…Σχετικά με τον Wahab bin συναγερμό ότι ο Nebuchadnezzar μετά τα ερείπια της Ιερουσαλήμ και υποστήριξε τα παιδιά του Ισραήλ σε επτά χρόνια, η άποψη σε ένα όνειρο, ένα υπέροχο όραμα της αύρας του συγκέντρωσε ιερείς και Alhzar και τους ρώτησε για το όραμά του ότι , είπαν : στον Iqsa ο βασιλιάς του είπε ακόμη και Ptooelha , είπε : Το ξέχασα αλλά δεν το είπα σε τρεις μέρες, οι άνθρωποι που σε σκότωσαν για το Akrkm φοβήθηκαν και ο Glenn από το φεστιβάλ του άκουσε ότι ο Daniel – ειρήνη σε αυτόν – και είναι στη φυλακή, είπε ο δεσμοφύλακας : Πηγαίνετε στο ‘αυτόν , να του πω : ότι εδώ ένας άνθρωπος που έχει γνώση σας το όραμα και την ερμηνεία πήγε να του πει Aftlbh όταν μπήκε δεν υποταχθεί σε αυτόν και είπε προς αυτόν : αυτό που εμπόδισε από την προσκύνηση των ναρκών; Είπε : Ο Θεός μου έδωσε γνώση, με δίδαξε και με διέταξε να μην προσκυνήσω σε κανέναν άλλο , οπότε του είπε σύντομα : Αγαπώ αυτούς που εκπληρώνουν τις διαθήκες τους στους άρχοντες τους , οπότε μου είπε για το όραμά μου , έτσι ο Ντάνιελ είπε αυτός : Είδα ένα μεγάλο είδωλο με τα πόδια του στο έδαφος και το κεφάλι του στον ουρανό , πάνω από το χρυσό, τη μέση του αργύρου, και το κάτω μέρος του από χαλκό Και το πόδι του από σίδηρο και τα πόδια του από πηλό, έτσι ενώ ήσουν Κοιτάζοντάς τον, σου άρεσε η ομορφιά του και η στεγανότητα της δημιουργίας του, ο Θεός τον πέταξε με μια πέτρα από τον ουρανό και έπεσε στην κορυφή του κεφαλιού του μέχρι να το συνθλίψει και ο χρυσός, το ασήμι, ο χαλκός και ο σίδηρος του αναμίχθηκαν μέχρι φανταζόσασταν ότι αν οι άνθρωποι και τα τζιν συναντήθηκαν για να ξεχωρίσουν κάποια από αυτά από άλλα, δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό. Στην πέτρα που του ρίχτηκε, υψώθηκε, μεγεθύνθηκε και εξαπλώθηκε μέχρι να γεμίσει ολόκληρη τη γη , έτσι ώστε να είδατε τίποτα άλλο από την πέτρα και τον ουρανό , οπότε είπε : Το όραμα που είδα ήταν αληθινό, λοιπόν, ποια είναι η ερμηνεία του; Ο Ντάνιελ είπε : Όσον αφορά το είδωλο, υπάρχουν διαφορετικά έθνη στην αρχή του χρόνου και στη μέση του και στη μέση του και στο τέλος , και για την πέτρα με την οποία ρίχτηκε ένα είδωλο, είναι μια θρησκεία στην οποία ο Θεός ρίχνει αυτά τα έθνη στο τέλος του χρόνου, τότε θα τα δείξει σε αυτούς, οπότε ο Θεός στέλνει έναν αναλφάβητο προφήτη από τους Άραβες, έτσι ώστε τα έθνη και οι θρησκείες να ρίχνονται σε αυτό καθώς έχω δει την πέτρα να ζαλίζει τους τύπους των ειδώλων Και αυτό εμφανίζεται στις θρησκείες και τα έθνη, όπως έχω δει την πέτρα να εμφανίζεται σε όλη τη γη , οπότε ο Θεός εξετάζει την αλήθεια μαζί της, το ψέμα χάνεται μαζί του, καθοδηγεί τους λαούς της παραπλάνησης, διδάσκει τους αναλφάβητους από αυτόν, ενισχύει τους αδύναμους , ενισχύει την ταπείνωση μαζί του και υποστηρίζει τους αδύναμους . Σε ένα άλλο μυθιστόρημα : για τον Wahab bin alarm , και στο οποίο ο Nebuchadnezzar ήταν η άποψη ενός οράματος, ενώ του άρεσε ποια γνώμη ήταν η γνώμη για κάτι που τραυματίζει τον Vonsah, που ονομαζόταν Daniel και Ananias και Azaria και Mahil των στελεχών των προφητών, αυτός είπε : Πες μου για το όραμα που είδα και μετά έχω γίνει κάτι που μου άρεσε η Vonsaneha , τι αυτή; Είπαν για τον : Πείτε μας με Ptooelha να σας ενημερώσουμε , είπε : Τι δεν τους αναφέρω, αν μου πείτε να Ptooelha Onzaan Octavkm , πήγαν έξω από αυτόν, που ονομάζεται Θεός και Astgathua, και προσεύχονται για αυτόν και του ζήτησε να Διδάξτε τους Voalmanm, ο οποίος του ζήτησε Fjah είπαν να τον : είδα ένα άγαλμα; Είπε : Έχετε δίκιο . Είπαν : Τα πόδια και τα πόδια του είναι από πηλό, τα γόνατά του και τους μηρούς του από χαλκό, το στομάχι του από ασήμι, το χρυσό του στήθος και το κεφάλι και το λαιμό του από σίδηρο; Είπε : Πιστέψατε . Είπαν : Ενώ τον κοιτάζεις, σου άρεσε και ο Θεός του έστειλε ένα βράχο από τον ουρανό, οπότε τον συνάντησε. Είπε : Έχετε δίκιο , οπότε ποια είναι η ερμηνεία του; Είπαν : ερμηνεία που είδατε ότι ο Βασιλιάς των Βασιλέων ήταν κάποιος Άλλεν βασιλιάς κάποιων , και μερικοί από αυτούς ήταν ο καλύτερος βασιλιάς κάποιων , και μερικοί ήταν περισσότερο βασιλιάς κάποιων ήταν ο πρώτος βασιλιάς της κεραμικής, ένας αδύναμος και ο Όλινχ , τότε ήταν πάνω από το χαλκό είναι το καλύτερο από αυτό και περισσότερο , και μετά ήταν πάνω από το ασήμι χαλκού που είναι καλύτερο από αυτό και καλύτερο , τότε υπήρχε πάνω από ασήμι, χρυσός, ο οποίος είναι καλύτερος από ασήμι και καλύτερος , τότε ο σίδηρος ήταν δικός σας, επειδή αυτός ήταν πιο ισχυρός και πιο αγαπητός από ότι ήταν πριν από αυτόν , και ο βράχος που είδατε τον έστειλε ο Θεός από τον ουρανό, οπότε η ακρίβειά του ήταν ένας προφήτης τον οποίο ο Θεός τον πούλησε από τον ουρανό, έτσι ώστε όλα χτύπησαν και το θέμα ήρθε σε αυτόν . . Και σε μια άλλη αφήγηση : ο Ντάνιελ και οι σύντροφοί του είπαν στον Μπαχτάσαρ : Είδα και άλλα και του το είπαν , οπότε είπε : Έχετε δίκιο , είπαν : Το διασχίζουμε για εσάς . Όσο για το είδωλο του οποίου το κεφάλι είδατε από χρυσό, είναι ιδιοκτησία σας τόσο καλό όσο ο χρυσός , και κατείχε ολόκληρη τη γη , και ο λαιμός είναι παρόμοιος με αυτό. Ο βασιλιάς του γιου σου μετά τον δικό σου, οπότε η κατοχή του θα είναι καλή και όχι σαν χρυσό , και για το στήθος του που είναι από σίδηρο, είναι ο βασιλιάς του λαού της Περσίας, που κατέχει μετά τον γιο σου, έτσι η κατοχή τους θα να είναι δυνατός σαν σίδηρος , και για τα χιούμορ του, πηγαίνει στον βασιλιά του λαού της Περσίας και ο λαός αμφισβητεί τον βασιλιά σε κάθε χωριό έως ότου ο βασιλιάς θα βασιλεύει για την ημέρα και δύο ημέρες μήνα και δύο μήνες, και στη συνέχεια σκοτώνει Όχι οι άνθρωποι έχουν τη δύναμη σε αυτό, καθώς δεν ήταν η δύναμη του φετίχ στα δύο άτομα της κεραμικής , ενώ είναι όπως και ο Θεός που έστειλε – ο Παντοδύναμος – ένας προφήτης της γης των Αράβων Vozarh στους υπόλοιπους ανθρώπους της Περσίας και του υπόλοιπου βασιλιά του γιου σου , και σου και καταστράφηκε και Οχλχ για να μην τον κρατήσει τίποτα καθώς ο βράχος ήρθε και κατέστρεψε το είδωλο ….

