…Λέγεται ότι η διέλευση πρέπει να ρωτήσει κάποιον που βλέπει ένα όραμα και το ξέχασε όταν ξύπνησε από τον ύπνο του πώς βρήκε την κατάστασή του. Αν βρει το χέρι του στα δάχτυλά του, τότε θα έχει δει μικρά δέντρα και αν τα βρει στην πλάτη του, τότε θα έχει δει ένα προφανές, και αν τα βρει στο πλάι του, τότε θα έχει δει κάποιον ξαπλωμένο , και αν τα βρει στα πλευρά του, τότε θα έχει δει Αν μια γυναίκα το βρει στο πρόσωπό του, τότε θα έχει δει ένα σκουπιδοτενεκέ, και αν το βρει στο κεφάλι του, τότε θα έχει δει έναν τεράστιο πυλώνα ή μεγάλο δέντρο, και αν το βρει στο μηρό του, τότε θα έχει δει ένα ψηλό δέντρο και αν το βρει στο γόνατό του, τότε θα έχει δει ένα ποτάμι, και αν το βρει στα δάχτυλά του, τότε θα έχει είδα ένα μικρό δάσος ….

…Όσο για την αγκαλιά, όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει κάποιον, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, δείχνει τη διάρκεια της ζωής του, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι η αγκαλιά είναι ανάμειξη και αγάπη. Όσο για το αποχαιρετιστήριο, όποιος βλέπει ότι αποχαιρετά κάποιον, τον αφήνει είτε με θάνατο είτε με ζωή, και ίσως ο θάνατος είναι για εκείνον που αποστέλλεται σε αυτό. Είδε ότι σκούπισε τη θέση του και είχε ένα άρρωστο άτομο, επειδή δείχνει το θάνατό του, και όποιος πιστεύει ότι σκουπίζει ένα μέρος για χάρη της λατρείας είναι καλός, και ίσως το να βλέπεις το τζαμί να σκουπίζει δείχνει την αγάπη του Θεού Παντοδύναμος…

…Ποιος είναι ο λόγος για εκείνους που λένε ότι δεν ονειρεύομαι ;; Συχνά έχω μια συνάντηση ή μια συνομιλία με κάποιον που μου λέει : Δεν ονειρεύομαι … και τον βλέπετε ενοχλημένο μερικές φορές ! Και τον βλέπετε να το λέει σαρκαστικά μερικές φορές ! Και μια κρατική γλώσσα. Δεν είμαι κάποιος που νοιάζεται για τη μεγάλη σου ! Αναλύοντας μια σειρά από προσωπικότητες που ζουν σε αυτό το φαινόμενο, μπορούμε να πούμε ότι αυτό το φαινόμενο υπάρχει στην αρχή και μου φάνηκε ότι οι πιο σημαντικοί λόγοι πίσω από αυτό είναι οι εξής : 1 / Ξεχάστε . Πολλοί που ονειρεύονται ή βλέπουν ένα όραμα μπορεί να το ξεχάσουν ή να το ξεχάσουν, και αυτή είναι η σοφία του Παντοδύναμου και Παντοδύναμου . Επομένως, μπορεί να υπάρχει κάποιος που θυμάται ξαφνικά ένα όνειρο που είδε, ή ένα ειλικρινές όραμα που είδε . 2 / Η σοβαρότητα του ύπνου για κάποιον που πάσχει από ένα τέτοιο φαινόμενο, και έτσι αυτός που κοιμάται πολύ στον ύπνο του μοιάζει με τους νεκρούς, και αυτό το είδος λίγο θυμάται τι βλέπει στον ύπνο του . 3 / Όποιος εργάζεται μερικές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και μερικές φορές τη νύχτα, και μερικές φορές τη νύχτα και άλλες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, και ούτω καθεξής, και αυτοί οι άνθρωποι συχνά δεν θυμούνται τα όνειρα ή τα οράματά τους, και έφτασα σε αυτήν την τελευταία κατηγορία πρόσφατα και μετά εκτεταμένη έρευνα και εξέταση και το δημοσίευσα για πρώτη φορά. Ο λόγος για τον οποίο δεν θυμούνται τα οράματα ή τα όνειρά τους είναι ότι δεν είναι τόσο άνετα στον ύπνο τους όσο εκείνοι που έχουν σταθερό καθεστώς ύπνου τη νύχτα και εκείνοι που κοιμούνται τη νύχτα, είναι αυτοί που έχουν τα μεγαλύτερα οφέλη του ύπνου . 4 / Αυτός που έχει προσωπικές στάσεις εναντίον αυτής της γνώσης λόγω ορισμένων από τους σχολιαστές, και αν ο λόγος είναι σωστός ή λάθος, τότε τον βλέπει εχθρικό με αυτή τη γνώση με αυτό το μέσο, ​​και λέει ότι δεν ονειρεύεται ή δεν βλέπει το όραμα . 5 / Είναι πολύ κακή όραση . Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους για αυτό το φαινόμενο και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Όσο για το κότσυφας, ερμηνεύεται από τον λατρευτικό μοναχό που ακολουθεί το Ευαγγέλιο με την έννοια ορισμένων ποιητών που λένε : ( Λες και ο κότσυφας ήταν μοναχός … απαγγέλλοντας από τη Βίβλο στον Πρίγκιπα )…

