…Το μπάνιο : υποδηλώνει τη γυναίκα να διαλύσει τη μιζάρα μαζί του και το άτομο λαμβάνεται μαζί του όταν βγαίνει ο ιδρώτας του, καθώς το σπέρμα του πέφτει στη μήτρα και είναι σαν αιδοίο . Και ίσως έδειξε το ρόλο του λαού της κόλασης και των ανθρώπων του κακού, των συγκρούσεων και του λόγου, όπως ο ρόλος των μοιχείων και των φυλακών, και ο ρόλος των ηγεμόνων και των συλλεκτών για τη φωτιά και την καταπίεση του ή τη φήμη της οικογένειάς του και του καλές πύλες του και την αφθονία του νερού που ρέει σε αυτό . Και ίσως υποδηλώνεται από τη θάλασσα και την ασθένεια, και στην κόλαση . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ένα μπάνιο ή κάποιος άλλος τον βλέπει σε αυτό, και αν τον δει νεκρό, τότε είναι στη φωτιά και στον οικείο, γιατί η κόλαση είναι αντιληπτική και έχει διαφορετικές πύλες, και σε αυτήν την οικεία και την κοκκινωπή, και αν ο ασθενής το δει αυτό, θα κοιτάξω την κατάστασή του, και αν βλέπει ότι βρίσκεται έξω από το σπίτι της θερμότητας στο σπίτι της αγνότητας και η ασθένειά του είναι Ξυπνήσει, σηκώθηκα . Έτσι όποιος πλένει και βγαίνει από αυτό, βγήκε άθικτος . Αν η ασθένειά του ήταν κρυολόγημα, θα του αυξανόταν και θα τον φοβόταν . Αν όμως πλένει, και φοράει λευκά ρούχα, σε αντίθεση με τη συνήθεια του, και οδηγεί μια βάρκα που δεν είναι κατάλληλη για αυτόν, τότε δηλαδή να τον πλένει, να τον καλύπτει και το φέρετρο του . Και αν αυτό ήταν το χειμώνα, ο κράμπς τον φοβόταν . Εάν βλέπει ότι βρίσκεται μέσα στο σπίτι της ζέστης, τότε είναι εναντίον αυτού που αναφέρθηκε προηγουμένως στην έξοδο, τότε θα ληφθεί υπόψη και το μεσαίο σπίτι θα είναι για τους άρρωστους που κάθονταν σε αυτό, υποδεικνύοντας ότι μεσολαβεί στην ασθένειά του μέχρι να εισέλθει ή να φύγει, τότε είναι είτε οπισθοδρόμηση είτε ανάρρωση . Και αν δεν ήταν άρρωστος, και είχε μια διαμάχη ή ανάγκη στο σπίτι ενός κυβερνήτη, ενός κυβερνήτη ή ενός κυβερνήτη, μια κρίση για αυτόν και αυτόν βασίζεται στην έκταση της ζέστης ή του κρύου που έλαβε στο μπάνιο, ή ολισθηρό ή σπρέι . Εάν κανένα από αυτά, και ο άντρας ήταν άγαμος, παντρεύτηκε ή παρευρέθηκε σε γιορτή ή κηδεία, και υπήρχε θόρυβος ή θόρυβος, ανησυχίες και θλίψη, όπως αυτός στο μπάνιο, αλλιώς θα είχε λόγο για αυτόν από το χρήματα του κόσμου με έναν χάρακα λόγω της ροής του νερού και του ιδρώτα, που είναι χρήματα . Ο ιδρώτας μπορεί να υποδηλώνει ανησυχία, κόπωση και ασθένεια, ειδικά στη θολότητα και τη θερμοκρασία του μπάνιου . Αν είχε αφαιρεθεί από τα ρούχα του, τότε είναι με τη γυναίκα του, και για χάρη της και για την οικογένειά της και για την οικογένειά της, αυτό που θα ζητήσει το λουτρό θα εκτελεστεί σε αυτόν . Εάν είναι στα ρούχα του, τότε το ζήτημα είναι από ξένη άποψη ή κάποια απαγορευμένα ζητήματα, όπως η μητέρα, η κόρη και η αδελφή, ώστε να ληφθούν υπόψη και οι προϋποθέσεις του, και να μεταφερθούν οι τάξεις και οι τόποι διαμονής του, και τι συναντήθηκε ή συναντήθηκε με τη διάθεσή του στο μπάνιο και τη μεταφορά του από τόπο σε τόπο . Και αν βλέπει ότι το μπήκε μέσα από ένα κανάλι ή μια μικρή ενέργεια στην πόρτα του, ή υπήρχε ένα λιοντάρι, λέαινα, θηρίο, κοράκια ή ζωή σε αυτό, τότε είναι μια γυναίκα που την εισάγει σε μια διακόσμηση, και αυτός συναντά μαζί της τους ανθρώπους του κακού και της ανηθικότητας μεταξύ των ανθρώπων . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Το μπάνιο είναι ένα σπίτι βλάβης, και όποιος μπαίνει θα πληγωθεί από τις γυναίκες . Τα περιστέρια προέρχονται από το οικείο τους όνομα, γιατί είναι ζαμπόν και τα περιστέρια είναι αδελφός ή συγγενής . Εάν χρησιμοποιούταν ζεστό νερό σε αυτό, οι γυναίκες θα γίνονταν στενοχωρημένες, και αν ήταν κατακλυσμένη και μπήκε στο μπάνιο, βγήκε από το σύννεφο της . Αν καθίσει στο μπάνιο, τότε σπάει τη γυναίκα και ανακοινώνει την εντολή του, επειδή το μπάνιο είναι το μέρος όπου εκτίθεται το awrah . Εάν χτίσει ένα λουτρό, τότε θα διαπράξει την ανικανότητα και θα τον μισήσει με αυτό . Εάν το μπάνιο είναι ζεστό και μαλακό, τότε η οικογένεια, ο γαμπρός του και οι συγγενείς των γυναικών του συμφωνούν, βοηθήστε τον και λυπηθείτε . Εάν είναι κρύο, δεν αναμιγνύεται με αυτό και δεν επωφελείται από αυτά . Και αν ήταν πολύ καυτός, τότε θα ήταν τραχύς, και δεν τους είδε ευχαριστημένους με τη σοβαρότητα τους . Και ειπώθηκε ότι είδε ότι ήταν στο καυτό σπίτι . Διότι ένας άντρας τον προδίδει με τη γυναίκα του και προσπαθεί να τον σταματήσει, οπότε δεν προετοιμάζεται για αυτόν . Εάν η λεκάνη είναι γεμάτη και το νερό ρέει από το ζεστό σπίτι στο μεσαίο σπίτι, τότε θα τον κάνει να θυμωθεί με τη γυναίκα του και αν το μπάνιο αποδίδεται στην οργή του κόσμου και αν είναι κρύο, τότε το άτομο που έχει το όραμα να είναι φτωχό και με λίγο εισόδημα, και το χέρι του δεν φτάνει αυτό που θέλει . Και αν είναι ζεστός, απαλός και συμπαθητικός, τότε οι υποθέσεις του είναι αγάπη, και θα είναι εραστής ενός κράτους, που βλέπει μέσα του μια ανακούφιση και χαρά . Και αν είναι πολύ ζεστό, τότε θα είναι γόνιμο, και δεν θα έχει μέτρο, και δεν θα επαινείται από τους ανθρώπους . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι μπήκε σε ένα μπάνιο είναι ένδειξη ψυχρού πυρετού . Εάν βλέπει ότι έπινε ζεστό νερό από το θερμό σπίτι, ή το έχυσε ή το έπλυνε με άλλο τρόπο εκτός από το πλύσιμο, τότε είναι ανησυχία, αγωνία, ασθένεια και φόβο, όπως και το ζεστό νερό, και αν το έπινε από το μεσαίο σπίτι, τότε είναι ένας πυρετός πυρετός . Εάν ένα ποτό από κρύο σπίτι, τότε είναι ζωγράφος και αν δει ότι πλένεται με ζεστό νερό και θέλει να ταξιδέψει, τότε δεν πρέπει να ταξιδεύει . Αν προσληφθεί από ένα άτομο που αναζητά το όφελος του, τότε δεν έχει ανακούφιση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Και αν ζητήσουν βοήθεια, θα αντιμετωπίζονται με νερό σαν μια εποχή του χρόνου .~ Εάν το μπάνιο, η πλύση και το noura συνδυάζονται, πάρτε το μπάνιο και το μπάνιο και αφήστε το μπάνιο, γιατί αυτό είναι ισχυρότερο στην ερμηνεία . Αν δει ένα άγνωστο περιστέρι στη θέση του, τότε υπάρχει μια γυναίκα που θα παρακολουθούν οι άνθρωποι . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να χτίζει μπάνιο, ανακουφίστηκε . Και είπε ότι ένας άντρας είδε σαν να είχε γλιστρήσει στο μπάνιο, κι έτσι το έκοψε σε μια διασταύρωση, και είπε : Είσαι τόσο κακός . Του έδειξε ότι είχε γλιστρήσει στο μπάνιο και το πόδι του ήταν σπασμένο ….

