…Και όποιος βλέπει μια γραμμή στο μέτωπό του, εάν είναι χρωματισμένος, δείχνει ότι ένα παιδί έχει αποκτήσει όφελος . Και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του που δείχνει ότι η καλοσύνη επιτυγχάνεται και ότι είναι ευλογημένη με μαρτύριο, και αν είναι ένα σημάδι βασανιστηρίων, τότε η έκφρασή του είναι αντίθετη με αυτό ….

Και όποιος βλέπει ότι πονάει το μέτωπό του, θα χάσει το πρόσωπο και τη θέση του ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι κρέμεται ένα καρβέλι στο μέτωπό του, χρειάζεται και χρειάζεται ….

Αν ένας άντρας δει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, δείχνει τη φτώχεια του,

Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι το μέτωπό του είναι εκτεθειμένο, δείχνει το εύρος της ζωής και την αύξηση της μοίρας και του κύρους »….

…Και όποιος βλέπει πόνο στο μέτωπό του που δεν μπορεί να παράγει από αυτό, θα πεθάνει νωρίτερα, και για την ακοή, είναι μειωμένη ικανότητα και διαβίωση ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι το μέτωπο εκτιμάται και αξίζει γιατί είναι το μέρος της προσκύνησης και μπορεί να υποδηλώνει το αγόρι ….

Και αιμορραγώντας ένα πρόβατο . Δικαιοσύνη από έναν γενναιόδωρο άνθρωπο ….

Εάν στα όνειρά σας ακούτε μικρά ζώα να τρέχουν, αυτό προβλέπει ότι θα έχετε νέα καθήκοντα και ανησυχίες, αν και δεν είναι απαραίτητα ενοχλητικά ….

Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε σε αυτούς την ομορφιά και την καλοσύνη ήταν καλός στη θρησκεία του, και αν είδε μια διαφορά από αυτήν, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του »….

…Το μέτωπο σε ένα όνειρο είναι η παρουσία του ανθρώπου στους ανθρώπους και η εκτέλεση της εντολής του . Εάν βλέπει ένα ελάττωμα από ένα κάταγμα ή κάτι άλλο, τότε είναι μια μείωση του κύρους, του κύρους και της αποτελεσματικότητας της εντολής του . Εάν κάποιος βλέπει περισσότερα, ή λιγότερο, ή περισσότερα σε αυτό, τότε θα γεννηθεί γιός γι ‘αυτόν, ο οποίος θα επικρατήσει στο σπίτι του . Και όποιος βλέπει ότι το μέτωπό του είναι κατασκευασμένο από σίδερο, χαλκό ή πέτρα, αυτό αξίζει τον κόπο για την αστυνομία και τον οδηγό . Και όποιος βλέπει ένα άλλο στενό μέτωπο που είναι πιο στενό από το παρελθόν, τα ηθικά αυτού του ατόμου επιδεινώθηκαν μετά την καλοσύνη του, και αν το βλέπει ευρύτερο από ό, τι ήταν, το άτομο γίνεται ανόητο μετά από λογικό και αδαές μετά από γνώση . Ίσως το μέτωπο να υποδηλώνει πικρία και γενναιοδωρία . Αν βλέπει το μέτωπό του μαυρισμένο, αυτό υποδηλώνει πικρία και αρνείται τα δικαιώματα του Παντοδύναμου Θεού . Το καλό μέτωπο και το φως του είναι απόδειξη δαπανών και παρηγοριάς . Και ίσως το μέτωπο υποδεικνύει σε τι προσκύπτει ένα άτομο, όπως ένα χαλί ή κάτι άλλο, και αν είναι κατασκευασμένο από σίδερο ή πέτρα, υποδεικνύει επιμέλεια στην προσευχή ή την αγένεια . Και όποιος βλέπει μια πληγή ή πληγή στο μέτωπό του, τότε είναι υπερβολικός στην προσευχή του, ή αυτός που δεν ολοκληρώνει την προσκύνησή του ….

…Και όποιος βλέπει χειρουργική επέμβαση ή έλκος στο μέτωπό του, ή αυτό που αρνείται ενώ ξυπνά, είτε εξομολογείται στην προσευχή του είτε δεν έχει ολοκληρώσει την προσκύνησή του, και τον συναντούν με απαλά λόγια ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε σε ένα όραμα του μέτωπου ότι βασίζεται σε έξι πτυχές του κύρους, του πεπρωμένου, της υπερηφάνειας, του υψηλού καθεστώτος, της διαβίωσης και της ηγεσίας της ύπαρξης, και για τα δύο φρύδια, είναι η προστασία της θρησκείας ….

…Μπροστά Αν ονειρευτήκατε ένα όμορφο και ομαλό μέτωπο, αυτό σημαίνει ότι θα εκτιμηθείτε πολύ λόγω των κρίσεών σας και των καλών σας συναλλαγών . Όσο για το άσχημο μέτωπο, αυτό σημαίνει δυστυχία στις προσωπικές σας υποθέσεις . Εάν περάσετε το χέρι σας πάνω από το μέτωπο του παιδιού σας, αυτό σημαίνει μια ειλικρινή φιλοφρόνηση από τους φίλους σας για τα δώρα ή την καλοσύνη των παιδιών σας . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι δέχεται το μέτωπο του εραστή της, τότε αυτό σημαίνει ότι δεν θα είναι ευχαριστημένο μαζί της λόγω των σχολίων του για την απερίσκεπτη συμπεριφορά της ….

