…Όσο για το ενδέκατο, είναι η επίτευξη του Μουράντ, ο Παντοδύναμος λέγοντας, ~ Έχω δει έντεκα αστέρια ~, και ειπώθηκε, αδελφοί . Όσο για το δωδέκατο, είναι μια καθυστέρηση στην επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού, τότε συμβαίνει μετά από αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει: « Ο αριθμός των μηνών για τον Θεό είναι δώδεκα μήνες. » Λέγεται ότι ένα χρόνο είναι γόνιμο . Όσο για το δέκατο τρίτο, δεν είναι αξιέπαινο, γιατί είναι οι καλύτερες μέρες των μηνών, η συγκράτηση των μηνών και οι ημέρες του προβλήματος . Όσο για το δέκατο τέταρτο, είναι ο Μαχμούντ και ο Μουράτ παίρνει, και ο Φαράτζ είπε μετά από δυσκολίες . Όσον αφορά το δέκατο πέμπτο, είναι η έλλειψη πληρότητας του επιδιωκόμενου, και ειπώθηκε ότι η αποχώρηση από την αγωνία στο δικαστικό σώμα και η απόκτηση γονιμότητας και ανακούφισης . Όσον αφορά το δέκατο έκτο, δείχνει ότι ο Μουράτ συνέβη κατά τη διάρκεια του χρόνου, και ειπώθηκε ότι κάτι είναι πλήρες . Όσο για το δέκατο έβδομο, δείχνει την επιστροφή αυτού που βγήκε από τη διαφθορά και η τιμωρία του είναι αξιέπαινη, και ειπώθηκε ο Χατζ και η ολοκλήρωσή του . Όσο για τα δεκαοκτώ, δεν είναι αξιέπαινα και έχει ειπωθεί ότι υπάρχουν επαφές με βασιλείς και σπουδαίους ανθρώπους . Το δέκατο ένατο Fajsomh με τους ανθρώπους του στίχου, « οι δεκαεννέα » και είπε στους πράκτορες άκουσε τους υπακοούς ….

…Οι επτά δεν είναι Bmahmodh του στίχου « έχει επτά πύλες », είπε ο Ζεν ή προσκυνήθηκε, και ίσως έδειχνε ανησυχία εκείνες τις ημέρες το ίδιο . Κάποιες εκφράσεις ανέφεραν ότι αν μια γυναίκα το είδε αυτό ενώ ήταν έγκυος, θα διασώθηκε γιατί εάν η διαζευγμένη γυναίκα γεννήσει, θα μείνει επτά ημέρες . Όσο για τα οκτώ, δεν είναι αξιέπαινοι επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει «οι επτά νύχτες και οκτώ ημέρες είναι αποφασιστικές » . Και ειπώθηκε ότι πλησιάζει έναν κυβερνήτη ή έναν σπουδαίο άνθρωπο, και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν ότι εάν ο αριθμός είναι σε μια συγκεκριμένη ομάδα και είναι ύποπτες γι ‘αυτούς, τότε είναι επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ~ Επτά και το όγδοο είναι το σκυλί τους .~ Όσο για τους εννέα, δεν είναι αξιέπαινοι για το ρητό του Παντοδύναμου, « Εννέα φυλές διεφθαρμένες στη γη. « Είπε μια δήλωση και ένα επιχείρημα εναντίον των εχθρών για τον Παντοδύναμο λέγοντας, « Εννέα αποδεικτικά στοιχεία ». Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αν κάποιος από τη θρησκεία του είδε αδυναμία, τότε μπορεί να υποδηλώνει ότι έχει την τάση προς τους απορριπτικούς . Όσο για τους δέκα, είναι ευλογημένο και η επίτευξη μιας θρησκευτικής και κοσμικής επιθυμίας για το ρητό του Παντοδύναμου, «Το έχουμε κάνει ασφαλές με δέκα » και ο Παντοδύναμος λέγοντας « Αυτά είναι δέκα πλήρη. » Λέγεται ότι υπάρχει πλήρης και τέλεια σε θέματα ….