…Πώς μπορώ να απαλλαγώ από το πρόβλημα του να περιμένω κακά γύρω μου , αν δω ένα ονειρεμένο όνειρο; Αυτό είναι ένα παράδειγμα πολλών ερωτήσεων , που έχω δει πάντα , και δεν σας κρύβω ότι ήμουν ένας από αυτούς που έζησαν με αυτό το πρόβλημα , καθώς βλέπω τι θα συμβεί σε μερικούς γύρω μου , και μετά ζω με άγχος και περιμένω τι μπορεί να συμβεί και αυτό το πρόβλημα υπάρχει και σε μερικούς ανθρώπους, σε κατάσταση αφύπνισης !! Από την άποψή μου, η αντίληψή τους για κάτι πριν από την εμφάνισή του μπορεί να είναι του τύπου έμπνευσης . Είναι ότι κάποιος μιλάει για κάτι και ο Θεός αναζωογονεί την αλήθεια στη γλώσσα του . Το Κοράνι εγκρίθηκε σε έξι θέσεις . Ο Omar bin Al-Khattab ήταν εμπνευσμένος. Η αλήθεια γίνεται στη γλώσσα του και το Κοράνι συμφώνησε μαζί του σε έξι μέρη. Ήρθε στο Sahih Μουσουλμάνος μέσω του Abdullah bin Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του. Είπε, ο Umar είπε : [ Ο Κύριός μου συμφώνησε σε τρία : το ιερό του Ιμπραήμ, το πέπλο και το Asara Badr ]. Επίσης, όταν οι γυναίκες του Προφήτη διαμαρτυρήθηκαν εναντίον του με ζήλια, είπε : Μακάρι ο Κύριός του, αν σας διαζύγιο, να τον ανταλλάξει με καλύτερους συζύγους από εσάς, και ο στίχος αποκαλύφθηκε από αυτό . Σε ένα αυθεντικό χαντίθ σύμφωνα με τον Μουσουλμάνο, συμφώνησε με την απαγόρευση της προσευχής για τους υποκριτές [ βλ. Sharh Al-Nawawi on Sahih Muslim 15/167] Και συμφώνησε επίσης σχετικά με την απαγόρευση του αλκοόλ. Ο Al-Nawawi είπε : Αυτό είναι έξι, και δεν υπάρχει τίποτα στη διατύπωση του προηγούμενου χαντίθ για τον Umar που αρνείται την αυξανόμενη έγκριση και ο Θεός ξέρει καλύτερα. Επιστρέφω στο προηγούμενο θέμα και λέω : Μπορεί να οφείλεται σε έναν άλλο λόγο, που είναι το ευαίσθητο συναίσθημα του συναισθήματος για τους άλλους, και το να ζεις με τα προβλήματά τους, όπως συμβαίνει σε μερικές μητέρες ή πατέρες με τα παιδιά τους, για παράδειγμα, έτσι ο πατέρας ή η μητέρα μπορεί να αισθανθούν τον πόνο ενός από τα παιδιά ενώ βρίσκεται σε αποξένωση ή σε κίνδυνο . Μπορεί να πει, για παράδειγμα : Αισθάνομαι ότι το στήθος μου έχει συρρικνωθεί από αυτό και έτσι, και αυτό το θέμα μπορεί να συμβεί σε άλλους που διακρίνονται από αυτά τα χαρακτηριστικά, από ορισμένες ομάδες, όπως ορισμένοι άνδρες ασφαλείας, γιατροί, δάσκαλοι ή άνδρες και γυναίκες νοσοκόμες και άλλοι που έχουν την αίσθηση για το ποιος είναι υπεύθυνος για αυτό . Αυτό το πρόβλημα μπορεί να προωθηθεί με δύο τρόπους : 1 / Εάν αυτή η διαίσθηση έφτασε μέσα από ένα όνειρο, τότε το ώθησε με τις δηλωμένες προφυλάξεις ενάντια στο μισητό όραμα και ωθεί αυτό το πράγμα που φοβάται ότι θα συμβεί, Θεός . Και αυτός που έχει πληγεί από αυτήν την ποιότητα πρέπει να επιμείνει στον Θεό να προσευχηθεί για να αποτρέψει αυτό το ζήτημα εκ μέρους του, και δεν θα το δει τίποτα από αυτό, Θεός . 2 / Και αν αυτή η διαίσθηση ήρθε μέσω έμπνευσης, τότε το έσπρωξε με την υποπλήρωση ότι ο Θεός θα απομάκρυνε αυτήν την ποιότητα από αυτόν, και ο Θεός ήταν σε θέση να ανταποκριθεί στην ερώτηση του υπηρέτη, ειδικά σε εκείνους που επιμένουν στην προσευχή, και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Αμαρτάνει ένα άτομο αν δεν εφαρμόσει αυτό που βλέπει στον ύπνο του; Ο μέσος άνθρωπος δεν αμαρτάνει αν δεν πραγματοποιήσει αυτό που ήρθε σε ένα όνειρο, αυτό το θέμα αφορά τους αγγελιοφόρους γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ω πατέρα, κάνε ό, τι διατάσσεται, και θα με βρεις, Θεέ μου, από το υπομονετικος. » Al-Saffat 102 Η διαφορά είναι ότι τα όνειρα όλων των προφητών είναι αλήθεια, την αλήθεια και την αποκάλυψη από το Θεό, όπως και για τους ανθρώπους, μπορεί να είναι αυτό που είδαν True οράματα ή όνειρα από τον διάβολο ή σωλήνα όνειρα, και δυστυχώς κάποιοι αδαείς οι άνθρωποι μπήκαν σε αυτό το αλεξίπτωτο και έκαναν τα πράγματα τα αποδεικτικά τους στοιχεία για ένα όνειρο που είδαν και ο Θεός είναι ο βοηθός μας…

