπε : Το να βλέπεις γάλα στο στήθος για άνδρες και γυναίκες είναι χρήμα, και η παροχή γάλακτος από αυτό είναι η ικανότητα του χρήματος. Εάν μια γυναίκα που δεν έχει γάλα ενώ ξυπνά, βλέπει ότι θηλάζει ένα γνωστό αγόρι, άνδρα ή γυναίκα, οι πόρτες αυτού του κόσμου είναι κλειστές σε αυτήν και σε αυτούς . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος το είδε σαν να είχε θηλάσει από μια γυναίκα, θα λάβει χρήματα και κέρδος . Και όποιος το είδε σαν να έπινε γάλα αλόγου ή ρούμι, ο Σουλτάνος ​​το άρεσε και πήρε καλό από αυτό . Και το γάλα βοοειδών είναι χρήματα από τον Σουλτάνο ….

…Ένας άνδρας ο Ibn Sirin ήρθε και είπε : Είδα μια γυναίκα από την οικογένειά μου σαν να υπήρχε ένα δοχείο γάλακτος ανάμεσα στα στήθη της. Κάθε φορά που το έβαζε για να πιει, έσπευσε τα ούρα της, έτσι το έβαλε και στη συνέχεια πήγε, και αρρώστησε . Είπε: «Αυτή είναι μια δίκαια μουσουλμάνα, και είναι φυσική, και επιθυμεί τους άνδρες και τους κοιτάζει, γι ‘αυτό φοβάστε τον Θεό και τον άντρα της ». Ήταν έτσι ….

Και όποιος βλέπει πολλές γυναίκες σε μια αγορά, δείχνει την αφθονία των κακών αυτής της αγοράς, και ειπώθηκε ότι υπάρχει μεγάλη αγορά και πώληση, και χαμηλή προσέλευση για τους ανθρώπους της, και ίσως ένας εργαζόμενος ήρθε να αγοράσει από αυτόν τι χρειαζόταν ….

Και η αγορά σκλάβων είναι καλών πραγμάτων, ψευδαίσθησης, θλίψης και κερδοφόρου εμπορίου, αδυναμίας ανάγκης και διαφυγής από αγωνία, ψευδαίσθηση, φτώχεια, ανάγκη και απόκτηση μέσων διαβίωσης από έναν κυβερνήτη, και ειπώθηκε ότι η πώληση είναι καλύτερη από την αγορά ένας σκλάβος ειδικότερα ….

…Γάλα Το πόσιμο γάλα σε ένα όνειρο δείχνει μια άφθονη συγκομιδή για τον αγρότη, τις χαρές στο σπίτι και ένα επιτυχημένο ταξίδι για τον ταξιδιώτη . Όσο για τη γυναίκα, αυτό το όνειρο είναι καλός οιωνός . Το να βλέπεις μεγάλες ποσότητες γάλακτος σε ένα όνειρο υποδηλώνει πλούτο και πλούτο . Όσο για ένα όνειρο που ασχολείστε με την αγορά γάλακτος, αυτό σημαίνει αύξηση του πλούτου σας . Εάν ονειρευόσασταν ότι διανέμετε γάλα δωρεάν σε άλλους, τότε αυτό σημαίνει ότι είστε καλός και το zakat για το καλύτερο του πλούτου σας . Εάν το γάλα χυθεί σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι θα υποστείτε μια μικρή απώλεια και προσωρινά προβλήματα στα χέρια των φίλων σας . Αλλά αν ονειρεύεστε βρώμικο γάλα, αυτό σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσετε απλά προβλήματα . Εάν το γάλα στο όνειρο ήταν ξινό, αυτό σημαίνει την ανησυχία σας και το άγχος σας για τα προβλήματα των φίλων . Και εάν σε ένα όνειρο προσπαθείτε μάταια να πιείτε γάλα, αυτό σημαίνει ότι κινδυνεύετε να χάσετε κάτι πολύτιμο ή θα χάσετε τη φιλία ενός υψηλού επιπέδου ατόμου . Εάν ονειρεύεστε ζεστό γάλα, αυτό σημαίνει ότι θα μπείτε σε έναν αγώνα, στο τέλος του οποίου θα ικανοποιηθούν οι επιθυμίες και οι φιλοδοξίες σας . Όσον αφορά το μπάνιο με γάλα, σημαίνει τη χαρά και τη συντροφιά των καλών φίλων ….