…Ο χρυσός δεν είναι αξιέπαινος στην ερμηνεία του ότι δεν του άρεσε η λέξη και το κίτρινο χρώμα του, και η ερμηνεία του για τη θλίψη και ένα πρόστιμο χρημάτων, και το βραχιόλι από αυτό αν το φοράει είναι κληρονομιά στο χέρι του, οπότε όποιος το βλέπει φοράει κάτι χρυσό, τότε παντρεύεται με έναν ανίκανο άνθρωπο, και όποιος χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, τα χρήματά του έχουν φύγει ή τους χτυπήσουν όσο τους χτύπησε χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος μαζί του και του πρόστιμο, και αν το είδε ο χρυσός πήγαινε, υποστήριξε σε ένα θέμα μίσους και έπεσε στις γλώσσες των ανθρώπων, και όποιος είδε το σπίτι του με ένα madhhab ή από χρυσό, η φωτιά συνέβη . Και όποιος βλέπει πάνω του ένα κολιέ ή ασήμι ή χάντρες ή την ουσία ενός κηδεμόνα και μιμείται μια εμπιστοσύνη, και όποιος βλέπει δύο βραχιόλια από χρυσό ή ασήμι πάνω του, κάτι κακό θα του συμβεί από αυτά που κατέχουν τα χέρια του και το ασήμι είναι καλύτερο από το χρυσό, και δεν υπάρχει καλύτερο στο βραχιόλι και ο βαρετός, ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε: « Είδα ότι ήταν σαν να υπήρχαν δύο χρυσά βραχιόλια στα χέρια μου, και φυσούσα τους ανέβηκαν και έπεσαν, έτσι ο Μοζαϊλίμα, ο ψεύτης και ο αλ-Άνσι, ο ιδιοκτήτης της Σάνα , τους πήραν. Και όποιος πιστεύει ότι έχει αστράγαλο από χρυσό ή ασήμι, θα βιώσει φόβο ή περιορισμό και αυτοσυγκράτηση . Και λέγεται ότι οι ανδρικοί αστράγαλοι είναι οι αλυσίδες τους και τίποτα από κοσμήματα δεν είναι κατάλληλο για άντρες σε ένα όνειρο, εκτός από ένα κολιέ, ένα κολιέ, ένα δαχτυλίδι και ένα σκουλαρίκι . Όλα τα κοσμήματα για τις γυναίκες είναι στολίδι και ίσως η ερμηνεία του βραχιολιού και του αστραγάλου για τον άντρα είναι ξεχωριστή . Εάν ο χρυσός δεν κοσμήσει, τότε επιβάλλεται πρόστιμο και εάν κοσμήσει, τότε είναι πιο αδύναμος στο κακό, επειδή έχει εισέλθει άλλο όνομα . Και ειπώθηκε ότι τα γυναικεία κοσμήματα υποδηλώνουν τις γυναίκες στα παιδιά τους, οπότε ο χρυσός είναι για τα αρσενικά τους, το ασήμι για τα θηλυκά τους, και το αρσενικό μπορεί να αναφέρεται στα αρσενικά, και το θηλυκό στα θηλυκά . Και αφηγήθηκε ότι μια γυναίκα συνάντησε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα ένα μπολ με χρυσό, και έσπασε και έσπευσε στο έδαφος, οπότε το ζήτησα, αλλά δεν το βρήκα, οπότε είπε : Είστε άρρωστος σκλάβος ή σκλάβος; Είπε ναι, είπε : Πεθαίνει . Ένα άτομο είδε σαν τα μάτια του να είναι χρυσά, οπότε ήθελε τα μάτια του να φύγουν ….