…Η επιγραφή : Αρχικά, δείχνει χαρά και τιμή εάν το ρούχο δεν είναι λερωμένο με αυτό. Εάν το ρούχο είναι χρωματισμένο με αυτό, υποδηλώνει μια ασθένεια και ότι αυτός που το βάφτηκε με αυτό πέφτει σε αυτό και το ρίχνει με ελάττωμα, και η αθωότητά του από αυτό το ελάττωμα εμφανίζεται στους ανθρώπους . Και μπορεί να λεκιάσει τη ρόμπα του σε εγρήγορση καθώς το είδε . Η προσφορά επεκτείνεται και αυξάνεται, και το βιβλίο είναι δύναμη . Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα βιβλίο που επιτυγχάνει δύναμη, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ω Γιαγιά, πάρτε το βιβλίο με δύναμη ». Το βιβλίο : Μια γνωστή είδηση ​​εάν δημοσιεύτηκε και εάν ήταν σφραγισμένη, είναι μια κρυφή είδηση . Και αν είναι στο χέρι ενός αγοριού, τότε είναι καλά νέα, και αν είναι στο χέρι ενός υπηρέτη, τότε είναι νέα καλών ειδήσεων και χαράς, και αν είναι στο χέρι μιας γυναίκας τότε αυτός περιμένει κάτι με χαρά . Εάν δημοσιεύεται και η γυναίκα είναι καλυμμένη, τότε είναι μια κρυφή είδηση ​​που τον διατάζει να κάνει . Αν είναι όμορφη και όμορφη, τότε είναι νέα και εντολή στην οποία υπάρχει καλός έπαινος, και αν η γυναίκα είναι άγρια, τότε είναι νέα για ένα θηρίο . Και όποιος βλέπει διπλωμένα βιβλία στο χέρι του, θα πεθάνει σύντομα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Την ημέρα που διπλώνουμε τους ουρανούς σαν να διπλώνουμε τα βιβλία για βιβλία ». Εάν δει ότι έχει πάρει ένα φυλλάδιο από τον ιμάμη, τότε θα αποκτήσει εξουσία, ευδαιμονία και χάρη εάν είναι δυνατόν, διαφορετικά θα φοβάται τη δουλεία . Αν είδε ότι μετέφερε ένα σφραγισμένο βιβλίο σε ένα άτομο, θα πρέπει να το παραπέμψει σε αυτόν . Αν ήταν σουλτάνος ​​και ένας στρατός ήρθε σ ‘αυτόν, τότε ηττήθηκαν . Αν και ήταν έμπορος, έχασε τις συναλλαγές του . Αν ήταν αρραβωνιασμένος, δεν θα παντρευόταν . Αν δει το βιβλίο του με το δεξί του χέρι, είναι καλύτερο . Εάν υπάρχει διαμάχη, αμφιβολία ή σύγχυση μεταξύ αυτού και ενός ατόμου, τότε θα του δοθεί η δήλωση . Και αν είναι σε βασανισμό που θα φέρει ανακούφιση, διότι ο Παντοδύναμος Θεός λέει : « Σας στείλαμε το Βιβλίο, για να ξεκαθαρίσουμε τα πάντα και να καθοδηγηθούμε ». Εάν είναι αφερέγγυος, στενοχωρημένος ή απουσιάζει, τότε είναι εύκολο για αυτόν και επιστρέφει στην οικογένειά του με χαρά . Η λήψη του βιβλίου με τα δεξιά είναι καλή, και αν δώσει το βιβλίο του με το αριστερό του χέρι, θα μετανιώσει που έκανε αυτό που έκανε . Και όποιος πάρει ένα βιβλίο από ένα άτομο με το δεξί του χέρι, θα λάβει το πιο αξιοπρεπές πράγμα για αυτό . Γιατί ο Παντοδύναμος Θεός λέει : ~Για να μας πάρουμε από αυτόν με το δεξί χέρι .~ Και αν ένας άπιστος βλέπει στο χέρι του ένα Κοράνι ή ένα αραβικό βιβλίο, τότε απογοητεύεται ή πέφτει σε αγωνία, αγωνία ή αγωνία . Όποιος κοιτάζει σε μια εφημερίδα και δεν διαβάζει τι είναι είναι μια κληρονομιά που θα λάβει . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε σαν να είχε σκίσει ένα βιβλίο, η αγωνία και η ηρεμία του απομακρύνθηκαν από αυτόν, και απέκτησε καλό . Ομοίως, εάν ο πιστός δει με το χέρι του ένα περσικό βιβλίο, θα ταπεινωθεί και θα στενοχωρηθεί . Και όποιος είδε ότι είχε ένα σφραγισμένο βιβλίο, θα υποτάχθηκε σε έναν βασιλιά, και η έρευνά του θα το σφραγίσει . Επειδή ο Μπέλκις στράφηκε στον Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, όταν της έδωσε ένα σφραγισμένο βιβλίο και ένας από τους λόγους για το βιβλίο ήταν η είσοδος στο Ισλάμ . Και όποιος είδε ότι του είχε δώσει μια εφημερίδα και βρήκε ένα κομμάτι που ήταν τυλιγμένο σε αυτό, τρέχει με ένα σχοινί . Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Όποιος βλέπει ότι γράφει ένα βιβλίο, κερδίζει ένα απαγορευμένο κέρδος επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δυστυχώς, από ό, τι γράφονται τα χέρια τους, και θλίβεται από αυτά που κερδίζουν ». Η επιγραφή : Από την πλευρά ενός άνδρα είναι ένα τέχνασμα που παρακολουθεί την ταπείνωση και οι γυναίκες έχουν ένα κόλπο να αποκτήσουν . Και όποιος βλέπει ότι ένα στίχο από το Κοράνι είναι γραμμένο στο πουκάμισό του, τότε είναι ένας άνθρωπος που προσκολλάται στο Κοράνι . Το γράψιμο με το αριστερό χέρι είναι άσχημο και παραληρητικό, και τα παιδιά μπορεί να γεννηθούν σε αυτόν από την πορνεία ή μπορεί να γίνει ποιητής ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο παππούς, ο παππούς, η γιαγιά ή ο παππούς του έζησε, τότε αυτή είναι μια ζωή για αυτόν, η ακεραιότητα στις υποθέσεις του παππού του και η επιθυμία του χρόνου για αυτόν, και το όραμα της ζωής της μητέρας είναι ισχυρότερο από τη ζωή του πατέρα, και οι δύο είναι αξιέπαινοι ….

…Όφελος: Εάν ένα άτομο θέλει να δει ένα ειλικρινές όραμα που δείχνει τι είναι στη συνείδησή του, κοιμάται με πλύση στη δεξιά του πλευρά, θυμάται τον Θεό και επικαλείται αυτήν την παραγγελία που διηγείται την εξουσία του Jaafar al-Sadiq, και αυτό είναι : Θεέ, Παραδόθησα την ψυχή μου σε σένα και στράφηξα το πρόσωπό μου σε σένα, και σου εμπιστεύτηκα την εντολή μου και σε κατέφυγα με επιθυμία και φόβο σε σένα, όχι καταφύγιο Και δεν υπάρχει διαφυγή από σένα αλλά από σένα. Πίστεψα στο βιβλίο σου που αποκάλυψα και στον προφήτη σου που στείλατε. Ευλογημένος Κύριός μας και Υψωμένοι είστε πλούσιοι και εμείς οι φτωχοί ζητάμε τη συγχώρεσή σας και μετανοείτε σε σας, Κύριε, φεύγω από εσάς σε εσένα Θεέ, δείξε μου ένα αληθινό όραμα που δεν είναι ψεύτικο, καλό, ευχάριστο, δυστυχισμένο, ευεργετικό, όχι επιβλαβές . Και αν ξυπνήσει, θυμάται τον Θεό Παντοδύναμο και αφηγείται ένα όραμα για ένα συγκεκριμένο πέρασμα, και ό, τι περνάει, εξαρτάται από αυτόν ….