…** Το όραμα του Khuzaymah bin Thabit σχετικά με την εξουσία του Umarah bin Khuzaymah bin Thabit που είπε ο πατέρας του : Είδα σε ένα όνειρο ότι προσκυνόμουν στο μέτωπο του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έτσι Ενημέρωσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, και είπε : ( Η ψυχή έλαβε την ψυχή και έπεισε τον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη. Το κεφάλι του ήταν έτσι, έτσι έβαλε το μέτωπο στο μέτωπο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος είδε λεπτό αίμα να ρέει από τη μύτη του, υποδεικνύει ότι έχει χτυπηθεί το απαγορευμένο χρήμα, και αν είναι παχύ, υποδηλώνει μια εγκυμοσύνη πτώσης και ειπώθηκε ότι η αιμορραγία είναι θησαυρός .~…

…Εγκυμοσύνη Εάν ονειρεύεστε αρνιά που χαζεύονται σε καταπράσινα λιβάδια, αυτό προβλέπει αγνές φιλίες και αθώες απολαύσεις . Και προβλέπει άφθονες καλλιέργειες για τους αγρότες . Και αυξήστε την ιδιοκτησία των άλλων . Εάν δείτε ένα νεκρό αρνί, αυτό συμβολίζει τη θλίψη και τη θλίψη . Βλέποντας αίμα σε μαλλί λευκού αρνιού συμβολίζει ότι οι αθώοι θα υποστούν εξαπάτηση που προκαλείται από την άδικη συμπεριφορά των άλλων . Ένα χαμένο φορτίο δείχνει ότι τα άτακτα άτομα θα είναι υπό τον έλεγχό σας και πρέπει να είστε προσεκτικοί με τη συμπεριφορά σας . Το να βλέπεις το δέρμα των αρνιών δείχνει άνεση και ευχαρίστηση που αποκομίζεις από τους άλλους . Η σφαγή ενός αρνιού για οικιακή χρήση συμβολίζει την επιτυχία θυσιάζοντας την ευχαρίστηση και την ικανοποίηση . Όσον αφορά την κατανάλωση αρνιών, δείχνει μια ασθένεια και μεγάλη ανησυχία για το όφελος των παιδιών . Το να βλέπεις τα αρνιά να λαμβάνουν τροφή από τις μητέρες τους δείχνει την ευτυχία χαρούμενων και ευφυών συγκατοίκων, καθώς και όμορφα και αγαπημένα παιδιά . Εάν ονειρευόσασταν ότι τα σκυλιά ή οι λύκοι έτρωγαν αρνιά, τότε αυτό δείχνει ότι αθώοι άνθρωποι θα υποφέρουν στα χέρια ύπουλων και πονηρών μπάσταρδων . Εάν ακούσετε την αιμορραγία των αρνιών, οι άνθρωποι θα φωνάζουν για τη μεγαλοψυχία σας . Εάν δείτε αρνιά σε μια χειμερινή καταιγίδα ή σε κίνδυνο, αυτό δείχνει απογοήτευση στις ελπίδες και την πίκρα της τύχης . Εάν έχετε ένα αρνί στα όνειρά σας, αυτό συμβολίζει ότι το περιβάλλον σας θα είναι χαρούμενο και κερδοφόρο . Εάν μεταφέρετε ένα αρνί στην αγκαλιά σας, θα συγκλονιστείτε από χαρούμενα συμφέροντα, στα οποία θα διαλύσετε έναν πλούτο αφοσίωσης και δεν θα μετανιώσετε για τυχόν έξοδα όταν απαντάτε στα κίνητρα του πάθους σας . Εάν κουράσετε το μαλλί των αρνιών, αυτό προβλέπει ότι θα είστε απρόσεκτοι και άπληστοι . Θα είσαι ειλικρινής, αλλά θα είσαι σκληρή καρδιά . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι είχε ξεφλουδίσει ένα αρνί, και ανακάλυψε ενώ το έκανε, ότι ήταν το δικό της παιδί, αυτό δείχνει ότι θα προκαλέσει θλίψη για τους άλλους, και αυτή η θλίψη θα επιστρέψει σε αυτήν, προκαλώντας τη θλίψη και την απώλεια της ….

…Εάν δείτε τη μύτη σας σε ένα όνειρο, τότε αυτό σημαίνει ότι συνειδητοποιείτε την αυτοεκτίμησή σας και την ικανότητά σας να ολοκληρώνετε αυτό που κάνετε . Εάν ονειρεύεστε ότι η μύτη σας είναι μικρότερη από αυτήν, αυτό σημαίνει ότι η κατάστασή σας θα επιδεινωθεί . Και αν δείτε τα μαλλιά να μεγαλώνουν στη μύτη σας, αυτό σημαίνει μεγάλες ανησυχίες και συνδέσεις, που απαιτούν ενέργεια και σταθερή βούληση για προώθηση . Και αν ονειρευόσασταν αιμορραγία μύτης, αυτό σημαίνει καταστροφή για το άτομο που είδε το όνειρο, όποιος κι αν ήταν ….