…Ένας βασιλιάς είναι κουρασμένος ή απελευθερώνεται από αγωνία που προήλθε από έναν βασιλιά, οπότε αν δανειστεί ένα δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε αγοράζει την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Αν δει ότι ο ουρανός βρέχει δαχτυλίδια, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Εάν ο εργένης βλέπει ότι έχει φορέσει δαχτυλίδι, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα, μια παρθένα . Εάν το δαχτυλίδι είναι χρυσό, τότε είναι μια γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Εάν το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, τότε το αφαιρεί και το βάζει στη νίκη του, μετά το βγάζει και το βάζει στη μέση, τότε προσβάλλει τη γυναίκα του . Αν δει ότι το δαχτυλίδι του στο ροζ του είναι μια φορά στη νίκη του και είναι στη μέση, τότε η γυναίκα του τον προδίδει . Αν πουλήσει το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, τότε αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Και ο λοβός γεννήθηκε . Εάν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι δύναμη με κύρος, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα και υπερηφάνεια, και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι από γαλαζοπράσινα και είναι κυβερνήτης, τότε είναι μια θαρραλέα και μεγαλοπρεπή ισχυρή εξουσία, και αν το γαρίφαλο του είναι δύναμη, τότε είναι μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο είναι ένα πράσινο ζαφείρι, γεννιέται σε αυτόν γιος πιστού και κατανόηση της σοφίας . Το δαχτυλίδι είναι φτιαγμένο από ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας, και εάν μια γυναίκα έχει ένα δαχτυλίδι, θα παντρευτεί ή θα γεννήσει . Και όποιος σφραγίζει έναν από τους άντρες με ένα χρυσό δαχτυλίδι, ο κυβερνήτης θα το δέσει, ή θα πληγεί από φόβο, αγωνία, αγανάκτηση ή θλίψη . Ή ένα άτομο θυμώνει τον γιο του ή τη γυναίκα του . Και ειπώθηκε : Όποιος λάβει δαχτυλίδι θα λάβει μια όμορφη γυναίκα, και πολύ καλή, ή ακούει ειδήσεις ότι είναι ευχαριστημένος . Και όποιος φοράει ένα δαχτυλίδι με δύο λοβούς, ένας από αυτούς στο κάτω μέρος της παλάμης του, και ο άλλος στο πίσω μέρος της παλάμης, και σπάζει κάθε ένα από αυτά δεν έρχεται σε αντίθεση με το άλλο, τότε ακολουθεί δύο καταστάσεις, και οι δύο ορατές και προς τα μέσα . Και όποιος φοράει ένα χρυσό δαχτυλίδι γρανάτης, θα είναι φτωχός και παίρνει το δαχτυλίδι από τον βασιλιά ένα σπίτι στο οποίο θα ζήσει, ή ασήμι που παίρνει ή μια γυναίκα που παντρεύεται . Η λήψη του δακτυλίου από τον Θεό Παντοδύναμο για τον ασκητή και τον λατρευτή είναι ασφάλεια από τον Θεό Παντοδύναμο από το κακό . Και παίρνοντας το δαχτυλίδι από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ή από τον κόσμο τα καλά νέα της απόκτησης γνώσης, αυτό είναι εάν το δαχτυλίδι είναι από ασήμι, και αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει καλό σε αυτό , και ομοίως εάν είναι σίδηρος επειδή είναι στολίδι των ανθρώπων της κόλασης, και ομοίως εάν είναι χαλκός, λόγω αυτού που περιέχει κακές λέξεις . Και το δαχτυλίδι του μολύβδου Σουλτάνου σε αυτό και τους . Και όποιος είδε ανάμεσα στους βασιλιάδες ότι είχε τη σφραγίδα του Σολομώντα στο χέρι του, ειρήνη σε αυτόν, αυτό έδειχνε την επέκταση του βασιλείου του, την κατάκτηση των περιοχών του και την επίτευξη των σκοπών του, και ίσως να είχε αφαιρέσει την κατοχή του και στη συνέχεια επιστρέψτε σε αυτόν, ακόμα κι αν ήταν ένας από αυτούς που ζούσαν από την έξωση των ξωτικών, που κέρδισαν από αυτό ένα μεγάλο εισόδημα . Και όποιος βλέπει ότι στέλνει τη σφραγίδα του στον λαό του, τότε τον επιστρέφουν, μετά κηρύσσει σε έναν λαό και τον επιστρέφουν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του άρπαξε σοβαρά από αυτόν, τότε η εξουσία του θα αφαιρεθεί από αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι το δαχτυλίδι του έχει χαθεί, μπαίνει σε αυτό με τη δύναμή του ή σε αυτό που κατέχει κάτι που τον μισεί ….

