…Το όραμα του Balkh Zafar για τους εχθρούς και η ακρόαση των καλών ειδήσεων και το όραμα της Herat έλλειψης έργων που σχετίζονται με το κατάστημα και διευκολύνουν το θέμα σε άλλους ….

…Το όραμα ενός λεπτού κορίτσι ο πατέρας μου ένα Balastsaga καλοκαίρι πράγμα για διάτρητη ιμπν Nawfal – είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – από τη μητέρα λεπτό ο μπαμπάς κορίτσι καλοκαίρι ο γιος του Χασίμ Λύδδα ήταν Αμπντούλ Muttalib είπε : Διαδοχικές τα Quraish χρόνια Jdbh Oqahlt του δέρματος και να ρίξει το οστό , είπε : Ενώ είμαι ψέματα Ω Θεέ μου, ή Μωμ αν εγώ Με ένα διάσημο τηλέφωνο φωνάζοντας με μια σαχ φωνή λέγοντας : Ω, Κουράις, αυτός ο προφήτης στάλθηκε από εσάς, και αυτό κατά τη διάρκεια της αναχώρησής του, οπότε ζει στην καλοσύνη και γονιμότητα . Δεν βλέπεις από εσένα έναν ψηλό, λευκό οστό που χτυπάει δύο μάτια , έχει περηφάνια για αυτόν και ένα χρόνο αφιερωμένο σε αυτόν , αλλά αφήστε τον να σώσει αυτόν και τον γιο του και να στραφεί σ ‘αυτόν από κάθε κοιλιά έναν άνδρα , όχι από το Φλίσκονα νερό και έβλαψε από το καλό και για να λάβει τη γωνία , και στη συνέχεια επέλεξε προσεκτικά το Σώμα επτά φορές για να ζήσει ο πατέρας του FBI Felictsag και πιστεύει στους ανθρώπους , χωρίς να συμπεριλαμβάνει τον καθαρό και καλό για τον εαυτό του , όχι Vgshm αν θέλετε και ζείτε . Είπε : Έτσι η γνώση του Θεού έγινε μια φοβισμένη γυναίκα. Το δέρμα μου και το μυαλό του σηκώθηκαν. Το όραμά μου μειώθηκε, έτσι κοιμήθηκα στα ποτάμια της Μέκκας . Έτσι, η αγιότητα και το απαγορευμένο, αν παραμείνει μαζί του , είναι abtahi εκτός αν λέει ότι αυτό είναι το shaybah του επαίνου , αυτό είναι shaybah , και οι Quraish είναι πλήρεις μαζί του . Και τον έσπασε όλα τα κοιλιά μιας στάσης άνθρωπο και να μιλήσει και έλαβε βρυχάται και στη συνέχεια ανέβηκε στο πατέρα Qubais και γρονθοκόπησε άνθρωποι θαμμένοι γύρω του μία φορά συνειδητοποιούν την προσπάθειά τους μέχρι να κορυφωθεί η φτώχεια Vacetknoa Jnabiah και μαζί τους ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν, που να την ημέρα που ο Γκιούλ μπορεί να εμφανιστεί ο Οαφ ή η αγωνία, ο Αμπντουλάχ Μουταλιμπ είπε : Ω Θεός επικράτησε ο Αλχάλπ Ο ανιχνευτής Κουρμπάς εσείς ο κόσμος είναι δάσκαλος και ο διαχειριστής είναι ο Μμπούκλ και ο Χόλα Αμπντάκ και ο Αμάκ Μπαντιράτ Αχράμκ παραπονιούνται για τη χρονιά τους που μπορεί να φορούν παντόφλες Oqahlt , Vasaman God και Amatarn Geetha φοβερό Mgdakka , αυτό που έβγαλε ο Eu στον ουρανό Pmaiha Okz κοιλάδα Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, λέει ο Abdul Muttalib : Συγχαρητήρια σε εσάς, Aba Al-Bathaa , Hanaa , δηλαδή , για εσάς ζήσατε τους ανθρώπους της Batha, και σε αυτό λέει Raqifa : Bashisa Al-Hamd, ο Θεός να ποτίσει την πόλη μας. Χάσαμε τη ζωή και το υπογραμμισμένο νερό. Έτσι τα νερά και τα δέντρα ζούσαν σε ένα χείμαρρο από τον Θεό με τον ευοίωνο. Δεν υπάρχει τίποτα στους λαούς της δικαιοσύνης ή του κινδύνου, και σε αυτό το χαντίτ είναι περίεργο που το εξηγούμε εν συντομία , λέγοντας : Η μητέρα του Αμπντ-Μουταλίμπ είναι μια σουνιτική πράξη . Και αντικατέστησε την