Αιμορραγία Εάν ονειρευόσασταν αιμορραγία, αυτό δείχνει θάνατο από τρομακτικά ατυχήματα και εκδικητικές αναφορές για εσάς . Η τύχη θα γυρίσει εναντίον σας ….

…Αν βλέπει το κεφάλι του ως κεφάλι σκύλου, τότε είναι ανέντιμος και αντιμετωπίζει το κοπάδι του με ανόητους ….

Το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος

…Εάν βλέπει το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός σκύλου, αρχίζει να του φέρεται με ανοησία και κακία ….

Αν βλέπει το σώμα του ως σώμα σκύλου, τότε δουλεύει με ανοησία και κακία

…Το γάλα του σκύλου υποδηλώνει την εμφάνιση φόβου και μεγάλου τρόμου και μπορεί να υποδηλώνει ασθένεια ….

Εάν στα όνειρά σας ακούτε μικρά ζώα να τρέχουν, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε νέα καθήκοντα και ανησυχίες, αν και δεν είναι απαραίτητα ενοχλητικά ….

Και αιμορραγώντας ένα πρόβατο . Δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο ….

Ο πρωκτός είναι η τσάντα του ιδιοκτήτη του, του καταστήματός του, της αποθήκης του και της έδρας του, και όποιος βλέπει σε αυτό κάτι που το κοσμεί ή την ντροπιάζει, τότε η έκφρασή του σε αυτό και όποιος βλέπει ότι βγαίνει από τον πρωκτό του αυτό που είναι δεν είναι απαραίτητο ή μπαίνει σε αυτό σαν να μην είναι καλό σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι μυρίζει μια αρωματική μυρωδιά του, τότε είναι ένας έπαινος και μια όμορφη ανάμνηση αυτού, και αν το δει ενάντια σε αυτό, το ασήμι του

Όσο για το σκυλί, ερμηνεύεται ως εχθρός, όποιος το δει, είναι εχθρός χωρίς σθένος, αλλά λυπάται για την επιθετικότητα και τη γυναίκα του ) Μια γυναίκα χωρίς γνώμη, ο μαύρος σκύλος είναι εχθρός των Αράβων, και ο λευκός σκύλος είναι εχθρός των μη Αράβων ….

Εάν το σώμα του βλέπει το σώμα ενός κριού, δείχνει γενναιοδωρία και δικαιοσύνη . Αν είχε έναν μηχανισμό όπως ο μηχανισμός του κριού και τον γλείφτηκε με τη γλώσσα του, τότε είχε έναν γιο του μυελού από τον οποίο έζησε ….

Και όποιος βλέπει ότι το ύφασμά του έχει μολυνθεί από το σάλιο του στόματός του, αυτό δείχνει τι άκουσε από τους εχθρούς, και τον πονάει και τον πονάει ….

…Το κυνηγόσκυλο προβλέπει να βλέπει κυνηγόσκυλο . Σε ένα όνειρο ότι θα φροντίσετε την ευτυχία των φτωχών, των αθώων και των άπορων, και από εδώ θα νιώσετε χαρούμενοι καθώς προβλέπει την ανάπτυξη πολλών φιλιών με πολλούς ανθρώπους . Εάν το κυνηγόσκυλο ήταν σε ένα όνειρο με καλή υγεία και καλή, τότε η τύχη και ο πλούτος θα σας συνοδεύουν και το αντίστροφο, δηλαδή εάν ο σκύλος ήταν άπαχος και άσχημος, τότε η ατυχία θα σας συνοδεύσει . Αν ονειρευτήκατε να κυνηγάτε σκύλους σε ένα ταξίδι κυνηγιού, αυτό σημαίνει επερχόμενες απολαύσεις και ευχάριστες αλλαγές . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται να κυνηγάει σκύλους, θα ερωτευτεί έναν άντρα κατώτερης τάξης . Εάν ονειρεύεστε ότι τα κυνηγόσκυλα την ακολουθούν, θα έχετε πολλούς θαυμαστές, αλλά κανείς δεν θα νιώσει αληθινή αγάπη γι ‘αυτήν ….

…Ένας σκύλος στο όνειρο είναι ανόητος, οπότε αν γαβγίζει, τότε είναι ανόητος, εξωφρενικός . Και όποιος είδε ένα σκυλί που τον δαγκώνει, θα βλάψει τον εχθρό του . Και όποιος βλέπει ένα σκύλο που σκίζει τα ρούχα του, ένας ανόητος θα τον χτυπήσει, και αν δεν ακούσει το γαβγίζει του, τότε είναι εχθρός . Ο σκύλος είναι μια μέτρια γυναίκα και το κουτάβι είναι ένα αγαπημένο αγόρι. Αν είναι λευκός, τότε είναι πιστός και αν είναι μαύρος, υπερισχύει το νοικοκυριό του . Είπε : Ένα κουτάβι μπάσταρδο που μεγάλωσε από έναν ανόητο άνθρωπο . Ένα σκυλί ποιμένων θα ωφεληθεί . Ο οικιακός σκύλος είναι άδικος εχθρός . Ο σκύλος Saluki δείχνει την εγκυρότητα του παρατηρητή για το Σουλτανάτο . Και ο Κινέζος σκύλος δείχνει ότι ο βλέποντας αναμιγνύεται με ξένους . Και όποιος είδε ότι πήρε ένα σκυλί, θα συνόδευε έναν υπηρέτη . Και αν έβλεπε ότι ένας σκύλος τον δάγκωσε υπέφερε ατυχία και βλάβη και αγωνία από έναν φίλο ή υπηρέτη . Αν δει ότι κυνηγά με σκύλους, θα λάβει την επιθυμία του . Και αν δει ότι σκοτώνει τα σκυλιά, τότε θα κερδίσει τον εχθρό του, και τα σκυλιά κυνηγιού είναι καλά για όλους τους ανθρώπους, και αν τους δει να επιστρέφουν από το κυνήγι, τότε αυτό δείχνει την απουσία πανικού και ανεργίας . Εάν βλέπει ένα σκυλί που γαβγίζει, αυτό δείχνει κακό . Και ο σκύλος δηλώνει πυρετό λόγω του πλανήτη που ονομάζεται σκύλος, που είναι ο Σείριος, ο οποίος είναι η αιτία των πυρετών . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν ταπεινωμένους ανθρώπους . Και τα σκυλιά του παιχνιδιού και της συνομιλίας δείχνουν χαρά και ευχαρίστηση . Και το σκυλί νερού υποδηλώνει ένα έργο που δεν έχει γίνει και μια ψεύτικη ελπίδα . Και όποιος είδε ότι μετατράπηκε σε σκύλο, ο Θεός Παντοδύναμος του είχε διδάξει μια μεγάλη γνώση, και απογοητεύτηκε, οπότε ο Θεός τον ληστεύει από αυτό . Ο σκύλος είναι αδύναμος εχθρός ή τσιγάρος . Και όποιος βλέπει ότι ένα σκυλί γαβγίζει σε αυτόν, ακούει λόγια από ένα άτομο με μικρή ανδρεία που μισεί . Και όποιος βλέπει ότι τρώει τη σάρκα ενός σκύλου, θα κερδίσει τη νίκη επί του εχθρού του και θα χτυπηθεί με τα χρήματά του . Και ο σκύλος δείχνει τον φύλακα . Και πίνοντας γάλα σκύλου για φόβο . Εάν ένας σκύλος έχει μαξιλάρι, τότε ο σκύλος είναι φίλος . Ο σκύλος είναι ζητιάνος και μπορεί να υποδηλώνει κακία, ταπείνωση και ταπείνωση της ψυχής . Ίσως ο σκύλος να καθοδηγήσει τον ισχυρισμό στον κόσμο χωρίς να σώζει . Και ο κυνηγός σκύλος, ο Ezz, ο Rifaa και η διατροφή . Ένα σκυλί βοοειδών είναι καλός γείτονας που ζηλεύει την οικογένεια και τον γείτονα . Ίσως η έγκριση του σκύλου σημαίνει πρόστιμο . Και η συντροφιά του σκύλου δείχνει την εξαφάνιση της ιστορίας των ανθρώπων του σπηλαίου . Ο σκύλος είναι συντηρητική γυναίκα για τον άντρα της που έχει πολλούς απογόνους . Ίσως ο σκύλος να υποδηλώνει δυσπιστία και απελπισία από το έλεος του Παντοδύναμου Θεού . Το να βλέπεις έναν σκύλο σπηλιά δείχνει φόβο, φυλάκιση ή φυγή . Και το όραμά του στη χώρα είναι απόδειξη της ανανέωσης της εντολής ….

