Surat Al-Nasr, όποιος το διαβάσει κατακτά τους εχθρούς και στενοχωρείται, τότε απελευθερώνει τον ή ένα άτομο που αγαπά ο αναγνώστης πεθαίνει

…Η Surat Al-Ma’idah δηλώνει μια πρόσκληση για απάντηση, ευλογία, διαβίωση και τιμή στους ανθρώπους, αλλά πλήττεται με ανθρώπους που δεν είναι πιστοί σε αυτούς…

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα των χειλιών ερμηνεύεται από τα παιδιά, οπότε το ανώτερο είναι ένα αρσενικό και το κάτω είναι ένα θηλυκό, οπότε αυτό που έχει δει σε αυτά των Zayn και Shane θα ερμηνευτεί σε αυτό. Όσο για το στόμα, είναι το κλειδί για την εντολή του ανθρώπου και το συμπέρασμά του, την πορεία του προς το ζην και τον τόπο της δύναμής του ….

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε ότι ένα όραμα για τα λιοντάρια ερμηνεύεται από τον σουλτάνο και τη λέαινα από τη γυναίκα, όποιος βλέπει ότι αρμέγει το λιοντάρι, εάν είναι στην υπηρεσία του σουλτάνου, τότε προχωρά με τα χρήματά του και αν είναι έμπορος, τα χρήματά του αυξάνονται και αν είναι κοινός, τα κέρδη του αυξάνονται και αν μια γυναίκα βλέπει ότι μεγαλώνει γιο λιονταριού, τότε είναι μαία ή μαία για τον γιο του σουλτάνου, ακόμα κι αν αυτό είναι ένας άντρας Θα ήταν χορηγός ή εγγυητής του ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar είπε: Ερμηνεύεται με τρεις τρόπους: μια γυναίκα, μια σκλάβος και μια υπηρέτρια του σπιτιού . Και όποιος βλέπει ότι η τακτική του είναι νέα, ερμηνεύεται με τη σοβαρότητα του πέους και αν είναι παλιό και μαλακό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι το παντελόνι του ήταν λεπτό, τότε η γυναίκα του θα συλλάβει και θα τον γεννήσει με δύο αν ήταν έγκυος . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει βάλει το κρότωμά του κάτω από το κεφάλι του, δεν θα δεχθεί το παιδί της . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει κοπεί η ταινία του, κακομεταχειρίζεται τη γυναίκα του . Και όποιος το βλέπει σαν να έχει διαμάχη αίματος, τότε σκοτώνει έναν άνδρα λόγω μιας γυναίκας, οπότε τον βοηθά να σκοτώσει τη γυναίκα του .) Και όποιος το βλέπει σαν να είναι δεμένος από μια ζωή, τα οράματά του δείχνουν ότι ο γαμπρός είναι εχθρός του ….

…Ο Jaafar al-Sadiq al-Munkhal είπε: «Αναφέρεται με τέσσερις τρόπους σε έναν μεταρρυθμιστή άνδρα, μια περίεργη γυναίκα, μια φτωχή υπηρέτρια και ένα μικρό όφελος »….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το vulva αν ήταν από ένα μπρόκλερ και φορούσε αν ήταν άξιο του τότε Mahmoud, και αν δεν το αξίζει, τότε δεν είναι Mahmoud και το απλό brocade είναι καλύτερο από το χρώμα του, και το η βλάβη και ο αιδοίο δείχνουν καλό και όφελος, και το αιδοίο εάν είναι κατασκευασμένο από μαλλί ή βαμβάκι, δείχνει την αύξηση της θρησκείας και την καλοσύνη του θέματος ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι ελέγχεται, είναι από τις δύο πλευρές μόλις σκουπίζει ή επικρίνει τα dirham, και το ίδιο κόσκινο ερμηνεύεται από τη γυναίκα και τον υπηρέτη ….

…Και ο Khaled Al-Isbahani είπε, ~Το χαρτί περνά μέσα από χαρτί για να αντλήσει το όνομά του~, και ορισμένοι από τους διερμηνείς είπαν αυτό που το επιβεβαιώνει από την παραγωγή του ονόματος, που είναι τα λόγια του Παντοδύναμου, οπότε στείλτε έναν από εσάς με το δικό σας εφημερίδες στη Medina, για όσα καταθέτει, όπως επιχειρήματα, διαλέξεις, ενοίκια, αρχεία, κουπόνια και τα παρόμοια .)…

…Ο Jaafar al-Sadiq δήλωσε ότι ένα όραμα για το κρέας εξαρτάται από πέντε πτυχές: χρήματα, κληρονομιά, πλούτο, θλίψη και καταστροφή ….

…Ο Al-Kirmani είπε, ~Εάν βλέπει κάτι στο πιάτο των γλυκών ή του ωραίου φαγητού, τότε δείχνει ότι υπάρχει όφελος από την αξία του σπιτιού, και αν είναι διαφορετικά, τότε η ερμηνεία του είναι αντίθετη ~….