…Souq Αν ονειρεύεστε ότι βρίσκεστε στην αγορά, τότε αυτό σημαίνει την ευημερία και την επέκταση της επιχείρησής σας . Αλλά αν η αγορά είναι άδεια, αυτό αντιπροσωπεύει ανησυχία και απελπισία . Βλέποντας χαλασμένα λαχανικά ή κρέας στην αγορά σημαίνει απώλεια στα πειράματά σας . Εάν βλέπει ένα κορίτσι της αγοράς σε ένα όνειρο, αυτό σημαίνει ότι οι μέρες της θα είναι γεμάτες από χαρούμενα γεγονότα ….

…Η αγορά αγελάδας, εάν αυτό που πωλείται λίπος είναι ένδειξη γόνιμων ετών, και εάν είναι άπαχο ή εξομαλυνμένο κατά τη διάρκεια στείρων ετών, και ίσως η αγορά αγελάδας δείχνει μια συνάντηση αστρονομικών και ημερολογιακών ετών ….

Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται στην αγορά, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και ειπώθηκε ότι εκείνος που είδε ότι οδηγεί έναν κόσμο σε ένα μέρος που το απαιτεί αυτό, τότε ο παλιός αυτού του τόπου τον κοιτάζει με καλό και αυτός παίρνει πρόοδο έναντι άλλων και ακούγεται το ρητό ….

Και όποιος βλέπει μια αγορά που έχει καταστραφεί και δεν υπάρχουν επιζώντες σε αυτήν, τότε ο λαός του είναι καταθλιπτικός και οι υποθέσεις τους διασκορπίζονται, και ίσως αυτό δείχνει μεγάλη πτώση σε αυτούς ….

Και το αλεπού γάλα υποδηλώνει εξαπάτηση, απάτη, θρησκεία, και ίσως υποδηλώνει μια μικρή ασθένεια, και ειπώθηκε ότι ήταν άρρωστος ) και θεραπεύεται ….

…Η αγορά κοτόπουλου είναι Mahmoud, και η αγορά χρυσοχόων είναι ένας τόπος όπου συναντιούνται οι άνθρωποι της καινοτομίας και η είσοδος της είναι αμαρτία ….

Και όποιος βλέπει την αγορά είναι γεμάτος ανθρώπους και είναι καλός για αυτό που ζητά, τότε ξοδεύει τα αγαθά του και αυξάνει τα κέρδη του ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έφερε κάτι σε μια αγορά και ήθελε να το πουλήσει αλλά δεν το πούλησε, τότε θα γινόταν με ταπείνωση, και ειπώθηκε ότι είναι καλό εάν δεν υπάρχει τίποτα σε αυτό να αρνηθεί κάτι μου αρέσει όταν ξυπνά ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι σε μια αγορά στην οποία διαπραγματεύεται, θα προσπαθήσει για χάρη του Παντοδύναμου Θεού ή να κάνει μια δίκαιη πράξη ότι ο Παντοδύναμος Θεός θα ανταμείψει και να τον ανταμείψει και να τον σώσει από το μαρτύριο του, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει: « Ο εσείς που πιστεύετε, σας έχω καθοδηγήσει σε ένα εμπόριο που σας σώζει από οδυνηρή τιμωρία »…

Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια αγορά και έχει χάσει τη συμφωνία του, τότε θα χάσει το Χατζ και αυτό που ελπίζει για ορθές πράξεις ….

Και όποιος είδε ότι καλούσε στην αγορά, τότε δείχνει φτώχεια και πτώχευση, και ειπώθηκε ότι μια από την οικογένειά του θα χαθεί ….