…Οράματα ως προς τον ορισμό του όρου ** Πρώτον : ο ορισμός των οραμάτων όταν Μουσουλμάνοι μελετητές : Μουσουλμάνοι μελετητές εκθέτουν στον ορισμό του οράματος μιας ειδικής νομιμότητας αυτών των κειμένων που ο Vq Guet μεταξύ του οράματος και του ανθρώπου βλέπει στο δικό του όνειρο και Ε από αυτά τα κείμενα, τα οποία ξεκίνησαν οι επιστήμονες στους ορισμούς τους μέσω των οποίων συμφώνησαν οι σύγχρονοι Abu Qatada : ( αληθινά όνειρα του Θεού και το όνειρο του διαβόλου ) (1) και το δόγμα της χρονιάς σε αυτό το όραμα : ένα σύνολο πεποιθήσεων και ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο Θεός της Γάτας παραδόθηκε στην καρδιά του σκλάβου στα χέρια ενός βασιλιά ή ενός δαίμονα . Είτε με τα ονόματά τους οποιαδήποτε αλήθεια . Είτε το σκοπεύουμε, είτε είναι λάθος . Ο Ibn al- Arabi είπε : Αυτό είναι παρόμοιο στην περίπτωση της επαγρύπνησης που περιείχε σκέψεις για την ανθρώπινη καρδιά και σκέφτηκε ότι E ) T στη μορφή . Δηλαδή σε ένα σύστημα . Διαφορετικά, μπορεί να έρθει σε ένα μη συλλεκτικό εκχύλισμα . Και ορίστηκε προς τα εμπρός, είπε ο al-maziri : το δόγμα των Σουνιτών στην αλήθεια της Αποκάλυψης . Ότι ο Παντοδύναμος Θεός δημιουργεί πεποιθήσεις στην καρδιά του ύπνου, όπως τις δημιουργεί στην καρδιά του αφυπνισμένου, και Αυτός, Δόξα Του, κάνει ό, τι θέλει που δεν τον εμποδίζει να κοιμηθεί ή να ξυπνήσει, έτσι εάν δημιούργησε Αυτές οι πεποιθήσεις είναι σαν να τους έκανε μια επιστήμη για άλλα πράγματα που τα δημιουργεί στη δεύτερη περίπτωση, ή τα δημιούργησε . Και ήξερα ότι είναι : πεποιθήσεις που ο Θεός δημιουργεί στην καρδιά του ύπνου – όπως τις δημιουργεί στην καρδιά των αφυπνισμένων, έτσι αν τους δημιουργεί, είναι σαν να τους έκανε μια σημαία για άλλα πράγματα, τότε τα δημιουργεί στη δεύτερη περίπτωση, και αυτές οι πεποιθήσεις μερικές φορές πέφτουν στην παρουσία του βασιλιά, τότε αυτό που είναι εύκολο πέφτει μετά . Και μερικές φορές ο διάβολος είναι παρουσία πτώσεων πέρα ​​από αυτό που πονάει . (2) Στην πραγματικότητα, ο διαλογιζόμενος στη δασμολογική ειδοποίηση είναι παρόμοιος σε μεγάλο βαθμό με το παρατηρούμενο σήμα για τη διάκριση μεταξύ των δύο τύπων αυτού που βλέπει ο άνθρωπος στα όνειρά του . Για το οποίο θα μιλήσω στην επόμενη παράγραφο . Anne Alhadit παρατήρησε επίσης Acar από λέγοντας : ( αλήθεια τα όνειρα του Θεού , και το όνειρο του διαβόλου ) ότι ο Θεός δημιουργεί το όραμα και τις πεποιθήσεις που τους κάνουν ευχάριστη θέση να σημειωθεί ότι χωρίς την παρουσία του διαβόλου . Και δημιουργεί ό, τι είναι η γνώση για το τι βλάπτει την παρουσία του Σατανά, οπότε αποδίδει μια ανταμοιβή στον Σατανά για την παρουσία του μαζί της, ακόμη και αν δεν έχει πραγματική δράση . Αυτή είναι η έννοια του ρητού ( ειρήνη σε αυτόν ) (( Αποκάλυψη του Θεού και το όνειρο του διαβόλου )) δεν είναι στον διάβολο να κάνει κάτι . Μερικοί επιστήμονες : αυτό που έκανε ο διάβολος και ο αντίκτυπος των άμεσων αποδείξεων του hadeeth Jaber μπορεί να είναι ευχαριστημένος με τον Αλλάχ : Ένας άνδρας ήρθε στον Προφήτη, ειρήνη επάνω του, είπε : (( Είδα σαν να χτύπησε ο λαιμός μου, είπε : ( ένας από εσάς Btalb ο διάβολος δεν συμβεί αυτό; ) διηγείται από μουσουλμάνους και Ιμάμ Αχμέτ, και αυτόν τον όρο του ιμάμη Ahmad . στο το λόγο, όταν Ιμάμ μουσουλμανική : είπε: ο αγγελιοφόρος του Θεού : είδα σε ένα όνειρο, όπως αν το κεφάλι μου χτύπησε τον Vtdhrj Vachtddt στον αντίκτυπό του . Ο αγγελιοφόρος του Θεού στρεβλωτικός : ( δεν μιλάμε ανθρώπους Btalb ο διάβολος να πάει για ύπνο ) Ο Jabir είπε : Άκουσα τον Προφήτη ειρήνη επάνω του μετά από ένα κήρυγμα είπε : Hala φτιάχνοντας ένα από σας Btalb το διάβολο στο έργο του ύπνου . (3) ιμάμη Μοχάμεντ Safaareeni έλεος του Θεού είπε : να είναι Btalb ο διάβολος που βλέπει στο έργο του όνειρα τι λυπεί αυτόν . εισέρχεται ανησυχία και το θυμό και να τον μπερδεύουν το όραμά του . ο χειρισμός 0 είπε σε κάθε δράση που δεν είναι χρήσιμη : αλλά είσαι παίκτης , είπε σε μια συνέντευξη, είπε ο istinja, pe να είναι επάνω του ( ότι ο Σατανάς παίζει τα καθίσματα στους γιους του Αδάμ ) (4) δηλ. παρευρίσκεται στις τοποθεσίες, τα istinja και τα όργανα παρακολούθησης τραυματισμών και διαφθοράς; γιατί τοποθετείται ερημικά όπου ο Αλλάχ αποκαλύπτει πού διέταξε τους Αβράς και να αποφύγει την έκθεση στα μάτια των θεατών και του Μοχάμπ στον αέρα και στα ούρα του Ρτσάτα . όλα αυτά ο Σατανάς έπαιξε και αυτή η άποψη είναι σωστή, οπότε το όνειρο από τον Σατανά γίνεται πραγματικότητα . Είναι αυτός που τον απεικονίζει ως πραγματικότητα, όχι ως ανταμοιβή . Αυτό οφείλεται στη μόνιμη και δηλωμένη εχθρότητα του προς τους ανθρώπους . Η πράξη του διαβόλου αν το γεγονός του Ναάτα . Χωρίς μεταφορά . Ο Sayyid Qutb, ο Αλλάχ να τον κάνει έλεος, είπε : πάνω απ ‘ όλα . Αποφασίζουμε ότι η γνώση της φύσης της ή η μη γνώση της δεν έχει καμία σχέση με την απόδειξη της ύπαρξής της και την αλήθεια ορισμένων από αυτά . . . Μέχρι που είπε . . . Αντιλαμβανόμαστε τη φύση αυτών των οραμάτων με αυτόν τον τρόπο ότι τα εμπόδια του χρόνου και του χώρου είναι αυτά που εμποδίζουν αυτό το ανθρώπινο πλάσμα να δει αυτό που αποκαλούμε το παρελθόν και το μέλλον . Ή το κρυφό δώρο . Και ότι αυτό που αποκαλούμε το παρελθόν ή το μέλλον κρύβεται από τον παράγοντα του χρόνου . Το μακρινό παρόν κρύβει επίσης τον παράγοντα θέσης . Και ότι η αίσθηση του τι υπάρχει σε ένα άτομο, δεν γνωρίζουμε τη φύση του, ξυπνά ή ενισχύεται, έτσι ξεπερνά το εμπόδιο του χρόνου και βλέπει τι κρύβεται πίσω του σε μια αμφίσημη μορφή . Όχι μια επιστήμη, αλλά ένα ίχνος . Κ.λπ. τα λόγια του . Τότε είπε : Και μπορώ να ψέψω τα πάντα πριν ψέψω, ένα ατύχημα που μου συνέβη όταν ήμουν στην Αμερική και την οικογένειά μου στο Κάιρο . Και το είδα όταν ο ύπνος είδε τον γιο μιας αδερφής για μένα ως νεαρό άνδρα, με αίμα στο μάτι του που την εμπόδισε να δει . Έτσι έγραψα στην οικογένειά μου ρωτώντας για το δικό του μάτι . Η απάντηση μου ήρθε ότι το μάτι του είχε εσωτερική αιμορραγία και ότι υποβλήθηκε σε θεραπεία . Παρατηρείται ότι η εσωτερική αιμορραγία δεν φαίνεται από έξω . Ήταν μια δειγματοληπτική εικόνα εκείνων που φαίνονται με γυμνό μάτι κανονική όραση, αλλά ήταν κρυμμένη από την όραση της εσωτερικής αιμορραγίας στο κάτω μέρος, είτε το όραμα αποκάλυψε ότι το αίμα Mahjoub μέσα (5) ** Δεύτερον : ο ορισμός των οραμάτων όταν οι επιστήμονες δεν – Μουσουλμάνοι : Για τους επιστήμονες, τους μη μουσουλμάνους, υπάρχουν πολλές κατακριτέες ιστορίες για αυτό το θέμα, και ο λόγος για αυτό είναι ότι προσπάθησαν να βρουν γεγονότα που δεν γνωρίζουν το μυαλό στο οποίο απευθύνονται σε αυτό και πολλές άλλες πτυχές . Επίσης, δεν πιστεύουν ή πιστεύουν στην αποκάλυψη ή την ακοή, και επομένως τα λόγια τους ενοχλήθηκαν . Όποιος ανήκει στην ιατρική αποδίδει όλη