…Όσον αφορά τις έρευνες, που είναι οι τέσσερις κύκλοι, σκόνη, νερό, αέρας και φωτιά, όποιος βλέπει τον πρώτο τύπο, που είναι βρωμιά, τότε θα ερμηνεύσει ότι επικρατεί ο μαύρος πάνω του, οπότε πρέπει να το διαχειριστεί ο ίδιος . Και όποιος βλέπει τον δεύτερο τύπο, δηλαδή το νερό, ερμηνεύεται ότι τα πτύελα υπερισχύουν πάνω του . Και όποιος βλέπει τον τρίτο τύπο, που είναι ο αέρας, ερμηνεύεται ότι υπερισχύει το αίμα . Και όποιος βλέπει τον τέταρτο τύπο, που είναι φωτιά, ερμηνεύεται ότι το κίτρινο κυριαρχεί πάνω του, και ειπώθηκε ότι αν ένα άτομο βλέπει στο μεγαλύτερο μέρος του ύπνου του τα χρώματα της μαυρότητας από όλα τα πράγματα, τότε επικρατεί το μαύρο. Το κίτρινο είναι κάτι περισσότερο από κίτρινο, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Κιάλια κινηματογραφήσεων σε πρώτο πλάνο Εάν κοιτάξετε ένα όνειρο με ένα τηλεσκόπιο, αυτό προβλέπει ότι θα γίνουν αλλαγές που θα σας προκαλέσουν απώλεια . Βλέποντας ένα σπασμένο ή ανεπαρκές κιάλια προβλέπει διαφωνίες, διαφωνίες και απώλεια συντρόφων ….

…Διακριτική διακριτική ευχέρεια σε ένα όνειρο, σεβασμό και δόξα ενός ατόμου , ο Παντοδύναμος είπε : ( Επιτρέψτε σας να πιστέψετε στον Θεό και στον Αγγελιοφόρο Του, να τον δοξάσετε, να τον τιμήσετε και να τον δοξάσετε, τον πρώτο και τον πιο πρωτότυπο )….

…Πνέει σε εικόνες : Το πρώτο χτύπημα είναι ενδεικτικό της πανούκλας, ή της κλήσης του Σουλτάνου στην ανάσταση, ή μιας υπάρχουσας ανάστασης, ή ενός γενικού ταξιδιού σε όλα . Ομοίως, όποιος υπόσχεται σε ένα όνειρο την Ανάσταση και την εγγύτητά του, εάν είναι άρρωστος, θα πεθάνει . Η υπόσχεση της ανάστασης δείχνει ένα μεγάλο γεγονός από τον Σουλτάνο . Όσον αφορά το δεύτερο χτύπημα, εάν ήταν στην επιδημία, τότε αυξήθηκε επειδή οι άνθρωποι ζουν μαζί της . Ίσως να έδειχνε την κλήση του Σουλτάνου μεταξύ των ανθρώπων και τους συγκέντρωσε σε ένα μεγάλο θέμα που ήθελε και σχεδίαζε . Και όποιος περάσει στο Μονοπάτι είναι ασφαλής από τις αντιξοότητες, τις δοκιμασίες και τις ταλαιπωρίες, εάν είναι στο Χατζάζ, θα το κόψει και θα ξεφύγει από αυτό, και ο Παράδεισος που το ακολουθεί είναι ο Κάαμπα . Και το μονοπάτι μπορεί να είναι εμπόδιο γι ‘αυτόν, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτόν κατέβηκε μαζί του, διαφορετικά το μονοπάτι είναι η θρησκεία του, τότε αυτό που το εμπόδισε το εισήγαγε σαν αυτό στη θρησκεία και στο ευθείο μονοπάτι ….

…Και όποιος βλέπει ότι επισκέπτεται έναν προφήτη, είτε είναι ζωντανός είτε νεκρός, τότε αυτό ερμηνεύεται με τρεις τρόπους. Το πρώτο είναι εάν είναι ευσεβής και η ευλάβεια του αυξάνεται, και αν είναι ανυπάκουος, ο Θεός θα τον συγχωρήσει, και ο δεύτερος είναι απόδειξη ότι είναι από τους ανθρώπους του Παραδείσου και μεταξύ των νικητών ….

