Και όποιος βλέπει ότι είναι ο βασιλιάς ενός αιχμαλώτου, τότε είναι αξιέπαινος, και το όραμα του αιχμαλώτου είναι κρίση και το ύψος του είναι καλό ….

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Κάμπινγκ Εάν ονειρεύεστε να κάνετε κάμπινγκ στο ύπαιθρο, μπορείτε να περιμένετε μια αλλαγή στις υποθέσεις σας, και επίσης να προετοιμαστείτε για ένα μακρύ και κουραστικό ταξίδι . Αν δείτε στρατόπεδα, ένας αριθμός φίλων σας θα μετακομίσει σε νέες χώρες και τα έργα σας θα φαίνονται ζοφερά . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι βρίσκεται σε στρατόπεδο, αυτό σημαίνει ότι ο αρραβωνιαστικός της θα δυσκολευτεί να την πείσει να επιλέξει την ημέρα του γάμου και θα αποδείξει ότι είναι καλός σύζυγος . Και αν είναι σε στρατόπεδο στρατού, θα παντρευτεί με την πρώτη ευκαιρία . Εάν μια παντρεμένη γυναίκα ονειρεύεται ότι βρίσκεται στη σκηνή ενός στρατιώτη, κινδυνεύει να προδώσει το όνομα του συζύγου της και το δικαστήριο διαζυγίου μπορεί να είναι το τέλος ….

…Κουρτίνα : Όποιος ρίχνει ένα ένδυμα με βελόνα, έδαφος ή κλωστή, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά και αν το σκουπίσει με κόμπο, τότε γυρίζει από στρατόπεδο σε στρατόπεδο ….

…Είναι σε ένα όνειρο ένας έντιμος και απόρθητος άνθρωπος . Και σφαγή ενός κριού για να μην τρώγονται, σκοτώνοντας έναν μεγάλο και έντιμο άνθρωπο ή έναν εχθρό . Αν δει τα σφαγεία κριών σε ένα μέρος, θα σκοτώσει ανθρώπους εκεί σε πόλεμο . Εάν σφαγιάσει ένα κριάρι, θα νικήσει με έναν μεγάλο εχθρό, και αν ήταν άρρωστος θα θεραπεύονταν . Και όποιος βλέπει ότι οδηγεί ένα κριάρι και το στραγγίζει όπου θέλει, θα νικήσει έναν τεράστιο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι έχει σπάσει τα κέρατα ενός κριού ή ενός από αυτά, θα προκαλέσει θυμό σε έναν μεγάλο άνθρωπο . Και όποιος βλέπει ότι παλεύει ένα κριάρι, πολεμά έναν σπουδαίο άνθρωπο . Και όποιος δει ένα κριάρι πέθανε, τότε είναι ο θάνατος ενός μεγάλου άνδρα . Και όποιος βλέπει ότι ένα κριάρι σφαγείται και η σάρκα του διαιρείται, τότε ένας γέρος θα πεθάνει και τα χρήματά του μοιράζονται . Και αν σκότωσε ένα κριάρι για φαγητό, αν ήταν ελεύθερος σκλάβος, και αν ήταν αιχμάλωτος, επέζησε, και αν φοβόταν, ασφάλεια, και αν ήταν χρέος, πλήρωσε το χρέος του και αν το έκανε να μην εκτελέσει το Χατζ και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει . Και όποιος σφαγιάζει και κολακεύει έναν κριό παίρνει τα χρήματα του εχθρού του, και αν τρώει από το κρέας του, θα φάει από τα χρήματά του . Αν κάποιος δει ένα σφαγμένο κριάρι στο σπίτι του, ορισμένοι από τους συγγενείς του θα πεθάνουν . Εκείνος που βλέπει ότι υποκύπτει ένα κριάρι, και ο Σουλτάνος ​​θα υποστεί βασανισμό ή φυλάκιση, και ο κριός μπορεί να είναι κηδεμόνας . Και όποιος βλέπει ότι έρχεται με τα κεφάλια των κριών, ξαπλώνει με τα κεφάλια των εχθρών του . Το μαλλί του Ραμ είναι χρήματα . Και ο κριός υποδηλώνει το μουσεζίν ή τον βοσκό . Και ο κριός είναι διοικητής του στρατού . Και όποιος δει ένα κριάκι να τρέχει, θα πάρει κάτι από τον εχθρό του που μισεί, και αν τον κόψει, θα πληγωθεί . Και όποιος δει ένα πρόβατο έγινε κριός, τότε η γυναίκα του δεν είναι έγκυος, και ακόμη και αν δεν έχει γυναίκα, θα κερδίσει δύναμη, δόξα και νίκη επί του εχθρού του . Και το μαύρο των κριών αποδίδεται στους Άραβες, και το λευκό στους Πέρσες ….

…Γυαλί : Ό, τι φτιάχνεται από αυτό, μεταφέρεται με ματαιοδοξία και σπασμένο με χρήματα . Και ο φάκελος γι ‘αυτόν είναι ένα σκάφος, τη γυναίκα, υπάλληλος, ή άλλες γυναίκες . Και η αφθονία του στο σπίτι είναι ένδειξη της συγκέντρωσης γυναικών για το καλό ή για το κακό . Όσον αφορά τον βρόχο : όποιος προσκολλάται σε μια λαβή ή βάζει το χέρι του σε αυτήν, αν είναι άπιστος, αγκαλιάζει το Ισλάμ και προσκολλάται στην πιο αξιόπιστη λαβή και αν ξυπνήσει με το χέρι του σε αυτό, θα πεθάνει στο Ισλάμ . Και δείχνει την παρέα του κόσμου και συνεργάζεται με την επιστήμη και το βιβλίο ….