…Το γαϊδουράκι : το άτομο το βρίσκει καθώς το βλέπει παχύ ή άτρωτο, και αν το γαϊδούρι είναι μεγάλο τότε το σήκωσε, και αν περπατηθεί καλά, είναι το όφελος του κόσμου, και αν είναι όμορφο, τότε είναι ομορφιά για τον ιδιοκτήτη του, και αν είναι λευκό, τότε είναι η θρησκεία του ιδιοκτήτη και του μεγαλείου του, και αν είναι λιγοστό, τότε είναι η φτώχεια του ιδιοκτήτη του . Και το λίπος είναι ιδιοκτησία του ιδιοκτήτη του, και αν είναι μαύρο, τότε είναι το κυπαρίσσι και η κυριαρχία του, και είναι βασιλιάς, τιμή, κύρος και δύναμη . Και το πράσινο είναι ευσεβές και θρησκεία . Ο Ιμπν Σιρίν προτιμούσε το γαϊδούρι από άλλα ζώα και επέλεξε τα λιοντάρια από αυτά . Και η σέλα γαϊδουριού γεννήθηκε στη δόξα . Και το μήκος της ενοχής του, η επιβίωση της κατάστασής του στο εμπόδιο του . Και ο θάνατος ενός γαϊδουριού δείχνει τον θάνατο του ιδιοκτήτη του . Και το γαϊδούρι έσκαψε τη βάση των χρημάτων του, και ειπώθηκε ότι όποιος πεθάνει το γαϊδουράκι του τα χρήματά του θα φύγει, διαφορετικά η σύνδεσή του διακόπτεται ή οι αναβάτες του πέφτουν ή έφυγε, ή ο υπηρέτης του που τον υπηρετούσε πέθανε, ή του Ο πατέρας ή ο παππούς που τον υπηρετούσε πέθανε, αλλιώς ο κύριος του που ήταν κάτω από αυτόν πέθανε, τον πούλησε ή ταξίδεψε . Αν ήταν γυναίκα, ο σύζυγός της την χώρισε, πέθανε για λογαριασμό της ή ταξίδεψε από το μέρος της . Όσο για το γαϊδούρι που δεν γνωρίζει τον Κύριό του, αν δεν είναι πλέον στο κεφάλι του, τότε είναι ένας ανίδεος άνθρωπος ή ένας άπιστος, για τη φωνή του, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Αρνείται τους ήχους .» Και δείχνει επίσης τον Εβραίο, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : « Σαν γαϊδούρι κουβαλάει βιβλία ». Αν έπεσε πάνω από το τζαμί ή στον μιναρέ, τότε καλούσε έναν άπιστο στη δυσπιστία του και καινοτόμος στην αίρεση του . Και αν η έκκληση για προσευχή για το Ισλάμ, τότε ένας άπιστος αγκάλιασε το Ισλάμ και ζήτησε την αλήθεια, και υπήρχε ένα σημάδι και ένα μάθημα σε αυτό . Και όποιος βλέπει ότι έχει γαϊδούρια, τότε θα συνοδεύσει έναν ανίδεο λαό, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : «Σαν να ήταν κοκκινωμένοι» . Και όποιος οδηγεί ένα γαϊδουράκι ή περπατά μαζί του, περπατώντας με καλή συμφωνία, ο παππούς του συμφωνεί, είναι καλός . Και όποιος τρώει κρέας γαϊδουριού, θα πάρει χρήματα και γιαγιά . Αν δει ότι το γαϊδούρι του δεν περπατά εκτός από ξυλοδαρμό, τότε στερείται και δεν τρέφεται παρά μόνο με παρακλήσεις . Και αν ο γάιδαρος του μπει στο σπίτι του σεβαστός, τότε είναι ο παππούς του, και θα στραφεί σ ‘αυτόν με καλοσύνη πάνω στην ουσία αυτού που φέρει . Και όποιος βλέπει το γαϊδουράκι του να μετατρέπεται σε μουλάρι, τότε η διατροφή του θα είναι εξουσία . Αν γίνει επτά ετών, τότε ο παππούς του και η διαβίωσή του προέρχονται από έναν άδικο κυβερνήτη. Εάν μετατραπεί σε κριάρι, τότε ο παππούς του είναι από τιμή ή διάκριση . Και όποιος βλέπει ότι κουβαλούσε το γαϊδουράκι του, τότε αυτή είναι μια δύναμη που ο Θεός Παντοδύναμος παραχωρεί στον παππού του για να τον θαυμάσει . Και όποιος ακούει τις οπλές των ζώων που πέφτουν κατά τη διάρκεια του γύρου χωρίς να τα δει, είναι βροχή και χείμαρρο . Το γαϊδούρι για τον ταξιδιώτη είναι καλύτερο με βραδύτητα, και οι συνθήκες ταξιδιού του θα είναι όσο το γαϊδουράκι του . Και από τη συλλογή κοπριά γαϊδουριού, τα χρήματά του θα αυξηθούν . Όποιος πάλευε ένα γάιδαρο, μερικοί από τους συγγενείς του πέθαναν . Όποιος παντρεύεται ένα δυνατό γαϊδουράκι εναντίον του παππού του . Και όποιος βλέπει σαν γαϊδούρι να κάνει σεξ μαζί του, έχει αποκτήσει πλούτο και ομορφιά που δεν μπορεί να περιγραφεί λόγω της αφθονίας του . Ο υπάκουος γάιδαρος θα ξυπνήσει τον ιδιοκτήτη του για καλό, χρήμα και κίνηση . Και όποιος κατέχει ένα γάιδαρο ή το έδεσε και το έφερε στο σπίτι του, ο Θεός θα το οδηγήσει σε όλα καλά και θα το παραδώσει σε όσους είναι, και αν σεβαστούν, τότε το καλό είναι καλύτερο . Και όποιος σφαγιάσει το γάιδαρό του είναι φτωχός, και αν το γαϊδούρι είναι για κάποιον άλλο, τότε αποκόπτεται από αυτό, κόβεται μεταξύ αυτού και του ιδιοκτήτη του, του ονόματος ή του αντίστοιχου του . Και όποιος αγοράσει ένα γαϊδούρι και πληρώνει ένα dirham για αυτό, θα έχει καλύτερα λόγια . Αν δει ότι έχει ένα γαϊδουράκι με δεμένα μάτια, τότε έχει χρήματα που δεν ξέρει πού είναι . Και τίποτα δεν μισείται από το γαϊδούρι εκτός από τη φωνή του, και είναι στην προέλευση του παππού του ανθρώπου και της τύχης του ….