…Οι σκάλες : Δείχνει τους λόγους για το υψηλό, την ανύψωση και την επιθυμία σε αυτόν τον κόσμο και το επόμενο, σύμφωνα με τον Maarrib λέγοντας : ο βαθμός τόσο-και-έτσι έχει αυξηθεί, και έτσι-και-έτσι είναι υψηλού βαθμού . Και αυτό δείχνει την υπαγόρευση και την πειθώ του Παντοδύναμου λέγοντας : ~Θα τους βγάλουμε από εκεί που δεν ξέρουν .~ Ίσως έδειξε τα στάδια του ταξιδιού και τα σπίτια των ταξιδιωτών ότι κατεβαίνουν στην κατάσταση της κατάστασης και στη σκηνή της σκηνής . Ίσως υποδεικνύεται από τις ημέρες της ζωής που οδηγούν στο στόχο του . Το γνωστό από αυτό δείχνει τον υπηρέτη του σπιτιού και τον υπηρέτη του ιδιοκτήτη του και του ζώου του, οπότε όποιος ανέβει μια άγνωστη σκάλα, θα εξετάσω το θέμα του, και αν φτάσει στο τέλος του και είναι άρρωστος, αυτός θα πεθάνω. Εάν εισέλθει σε ένα δωμάτιο πάνω από αυτό, η ψυχή του έχει φτάσει στον παράδεισο, και εάν φυλακιστεί χωρίς αυτό θα κρατηθεί από αυτό μετά το θάνατο. Ένα ταξίδι που βγήκε στο πρόσωπό του και έφτασε τα προς το ζην αν το ταξίδι του ήταν σε χρήματα, και αν ήταν για άλλο από αυτό, συνήγαγα αυτό που οδήγησε ή συνάντησε τη στιγμή της ανάληψής του, το οποίο δείχνει το καλό και το κακό και το εκπλήρωση και ανεπάρκεια αναγκών, όπως αν συναντούσε σαράντα άνδρες ή βρήκε δηνάρια σε αυτόν τον αριθμό, τότε αυτό είναι καλό νέο Ακριβώς σε τι βγήκε, και αν ο αριθμός ήταν τριάντα, δεν το έκανε αυτό, επειδή οι τριάντα ήταν σύντομοι , και το σαράντα ήταν πλήρες, ολοκληρώθηκε από τον Θεό Παντοδύναμο για τον Μωυσή με δυσκολίες, ακόμα κι αν βρήκε τρία και η αναχώρησή του ήταν σε μια υπόσχεση που του έγινε, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε στα τρία : « Αυτή είναι μια υπόσχεση ότι δεν είναι ψεύτικο . ~ Ομοίως, εάν εξουσιοδοτούσε την εμφάνισή του και την αναχώρησή του για το Χατζ, το Χατζ του είχε ολοκληρωθεί γι ‘αυτόν, και αν δεν ήλπιζε για κάτι τέτοιο, και δεν το είδε ότι κατά τους μήνες του Χατζ, θα αποκτήσει εξουσία και ανύψωση, είτε μέσω μιας πολιτείας, ενός fatwa, ρητορικής, είτε της πρόσκλησης για προσευχή στο φάρο, ή ξεφεύγει από τα διάσημα θέματα υψηλού προφίλ . Όσο για να κατεβείτε τις σκάλες, αν ταξίδευε, προήλθε από ένα ταξίδι, και αν αναφερόταν ως ηγέτης, θα άφηνε την ηγεσία του . Και ήταν απομονωμένος από τη δουλειά του, και αν ήταν αναβάτης, περπατούσε με τα πόδια, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, θα χαθεί, και αν ήταν ο ασθενής κοίταξε, και αν πήγαινε σε ένα πηγάδι- γνωστό μέρος, ή στην οικογένειά του και στο σπίτι του, ή σε πολλά άχυρα ή κριθάρι, ή σε τι αποδεικνύει το παγκόσμιο χρήμα και τις προσφορές του Ανάρρωσε από την ασθένειά της . Και αν η καταγωγή του ήταν από άγνωστο μέρος που δεν γνωρίζει, ή από έρημο, ή από νεκρούς ανθρώπους που γνώριζε από εκείνους που τον προηγήθηκαν, ή η πτώση του ήταν ρήξη, ή έπεσε από αυτό σε μια τρύπα ή πηγάδι ή θαμμένο, ή σε ένα λιοντάρι που το έφαγε, ή σε ένα πουλί που απήγαγε, ή σε ένα αγκυροβολημένο πλοίο που το έβγαλε Ή, σε μια συσσώρευση πάνω της, και τον περπατούσε, γιατί οι σκάλες είναι οι μέρες της ζωής του , και το μόνο που του έστειλε από αυτούς είναι ο θάνατός του όταν ολοκληρώθηκε και οι μέρες του έληξαν . Αν ήταν άγρυπνος από την ασθένεια, και ήταν τύραννος ή άπιστος, τότε κοίταξα τι του αποκαλύφθηκε, και αν υποδηλώνει καλοσύνη όπως το τζαμί, η γονιμότητα, το νηπιαγωγείο, η πλύση και τα παρόμοια, τότε είναι ασφαλές και μετανοεί, και κατεβαίνει από αυτό που είναι και το αφήνει και τον κόβει ακόμα κι αν η κατάβαση του είναι ενάντια σε αυτό που δείχνει μεγάλο μεγαλείο και μεγάλες αμαρτίες και δυσπιστία, όπως αλαζονεία και τρομακτική μεγάλη φωτιά, λιοντάρι, φίδια και μεγάλες παγίδες , γιατί προσελκύεται σε αυτόν και δεν λαμβάνεται ξαφνικά έως ότου αυτό που χαθεί σε αυτό του επιστραφεί, και τιμωρείται μαζί του και δεν μπορεί να φύγει από αυτό . Το κτίριο των σκαλοπατιών ανανεώθηκε, καθώς τα αποδεικτικά στοιχεία για την καλοσύνη αποδεικνύονται από τη διαφθορά του, αν ήταν από γάλα, ήταν καλό και αν ήταν από τούβλα, δεν του άρεσε . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Ο βαθμός είναι να κάνουμε καλές πράξεις, το πρώτο να είναι προσευχή, το δεύτερο να είναι νηστεία, το τρίτο να είναι το Zakat, το τέταρτο είναι φιλανθρωπία, το πέμπτο είναι Χατζ, το έκτο είναι τζιχάντ, και το έβδομο είναι το Κοράνι ένα . Και όλοι οι Μαρακί είναι καλές πράξεις, επειδή αυτός, ειρήνη και ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε : Διαβάστε και μαλακώστε : Ανεβαίνοντας από αυτό αν είναι από πηλό ή γάλα, είναι καλό στη θρησκεία και το Ισλάμ, και δεν υπάρχει καλό σε αυτό αν είναι από τούβλα, και αν βλέπει ότι είναι σε ένα δωμάτιο χωρίς μαργαρίνη και δεν υπάρχει ειρήνη σε αυτό, τότε είναι η τελειότητα της θρησκείας του και το ύψος τάξη του με τον Θεό, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Εμείς σηκώστε βαθμούς από αυτό που θέλουμε . ~ Οι πήλινες γλάστρες είναι φτιαγμένες από πηλό . Ο κυβερνήτης έχει ανύψωση και υπερηφάνεια με το χρέος, και οι έμποροι συναλλάσσονται με τη θρησκεία, ακόμα κι αν είναι φτιαγμένοι από πέτρες, γιατί είναι η ανύψωση της σκληρότητας της καρδιάς . Και αν είναι από ξύλο, τότε είναι με υποκρισία και υποκρισία . Αν είναι από χρυσό, τότε αποκτά κατάσταση, γονιμότητα και καλοσύνη . Και αν ήταν από ασήμι, τότε θα έπαιρνε την υπηρέτρια μου με τον αριθμό κάθε μαργαρίνης, και αν ήταν μηδέν, τότε θα απέκτησε τα αγαθά αυτού του κόσμου . Όποιος ανέβει στη Μάρκα θα επωφεληθεί από μια κατανόηση και πνεύμα που θα την ανυψώσει . Και ο βαθμός λέγεται ότι ήταν ένας ασκητής που λάτρευε, και όποιος ήταν κοντά του θα έπαιρνε ανύψωση και ασκητισμό, γιατί ο Παντοδύναμος είπε : «Ο Θεός ανυψώνει όσους από εσάς πιστεύουν και εκείνους που έχουν αποκτήσει γνώση βαθμούς ». Και κάθε βαθμός για τον κυβερνήτη είναι ένας χρόνος . Και η σκάλα του ξύλου : ένας λεπτός, υποκριτικός άνθρωπος, και ανεβαίνοντας σε αυτό είναι ένα κτίριο με πρόθεση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ή μια σκάλα στον ουρανό, και θα τους επικαλέσατε με ένα σημάδι .~ Λέγεται ότι η ανάβαση περιλαμβάνει τη βοήθεια ενός λαού με υποκρισία, και ειπώθηκε ότι είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός . Εάν ανεβαίνει σε αυτό για να ακούσει τα λόγια ενός ατόμου, τότε χτυπά την εξουσία όταν είπε : ~ Ή να έχει μια σκάλα στην οποία ακούνε, αφήστε τους ακροατές τους να έρχονται με μια σαφή εξουσία .~ Ένας άνδρας είπε στον Ibn Sirin : Είδα ότι ήμουν σε μια σκάλα, οπότε είπε : Είστε ένας άνθρωπος που ακούει ανθρώπους . Η ειρήνη στη γη είναι μια ασθένεια και η ανέγερσή της είναι υγεία . Taq : Η ευρεία ένδειξη της καλής συμπεριφοράς μιας γυναίκας, και η στενή ένδειξη των κακών συμπεριφορών της . Εάν ένας άντρας δει ότι κάθεται σε μια στενή μπάντα, τότε χωρίζει ανοιχτά τη γυναίκα του και αν η θέση του στο συγκρότημα είναι ευρύ, τότε η γυναίκα απελευθερώνεται κρυφά από τον σύζυγό της . Η ιδιότητα είναι πρόεδρος εγκεκριμένος από το νοικοκυριό ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι στον πρώτο ουρανό, δείχνει ότι ο χρόνος του είναι επικείμενος ….