…Μικρά ψάρια : οι θλίψεις εκείνου που τον χτύπησε ως αγόρια, και όποιος χτύπησε ένα ή δύο μαλακά ψάρια, χτύπησε μια γυναίκα ή δύο, και αν χτύπησε ένα μαργαριτάρι στην κοιλιά του ψαριού, θα χτύπησε ένα αγόρι . Και αν χτύπησε την κοιλιά της με λίπος, χτύπησε από αυτήν με χρήματα και καλοσύνη, και αν χτύπησε αλμυρά ψάρια, τον χτύπησαν από το σημείο της αλατότητάς του, και οι νέοι του επίσης δεν είναι καλό . Ίσως ο χαρακτήρας ενός ατόμου, αν είδε αλμυρά ψάρια στον ύπνο του, να χτυπήσει χρήματα και καλοσύνη, και αν ένα ψάρι βγήκε από το στόμα του, είναι μια λέξη που μιλά από τα καταστήματα μιας γυναίκας, και όποιος βλέπει ένα ψάρι που ήρθε από τη μνήμη του, τον γέννησε ένα κορίτσι, και τα φρέσκα, ζωντανά ψάρια, πρωτότοκος, και το ψάρεμα στην ξηρά, διαπράττοντας μια ασεβότητα, και λέγεται ότι ήταν καλά νέα . Και η αλιεία από το νερό είναι σοβαρή, και από καθαρό νερό μια διαβίωση ή ένας γιος γεννιέται γι ‘αυτόν . Όποιος τρώει ζωντανά ψάρια παίρνει βασιλιά . Και τα μαλακά ψητά ψάρια είναι λεία και καλή, για την ιστορία του τραπεζιού του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν . Και ειπώθηκε ότι είναι η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή η απάντηση σε μια προσευχή ή μια ευρεία διαβίωση, και εάν ο άνθρωπος είναι ευσεβής, διαφορετικά είναι τιμωρία, και το ψητό αλμυρό ταξιδεύει στην αναζήτηση της γνώσης ή της σοφίας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ξεχάσαμε τη φάλαινα τους. » Και όποιος είδε ότι mulched μικρά ψάρια στο αλεύρι και τα τηγανητά με το λίπος, τότε είναι κατάλληλη Αυτό δεν τον ωφελήσει και να περάσουν πάνω από τίμια χρήματα, και αυτός κουράζεται από αυτό μέχρι να γίνει νόστιμο και έντιμη χρήματα . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα στο τραπέζι μου ένα ψάρι που εγώ και ο υπηρέτης μου φάγαμε από την πλάτη και το στομάχι, είπε, ψάξτε τον υπηρέτη σας, επειδή επηρεάζει την οικογένειά σας . Έτσι τον έψαξε και βρήκε τον Χάργκελ ….