…Αν ένας άντρας δει σε ένα όνειρο ότι είναι εμμηνορροϊκός, τότε απαγορεύεται . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι είναι εμμηνορροϊκή, τότε βρίσκεται σε αμαρτία ή σύγχυση, και αν κάνει ghusl θα μετανοήσει για την αμαρτία και η ανησυχία της έχει φύγει . Και αν κάποιος που είχε παραιτηθεί από την εμμηνόρροια, είδε ότι είχε γεννήσει έναν γιο, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ( Και γέλασε, έτσι κηρύχθηκε σε αυτόν με τον Ισαάκ ) , και γέλιο στη γλώσσα : εμμηνόρροια, και αν νομίζει ότι αυτή είναι εμμηνορροϊκή, τότε είναι στην αμαρτία, και θέλει να την ξεφορτωθεί, και δεν προετοιμάζεται για σωτηρία, γιατί αυτό έχει γίνει χαρακτηριστικό της, οπότε δεν μπορεί αν τον άφησε μόνο μετά από προσπάθεια και αν μετανοήσει , δεν παραμένει σταθερή στην μετάνοιά της, και επίσης εάν ο σύζυγός της έχει σεξουαλική επαφή μαζί της όταν είναι εμμηνόρροια, τότε αυτή και ο σύζυγός της βγαίνουν από τη χώρα της . Και ειπώθηκε : Αν ένας άνδρας δει ότι είναι εμμηνορροϊκός, ψεύδεται . Και αν δει τη γυναίκα του να έχει εμμηνόρροια, το θέμα του κλείνει . Και ειπώθηκε : η εμμηνόρροια είναι κοίλο ή φλεβοτομία . Και ειπώθηκε : Η εμμηνόρροια είναι διάβολος, και όποιος βλέπει τον Σατανά έχει δει εμμηνόρροια . Και η εμμηνόρροια είναι έλλειψη θρησκείας, νηστείας και προσευχής . Είπε : Η εμμηνόρροια είναι μια ασθένεια . Και μια ανύπαντρη που είναι απελπισμένη της εμμηνόρροιας, αν βλέπει την εμμηνόρροια σε ένα όνειρο, το δείχνει αυτό για τον άντρα . Εάν είναι εμμηνόρροια, αυτό δείχνει αιμορραγία . Ομοίως, η ακράτεια ούρων εάν ο άνθρωπος το βλέπει σε ένα όνειρο . Ίσως η εμμηνόρροια και η εμμηνόρροια υποδηλώνουν αγωνία και χωρισμό μεταξύ συζύγων . Ίσως η εμμηνόρροια έδειξε στείρα παιδιά εγκυμοσύνης . Η εμμηνόρροια και η γέννηση ενός αγοριού . Εάν ένας άντρας δει ότι έχει εμμηνόρροια και έχει σεξουαλική επαφή με χρήματα, επιτρέπεται να κάνει σεξ . Και όποιος βλέπει τη γυναίκα του να έχει εμμηνόρροια, η βιομηχανία του θα εξαντληθεί ….

…Το μέτωπο : η αξιοπρέπεια και το κύρος του ανθρώπου και το ελάττωμα είναι η μείωση του κύρους και του κύρους . Και η αύξηση σε αυτό αν δεν μιλούσατε, ήταν απαραίτητο να γεννηθεί με έναν γιο που θα κυριαρχούσε στο σπίτι του . Λέγεται ότι όποιος βλέπει το μέτωπό του από σίδηρο, χαλκό ή πέτρα, που προστατεύεται από την κατάσταση ή την αγορά . Και για εκείνους που διαχειρίζονται τα προς το ζην από σιτάρι, και για τα υπόλοιπα, αυτό το όραμα τους μισεί στους ανθρώπους ….

…Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του διάσπαρτα μέχρι το φαλάκρα, φοβάται ότι τα χρήματά του θα φύγουν και η παρουσία του θα πέσει στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει μια φαλακρή γυναίκα, δείχνει κάτι με δίκη . Και όποιος το βλέπει σαν να είναι πολύ μεγάλος, ένα μέρος του κεφαλαίου του αφεντικού του θα φύγει και θα πληγεί από έλλειψη εξουσίας ή εξουσίας . Και ειπώθηκε ότι αν ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος είχε χρέος, πλήρωσε το χρέος του . Και όποιος το βλέπει σαν να χτυπάει, τότε αναζητά τα χρήματα του αφεντικού του, δεν επωφελείται από αυτό, παίρνει μόνο πρόβλημα από αυτόν, και η γυναίκα της Καραά είναι άγονη χρονιά . Η βλάβη στο ναό δείχνει τη βλάβη σε χρήματα . Και η ασθένεια στο μέτωπο, μια μείωση του πλούτου ….