…Παίζοντας με σκάκι, ζάρια, κέικ και καρύδια : δεν μου άρεσε και αμφισβητήθηκε . Μάλλον, ειπώθηκε ότι το παιχνίδι με τα πάντα δεν του αρέσει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ή είναι ασφαλές για τους ανθρώπους των χωριών να έρχονται σε αυτούς με τη ζωή μας ως θυσία ενώ παίζουν. » Και αν βλέπει ότι παίζει μαζί του, τότε έχει ένα θρησκευτικό εχθρό . Και το σκάκι είναι έτοιμο να μην παίζει, γιατί είναι απομονωμένοι άντρες . Όσο για τα εγκατεστημένα και παιγμένα, είναι αρσενικοί κυβερνήτες . Εάν έρθει το τέλος της φέουδς της, τότε γίνεται ο κυβερνήτης αυτής της θέσης ως ξυλοδαρμός ή διαμάχη, και εάν ένας από τους δύο αντιπάλους νικήσει τον άλλο, τότε ο νικητής είναι ο φαινομενικός . Έχει ειπωθεί ότι το παιχνίδι σκακιού είναι μια προσπάθεια σε έναν αγώνα ή αντιπαλότητα . Όσον αφορά το παιχνίδι με ζάρια, διέφερε σχετικά με αυτό, και ειπώθηκε ότι εμπλέκεται στην αμαρτία και λέγεται ότι ήταν εμπόριο αμαρτίας . Το πρώτο παιχνίδι με αυτό δείχνει την ύπαρξη αγώνα κατά της καταπίεσης για την απαγόρευσή του και η νίκη είναι για εκείνον που είναι νικητής . Και το να παίζεις με τον κύβο είναι ψεύτικο, και ειπώθηκε ότι είναι καλή απόδειξη . Ο τζόγος είναι ταραχές και συγκρούσεις . Όσο για τον Muhammara, τότε ο Mamlouk, Adeeb, επαινέθηκε από τον ιδιοκτήτη του ….