…Ο Πρόεδρος : Για όποιον κάθεται σε αυτό, δείχνει νίκη στο μέλλον, αν βρίσκεται σε αυτό, διαφορετικά θα κερδίσει έντιμη εξουσία και θα αξιοποιήσει το πεπρωμένο του και τα παρόμοια . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε μια γυναίκα σύμφωνα με την αξία, την ομορφιά, το ύψος και τη γιαγιά του . Δεν υπάρχει καλό σε αυτό για τον άρρωστο ή για εκείνον που κάθεται μέσα του, λόγω των αποδείξεων στο όνομά του για την επανάληψη των κακών, ειδικά εάν είναι από εκείνους που έχουν αφήσει μια δυσάρεστη ασθένεια ή φυλάκιση, τότε αυτός απωθείται . Όσον αφορά την έγκυο γυναίκα, είναι μια μουσεζίνη πάνω του στην καρέκλα της μαίας που είναι πάνω από αυτήν κατά τον τοκετό όταν ο πόνος και ο πόνος επαναλαμβάνεται, και αν υπάρχει ένα στέμμα πάνω από αυτό που γεννά ένα αγόρι, ή ένα δίχτυ χωρίς κεφάλι ή σπαθί ή δόρυ χωρίς δόρυ γέννησε μια υπηρέτρια . Λέγεται ότι όποιος είδε ότι χτύπησε μια καρέκλα ή καθόταν πάνω της, θα κερδίσει δύναμη πάνω σε μια γυναίκα και ότι στις γυναίκες θα ήταν τόσο όμορφη όσο η καρέκλα και η εμφάνισή της . Ομοίως, αυτό που συνέβη στην προεδρία των αντιπαθειών ή των αγαπημένων, αυτό συμβαίνει στην περίπτωση της γυναίκας που αποδίδεται στην καρέκλα . Η καρέκλα είναι γυναίκα ή ανυψωμένη από τον Σουλτάνο . Αν είναι από ξύλο, τότε είναι δύναμη υποκρισίας, και αν είναι από σίδηρο, τότε είναι πλήρης δύναμη . Και καθισμένος στην καρέκλα και πράκτορας ή κηδεμόνας ή αν πληροί τις προϋποθέσεις για να το πράξει, ή έδωσε στην οικογένειά του που ταξίδευε στον στίχο : ~ και στο θρόνο του ένα σώμα που έρχεται κάτω από το τότε γυρίζει 0~ και γυρίζει πίσω ….

…Λέγεται ότι ο Αλ-Κάκαα είχε χρέος δέκα χιλιάδων dirham, και ήταν συγκλονισμένος, και είδε τον πατέρα του στον ύπνο του προς τιμήν ενός φάρου που υμνούσε τον Θεό και επευφημίες, και όταν τον είδε τον κάλεσε και ξύπνησε, και ρώτησε αυτόν που τον διέσχισε και είπε ότι ο φάρος είναι ύψος και ανελκυστήρας που χτυπά ο πατέρας σου . Είπε ότι ο πατέρας μου είναι νεκρός, η διέλευση είπε: Δεν είσαι ο γιος του; Είπε ναι . Ίσως θα είσαι λόγιος ή πρίγκιπας, και για τον έπαινο του, είσαι σε θλίψη και θλίψη, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον απελευθερώσει από σένα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έτσι στο σκοτάδι κάλεσε ότι δεν υπάρχει θεός παρά Σε δοξάζεις, γιατί ήμουν ένας από τους παραβάτες . ~ Ήταν λίγο, όταν ένας άντρας πήρε το χέρι του και του είπε: Είσαι ο Qaqaa; Έτσι είπε στον εαυτό του, αυτό δεν είναι παρά ένας υπολοχαγός αντίπαλος, οπότε η Σααντάνα του είπε μια άρρωστη γυναίκα και συνέστησε να σας προσκαλέσει, είπε, έτσι πήγε μαζί του, και υπήρχε μια ομάδα σεΐχη και ένα γραπτό βιβλίο που Η Saadana έκανε το ένα τρίτο των χρημάτων της στην al-Qaqaa και της πρότεινε το ένα τρίτο των χρημάτων της και πέθανε μετά από τρεις ημέρες ….

…Ένα σχοινί Το να βλέπεις ένα σχοινί σε ένα όνειρο δείχνει σύγχυση, προβλήματα στη δουλειά και αναταραχή στις ρομαντικές σου σχέσεις με το αγαπημένο σου άτομο . Εάν ανεβείτε ένα σχοινί σε ένα όνειρο, τότε θα ξεπεράσετε τους εχθρούς σας που προσπαθούν να σας βλάψουν . Εάν ονειρεύεστε ότι πηγαίνετε σε ένα σχοινί, αυτό σημαίνει ότι θα νιώσετε θλίψη στη γλυκότερη στιγμή της αρμονίας που αντιμετωπίζετε . Εάν ονειρεύεστε ότι είστε δεμένοι με ένα σχοινί, τότε πρόκειται να παραδοθείτε σε μια σχέση αγάπης που είναι αντίθετη με την πεποίθησή σας . Εάν σπάσετε τα σχοινιά, είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε τους εχθρούς και να ανταγωνιστείτε εναντίον τους . Και αν δέσετε σχοινιά ή δέσετε άλογα σε αυτά, αυτό σημαίνει την ικανότητά σας να τρέχετε άλλους και να τους κατευθύνετε όπως εσείς επιθυμείτε . Εάν περπατάτε στο σχοινί, τότε αυτό σημαίνει ότι εμπλέκεστε σε επικίνδυνες ανησυχίες και ανησυχίες, αλλά θα καταφέρετε να τα ξεπεράσετε εκπληκτικά . Εάν δείτε άλλους να περπατούν με σχοινιά, αυτό σημαίνει ότι θα επωφεληθείτε από τα κέρδη και τις νίκες των άλλων . Και αν πηδήσετε στο σχοινί, αυτό σημαίνει ότι θα τρομάξετε τους φίλους σας με μια τρομακτική απερίσκεπτη πράξη . Και αν πήγατε στα σχοινιά με παιδιά, αυτό σημαίνει ότι είστε εγωιστικό και τραχύ άτομο, καθώς δεν συνειδητοποιείτε ότι τα παιδιά είναι αξιόπιστα στο λαιμό των γονιών τους . Και αν πιάσεις ένα σχοινί με το πόδι σου, αυτό σημαίνει ότι όταν είσαι ευτυχισμένος, θα είσαι γενναιόδωρος, καλός και ευγενικός στην αντιμετώπιση άλλων . Εάν δείτε ότι κρεμάτε ένα σχοινί από ένα ψηλό παράθυρο σε άτομα που βρίσκονται κάτω από σας, επειδή πιστεύετε ότι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου δεν θέλει να τους λάβει, τότε θα εμπλακείτε σε ενέργειες που μπορεί να φαίνονται κατάλληλες για τους φίλους σας, εκτός από το ότι προκαλούν εσύ ευτυχία και υλική προσβολή . Για το κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει ευτυχία και ικανοποίηση ….

…Surat Al-Nahl όποιος το διαβάσει ή τον απαγγέλλει . Όπως είπε ο Omar bin Al-Khattab, ο Θεός είναι ευχαριστημένος με αυτόν : Συντηρήθηκε στο βιοπορισμό . Ο Jaafar Al-Sadiq, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι θα ήταν μεταξύ των σιιτών του Αγγελιοφόρου του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και τα αγαπημένα του πρόσωπα . Και μερικοί από αυτούς είπαν : Γίνεται ένας από τους μελετητές, και αν είναι άρρωστος θα θεραπευτεί . Και ειπώθηκε : Αποκτήστε την υγεία του σώματος και την επιτρεπόμενη διαβίωση . Και ειπώθηκε : Ο Παντοδύναμος Θεός του προσδίδει την αγάπη των μελετητών και των ορθών ανθρώπων, και ο Θεός Παντοδύναμος δεν τον θεωρεί υπεύθυνο για αυτό που έχει παραχωρήσει σε αυτόν τον κόσμο ….

…Εάν ονειρεύεστε ότι έχετε γνωρίσει τους παππούδες και γιαγιάδες σας και έχετε μιλήσει μαζί τους, αυτό σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες που είναι δύσκολο να ξεπεραστούν, αλλά εάν ακολουθήσετε καλές συμβουλές, θα ξεπεράσετε πολλά εμπόδια ….

