Εάν βλέπει σαν να είναι εχθρικός με τον Γαβριήλ και τον Μιχαήλ ή να διαφωνεί μαζί τους, τότε είναι σε ένα θέμα που επιτρέπει την κατάρα του Θεού Παντοδύναμου από ώρα σε ώρα και η γνώμη του συμφωνεί με τη γνώμη των Εβραίων, αναζητούμε καταφύγιο με Θεέ μου . Και όποιος βλέπει τον Μίκαελ, ειρήνη σε αυτόν, θα κερδίσει τις ευλογίες του και στους δύο κόσμους εάν είναι ευσεβής . Εάν δεν είναι ευσεβής, τότε πρέπει να προσέχει . Εάν μια πόλη ή ένα χωριό το βλέπει ως δημόσια βροχή σε ένα βροχερό μέρος, και οι τιμές είναι φθηνότερες σε αυτό, τότε εάν το άτομο που ονειρεύεται να του μιλήσει ή να του δώσει κάτι, θα είναι ευλογημένος και ευχαριστημένος επειδή είναι ο βασιλιάς του έλεος ….

Αν βλέπει σαν να είναι εχθρικός με τον Γαβριήλ και τον Μιχαήλ ή να διαφωνεί μαζί τους, τότε είναι σε ένα θέμα που επιτρέπει την κατάρα του Θεού Παντοδύναμου από ώρα σε ώρα και η γνώμη του συμφωνεί με τη γνώμη των Εβραίων, αναζητούμε καταφύγιο με Θεέ μου . Και αν δει ότι πήρε φαγητό από τον Γαβριήλ, τότε θα είναι από τους κατοίκους του Παραδείσου, που θέλει ο Θεός, και αν τον δει λυπημένο και στενοχωρημένο, θα υποστεί σοβαρότητα και τιμωρία, επειδή είναι ο βασιλιάς της τιμωρίας ….

Ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, όποιος τον έβλεπε σε ένα όνειρο με δέος, και συνήθιζε να του μιλάει με καλά λόγια και προτροπές, θέληση ή καλές ειδήσεις, θα κερδίσει τιμή, υπερηφάνεια, δύναμη, νίκη και καλά νέα . Και αν ήταν καταπιεσμένος, θριάμβευσε, εάν ήταν άρρωστος, θεραπεύτηκε και αν φοβόταν ότι ένιωθε ασφαλής και εάν ανησυχούσε για την ανακούφιση του Θεού από αυτόν, ή δεν έκανε το Χατζ . Και αν βλέπει τον εαυτό του να μοιάζει με τον Γαβριήλ και τον Μιχαήλ, ειρηνικά, τότε συμφωνεί με τη γνώμη των Εβραίων σχετικά με την αποκατάσταση και προχωρά σε ένα θέμα στο οποίο υπάρχει διαφωνία με τον Παντοδύναμο Θεό . Και όποιος βλέπει ότι ο Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, τον χαιρετά, τότε θα γίνει υψηλός λόγιος, θα υψώσει τη μνήμη του και θα είναι περήφανος μεταξύ των συνομηλίκων του . Το όραμα του Γαβριήλ, ειρήνης σε αυτόν, δείχνει τον αγγελιοφόρο του βασιλιά, τον αξιόπιστο των μυστηρίων, και τα καλά νέα της γέννησης αρσενικών παιδιών . Το όραμά του δείχνει επίσης τη λατρεία ή τη γνώση και τη διδασκαλία των μυστηρίων στους δασκάλους τους . Και το όραμά του δείχνει τη ροή της ψυχής σε όποιον επιβλέπει τη ζημιά και το θάνατο . Ίσως το όραμά του να υποδεικνύει κινητικότητα, κινήσεις, τζιχάντ και νίκη επί των εχθρών, και το όραμά του δείχνει γνώση των επιστημών της Σαρία, της αστρολογίας και άλλων . Και όποιος είδε τον Γαβριήλ, ειρηνικά πάνω του, λυπημένος και στεναχωρημένος, θα πληγεί με σοβαρότητα και τιμωρία . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει με την εικόνα του Γαβριήλ, ειρήνη σε αυτόν, τότε θα είναι γενναιόδωρος με άφθονη καλοσύνη και ευλογία ….