…Rawda : Όσο για τον παιδικό σταθμό της άγνωστης ουσίας, του οποίου οι εγκαταστάσεις μπορεί να περιγραφεί μόνο με greenness του, αυτό δείχνει ότι το Ισλάμ για την φρεσκάδα του και την καλή ευθυμία . Ερμηνεύτηκε από τον Προφήτη, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, και υποδηλώνει το Ισλάμ σε κάθε τόπο αρετής και τόπου όπου υπακούεται ο Θεός, όπως ο τάφος του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το ξύρισμα του zikir και τα τζαμιά της καλοσύνης, και η αποδοχή των λαών της δικαιοσύνης, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : « Αυτό που είναι ανάμεσα στον τάφο μου και στον άμβωνα μου είναι ένας κήπος του Paradise Riad ». Και το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : «Ο τάφος είναι είτε ένας κήπος από τους κήπους του Παραδείσου ή ένας λάκκος από τα λάκκα της φωτιάς ». Ο Αλ-Ρούντα μπορεί να αναφέρεται στο Κοράνι, και σε κάθε βιβλίο για τη γνώση και τη σοφία, σύμφωνα με το ρητό τους , τα βιβλία είναι το νηπιαγωγείο των σοφών και η ευχαρίστηση των μελετητών . Και το νηπιαγωγείο μπορεί να υποδηλώνει τον ουρανό και το νηπιαγωγείο του, έτσι όποιος βγαίνει από ένα λιβάδι σε ένα έλος, ή σε μια μαύρη ή καμένη γη, ή στη ζωή και τους σκορπιούς, ή σε στάχτη ή κοπριά, ή σε πτώση στη θάλασσα, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν είναι δ EAD, ανταλλάξτε τον Παράδεισο με φωτιά και βασανιστήρια. . Αν αυτό φαίνεται για έναν ζωντανό μουσουλμάνο, άφησε το Ισλάμ με απιστία ή αίρεση . Ή από τις ταινίες του και τις συνταγές της οικογένειάς του μεγάλη και αμαρτία . Όσο για αυτόν που βλέπει τον εαυτό του σε έναν κήπο να τρώει από τα λαχανικά του ή να μαζεύει ό, τι είναι μέσα του, εάν ήταν κατά τη διάρκεια του Χατζ, ή εάν ήταν μέσα σε αυτό το όνειρο, θα ζητούσε το Χατζ . Αν ήταν στη Μέκκα προσόντα να επισκεφθεί τον τάφο του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, αυτό έγινε για αυτόν και επισκέφτηκε τον τάφο του, και αυτό που έτρωγε ή συνέλεξε θα ήταν ανταμοιβή και ανταμοιβή για αυτόν . Αν αυτό το βλέπει ένας άπιστος που αγκάλιασε το Ισλάμ από την απιστία του και μπήκε στο Ισλάμ στο στήθος του, και αν ήταν αμαρτωλός, μετανοήθηκε από την κατάστασή του και απομακρύνθηκε από την ανάμειξή του, και αν ήταν μαθητής της γνώσης και του Κορά ένα, πέτυχε ότι σύμφωνα με ό, τι έτρωγε σε ένα όνειρο ή το συνδύαζε, αλλιώς αυτό θα ήταν η ανταμοιβή μιας συγκέντρωσης που παρακολούθησε την ημέρα του ή αύριο της νύχτας του, όπως μια Παρασκευή που μαρτυρεί, μια κηδεία που προσεύχεται, ή τους τάφους των καλών ανθρώπων που το επισκέπτονται ….

…Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σαν να κρατείται αιχμάλωτος, οι πόρτες της ζωής θα μπλοκαριστούν γι ‘αυτόν, σαν να εμποδίζεται η ουρήθρα του από ούρα . Και δείχνει ότι έχει ένα χρέος που δεν μπορεί να εξοφλήσει ….

Όσον αφορά τις οικογένειες, όποιος βλέπει ότι είναι φυλακισμένος, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν και πάσχει από σοβαρές, και όποιος βλέπει ότι είναι αιχμάλωτος βασιλιάς, τότε αξίζει τον κόπο, και το όραμα των αιχμαλώτων είναι κρίση και είναι υψηλός και άξιος.

…Η θυσία σε ένα όνειρο αποτελεί απόδειξη της εκπλήρωσης ενός όρκου, της απελευθέρωσης από τις αντιξοότητες και της ασφάλειας του ασθενούς . Ίσως αυτό να δείχνει τη διαβίωση και τα οφέλη των ζώων . Εάν σε ένα όνειρο πλησίασε μια καμήλα, ίσως ήρθε την Παρασκευή την πρώτη ώρα, και αν ήταν κοντά σε μια αγελάδα, μπορεί να έρθει την Παρασκευή τη δεύτερη ώρα, και αν πλησίασε ένα κριάρι, μπορεί να έρθει την Παρασκευή το την τρίτη ώρα, και αν έφερε ένα κοτόπουλο σε ένα όνειρο, μπορεί να έρθει την Παρασκευή την τέταρτη ώρα, και αν το έφερε πιο κοντά Σε ένα όνειρο, ένα αυγό μπορεί να είχε έρθει την Παρασκευή στην πέμπτη ώρα . Και ίσως η θυσία έδειξε τον έλεγχο της κατανομής των χρημάτων . Όσον αφορά τη θυσία, είναι μια καλή είδηση ​​ανακούφισης από όλες τις ανησυχίες και την εμφάνιση της ευλογίας. Εάν ο οραματιστής είναι έγκυος γυναίκα, θα γεννήσει έναν καλό γιο, και όποιος βλέπει ότι θυσίασε μια καμήλα, αγελάδα ή κριάρι, τότε ελευθερώστε ένα λαιμό . Και όποιος βλέπει ότι είναι θυσία ενώ είναι σκλάβος, θα ελευθερωθεί . Εάν ο οραματιστής ήταν αιχμάλωτος, τότε θα απαλλασσόταν από τις οικογένειες . Και αν ο οφειλέτης τον δει, το χρέος του θα πληρωθεί, και αν είναι φτωχός, θα γίνει πλούσιος, και αν φοβάται, είναι ασφαλής . Και όποιος το βλέπει σαν να μοιράζει το κρέας της θυσίας του στους ανθρώπους, θα απελευθερωθεί από τις ανησυχίες του και θα λάβει δόξα και τιμή . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κλέψει κάτι από το μυστήριο, τότε βρίσκεται στον Παντοδύναμο Θεό . Μερικοί από τους εκφραστές είπαν : Εάν ο ασθενής δει ότι θυσιάζει, το όραμά του δείχνει το θάνατό του . Μερικοί από αυτούς είπαν : ότι θεραπεύεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι ήταν αιχμάλωτος και ευλογημένος, τότε είναι ο αντίστοιχος του ….

…Υποθήκη : Όποιος βλέπει ότι είναι όμηρος σε ένα μέρος, τα οράματά του δείχνουν ότι έχει αποκτήσει πολλές αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Κάθε ψυχή έχει ό, τι έχει αποκτήσει ως όμηρο ). Λέγεται ότι ο ενυπόθηκος είχε συλληφθεί, και αν είδε ότι είχε υποθήκη μαζί του, τότε κακοποιήθηκε σε κάτι και υποτιμούσε το δικαίωμά του, έφτασε στα δεξιά του λόγω του υποθήκη με τον οποίο είχε υποσχεθεί η υπόσχεση, και ο ενυπόθηκος κρατήθηκε αιχμάλωτος από αμαρτία ή χρέος με τον ενυπόθηκο, καθώς και τον υποθήκη έως ότου εξαργυρώθηκε η υποθήκη του ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας αιχμάλωτος έχει αποκωδικοποιήσει τον εαυτό του, θα αγωνιστεί για την επιτυχία του επόμενου ….