…Το τζαμί υποδηλώνει σε ένα όνειρο για τον βασιλιά λόγω των θρησκευτικών του θεμάτων και του ηγέτη που διαχωρίζει μεταξύ της υπόθεσης και του απαγορευμένου, και της αγοράς στην οποία οι άνθρωποι σκοπεύουν να κερδίσουν και κάθε άτομο βγαίνει από αυτό με ένα κέρδος με βάση το πεπρωμένο και το έργο του . Και δείχνει όλους εκείνους που πρέπει να υπακούονται από έναν πατέρα, έναν δάσκαλο, έναν ευγενικό και έναν επιστήμονα . Και δείχνει τη δικαιοσύνη για εκείνους που την εισήγαγαν σε ένα όνειρο αδικημένοι . Και δείχνει το Ιερό Κοράνι για τον μεγάλο αριθμό που περιέχεται . Δείχνει το νεκροταφείο, το οποίο είναι ένας τόπος σεβασμού, πλύσης, αρώματος, σιωπής και κατευθύνεται προς την κατεύθυνση της qiblah . Και δείχνει τι χρησιμοποιείται από τους εχθρούς ως προπύργιο για την ασφάλεια από τον φόβο . Οι στέγες του τζαμιού είναι ιδιοκτησία του βασιλιά και εκείνων που γνωρίζουν τις συνθήκες του . Και δήμαρχος, ανώτερο κράτος και οι πρίγκιπές του . Και τον περιορίζουμε στο εύρος της δικαιοσύνης και των μελετητών που είναι υπό την υπακοή του . Και οι πόρτες του είναι καλυμμένες . Ο μιναρές του είναι ο αναπληρωτής του ή ο ιδιοκτήτης των ειδήσεών του . Και αν υποδείξει τον κυβερνήτη, τότε οι πυλώνες της εποχής του, οι λαμπτήρες του, τα πλεονεκτήματα της εποχής του και η νομολογία του, και ο περιορισμός του στην απλούστευση των αποφάσεών του ή σε τι τους ρίχνει από τις επιστήμες, και το ανώτατο όριο του είναι δικό του βιβλία που τον καλύπτουν και αναφέρονται σε αυτά, και ο μιναρές του είναι αυτός που μαζεύει ανθρώπους για αυτό που τους δίνει την αξία, και τον άμβωνα του σκλάβου, και το μιχράμπ της συζύγου του, ή αυτό που δείχνει τη διατροφή Ο επιτρεπόμενος, ο φάρος είναι υπουργός και ο ιμάμης, και ίσως ο φάρος δείχνει το μουζέν του, το Κοράνιο είναι ο αναγνώστης του, ο άμβωνας είναι το κήρυγμά του, η πόρτα είναι στην πύλη του, και ο επιμελητής βρίσκεται στις λάμπες και τις βούρτσες . Όσον αφορά το τζαμί που οι βασιλιάδες του Ισλάμ συνεχίζουν τα ταξίδια τους και εκτελούν τις εορταστικές προσευχές και άλλα πράγματα, αυτό δείχνει την καθιέρωση της θρησκείας, την υπεροχή του λόγου των Μουσουλμάνων, τη νίκη επί των εχθρών τους και την απόφαση του για ερμηνεία είναι ο κανόνας του τι δημιουργούν από τους νόμιμους διαδρόμους που εκφράζουν τα κάστρα . Και το Τζαμί της Μαντινά δείχνει τους λαούς του, τους αρχηγούς του, τους αρχηγούς του, τους κατώτερους και τους αφέντες του, τους λαούς της μνήμης, τον νονό του ιμάμη του λαού, τον άμβωνα της εξουσίας τους ή τον ιεροκήρυκα τους, και τα φανάρια του είναι οι άνθρωποι της γνώσης, της καλοσύνη, του τζιχάντ και της κηδεμονίας στο ribat. Καθοδήγηση και ακολουθώντας την καθοδήγησή του και εκτέλεση των εντολών του, και πιστεύει στο αίτημά του, και για τις πόρτες του είναι εργαζόμενοι, γραμματείς και ιδιοκτήτες της αστυνομίας ….

Αριθμός δεκαεπτά 17: Διατήρηση της υποχρεωτικής προσευχής, διότι αυτός είναι ο αριθμός των ρακετών…

…Δώδεκα αριθμός 12: μπορεί να υποδηλώνει τη διατήρηση του έτους, επειδή είναι ο αριθμός των μισθών του Sunnah ….