την όραση στα τέσσερα μείγματα, που είναι φλέγμα, χολή, αίμα και μαύρο, για παράδειγμα : Λένε ότι όποιος έχει κατακλυστεί από πτύελα βλέπει ότι κολυμπά στο νερό, λόγω της καταλληλότητας του νερού για φύση των πτυέλων, και όποιος ξεπεραστεί από το κίτρινο βλέπει τις φλόγες, και αυτό δεν αποδεικνύεται από αυτό ούτε γίνεται συνήθως. Και αυτό που είπαν είναι ένας τύπος οράματος και το όραμα δεν περιορίζεται σε αυτό , γιατί γνωρίζουμε ότι μερικά από αυτά είναι από την ψυχή , μερικά από αυτά είναι από τον Σατανά και κάποια από αυτά είναι από τον πιο Ελεήμων . Και οι φιλόσοφοι ισχυρίζονται ότι οι εικόνες του τι συμβαίνει στη γη είναι το κορυφαίο Kalnicoh στον κόσμο που γειτνιάζει με μερικά από αυτά το Antakec στην καρδιά του ύπνου , και αυτή η θεωρία του Πλάτωνα είναι γνωστή ως η θεωρία των ιδανικών που οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι διεφθαρμένοι από ο προκάτοχός του , επειδή Alantqash των ιδιοτήτων των αντικειμένων και τι συμβαίνει στα ανώτερα συμπτώματα του κόσμου , και τα συμπτώματα Μην το συζητάτε . Ορισμένοι μη μουσουλμάνοι μελετητές πρέπει να προσπαθήσουν να ξεδιπλώσουν το μυστήριο των ονείρων και την πρόσβαση μέσω του οποίου να κρίνουν την ανθρώπινη ψυχή, τα κίνητρα και τις τάσεις και τάσεις, ακόμη και να διατηρούνται . Έχει δημοσιεύσει το κόσμο του Σίγκμουντ Φρόιντ που ονομάζεται συντάκτης ( ανάλυση των ονείρων ) στο 1899 μ.Χ. , και βλέπει ότι η ( εγώ ) στην περίπτωση της επαγρύπνησης είναι αυτός που ελέγχει τη δύναμη του κινήματος, αυτή η λειτουργία διαταράσσεται κατά τη διάρκεια του ύπνου , και στη συνέχεια ξεθωριάζει μια μεγάλη λογοκρισία που επιβάλλεται από το μέρος ( είναι ) ή το υποσυνείδητο είπε : Η απόσυρση των ψυχολογικών αποστολών που η λειτουργία του ελέγχου ή η αποδυνάμωση επιτρέπει τώρα κάποια ελευθερία φαίνεται . Προβλεπόμενη κατάσταση ονείρου • Αβλαβής . Έχει χρησιμοποιηθεί « Freud » ανάλυση των ονείρων ως μέσο για την επίτευξη τα βάθη του ασυνείδητου και Akoshvh για τα μυστικά του . Η Άννα του Φρόιντ είναι όνειρα ως ~ Βασιλικός δρόμος ~ ( στο υποσυνείδητο που περιέχει τη σύμβαση και τα κίνητρα και τις καταπιεσμένες επιθυμίες . Και φροντίζει την ανάλυση των ονείρων από την επιστήμονα ~ Karen Horney ~ . Βλέπουν ότι τα όνειρα αυξάνουν την εικόνα για την κατάσταση και αποκαλύπτουν κάποιες τάσεις του ασθενούς προς τον κόσμο . αυτό είναι πιστεύεται « Aaark από το » ότι τα όνειρα αντανακλούν τις λογικές στοιχεία και τα στοιχεία παράλογο προσωπικά στον ίδιο χρόνο . (6) είναι αξιοσημείωτο από αυτή τη σύντομη παρουσίαση για τη δική τους άποψη σε αυτά περιλαμβάνονται : _ έμφαση στην η χρήση των ονείρων ως μέσο για να εισαγάγετε τον ασθενή «s κόσμο και να βρει την αιτία της ασθένειάς του , ή κατάσταση . . επικεντρώνονται μόνο στις έτσι – που ονομάζεται όνειρα Bodgat , η οποία σκέφτεται για τον άνθρωπο πριν από τον ύπνο του και στη συνέχεια να δούμε μετά τον ύπνο του , ή να επικεντρωθεί σε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τα όνειρα , αλλά είναι αυτό που κάνουν με τους ασθενείς σε ψυχιατρικές κλινικές αφού το κάνουν να χαλαρώσει στην κλινική και αφήνει να μιλήσει για τον εαυτό του και για τη δουλειά του, τη γυναίκα του και εκείνους τον , και τον γιατρό να παρακολουθεί αυτήν την ομιλία , και να μπαίνει μέσα από αυτόν τον προσωπικό ασθενή , και αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τα οράματα που βλέπει ο άνθρωπος σε ένα όνειρο από τον βασιλιά της όρασης . Ο Sayyid Qutb λέει : λέει μια σχολή ψυχανάλυσης σχετικά με τη φύση του οράματος : το Photo Dreams αναπνέει από πεφτασμένες επιθυμίες απουσία συνείδησης, και αυτό αντιπροσωπεύει ένα μέρος των ονείρων . Αλλά δεν εκπροσωπούνται όλοι . Και ο ίδιος ο Φρόιντ . Σε όλο τον μη επιστημονικό έλεγχο του στη θεωρία του, αποφασίζει ότι υπάρχουν προφητικά όνειρα . (7) , λέει ο Μοχάμεντ Άλι Qutb υποστηρικτής του Σαγίντ Qutb : Θα έχουν υιοθετηθεί « Ofroed » σε περισσότερες αναλύσεις και συμπεράσματα για Alrai και στη συνέχεια κάθισε μέσω του οποίου οι κανόνες και οι βάσεις για την οποία χτίστηκε θεωρίες του στην ψυχολογία , αλλά • δυστυχώς – ότι ήταν με κατεύθυνση προς την κατεύθυνση των συμβόλων και των νοημάτων φυσικά, ή είναι ένα παρακμάζον ζώο, οπότε το άτομο δεν κάνει δικαιοσύνη στην ανθρωπότητά του , και το όραμα – χωρίς αμφιβολία – είναι μερική στην καθημερινή ζωή ενός ατόμου , αλλά είναι σε ένα πλαίσιο του αποκρυφισμός από τον κόσμο της αποκάλυψης, της συνύπαρξης της ζωής και της αισθητηριακής πρακτικής , ενός οράματος που δεν είναι ένα όραμα αλλά μια διορατικότητα , και μια κίνηση που δεν είναι με τα άκρα και τα όργανα, αλλά μόνο με τη συναισθηματική έννοια . (8) Ίσως ο καλύτερος από εμάς να εξηγήσουμε τον λόγο αυτής της αδυναμίας των ψυχολόγων στην κατανόηση των οραμάτων και να του δώσουμε το δικαίωμα του Imam al- Qurtubi είπε : προκαλεί σύγχυση παράνομη απροθυμία για αυτό που προήλθε από τους προφήτες από την ευθεία πορεία και αρκετές παρατηρήσεις στο απάντηση (9). ________________________________________ (1 ) Συμφωνήθηκε , ο Al – Bukhari αφηγήθηκε ως Fath al – Bari (369 \ 12 ) προς τα εμπρός Ibn Hajar . Το Ριάντ δημοσίευσε μια σύγχρονη μουσουλμανική βιβλιοθήκη όπως στην πυρηνική εξήγηση (17 \ 15 ) δημοσίευσε το αιγυπτιακό τυπογραφικό πιεστήριο και τους σταθμούς (2 ) Mohammed Safaareeni . Επεξήγηση των τρίδυμα Musnad Ahmad (1 /169 ) για την επίτευξη Zuhair Shawish i : Γραφείο του Ισλάμ 1392 e . (3 ) Αφηγείται mm όπως στην πυρηνική εξήγηση ( 15/27 ) στο Βιβλίο της Αποκάλυψης – op. Σιτ. ) Και αφηγήθηκε από τον Αχμάντ στην υπόλοιπη παλάμη Almktherin 0 στην παλάμη Ο Jaber bin Abdullah μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του που δημοσίευσε το Ίδρυμα Cordoba στην Αίγυπτο . (4 ) διηγείται από Abu Dawood στο Βιβλίο των Καθαρότητα . Ο Μπαμπ απόκρυψη της ανοιχτής έκδοσης του Ντάρ πίστευε ότι το επίτευγμα του Μωάμεθ Μουχιντίν Αμπντουλ Χαμίντ . Και βραβεία στο βιβλίο Purity and Sunnahs πόρτα Alarataad ούρων και κοπράνων . Εκδοτικός οίκος σκέψης . Αποκτήστε τον Mohamed Fouad Abdul Baki και τον Ahmed στον υπόλοιπο φοίνικα Almktherin στην παλάμη Jaber bin Abdullah – op – και δείτε τα λόγια του Imam Safaareeni για να εξηγήσετε τα trios Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – στο σκιές του Κορανίου – δημοσιεύθηκε Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) βλέπε επέκτασης : Δρ . Χαμέντ Zahran . Ψυχικής Υγείας και ψυχοθεραπείας . (7) Σαγίντ Κουτμπ op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Οδηγός Hieran για την ερμηνεία των ονείρων – Δημοσιεύθηκε από τη βιβλιοθήκη του Κορανίου – Κάιρο, σ. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά ) (12/353) * Παραθέτω από τον Δρ Fahd Al-Usaimi ….

