…Ο άροχος : Έχει κινδύνους και ειπώθηκε ότι εργάζεται με καλή δουλειά . Και ο κουρέας : ένας άνθρωπος που επιδιορθώνει τις υποθέσεις των ανθρώπων με τον Σουλτάνο . Οι μέθοδοι των χειρουργικών επεμβάσεων απαιτούν καλοσύνη και εξοικείωση, και η τελειότητα της ζωής είναι ένας προδοτικός άνθρωπος, και ο ruqyah σε ένα όνειρο εάν περιέχει το όνομα του Θεού Παντοδύναμου είναι μια απελευθέρωση από τις ανησυχίες ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Ο Al-Kirmani είπε : Όποιος βλέπει μια ευθεία διαδρομή από τη γη προς το χτισμένο σπίτι, δείχνει τον μεγάλο αριθμό προσκυνητών εκείνο το έτος ….

…Ο προστάτης του Αλ Μπουχάτι και των Περσών . Al-Raid : ο κάτοχος της εντολής . Και η πώληση σφαιρών έχει μια αδύναμη εντολή . Και το ποτήρι : Nakhas σκλάβες . Al-Suqa’a : ένας άνθρωπος θρησκείας και ευσέβειας, που είναι καλός για αυτόν, εκτός αν πληρώνεται για αυτό, οπότε αν γεμίσει το πότισμα και το μεταφέρει στο σπίτι του και δεν σκοπεύει να το πιει, τότε μαζεύει χρήματα που μπορεί να φάει κάποιος άλλος . Εάν το νερό μεταφέρεται σε έναν άντρα και παίρνει μια τιμή για αυτό, τότε φέρει ένα βάρος και αυτός που μεταφέρεται σε αυτόν λαμβάνει χρήματα από την αρχή της αρχής, επειδή το ποτάμι είναι δύναμη και το νερό στο σκάφος είναι ένα χρηματικό ποσό, και αυτός που ποτίζει τους ανθρώπους με φλιτζάνια και καλαμάκια έχει καλές πράξεις και είναι ένα χρέος όπως ένας μελετητής και ιεροκήρυκας, καθώς αυτός που φέρει την εγγύτητα και τα βάζα είναι αυτός που είναι ασφαλής στα χρήματα και τις καταθέσεις ….

Al-Mutrah : Ο Κόσμος του Μακάρ Μαζούκ Καλάμ . AlAllaf : Ένας άνθρωπος με πολλά χρήματα . Και Al-Attar : συγγραφέας, λόγιος ή λάτρης, και η αρχή είναι ότι είναι ένας άνθρωπος που επαινείται από καλό έπαινο . Και ο εισπράκτης φόρου : ένας άνθρωπος που μπήκε στις υποθέσεις των άλλων . Η πώληση νημάτων υποδηλώνει ταξίδι . Al-Diver : Ένας βασιλιάς ή ισοδύναμος με έναν βασιλιά, οπότε όποιος πιστεύει ότι βυθίζεται στη θάλασσα, μπαίνει στο έργο ενός βασιλιά ή μιας εξουσίας . Αν έβλεπε σαν να εξαγάγει ένα μαργαριτάρι, θα απέκτησε από τον βασιλιά μια υπηρέτρια που του έφερε έναν καλό γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Σαν να είναι μαργαριτάρια της ύπαρξης ». Το όραμα του δύτη δείχνει μια αναζήτηση μυστηριώδους γνώσης, ένα αίτημα για χρήματα σε κίνδυνο, και αυτό που αναζητά θα πέσει σε μια ποσότητα μαργαριταριών ….

…Lakhzen : Για να δημιουργήσετε έναν υποκριτή με τον οποίο συλλέγει απαγορευμένα χρήματα . Al-Kharrat : Ένας άντρας που πολεμά τους άντρες με υποκρισία και κλέβει τα χρήματά του . Ο σημαινόμενος : όχι αξιέπαινος,…

…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….

…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….

Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,

…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα, το στομάχι ή το δέρμα του είναι γεμάτο ξηρό σιτάρι, τότε η ζωή του έχει τελειώσει, ας φοβηθεί τον Θεό ….

…. Τα όνειρα δείχνουν το παρελθόν, το παρόν ή το μέλλον; Δείξτε όλα αυτά . Ένα παράδειγμα της απόδειξής του για το παρελθόν είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε : ( Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα μια κούπα με την οποία έφερα γάλα το έπινα από αυτό μέχρι που είδα το νερό να ρέει στα νύχια μου, τότε έδωσα την εύνοιά μου, Umar bin al-Khattab. ) Είπαν : Τι το έδωσε, O Messenger του Αλλάχ; που είπε επιστήμη . Αυτό το όραμα βασίστηκε στο παρελθόν. Διότι αυτό που του δόθηκε από τη γνώση είχε συμβεί σε αυτόν, όπως και ο Ομάρ . . Μπορεί να υποδηλώνει το παρόν, και το χαντίθ της πρόσκλησης στην προσευχή και το αφηγηματικό χαντίτ του Laylat al-Qadr το δείχνουν . . Το μέλλον υποδεικνύεται από πολλά αποδεικτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του οράματος του Γιούσεφ, ειρήνης σε αυτόν, το οποίο εκπληρώθηκε μετά από σαράντα χρόνια και το όραμά του στον γάμο του με την Αϊσά προτού την παντρευτεί και άλλα στοιχεία ….