…Ο χρυσός είναι ένα απαράδεκτο πράγμα σε ένα όνειρο . Είπε : Είναι συννεφιά . Και όποιος βλέπει ότι φορούσε κάτι χρυσό, θα παντρευτεί ανθρώπους που είναι ανίκανοι γι ‘αυτόν . Και αν χτυπήσει μια ράβδο χρυσού, θα τον χτύπησαν όσο χτύπησε το χρυσό, ή ο Σουλτάνος ​​ήταν θυμωμένος και τον πρόστιμο . Αν δει ότι διαλύει χρυσό, παραμερίζεται σε μίσος και πέφτει στη γλώσσα των ανθρώπων . Και όποιος είδε ότι του δόθηκε ένα μεγάλο κομμάτι χρυσού, θα αποκτούσε εξουσία και θα κυβερνούσε . Και όποιος βλέπει ότι έχει βρει υγιή δηνάρια, θα δει το πρόσωπο του βασιλιά και θα επιστρέψει από αυτό με ασφάλεια . Αν έβλεπε ότι είχε ρίξει χρυσό, θα είχε υποστεί κακό και καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του είναι από χρυσό, θα πληγεί από φωτιά . Και όποιος βλέπει ότι τα χέρια του είναι χρυσά και γίνονται ακίνητα . Και όποιος είδε ότι τα μάτια του ήταν χρυσά, ο θείος μου όρασή του . Όποιος πιστεύει ότι έχει ένα κολιέ από χρυσό, ασήμι, χάντρες ή ουσία, είναι ο φύλακας του κράτους και αναλαμβάνει μια εμπιστοσύνη . Το να βλέπεις το χρυσό δείχνει χαρά και τα προς το ζην, καλές πράξεις και ανακουφισμένες ανησυχίες, σύζυγοι και παιδιά, γνώση και καθοδήγηση . Εάν ο χρυσός σε ένα όνειρο έγινε ασήμι, αυτό δείχνει μια αλλαγή στην κατάσταση των γυναικών, των χρημάτων, των παιδιών και των υπαλλήλων, από μια αύξηση σε μια μείωση, όπως και το ασήμι, αν έγινε χρυσός σε ένα όνειρο, δείχνει την καλή κατάσταση του σύζυγοι, οικογένεια ή φυλή . Εκείνοι που υφαίνονται με χρυσό και άλλες παρόμοιες προσφορές στο Θεό, μπορούν να δοξαστούν, και για εκείνους που είναι επιχρυσωμένοι με χρυσό, αυτό δείχνει μια μίμηση των παιδιών αυτού του κόσμου ή των πράξεων των ανθρώπων του μέλλοντος . Ο καθαρός χρυσός και το ασήμι υποδηλώνουν την ειλικρίνεια, την αγνότητα της πρόθεσης και τη σωστή διαθήκη, και η περιστροφή του χρυσού και του αργύρου συνέχισε τα προς το ζην, καθώς και το τεντωμένο από χαλκό και σίδηρο ….