…Τα οστά ενός ατόμου : είναι ενδεικτικά του πλούτου του, που έχει το ανάστημά του και πάνω στο οποίο είναι το βάπτισμά του, όπως θηρία, σκλάβοι, αγελάδες, καμήλες, πρόβατα, κατοικίες, δέντρα και όλα όσα συνεργάζεται . Και το οστό του οστού είναι το απόθεμα, και ο λαιμός του σκλάβου και του ζώου και του σπιτιού . Ίσως ο εγκέφαλος έδειξε τα θαμμένα χρήματα, και ίσως το αγόρι και ο γιος του αγοριού . Τα οστά μπορεί να υποδηλώνουν σε αυτόν που δεν έχει χρήματα για τη θρησκεία και το καταστατικό στο οποίο είναι ισχυρός και πάνω στο οποίο βαπτίζει, και αυτά είναι τα πιο επικίνδυνα θέματα για αυτόν και η εγκυρότητα των πράξεών του κρυφά . Όποιος έχει ισχυρότερα οστά και αυξημένη υγεία, θα έχει καλά στοιχεία που να δείχνουν την αξία του και να αυξήσει τον ύπνο του . Όσον αφορά την ανθρώπινη σάρκα : δείχνει το όφελος του χρήματος, όπως το κέρδος και την απόδοση, γιατί με τα τρόφιμα αυξάνεται και μειώνεται . Τα κόκαλα είναι η πρωτεύουσα, οπότε όποιος αυξάνει το κρέας του, οι αποδόσεις, τα κέρδη και τα οφέλη του θα αυξηθούν, το έργο του θα δαπανηθεί και η γονιμότητά του θα αυξηθεί . Και όποιος έχει λιγότερο κρέας είναι εναντίον αυτού . Και το κρέας των εργατών του Θεού Παντοδύναμος . Και οι άνθρωποι του ασκητισμού είναι τα τροχόσπιτα και οι εθελοντές τους, οπότε όποιος βλέπει τη σάρκα του από αυτούς, το έργο του αυξάνεται και η εφημερίδα του είναι γεμάτη, και όποιος έχει λιγότερη σάρκα από αυτούς, η θρησκεία του μειώνεται και το έργο του μειώνεται, εκτός από αυτό με την αύξηση του εκεί είναι ένας άλλος μάρτυρας που ζητά την κλίση σε αυτόν τον κόσμο, και με σπατάλη αποδεικτικών στοιχείων για την εγκατάλειψη και τη διακοπή, αυτό είναι το πρώτο . Και τα κόκαλα των ανθρώπων του Επόμενου είναι η εργασία τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα φίδι στα χέρια του που προσπαθεί, και το πιάνει στο χέρι του, τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, πάρτε το και μην φοβάστε, θα το επαναλάβουμε το πρώτο του βιογραφία ….

…Επωφεληθείτε από τη γνώση της πραγματικότητας του ύπνου. Οι σοφοί είπαν: Ο ύπνος προέρχεται από έναν μέτριο ατμό που ανεβαίνει στον εγκέφαλο μετά την κατανάλωση τροφής και υπάρχουν δύο οφέλη από αυτό στο σώμα, το πρώτο είναι τα υπόλοιπα όργανα και το θήραμα και το δεύτερο είναι η πέψη του φαγητό ….

…Όσον αφορά το γιασεμί, ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Al-Hassan Al-Basri και είπε ότι είδα σαν οι άγγελοι να κατέβηκαν από τον ουρανό και να παραλάβουν το γιασεμί από τη Μπάσρα, οπότε πήρε πίσω Al-Hassan, και είπε ότι οι μελετητές της Basra είχαν διαφωνήσει σχετικά με αυτό αν κάποιος τον είδε σε ένα όνειρο. Θλίψη και θλίψη επειδή το πρώτο του όνομα είναι Yas ….

