…Ο άροχος : Έχει κινδύνους και ειπώθηκε ότι εργάζεται με καλή δουλειά . Και ο κουρέας : ένας άνθρωπος που επιδιορθώνει τις υποθέσεις των ανθρώπων με τον Σουλτάνο . Οι μέθοδοι των χειρουργικών επεμβάσεων απαιτούν καλοσύνη και εξοικείωση, και η τελειότητα της ζωής είναι ένας προδοτικός άνθρωπος, και ο ruqyah σε ένα όνειρο εάν περιέχει το όνομα του Θεού Παντοδύναμου είναι μια απελευθέρωση από τις ανησυχίες ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Lakhzen : Για να δημιουργήσετε έναν υποκριτή με τον οποίο συλλέγει απαγορευμένα χρήματα . Al-Kharrat : Ένας άντρας που πολεμά τους άντρες με υποκρισία και κλέβει τα χρήματά του . Ο σημαινόμενος : όχι αξιέπαινος,…

Al-Mutrah : Ο Κόσμος του Μακάρ Μαζούκ Καλάμ . AlAllaf : Ένας άνθρωπος με πολλά χρήματα . Και Al-Attar : συγγραφέας, λόγιος ή λάτρης, και η αρχή είναι ότι είναι ένας άνθρωπος που επαινείται από καλό έπαινο . Και ο εισπράκτης φόρου : ένας άνθρωπος που μπήκε στις υποθέσεις των άλλων . Η πώληση νημάτων υποδηλώνει ταξίδι . Al-Diver : Ένας βασιλιάς ή ισοδύναμος με έναν βασιλιά, οπότε όποιος πιστεύει ότι βυθίζεται στη θάλασσα, μπαίνει στο έργο ενός βασιλιά ή μιας εξουσίας . Αν έβλεπε σαν να εξαγάγει ένα μαργαριτάρι, θα απέκτησε από τον βασιλιά μια υπηρέτρια που του έφερε έναν καλό γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Σαν να είναι μαργαριτάρια της ύπαρξης ». Το όραμα του δύτη δείχνει μια αναζήτηση μυστηριώδους γνώσης, ένα αίτημα για χρήματα σε κίνδυνο, και αυτό που αναζητά θα πέσει σε μια ποσότητα μαργαριταριών ….

…Ο Al-Kirmani είπε : Όποιος βλέπει μια ευθεία διαδρομή από τη γη προς το χτισμένο σπίτι, δείχνει τον μεγάλο αριθμό προσκυνητών εκείνο το έτος ….

…Ο προστάτης του Αλ Μπουχάτι και των Περσών . Al-Raid : ο κάτοχος της εντολής . Και η πώληση σφαιρών έχει μια αδύναμη εντολή . Και το ποτήρι : Nakhas σκλάβες . Al-Suqa’a : ένας άνθρωπος θρησκείας και ευσέβειας, που είναι καλός για αυτόν, εκτός αν πληρώνεται για αυτό, οπότε αν γεμίσει το πότισμα και το μεταφέρει στο σπίτι του και δεν σκοπεύει να το πιει, τότε μαζεύει χρήματα που μπορεί να φάει κάποιος άλλος . Εάν το νερό μεταφέρεται σε έναν άντρα και παίρνει μια τιμή για αυτό, τότε φέρει ένα βάρος και αυτός που μεταφέρεται σε αυτόν λαμβάνει χρήματα από την αρχή της αρχής, επειδή το ποτάμι είναι δύναμη και το νερό στο σκάφος είναι ένα χρηματικό ποσό, και αυτός που ποτίζει τους ανθρώπους με φλιτζάνια και καλαμάκια έχει καλές πράξεις και είναι ένα χρέος όπως ένας μελετητής και ιεροκήρυκας, καθώς αυτός που φέρει την εγγύτητα και τα βάζα είναι αυτός που είναι ασφαλής στα χρήματα και τις καταθέσεις ….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα, το στομάχι ή το δέρμα του είναι γεμάτο ξηρό σιτάρι, τότε η ζωή του έχει τελειώσει, ας φοβηθεί τον Θεό ….

…. Τα όνειρα δείχνουν το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον; Δείξτε όλα αυτά . Ένα παράδειγμα της απόδειξής του για το παρελθόν είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : ( Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα μια κούπα με την οποία έφερα γάλα το έπινα από αυτό μέχρι που είδα το νερό να ρέει στα νύχια μου, τότε έδωσα την εύνοιά μου, Umar bin al-Khattab. ) Είπαν : Τι το έδωσε, O Messenger του Αλλάχ; που είπε επιστήμη . Αυτό το όραμα βασίστηκε στο παρελθόν. Διότι αυτό που του δόθηκε από τη γνώση είχε συμβεί σε αυτόν, όπως και ο Ομάρ . . Μπορεί να υποδηλώνει το παρόν, και το χαντίθ της πρόσκλησης στην προσευχή και το αφηγηματικό χαντίτ του Laylat al-Qadr το δείχνουν . . Το μέλλον υποδεικνύεται από πολλά αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του οράματος του Γιούσεφ, ειρήνης σε αυτόν, το οποίο εκπληρώθηκε μετά από σαράντα χρόνια και το όραμά του στον γάμο του με την Αϊσά προτού την παντρευτεί και άλλα στοιχεία ….

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

…Ο Ayat alKursi, είπε ο Ibn Sirin, όποιος το απαγγέλλει ιδιαίτερα σε άτομα θα είναι ασφαλής από τα παράσιτα και θα πάρει αυτό που θέλει . Ο Al-Kirmani είπε ότι ήταν άρρωστος, ο Θεός θεράπευσε . Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Θα λάβει αξιοπρέπεια και αξιοπρέπεια ~….