…Al-Kalb : Η ερμηνεία της διέφερε. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι σκλάβος και λέγεται ότι είναι ένας ανόητος τύραννος που γαβγίζει . Και τα λιοντάρια είναι αραβικά, και είναι ένας αδύναμος εχθρός με λίγη ιπποσύνη, και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα, οπότε αν το δάγκωμα του μισεί από αυτήν, και εάν ένας σκύλος σκίζει τα ρούχα του, τότε ένας μέσος άντρας σκίζει την εμφάνισή του . Και από την κατανάλωση του κρέατος ενός σκύλου, εμφανίστηκε σε έναν εχθρό που χτύπησε από τα χρήματά του, και έπινε το γάλα του με φόβο και από ένα σκυλί που απορροφά, έτσι ο σκύλος εκείνη τη στιγμή είναι φίλος για να ζητήσει βοήθεια και να ζητήσει βοήθεια από αυτό , και ο σκύλος δείχνει προς τον φύλακα. Και αν είχε έναν εχθρό ή έναν αντίπαλο που τον καταράστηκε, ή τον καταπίεζε, και αν είχε έναν σκλάβο που τον πρόδωσε, ή έναν φύλακα της προδοσίας του, και αν αυτό ήταν σε περίοδο πείνας, πήρε κάτι από αυτόν, τότε την έκταση του δαγκώματος και τον πόνο του θα το έπαιρνε . Και ο σκύλος είναι μια άθλια γυναίκα κακών ανθρώπων . Κουτάβι : γεννημένος αξιαγάπητος, μαύρο κουτάβι Saddh στην οικογένειά του . Και το λευκό της πίστης του, και ειπώθηκε ότι το κουτάβι του σκύλου είναι μπάσταρδος, ένας άντρας του οποίου οι άνθρωποι είναι ανόητοι από την πορνεία, και ο σκύλος είναι ανόητος, και ένα σκυλί βοσκής είναι χρήματα που λαμβάνει από έναν αρχηγό, και ο σκύλος είναι άδικος εχθρός, και το καλά καθορισμένο σκυλί υποστηρίζει τον ιδιοκτήτη του έναντι των εχθρών του, αλλά είναι άθλιος και δεν έχει ιππασία . Λέγεται ότι ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος επιτυγχάνει δύναμη και επάρκεια στη ζωή, και μερικοί από αυτούς είπαν : Στην ερμηνεία, τα σκυλιά είναι ενδεικτικά βλάβης, δυστυχίας και ασθένειας . Και ο εχθρός, εκτός από ένα μέρος, και αυτός είναι αυτός που παίρνει παιχνίδια και καυγά, γιατί δείχνει να ζει με ευχαρίστηση και ευχαρίστηση, και το σκυλί νερού είναι μια ψεύτικη ελπίδα και κάτι που δεν εκπληρώνεται . Και όλοι οι τύποι σκύλων δείχνουν κακία . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ Σαλίντ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είδε στον ύπνο του το έτος της κατάκτησης μεταξύ της Μέκκας και της Μαδίνας, ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, ήρθε από τη Μέκκα μεταξύ του σύντροφοι, έτσι ένα σκυλί βγήκε πάνω τους, και όταν την πλησίασαν, ξαπλώθηκε ανάσκελα, και όταν οι γιατροί της έτρωγαν με γάλα . Αφηγήθηκε τα οράματά του στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και είπε : Ο σκύλος τους πήγε, και δέχτηκε ένα dirham, και σας ζητούν τους συγγενείς σας ενώ συναντάτε μερικούς από αυτούς, και εάν εσείς γνωρίστε τον Abu Sufyan bin Harb, μην τον σκοτώσετε . Και όποιος μετατρέψει ένα σκυλί, ο Θεός του δίδαξε μια μεγάλη γνώση και στη συνέχεια το έκλεψε από αυτό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Και πες τους τα νέα για αυτόν που έχει έρθει, και θα χωριστούμε από αυτούς ». Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας είδε ότι ο κόλπος της συζύγου του είχε δύο σκυλιά να σκαρφαλώνουν, οπότε διηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αυτή είναι μια γυναίκα που ήθελε να ξυρίσει, γι ‘αυτό ζήτησε τη άλκη, οπότε τον έκοψε με ένα ζευγάρι ψαλιδιού, και ο άντρας ήρθε στο σπίτι του και ψηλάφησε τον κόλπο της γυναίκας του, και βρήκε το ψαλίδι ίχνος ….