…Ο αριθμός : διαφέρει ανάλογα με τον αριθμό που μετράται, και αν θεωρείται σαν να μετράται το όνομα του Θεού σε αυτό, τότε επαινείται . Αν δει ότι μετράει δηνάρια στα οποία μετράται το όνομα του Παντοδύναμου Θεού, τότε θα επωφεληθεί από τη γνώση . Αν δει μια εικόνα χαραγμένη σε αυτήν, τότε συνεργάζεται με τις ματαιοδοξίες του κόσμου . Και αν έβλεπε ότι μετράει ένα μαργαριτάρι, θα απαγγέλλει το Κοράνι . Εάν βλέπει ότι θεωρείται ουσία, τότε μαθαίνει ή μελετά την επιστήμη . Εάν βλέπει ότι μετρά μια χάντρα, τότε ασχολείται με κάτι που δεν τον απασχολεί . Αν δει ότι ετοιμάζει παχιά αγελάδες, θα περάσουν εύφορα χρόνια . Αν βλέπει σαν να είναι ομορφιά και βάρος . Αν ήταν σουλτάνα που επωφελήθηκε από τους εχθρούς του, η αξία του οποίου δεν ήταν συμβατή με αυτά τα φορτία, και αν ήταν σουλτάνα που έβρεχε τις καλλιέργειές του, και αν ήταν έμπορος που είχε μεγάλο κέρδος . Αν βλέπει σαν να ετοιμάζει τον Jorsa, τότε πέφτει σε αγωνία και εξάντληση στη ζωή του, και ο αριθμός σε όλα εκτός από αυτόν επιστρέφει στην ουσία του ….

Αριθμός εννέα 9: Μπορεί να υποδηλώνει εγκυμοσύνη επειδή είναι συνήθως εννέα μήνες, και μπορεί να υποδεικνύει ότι συνοδεύουν εκείνους που δεν είναι καλοί σε αυτό, επειδή ο Παντοδύναμος είπε : ( Και υπήρχαν εννέα τάξεις στη Μεδίνα που χαλάσουν τη γη …) και αυτός μπορεί να ανακαλύψει σημαντικές πληροφορίες και περίεργα γεγονότα, ειδικά εάν ο παρατηρητής ψάχνει για τον Παντοδύναμο λέγοντας : ( Και έχουμε έρθει στον Μωυσή εννέα θαύματα …)…

Αριθμός εκατόν τριάντα 130: η περίοδος αναμονής για τον αποθανόντα σύζυγό της…

Αριθμός σαράντα 40: Υποσχέθηκε μια εντολή και εκπληρώθηκε λόγω του Παντοδύναμου ρητού ( οπότε ο χρόνος για τον Κύριό του ολοκληρώθηκε σαράντα νύχτες ) ή την αρχή της εγκυμοσύνης, επειδή αυτός, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε ( αυτός από εσάς συγκεντρώνεται στη μήτρα της μητέρας του τέσσερις ημέρες σπέρματος …)….

Αριθμός 2 2: Μπορεί να δείχνει νίκη επί του εχθρού, επειδή ο Παντοδύναμος λέει (το δεύτερο δύο ) και μπορεί να δείχνει την επιθυμία να προσευχηθούμε σε εκκλησία, επειδή το μικρότερο από την εκκλησία είναι δύο, και μπορεί να δείχνει γάμο με ένα δεύτερο για το ρητό του ( δύο, τρία και ένα τέταρτο )…

Αριθμός Πέντε 5: Αμφιβάλλει για τη θρησκεία, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και λένε πέντε, το έκτο από αυτά είναι ο σκύλος τους, λιθοστρωμένος από το αόρατο ). Μπορεί να υποδηλώνει διαχωρισμό μεταξύ των συζύγων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ( και τα πέντε είναι ότι η κατάρα του Θεού είναι πάνω του ακόμη κι αν προέρχεται από τα δύο ψέματα ) και μπορεί να υποδηλώνει τους πυλώνες του Ισλάμ…

Αριθμός Έξι 6: Δείχνει αμφιβολίες για τη θρησκεία και μπορεί να υποδηλώνει τη νίκη επί του εχθρού και τη διαμάχη εναντίον του αντιπάλου ….