Epast . Και η αραίωση του κόκαλου τον έκανε αδύναμο από την προσπάθεια . Και ύπνωση πρώτος ύπνος και ώρα αυγής . Hala εμπνευσμένη λέξη επιτάχυνση . Και Hia – περιορισμένη – βροχή και εύφορη , νωρίτερα βροχή και γονιμότητα Otakm . Και τα οστά συνδέοντας το μάτι είναι πιο δυνατά από τα μεγάλα . Μερικά έχουν λεπτή επιδερμίδα . Και το υψηλό ροχαλητό . Και λέγοντας : Έχει μια υπερηφάνεια που τον θλίβει, πρέπει να κρύβεται και να μην είναι περήφανος . Η Sunnah είναι ο τρόπος . Και καθοδηγήστε τον , δηλαδή , οι άνθρωποι το δείχνουν . Αφήστε τους να λάμψουν , με τον Σέιν και το Σιν , δηλαδή , αφήστε τους να ρίξουν , δηλαδή , αφήστε τους να πλύνουν . Τότε αμαρτία, οποιαδήποτε ανακούφιση και ανακούφιση . Και οι Fasht και Shaybah Al-Hamad έχουν μεγαλώσει τον τίτλο του Abdul Muttalib . Και ολοκλήρωσε , που είναι , όλοι ήρθαν . Και το χρονικό όριο για τη σιωπή του και λέγοντας : αγωνία, δηλαδή εγγύτητα . Το χαρακτηριστικό είναι απαραίτητο . Και οι αυλές δικαιολογίες . Και το έτος της ξηρασίας και της αγωνίας . Και εννοεί τους άξονες και τις παντόφλες προβάτων και καμηλών . Και χαλάσαμε πολύ . Χωρίς κόσμο . Και ο θόρυβος είναι πολύ καταρροή νερό . Και οι Σεΐχες . Και Aljzl κάθε αργά και μαύρα σύννεφα Jouni . Το ρητό του : στη φωνή του Σαχλ, που σημαίνει σε αυτό με ένα γλυκό . Και το ρητό του : Ένας άντρας είναι ψηλός, που σημαίνει ότι είναι ψηλός και αν είναι υπερβολικά ψηλός, λέγεται ότι είναι μακρύς με έμφαση . Και είπε : Αφήστε τον να φύγει , το delif είναι το αργό περπάτημα, λέγεται : περπατά όταν περπατά και το σκαλοπάτι . Και είπε : και σε αυτά καθαρή και καλή για χαρά – σημαίνει ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν – και λέγοντας : Mviodh , ο Mufiod είναι αυτός που τραυματίζει την καρδιά του – μια καρδιά – πόνο . Πανικός, προσάρτηση, φόβος και πανικός . Και είπε : Το δέρμα μου στάθηκε, που σημαίνει το σφίξιμο, και ειπώθηκε : Ήθελε να σταματήσει τα μαλλιά μου, έτσι σηκώθηκε από πανικό . Και ο Θεός περιπλανήθηκε στο μυαλό και μπερδεμένος από τη σοβαρότητα του συναισθήματος . Και το ρητό της : Έτσι είναι η αγιότητα και το απαγορευμένο , αυτό είναι από το να ορκίζεσαι κάτι άλλο εκτός από τον Θεό και είναι παράνοια , και αυτό συνέβη από αυτό κατά την εποχή της άγνοιας, και αν αυτός είναι ο πολυθεϊσμός . Και το ρητό της : Έθαψαν γύρω του, δηλαδή περπατούν στο μονοπάτι της Λένα . Και το ευοίωνο αεροπλάνο είναι ένα αεροπλάνο, και το καλύτερο για το οποίο κηρύττει είναι επιβλαβές είναι ο Προφήτης, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη. Δεν είναι απίθανο η ανακούφιση των Quraish να οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που ζητούν βοήθεια μεταξύ τους ….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Εάν ονειρεύεστε τη μεταμόρφωση, τότε σημαίνει ότι η πίστη σας στη συγγένεια μεταξύ Θεού και ανθρώπου θα σας κάνει να σκεφτείτε πάνω από τις ασήμαντες σκέψεις και να σας τοποθετήσετε σε μια εξέχουσα θέση στην οποία εργάζεστε μέσω της εξουσίας σας για να βελτιώσετε τις συνθήκες των κατεστραμμένων, φτωχοί και καταπιεσμένοι ….