…Όποιος βλέπει ότι είναι στον ουρανό χωρίς να ανέβει ή να ανέβει σε αυτόν επειδή έχει επιτύχει δύναμη και ανύψωση, και αν ανέβει σε αυτόν χωρίς λόγο, φοβάται έναν κυβερνήτη και όποιος βλέπει ότι κατεβαίνει από αυτό, τότε είναι στα πρόθυρα του θανάτου και στη συνέχεια δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι έχτισε ένα σπίτι μέσα του, θα υποστεί μαρτύριο, και όποιος βλέπει ότι οι πόρτες του είναι ανοιχτές ή είναι κοντά στη γη, δείχνει την απάντηση στο αίτημα Και η αφθονία της βροχής, και αν βλέπει ότι οι πόρτες της είναι κλειστές δείχνει την έλλειψη βροχής, και όποιος βλέπει ότι έπεσε από τον ουρανό, τότε αυτό δεν αντιτίθεται στη θρησκεία. Εάν ο παρατηρητής έχει εξουσία, η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν, και όποιος δει έναν αετό ή τιμωρία πέταξε στον ουρανό και δεν πέφτει χτυπάει καλά και τον υψώνει, και όποιος βλέπει στον ουρανό ένα πρώτο φως στον ήλιο. Εάν σβήσει, θα εκλείψει, και όποιος βλέπει ότι ο ουρανός έχει χωρίσει, τότε είναι μια διαφορά μεταξύ ανθρώπων και ένα ψέμα στον Παντοδύναμο Θεό. Και όποιος βλέπει ότι έχει χωρίσει, τότε βγήκε ένας γέρος, ο οποίος ήρθε σε αυτήν τη γη εύφορη ή ένας νεαρός. Η βροχή και όποιος είδε ότι ήταν πράσινη υποδηλώνει τη γονιμότητα εκείνο το έτος ή κίτρινο έδειξε μια ασθένεια σε αυτήν ή ότι ήταν από σίδηρο, οπότε έβρεχε πολύ λίγο εκείνο το έτος, και όποιος είδε ότι έπεσε πάνω του έδειξε ότι η στέγη του το σπίτι πέφτει πάνω του…

…** Ένα όραμα στο οποίο οι κυβερνήτες του θέματος μετά τον Αγγελιοφόρο του Θεού, μπορούν να τον ευλογούν ο Θεός και να του δώσει ειρήνη . Και μεταξύ του οράματος ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είδε, το πρώτο από τα οποία ήταν μερικοί από τους Συντρόφους – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – αυτό αναφέρθηκε στο hadits του Jabir bin Abdullah – μπορεί Ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : « Απόψε βλέπω έναν καλό άνθρωπο που ο Αμπού Μπακρ έχει ανατεθεί στον Αγγελιοφόρο του Θεού. Είθε ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη και Umar ανατεθεί σε Αμπού Μπακρ και Nit Ομάρ ) Jaber είπε : Όταν σηκώθηκε από το Messenger του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του χορηγήσει την ειρήνη, είπαμε : Όσο για τον δίκαιος άνθρωπος, ο Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη, και ό, τι ανέφερε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, που αναφέρονται για μερικά από αυτά, είναι κυβερνήτες Αυτή είναι η εντολή που ο Θεός έστειλε τον Προφήτη του, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ….