…Η ούρηση είναι σε ένα όνειρο, ξοδεύοντας τα χρήματά του σε κάτι που δεν του επιτρέπεται, ή σεξουαλική επαφή με κάτι που δεν είναι κατάλληλο για αυτόν . Και η διούρηση σε ένα όνειρο είναι απόδειξη δημιουργίας μέσων διαβίωσης . Και το να κρατάς τα ούρα και τη σκληρότητά του μπορεί να υποδηλώνει τον επείγοντα χαρακτήρα του σε θέματα και έλλειψη ορθότητας και ότι ο εγχυτής δεν αποφασίζει για να αποφασίσει μέχρι να πληρώσει αυτό που έχει παγώσει από αυτό . Και η ούρηση σε ένα όνειρο είναι απαγορευμένα χρήματα . Και όποιος βλέπει σαν να βρίσκεται σε άγνωστο μέρος, θα παντρευτεί μια γυναίκα σε αυτό το μέρος . Και ειπώθηκε : Όποιος το βλέπει σαν να ουρεί, ξοδεύει μια διατροφή που επιστρέφει σε αυτόν . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του ως φθαρμένο σε ένα πηγάδι, θα ξοδέψει από τα χρήματα που είναι επιτρεπόμενα κέρδη . Και όποιος βλέπει ότι έχει φθαρεί σε ένα εμπόρευμα, θα χάσει αυτό το εμπόρευμα . Ο Pal σε μια θέση γεννά έναν γιο επιστήμονα . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φθαρεί στο Κοράνι, ένα από τα παιδιά του θα απομνημονεύσει το Ιερό Κοράνι . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σαν να χύνει και να περιορίζει κάποιους, αν είναι πλούσιος, κάποια από τα χρήματά του θα χαθούν, και αν είναι αναστατωμένος, κάποια από την αγωνία του θα φύγει . Εάν το βλέπει σαν ένα άλλο άτομο να ουρήσει μαζί του, τότε τα ούρα τους αναμιγνύονται και πέφτουν σε συνέχεια και συγγένεια . Εάν δει ότι είναι ένας εγχυτήρας, θα θυμωθεί με τη γυναίκα του . Εάν τα ούρα του είναι δυνατά και δεν μπορεί να βρει μέρος για αυτό, θέλει να θάψει χρήματα και δεν μπορεί να βρει νεκροταφείο . Αν δει ότι έχει ουρήσει στη θέση των ούρων, τότε θα απελευθερωθεί εάν είναι φτωχός και αν είναι πλούσιος, χάνει τα χρήματά του . Αν είδε ανθρώπους να σκουπίζουν τα ούρα του, θα γεννηθεί ένα αγόρι και θα τον ακολουθούν . Εάν βλέπει ένα άτομο που είναι γνωστό ότι είναι κακό για αυτόν, τότε τον ταπεινώνει ξοδεύοντας τα χρήματά του σε αυτόν . Εάν ένας άντρας δει ότι ουρεί το γάλα, τότε θα χάσει το ένστικτό του. Εάν ένα γνωστό άτομο το πίνει, τότε του ξοδεύει νόμιμα χρήματα στον κόσμο του . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί αίμα, θα έρθει σε μια διαζευγμένη γυναίκα, ή σε μια γυναίκα με ένα χαράμ, και δεν το ξέρει αυτό . Αν δει ότι ουρεί Zaafarana, θα έχει έναν άρρωστο γιο . Αν δει ότι δεν έχει χυμό, ξοδεύει τα χρήματά του . Εάν βλέπει σαν να μην έχει βρωμιά ή λάσπη, τότε είναι ένας άνθρωπος που δεν βελτιώνει την πλύση . Γιατί η φωτιά γεννήθηκε σε αυτόν γιο εξουσίας . Το χλωμό μικροπράγμα διέπραξε άσεμνο με την οικογένειά του . Εάν βγει έμετος αντί για ούρα, αυτό δείχνει απαγορευμένο παιδί . Και αν βγει ένα πουλί, θα γεννηθεί ένα παιδί που ταιριάζει στην ουσία αυτού του πουλιού στην καλοσύνη και τη διαφθορά . Και όποιος περιπλανιέται στέκεται ξοδεύει τα χρήματά του από άγνοια . Αυτός που φοράει το πουκάμισό του θα έχει έναν γιο, και αν δεν έχει γυναίκα, θα παντρευτεί . Αν δει ότι ουρεί στη μύτη του, τότε απαγορεύεται . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε μια από τις αγορές, θα θεωρείται λογαριασμός της αγοράς . Είδα ότι ο πατέρας του Ardashir, γιος του Sasan, ήταν ένας βοσκός σαν φίλος και τον υψώνει θείο ατμού όλου του ουρανού, ρώτησε τον Μπαμπάκ τη διέλευση, είπε : Μην Oabbarha που αποδόσατε ακόμη και σε έναν γιο σας Bold, Vuadh αυτό, είπε : γεννημένος σε εσένα ο غلام είχε προοπτικές ήταν καλά . Και όποιος βλέπει ότι έχει χάσει τη ζωή του στο σπίτι των ανθρώπων, τη γειτονιά της κοινότητας ή σε ένα τζαμί, χώρα ή χωριό ενός λαού, τότε ρίχνει το σπέρμα του σε έναν γάμο μαζί τους . Και όποιος βλέπει ότι ουρεί σε φιάλη ή λεκάνη, ή σε βάζο, πηγάδι ή ερειπωμένο, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα . Θεωρείται ότι στο μυαλό η θάλασσα να βγει χρήματα στον σουλτάνο σε δέκα ή σε zakat και άλλα . Και όποιος το είδε ότι πίστευε ότι τα παιδιά του θα απλώνονταν . Και όποιος βλέπει ότι ένα πέος βγαίνει από τα γεννητικά του όργανα, τότε ένα παιδί γεννιέται γι ‘αυτόν που συμμετέχει σε όλες τις γνώσεις, επειδή η πένα διατηρεί όλες τις γνώσεις . Και αν δει ότι ένα χάπι έχει βγει από το σώμα του, τότε ένα αγόρι γεννιέται γι ‘αυτόν και θα έχει έναν εχθρό . Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει πολύ, σε αντίθεση με τη συνήθεια, ή το έχει μολύνει, ή ότι μυρίζει βρώμικα, ή ότι έχει ουρήσει ενώ οι άνθρωποι τον κοιτάζουν, αυτό είναι απόδειξη κακίας ή εκδήλωσης κακού που εκτίθεται . Και η κατανάλωση ούρων δείχνει υποψία για κέρδη ή απαγορευμένα χρήματα ….