…Και ο ξυλουργός ερμήνευσε με έναν άνθρωπο που πειθαρχούσε τους ανθρώπους και ο Al-Kirmani είπε ότι το όραμα του ξυλουργού ερμηνεύεται με έναν πειθαρχημένο, μεταρρυθμιστή, ο οποίος έχει διοίκηση στο έργο των ανθρώπων σε θέματα θρησκείας και εξαλείφει την υποκρισία και τη διαφθορά από τις θρησκείες τους ….

Και όποιος βλέπει τον Ηλία, θα είναι ευκολότερο για αυτόν να βρει δύσκολα θέματα, και ειπώθηκε ότι αυτός που βλέπει τον Ηλία δείχνει ότι προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο, και θα του απαντηθεί ….

Και όποιος βλέπει τον Ισαάκ παίρνει καλά νέα για αυτόν, κατάκτηση και λεία για τον Παντοδύναμο λέγοντας: « Και κηρύξαμε στον Ισαάκ έναν προφήτη από τους δίκαιους. » Λέγεται ότι όποιος είδε τον Ισαάκ θα ξεφύγει από την ανυπακοή της καταγωγής του ….

Και όποιος βλέπει την Έλσα, το δύσκολο πράγμα του θα διευκολυνθεί ….

Ο χαλκός παραχωρεί τον ιδιοκτήτη λέξεων και φήμων ….

Και ο θησαυρός καταβροχθίζεται σε όλα τα πρόσωπά του, και όποιος βλέπει ότι έχει βρει έναν θησαυρό, θα αρρωστήσει, σιδερώσει ή θα έχει κάτι που τον πονάει σαν σιδέρωμα ….

Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : Μισώ το όραμα της ντροπής και μου αρέσει το όραμα του περιορισμού . Όποιος βλέπει ότι είναι αλυσοδεμένος, τότε είτε δυσπιστούσαν στον Θεό ή τη χάρη Του, επειδή ο Παντοδύναμος Θεός είπε, « Έχουμε κάνει αλυσίδες στο λαιμό τους , » και αυτό μπορεί να είναι ενδεικτικό μιας κακής τέλος ….

Το όραμα του Qazvin συνοδεύει τον Akbar και ο Neil είναι επιθυμητός και μπορεί να ήταν φανταχτερός ….

Όσο για την πυρίτιδα, είναι χρήματα που ξοδεύονται για αλλοίωση, πολύ ή λίγο, και μαγειρεύονται καλύτερα από τα ωμά ….

Όσο για το κότσυφας, ερμηνεύεται από τον λατρευτικό μοναχό που ακολουθεί το Ευαγγέλιο με την έννοια ορισμένων ποιητών που λένε : ( Λες και ο κότσυφας ήταν μοναχός … απαγγέλλοντας από τη Βίβλο στον Πρίγκιπα )…

Το όραμα του αλατιού ρίχνει τους εχθρούς ….

Και όποιος βλέπει τον Χόδα, ο εχθρός έχει κυριαρχία πάνω του ενώ εμφανίζεται πάνω τους, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον Χόδα κερδίζει με καλοσύνη και καλοσύνη, και ένας λαός θα σωθεί από το κακό στα χέρια του ….

Ένα όραμα του Slees Hassan με την ενορία ….

Η ασφάλεια και η αξιοπρέπεια της Roya Barki, και οι έμποροι έχουν μικρό όφελος ….

Αυτός που βλέπει τον Νώε θα παρατείνει τη ζωή του, αλλά αντιμετωπίζει βλάβη και κόπωση από τους εχθρούς, και η συνέπεια του θέματος θα συμβεί, και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε τον Νώε θα είχε εχθρούς και γείτονες που θα τον ζήλευαν, και ο Θεός Παντοδύναμος θα τον έσωζε από το κακό τους, και ο Θεός θα τους εκδίκαζε ….

Το όραμα του Sabor διακόπτει τις εργασίες και δεν φτάνει σε ένα καταζητούμενο άτομο ….

Είπε ότι το όραμα του υγρού τρώει το μήλο του ματιού του στίχου ~ Και κούνησε να πεις και χωριά σε είδος .~…

Ένα όραμα του πιο πρόσφατου μήνα, η εμφάνιση της λευκότητας του προσώπου, σε αυτό που οφείλεται σε αυτό, η ασφάλεια και η διαβίωση ….

Και το όραμα της Κωνσταντινούπολης είναι η αδυναμία της θρησκείας και η απόκτηση απαγορευμένης διαβίωσης ….

…Το όραμα της Προύσας είναι η ασφάλεια, η ασφάλεια και η αξιοπρέπεια, και ένα όραμα περίεργων και διαταγμένων θεμάτων από τον Σουλτάνο ….

Ο Al-Makari ερμηνεύεται ως ένας άνθρωπος που έχει γνώμη, διοίκηση, κηδεμονία και εργασίες και συνθήκες διαβίωσης και μπορεί να ήταν δάσκαλος .)…

Το όραμα του Al-Zabur ερμηνεύεται καλά, οπότε όποιος βλέπει ότι διαβάζει το Zabur από το βιβλίο, τότε επιλέγει την καλή πράξη, και όποιος βλέπει ότι διαβάζει από το πίσω μέρος της καρδιάς, δείχνει την υποκρισία και την υποκρισία στις πράξεις ….

Αποκάλυψη Αν ονειρευτήκατε αποκάλυψη και το θέμα της ήταν χαρούμενο, τότε περιμένετε ένα λαμπρό μέλλον από την άποψη της εργασίας και του συναισθήματος . Αλλά αν η αποκάλυψη ήταν σκοτεινή και ασαφής, τότε θα πρέπει να περιμένετε τα προβλήματα και τα προβλήματα που πρέπει να ξεπεραστούν ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: Το ζόμπι επαναλαμβάνεται με έναν τρόπο, και όποιος δει ένα πλήθος σε ένα μέρος όπου είναι άρρωστος, τότε θα θρηνήσει γι ‘αυτόν ….