…Το σιτάρι είναι σε ένα όνειρο ειλικρινά χρήματα στην κούραση . Και όποιος είδε ότι είχε αγοράσει σιτάρι, θα κέρδιζε χρήματα και γονιμότητα, και θα προσθέσει στα παιδιά του . Αν είδε έναν σουλτάνο να κινεί σιτάρι με το χέρι του, η τιμή του φαγητού θα αυξανόταν . Και όποιος βλέπει ότι έχει καλλιεργήσει σιτάρι, θα κάνει κάτι που ευχαριστεί τον Παντοδύναμο Θεό . Αν συνεχίσει να τα φυτεύει, τη διατροφή του τζιχάντ, και όποιος πιστεύει ότι έχει φυτεύσει σιτάρι και έχει καλλιεργήσει κριθάρι, τότε η δημοσιότητά του είναι καλύτερη από το κρεβάτι του, και αν το αίμα μεγαλώσει τότε καταναλώνει τοκογλυφία και αν τρώει υγρό σιτάρι τότε είναι καλό στις τελετές σας . Η πράσινη ακίδα είναι μια γόνιμη χρονιά, η ξηρή ακίδα είναι εφικτή χρονιά, και η ακίδα που συλλέγεται στο χέρι του ή σε ένα μπολ ή στην αρχή είναι χρήματα που ο ιδιοκτήτης του παίρνει από τα κέρδη άλλων . Αν δει ότι μαζεύει ό, τι έπεσε από τις διάσπαρτες αιχμές σε μια φυτεμένη συγκομιδή που γνωρίζει τον ιδιοκτήτη της, τότε θα χτυπήσει τον ιδιοκτήτη των καλλιεργειών με διάσπαρτα αγαθά που απομένουν . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι συγκομίζει καλλιέργειες σε άλλη εποχή εκτός από την εποχή του, τότε είναι θάνατος σε αυτό το στρατόπεδο, πόλεμος και διαφωνία . Εάν τα αυτιά είναι μηδενικά, τότε είναι ο θάνατος των πρεσβυτέρων, και αν είναι πράσινο, είναι ο θάνατος της νεολαίας ή η δολοφονία τους . Και όποιος τρώει ξηρό σιτάρι, δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Και όποιος βλέπει σιτάρι παίρνει κάτι καλό από έναν βασιλιά . Το Frick είναι απαγορευμένο χρήμα . Όποιος πουλάει σιτάρι με κριθάρι σε ένα όνειρο αντικαθιστά το Κοράνι με την ποίηση . Και σιταριού στο κρεβάτι το σχοινί της γυναίκας . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έτρωγε ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, δεν του άρεσε, και όποιος είδε ότι το στομάχι, το στόμα ή το δέρμα του είχε γεμίσει με ξηρό σιτάρι, αυτός ήταν ο θάνατος της ζωής του. Διαφορετικά, όσο έμεινε μέσα του, αυτό που είχε απομείνει από τη ζωή του . Και όποιος βλέπει ότι έτρωγε υγρό πράσινο σιτάρι, τότε είναι καλός, τότε είναι ένας ερημίτης στη θρησκεία ….

…Ο Ντάνιελ είπε : Το όραμα της βροχής ερμηνεύεται με καλοσύνη και έλεος από τον Παντοδύναμο Θεό αν είναι γενικό για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Αυτός είναι που κατεβαίνει τη βροχή αφού πέσουν και διαδώσει το έλεός του. ~ Αν η βροχή πέσει τη στιγμή της, οι άνθρωποι την αγαπούν και είναι ικανοποιητική, και αν έρθει σε μια εποχή διαφορετική από την ώρα της, οι άνθρωποι δεν την αγαπούν και κατηγορείται. Η βροχή ήταν ιδιαίτερη, όπως κατέβηκε σε ένα σπίτι ή σε ένα στρατόπεδο, καθώς είναι μια ασθένεια και μια ασθένεια ή μια ταλαιπωρία και αγωνία, και αν η βροχή πέφτει άνετα, είναι καλό ή όφελος ….

…Όσον αφορά τις πάπιες, είναι πλούτος και χάρη, και όποιος βλέπει πολλές πάπιες στο σπίτι ή στο στρατόπεδο του, φωνάζει, υποδηλώνει θλίψη και ατυχία ….