…Είναι σε ένα όνειρο σε διάφορα πρόσωπα, καθώς το άσπρο ψωμί δείχνει καλή διαβίωση και ευημερία . Και το μαύρο ψωμί υποδηλώνει αγωνία στη ζωή, και ειπώθηκε : Κάθε καρβέλι δηλώνει ένα συμβόλαιο χρημάτων, το οποίο είναι είτε χίλια, εκατό, ή δέκα ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή και τι είναι κατάλληλο για αυτόν . Και το πικρό ψωμί είναι ένα πικρό ψωμί . Το γλυκό ψωμί είναι πιο ακριβό αν είναι σαν μέλι ή ζάχαρη . Και όποιος τρώει ψωμί με περιττώματα, τρώει μέλι με το κερί του . Το καλύτερο ψωμί είναι ο ώριμος φούρνος . Είναι ενδεικτικό του Ισλάμ, επειδή είναι ο πυλώνας της θρησκείας, η δύναμη της ψυχής και η ζωή της ψυχής, και μπορεί να αναφέρεται στη ζωή, και στα χρήματα που είναι η δύναμη της ψυχής . Το καρβέλι μπορεί να υποδηλώνει επίπληξη και το ζήτημα, και ίσως η μητέρα νταντά με την οποία είναι ο Σαλαντίν και η διατήρηση της γυναίκας, και το ψωμί που καθαρίζεται από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση και την όμορφη λευκή γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι διαχωρίζει το ψωμί μεταξύ ανθρώπων ή αδύναμων και είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα αποκτήσει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται, και αν είναι κήρυκας, αυτά είναι το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός εάν οι άνθρωποι που πήραν τη φιλανθρωπία του από αυτόν είναι πάνω του, και η φιλανθρωπία είναι η βρωμιά των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, του δίνει ψωμί, γιατί είναι χρήμα ή διαβίωση που του έρχεται από το χέρι κάποιου άλλου . Και όποιος βλέπει ψωμί στα σύννεφα, στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, και όλες οι πωλήσεις και τα τρόφιμα . Εάν θεωρείται σαν να ποδοπατείται στο έδαφος, τότε είναι μια μεγάλη ευημερία που οδηγεί σε αθλιότητα . Όποιος δει ένα νεκρό άτομο παίρνει ένα καρβέλι ψωμί για αυτόν, ή τον βλέπει να πέφτει από αυτό σε φωτιά, ή στο ύπαιθρο, ή σε πίσσα, και είναι αδρανής, τότε είναι αίρεση στην οποία καλείται και έναν πειρασμό στον οποίο πέφτουν οι άνθρωποι, οπότε το καρβέλι είναι το χρέος του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, χάθηκε, και αν ήταν αδύναμη στο χρέος, είναι κατεστραμμένη . Και όποιος βλέπει ότι ψήνει ψωμί τότε προσπαθεί να ζητήσει σύνταξη για να ζητήσει μόνιμη παροχή. Εάν το ψωμί φτάσει γρήγορα σε κατάσταση και παίρνει χρήματα στο χέρι του . Και το ρητό σας είναι ένα καρβέλι γονιμότητας, ευλογίας και διαβίωσης, και άλλοι το έχουν ζητήσει . Και αν είδε πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, θα βρει τους αδελφούς μας . Εάν έχει μια φραντζόλα κριθαριού, τότε είναι μια κακή μέση διαβίωσης, και αν δει μια φλοιώδη φραντζόλα, αραιώνει τα προς το ζην, και αν του δοθεί ένα κομμάτι ψωμί και το τρώει, αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι έξω και η ζωή του έχει λήξει. Εάν παίρνει ένα αλίευμα, τότε ένας άντρας είναι άπληστος . Και ο Largif για ανύπαντρη γυναίκα . Ένα καθαρό, ώριμο καρβέλι του Σουλτάνου είναι η δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του, και ο κατασκευαστής έχει συμβουλές για να το κάνει . Το ψωμί καλαμποκιού και τα ρεβίθια είναι σφιχτά και ακριβά . Και αν είδε ψωμί στα σκουπίδια, είναι φθηνό . Και ένα μεγάλο καρβέλι είναι ένα ευρύ ψωμί και μια μεγάλη διάρκεια ζωής . Και το ψωμί δείχνει ξέγνοιαστο εξαφανισμένο . Και το ψωμί κριθαριού για όσους δεν έχουν τη συνήθεια να το τρώνε είναι στενό και ακριβό, γιατί τρώγεται σε υψηλές τιμές . Και το ζεστό ψωμί είναι υποκρισία και η επιβίωση σε αυτήν την υποψία, επειδή η φωτιά παραμένει σε αυτό . Και όποιος βλέπει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, αυτή είναι η φτώχεια και η ανάγκη του . Και το ψωμί που καλύπτεται με ρούχα είναι πολλά χρήματα, τα οποία δεν ωφελούν τον ιδιοκτήτη και δεν πληρώνουν zakat . Το ψωμί Bagel είναι στενό στην πανσιόν για φαγητό γιατί ψήνεται μόνο από τους άπορους . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί χωρίς φαγητό, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και το ψωμί που δεν είναι μαγειρεμένο δείχνει υψηλό πυρετό . Και το ομιλητικό ψωμί για τους φτωχούς είναι άρρωστος και έχασε αυτό που περίμεναν : Είπε : Δηλώνει το αγόρι . Η κατανάλωση αφράτου ψωμιού είναι ένα προς το ζην, και ειπώθηκε : Η λιχουδιά του ψωμιού είναι βραχύβια ή λίγο κέρδος . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο μάρκες στο χέρι του, τρώει από αυτό και από αυτό, τότε ενώνει τις δύο αδελφές . Και το καρβέλι κέρδισε πολλά . Τα κέικ και τα παξιμάδια είναι υγιή για το σώμα . Το σάπιο ψωμί είναι φθηνότερο και αν έχει φτερά, βράζει . Και σπασμένο ψωμί, γονιμότητα, πλάτος και ένα ευχάριστο κέρδος . Και καρβέλι της συζύγου ή του γιου του ή για ένα ολόκληρο ή ντιρχάμ . Και το ξηρό μέρος του ψωμιού δείχνει την ανάγκη ως έμβρυο . Το κέικ είναι ένα ταξίδι και η είσοδος του σε κάποιον που δεν μπορεί να το φάει αποτελεί ένδειξη ανησυχίας, πικρής και αγωνίας . Και η τρυφερότητα είναι ένα ταξίδι, και μπορεί να δείχνει την ευκολία του σκληρού, και η απαλότητα του είναι δόξα, και όλα είναι κακά . Και το σάπιο ψωμί είναι διαφθορά στη θρησκεία, αποστασία από το Ισλάμ και διαφθορά της κατάστασης της γυναίκας . Τα διάφορα θραύσματα δείχνουν κέρδη από φιλανθρωπία ή υποκρισία . Και ο πολτός ψωμιού είναι χρήσιμη γνώση και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση . Οι φλούδες είναι υποκρισία, κολακεία και υποκρισία ….