…Εάν τα αυγά βρίσκονται σε ένα μέρος ή σε ένα μπολ, τότε δείχνει γυναίκες ή γειτονιά . Όποιος βλέπει ότι τα κοτόπουλα του ξαπλώνουν, θα έχει έναν γιο . Αν δει ότι έτρωγε ωμά αυγά, τότε τρώει απαγορευμένα χρήματα, ή πορνεία, ή τον πέφτουν . Αν δει αυγά στο χέρι του, τότε η γυναίκα του γίνεται σαν νεκρός . Αν δει ότι η γυναίκα του έχει ωορρηξία, τότε θα γεννήσει έναν απίστευτο γιο, και αν δει ότι επωάστηκε ένα άσπρο κοτόπουλο, τότε τα κοτόπουλα στέκονται από αυτόν, τότε ζει μια νεκρή ύλη, μπορεί να είναι δύσκολο για αυτόν, και ένας γιος πιστός θα γεννηθεί σε αυτόν . Μπορεί να έχει περισσότερα παιδιά από τον αριθμό των νεοσσών . Εάν τα αυγά χτυπήσουν και η γυναίκα του είναι έγκυος, θέλει να παντρευτεί τον γείτονά του, αλλά δεν μπορεί . Αν δει ότι έχει πολλά λευκά, τότε έχει χρήματα και αντικείμενα που φοβάται ότι θα χαλάσει . Και ο παπαγάλος αυγά μια ευσεβής υπηρέτρια . Και όποιος βλέπει ότι έχει βράσει αυγά στο χέρι του, τότε ένα θέμα που ήταν μακρύ και δύσκολο γι ‘αυτόν είναι κατάλληλο για αυτόν, και θα κερδίσει χρήματα διορθώνοντάς το, και μια νεκρή ύλη θα ζήσει γι’ αυτόν, και αν καταναλώνει τα χρήματα μιας γυναίκας ή είναι υπερβολικά μαζί του, τότε αν το τρώει, θα παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα . Και τα αυγά των γερανών είναι φτωχά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένα αυγό, έχει έναν αξιότιμο γιο, και αν το αυγό σπάσει, το παιδί του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι τρώει κελύφη αυγών, τότε είναι ένας άνθρωπος που σκάβει τάφους και ληστεύει τους νεκρούς . Και τα αυγά είναι πολλά για τα άγαμα, παντρεμένα και παντρεμένα παιδιά . Τα νεαρά κορίτσια είναι λευκά και τα ενήλικα είναι αγόρια . Και τα αυγά δηλώνουν χρυσό και ασήμι, γιατί το λευκό είναι ασήμι, και ο κρόκος του είναι χρυσός . Και τα αυγά υποδηλώνουν παιδιά, συζύγους και σκλάβους, και μπορεί να υποδηλώνουν τάφους . Ίσως τα αυγά έδειξαν συνάντηση με την οικογένεια, τους συγγενείς και τους αγαπημένους τους . Ίσως έδειχνε τη συλλογή και την εξοικονόμηση ντιραμ και δηναρίων . Και όποιος βλέπει τα αυγά να καίγονται σε ένα μέρος όπως η κοπριά καίγεται, αυτό δείχνει την αιχμαλωσία των γυναικών αυτού του τόπου ….