…Η θάλασσα : Όσον αφορά τη θάλασσα, αναφέρεται σε όλους όσους έχουν εξουσία πάνω στη δημιουργία, όπως βασιλιάδες, σουλτάνοι, συλλέκτες, κυβερνήτες, μελετητές, αφέντες και πνεύματα για τη δύναμή του και τον μεγάλο κίνδυνο, καθώς και τη λήψη και τη δωρεά του και τα χρήματά του και τις γνώσεις του για το νερό του, και κατευθύνει τους άντρες του ή τις δυνάμεις του ή τα επιχειρήματα και τις εντολές του, τα ψάρια του είναι υπήκοοι του, οι άντρες του είναι τα προς το ζην και τα χρήματά του ή τα θέματα και η ηγεσία του, και τα ζώα του Βοηθοί και μαθητές του, τα πλοία του , οι στρατιώτες του, οι κατοικίες του, οι γυναίκες του, οι διαχειριστές του, το εμπόριό του, τα καταστήματα, τα βιβλία, τα Κορά, και η νομολογία . Και η θάλασσα μπορεί να δείχνει στον κόσμο και τις φρίκης της ότι κάποιος λατρεύει και χρηματοδοτεί, και φτωχάει έναν άλλο και τον σκοτώνει, και τον κατέχει σήμερα και τον σκοτώνει αύριο, τον προετοιμάζει για σήμερα και τον καταστρέφει μετά από αυτόν . Τα πλοία τους, οι αγορές τους, οι εποχές τους και τα τρέχοντα ταξίδια τους, εμπλουτίζουν τους ανθρώπους και φτωχούς άλλους . Και οι άνεμοι του είναι τα προς το ζην, τα νούμερα, τα ατυχήματά του, τα Τουαρέγκ, οι κάτοικοι του, τα ψάρια του, τα προς το ζην, τα ζώα και τα ζώα του, τα παράσιτά του, τα Τουαρέγκ, οι βασιλιάδες και οι κλέφτες του, και οι ανησυχίες και η καταστολή του . Έχει δύναμη αν αυτό είναι το καλοκαίρι και σε αυτήν τη θάλασσα, ή επιπλέει στη γνώση και αναμιγνύεται με τους μελετητές, ή επεκτείνεται σε χρήματα και εμπορεύεται στο βαθμό του επαίνους του στη θάλασσα και τη δύναμή του πάνω στο νερό, και αν αυτός βυθίζεται στην κατάστασή του και δεν πεθαίνει όταν πνίγεται, ούτε χτυπιέται, ή σε κατάσταση αγωνίας, πλέει ενώ βρίσκεται σε αυτό. Και από το ρητό τους ότι πνίγηκε σε αυτόν τον κόσμο και πνίγηκε στην ευδαιμονία και τη γνώση, και με την εξουσία, και αν κάτι πεθάνει, πνίγει, αλλοιώνει το χρέος του και η πρόθεσή του είναι λάθος για ό, τι απαιτείται, για να ανταποκριθεί στο γέννηση και πνιγμός . Αλλά αν μπήκε ή κολυμπήθηκε μέσα στο χειμώνα και το κρύο, ή ενώ κουνιζόταν, τον έφερε μια καταστροφή από τον Σουλτάνο, είτε φυλάκιση ή βασανιστήριο, είτε ασθένεια, υγρασία και επιβλαβείς ανέμους, ή θα μπεί σε θανατηφόρα ηρεμία . Εάν πνίγηκε εκείνη τη στιγμή, σκοτώθηκε στο στρατόπεδο του ή το χρέος του είχε αλλοιωθεί σε μια Φίτνα . Και όποιος παίρνει από το νερό του, το πίνει ή το παίρνει, μαζεύει χρήματα από μια δύναμη σαν αυτόν, ή κερδίζει από αυτόν τον κόσμο προς αυτόν . Και όποιος μπαίνει στη θάλασσα και την χτυπά από τον βυθό της, λάσπη ή λάσπη, είναι από τον μεγαλύτερο βασιλιά ή από την εξουσία αυτού του τόπου . Και όποιος κόβει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι στην άλλη πλευρά, θα κόψει με ψίθυρο και τρόμο ή από φόβο, και θα σωθεί από αυτό . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Αυτός που είδε τη θάλασσα χτύπησε κάτι που περίμενε και όποιος είδε ότι πολεμούσε τη θάλασσα, τότε μπαίνει στο έργο του βασιλιά και είναι απατηλός από αυτό, οπότε αν πίνει όλο το νερό του, αυτός κατέχει τον κόσμο και επεκτείνει τη ζωή του, και χτυπά όπως τα χρήματα του βασιλιά ή τη δύναμή του, ή ο ομόλογός του είναι στην κατοχή του . Αν το έπινε μέχρι να του το αφηγηθεί, τότε λαμβάνει από τον βασιλιά χρήματα με τα οποία χρηματοδοτεί με τη μεγάλη ζωή και τη δύναμή του, και αν αντλήσει από αυτό, αναζητά από τον βασιλιά μια δουλειά και την παίρνει όσο προέρχεται από αυτό. Εάν το έχυνε σε ένα δοχείο, θα έπαιρνε πολλά χρήματα από έναν βασιλιά ή ο Θεός Παντοδύναμος θα του έδινε μια κατάσταση στην οποία θα συλλέγει χρήματα. Η πολιτεία είναι ισχυρότερη, ευρύτερη και πιο ανθεκτική από τη θάλασσα, επειδή είναι το δώρο του Θεού . Και όποιος κάνει μπάνιο από τη θάλασσα, οι αμαρτίες του θα είναι εξιλεωμένοι για αυτόν και η ανησυχία του για τον βασιλιά θα αφαιρεθεί . Και αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα, μένει στις αμαρτίες . Και όποιος βλέπει τη θάλασσα από μακριά, βλέπει τρόμο, και ειπώθηκε ότι κάτι θα έρθει κοντά του που ελπίζει . Είναι καλύτερα να βλέπεις τη θάλασσα ήρεμα από το να έχεις ταραχώδη κύματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πιάσει ένα κοράκι και το έχει κρατήσει στο χέρι του, τότε είναι στην αλαζονεία της εντολής του και είναι άκυρο από αυτό που ζητά. Και όποιος βλέπει ένα κοράκι σε ένα σπίτι ή ένα στρατόπεδο, τότε σε αυτό το μέρος ένα ανήθικο άτομο, και όποιος βλέπει ένα κοράκι που πέφτει μεταξύ των χεριών του, τότε τον χτυπά ως μάτι, και αν τον δει να κοιτάζει στο έδαφος τότε είναι ο θάνατος του γείτονα. Ψάχνει το έδαφος ανάμεσα στα χέρια του και μετά κάνει κάτι που μετανιώνει ή του φαίνεται για κάτι για το οποίο έχει μπερδέψει…