…Στη γη, τα βουνά του, το χώμα του, τη χώρα του, τα χωριά του, τον ρόλο του, τα κτίριά του, τα παλάτια του, τα οχυρά του, τις εγκαταστάσεις του, τους θαυμαστές του, την άμμο, τους λόφους, τα λουτρά του, τα καλάθια του, τις αγορές του, τα καταστήματα, στέγες, πύλες, δρόμοι, φυλακές, πώληση, εκκλησίες, σπίτια φωτιάς, διάδρομοι και παρόμοια. Ο κόσμος είναι στον κόσμο, και ο ουρανός είναι πέρα ​​από το μέλλον, επειδή ο κόσμος είναι πιο κοντά, και το μέλλον έχει καθυστερήσει, ειδικά επειδή ο Παράδεισος είναι στον ουρανό, και η γνωστή γη δείχνει την πόλη στην οποία είναι, και οι άνθρωποι και οι κάτοικοί του . Και υποδηλώνει ταξίδι, αν είναι μια διαδρομή όπως ερήμους και λιβάδια, και δείχνει μια γυναίκα εάν είναι ένα από αυτά που αντιλαμβάνεται τα όριά της, και βλέπει το πρώτο και το τελευταίο από αυτά . Και δείχνει τη γυναίκα και τη γυναίκα, επειδή μπήκε, οργώθηκε, σπείρε και ποτίστηκε, έτσι θα κουβαλούσε, θα γεννήσει και θα γεννήσει το φυτό της μέχρι να ολοκληρωθεί . Ίσως η γη ήταν μητέρα γιατί δημιουργήσαμε από αυτήν . Αυτός που κατέχει μια άγνωστη γη, γίνεται πλούσιος εάν είναι φτωχός, παντρεύεται εάν είναι άγαμος και παντρεύεται εάν είναι εργαζόμενος . Και αν πουλήσει γη ή βγαίνει από αυτό σε άλλο, θα πεθάνει αν είναι άρρωστος, ειδικά εάν η γη στην οποία μετακόμισε είναι άγνωστη και είναι φτωχή αν είναι εύπορη, ειδικά αν η γη με την οποία χώρισε ήταν χόρτο και βοσκότοπους, ή έφυγε από ένα δόγμα σε ένα δόγμα, αν ήταν επόπτης . Αν βγαίνει από άνυδρη γη σε εύφορη γη, τότε μετακινείται από αίρεση προς Σουντά, και αν είναι διαφορετικά, τότε το θέμα είναι εναντίον του και αν βλέπει ότι ελπίζει να ταξιδέψει, τότε είναι αυτό που συναντά το ταξίδι του, και αν βλέπει ότι η γη έχει χωριστεί τότε ένας νεαρός άνδρας φεύγει από αυτήν, εμφανίζεται εχθρότητα μεταξύ των ανθρώπων της. Αν ένας γέρος βγήκε από αυτό, ο παππούς τους ήταν χαρούμενος και κέρδισε γονιμότητα, και αν το είδε να χωρίζει , τίποτα δεν βγήκε από αυτό και τίποτα δεν μπήκε σε αυτήν, ένα κακό συμβάν συνέβη στη γη, και αν επτά βγήκαν από αυτό, έδειχνε την εμφάνιση ενός άδικου κυβερνήτη, και αν βγήκε ζωντανό, τότε παραμένει βασανισμένο σε αυτό περιοχή . Και αν η γη χωρίστηκε με φυτά, οι άνθρωποι της απέκτησαν γονιμότητα, και αν είδε ότι σκάβει τη γη και τρώει από αυτήν, κέρδισε χρήματα με πονηριά, γιατί το σκάψιμο είναι απατηλό και αν δει μια γη που διαλύεται με το φυτό και πιστεύει ότι είναι ιδιοκτησία του και χαίρεται σε αυτό, δείχνει ότι παίρνει αυτό που θέλει και πεθαίνει γρήγορα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : Ακόμα κι αν χαίρονται με αυτό που είχαν έρθει, τα πήραμε ξαφνικά . ~ Και όποιος διπλώσει τη γη με το χέρι του, θα του δοθεί μια κατοχή και έχει ειπωθεί ότι η πτυχή της γης έχει αποκτήσει κληρονομιά . Μια στενή γη, στενή ζωή . Και από τον λόγο του η γη είναι καλή, αυτός πέτυχε καλό στη θρησκεία και τον κόσμο, και τα ύποπτα λόγια της άγνωστου νοήματος, χρήματα υποψίας ….