…Όσο για το σιδέρωμα : έχει πρόσωπα . Όποιος το βλέπει ως ίχνος μιας αντίκας ή ενός Χαντίθ που βγαίνει από το δέρμα, θα χτυπήσει έναν κόσμο θησαυρού . Εάν συνεργαστεί με αυτό σε υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό, κερδίζει . Και αν ενεργήσει μαζί του σε ανυπακοή στον Θεό, τότε θα σιδερωθεί με αυτόν τον θησαυρό που συγκεντρώθηκε στον κόσμο την Ημέρα της Ανάστασης, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε, « Τότε το μέτωπό τους και ο νότος τους το απαγόρευαν .» Και ειπώθηκε ότι η επίδραση του παλαιού και του νέου σιδερώματος, εάν η κανέλα ξεφλουδίστηκε από αυτήν, δεν την έβλαψε, τότε είναι το καλύτερο φάρμακο, το πιο ενημερωτικό και το ισχυρότερο, τότε θα πραγματοποιηθεί η πορεία του φαρμάκου . Το σιδέρωμα ειπώθηκε οδυνηρά λόγια, και ειπώθηκε στρογγυλή καυτηρίαση, σταθερότητα στο θέμα του Σουλτάνου ή περιουσία διαφορετική από το Σουντά . Και το σιδέρωμα λέγεται ότι υποδηλώνει γάμο ή τοκετό . Και αφηγήθηκε ότι ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο σαν να είχα δύο πηγούνι στο στήθος μου . Εκείνος, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: « Θα ακολουθήσουν δύο χρόνια »….

…Εάν βλέπει πύον, αίμα ή κάποια στιγμή στο μηδέν, τότε ο khaddash λέει κάτι για το γδαρμένο και έπειτα αυτός που γρατσουνίζεται παίρνει χρήματα . Ένιωσα σαν το γρίπη του στο μέτωπό του : πεθαίνει γρήγορα . Και κάθε ίχνος στο σώμα που έχει πύον ή μια χρονική περίοδο, είναι χρήματα . Και κάθε αύξηση του σώματος, αν δεν βλάπτει τον ιδιοκτήτη του, είναι μια αύξηση στη χάρη ….

