…Και όποιος βλέπει τα μαλλιά του διάσπαρτα μέχρι το φαλάκρα, φοβάται ότι τα χρήματά του θα φύγουν και η παρουσία του θα πέσει στους ανθρώπους . Και όποιος βλέπει μια φαλακρή γυναίκα, δείχνει κάτι με δίκη . Και όποιος το βλέπει σαν να είναι πολύ μεγάλος, ένα μέρος του κεφαλαίου του αφεντικού του θα φύγει και θα πληγεί από έλλειψη εξουσίας ή εξουσίας . Και ειπώθηκε ότι αν ο ιδιοκτήτης αυτού του οράματος είχε χρέος, πλήρωσε το χρέος του . Και όποιος το βλέπει σαν να χτυπάει, τότε αναζητά τα χρήματα του αφεντικού του, δεν επωφελείται από αυτό, παίρνει μόνο πρόβλημα από αυτόν, και η γυναίκα της Καραά είναι άγονη χρονιά . Η βλάβη στο ναό δείχνει τη βλάβη σε χρήματα . Και η ασθένεια στο μέτωπο, μια μείωση του πλούτου ….

Αν έβλεπε ότι τα μαλλιά του μπροστινού κεφαλιού του είχαν εξαπλωθεί, τότε θα ταπεινώθηκε

…Εάν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του είναι διάσπαρτα, τότε μολύνεται με τις γυναίκες συγγενείς . Εάν δεν σχετίζεται με άνδρες και γυναίκες, η ζημιά επιστρέφεται στον εαυτό του ….

…Ο Ιμπν Σιρίν είπε: Μισώ τα λευκά μαλλιά σε ένα όνειρο για έναν νεαρό άνδρα, επειδή είναι φτώχεια ….

…Και όποιος πιστεύει ότι τα μαλλιά του είναι ζαρωμένα, τότε θα είναι καλό και ευεργετικό, και αν είναι σε περγαμηνή, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και αν βλέπει ότι ένας λόγιος, τότε δεν είναι αξιέπαινος ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Τα μαλλιά είναι κεφάλαιο, πλούτος, μακροζωία, καλοσύνη, δόξα και τιμή »….

…Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι ξυρίζει τα ηβικά του μαλλιά με το ξυράφι είναι αξιέπαινος και αν η γυναίκα το είδε αυτό, θα τα πήγαινε καλά για τον σύζυγό της ….

…Και όποιος βλέπει μακριά και διάσπαρτα μαλλιά στο κεφάλι του δείχνει ότι τα χρήματα του αφεντικού του έχουν διασκορπιστεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του κεφαλιού του έχουν πέσει χωρίς να το κάνει, τότε αυτό δείχνει ανησυχία και αγωνία εκ μέρους των γονέων ….

…Εάν βλέπει σαν τα μαλλιά στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του να έχουν απλωθεί, δηλώνει ότι έχει πληγεί από αρσενικά και από τους συγγενείς του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ξυρίσει τα μαλλιά της μασχάλης ή της ηβικής τρίχας, τότε δείχνει τη δικαιοσύνη της θρησκείας του, και ειπώθηκε ότι ξυρίζει τη μασχάλη, αν δει ότι έσπασε τη μασχάλη του, ήταν καλύτερο ….

…Και όποιος είδε ότι αραιώνει ή χτυπάει, και τα μαλλιά είχαν βλαστήσει στο κεφάλι του, υποδηλώνοντας μια αύξηση στη δόξα, το μεγαλείο και την καλοσύνη ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Και όποιος δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει ότι ταξιδεύει, τα χρήματά του έχουν φύγει ή ο θάνατός του ….

…Ομοίως, το μούδιασμα στα πόδια ή στο μέρος του σώματος, καθώς είναι μια αποτυχία στο οποίο αποδίδεται αυτό το όργανο ….

…Και όποιος βλέπει τη βρωμιά να κατεβαίνει στα δέντρα και να την αφήνει, είναι καλύτερο για έναν καλό άνθρωπο να φτάσει στους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Και αν ήταν παράγοντας ανυπακοής στον Θεό ή σημαντικός, τότε τα οράματά του ήταν μια προειδοποίηση . Εάν δει ότι η ανάσταση έχει αυξηθεί ενώ στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, το όραμα θα είναι πιο αξιόπιστο και δυνατότερο και η εμφάνιση της δικαιοσύνης θα είναι ταχύτερη και πιο αποκαλυπτική ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα φίδι στα χέρια του που προσπαθεί, και το πιάνει στο χέρι του, τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, πάρτε το και μην φοβάστε, θα το επαναλάβουμε το πρώτο του βιογραφία ….

…Και ποίηση στα πόδια : μια υπερισχύουσα θρησκεία . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ανέβηκαν στον ουρανό και στράφηκαν από αυτό, οι δύο γιοι του πέθαναν…

…Αν δει την τύφλωση στα μάτια του, τα νέα του λαού του θα τον τυφλώσουν ….

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από μερικούς από τους συγγενείς του, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι ο λόγος του καλά, τότε η ζωή του θα βελτιωθεί, και αν ο λόγος του είναι κακές λέξεις, θα το αντιμετωπίσει ….