…Medina : δείχνει τους ανθρώπους και τους κατοίκους της, και δείχνει τη συνάντηση και τη μεγαλύτερη μάζα, ασφάλεια και οχύρωση, γιατί όταν ο Μωυσής εισήλθε στον Μιντίν, ο Σούαϊμπ του είπε : Μην φοβάσαι, επέζησα και ίσως το χωριό δείχνει τον κόσμο και η πόλη υποδηλώνει το μέλλον, επειδή η ευδαιμονία της είναι πιο σημαντική, και οι άνθρωποι της είναι πιο ομαλές και οι κατοικίες της είναι μεγαλύτερες . Και η πόλη μπορεί να αναφέρεται στον κόσμο, και το χωριό στο βουνό, επειδή είναι εξέχουσα και απομονωμένη από αυτήν με την αμέλεια των ανθρώπων της . Ίσως η γνωστή πόλη έδειξε την κατοικία του κόσμου, και την άγνωστη πόλη του μέλλοντος . Ίσως η όμορφη άγνωστη πόλη σημαίνει παράδεισο, και το μισητό μαύρο χωριό στη φωτιά, λόγω της ευδαιμονίας των κατοίκων των πόλεων και της δυστυχίας των ανθρώπων του Μουρ . Εάν ένα άτομο μετακινηθεί στον ύπνο του από ένα άγνωστο χωριό και σε μια πόλη, κοιτάξτε την κατάστασή του. Αν είναι άπιστος, γίνεται μουσουλμάνος και αν είναι αμαρτωλός μετανοεί και αν είναι καλός, φτωχός και περιφρονημένος, τότε είναι πλούσιος και περήφανος, και αν είναι με την καλοσύνη του για φόβο ασφάλειας, και αν ο ιδιοκτήτης ενός μυστικού είναι παντρεμένος, και αν είναι με την καλοσύνη του, ένας άρρωστος, πέθανε, και αν αυτό ήταν για έναν νεκρό, η κατάστασή του έχει αλλάξει και το σπίτι του έχει αλλάξει, αλλά υπάρχουν δύο σπίτια, ένα εκ των οποίων είναι καλύτερο από το άλλο, οπότε όποιος μετακινείται από το άσχημο σπίτι στην όμορφη καλή πράξη δραπέτευσε από τη φωτιά και μπήκε στον Παράδεισο, Θεός . Αλλά ποιος βγήκε από την πόλη στο χωριό άγνωστο, Σε αντίθεση με το πρώτο, αλλά αν ο Μαροβίν θεωρούσε τα ονόματά τους και ο Jawaharhama, θα κυβερνήσει τις μετατοπισμένες έννοιες, έτσι, όπως το εξωτερικό του Bagaah στην πόλη της Αιγύπτου, καταλήγει από το πανκ των ερωτήσεων και εξασφάλιση του φόβου του, ο στίχος : « Μπείτε στην Αίγυπτο, Θεός, Αμενίν ». Εάν η αποχώρησή του ήταν από το μυστικό εκείνου που είδε τον Khurasan, τότε μετακόμισε ευτυχώς σε μια κακή στιγμή, είχε έρθει η ώρα του . Ομοίως, το εξωτερικό από το Mahdia και το εσωτερικό στο Sousse, έξω από το Huda και το δικαίωμα στο κακό και τη διαφθορά, με αυτόν τον τρόπο και τις συνέπειές του σε όλα τα γνωστά χωριά και πόλεις . Όσον αφορά τις γνωστές πύλες της πόλης, τους κηδεμόνες τους ή τους κυβερνήτες τους και εκείνους που τους φυλάσσουν και τους συντηρούν . Όσο για τον ρόλο του, οι άνθρωποι του είναι μεταξύ των αρχηγών και των πρεσβυτέρων της περιοχής του, και κάθε μονοπάτι είναι ενδεικτικός εκείνων που βρίσκονται δίπλα του, και εκείνων που χρειάζονται οι άνθρωποι αυτής της περιοχής στα καθήκοντα και τις υποθέσεις τους, και τα ατυχήματά τους θα να τους επιστραφούν με την αξία και την εξουσία του, ή με τις γνώσεις και τα χρήματά του . Κάποιοι από αυτούς είπαν : Η Μεντίνα είναι ένας άνθρωπος με γνώση, αν τη βλέπετε από μακριά, και ειπώθηκε : Η Μεντίνα είναι μια θρησκεία, και η έξοδος από τη Μεντίνα είναι φόβος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Βγήκε από αυτό με φόβο και περιμένει . «Και η είσοδος στη Μεντίνα είναι μια συμφιλίωση μεταξύ του και του λαού, τον καλούν στην αλήθεια. Ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Μπείτε σε όλη την ειρήνη » , η πόλη, η πόλη είδε ότι ο τρύγος, το κατέστρεψε δείχνει παλιά ή γεννήθηκε εκεί μελετητής ή ιμάμης, συμβαίνει εκεί ευσεβείς και Νάσκα . Και όποιος είδε ότι είχε εισέλθει σε μια χώρα και είδε μια ερειπωμένη πόλη που δεν είχε τείχη, κτίρια ή μνημεία, γιατί αν εκείνη την ημέρα υπήρχαν μελετητές που πέθαναν και πήγαν και μελετούσαν, και κανένας από αυτούς ή τους απογόνους τους δεν έμεινε, και αν είδε ότι γερνάει, τότε αυτός θα γεννηθεί από τους απογόνους των εναπομείναντων μελετητών, θα εμφανιστεί ένας γιος σε αυτούς. Οι επιστήμονες, και είδαν την πόλη ή τις κενές χώρες του Σουλτάνου, η τιμή του φαγητού πηγαίνει στα άκρα εκεί, είδε μια πόλη ή μια χώρα μη καλλιεργημένη καλή φύτευση , είναι καλύτερο εάν οι άνθρωποι, και είπαν μερικούς από αυτούς : Εάν οι πόλεις ήσυχες στατικές, είναι στη γόνιμη τη νύχτα σε λιμό και στο Fecundity είναι ένας οδηγός για τη γονιμότητα . Είναι καλύτερο για ένα άτομο να δει τους πλούσιους και εύφορες πόλεις, γιατί δείχνουν μια υψηλή και εύφορη πόλη, και αν βλέπει λίγο φέρτι ειλικρινά, η οικογένεια δείχνει την έλλειψη καλοσύνης και η πόλη του ανθρώπου υποδηλώνει τους πατέρες, για παράδειγμα : ότι ένας άντρας είδε σαν η πόλη του να είχε πέσει από σεισμούς, οπότε καταδίκασε τον πατέρα του σε θάνατο . Και διηγείται ότι ο Kie ήταν με αυτό που ο Koutaiba περπατούσε από την άρδευση στο Khorasan, είδε τον Wakee σε ένα όνειρο σαν να κατεδαφίζει τον Σαρίφ, την πόλη του και να ανατινάχτηκε , ρώτησε τη διέλευση, είπε : η επίβλεψη της πτώσης Jaham στα χέρια σου και του Aosmon, ήταν επίσης ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι ένα πρώτο διευθετημένο όραμα των αγγελιοφόρων δείχνει τη δόξα και την τιμή, και το όραμα των αγγελιοφόρων δείχνει τη νίκη και τη νίκη, και το όραμα του Προφήτη είναι μια θρησκεία, θρησκεία και την απόδοση της ασφάλειάς του ….

…Και όποιος βλέπει το φεγγάρι, ένα ημισεληνοειδές φεγγάρι αναδύεται από την αρχή του, αλλά όχι τον πρώτο μήνα και μετά την ανατολή του, το φως του άρχισε να αυξάνεται μέχρι να γεμίσει, δείχνοντας ότι ένα παιδί γεννήθηκε σε αυτό το μέρος και έγινε βασιλιάς, ή υπουργός ή όποιος παίρνει τη θέση του είναι βασιλιάς ….