…Τι πιστεύετε ότι διαδίδετε τα υποκριτικά νέα της Νύχτας της Δύναμης σε ένα όνειρο; Είναι κοινό μεταξύ των ανθρώπων σε τέτοιες μέρες κάθε χρόνο για τον καθορισμό του Laylat al-Qadr, και ότι είναι η νύχτα αυτού του είδους, και πέρυσι μου φημολογήθηκε ότι έβαλα τη Νύχτα της Δύναμης ως τη νύχτα των είκοσι -πέντε, και για την εκπλήρωση της ευθύνης θα ήθελα να διευκρινίσω τα εξής : Ερώτηση / Υπάρχει ενδιαφέρον Προσδιορίστε τη νύχτα της εξουσίας; Ποια είναι η απόφαση για το τι κάνουν ορισμένοι στην ενημέρωση ή τον περιορισμό τους – με βάση τα οράματα – και με το πρόσχημα να τους παροτρύνουν να το πράξουν ή να αγωνιστούν για αυτά; Απαντώ σε αυτήν την ερώτηση μέσω των ακόλουθων σημείων : 1 / Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε εικασίες και δεν βασίζεται στην κοπή. Προειδοποιώ επίσης να μην εισαγάγω οράματα στην πτυχή της λατρείας, γιατί η θρησκεία έχει ολοκληρωθεί . 2 / Αναγνωρίζουμε ότι το όραμα του πιστού είναι αληθινό, και ότι είναι μέρος των μερών της προφητείας, και υποστηρίζουμε επίσης το κήρυγμα του καλού με αποδείξεις : το ρητό του Προφήτη [ Δεν υπάρχει τίποτα από την προφητεία εκτός από τους ευαγγελιστές . Είπαν : Ποια είναι τα καλά νέα; Είπε ότι το δίκαιο όραμα το βλέπει ο πιστός ή το βλέπει ο ίδιος ], αλλά το όραμα του πιστού μπορεί επίσης να είναι λανθασμένο, και δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον αλάθητο σήμερα που μπορεί να αποφασιστεί από αυτό ή από αυτό . 3 / Ότι αυτό το ummah εξέδωσε καλύτερα λόγια και καλύτερες πράξεις από το προηγούμενο, και έζησαν ολόκληρο το μήνα, και αυτό το ummah δεν θα είναι κατάλληλο εκτός από αυτό που είναι δίκαιο στην αρχή του . 4 / Ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, δεν ενημέρωσε τους Συνεργάτες για μια συγκεκριμένη νύχτα, αλλά μάλλον είπε ότι ήταν τις τελευταίες δέκα ημέρες, ή τις τελευταίες επτά ημέρες, και αυτό είπε αφού έμαθε ότι Μερικοί από τους συντρόφους του, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είδαν τη Νύχτα της Δύναμης σε ένα όνειρο, οπότε είπε όπως στο Χαντίθ που διηγήθηκε. Ο Αλ-Μπουχάρι στο Σαχχί του : [ Βλέπω τα οράματά σας να συγκρούονται – δηλαδή, συμφώνησαν – τις τελευταίες επτά ημέρες, οπότε όποιος τα ερευνήσει θα πρέπει να τα ερευνήσει τις τελευταίες επτά ημέρες . ~ Αυτό το ζήτημα ήταν ένα από τα σημαντικά ζητήματα με τα οποία συνεργάστηκαν οι Συνεργάτες, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, έως ότου αναφέρθηκε ότι συνήθιζαν να εκτελούν Ιτικαΐφ μέσα στις δέκα ημέρες, αναζητώντας το, και αυτό είναι προτού ορίσει ο Προφήτης τις τελευταίες δέκα ημέρες . 5 / Βλέπω τον ειρήνη του Προφήτη πολλές φορές τη νύχτα, και βγήκε για να πει στους συντρόφους έξω, μετά την Ονίσσα, και είπε ότι είδε σε ένα όνειρο ότι προσκύνησε σε νερό και λάσπη, ήρθε ένα σύννεφο Vmatart μέχρι την οροφή του Sal του τζαμιού – ήταν φύλλα φοίνικα – προσευχή και κρατήθηκε, ο αφηγητής είπε : Είδα τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, να προσκύνησε σε νερό και λάσπη, μέχρι που είδα ένα ίχνος λάσπης στο μέτωπό του, και αυτό είναι επιβεβαίωση του οράματός του, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, άφησε την πρωινή προσευχή με το πρόσωπό του γεμάτο λάσπη και νερό . 6 / Ήρθε στο Σαχχ ότι, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : [ Βγήκα για να σας πω για τη Νύχτα του Πεπρωμένου, και κοίταξα – δηλαδή, τσακώθηκα και υποστήριξα – έτσι και έτσι, και ανατράφηκε, και ελπίζω ότι θα ήταν καλό για εσάς …….] Χαντίθ . Ο Al-Subki al-Kabeer συνήγαγε από αυτήν την ιστορία, όπως αναφέρεται στο Fath al-Bari 4/286: Είναι επιθυμητό να κρύβεται η Νύχτα της Δύναμης σε όσους την είδαν . Αυτό συμβαίνει επειδή ο Θεός αποφάσισε στον προφήτη του ότι δεν τον ενημέρωσε για αυτό . Και όλα τα καλά είναι αυτά που προορίζονται για αυτόν, οπότε είναι επιθυμητό να τον ακολουθήσουμε σε αυτό . 