…Ρούχα υφασμένα με χρυσό και ασήμι : Salah στη θρησκεία και τον κόσμο, και επίτευξη θανάτου . Και όποιος πιστεύει ότι κατέχει ένα ένδυμα από μετάξι ή stabraq ή το φοράει ως στέμμα ή στεφάνι από ρουμπίνι, τότε είναι ένας ευσεβής, θρησκευτικός, κατακτητής και παρ ‘όλα αυτά κατέχει την προεδρία του . Και ο Ιμπν Σιρίν ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα αγοράσει ένα διπλωμένο μπροκάρ και το απλώσαμε, και υπήρχε σάπιο στη μέση, και του είπε : Αγοράσατε μια ανδαλουσιανή δούλα; Είπε : Ναι . Είπε : Μήπως πανεπιστήμιο; Είπε : Όχι, γιατί δεν την έχω ακόμη θεραπεύσει . Είπε : Μην το κάνεις αυτό, γιατί συγχωρείται . Τότε ο άντρας πήγε και την είδε τις γυναίκες, αν γλιτώθηκε . Ένας άντρας είδε ότι φορούσε brocade, οπότε ρώτησε ένα εκφραστικό και είπε : Μια υπηρέτρια θα παντρευτεί μια όμορφη παρθένα ίσης αξίας ….

…Σκουλαρίκι στο αυτί : Όσο για το σκουλαρίκι για τους άνδρες, κάνει μια πράξη ακοής, και η ευχαρίστηση του αυτιού δεν ταιριάζει εκτός από τις γυναίκες, όπως το τραγούδι και το χτύπημα της γραβάτας, αλλιώς κάνει ό, τι δεν πρέπει, και αυτός εμπλουτίζει το Κοράνι, και αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, κοιτάζει την έγκυο γυναίκα από την οικογένειά του, όπως για τη γυναίκα ή την κόρη του, γεννά ένα αγόρι εάν το σκουλαρίκι είναι χρυσό και εάν το σκουλαρίκι είναι ασήμι, και γεννά μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει μια γυναίκα ή μια υπηρέτρια στα αυτιά της, ένα σκουλαρίκι ή shanf, τότε θα δει ένα εμπόριο σε μια πολυσύχναστη χώρα, ένα πικνίκ στο οποίο υπάρχουν σκλάβοι, και υπάρχουν γυναίκες που στολίζονται, επειδή η γυναίκα και η η υπηρέτρια είναι εμπόριο και το αυτί στο οποίο τοποθετείται το σκουλαρίκι είναι σκλάβοι και γυναίκες. Ο κόσμος και η ομορφιά του, επειδή η ομορφιά των πάντων είναι μαργαριτάρι, και το Κοράνι και η θρησκεία είναι ευλογημένα, καλή φωνή και τελειότητα στις υποθέσεις του . Και αν παρόλα αυτά ήταν σκούνα, θα είχε μια κόρη . Εάν μια έγκυος γυναίκα το δει αυτό, θα έχει έναν άνδρα γιο . Το σκουλαρίκι και το shaf είναι ίσο για άνδρες και γυναίκες, και αν το σκουλαρίκι είναι χρυσό, τότε τραγουδιστής και αν είναι από ασήμι, τότε σώζει το μισό του Κορανίου . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να υπήρχε ένα σκουλαρίκι σε ένα από τα αυτιά μου, οπότε του είπε : Πώς τραγούδησες; Είπε ότι έχω καλή φωνή ….