…Το Tayammum δείχνει σε ένα όνειρο την εγγύτητα του κόλπου, οπότε όποιος βλέπει ότι κάνει tayammum για προσευχή ή καθαρισμό από την ακαθαρσία έχει πλησιάσει τον κόλπο του και ότι το tayammum είναι απόδειξη ενός κόλπου κοντά στον Παντοδύναμο Θεό . Το Tayammum σε ένα όνειρο αποτελεί ένδειξη ταξιδιού ή προειδοποίησης για ασθένεια στην οποία απαιτείται η πλύση . Ίσως να υποδεικνύει την έλλειψη νερού του ταξιδιώτη, επειδή ήταν ορφανός με άμμο, ή με κάτι που δεν ήταν προσκολλημένο στα χέρια, το οποίο ήταν απόδειξη της αδυναμίας του ταξιδιού, της διαθεσιμότητας αδειών και της εργασίας με ευχαρίστηση . Και το tayammum δείχνει φτώχεια μετά τον πλούτο, την ασθένεια των υγιών, την ευημερία των ασθενών και το tayammum με νερό δείχνει άκυρες πράξεις . Η άποψη ότι το tayammum ήταν με την έλλειψη νερού υποδηλώνεται κοντά στον κόλπο και η κατάρρευση της έντασης, αν και με την παρουσία νερού υπόκειται σε πέντε δηλώσεις : μία : να είσαι δει, θα προτιμούσε να παντρευτεί την παχουλή . Το δεύτερο : Να είναι ένας από αυτούς που προτιμούν να ταξιδεύουν στην ξηρά παρά να ταξιδεύουν στη θάλασσα . Και το τρίτο : Να είναι αυτός που ελπίζει για συγχώρεση, ενώ επιμένει στην ενοχή . Και το τέταρτο : Να είσαι ένας από αυτούς που προτιμούν αυτόν τον κόσμο από το μέλλον . Πέμπτον : Πρέπει να χειραγωγεί τη θρησκεία του και να ακολουθεί τις παραχωρήσεις από τα λόγια των μελετητών, και ειπώθηκε : Αυτό υποδηλώνει διαφυγή από ασθένεια ή φυλάκιση ….

…Με την εξουσία του Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, στην εξουσία του πατέρα του στην εξουσία του παππού του, είπε : Άκουσα τον Abu Talib να μιλά για την εξουσία του Abd al-Muttalib να λέει : Ενώ κοιμόμουν την πέτρα, είδα ένα όραμα που με χτύπησε, και φοβήθηκα από αυτό, οπότε ήρθα στον ιερέα των Quraish στο τέλος του τσίμπημα και η πρίζα μου χτύπησε τους ώμους μου, οπότε όταν κοίταξα ήξερα στο πρόσωπό μου την αλλαγή , και είμαι εκείνη την εποχή ο κύριος του έθνους μου , και είπε : Ο κύριος μας Mabal ήρθε σε μας με μια αλλαγή χρώματος. Έχετε δει κάτι από τα δύο γεγονότα της εποχής; Έτσι είπα : Ναι , και κανείς δεν της μίλησε μέχρι που το φίλησε το δεξί της χέρι και έπειτα έβαλε το χέρι του στη μητέρα του κεφαλιού της και στη συνέχεια ανέφερε την ανάγκη του, και δεν το έκανα γιατί ήμουν μεγάλος εθνικιστής , οπότε εγώ κάθισε και είπε : Είδα απόψε ενώ κοιμόμουν στην πέτρα σαν ένα δέντρο να είχε μεγαλώσει το κεφάλι του να έφτασε στον ουρανό και να χτυπήσει τα φωτεινά κλαδιά του. Και το Μαγκρίμ και δεν είδα κανένα ανθισμένο φως από αυτό να ήταν εβδομήντα φορές μεγαλύτερο από το φως του τον ήλιο, και είδα Άραβες και μη Άραβες να προσκύπτουν σε αυτόν καθώς αυξάνεται κάθε ώρα σε δύναμη , φως και ύψος , μια ώρα κρύβεται και μια ώρα ανθίζει, και είδα μια ζώνη του Quraish να προσκολλάται στα κλαδιά της, και είδα ανθρώπους από το Quraisy που θέλει να το κόψει. Το πρόσωπο ήταν καλύτερο από αυτόν, και ο άνεμος δεν ήταν καλύτερος από αυτόν, οπότε έσπασε τα πλευρά τους και έβγαλε τα μάτια τους, οπότε σήκωσα το χέρι μου για να το πάρω, ο νεαρός με σταμάτησε, οπότε είπα : Ποιο είναι το μερίδιο; Είπε : Το μερίδιο είναι για εκείνους που την προσκολλούσαν και σας προηγήθηκαν , και παρατήρησα πανικό και πανικοβληθήκα , και είδα το πρόσωπο της ιέρειας να έχει αλλάξει, τότε είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, θα βγουν από η καρδιά σου, ένας άντρας που κατέχει την Ανατολή και τη Δύση και του χρωστάει τους ανθρώπους , τότε είπε στον Αμπού Ταλιμπ : Ίσως θα είσαι αυτό το νεογέννητο . Ο ίδιος είπε : Έτσι ήταν Abu Talib Αυτό το χαντίθ εμφανίζεται και ο Προφήτης, μπορεί να προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν , μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και λέει : « Το δέντρο ήταν. « Και ο Θεός ξέρει καλύτερα τον Αμπού αλ-Κασμίμ αλ-Αμίν , οπότε του λέγεται : Δεν το πιστεύεις; Λέει : ( Προσβολή και ντροπή )….

Ένα νεκρό παιδί Το να βλέπεις ένα νεκρό παιδί σε ένα όνειρο δείχνει ένα ατυχές ατύχημα ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε τρώει λανθασμένα χρήματα, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ένα παιδί, τότε δείχνει ότι είναι έγκυος, επειδή οι έγκυες γυναίκες θα ήθελαν το παιδί και θα το έφαγαν ….

…Κουδουνίστρα ενός παιδιού Εάν δείτε ένα κουδουνίστρα στο χέρι ενός παιδιού σε ένα όνειρο, αυτό είναι καλό οιωνό, ειρήνη και κατανόηση μέσα στην οικογένεια. Θα σας φέρει επίσης επιτυχία στην επιχείρηση και το κέρδος σας . Για ένα κορίτσι, αυτό το όνειρο σημαίνει έναν σύντομο, ευτυχισμένο και ευτυχισμένο γάμο . Εάν δώσετε σε ένα παιδί κουδουνίστρα, αυτό σημαίνει ότι θα αναλάβετε μια δουλειά που αποτύχετε ….

…Και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι ξυρίζει το κεφάλι του όσο δεν ήταν σε πόλεμο, τότε θα ήταν πλούσιος και εξουσιοδοτημένος με τους εξαρτώμενους του, και ήταν αξιέπαινος και δεν υπήρχε τίποτα λάθος μαζί του, και αν ήταν στον πόλεμο τότε δεν ήταν καλό, και ειπώθηκε ότι αν ήταν στους ιερούς μήνες, θα ήταν εξιλέωση για αμαρτίες, εξάλειψη των χρεών και τέλος των ανησυχιών και της ταλαιπωρίας του, και ειπώθηκε ότι ένας ή και οι δύο γονείς πέθανε ….

Ο Surat An-Naml Ibn Sirin είπε ότι όποιος το απαγγείλει θα αποκτήσει ύψος, πεπρωμένο και θέση με τον Σουλτάνο . Ο Al-Kirmani είπε ότι η ευτυχία, το κράτος και η επιθυμία να τον βοηθήσουμε στα κοσμικά του ζητήματα, και ειπώθηκε δείχνει την εντολή και την απαγόρευση, την κατανόηση και την ευφυΐα . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Δείχνει χρήματα και χάρη ….