…Σιτάρι : είναι επιτρεπόμενα χρήματα σε ταλαιπωρία και δυσκολίες, και η αγορά σιταριού δείχνει ότι τα χρήματα έχουν χτυπηθεί με αύξηση στα παιδιά. Η καλλιέργεια σιταριού είναι έργο στη χαρά του Παντοδύναμου Θεού και η προσπάθεια καλλιέργειάς του υποδηλώνει τζιχάντ . Εάν το βλέπει σαν να σπείρει σιτάρι και να μεγαλώσει κριθάρι, τότε δείχνει ότι είναι καλύτερο στο εξωτερικό από ότι είναι μέσα . Εάν σπέρνει κριθάρι και το σιτάρι μεγαλώνει, το θέμα είναι αντίθετο με το πρώτο . Και αν σπείρει σιτάρι και μεγαλώσει αίμα, θα έτρωγε τοκογλυφικό . Και η πράσινη ακίδα γόνιμη το sunnah, και η ξηρή ακίδα που μεγαλώνει στο πόδι της είναι η στείρα της Σουντά, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε στην ιστορία του Ιωσήφ και την ακίδα στο χέρι ενός ατόμου, ή σε ένα αλώνι ή ένα εμπορευματοκιβώτιο, χρήματα που παίρνει ο ιδιοκτήτης του από τα κέρδη άλλων, ή από γνώσεις που μαθαίνει . Αφηγήθηκε ότι μου άρεσε ο Χαντάν σαν να είχε πουλήσει σιτάρι για κριθάρι, τότε είπε στον αλ-Σαμπί για το όραμά του και είπε : Αντικατέστησε την ποίηση με το Κοράνι . Και όποιος πάρει το χάσμα Al-Sanabel από μια φυτεία που γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, θα έχει χρήματα που διαχωρίζονται από τον ιδιοκτήτη του . Αν δει ότι η σπορά συγκομίζεται σε διαφορετικό χρόνο, τότε αυτό δείχνει θάνατο σε εκείνο το στρατόπεδο ή τον πόλεμο . Εάν τα αυτιά είναι μηδενικά, τότε δείχνει το θάνατο των ηλικιωμένων . Εάν είναι πράσινο, τότε είναι ο θάνατος ή η δολοφονία των νέων . Και το σιτάρι στο κρεβάτι είναι το σχοινί της γυναίκας, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι φύτεψε καλλιέργειες είναι το σχοινί της γυναίκας του. Αν δει ότι οργώνει στη γη κάποιου άλλου και γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε παντρεύεται τη γυναίκα του . Και όποιος σπέρνει έναν σπόρο στον δικό του χρόνο, έχει κάνει καλή δουλειά . Αν ήταν ένας wali που πέτυχε μια δύναμη, αν ήταν ένας έμπορος που κέρδισε κέρδος, και αν ήταν χυδαίος, τότε έγινε μουλάρι, και αν ήταν ασκητής που πέτυχε την ευσέβεια . Εάν αυτό που σπείρει μεγαλώσει, τα νέα είναι αποδεκτά και αν τα θερίσει, θα ανταμειφθεί . Όποιος βλέπει ότι τρώει βρασμένο ή ξηρό σιτάρι, θα απογοητευτεί . Όποιος βλέπει ότι το στομάχι, το δέρμα ή το στόμα του είναι γεμάτο με ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, τότε αυτός είναι ο θάνατος της ζωής του, διαφορετικά, γιατί αυτό που μένει σε αυτόν θα είναι αυτό που απομένει από τη ζωή του . Και όποιος περπατούσε ανάμεσα σε ένα συγκεντρωμένο φυτό, περπατούσε ανάμεσα στις τάξεις των Μουτζαχεντίν . Και ειπώθηκε ότι η μεταμόσχευση είναι έργο των γιων του Αδάμ, εάν είναι γνωστό, η θέση του είναι παρόμοια με τα μέρη της μεταμόσχευσης στο μήκος της . Λέγεται στην παροιμία : «Εκείνος που σπέρνει το καλό θερίζει, και αυτός που σπέρνει το κακό, αποκτά τύψεις ». Ο ποιητής είπε : Εάν δεν σπέρνατε και είδατε έναν θεριστή … θα μετανιώσατε για την παραμέληση κατά τη στιγμή της σποράς και εάν η σπορά παραβίασε αυτό το χαρακτηριστικό, τότε είναι άνδρες που μαζεύονται στον πόλεμο . Οι θερισμένοι σκοτώθηκαν . Ο Θεός, μπορεί να δοξασθεί και να υψωθεί, είπε: « Αυτό μοιάζει με αυτούς στην Τορά και με την ομοιότητά τους στη Βίβλο, ως σπόρος που έβγαλε την ακτή του, το επαίνεσε, έτσι το εκμεταλλεύτηκε ». Αν είδε ότι έτρωγε υγρό πράσινο σιτάρι, τότε είναι καλός και είναι ερημίτης στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει ότι έχει έναν γνωστό σπόρο, τότε αυτό είναι το έργο του στη θρησκεία ή στον κόσμο του . Με οποιοδήποτε από αυτά, αυτό που συνάγεται από τα λόγια του ιδιοκτήτη του οράματος και του διευθυντή του, και αν ήταν στη θρησκεία του, τότε η ανταμοιβή για το έργο του είναι στη θρησκεία του στο ποσό αυτής της φύτευσης, το ποσό και το όφελος, και αν ήταν στον κόσμο του, ήταν ένα χρηματικό ποσό που θα γινόταν σε αυτόν και μια ανταμοιβή για τη δουλειά . Αν το έργο του είναι στα κοσμικά του ζητήματα, και βλέπει το ένδυμά του σύμφωνα με αυτό που βλέπει από την κατάσταση της φύτευσης, τότε αυτά τα χρήματα παραμένουν συγκεντρωμένα έως ότου βγει η αγάπη από την ακίδα, και αν βγει, τα χρήματα χωρίζονται από την πρώτη του κατάσταση, εκτός από το ότι είναι αξιοπρεπές από τα χρήματα σε δυσκολίες ή εξαπάτηση, ειδικά αν ήταν σιτάρι, και αν ήταν κριθάρι, είναι το καλύτερο και συγχαίρει για την υγεία του σώματος και την ελαφρότητα των προμηθειών . Εάν είναι ακριβές, τότε τα χρήματα θεωρούνται δεδομένα, και είναι καλύτερα από το σιτάρι, και καλύτερα από το ψωμί, επειδή το ψωμί έχει αγγιχτεί από τη φωτιά ….