Το Surah Al-Anbiya δηλώνει τη δύναμη της πίστης και της ανακούφισης μετά από κακουχίες, ή ακολουθεί τις ενέργειες των προφητών και επιτυγχάνει γνώση ή επιτυγχάνει την επιθυμία αυτού του κόσμου και του μέλλοντος

Το Surah Al-Haqqah δείχνει ότι ο αναγνώστης έχει άφθονο εισόδημα και ευλογία, ή ότι θα είναι πρωταθλητής της αλήθειας, και μπορεί να φοβάται να χτυπήσει και να κόψει

Surah Al-Zalzalah ) υποδηλώνει σε εκείνους που το διαβάζουν δικαιοσύνη και δικαιοσύνη και καλές πράξεις ή διαπράττει παράπονα ή χάνονται στα χέρια ενός λαού ή λαμβάνει τα προς το ζην και τα χρήματα από έναν λαό ή φοβάται έναν άδικο βασιλιά και καθοδηγεί έναν λαό του λαού του dhimmah θα ταρακουνήσει μαζί του…

Η Surah Al-Israa υποδεικνύει την τιμή και την ανύψωση με τον Θεό και κατά τη δημιουργία, τη νίκη επί των εχθρών, ή την κατηγορία ή τη συμφορά που συμβαίνει από έναν βασιλιά ή έναν γέροντα ή ένα ανυπάκουο παιδί

Surat Al-Hamzah όποιος το διαβάσει θα είναι πολλές λέξεις και θα είναι γνωστός στους ανθρώπους ή ενδιαφέρεται για τα χρήματα και το έργο του κόσμου και δεν σκέφτηκε τις συνέπειες των πραγμάτων ή δεν ξόδεψε τα χρήματά του για χάρη του Θεού ή να κοροϊδεύει τη συγγένεια του, ας τον μετανοήσει

Surat Al-Nas όποιος το απαγγέλλει, ο Θεός τον σώζει από το κακό κάθε μάστιγας και του οφθαλμού, και από το κακό των κακών και τις συνωμοσίες των ασεβών, και ο Θεός τον σώζει από το κακό του φοβισμένου Σατανά, ή αυτός είναι ασφαλές από το κακό της δημιουργίας και της δημιουργίας από το κακό του, και ειπώθηκε ότι έχει πληγεί με ψίθυρους

Η Surat Al-Najm δείχνει την εγγύτητα στον Παντοδύναμο Θεό κάνοντας κάτι που δέχεται ή ανοίγει τις πόρτες των καλών πράξεων και του ελέους στον αναζητητή, ή κατακτά τους εχθρούς του, ή ο Θεός τον ευλογεί με έναν δίκαιο και αγαπημένο γιο

Το Surat Al– Forbidden ) υποδηλώνει ότι ο αναγνώστης του αποφεύγει απαγορευμένα πράγματα ή προβλέπει τα μέσα που δεν μετράει, ή δικαιολογείται από ό, τι επιτρέπεται, ή πληγώνεται με λόγια ενώ απουσιάζει ή καταραστεί μια γυναίκα που τον βλάπτει…

Το Surat At-Tawbah δηλώνει την αγάπη για τη θρησκεία, τους αγίους, τη μετάνοια και την ειλικρίνεια

Surat Al-Adiyat όποιος το απαγγέλλει, θα είναι αγάπη των Συντρόφων και της οικογένειας ή θα πάει να κατακτήσει και να αγαπήσει τα συνηθισμένα άλογα, ή θα νικήσει τον εχθρό, ή θα υποφέρει ατυχία από ένα άτομο και τον δεσμεύει και ελπίζεται για νίκη.

Η Surat Al-Raad υποδεικνύει την ασφάλεια από το φόβο του σουλτάνου ή διευκολύνοντας τις αιτίες της καλοσύνης από παντού, ή το γκριζάρισμα του επιταχύνει αν είναι νέος, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει την επικείμενή του

Η Surat Al-Muminin δηλώνει τη νίκη, τη δικαιοσύνη, τους υψηλούς βαθμούς, την ειλικρινή πίστη και τη διαφυγή από την καταστροφή.

Η Surat Al-Hijr δηλώνει την αποχή από τις αμαρτίες, ή να ενισχυθεί, να τιμηθεί, να τιμηθεί και να αξιοποιηθεί, και αν είναι βασιλιάς και άρρωστος, ο θάνατός του έχει πλησιάσει.

Surat Al-Layl όποιος το απαγγέλλει θα είναι επιτυχής στο βράδυ, ή θα είναι ασφαλής από τα παράσιτα, ή θα έχει λίγα χρήματα για τα χρήματά του, ή θα κάνει τη ζωή του δύσκολη

Η Surat Al-Dukhan δείχνει την επίτευξη ασφάλειας, νίκης, πλούτου και αφθονίας μέσων διαβίωσης, ή εκείνου που λατρεύει τη νύχτα

…Surat Al-Talaq: Όποιος το απαγγέλλει ή τον απαγγέλλει, όπως ο Jaafar Al-Sadiq, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Θα ευλογήσει κορίτσια και αγόρια . Και ειπώθηκε : Εμπνέει τον έπαινο και την ευθυμία . Είπε : Φοβάται τους κλέφτες ….

…Η Surat al– Muqabat ( Μωάμεθ ) δηλώνει τη νίκη των εχθρών, το ύψος του πεπρωμένου και τη μακροζωία μιας άνετης ζωής και είναι στην προστασία και την ασφάλεια του Θεού…

Η Surat Al-Ahzab δηλώνει τη νίκη και τη βοήθεια σε αυτόν που έχει το όραμα από ένα σημείο όπου δεν γνωρίζει ή δεν ακολουθεί την αλήθεια ή τον μεγάλο αριθμό εξαπάτησης και φθόνης της οικογένειάς του