…Είναι χρήσιμο και δεν υπάρχει βλάβη στη διέλευση αν ξέρει τι σχετίζεται με καθεμιά από τις επτά ημέρες, το saud, τις αισθήσεις του, τις ώρες του και τι σχετίζεται με αυτό και λέει ένα όραμα να διερευνήσει την ώρα της ευτυχίας για να είναι καλύτερη από την ώρα της ατυχίας ….

…Η Surat Al-Naba ‘όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως είπε ο Abu Bakr Al-Siddiq, ο Θεός τον ευχαριστεί με αρετές και ο Θεός τον αγαπά στη δημιουργία του, και ειπώθηκε : Είναι μεγεθύνεται, η όμορφη του ανάμνηση διαδίδεται, και καθοδηγείται στη θρησκεία του, και η ζωή του παρατείνεται, και ειπώθηκε : Αναζητά γνώση και είναι αγγελιοφόρος για τους μελετητές ….

…Και όποιος βλέπει την ισορροπία, αν είναι σωστή, ότι τείνει σε μια από τις πλευρές του, τότε δείχνει την δικαιοσύνη και τη δικαιοσύνη του δικαστή ….

…Surat An-Naba ‘Όποιος το αναφέρει θα σκεφτεί τις ευλογίες του Παντοδύναμου Θεού και θα είναι ευγνώμων για τον ευλογημένο . Και ο al-Kirmani είπε: Αυτό δείχνει ότι κάνουν καλές πράξεις και ορθές πράξεις, και ειπώθηκε ότι αγωνίζονται σκληρά για να κάνουν αδίκημα και να ρωτήσουν τους μελετητές . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Αυξάνει το πεπρωμένο του και εφαρμόζει τον λόγο του .~…

…Η Surat An-Nahl Ibn Sirin είπε ότι όποιος το απαγγέλλει θα έχει μια επιτρεπόμενη πρόβλεψη και θα είναι λάτρης των λαών της θρησκείας και της θρησκείας . Ο Al-Kirmani είπε ότι είναι ασφαλής από τα παράσιτα και τις καταστροφές και βρίσκει την κατάστασή του και λέγεται ότι το σώμα είναι υγιές . Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι ο Θεός Παντοδύναμος θα του δώσει γνώση και αν είναι άρρωστος, θα αναρρώσει ….

…Surat An-Naml όποιος το διαβάσει ή το απαγγέλλει, όπως είπε ο Nafi »και ο Ibn Katheer : Θα είναι ο κύριος του λαού του . Και ο Ibn Fadala είπε, ότι θα μορφωθεί και θα έχει έναν βασιλιά και ένα πρόσωπο . Και ειπώθηκε : Η πρόσκληση θα απαντηθεί, και θα του δοθεί μια ανταμοιβή από μια σειρά από την αλήθεια του Σολομώντα και των προφητών, ειρήνη επάνω τους, και θα βγει από τον τάφο του καλώντας : Δεν υπάρχει θεός παρά Θεέ μου ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει έντιμος, τότε υπερισχύει ενός λαού και δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το όραμα των ευγενών ….

…Εγκυμοσύνη Εάν ονειρεύεστε αρνιά που χαζεύονται σε καταπράσινα λιβάδια, αυτό προβλέπει αγνές φιλίες και αθώες απολαύσεις . Και προβλέπει άφθονες καλλιέργειες για τους αγρότες . Και αυξήστε την ιδιοκτησία των άλλων . Εάν δείτε ένα νεκρό αρνί, αυτό συμβολίζει τη θλίψη και τη θλίψη . Βλέποντας αίμα σε μαλλί λευκού αρνιού συμβολίζει ότι οι αθώοι θα υποστούν εξαπάτηση που προκαλείται από την άδικη συμπεριφορά των άλλων . Ένα χαμένο φορτίο δείχνει ότι τα άτακτα άτομα θα είναι υπό τον έλεγχό σας και πρέπει να είστε προσεκτικοί με τη συμπεριφορά σας . Το να βλέπεις το δέρμα των αρνιών δείχνει άνεση και ευχαρίστηση που αποκομίζεις από τους άλλους . Η σφαγή ενός αρνιού για οικιακή χρήση συμβολίζει την επιτυχία θυσιάζοντας την ευχαρίστηση και την ικανοποίηση . Όσον αφορά την κατανάλωση αρνιών, δείχνει μια ασθένεια και μεγάλη ανησυχία για το όφελος των παιδιών . Το να βλέπεις τα αρνιά να λαμβάνουν τροφή από τις μητέρες τους δείχνει την ευτυχία χαρούμενων και ευφυών συγκατοίκων, καθώς και όμορφα και αγαπημένα παιδιά . Εάν ονειρευόσασταν ότι τα σκυλιά ή οι λύκοι έτρωγαν αρνιά, τότε αυτό δείχνει ότι αθώοι άνθρωποι θα υποφέρουν στα χέρια ύπουλων και πονηρών μπάσταρδων . Εάν ακούσετε την αιμορραγία των αρνιών, οι άνθρωποι θα φωνάζουν για τη μεγαλοψυχία σας . Εάν δείτε αρνιά σε μια χειμερινή καταιγίδα ή σε κίνδυνο, αυτό δείχνει απογοήτευση στις ελπίδες και την πίκρα της τύχης . Εάν έχετε ένα αρνί στα όνειρά σας, αυτό συμβολίζει ότι το περιβάλλον σας θα είναι χαρούμενο και κερδοφόρο . Εάν μεταφέρετε ένα αρνί στην αγκαλιά σας, θα συγκλονιστείτε από χαρούμενα συμφέροντα, στα οποία θα διαλύσετε έναν πλούτο αφοσίωσης και δεν θα μετανιώσετε για τυχόν έξοδα όταν απαντάτε στα κίνητρα του πάθους σας . Εάν κουράσετε το μαλλί των αρνιών, αυτό προβλέπει ότι θα είστε απρόσεκτοι και άπληστοι . Θα είσαι ειλικρινής, αλλά θα είσαι σκληρή καρδιά . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι είχε ξεφλουδίσει ένα αρνί, και ανακάλυψε ενώ το έκανε, ότι ήταν το δικό της παιδί, αυτό δείχνει ότι θα προκαλέσει θλίψη για τους άλλους, και αυτή η θλίψη θα επιστρέψει σε αυτήν, προκαλώντας τη θλίψη και την απώλεια της ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Το όραμα του al-Tafil bin Sukhbara, σχετικά με την εξουσία του Tufail bin Sukhbara, του αδελφού μου Aisha, στη μητέρα της, ότι είδε σε αυτό ότι ο κοιμισμένος το είδε σαν να είχε περάσει από τους Εβραίους, οπότε είπε : Ποιοι είναι εσύ? Είπαν : Εμείς, οι Εβραίοι, είπαμε : Είστε ο λαός, αν δεν ισχυριζόσασταν ότι ο Ουζάιρα είναι ο γιος του Θεού. Τότε οι Εβραίοι είπαν : Και είσαι ο λαός, αν δεν λέγατε ότι θέλει ο Θεός και ο Μωάμεθ, τότε πέρασε από έναν Χριστιανό που είπε : Ποιος είσαι; Είπαν : Είμαστε Χριστιανοί, είπε : Είναι που οι άνθρωποι να μην λέτε Χριστό, ο Υιός του Θεού είπε : Και ότι, εσείς είστε οι άνθρωποι να μην λέτε ο Θεός να ευλογεί και να ευλογεί τον Μωάμεθ σπάνια τους έγινε είπε της τούμπας τότε ήρθε ο ειρήνης του Προφήτη και του είπε, είπε : ( Σας λένε σε κανέναν γι ‘αυτό ) ; Είπε : Ναι, όταν προσεύχονταν τα κηρύγματα τους, επαίνεσε τον Θεό και τον επαίνεσε. Τότε είπε : ( Εάν ένα παιδί είδε ένα όραμα, τότε το είπε σε όποιον σας είπε, και συνηθίζατε να λέτε μια λέξη που με εμπόδισε να ντρέψω από εσάς ότι σας απαγόρευσε από αυτό. Είπε : Μην πείτε τι Ο Θεός θέλει και τι θέλει ο Μωάμεθ…