7 / Το νόημα του ρητού του, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού : [ Μπορεί να είναι καλό για σένα ]: Εάν η Νύχτα της Δύναμης διοριστεί σε μια συγκεκριμένη νύχτα, θα περιοριστεί σε αυτήν, τότε η λατρεία λείπει σε άλλη , και αυτό συνέβη και συμβαίνει από πολλούς ανθρώπους, έτσι ώστε να υπάρχουν μερικοί που στέκονται για τη νύχτα που φημολογείται ότι είναι Laylat al-Qadr, και αφήνουν τα υπόλοιπα , και αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος – όπως εξηγήσαμε νωρίτερα -. 8 / Είναι καλύτερο για τους μουσουλμάνους να μην μεταδίδουν τέτοια νέα σχετικά με τον καθορισμό του Laylat al-Qadr ή να δημοσιεύουν μερικά από τα λόγια εκείνων που το εκφράζουν, ως τη νύχτα αυτού του και αυτού του μήνα, όταν αποδεικνύεται από οι σωστές αφηγήσεις, ότι η απόκρυψή της ήταν για σοφία και υπάρχει καλό για την ummah, και καλό για να ακολουθήσει ό, τι προήλθε από τον Αγγελιοφόρο, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . 9 / απαιτείται από τους μουσουλμάνους γενικά επιμέλεια και λατρεία και εργασία σε αυτόν τον ολόκληρο μήνα, ο τελευταίος από αυτούς και συγκεκριμένα δέκα , ήταν ο ειρήνης του Προφήτη όπως δήλωσε σε μια συνέντευξη με την Aisha : Εάν δέκα μπήκαν να σφίγγουν την ποδιά, και να ζήσουν για τη νύχτα, και ξύπνησε την οικογένειά του ] , και σε αυτή την αναφορά στο να προτρέψουμε να βελτιώσουμε το συμπέρασμα, ο Θεός σφραγίζει καλά για εμάς. Αμήν, Κύριε των κόσμων … Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Ο συμπονετικός πατέρας και ο ευγενής Σεΐχης δεν άφησαν τον γιο του σε αυτό το έρημο, έρημο μέρος στην έρημο της Μέκκας , χωρίς να τον λαχτάρα και να τον θυμηθούν , και χωρίς να τον επισκέπτονται κατά καιρούς , και σε μία από αυτές τις επισκέψεις , και το αγόρι είχε μεγαλώσει και μετακινηθεί , ανέχτηκε αυτό που έκανε ο πατέρας του στην αναζήτηση και τη δουλειά , η άποψη της Χεβρώνας – ειρήνης σε αυτόν – ότι του διατάχθηκε να σφαγιάσει αυτόν τον γιο του γιου του , και όταν οι προφήτες του Θεού κοιμόταν στα μάτια τους και δεν κοιμούνται στις καρδιές τους , τότε (το όραμα των προφητών είναι αποκάλυψη ), και αυτός είναι ο λόγος Χεβρώνα αποφασισμένη να εφαρμόσει την εντολή του Κυρίου του , και δεν τον συγχαρώ για τον προσδιορισμό αυτό , ότι ο Ισμαήλ είναι μόνη της , και ότι ήταν ευλογημένος μεγάλος Σεΐχης , στην ηλικία των ογδόντα έξι ετών , και αφού ελπίστηκε για χρόνια και χρόνια , παρά όλα αυτά , ο Θεός του Χαλίλ αποφάσισε να ολοκληρώσει ό, τι έγινε , την πίστη των πιστών , και η παράδοση του Μουσουλμάνου Μόνο στον Θεό , δείχνοντας την απόλυτη υπακοή και συμμόρφωση με την τάξη του Θεού , αυτό είναι το Ισλάμ ειδικό , αφού το Ισλάμ είναι υπακοή και συμμόρφωση στον Θεό , που είναι η πρώτη θρησκεία και άλλοι , και αυτό έχει περιγραφεί ο Θεός – ο Παντοδύναμος – αυτό , λέγοντας τον Παντοδύναμο ( αυτό είναι μια μάστιγα που φαίνεται ) από το Surat Avat στίχος 106 ότι η Χεβρώνα, αλλά η άποψη που δείχνει Αυτό είναι για τον γιο του να είναι ευγενικό στην καρδιά του και ευκολότερο γι ‘αυτόν να τον πάρει βίαια και να τον σφαγιάσει βίαια . Ας διαβάσουμε αυτά τα γενναιόδωρα στίχους (και είπε ότι εγώ είμαι πρόκειται να μου Κύριος , θα καθοδηγήσει μου , ο Κύριος να χορηγούν μου από την δίκαιος , γι ‘αυτό κήρυξε σ’ αυτόν ένα αγόρι που είναι Haleem , και όταν έφθασε μαζί του η Α.Ε. εγώ , ο πατέρας μου είπε ότι βλέπω σε ένα όνειρο ότι σε σφαγιάζω , οπότε δείτε τι βλέπετε . Είπε : Πατέρα, κάνε ό, τι σου διατάσσεται , θα με βρεις, Θεό, από τον ασθενή. , όταν έγιναν Μουσουλμάνοι και ένας λόφος στο μέτωπο , και η Nadenah ότι το όραμα του Αβραάμ έχει επικυρώσει Αληθινά καλά ευεργέτες Ndza , αυτή είναι μια μάστιγα που εμφανίζεται , και η μεγάλη σφαγή του Vdenah , και την αφήσαμε σε άλλους , ειρήνη στον Αβραάμ , καθώς και ανταμείβουμε ευεργέτες , ήταν ένας από τους πιστούς μας , και δώσαμε στον Ισαάκ έναν προφήτη των Δικαίων )….