…Τα ονόματα των αλόγων είναι τα άλογα, ένα από τα οποία είναι το άλογο, η φοράδα, το άλογο και το πουλάρι, και ανάμεσά τους είναι το kaddish, το αγκυροβόλιο και η πέτρα . Όποιος δει ένα άλογο μαζί του σε ένα όνειρο δηλώνει το εύρος της ζωής του και τη νίκη του επί των εχθρών του . Αν έβλεπε ότι ανέβαινε σε άλογο, και ήταν κατάλληλος για ιππασία, έλαβε τιμή και χρήματα, και ίσως φίλησε έναν άνδρα ως άλογο, και ίσως ταξίδεψε και αυτό το ταξίδι προέρχεται από τους Πέρσες . Αν ένα άλογο ήταν προστατευμένο από τον εχθρό του, και αν ήταν προίκα, δόθηκε ένα όμορφο αγόρι, και αν ήταν βαρζόνη δεν έζησε ούτε πλούσιος ούτε φτωχός, και αν ήταν πέτρα παντρεύτηκε, αν ήταν ανύπαντρη γυναίκα με χρήματα και απογόνους, και το πρωτότυπο τιμά τον μη καθαρόαιμο . Ίσως οι Πέρσες έδειξαν την κατοικία της κατασκευής . Και οι μετεωρίτες δοξάζονται και θριαμβεύουν στους εχθρούς, επειδή είναι μεταξύ των αλόγων των αγγέλων, και οι πιο σημαντικοί είναι οι ανησυχίες, και ο ξανθός, καλυμμένος είναι η γνώση, η ευσέβεια και η θρησκεία, και όποιος οδηγεί έναν νεκρό μπορεί να πίνει κρασί επειδή είναι ένα από τα ονόματά τους . Και όποιος οδηγεί μια βάρκα σε κάποιον άλλον που έχει φτάσει το καθεστώς του ή το έργο της χρονιάς του, ειδικά αν είναι ένα γνωστό σκάφος και είναι κατάλληλο για τον αναβάτη του . Και η πέτρα είναι η γυναίκα του. Ή, εφαρμόστε στο μέγεθος της δεύτερης ένωσης . Και αν πέθανε όταν κατέβαινε, την αποξενώνει, περπατά ή μαραίνει σε περίπτωση που κατέβηκε στο έδαφος με αίμα, τότε εμπλέκεται σε μοιχεία μαζί της . Η πέτρα δηλώνει τον κόμβο των χρημάτων και των αποδόσεων, και η κατεδαφισμένη πέτρα είναι μια θρησκευτική γυναίκα που είναι πλούσια σε φήμη και ανάμνηση . Και η συνάντηση γυναίκα είναι διάσημη για την ομορφιά και τα χρήματα . Και η ξανθιά με χαρά και δραστηριότητα . Και ο μετεωρίτης έχει χρέος, και όποιος βλέπει ότι το οδήγησε χωρίς σέλα ή χαλινάρι, παντρεύεται μια γυναίκα χωρίς αλάθητο, και τους φαλακρούς αετούς του παραδείσου και τη φοράδα της εξουσίας . Ο ξανθός είναι ένας πόλεμος, και όποιος βλέπει ένα άλογο χωρίς αναβάτες, είναι γυναίκες που μαζεύονται για κηδεία ή γάμο . Ένας Περσός στο όνειρο είναι ένας άντρας ή ένα παιδί ενός ιππότη, ένας έμπορος ή ένας εργαζόμενος που έχει ιππότη στη δουλειά και το εμπόριο του . Και η φοράδα είναι σύντροφος, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει ένα άλογο που πέθανε στο σπίτι του είναι η καταστροφή του άνδρα . Εάν βλέπει ότι είναι αναβάτης σε μια φοράδα που δελεάζει έναν μουτζαχίντ και τον περπατά αργά με ρούχα κατάλληλα για ιππασία, τότε χτυπά την τιμή, την εξουσία, την εξουσία και τον ιππότη μεταξύ των ανθρώπων, και οι εχθροί δεν τον φτάνουν άσχημα, και αν είναι έμπορος, τότε είναι αξιόπιστος και είναι σε μια άνετη ζωή . Εάν είναι Adham, τότε είναι ο μεγαλύτερος της μοίρας και της τιμής, επειδή είναι χρήματα, εξουσία και διαχείριση . Αν είναι νεκρό, τότε είναι περισσότερο στην ψυχαγωγία και την αρπαγή, και περισσότερο σε μάχες και αιματοχυσία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει το άλογό του, τότε θα αφήσει τη δουλειά του με τη δική του επιλογή . Και όποιος βλέπει ότι σκοτώνει το άλογό του και δεν θέλει να φάει το κρέας του, τότε χαλάει τα προς το ζην από την εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι μια άγνωστη φοράδα μπαίνει σε μια γη ή ένα σπίτι που δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε ένας έντιμος άνθρωπος μπαίνει σε αυτό το μέρος, ο οποίος έχει κίνδυνο για τους ανθρώπους όσο και ο κίνδυνος της φοράδας . Και όποιος βλέπει ότι η άγνωστη φοράδα αφήνει τη θέση του, αφήνει έναν γέρο με θάνατο ή ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι το ιππικό τρέχει γύρω στο γύρο, και επίσης μπαίνει σε μια γη ή ένα στρατόπεδο, θα είναι βροχή και καταρρακτώδεις βροχές που έπληξαν εκείνο το μέρος . Και όποιος βλέπει ότι είναι σύντροφος ενός γνωστού άνδρα, τότε θα φτάσει σε αυτόν τον άνθρωπο σε αυτό που απαιτείται από μια θρησκευτική ή κοσμική υπόθεση, ή ότι ο άνθρωπος θα έχει έναν ακόλουθο, συνεργάτη ή διάδοχο μετά από αυτόν . Αν είναι άγνωστος, τότε είναι εχθρός . Και όποιος βλέπει ότι ένα άλογο έχει ποδοπατήσει ή περπατήσει πάνω του, τότε είναι απομονωμένος από την εξουσία του ή το έργο του, ή παίρνει κάτι λάθος και ταπεινωμένο, και οι άνθρωποι τον δαγκώνουν με τις γλώσσες τους . Και όποιος οδηγεί ένα καροτσάκι, ή το κατέχει, ή το αγόρασε, και ήταν ανύπαντρη, παντρεύτηκε μια αξιότιμη, ευλογημένη γυναίκα, αν είχε προίκα, τότε θα γινόταν ένας γιος . Εάν ο άντρας είναι παντρεμένος, ή κάποιος που δεν περιμένει να παντρευτεί, τότε χτυπά ένα χωριό ή ένα κτήμα, το οποίο θα τον ωφελήσει στα προς το ζην . Και όποιος βλέπει ότι ο τροχός του είναι νεκρός, κλεμμένος ή χαμένος, τότε αυτό το συμβάν είναι με τη γυναίκα του . Και όποιος βλέπει ότι η ευλογία του είναι αποτέλεσμα, θα δημιουργήσει τα προς το ζην και θα αυξήσει τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι πίνει το γάλα του ρακούν, ο Σουλτάνος ​​θα το φέρει πιο κοντά στον εαυτό του και θα αποκτήσει καλό από αυτόν . Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του αλόγου του, ο πλούτος του και τα παιδιά του θα αυξηθούν, και αν είναι κυβερνήτης, ο στρατός του θα αυξηθεί . Ένας ευνούχος σημαίνει υπηρέτη . Και η αρκούδα χωρίς δεσμά είναι μοιχεία, γιατί περπατούσε όσο ήθελε . Και το ταχυδρομικό άλογο είναι κοντά σε εκείνους που το οδήγησαν σε ένα όνειρο . Η αδυναμία της φοράδας μπορεί να υποδηλώνει αδυναμία κύρους ….

…Το ερείπιο της οικοδόμησης : όποιος βλέπει αυτόν τον κόσμο ως ερείπιο αγροκτημάτων και σπιτιών, και βλέπει τον εαυτό του σε ερείπια με μια καλή μορφή ρούχων και σύνθετων υλών, βρίσκεται σε αυταπάτη . Και όποιος βλέπει τα τείχη του σπιτιού να καταρρέουν από χείμαρρο νερού, τότε είναι ο θάνατος των ανθρώπων του . Αν δει καταστροφές στο στρατόπεδο του, τότε ο θάνατος θα συμβεί εκεί . Και όποιος βλέπει ότι αναπηδά στο σπίτι του και το καταστρέφει, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει πέσει πάνω του και υπάρχει σκόνη, τότε είναι ιλαρά, και η πτώση της στέγης μπορεί να ήταν καταστροφή . Και όποιος βλέπει καταστροφή, θα επιστρέψει σε μια πραγματική κατασκευή, γιατί αυτό είναι καλοσύνη στη θρησκεία του ιδιοκτήτη του και την επιστροφή του από λάθος στην καθοδήγηση . Και όποιος βλέπει κάτι από το σπίτι, το παλάτι ή το σπίτι του πέφτει στο εσωτερικό, και έχει έναν απόντη, έχει έρθει σε αυτό, και αν έχει κάτι να του απευθυνθεί από μια κόρη ή αδελφή ή άλλους, και εάν ο άνεμος χτυπάει ένα σπίτι, τότε είναι ο θάνατος ενός στα χέρια ενός άδικου κυβερνήτη ….