…Και όποιος είδε ότι τα ψάρια της θάλασσας μίλησαν μαζί του, δείχνει ότι το μυστικό του βασιλιά αποκαλύφθηκε ….

…Εάν ονειρευτήκατε μια λίμνη ψαριών, τότε αυτό σημαίνει ασθένεια λόγω της απόλαυσης των απολαύσεων εάν η λίμνη είναι λασπώδης . Εάν δείτε μια λίμνη ψαριών γεμάτη ψάρια, τότε αυτό σημαίνει άνετα έργα και μεγάλη διασκέδαση . Εάν δείτε μια κενή λίμνη ψαριών, αυτό προειδοποιεί για άγριους εχθρούς που πλησιάζουν . Αν ένα κορίτσι ονειρευόταν ότι είχε πέσει σε μια καθαρή λίμνη ψαριών, αυτή προκάλεσε καλή τύχη και αμοιβαία αγάπη . Αλλά αν η λίμνη είναι λασπώδης, αυτό προβλέπει το αντίθετο ….

…Η αγορά : υποδηλώνει το τζαμί, όπως και το τζαμί σημαίνει την αγορά, επειδή και οι δύο ανταλλάσσουν το και το κέρδος . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα πεδίο μάχης στο οποίο ένας λαός κερδίζει και ένας κόσμος χάνει σε αυτό. Ο Θεός Παντοδύναμος χαρακτήρισε την τζιχάντ εμπόριο στο ρητό του : « Θα σας καθοδηγήσω σε ένα εμπόριο που θα σας σώσει ». Οι άνθρωποι των αγορών αγωνίζονται εναντίον του άλλου με τον εαυτό τους και τα χρήματά τους . Και μπορεί να υποδηλώνει ένα μέρος στο οποίο υπάρχουν ανταμοιβές ανταμοιβής και κέρδους, όπως το σπίτι της γνώσης, τα ομόλογα και η περίοδος Χατζ . Και από ό, τι πωλείται στην αγορά, συμπεράσματα για αποδεικτικά στοιχεία . Όλα αυτά δεν ήταν ότι η αγορά ήταν άγνωστη, οπότε η αγορά κρέατος είναι σαν ένα μέρος πολέμου με αίμα και σίδερο . Και η αγορά της ουσίας και των λεπτών λινών μοιάζει με το λαιμό της zikir και ο ρόλος της γνώσης . Και η αγορά συναλλάγματος, κάτι σαν το σπίτι των ηγεμόνων, λόγω των διαφορών στην ομιλία, το βάρος και την ισορροπία . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια άγνωστη αγορά έχει χάσει μια συμφωνία ή κέρδος σε ένα εμπόρευμα, και αν ήταν ξύπνιος σε μια τζιχάντ, έχασε το μαρτύριο και ήταν σκόπιμος φύλακας, και αν ήταν στο Χατζ, το έχασε ή το χαλάσει, και Αν ήταν μαθητής της γνώσης, σταμάτησε να το κάνει ή έχασε ένα ραντεβού και ζήτησε κάτι άλλο από το Θεό, και αν δεν υπήρχε τίποτα από αυτό, τότε έχασε την προσευχή της εκκλησίας στο τζαμί . Όσο για εκείνον που κλέβει στην αγορά του την πώληση και την αγορά του, εάν είναι ματζαχίντ, είναι προσκυνητής, και αν είναι προσκυνητής που απαγορεύεται να κυνηγά, να έχει σεξουαλική επαφή ή απόλαυση, και αν ήταν μελετητής που ήταν άδικο στη συζήτησή του ή προδόθηκε στα fatwas του, αλλιώς είδε την προσευχή του, ή ο ιμάμης του προηγήθηκε με την κλίση ή την προσκύνησή του, ή δεν ολοκληρώθηκε Αυτό είναι στην προσευχή του, γιατί αυτή είναι η χειρότερη κλοπή, όπως στην έκθεση . Όσο για τη γνωστή αγορά : όποιος το βλέπει είναι γεμάτο από ανθρώπους, ή βλέπει μια φωτιά που έχει πέσει μέσα της, ή ένα καθαρό νερόμυλο που τρέχει στη μέση του, ή το σανό είναι γεμισμένο στα καταστήματά του, ή ένας καλός άνεμος χτυπάει μέσα του, επιτυγχάνεται η επιβίωση των ανθρώπων της, και είναι συνηθισμένοι στα κέρδη, και η υποκρισία θα έρθει σε αυτούς . Εάν οι άνθρωποι της αγοράς βλέπουν υπνηλία, ή τα μαγαζιά είναι κλειστά, ή η αράχνη τους έχει περιστραφεί ή σε ό, τι πωλείται, τότε υπάρχει κατάθλιψη, ή διακοπές έχει πέσει στους ανθρώπους της . Και αν δει μια αγορά που έχει μετακινηθεί, το καθεστώς του μετανάστη έχει μετακινηθεί στην ουσία αυτού που έχει μετακινηθεί, όπως η αγορά λινού, όπου βλέπετε τους μπάτλερ, γιατί αυξάνει τα κέρδη των κατασκευαστών , καθώς τα εμπορεύματα διαχωρίζονται και αφήνονται . Και αν το δουν οι ιδιοκτήτες κεραμικής και λειψυδρίας, τα κέρδη τους θα μειωθούν και τα κέρδη τους θα είναι αδύναμα . Και αν το είδαν οι ιδιοκτήτες των κατσαρολών και των ταψιών, μια δοκιμασία θα κατέβαινε πάνω του, είτε από φωτιά, ποτάμι, είτε από κατεδάφιση, ή παρόμοια . Μερικοί από αυτούς είπαν : η ελάχιστη αγορά, η διεύρυνση της αγοράς, το εύρος του κόσμου . Και ειπώθηκε ότι η αγορά δείχνει αναταραχές και ταραχές λόγω των ανθρώπων που συναντιούνται με αυτήν . Όσο για εκείνον που ζει από την αγορά, είναι καλό σημάδι αν βλέπει σε αυτό μια μεγάλη δημιουργία ή δουλειά, αλλά εάν η αγορά είναι ήρεμη, τότε δείχνει την ανεργία των εμπόρων ….