Και όποιος βλέπει ότι γεμίζει μια αγορά, είναι αδικία και αδικία εάν πληροί τις προϋποθέσεις για αυτό, αλλιώς θα συμβεί καταστροφή, και ειπώθηκε σκάνδαλο ….

…Το βούτυρο είναι σε ένα όνειρο ένα έμβρυο στη μήτρα της μητέρας του . Και το βούτυρο είναι ο πλούτος μιας ομάδας ύπνου που είναι νόστιμο και έχει μεγάλο όφελος . Και ειπώθηκε : Όποιος τρώει βούτυρο, ο Θεός Παντοδύναμος θα το προσφέρει, θα επισκεφθεί τους Αγίους Τόπους . Το βούτυρο είναι ένα σημάδι της γονιμότητας, του κέρδους και του ενδιαφέροντος, της χρησιμότητας και της ευκολίας αυτού που αναζητά και επεξεργάζεται σε εγρήγορση . Το γιαούρτι γάλακτος δείχνει τα οφέλη της μεγάλης ιδιοκτησίας, ή τον οπωρώνα που αποκομίζει τα οφέλη από φρούτα ή πολύτιμες γνώσεις από τους μελετητές . Το Civet είναι ένα προς το ζην και ένα κερδοφόρο εμπόριο δέρματος . Έκανε το πριτσίνι στη φωτιά υποδεικνύοντας κεχριμπάρι . Ο αφρός του νερού δείχνει σε ένα όνειρο κάτι που δεν επωφελείται από αυτό . Είναι κάτι που δεν έχει αξία, και ο ιδιοκτήτης του το θαυμάζει ….

Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει γάλα από ζώο και αίμα βγαίνει από τη θέση του αρμέγματος, τότε ερμηνεύεται σε αντίθεση με τον βασιλιά, και αν αυτός που βλέπει το γάλα πηγάζει από το έδαφος, τότε ερμηνεύεται άδικα στον άνθρωποι αυτού του τόπου ….

Και όποιος ακούει την έκκληση για προσευχή στην αγορά, είναι ο θάνατος ενός άνδρα από αυτήν την αγορά ….

…Αν έβλεπε ότι μεταφέρθηκε νεκρός στην αγορά, θα είχε ανάγκη, και το εμπόριό του θα κέρδιζε και θα ξοδευόταν ….

Και όποιος βλέπει την αγορά είναι άδεια ή κλειστή, και οι άνθρωποι της, οι άνθρωποι θα τις καλύψουν σε αντάλλαγμα ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ένας άντρας κοιμήθηκε και υπήρχε ένας ξύπνιος σύντροφος δίπλα του. Έφερε το γάλα σε ένα μπολ και το έβαλε και έκοψε το κεφάλι ενός καρπουζιού και έβαλε το μαχαίρι στο μπολ γάλα περιμένοντας να ξυπνήσει ο σύντροφός του. Είδε κάτι που βγήκε από τη μύτη του συντρόφου του σαν μύγα και δεν πέτυχε αυτό που είναι . Σε μια γέφυρα που χτυπήθηκε από σίδερο στη μέση μιας θάλασσας γάλακτος, ο σύντροφός του θαύμαζε και ήξερε τι είδε, βγήκε από τον εαυτό του και επέστρεψε σε αυτόν ….

Και το γάλα γαϊδουριού δείχνει την ασθένεια και τη διαδικασία επούλωσης ….

…Όποιος είδε ότι μεταφέρθηκε νεκρός στην αγορά ικανοποίησε τις ανάγκες του και το εμπόριο του ξόδεψε ….

Αγορά: Όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ότι έχει αγοράσει ένα σκλάβος, τότε κάνει επιχειρήσεις . Εάν δει ότι είναι νεκρή, τότε τίποτα δεν θα συμβεί σε αυτόν στο εμπόριο εκτός από τη θλίψη και τα βάσανα . Ο πλούτος πωλείται σε ένα όνειρο ….

…Η αγορά υφασμάτων είναι καλή και ευεργετική ….

Και όποιος βλέπει ότι μια αγορά έχει πολλές ποικιλίες, δείχνει την εξάντληση αυτού του προϊόντος ….