…Σοβαρή . Και αν είναι είκοσι εννέα, δείχνει την καλοσύνη, την ανακούφιση και την ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν στις εννέα μέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και τα καλύτερα των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει ως φυλακισμένους στο δικό του γη . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη, και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας, και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και το σιτάρι αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τον λαό του Λεβάντ και τον λαό του Γκοργκάν και του Αζερμπαϊτζάν. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και την υπερχείλιση της, και οι τιμές είναι φθηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και ξηρασίες συμβαίνουν στις αρχές του έτους, και γόνιμες στο τέλος, και οι ακρίδες θα είναι στη γη της Κούφα και των Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν το δέκατο, έδειχνε την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαγκρέμπ, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα και η απουσία Του είναι σοφότερη .. Και αν είναι είκοσι εννέα, υποδηλώνει καλοσύνη, ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν σε εννέα ημέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και το καλό των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες από αυτό, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει στη γη του ως κρατούμενοι . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και ο σίτος αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τους λαούς του Levant και τους ανθρώπους του Gorgan και του Azerbaijan. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και οι πλημμύρες του Νείλου και οι τιμές είναι φτηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και θα υπάρξει ξηρασία στην αρχή του έτους και εύφορη στο τέλος, και οι ακρίδες θα βρίσκονται στη γη της Κούφα και στις Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν στο δέκατο, δείχνει την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαρόκο, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα, και η απουσία Του είναι σοφότερη ….

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή έχει ψυχή, και αν ο τύπος του δεν είναι επιβλαβής, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι επιβλαβές, τότε δεν είναι καλό ….

…Εάν βλέπει ότι επιτρέπεται στα κάρβουνα, τότε διασχίζει σκόπιμα τους λαιμούς των ανθρώπων σε ρουλεμάν και σανίδες ….

…Αν το τελευταίο στα ρούχα του διέπραξε ανήθικο ….

…Και όποιος βλέπει ότι αλλάζει φαγητό ανάμεσα στα χέρια του με κάτι από το φυτό της γης, θα λείπει και θα μετακινηθεί σε ταπείνωση και καταστολή ….

Όποιος απαγγέλλει την Surat Al-Ankabut θα είναι μέσα στην ασφάλεια και τη χάρη του Αλλάχ μέχρι να πεθάνει ….

…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι ηλικιωμένος σεΐχης και δεν είναι έτσι, τότε είναι δίκαιος στη θρησκεία του και έχει αξιοπρέπεια και αύξηση της τιμής του, και αν είναι γέρος και βλέπει ότι έχει γίνει αγόρι, τότε φιλοδοξεί και είναι αδαής, και δεν υπάρχει καλό σε αυτόν. Ομοίως, η γυναίκα που βλέπει μια ηλικιωμένη γυναίκα σε ένα όνειρο επέστρεψε μια νεαρή γυναίκα, γιατί είναι ένας κόσμος που τον δέχεται. Έχει γίνει μαλακός και όμορφος, οπότε μπορεί να πεθάνει γρήγορα και όποιος πιστεύει ότι έχει γίνει μακρύς και μεγάλος είναι μια αύξηση στη ζωή. Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει με τη μορφή μιας γυναίκας και το στολίδι της, ή ότι έχει έναν κόλπο σαν τον κόλπο μιας γυναίκας, τότε είναι ταπείνωση, υποταγή και περιφρόνηση, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει ένα αρσενικό όπως το αρσενικό ενός άνδρα ή μιας γενειάδας, εάν έχει ένα παιδί που υπερισχύει του λαού του και εάν είναι έγκυος, έρχεται με ένα αγόρι και εάν δεν είναι έγκυος τότε δεν θα γεννήσει ποτέ έναν γιο Ή ίσως το όραμα θα πάει σε αυτήν σύζυγος, πατέρας ή αδελφός, και ειπώθηκε ότι μια τιμή έχει συμβεί σε ένα από τα χαράμ της, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει γίνει άνδρας όταν έχει σεξουαλική επαφή με γυναίκες ή παντρεύεται μια γυναίκα, τότε πάσχει από καλό και τιμή και αποδίδεται και όποιος βλέπει ότι έχει αμαρτία, κέρατο ή ράμφος σαν γαϊδούρι, σωλήνα ή ράμφος, τότε όλα αυτά είναι καλά και καλά Και όποιος βλέπει ότι έχει φτερό ή φτερό , αυτή είναι μια ηγεσία και μου έρχεται αν δει ότι πετάει, τότε ταξιδεύει, και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει ένα ζώο του οποίου η σάρκα δεν τρώγεται, τότε είναι ταπεινωμένος και καταστροφή, και αν έχει δουλειά, είναι απομονωμένος από αυτό και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι έχει γίνει βάτραχος τότε εργάζεται με λατρεία. Γύρισε μια αράχνη, μετά έγινε καλός προσκυνητής που μετανοεί από πολλές αμαρτίες, και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει από σίδηρο, τότε θα παρατείνει τη ζωή του, και αν δει ότι έχει γίνει από κεραμικά ή φιάλες, τότε το κάνει να μην μείνει και όποιος βλέπει ότι έχει γυρίσει μια γέφυρα ή μια καμάρα, τότε θα χτυπήσει μια σουλτάνα ή έναν κάτοχο εξουσίας ή έναν μελετητή που φτάνουν οι άνθρωποι στις υποθέσεις τους, και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει μέταλλο μετάλλου, τότε αυτός χρησιμοποιεί οποιοδήποτε από τα πράγματα που τον ωφελούν…