Και όποιος βλέπει σαν να έχει χτυπήσει ένα μπολ με χρυσό, μια στάμνα ή μια κούπα και έχει μια τρύπα, τότε είναι υπηρέτης που το αγοράζει, ή μια γυναίκα την παντρεύει, ή μια υπηρέτρια με κακά ηθικά . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος βλέπει σαν να χρησιμοποιεί σκεύη από χρυσό και ασήμι διαπράττει αμαρτίες, και αυτό που βλέπει για αυτό για τους νεκρούς, οι Σουνίτες, είναι καλά νέα, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Περιβάλλονται από χρυσά πιάτα και κύπελλα . ~…

Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα ασημένιο λάκκο, τότε χτυπά μια γυναίκα ή μια σκλάβα, και όποιος πιστεύει ότι έχει αγγεία από ασήμι ή άγνωστα dirham σε οποιοδήποτε από τα αγγεία, τότε κρύβει κρυφά ή καταθέτει χρήματα και αντικείμενα, και αν βλέπει ότι το πλήρωσε σε κάποιον άλλο, τότε το καταθέτει κρυφά ή χρήματα και όποιος πιστεύει ότι έχει χτυπήσει ένα ντιρχάμ αν είναι φρέσκο ​​λευκό, χτυπάει ντιρχάμ σε εγρήγορση όπως το είδε, και αν ήταν μαύρο, τότε είναι φταίξιμο και διαμάχη και ειπώθηκε και όποιος είδε ότι χάθηκε ένα dirham για αυτόν, τότε παραπονιέται για τον γιο του ή για κάτι που μισεί γι ‘αυτόν και αν δει ότι είχε αφαιρεθεί από αυτόν ή ένα dirham είχε φύγει από αυτόν , ο γιος του πέθανε και όποιος το είδε ότι χτύπησε χρήματα τότε θορυβώδες και άσχημα λόγια, και αν ξέρει τον αριθμό τους, τότε είναι ελαφρύτερο και πιο εύκολο για αυτόν και όποιος βλέπει ότι λιώνει ασήμι, τότε είναι σαν κάποιος που λιώνει χρυσό, αλλά είναι ελαφρύτερο…

…Ο Αλ-Κράμνι είπε: «Αν ο βασιλιάς του έδωσε ένα βραχιόλι, τότε θα έχει έναν γιο ή θα φροντίσει τον αδερφό του ». Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο χρυσά βραχιόλια στο χέρι του, τότε θα κολλήσει σε αυτό που έχει στο χέρι του και μισεί για αυτό που έχει ….

…Ο Al-Kirmani είπε, «Οι γλάστρες από ασήμι και χρυσό χρησιμοποιούνται για τις γυναίκες, και το ασήμι είναι καλό και ο χρυσός είναι αντίθετος »….

Και η πλοήγηση, είτε πρόκειται για χρυσό είτε ασήμι, ερμηνεύεται από μια ωραία γυναίκα και το ασήμι μπορεί να διακρίνεται ….