Ε : Υπάρχει ένα όνομα για τον βασιλιά που έχει αναλάβει το όραμα; Γ : το όραμα που γνωρίζαμε ήδη , και έχουμε προέρχονται από τους ορισμό , είναι πολλαπλασιάζεται με τις πράξεις του βασιλιά, ο οποίος νίκησε τον Θεό της και το σύνολο της όρασης, αποδεικνύεται από το μάντη, συμπεριλαμβανομένων χτυπώντας τον στο ιδανικά του, και εκφράζει ΜΕΝΤ να του καθ ‘ομοίωσιν, και ως εκ τούτου ονομάζεται έκφραση της ερμηνείας . Ενημερώθηκε σε αυτόν τον βασιλιά : ότι το όνομά του ( Sidikon ) δεν έπαιζε στις ειδήσεις είναι αλήθεια σε αυτήν την ετικέτα, αλλά λέει ο βασιλιάς της όρασης, ή ο βασιλιάς χωρίς την κατανομή του ονόματος των αποδεικτικών στοιχείων που αφηγήθηκε ο Ahmad στον Musnad, που αφηγείται από Ο Τζαμπίρ Ιμπν Αμπντουλάχ ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είπε: « Είδα ότι ήμουν σαν να ήρθα με μια μάζα ραντεβού και το κούτσουρο του ήταν στο στόμα μου, και βρήκα σε αυτόν έναν πυρήνα που με πληγώνει, οπότε το έριξα , τότε πήρα ένα άλλο και το βρήκα σε αυτό, και βρήκα έναν πυρήνα σε αυτό, οπότε το έριξα, μετά πήρα ένα τρίτο, και βρήκα έναν πυρήνα σε αυτό, οπότε το έριξα . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου πέρασε. Είπε : Είπε , διασχίστε το . Ο Αμπού Μπακρ, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Είναι ο στρατός σας που έχετε στείλει για να χαιρετήσετε και να κερδίσετε, οπότε έριξαν έναν άνδρα και τους ζήτησε για εσάς και τον κάλεσε, τότε συνάντησαν έναν άνδρα και τους ζήτησε για την ευθύνη σου και τον κάλεσαν, τότε συνάντησαν έναν άντρα και αυτός ζήτησε την ευθύνη σου και τον κάλεσε. Ο βασιλιάς είπε : Ομοίως ο βασιλιάς είπε . Αυτό που με απασχολεί από την αναφορά του Χαντίθ είναι ότι ο ευγενής αγγελιοφόρος τον ονόμασε βασιλιά, αλλά δεν τον ονόμασε, ακόμα κι αν είχε όνομα για να τον ονομάσει, όπως ονόμασε άλλους αγγέλους, όπως ο Γαβριήλ, ο Ισραφίλ, ο Μιχαήλ, και άλλοι . Έχουν αναφερθεί ορισμένες περιγραφές για αυτόν τον βασιλιά, του οποίου η αυθεντικότητα δεν έχω βρει. Συμπεριλαμβανομένου ότι αυτό που βρίσκεται μεταξύ των λοβών του και του ώμου του είναι ένα ταξίδι επτακόσια ετών . Ο Ibn Hajar είπε στο Al-Fath : Ο Al-Hakim είπε : Ο Θεός ανέθεσε το όραμα σε έναν άγγελο που γνώριζε τις συνθήκες των γιων του Αδάμ από το διατηρημένο δισκίο, και τους αντιγράφει και έδωσε σε κάθε ιστορία του ένα παράδειγμα, και εάν ένα άτομο κοιμόταν, ο βασιλιάς θα ήθελε πράγματα για αυτόν στο μονοπάτι της σοφίας, έτσι ώστε να είχε καλές πληροφορίες, προειδοποίηση ή επίπληξη ….

Ζαφείρι : χαρά και διασκέδαση, όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένο με ρουμπίνια, τότε έχει θρησκεία και όνομα . Αν είδε ότι πήρε ένα γαρίφαλο ζαφείρι και περίμενε έναν γιο, θα είχε μια κόρη . Και αν θέλει να παντρευτεί, θα παντρευτεί μια όμορφη, όμορφη γυναίκα της θρησκείας, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Σαν να είναι ρουμπίνια και μαργαάνες ». Αν έβλεπε σαν να έβγαλε από τον βυθό της θάλασσας ή του ποταμού πολλά ρουμπίνια για να μετρηθεί από τον Μιχαήλ ή να μεταφερθεί με σεβασμό, τότε είναι πολλά χρήματα από έναν χάρακα και πολλά ρουμπίνια για το ο κόσμος είναι μια επιστήμη, και ο κυβερνήτης έχει ένα κράτος, και ο έμπορος έχει το εμπόριο . Δυστυχώς να είσαι φίλος . Και όποιος βλέπει ότι έχει κοιτάξει μια ουσία ή ένα μαργαριτάρι που δεν έχει φως, ή σε ένα μπουκάλι που δεν έχει φως, τότε πρέπει να προσέχει την ασφυξία και την αγωνία, γιατί η ψυχή στο σώμα είναι σαν φως στο γυαλί και η ουσία , ή το μυαλό του έχει φύγει, επειδή ο νους είναι μια απλή ουσία . Εάν ο ζαφείρι είναι φίλος, είναι σκληρός και όποιος βλέπει ότι έχει στεφάνι από ρουμπίνι και κοράλλια, τότε αυτή είναι η υπερηφάνεια και η δύναμη μιας όμορφης γυναίκας, και μερικοί από αυτούς λένε ότι ο ζαφείρι αποδίδεται γυναίκες έτσι ώστε να μετράει πολύ ….