…Και ο Jaafar al-Sadiq al-Falah είπε ότι ερμηνεύεται σε επτά πτυχές, αναζητώντας μια νόμιμη διαβίωση, καλοσύνη, όφελος, ασθένεια, αξιοπρέπεια και την απόκτηση επιτρεπόμενης διαβίωσης ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε: Το όραμα της νέας μεγάλης αλαζονείας δείχνει την καλοσύνη και το όφελος, και το αδύναμο μικρό δείχνει το μικρό καλό, και το παλιό και κατακερματισμένο δείχνει τη βλάβη, την ανησυχία και την αγωνία, και λέγεται ότι η δικαιοσύνη προέρχεται από δικαιοσύνη και δικαιοσύνη, και αξίζει αξίζει σε κάθε περίπτωση ….

…Όσον αφορά τις αίγες, είπε ο al-Kirmani, όποιος είδε ότι είχε χτυπήσει μια κατσίκα ή τον βασιλιά της, τότε οι προβατίνες θα έτρεχαν στην πορεία επειδή ήταν κάτω από αυτό, και η προβατίνα θα ερμηνευόταν σε μη αραβικά και η αίγα θα ερμηνευόταν στα Αραβικά, και ήταν και στα χρήματα χωρίς αυτό ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα του λιονταριού ερμηνεύεται από τον σουλτάνο, όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει το κεφάλι ενός λιονταριού, τότε θα αποκτήσει ένα κράτος, μια υψηλή θέση, χρήματα και μια ευλογία, ειδικά για εκείνον που έτρωγε αυτό ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι ένα οδοντικό όραμα ερμηνεύεται σε έξι πτυχές του νοικοκυριού, ένα χρήμα παροχών, την αγωνία, το παράδοξο και τη βλάβη από συγγενείς ….

…Ο Al-Kirmani είπε, οι αίγες είναι διαφορετικά είδη αιγών, αιγών, αιγών και σκελετών. Όσον αφορά την κατσίκα, ερμηνεύεται από έναν μεγάλο άντρα που έχει διοίκηση στο έργο του κόσμου ….

…Ο Al-Kirmani είπε ότι ο Al-Kahal: ένας άντρας που φέρνει κοντά τους αγαπημένους του για να ξεκουράσει τους ανθρώπους ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι το όραμα του al-Hasan και του al-Husayn δείχνει επαφή με μερικούς πρεσβύτερους, και θα αποκτήσει καλό και παρηγοριά και μπορεί να πεθάνει ως μάρτυρας ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η μάσκα ερμηνεύεται με τέσσερις τρόπους: γιατί ένας άντρας είναι γυναίκα, γιατί η γυναίκα είναι σύζυγος, υπηρέτρια, υπηρέτης και όφελος από την πλευρά των γυναικών. Είναι σκάνδαλο, και αν βλέπει ότι έψαχνε χωρίς πέπλο, τότε δείχνει τη δολοφονία του συζύγου της ή κάποιου από την οικογένειά της που είναι αγαπητή της και ίσως ο σύζυγός της χτυπήθηκε από μια απαγορευμένη γυναίκα ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα του Άσαντ ερμηνεύεται με τρεις τρόπους ως κυβερνήτης, ισχυρός άνθρωπος και ισχυρός εχθρός ….

…Ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι η όραση του ματιού ξεκινά από πέντε πτυχές: ύψος, πεπρωμένο, ατυχία, αγωνία, ασθένεια και μεγάλη διάρκεια ζωής ….

…Ο Jaber al-Maghribi είπε: Δεν υπάρχει καλό στο Χαλέπι εάν το κρέας δεν τρώγεται ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του δακτυλίου έχει οκτώ πτυχές: παιδί, χρήματα, κηδεμονία, διαβίωση, υπηρέτης, υψηλόβαθμο, στολίδι και επικεφαλής της εργασίας ….

…Και ο Jaafar al-Sadiq είπε ότι το όραμα της φλεβοτομίας ερμηνεύεται σε τέσσερις πτυχές: άνοιγμα, καρφί, διαμάχη και φιλία, και αν το spoiler είναι κρυμμένο, τότε αξίζει αξίζει στα δεξιά του, και αν είναι διαφορετικά, είναι κατηγορηματικός και Μερικοί από αυτούς που εκφράζουν μίσος για φλεβοτομία λόγω της καταστροφής που περιέχει στην αξίνα ….

…Όσον αφορά την μεθυσία, ο Jaafar al-Sadiq είπε, «Η θυσία αποτελείται από δέκα πτυχές μιας γυναίκας, ενός υπηρέτη και ενός σκλάβου, τη δύναμη της θρησκείας, την καλοσύνη του σώματος, τη μακροζωία, τα χρήματα, τη χάρη, την ευγενική και ευχάριστη ομιλία, και κληρονομιά από γυναίκες . ~…

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε : Είναι ο φύλακας του σπιτιού του βασιλιά, υποσχέσεις, επίπληξη, έλεος, και μια ευθεία πορεία ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….