Αριθμός δεκατέσσερα 14: Οι λευκές νύχτες…

Αριθμός τριάντα 30: Υπόσχεται και δίνει τις ημέρες του μήνα :…

Αριθμός δέκα 10: Μπορεί να υποδηλώνει το δέκατο του Dhu al-Hijjah, την εξόφληση ενός όρκου και την αδυναμία θυσίας κατά τη διάρκεια του Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τρεις ημέρες κατά τη διάρκεια του Χατζ και επτά αν επιστρέψετε )…

Αριθμός τέσσερα 4: μπορεί να υποδηλώνει τους ιερούς μήνες, τα αποκαλυπτόμενα βιβλία και την πολυγαμία στο γάμο ….

Αριθμός είκοσι πέντε – είκοσι επτά 25 – 27: Διατήρηση της ομαδικής προσευχής…

Αριθμός επτά 7: Μπορεί να υποδηλώνει αδικία σε μια χώρα, διότι είπε, όπως ο Θεός προσευχή και ειρήνη , ( περιβάλλεται από επτά εδάφη ) και μπορεί να υποδηλώνει μια πράξη που απαιτεί μετάνοια, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( … και επτά αν επιστρέψεις )…

…Ο αριθμός των εκατόν χιλιάδων και πέντε χιλιάδων 100 – 1000 – 5000: δηλώνει τη νίκη επί του εχθρού στον Θεό Παντοδύναμο : (Ο Κύριός σας σε επεκτείνει με πέντε χιλιάδες φοβισμένους αγγέλους ) και οι χιλιάδες μπορεί να υποδηλώνουν προσευχή στο Τζαμί του Προφήτη ….

…Ο αριθμός εβδομήντα 70: Μπορεί να υποδηλώνει μια κακή πράξη, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τότε σε μια αλυσίδα όπλων εβδομήντα κύβων, περπατήστε το κατά μήκος ) και δείχνει την αφθονία ….

Αριθμός είκοσι 20: Μπορεί να σημαίνει νίκη επί του εχθρού επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει ( αν υπάρχουν είκοσι από εσάς )…

Αριθμός Δεκαπέντε 15: Οι Λευκές Νύχτες…

…Ο αριθμός πεντακόσια 500: μπορεί να σημαίνει πολλά και προσευχές στο τζαμί Al-Aqsa ….

…Ο αριθμός έντεκα και δεκατρία 11-13: Μπορεί να δείχνει τις ημέρες του al-Tashreeq ή τις λευκές νύχτες…

Αριθμός ενενήντα 90: Η εμφάνιση αδικίας εναντίον του επειδή είπε ο Θεός Παντοδύναμος ( Αυτός είναι ο αδερφός μου, έχει ενενήντα εννέα πρόβατα …)…

…Ένας αριθμός Η εμφάνιση αριθμών σε ένα όνειρο δείχνει ότι υπάρχουν ασταθείς συνθήκες εργασίας που θα σας προκαλέσουν άγχος και ανησυχίες ….

Αριθμός οκτώ 8: Είναι ανήσυχοι…