…Το γάλα είναι σε ένα όνειρο η φύση του Ισλάμ, και είναι επιτρεπόμενα χρήματα . Και τα χρήματα για πηγμένο γάλακτος απαγορεύονται λόγω της οξύτητας και της εξόδου του λίπους του . Και όποιος βλέπει ότι τα στήθη παράγουν γάλα από αυτήν, ότι ο κόσμος τον οδηγεί . Το γάλα ενός ατόμου είναι περιορισμός και σφίξιμο για τις μητέρες που θηλάζουν και θηλάζουν, και αν δει ότι έχει αγοράσει μια γυναίκα που θηλάζει για να θηλάσει τον γιο του, τότε μεγαλώνει τον γιο του στη δημιουργία του . Και ειπώθηκε : Αυτός που έπινε το γάλα μιας γυναίκας θα κέρδιζε χρήματα και κέρδος . Και όποιος είδε ότι έπινε γάλα αλόγου, ο Σουλτάνος ​​το άρεσε και το πήρε καλό από αυτό . Και όποιος έπινε το γάλα της Ραμέκα, συνάντησε έναν βασιλιά . Και το γάλα βοοειδών είναι επιτρεπόμενα χρήματα από τον Σουλτάνο και μια καλή διαβίωση . Το γάλα είναι ύπουλο και το άρμεγμα της καμήλας είναι πρόβλημα. Εάν το άρμεγμα και το γάλα βγαίνει είναι αίμα, τότε είναι στη δύναμή του, και αν το άρμεγμα είναι δηλητήριο, τότε συγκεντρώνει παράνομα χρήματα . Και το γάλα γύρης είναι ένα ένστικτο στη θρησκεία, οπότε όποιος πίνει από αυτό είναι σταθερός στην ενστικτώδη φύση, προσεύχεται, νηστεία, zakat και δωρεές, και για τον πότη του έχει επιτρεπόμενα χρήματα και σοφία . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια καμήλα και έπινε από το γάλα της, τότε θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα, και αν είναι παντρεμένος, τότε θα γεννηθεί ένα αγόρι . Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει μια αγελάδα και έπινε το γάλα της και ήταν σκλάβος, τότε απελευθερώνεται, ακόμη και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Το γάλα των αιγοπροβάτων είναι χρήματα που πρέπει να πληρωθούν από τους Άραβες και τους μη Άραβες . Και όποιος είδε ότι έπινε το πρόβειο γάλα θα είχε καλή, άνεση και ευχαρίστηση . Και το γάλα της λιονταρίνας είχε χρήματα για το μουστάκι του και θριάμβευσε του εχθρού του . Και το γάλα του αετού είναι δόξα και νίκη επί ενός ισχυρού και γενναιόδωρου εχθρού . Και το γάλα της τίγρης σε όσους το πίνουν δείχνουν εχθρότητα . Το γάλα του λύκου είναι ένας καλός και σοβαρός φόβος, και βλάπτει τα προς το ζην όσων το πίνουν, και ειπώθηκε : Είναι χρήμα και δύναμη, και όποιος δει ότι το έπινε θα αποκτήσει την προεδρία . Το χοιρινό γάλα θα αλλάξει το μυαλό του πότη του και θα φύγει . Το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος για τον πότη του, και αυτό που λαμβάνει από το χέρι ενός καταπιεστή, και ειπώθηκε : Όποιος το έπινε θα κερδίσει δύναμη και ηγεσία στους λαούς της χώρας του . Και ειπώθηκε : Οι Αλβανοί όλων των τεράτων αμφιβάλλουν για τη θρησκεία . Και το γάλα της ζέβρας είναι μια ασθένεια μετά την οποία υπάρχει μια θεραπεία . Το γάλα του Doe έχει μια μικρή διαβίωση . Και το άρμεγμα και το τσούξιμο γάλα είναι καλό πράγμα ανάμεσα σε αυτόν και τους εχθρούς του . Το γάλα αλεπού είναι μια μικρή ασθένεια, μετά από μια σύντομη ανάρρωση και μια διαβίωση . Το γάλα ενός οικιακού γαϊδουριού είναι μια απλή ασθένεια, όπως και το γάλα ενός μουνιού . Και όποιος βλέπει ότι το γάλα βγαίνει από τη γη, είναι η εμφάνιση της καταπίεσης και της καταστροφής, στην οποία ρίχνει αίμα . Το γάλα των προβάτων είναι αξιοπρεπές χρήμα, το αγελαδινό γάλα είναι πλούσιο και το γάλα μουλάρι είναι σκληρό και τρομερό . Το χοιρινό γάλα είναι μια μεγάλη επιτυχία . Και το ανθρώπινο γάλα για τους άρρωστους εάν το πίνει είναι θεραπεία για την ασθένεια . Το γάλα του σκύλου και η ασθένεια ή ο φόβος των αιλουροειδών . Το γάλα υποδηλώνει χρήματα, αυξάνοντας τη ζωή και την εγκυμοσύνη, την εμφάνιση μυστικών, γνώσεων και μονοθεϊσμών, και υποδεικνύει φάρμακα για ιατρική και βιοπορισμό . Το αγελαδινό γάλα, τα πρόβατα, η καμήλα και οι βούβαλοι συγκεντρώνουν όλα χρήματα . Το γάλα του θηρίου και του πουλιού, αν βρεθεί, είναι λίγα χρήματα, ειδικά το γάλα του κουνελιού και το γάλα της φοράδας . Και μοιχεία γάλακτος μάραθου και αλεπούς . Το ανθρώπινο γάλα είναι μια εμπιστοσύνη που δεν πρέπει να ξοδεύεται σε κανέναν εκτός από τον Κύριό του . Το γάλα του άγνωστου από το θηρίο είναι η δόξα και η δραστηριότητα των ασθενών, και η σωτηρία από τη φυλακή, ή τα χρήματα που σφετερίζονται ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος είδε λεπτό αίμα να ρέει από τη μύτη του, υποδεικνύει ότι έχει χτυπηθεί το απαγορευμένο χρήμα, και αν είναι παχύ, υποδηλώνει μια εγκυμοσύνη πτώσης και ειπώθηκε ότι η αιμορραγία είναι θησαυρός .~…