…Όποιος απαγγέλλει την Surat Al-Duha τιμά τους φτωχούς και τα ορφανά . Αφηγήθηκε ότι ορισμένοι Αλαουίτες είδαν την Surat al-Duha γραμμένη στο μέτωπό του, και είπε στον Ibn Al-Musayyab ότι το διέσχισε κοντά στο τέλος, οπότε ο Alawite πέθανε μετά από μια νύχτα ….

…Όποιος την βλέπει σε ένα όνειρο με ένα όμορφο χειρόγραφο, δείχνει γνώση, καθοδήγηση και διατροφή με την ευλογία του, και ίσως η basmalah αναφέρεται στο παιδί και τον εγγονό να συνδέονται μεταξύ τους . Και ίσως έδειξε μια συνειδητοποίηση του παρελθόντος για να επαναλάβει τις επιστολές της . Δείχνει την επιδίωξη του γάμου . Και ίσως έδειξε καθοδήγηση μετά από παραπλανητική . Εάν γράφετε σε ένα όμορφο χειρόγραφο σε ένα όνειρο, ο θεατής θα κερδίσει τροφή και τύχη στην κατασκευή ή τη γνώση του . Και αν είναι γραμμένο νεκρό, είναι ένα έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό . Και ίσως η γραφή του έδειξε κέρδος στη φύτευση . Εάν διαγράφηκε μετά το γράψιμο και είχε πειραματιστεί ένα πουλί έφυγε από την ηλικία του βλέποντος και του κενού ζωντανού και αυτό μετριέται από τα βιβλία στα χέρια του κάτι από το Κοράνι ή άλλο, λέγεται ότι ο Χασάν Μπιν Αλί μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του είδε σε ένα όνειρο γραμμένο στο μέτωπό του ( και το πρωί, και τη νύχτα που σκοτεινιάζει ). Έτσι το έθεσε στον Σιντάντ μπιν Μουσαϊμπ, και είπε : Ω γιος του Αγγελιοφόρου, συμβουλευτείτε και ζητήστε συγχώρεση, οπότε έφυγε από τον κόσμο μετά από μια νύχτα . Εάν απαγγέλλει τον Μπασμάλα ενώ προσεύχεται, και το δόγμα του είναι να αφήσει τον Μπασμάλα στην προσευχή, τότε ο μπαμάλα του είναι απόδειξη ότι διαπράττει μια θρησκεία που δεν χρειαζόταν και μπορεί να υποδηλώνει μια τάση στον πατέρα χωρίς τη μητέρα και η μητέρα στον πατέρα, ή προτιμά μια σουντά από μια σάρκα, ή έναν ναφίλ από μια σουντά, ή αίρεση. Επιθυμητό . Και ό, τι γράφτηκε με αυτό σε ένα όνειρο θεωρείται, αν ήταν γραμμένο σε χρυσό, αυτό δείχνει τα προς το ζην και το ενδιαφέρον για την υπακοή ή τη μεταρρύθμιση των καλών καιρών, και μπορεί να υποδηλώνει την όμορφη ανάμνηση και τις καλές πράξεις . Και σκέφτηκε με τι γράφτηκαν τα στυλό, οπότε η γραμμή του όγκου είναι πετώντας χρήματα, η γραμμή του ερευνητή είναι μια διερεύνηση αυτού που θέλει, η γραμμή της γενεαλογίας είναι ανάλογη, η γραμμή αντιγραφής είναι απομονωμένη και η γραμμή της άγριας φύσης περιλαμβάνει κάτι μακρύ, και η γραμμή της ποίησης δείχνει αμέλεια και λατρεία, και η γραμμή του al-Rayhani είναι υποκρισία, και η γραμμή της σκόνης είναι μια ασθένεια στο μάτι . Και αυτό που γράφτηκε σε αυτό εκτός από αυτό, το να το γράφεις στην υπογραφή του Ezz και του Nasr και να το γράφεις στο χειρόγραφο του al-Waraqa θεωρείται δοκιμασία, και αν τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο από το γράψιμό του, τότε είναι απόδειξη του χρωματισμού στο δόγμα ή την πεποίθηση . Όσο για τα περίεργα στυλό που γράφτηκαν, όπως εβραϊκά, συριακά, χίντι και τα παρόμοια, αποτελεί ένδειξη περίεργων δηναρίων, συζύγων, σκλάβων ή σκλάβων ή εξοικείωσης με ξένους . Γράφτηκε από μια σιδερένια πένα που υποδηλώνει δύναμη, επιβίωση και σταθερότητα σε θέματα . Και αν το έγραψε με ασημένιο στυλό, και αν ήταν σαν το συνηθισμένο στυλό, υποδηλώνει την κατάσταση μεσολάβησης, ειδικά αν γράφτηκε με στυλό που ήταν στριμμένο ή δεμένο και αν το στυλό ήταν ίσιο και λεπτό, αυτό έδειχνε την τιμητική θέση ή τη γνώση και το έργο εκείνων που το έκαναν σε ένα όνειρο. Αν ήταν γραμμένο στο Kagd, μπορεί να έχει κάνει μια καλή πράξη ή να ακολουθήσει. Είναι υποχρεωτικό, και αν ήταν γραμμένο σε περγαμηνή, προσπάθησε να αναζητήσει κληρονομιά και αν ήταν σε κόκκινο, κίτρινο ή λευκό υφαντό ύφασμα, πέτυχε χαρά και ευχαρίστηση, και αν ήταν σε πράσινο ύφασμα, θα καταλάμβανε μαρτυρία με τον Θεό Παντοδύναμο . Και το να γράφεις με φως ή χρυσό είναι καλά νέα . Βλέποντας τα σημεία και το σχήμα στη basmalah σε ένα όνειρο : Εάν η Basmalah αναφέρεται στη σύζυγο, τότε της δείχνει, το σχήμα των χρημάτων της, τη συσκευή της, τα παιδιά της και το αλάθητο της, και αν αυτό δείχνει τα χρήματα, αυτό είναι το χρήσιμο εισόδημά του, και αν δείχνει προσευχή, αυτή είναι η Σουντά της, και αν δείχνει τη χώρα, αυτή ήταν η οικογένειά της και αξιοσημείωτες από μελετητές, αρετές και κυρίους των συναλλαγών. Από την ενορία και τα καταστήματα που κερδίζουν . Και τα σημάδια έκφρασης θεωρήθηκαν και θεωρήθηκαν σε ένα όνειρο : το υποκριτικό σημάδι είναι η θέση, το κάτω σημάδι είναι απομόνωση, το ανυψωμένο σημάδι είναι ύψος, θάνατος ή χώρος εργασίας, το σήμα σύνδεσης είναι ένας σύνδεσμος, το διακριτικό σημάδι είναι καταφατικό έχει σημασία, και το σημάδι του άγχους είναι η στενότητα σε θέματα και δυσκολίες, οπότε αυτό που μπήκε στο basmalah αυτών των σημείων την αποδίδει στη θρησκεία του βλέποντος ή στην κοσμική του ζωή, και επίσης, εάν είναι ανεπαρκής, τότε είδε τον Basmalah στο αντίθετο τάξη, όπως αυτός που κάνει τον Παντοδύναμο τον Παντοδύναμο τόπο Bismillah ή δίνει το όνομα του Θεού στο όνομα Bismillah. Γνωστό μεταξύ άλλων . Εάν κάποιος άλλος το έγραψε και το διέγραψε ο ίδιος, αυτό υποδηλώνει παραβίαση της διαθήκης, παραίτηση του Ισλάμ ή ότι εξοικονομεί με όσα έχει γνώση και χρήματα . Και αν ο αναζητητής το έκανε σε ένα όνειρο ενώ ήταν άρρωστος, τότε θα θεραπευόταν, και αν ήταν αμαρτωλός, τότε θα μετανοούσε, και ίσως παντρεύτηκε και είχε καλά παιδιά ή κέρδισε από το εμπόριο . Και όποιος βλέπει ότι απαγγέλλει στον ύπνο του Στο Όνομα του Θεού, ο πιο ευγενικός, ο πιο ελεήμων, τότε ο Θεός Παντοδύναμος ρίχνει την ευλογία στα χρήματά του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα μάτι ή μάτια στο χέρι του, είτε πρόκειται για τα μάτια ενός ανθρώπου είτε για κάποιον άλλο, τότε είναι σε κάθε περίπτωση χρήματα, και το μέτωπο είναι το στολίδι του ανθρώπου και της θρησκείας του. Όποιος βλέπει σε αυτό είναι καλό και όμορφο, ή τι συμβαίνει σε αυτόν ως αποτέλεσμα, τότε η ερμηνεία του σε αυτό και αν βλέπει διαφορετικά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του και ίσως η εξουσία δείχνει προσευχή και προσκύνημα ….