…Η Rakhma είναι σε ένα όνειρο ένα βρώμικο ανόητο άτομο, αν το δει τη νύχτα . Αν όμως παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας, υποδηλώνει μια ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει έλεος, θα εκτεθεί στον πόλεμο, και πολύ αίμα θα ρέει μέσα του, και ίσως σοβαρή ασθένεια . Και όποιος δει πολλές πέτρες, θα εισέλθει σε μια πόλη της οποίας οι άνθρωποι θα πάνε σε ένα στρατόπεδο . Εάν δει ένα άρρωστο άτομο στο σπίτι του, θα πεθάνει ή θα είναι κοντά στο θάνατο λόγω της ασθένειάς του . Το Al-Rakhma για βυρσοδεψεία και κεραμικά αποτελεί απόδειξη καλοσύνης και οφέλους, και για τους γιατρούς και τους ασθενείς είναι σημάδι κακού . Το Al-Rakhm δηλώνει εχθρούς, αδρανείς ανθρώπους και ανθρώπους που πλένουν τους νεκρούς ή πηγαίνουν σε τάφους . Και ο Al-Rakhm υποδηλώνει κλέφτες, συγκρότημα, μοναξιά, καταστροφή του πλοιάρχου και άσεμνο λόγο ….

…Είναι μια γυναίκα σε ένα όνειρο . Και όποιος βλέπει ότι αρμέγει την καμήλα, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα, και αν είναι παντρεμένος, έχει έναν αρσενικό γιο ή τον κηδεμόνα του κράτους στο οποίο εισπράττει το zakat . Το κρέας καμήλας υποδηλώνει την εκπλήρωση ενός όρκου, ή καταστροφής, ή ασθένειας ή διαβίωσης . Και ιππασία ένα κορίτσι με καμήλα . Και όποιος πεθάνει, η σύζυγός του ή ο ταξιδιώτης ήρωας θα πεθάνει . Ίσως η καμήλα ήταν γυναίκα με πολλές διαμάχες . Και όποιος βλέπει μια καμήλα να μπαίνει σε μια πόλη, είναι μια δοκιμασία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Εμείς που στέλνουμε μια καμήλα έχουμε μια δίκη γι ‘αυτούς, γι’ αυτό περιμένετε και υπομείνετε ). Εκείνος που σπάζει την καμήλα λυπάται για την πράξη του και υπέστη μια καταστροφή, και όποιος κατέχει καμήλα παντρεύεται ή είναι γαμπρός ή κατέχει ένα σπίτι ή γη . Εάν το άρμεγμα από αυτό εκτός από το γάλα, όπως το αίμα και το πύον, αυτά τα χρήματα απαγορεύονταν . Και όποιος βλέπει ότι μια καμήλα έχει χαθεί ή κλαπεί, αφήνει τη γυναίκα του . Η καμήλα είναι μια καλή γυναίκα, υπομονετική με κόπο και βάρη . Αν σφάζονται αναφέρουν τις ανησυχίες και ancad . Μια καμήλα σε ένα όνειρο είναι ένα δέντρο, ένα πλοίο ή ένας φοίνικας . Και η όψιμη καμήλα και η συσσώρευση και ο θόλος και το φορείο . Όλες αυτές οι γυναίκες . Και όποιος βλέπει μια καμήλα που παράγει γάλα στο τζαμί ή στο στρατόπεδο, είναι μια γόνιμη χρονιά . Δείτε επίσης τις προτάσεις ….