…Εάν δείτε τη μύτη σας σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει ότι συνειδητοποιείτε την αυτοεκτίμησή σας και την ικανότητά σας να ολοκληρώνετε αυτό που κάνετε . Εάν ονειρεύεστε ότι η μύτη σας είναι μικρότερη από αυτήν, αυτό σημαίνει ότι η κατάστασή σας θα επιδεινωθεί . Και αν δείτε τα μαλλιά να μεγαλώνουν στη μύτη σας, αυτό σημαίνει μεγάλες ανησυχίες και συνδέσεις, που απαιτούν ενέργεια και σταθερή βούληση για προώθηση . Και αν ονειρευόσασταν αιμορραγία μύτης, αυτό σημαίνει καταστροφή για το άτομο που είδε το όνειρο, όποιος κι αν ήταν ….

…Εγκυμοσύνη Εάν ονειρεύεστε αρνιά που χαζεύονται σε καταπράσινα λιβάδια, αυτό προβλέπει αγνές φιλίες και αθώες απολαύσεις . Και προβλέπει άφθονες καλλιέργειες για τους αγρότες . Και αυξήστε την ιδιοκτησία των άλλων . Εάν δείτε ένα νεκρό αρνί, αυτό συμβολίζει τη θλίψη και τη θλίψη . Βλέποντας αίμα σε μαλλί λευκού αρνιού συμβολίζει ότι οι αθώοι θα υποστούν εξαπάτηση που προκαλείται από την άδικη συμπεριφορά των άλλων . Ένα χαμένο φορτίο δείχνει ότι τα άτακτα άτομα θα είναι υπό τον έλεγχό σας και πρέπει να είστε προσεκτικοί με τη συμπεριφορά σας . Το να βλέπεις το δέρμα των αρνιών δείχνει άνεση και ευχαρίστηση που αποκομίζεις από τους άλλους . Η σφαγή ενός αρνιού για οικιακή χρήση συμβολίζει την επιτυχία θυσιάζοντας την ευχαρίστηση και την ικανοποίηση . Όσον αφορά την κατανάλωση αρνιών, δείχνει μια ασθένεια και μεγάλη ανησυχία για το όφελος των παιδιών . Το να βλέπεις τα αρνιά να λαμβάνουν τροφή από τις μητέρες τους δείχνει την ευτυχία χαρούμενων και ευφυών συγκατοίκων, καθώς και όμορφα και αγαπημένα παιδιά . Εάν ονειρευόσασταν ότι τα σκυλιά ή οι λύκοι έτρωγαν αρνιά, τότε αυτό δείχνει ότι αθώοι άνθρωποι θα υποφέρουν στα χέρια ύπουλων και πονηρών μπάσταρδων . Εάν ακούσετε την αιμορραγία των αρνιών, οι άνθρωποι θα φωνάζουν για τη μεγαλοψυχία σας . Εάν δείτε αρνιά σε μια χειμερινή καταιγίδα ή σε κίνδυνο, αυτό δείχνει απογοήτευση στις ελπίδες και την πίκρα της τύχης . Εάν έχετε ένα αρνί στα όνειρά σας, αυτό συμβολίζει ότι το περιβάλλον σας θα είναι χαρούμενο και κερδοφόρο . Εάν μεταφέρετε ένα αρνί στην αγκαλιά σας, θα συγκλονιστείτε από χαρούμενα συμφέροντα, στα οποία θα διαλύσετε έναν πλούτο αφοσίωσης και δεν θα μετανιώσετε για τυχόν έξοδα όταν απαντάτε στα κίνητρα του πάθους σας . Εάν κουράσετε το μαλλί των αρνιών, αυτό προβλέπει ότι θα είστε απρόσεκτοι και άπληστοι . Θα είσαι ειλικρινής, αλλά θα είσαι σκληρή καρδιά . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι είχε ξεφλουδίσει ένα αρνί, και ανακάλυψε ενώ το έκανε, ότι ήταν το δικό της παιδί, αυτό δείχνει ότι θα προκαλέσει θλίψη για τους άλλους, και αυτή η θλίψη θα επιστρέψει σε αυτήν, προκαλώντας τη θλίψη και την απώλεια της ….

…Αν ένας άντρας δει σε ένα όνειρο ότι είναι εμμηνορροϊκός, τότε απαγορεύεται . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι είναι εμμηνορροϊκή, τότε βρίσκεται σε αμαρτία ή σύγχυση, και αν κάνει ghusl θα μετανοήσει για την αμαρτία και η ανησυχία της έχει φύγει . Και αν κάποιος που είχε παραιτηθεί από την εμμηνόρροια, είδε ότι είχε γεννήσει έναν γιο, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Και γέλασε, έτσι κηρύχθηκε σε αυτόν με τον Ισαάκ ) , και γέλιο στη γλώσσα : εμμηνόρροια, και αν νομίζει ότι αυτή είναι εμμηνορροϊκή, τότε είναι στην αμαρτία, και θέλει να την ξεφορτωθεί, και δεν προετοιμάζεται για σωτηρία, γιατί αυτό έχει γίνει χαρακτηριστικό της, οπότε δεν μπορεί αν τον άφησε μόνο μετά από προσπάθεια και αν μετανοήσει , δεν παραμένει σταθερή στην μετάνοιά της, και επίσης εάν ο σύζυγός της έχει σεξουαλική επαφή μαζί της όταν είναι εμμηνόρροια, τότε αυτή και ο σύζυγός της βγαίνουν από τη χώρα της . Και ειπώθηκε : Αν ένας άνδρας δει ότι είναι εμμηνορροϊκός, ψεύδεται . Και αν δει τη γυναίκα του να έχει εμμηνόρροια, το θέμα του κλείνει . Και ειπώθηκε : η εμμηνόρροια είναι κοίλο ή φλεβοτομία . Και ειπώθηκε : Η εμμηνόρροια είναι διάβολος, και όποιος βλέπει τον Σατανά έχει δει εμμηνόρροια . Και η εμμηνόρροια είναι έλλειψη θρησκείας, νηστείας και προσευχής . Είπε : Η εμμηνόρροια είναι μια ασθένεια . Και μια ανύπαντρη που είναι απελπισμένη της εμμηνόρροιας, αν βλέπει την εμμηνόρροια σε ένα όνειρο, το δείχνει αυτό για τον άντρα . Εάν είναι εμμηνόρροια, αυτό δείχνει αιμορραγία . Ομοίως, η ακράτεια ούρων εάν ο άνθρωπος το βλέπει σε ένα όνειρο . Ίσως η εμμηνόρροια και η εμμηνόρροια υποδηλώνουν αγωνία και χωρισμό μεταξύ συζύγων . Ίσως η εμμηνόρροια έδειξε στείρα παιδιά εγκυμοσύνης . Η εμμηνόρροια και η γέννηση ενός αγοριού . Εάν ένας άντρας δει ότι έχει εμμηνόρροια και έχει σεξουαλική επαφή με χρήματα, επιτρέπεται να κάνει σεξ . Και όποιος βλέπει τη γυναίκα του να έχει εμμηνόρροια, η βιομηχανία του θα εξαντληθεί ….

…Είναι σε ένα όνειρο η φήμη του ανθρώπου και η μνήμη του . Και όποιος βλέπει ότι υψώνει τη φωνή του, τότε έχει εξουσία πάνω σε έναν λαό, με απαράδεκτο τρόπο, και αν δει ότι ακούει τη φωνή ενός ατόμου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν η φωνή ενός ατόμου ακούγεται από ορισμένα ζώα, αυτό δείχνει πολλά οφέλη, ειδικά εάν η ομιλία αφορά κάτι που αγαπά ή εάν αυτό που λέγεται είναι αλήθεια . Εάν υψώσει τη φωνή του πάνω από τη γνώμη ενός επιστήμονα, διαπράττει αμαρτία . Και η αδύναμη φωνή, η δόξα και ο φόβος . Μια απαλή φωνή ταπεινά . Και η πίστη και η αστυνομία, εάν η φωνή τους είναι κρυμμένη ή αδύναμη, είναι απομονωμένες . Ο ήχος των dirhams είναι μια δοκιμασία μεταξύ εκείνων που τους νίκησαν μεταξύ των βασιλιάδων. Η ακρόασή τους είναι η εκπλήρωση μιας υπόσχεσης, η ακρόαση των δηναρίων με χαρά τα νέα, η ακρόαση των κακών ειδήσεων για τα χρήματα, και ειπώθηκε : Οι ήχοι των dirham και των δηναρίων δείχνουν καλές λέξεις . Και οι ήχοι των θηρίων είναι ανησυχίες και φόβοι . Ο ήχος ενός προβάτου σε ένα όνειρο είναι δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο . Και η φωνή του Αιγόκερω και του κριού είναι ευχαρίστηση, γονιμότητα και καλή . Η απομάκρυνση των ευκαιριών για λήψη δώρου από έναν αξιότιμο άνδρα ή έναν γενναίο στρατιώτη . Και προσευχή γαϊδουριού για τους καταπιεστές . Και η φωνή ενός μουλαριού μιλάει και υποψιάζεται . Και ο διάλογος των μόσχων, των ταύρων και των βοοειδών, μια εμφάνιση καταπραϋντικής . Και η επιθυμία της καμήλας είναι κόπωση και το υπέροχο ταξίδι είναι σαν το Χατζ και το τζιχάντ . Και η βρυχηθμός του λιονταριού χάνεται, και απειλεί, κύρος και φόβο για έναν άδικο κυβερνήτη . Και ο γαβγμός του σκύλου είναι τύψεις, ανυπακοή και αγωνίζεται στην καταπίεση, και λέξεις που δεν σημαίνουν . Και η φωνή του τσίτα, του Ντάλαλ και του Μπατρ . Και ο Χάντελ Αλ Χαμάμ είναι ο Νώε ή ο Νίκα, ή μια γυναίκα, ένας έντιμος και μεταμφιεσμένος μουσουλμάνος αναγνώστης . Και ο ήχος του γάντζου είναι χρήσιμες λέξεις, ή ακούγοντας το Κοράνι, ή ένα κήρυγμα από έναν ιεροκήρυκα . Και ο βάτραχος φλερτάρει ή οι φωνές των φρουρών ή μπαίνουν στο έργο ενός επιστήμονα, και ειπώθηκε : Είναι άσχημο . Και το φίδι σφυρίζει: μάχη, απόπειρα, προειδοποίηση και απειλή και καταδίκη από εχθρό . Meow Pussycat φασαρία και κουτσομπολιό, συκοφαντία και Lamaze . Και ο Naeem the Mouse είναι μια συνάντηση και εξοικείωση με τα προς το ζην, και βλάβη από έναν ανήθικο άντρα νικάμπ ή κλοπή . Και ο Gham Al-Dabi είναι νοσταλγικός για την πατρίδα . Το ουρλιαχτό ενός λύκου είναι μια προειδοποίηση για κλοπή . Η φωνή της αλεπούς είναι μια προειδοποίηση να φύγει και να κινηθεί, και να ντροπιάσει έναν ψεύτη . Και ο Awaah Ibn Awi είναι σημαντικά πράγματα στο καλό και το κακό . Και η φωνή του χοίρου κέρδισε τους πλούσιους και ανόητους εχθρούς . Οι διασταυρούμενοι μισούσαν τον ήχο του νερού, τα παγώνια και τα κοτόπουλα, και είπαν : Είναι αυτά και θλίψη . Και ο ήχος του κοράκι χωρίζει και νεκρολογία . Και κάθε άσχημος ήχος που ακούει είναι μνησικακία, και μια καλή φωνή είναι απόλαυση και χαρά . Δείτε επίσης τηλέφωνο ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του σκύλου ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους ως ένας άθλιος εχθρός, ένας άπληστος βασιλιάς ή ένας φτωχός υπηρέτης και ένας ανίδεος άνθρωπος ….