…Ο Al-Kirmani είπε, ~Εάν βλέπει κάτι στο πιάτο των γλυκών ή του ωραίου φαγητού, τότε δείχνει ότι υπάρχει όφελος από την αξία του σπιτιού, και αν είναι διαφορετικά, τότε η ερμηνεία του είναι αντίθετη ~….

…Όσον αφορά την μεθυσία, ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Η θυσία αποτελείται από δέκα πτυχές μιας γυναίκας, ενός υπηρέτη και ενός σκλάβου, τη δύναμη της θρησκείας, την καλοσύνη του σώματος, τη μακροζωία, τα χρήματα, τη χάρη, την ευγενική και ευχάριστη ομιλία, και κληρονομιά από γυναίκες . ~…

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το vulva αν ήταν από ένα μπρόκλερ και φορούσε αν ήταν άξιο του τότε Mahmoud, και αν δεν το αξίζει, τότε δεν είναι Mahmoud και το απλό brocade είναι καλύτερο από το χρώμα του, και το η βλάβη και ο αιδοίο δείχνουν καλό και όφελος, και το αιδοίο εάν είναι κατασκευασμένο από μαλλί ή βαμβάκι, δείχνει την αύξηση της θρησκείας και την καλοσύνη του θέματος ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι ελέγχεται, είναι από τις δύο πλευρές μόλις σκουπίζει ή επικρίνει τα dirham, και το ίδιο κόσκινο ερμηνεύεται από τη γυναίκα και τον υπηρέτη ….

…Και ο Khaled Al-Isbahani είπε, ~Το χαρτί περνά μέσα από χαρτί για να αντλήσει το όνομά του~, και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν αυτό που το επιβεβαιώνει από την παραγωγή του ονόματος, που είναι τα λόγια του Παντοδύναμου, οπότε στείλτε έναν από εσάς με το δικό σας εφημερίδες στη Medina, για όσα καταθέτει, όπως επιχειρήματα, διαλέξεις, ενοίκια, αρχεία, κουπόνια και τα παρόμοια .)…

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα οδοντικό όραμα ερμηνεύεται σε έξι πτυχές του νοικοκυριού, ένα χρήμα παροχών, την αγωνία, το παράδοξο και τη βλάβη από συγγενείς ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα των χειλιών ερμηνεύεται από τα παιδιά, οπότε το ανώτερο είναι ένα αρσενικό και το κάτω είναι ένα θηλυκό, οπότε αυτό που έχει δει σε αυτά των Zayn και Shane θα ερμηνευτεί σε αυτό. Όσο για το στόμα, είναι το κλειδί για την εντολή του ανθρώπου και το συμπέρασμά του, την πορεία του προς το ζην και τον τόπο της δύναμής του ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα της φλεβοτομίας ερμηνεύεται σε τέσσερις πτυχές: άνοιγμα, καρφί, διαμάχη και φιλία, και αν το spoiler είναι κρυμμένο, τότε αξίζει αξίζει στα δεξιά του, και αν είναι διαφορετικά, είναι κατηγορηματικός και Μερικοί από αυτούς που εκφράζουν μίσος για φλεβοτομία λόγω της καταστροφής που περιέχει στην αξίνα ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του δακτυλίου έχει οκτώ πτυχές: παιδί, χρήματα, κηδεμονία, διαβίωση, υπηρέτης, υψηλόβαθμο, στολίδι και επικεφαλής της εργασίας ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: Δεν υπάρχει καλό στο Χαλέπι εάν το κρέας δεν τρώγεται ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η όραση του ματιού ξεκινά από πέντε πτυχές: ύψος, πεπρωμένο, ατυχία, αγωνία, ασθένεια και μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq al-Falah είπε ότι ερμηνεύεται σε επτά πτυχές, αναζητώντας μια νόμιμη διαβίωση, καλοσύνη, όφελος, ασθένεια, αξιοπρέπεια και την απόκτηση επιτρεπόμενης διαβίωσης ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα του Άσαντ ερμηνεύεται με τρεις τρόπους ως κυβερνήτης, ισχυρός άνθρωπος και ισχυρός εχθρός ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η μάσκα ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους: γιατί ένας άντρας είναι γυναίκα, γιατί η γυναίκα είναι σύζυγος, υπηρέτρια, υπηρέτης και όφελος από την πλευρά των γυναικών. Είναι σκάνδαλο, και αν βλέπει ότι έψαχνε χωρίς πέπλο, τότε δείχνει τη δολοφονία του συζύγου της ή κάποιου από την οικογένειά της που είναι αγαπητή της και ίσως ο σύζυγός της χτυπήθηκε από μια απαγορευμένη γυναίκα ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι το όραμα του al-Hasan και του al-Husayn δείχνει επαφή με μερικούς πρεσβύτερους, και θα αποκτήσει καλό και παρηγοριά και μπορεί να πεθάνει ως μάρτυρας ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι ο Al-Kahal: ένας άντρας που φέρνει κοντά τους αγαπημένους του για να ξεκουράσει τους ανθρώπους ….

…Ο Al-Kirmani είπε, οι αίγες είναι διαφορετικά είδη αιγών, αιγών, αιγών και σκελετών. Όσον αφορά την κατσίκα, ερμηνεύεται από έναν μεγάλο άντρα που έχει διοίκηση στο έργο του κόσμου ….