…Βραχιόλι Αν ένας άνδρας δει ένα βραχιόλι στο χέρι του, είναι σφιχτό . Εάν το βραχιόλι είναι από χρυσό ή ασήμι, τότε είναι ένας άνθρωπος που είναι κατάλληλος για την αναζήτηση καλών πράξεων . Και όποιος βλέπει ένα χρυσό βραχιόλι στο χέρι του, το χέρι του θα είναι πολύτιμο . Και αν ένας άγγελος δει τον τοίχο των χεριών του κοπαδιού του, τότε είναι ευγενικός σε αυτούς, και προσαρμόζεται στη θεραπεία τους, και θα λάβουν κέρδος και ευλογία . Εάν το χέρι του Σουλτάνου είναι κλειστό, ανοίγει στο χέρι του με την αναφορά της διαθήκης . Το βραχιόλι θα γεννήσει έναν άνδρα ή έναν υπηρέτη . Ένα βραχιόλι για γυναίκες είναι μια ευλογία και ευχαρίστηση . Και όποιος δει ένα βραχιόλι από ασήμι, τα χρήματά του θα αυξηθούν . Το βραχιόλι είναι για άνδρες που το φορούν και είναι διακοσμητικό για γυναίκες . Εάν το βραχιόλι βρίσκεται στους νεκρούς, τότε είναι στον παράδεισο . Το βραχιόλι είναι σύζυγος για πτυχίο . Και ειπώθηκε : Τα ασημένια βραχιόλια είναι θρησκεία και ευσέβεια για όσους τα φορούν σε ένα όνειρο, επειδή είναι μεταξύ των κοσμημάτων των ανθρώπων του Παραδείσου . Και αν τα βραχιόλια ήταν από οστά ή ελεφαντόδοντο, τότε αυτό μπορεί να υποδηλώνει σκλάβες-γυναίκες και ελεύθερους άντρες . Και τα βραχιόλια μπορεί να υποδηλώνουν θλίψη και απελπισία . Και το βραχιόλι μπορεί να υποδεικνύει τι συμβαίνει στη χώρα ή εισέρχεται ή εξέρχεται ….

Και όποιος το βλέπει σαν να χρησιμοποιεί μια χάλκινη λεκάνη, τότε αγοράζει μια τουρκική σκλάβια επειδή ο χαλκός προέρχεται από τον Τούρκο, και αν η λεκάνη είναι από ασήμι, τότε η σκλάβια που αγοράζεται από τους Ρωμαίους, και αν είναι από χρυσό, τότε βαρύνει μια όμορφη γυναίκα που διατάζει αυτό που δεν μπορεί και κοστίζει αυτό που δεν μπορεί να αντέξει, ακόμα κι αν είναι κατασκευασμένο από γυαλί, μια φτωχή υπηρέτρια και αν είναι η Κρυστάλλινη σφαίρα που παντρεύεται ….

…Το βραχιόλι : Αν το βλέπει ένας άντρας, τότε το χέρι του είναι στενό. Αν είναι ένα ασημένιο βραχιόλι, τότε είναι ένας άνθρωπος που είναι ικανός να επιδιώκει καλές πράξεις, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Αφήστε χαλαρά βραχιόλια από ασήμι ». Και αν έχει εχθρούς, ο Θεός θα τον βοηθήσει . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα βραχιόλι από χρυσό, το χέρι του θα αποδώσει, και αν δει έναν βασιλιά που φύλαξε το κοπάδι του, θα είναι ευγενικός μαζί τους και θα επανορθώσει μαζί τους, και θα λάβουν κέρδος, διατροφή και ευλογία, και η εξουσία του παραμένει . Εάν το χέρι του Σουλτάνου είναι κλειστό, ανοίγει στα χέρια του με ένα αρσενικό και μια φωνή . Και ειπώθηκε ότι το βραχιόλι από ασήμι δείχνει έναν γιο και έναν υπηρέτη, και ειπώθηκε ότι το ασημένιο βραχιόλι είναι ένα επιπλέον ποσό χρημάτων, και το βραχιόλι αναφέρθηκε επίσης στην αρχή του κεφαλαίου ….

Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο βραχιόλια από ασήμι πάνω του, τότε θα πληγεί με ταλαιπωρία στο ίδιο χέρι και θα του άρεσε αυτό που κατέχει. Αν είναι από χρυσό, τότε είναι πιο σκληρό από το ασήμι και το κοίλο είναι καλύτερο από το σιωπηλό. Φυλάκιση ή περιορισμός, αν είναι ασήμι, τότε είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο να απελευθερωθεί…

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει κάτι φτιαγμένο από ασήμι ή χρυσό, και εάν ο τύπος του είναι γνωστός, τότε η ερμηνεία του είναι ενώ αυτός ο τύπος είναι στην αρχή της έκφρασης και αν ο τύπος του δεν είναι γνωστός, τότε ο χρυσός είναι αυτός και το ασήμι είναι καλύτερο . ~…