…Και μερικές από τις εκφράσεις έλεγαν : Το όραμα του μαύρου σκύλου που γαβγίζει προκαλεί πυρετό, γιατί το δοκίμασα επανειλημμένα ….

…Και όποιος βλέπει έναν ύπνο σκύλο και βάζει ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του, τότε βασίζεται σε έναν εχθρό χωρίς ανησυχία και βλάβη στη δουλειά του, και το γάλα του σκύλου είναι φοβισμένο, τρομοκρατημένο και διαμάχη με έναν εχθρό ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε ότι ο σκύλος κυνηγιού, εάν δει ότι κυνηγάει μαζί του, ερμηνεύεται λαμβάνοντας όφελος από έναν κόσμο που ισχυρίζεται ότι είναι εχθρότητα και το κρέας του κυνηγετικού σκύλου ερμηνεύεται από κληρονομιά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το ύφασμά του έχει κοπεί από ένα σκύλο, αυτό δείχνει μείωση και το κρέας του σκύλου απορροφάται από τα χρήματα του εχθρού, ειδικά αν τρώει από αυτό, τότε θα κερδίσει τη νίκη για τον εχθρό του ….

…Και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα από αγνές αγελάδες, πρόβατα ή καμήλες, τότε θα κερδίσει πλούτο και βιοπορισμό που είναι επιτρεπτό και έμφυτο στη θρησκεία. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα με νερό, τότε είναι απαράδεκτο χρήμα στη θρησκεία, και αν είναι μολυσμένο με αίμα, τότε είναι απαγορευμένα χρήματα που τον βαρύνουν από την εργασία ενός κυβερνήτη. Η διαβίωσή του και η γονιμότητα του σπιτιού του, και όποιος είδε ότι έπινε ξινό γάλα, τότε παρείχε απαγορευμένα χρήματα, και ίσως ήταν στενοχωρημένος και λυπημένος, και όποιος είδε ότι έπινε βουτυρόγαλα και άφησε το καθαρό ειλικρινές, τότε θα αρρωσταίνουμε και τρώμε το απαγορευμένο, και ίσως αυτός ήταν ο ιδιοκτήτης μιας αίρεσης, και όποιος είδε ότι έτρωγε ξινό γάλα, τότε είναι αμφιλεγόμενος για τη θρησκεία και αμφιβάλλει γι ‘αυτό και είπε χρήματα τον πλήττει και όποιος βλέπει ότι πίνει γάλα από το γάλα, επειδή το καμήλα και το αγελαδινό γάλα είναι χρήματα από την εξουσία του Σουλτάνου, και το ένστικτο στη θρησκεία, και το γάλα του ρακούν είναι ένα καλό όνομα μεταξύ των ανθρώπων, και το γάλα γαϊδουριού αν είναι κατάλληλο, τότε εύκολη ασθένεια, και αν είναι βάναυση, τότε θα σε χάσουμε από τη θρησκεία, και το γάλα του σκύλου είναι ένας μεγάλος φόβος, και το γάλα του λιονταριού είναι τραυματισμός, εκτός αν είναι ελπίδα και γάλα. Η ύαινα είναι μια γυναίκα που προδίδει κάποιον που είδε και τον πρόδωσε. , και το γάλα του λύκου είναι φόβος ή εξαπάτηση από ένα wo άντρας, και το γάλα της βιξίνης είναι μια θεραπεία για την ασθένεια και τη θλίψη τους, και το γάλα της τίγρης είναι μια εκδήλωση εχθρότητας, και το γάλα της γυναίκας είναι εγκλεισμός και αγωνία που επηρεάζει τις θηλάζουσες και θηλάζουσες μητέρες…

…Είναι σε ένα όνειρο η ζωή ενός ανθρώπου, τα προς το ζην, τα κέρδη του και η τέχνη του . Αν δει το γέμισμα ενός μπολ κουάκερ ή λίπους, τότε είναι ένας τεράστιος κόσμος . Και αν δει ένα μπολ με το οποίο τρώει χυλό, τότε έχει φύγει από τη ζωή του όσο έφαγε από αυτό, και απομένει από τη ζωή του όσο απομένει, και αν το συναντήσει, θα χάσει τη ζωή του . Εάν τρώτε πολύ λίπος, τότε είναι μια κατάσταση με οφέλη όσο και το λίπος, και εάν δεν είναι λίπος, τότε είναι μια κατάσταση χωρίς όφελος . Αν δει ότι έχει ένα μπολ με κουάκερ μπροστά του με πολύ λίπος, και δεν είναι διατεθειμένος να το φάει, τότε μαζεύει χρήματα και κάποιος άλλος το τρώει . Εάν βλέπει ότι δεν τρώει επειδή φοβάται να καταναλωθεί, τότε έχει μεγάλη χάρη και καλή ζωή και φοβάται ότι θα πεθάνει . Εάν βλέπει μια μαγιά χωρίς λίπος και δεν είναι καλή, και τα τρώει όλα μέχρι να ξεκουραστεί από αυτό, τότε θέλει να πεθάνει από έλλειψη χεριών και φτώχειας . Εάν το κουάκερ είναι φτιαγμένο από ξύδι χωρίς κρέας, τότε είναι μια καθαρή τέχνη ευσέβειας . Και αν δεν είναι λίπος, είναι μια άθλια τέχνη . Και αν ο αγώνας είναι με το κρέας των επτά, τότε είναι μια κηδεμονία έναντι ενός βάναυσου και καταπιεστικού λαού με μίσος, φόβο και φόβο, και εάν είναι παχύ, τότε η ζωή και το όφελος απαγορεύονται εάν ο άνθρωπος είναι έμπορος, τότε Η συμπεριφορά του με άδικους ανθρώπους είναι άδικο, και αν είναι εργαζόμενοι, τότε τα κέρδη τους απαγορεύονται επίσης. Και η αυταπάτη τον εισάγει . Εάν το κουάκερ είναι με κρέας σκύλου, τότε είναι μια περιφρόνητη κατάσταση, ένα άθλιο εμπόριο και ένα άθλιο κέρδος με ανόητους ανθρώπους . Αν είναι με λίπος, τότε τα χρήματα απαγορεύονται . Και αν είναι παχύ, τότε είναι ένα περιφρόνητο κέρδος, η φτώχεια και η στέρηση . Και αν όλοι οι αγριόγαλοι είναι όλοι, τότε πεθαίνει σε αυτήν τη φτώχεια, την ταπείνωση και τη στέρηση, και αν ο καβγάς είναι με το κρέας των λιονταριών πουλιών, τότε είναι η εντολή, το εμπόριο και τα κέρδη των αλαζονικών ιδιοκτητών χρημάτων και αίματος με απαγορευμένα χρήματα με φόβο και μίσος . Αν βλέπει ότι τρώει χυλό χυλό, τότε είναι μια άθλια, άχρηστη τέχνη ….