…Η απώλεια της γης : η εξαφάνιση των ευλογιών και η αντιστροφή των συνθηκών, και η απουσία στη γη χωρίς σκάψιμο, η διάρκεια της αποξένωσης στην αναζήτηση του κόσμου, ή ο θάνατος στην αναζήτηση του κόσμου . Εάν απουσιάζει σε ένα λάκκο όπου δεν υπάρχει διέξοδος, τότε είναι ένοχος για κάτι τόσο πολύ . Και από τον λόγο του η γη με λόγια επίπληξης, ας φοβηθεί τον Θεό, γιατί είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει ότι στέκεται σε ένα μέρος και τα διαλείμματα επάνω, και αν είναι ένα χάρακα, τότε ο κόσμος θα στραφεί εναντίον του, και ο φίλος γίνεται εχθρός του και του ευτυχία είναι μια αποβολή , επειδή ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Λοιπόν μας έχουν χάσει μαζί του και του γήινου σπιτιού του. » Αν βλέπει ένα στρατόπεδο ή μια γη που είναι διπλωμένα πάνω από τους ανθρώπους, τότε δεν υπάρχει θάνατος, ή είπε και είπε να χαθεί Υπάρχουν άνθρωποι σε αυτό όσο και εκείνους που είναι τυλιγμένα σε αυτά, ή επηρεάζονται από αγωνία και ξηρότητα ή αγωνία . Αν αυτό είναι διπλωμένο για αυτόν μόνο, τότε είναι η στενή ζωή και οι υποθέσεις του . Εάν βλέπει ότι είχε εξαπλωθεί για αυτόν ή εξαπλωθεί για αυτόν, τότε είναι για όλη τη διάρκεια της ζωής του και είναι καλός γι ‘αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει τον Προφήτη Μωάμεθ μας και ήταν στενοχωρημένος, θα απελευθερωθεί, ή ένας φυλακισμένος θα απελευθερωθεί από τη φυλακή του, και αν έχει υψηλές τιμές, τότε θα απελευθερωθεί, ακόμα κι αν είχε αδικηθεί, νίκη ή φοβάται ασφάλεια . Και το όραμά του είναι μια ευχάριστη είδηση ​​για τον αναζητητή για το καλό αποτέλεσμα στη θρησκεία και τον κόσμο του . Εάν τον βλέπει να έρχεται σε αυτόν, ή να τον εμπιστεύεται στην προσευχή του, να του ταΐσετε κάτι καλό ή να τον ντύσετε με αξιοπρεπή τρόπο, και εάν είναι μελετητής που έχει κάνει ό, τι ξέρει, και εάν είναι ένας λατρευτής που έχει έφτασε στα σπίτια των ανθρώπων της αξιοπρέπειας, και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί, και αν είναι άπιστος, καθοδηγείται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Άρα πιστέψτε στον Θεό και στον Αγγελιοφόρο του. Ο αναλφάβητος Προφήτης ). Το όραμα του Προφήτη δείχνει την παρουσίαση επιχειρημάτων, την αλήθεια του άρθρου και την εκπλήρωση της υπόσχεσης, και ίσως η εχθρότητα, ο φθόνος και το μίσος συνέβησαν από την οικογένεια και τους συγγενείς του, και ίσως η οικογένειά του χωρίστηκε και μετακόμισε από την πατρίδα του σε άλλους, και ίσως το ορφανό από οι γονείς του τον έπιασαν . Το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει την εμφάνιση της αξιοπρέπειας, επειδή ο ελαφάνος τον χαιρέτησε, και η καμήλα φιλούσε τα πόδια του, και τον πήρε στον ουρανό, και ο βραχίονας του μίλησε, και τα δέντρα περπατούσαν σε αυτόν . Αν ο βλέποντας ήταν ένας από τους κοχλίνους που φρόντιζε τα μάτια, έφτασε σε μεγάλο βαθμό στην παραγωγή του, γιατί, επάνω του να είναι ειρήνη, η απόκριση του ματιού του Qatada . Και αν οι άνθρωποι έχουν εξαντληθεί με δίψα, αυτό δείχνει την κατάβαση της βροχής, επειδή ο Θεός τον ευλογεί και του δίνει την ειρήνη την πηγή νερού ανάμεσα στα δάχτυλά του . Και αν μια γυναίκα τον έβλεπε που είχε φτάσει σε μεγάλο βαθμό, καλή φήμη, αγνότητα και ειλικρίνεια, και ίσως είχε πληγεί από καταστροφές και γέννησε καλούς απογόνους, ακόμα κι αν είχε χρήματα που ξόδεψε για να υπακούσει στον Θεό Παντοδύναμο . Το να τον βλέπεις ειρήνη είναι να υποδεικνύει υπομονή να βλάψει . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει τη νίκη των πιστών και την καταστροφή των άπιστων, και αν ο οφειλέτης τον είδε, το χρέος του ξοδεύτηκε, και αν τον είδε ένας ασθενής θεραπεύτηκε από τον Παντοδύναμο Θεό. Τείνει στην αίρεση, και αν επισκέφτηκε τον τάφο του, χτύπησε πολλά χρήματα, και αν είδε ότι ήταν ο γιος του Αγγελιοφόρου, ειρήνη σε αυτόν, έδειξε ότι η πίστη του καθαρίστηκε και βεβαιότητα . Και όποιος είδε ότι μεταμορφώθηκε στην εικόνα του, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν μαθητής του βασιλιά, τον απέκτησε και η γη ήταν προσκολλημένη σε αυτόν, και αν ήταν στην ταπείνωση του Παντοδύναμου Θεού, και αν ζητούσε γνώση, το απέκτησε, και αν ήταν φτωχός, ή άγαμος, παντρεύτηκε, ή ήταν σε ένα μέρος όπου ξυλοκοπήθηκε, τότε ζει με την ευλογία του και όποιος τον είδε, ειρήνη σε αυτόν καλέστε σε ένα μέρος πολύ εύφορο και τους άντρες του . Εάν τον βλέπει έγκυο ή τον βλέπει ο σύζυγός της, η αλήθεια είναι λόγια . Και όποιος τον βλέπει καλά είναι αύξηση της θρησκείας του αναζητητή, και όποιος βλέπει τη μαύρη γενειάδα του θα αποκτήσει ευχαρίστηση και γονιμότητα . Και αν δει το λαιμό του να είναι παχύρρευστο, τότε ο Ιμάμης Χαφέζ είναι για την εμπιστοσύνη των Μουσουλμάνων, και όποιος τον δει, ειρήνη σε αυτόν, σε ένα στρατιωτικό στρατόπεδο με όπλα πάνω του ενώ γελάει, τότε ο μουσουλμανικός στρατός θα νικηθεί . Εάν βλέπει ότι αυτός, ειρηνικά επάνω του, χτενίζοντας το κεφάλι και τα γένια του, δείχνει ότι έχουν φύγει . Και όποιος τον βλέπει να κάνει μια αδελφότητα μεταξύ των Συντρόφων, θα λάβει γνώση και νομολογία . Και όποιος είδε τον τάφο του, ειρήνη σε αυτόν, και ήταν έμπορος, που είχε κέρδος στο εμπόριο του . Αν δει ότι είναι ο πατέρας του Προφήτη για ειρήνη, τότε η θρησκεία του είναι κατεστραμμένη και η βεβαιότητα του εξασθενεί . Εάν δει μια από τις συζύγους του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, που είναι η μητέρα του, η πίστη του αυξάνεται . Εάν δει ότι περπατάει μετά τον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, τότε ακολουθεί τη Σουντά . Και όποιος βλέπει ότι τρώει μόνος του, ο αναζητών απαγορεύει το υγρό και δεν δίνει ελεημοσύνη . Και αν βλέπει τον Προφήτη, ειρήνη πάνω του, χωρίς παπούτσι, τότε παραμελεί την προσευχή με την εκκλησία, και όποιος τον βλέπει να φοράει την αόρασή του, τον διατάζει να αγωνιστεί για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και όποιος βλέπει το αίμα του αναμεμιγμένο με το αίμα του Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, θα παντρευτεί με τιμή . Εάν ο Προφήτης του έδινε κάτι που είναι επιθυμητό, ​​όπως υγρό και μέλι, τότε θα απομνημονεύσει το Κοράνι και θα αποκτήσει γνώση όσο του έδωσε . Και όποιος βλέπει τον Προφήτη, ειρήνη σε αυτόν, στην εικόνα ενός ψηλού νεαρού άνδρα, θα υπάρξουν διαμάχες και δολοφονίες μεταξύ των ανθρώπων. Εάν τον βλέπει ενώ είναι γέρος σεΐχης, τότε οι άνθρωποι είναι υγιείς και αν τον βλέπει ως λευκό, μετανοεί στον Θεό Παντοδύναμο και βελτιώνει τις πράξεις του . Και όποιος τον βλέπει να τον προειδοποιεί ή να διαφωνεί μαζί του, αυτή είναι αίρεση που έχει επιφέρει στη θρησκεία ….

…Όποιος βλέπει ιππότες να τρέχουν στον γύρο και να μπαίνει στη γη ή στο στρατόπεδο, είναι κίνδυνος για αυτούς ….

…Οι κόκκινες σημαίες υποδηλώνουν πόλεμο, το μηδέν δείχνει τον αντίκτυπο της καταστροφής στο στρατόπεδο, το πράσινο δείχνει καλό ταξίδι, τα αυγά δείχνουν βροχή, οι μαύρες σημαίες υποδηλώνουν ξηρασία, και λέγεται ότι βλέποντας τη σημαία δείχνει ) τη μετατροπή του ….