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαιπου θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

…Και όποιος βλέπει τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, την ομορφιά και τη δόξα του, τον κηδεμόνα της κηδεμονίας, αν αξίζει, διαφορετικά θα αποδώσει σε έναν μεγάλο άνθρωπο ή θα δείξει ότι έχει διαπράξει αμαρτία, τότε πρέπει να μετανοήσει. Αν δει ότι του μίλησε, έχει γνώση και γνώση. Όποιος είδε τον Ίδρη έλαβε υψηλό βαθμό τιμής και όποιος είδε τον Νώε είχε μακρά ζωή Και υπέφερε από αγωνία και βλάβη και θριάμβευσε και γέννησε παιδιά από τη σύζυγο της Δίνα και όποιος είδε κουκούλα πάνω του θα κυριαρχούσε ένας ανόητος και αδαής άνθρωποι, και σώθηκε και κερδίζει με καλοσύνη και καλοσύνη, και όποιος είδε έναν δίκαιο που απέκτησε από τους ανόητους και τότε θα ήταν νικητής ή στην υπόθεσή του είναι καλός. Ή έχει ανήθικη γυναίκα, και αν είναι κάποιος που κάνει τη δουλειά του λαού του, αφήστε τον να φοβάται τον Θεό και να μετανοήσει, και όποιος δει τον Αβραάμ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ ή θα ευλογηθεί με την αγάπη του Θεού, και τις ανησυχίες του και η αγωνία θα εξαφανιστεί, και ειπώθηκε ότι η αδικία από έναν άδικο κυβερνήτη θα φτάσει σε αυτόν και θα νικήσει. Και όποιος τον βλέπει και όποιος δει τον Ιώβ τον πληγώνει με μια καταστροφή, τότε σώζεται και αποζημιώνεται με το καλό, και αν είναι άρρωστος ή άρρωστος του, θα θεραπευτεί από τον Θεό Παντοδύναμο και όποιος δει τον Ιωνά, βιάζεται σε ένα θέμα που τον ταλαιπωρεί από τον περιορισμό και την ταλαιπωρία, τότε θα σωθεί και όποιος βλέπει τον Δαβίδ ως κηδεμόνα και μπορεί να υποφέρει εξαιτίας μιας γυναίκας και μπορεί να έχει κάτι Και επηρεάστηκε από γλυκόριζα, και όποιος είδε τον Σολομώντα ως φύλακα του κράτους και τη διάταξη της νομολογίας του Και όποιος βλέπει τη Ζαχαρία, όταν μεγαλώνει, επιτυγχάνει έναν ευσεβή γιο, και όποιος βλέπει τον Γιάγια επιτυγχάνει ευσέβεια και ευσέβεια, ή έχει γίνει άξιος και κατάσταση, και του έρχονται καλές ειδήσεις, και όποιος βλέπει τον Ιησού γίνεται ασκητής, λάτρης των συχνών ταξιδιών, και όποιος βλέπει απελπισία έχει μια κλήση να απαντήσει στους εχθρούς του, και όποιος δει λαχανικά, θα εκτελέσει το Χατζ και θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και ίσως υποδεικνύει τη γονιμότητα Μετά από υπερβολή, και όποιος είδε τον Λουκμάν έδωσε σοφία ή δίκαιος γιος, και όποιος είδε έναν προφήτη των προφητών, ειρήνη επάνω τους σε ένα μέρος, εάν η οικογένειά του ήταν σε πόλεμο, θα θριάμβευαν τον εχθρό τους, και αν ήταν σε κίνδυνο ή έλλειψη ανακούφισης από αυτούς, και όποιος είδε ότι επισκέφτηκε έναν προφήτη, ζωντανό ή νεκρό, αν ήταν ευσεβής, αυξήθηκε σε Αν δεν είναι ανυπάκουος, ο Θεός θα τον συγχωρήσει, ή δείχνει ότι θα τον επισκεφτεί όπως είδε, ή δείχνει ότι είναι από τον λαό του Παραδείσου, ή του έχει συμβεί καλό και ευλογία, και όποιος βλέπει ένα από αυτά ενώ είναι σε καλή εικόνα, θα έχει καλοσύνη στη θρησκεία και τον κόσμο του, και αν βλέπει σε αυτόν μια ανεπάρκεια και άλλη από μια καλή εικόνα , δείχνει την έλλειψη της θρησκείας των οραματιστών, και όποιος βλέπει ότι είναι προφήτης των προφητών, τότε θα πεθάνει ως μάρτυρας και θα περιοριστεί στην επιβίωσή του και θα ευλογηθεί με υπομονή μετά τις καταστροφές και έπειτα θα έρθει νίκη και όποιος βλέπει τον τάφο ενός προφήτη ανάμεσα στους προφήτες είναι καλός και ευλογεί ένα δ ειπώθηκε ότι είναι στη μεσολάβηση του και αν είναι άγαμος παντρεύεται και μερικοί από αυτούς είπαν ότι επισκέφτηκε το ιερό κάποιου από τους Προφήτες, τους Συντρόφους ή τους δίκαιους, γιατί ανακουφίζει από τις ανησυχίες και τη θλίψη του και αποβάλλει τις αμαρτίες του…

…Όποιος βλέπει ένα λευκό ζιρκόνιο, δείχνει μια όμορφη γυναίκα, η κόκκινη είναι μια συνυπάρχουσα γυναίκα, το πράσινο είναι μια γυναίκα που είναι τυλιγμένη και το manqousheh ερμηνεύεται από μια γυναίκα στην οποία υπάρχουν ορισμένοι τύποι όσων αναφέρθηκαν και ήταν είπε ότι εάν το κνήκο προέρχεται από δέρμα αγελάδας, τότε είναι ξένη γυναίκα, και αν είναι από αιγοπρόβατο, τότε είναι αραβική γυναίκα, ειδικά αν είναι (η σόλα της ) από το δέρμα των καμηλών . Και όποιος είδε ότι η ζαρμούζα του έπεσε σε ένα μέρος που δεν μπορούσε να φτάσει ενώ περπατούσε χωρίς παπούτσια, τότε δείχνει την εμφάνιση θλίψης, ανησυχίας και έλλειψης αγιότητας και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατο της γυναίκας του και αν υπάρχει στοιχεία στο όραμα που δείχνει καλό, τότε δεν βλάπτεται . Και όποιος βλέπει ότι την έχει δώσει σε κάποιον, τότε χωρίζει τη γυναίκα του και την παντρεύει με κάποιον άλλο, και μπορεί να δώσει στον υπηρέτη του σε κάποιον . Και όποιος βλέπει ότι κάποιος τραβάει τη ζερμοζάνα του από το χέρι του έως ότου κοπεί και τραυματιστεί από αυτό, τότε θα ερμηνεύσει το θάνατο της γυναίκας του . Και όποιος το είδε ότι φορούσε ένα κομμάτι του ενώ περπατούσε σε αυτό, δείχνει ότι το ταξίδι του δεν ήταν πλήρες, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις την παλιά βελονιά είναι καλύτερη από τη γιαγιά της ….