…Αν δει ότι το κεφάλι του έχει γίνει σαν το κεφάλι ενός σκύλου, γαϊδουριού, αλόγου ή άλλων βοοειδών, τότε γίνεται κόπωση, κόπωση και δουλεία ….

…Όσον αφορά τον al-Ma’idah : Αφηγήθηκε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν ένα τηλέφωνο να ακουγόταν τη φωνή του και να μην βλέπει το άτομο του να απαγγέλλει αυτόν τον στίχο : « Θεέ μου, Κύριέ μας, κατεβάστε ένα τραπέζι πάνω μας από τον ουρανό ~ Μίλησε το όραμά του για τη διέλευση και είπε : Είστε σε δυσκολία και προσεύχεστε στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση και ευκολία, και θα σας απαντήσει . Ήταν όπως είπε . Οι εκφραστές διέφεραν στην ερμηνεία του πίνακα. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι ήταν ένας έντιμος και γενναιόδωρος άνθρωπος, και καθόταν πάνω του ήταν συντροφιά του, και το φαγητό από αυτό θα επωφεληθεί από αυτό . Αν υπάρχουν άνδρες μαζί του σε αυτό το τραπέζι, τότε απογοητεύει έναν κόσμο με ευχαρίστηση, και ανάμεσα σε αυτόν και σε αυτούς υπάρχει μια διαμάχη για ένα ζήτημα διαβίωσης για αυτόν, και τα πολλά καθαρά χνούδια και καλό φαγητό στο τραπέζι είναι απόδειξη του μεγάλη αγάπη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι θρησκεία . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, χθες είδα ένα πράσινο γκαζόν με ένα τραπέζι και έναν άμβωνα με επτά σκαλοπάτια, και σε είδα Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, σηκώσατε το έβδομο, ζητώντας το και κάλεσε τους ανθρώπους στο τραπέζι . Αυτός, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : Όσο για το τραπέζι, το Ισλάμ και το πράσινο γρασίδι είναι παράδεισος και ο άμβωνας είναι επτά μοίρες, οπότε ο κόσμος παρέμεινε επτά χιλιάδες χρόνια, εκ των οποίων έξι χιλιάδες χρόνια πέρασαν και Έγινα επτά . Και η έκκληση, προσκαλώ τη δημιουργία στον Παράδεισο και το Ισλάμ . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Το Al-Ma’idah είναι μια συμβουλή για αυτό που χρειάζεται βοηθούς από ένα κτίριο πόλης ή ένα κτίριο χωριού . Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το τραπέζι είναι ανδρική γυναίκα . Και είπε ότι μερικοί από αυτούς είδαν σαν να τρώνε σε ένα τραπέζι . Κάθε φορά που του έδινε το χέρι, το χέρι ενός ξανθού σκύλου βγαίνει από κάτω από το τραπέζι, και έτρωγε μαζί του . Αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Εάν το όραμά σας είναι αληθινό, τότε ένα νεαρό αγόρι Saqlabah θα μοιραστεί μαζί σας με τη γυναίκα σας . Έψαξε το θέμα και το βρήκε όπως είπε . Και αν δει ψωμιά απλωμένα στο τραπέζι, τότε εμφανίζεται ένας εχθρός . Και αν έβλεπε ότι έτρωγε από αυτό, θα προέκυπτε μια διαμάχη ανάμεσα σε αυτόν και τον εχθρό του, σύμφωνα με το ρητό ορισμένων εκφραστών . Και ειπώθηκε ότι έτρωγε στο τραπέζι, έτρωγε πολύ περισσότερα από τη συνήθεια του να του αρέσει, αυτό δείχνει τη διάρκεια της ζωής του όσο έφαγε . Και αν έβλεπε ότι το τραπέζι είχε υψωθεί, θα είχε τελειώσει η ζωή . Και ειπώθηκε ότι αν δει ένα ή δύο χρώματα φαγητού στο τραπέζι, τότε είναι πρόβλεψη που μπορεί να φτάσει . Και στα παιδιά του, με βάση αυτό που είπε ο Παντοδύναμος : « Φέρτε σε μας ένα τραπέζι από τον ουρανό .» Και ειπώθηκε ότι ο πίνακας είναι ένα λάθος σε κίνδυνο, και ότι το χαλάρι έχει περάσει . Λέγεται ότι ήταν το φαγητό και η διαμονή εκείνων που είχαν και έτρωγαν από αυτό . Εάν είναι μόνη της, τότε δεν αμφισβητείται . Και αν είχε κάποιον άλλον, αυτός ήταν ο αδελφός . Και το συχνό κυματισμό της αγάπης τους, και η έλλειψη έλλειψης αγάπης τους . Ένα καρβέλι αγάπης είναι Σουντά, και αν βλέπει ότι διαδίδει φαγητό, τότε είναι αγνοία του για τη χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και ο Mamlouk είδε σαν το τραπέζι του πλοιάρχου του να βγαίνει και να φύγει καθώς το ζώο έφυγε. Όταν ήρθε στην πόρτα, ήταν σπασμένη, οπότε του πρότεινε ότι η σύζυγος του αφεντικού του είχε πεθάνει από εκείνη την ημέρα και κατέστρεψε όλα όσα είχε, και αυτό ήταν καθήκον, επειδή είδε το τραπέζι στο οποίο σερβίρεται ήταν σπασμένο . Όσο για το ταξίδι : ένα υπέροχο ταξίδι που επιτυγχάνει χωρητικότητα σε αυτό, και ειπώθηκε ότι είναι ένα ταξίδι σε έναν βασιλιά μεγάλης σημασίας και κερδίζει ικανότητα και άνεση για όσους το βρίσκουν, επειδή είναι το ορυκτό της τροφής και της διατροφής ….

…Αν το tharedah ήταν από ζωμό που μαγειρεύτηκε με κρέας μερικών από τα λιοντάρια, τότε ο ιδιοκτήτης του ακολουθεί έναν άδικο λαό από φόβο και μίσος, ή μεταξύ αυτού και ενός λαού που είναι καταπιεστής είναι εμπόριο . Και το γεγονός ότι το λίπος σε αυτό είναι απόδειξη της απαγόρευσης του οφέλους του, και εάν είναι χωρίς λίπος δεν υπάρχει όφελος σε αυτό . Εάν το thuridah ήταν φτιαγμένο από ζωμό που μαγειρεύτηκε με κρέας σκύλου, αυτό δείχνει μια περιφρόνητη κηδεμονία έναντι ενός ανόητου λαού . Ή ένα απαίσιο εμπόριο ή βιομηχανία με ανόητους και κακούς ανθρώπους . Αν βλέπει σαν να τρώει όλο το χυλό, τότε θα πεθάνει για αυτή την ταπείνωση και τη φτώχεια . Και αν το tureh είναι μέρος του έβδομου πιάτου ενός πουλιού, τότε είναι μια πονηρή συμφωνία με έναν λαό του σκότους με απαγορευμένα χρήματα . Η πρόταση είναι ότι το κουάκερ είναι βασικά η ζωή ενός ανθρώπου, τα κέρδη και η διαβίωσή του, και τα οφέλη του είναι τόσο η παχιά του, όσο και η επιτρεπόμενη και απαγορευμένη του είναι τόσο η ουσία του κρέατος του ….