…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του, και κάποιος το σβήνει, τότε δείχνει ότι κάποιος ζηλεύει από αυτό που είναι μέσα του ( χάρη ) . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του και την έλλειψη του φωτός του, τότε δείχνει την έλλειψη της χάρης και της κατάστασής του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα κερί που δεν είναι αναμμένο, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί κάτι λίγο ….

Το κερί είναι σε ένα όνειρο ένας Σουλτάνος ​​ή ένα αξιοπρεπές, γενναιόδωρο αγόρι . Και ένα κερί είναι ένα επιτρεπόμενο χρήμα που φτάνει ο ιδιοκτήτης του μετά από δυσκολίες, έτσι ώστε το μέλι να μπορεί να εξαχθεί από αυτό . Για την άγαμη γυναίκα, το κερί δηλώνει τη γυναίκα, και μπορεί να υποδηλώνει την κηδεμονία ή έναν δίκαιο άνδρα, και αν είναι παντρεμένος, δείχνει κηδεμονία, και είναι μια καθοδήγηση για τους ανίδεους και τον πλούτο για τους φτωχούς ….

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του ένα αναμμένο κερί και το σπίτι λάμπει με το φως του, τότε δείχνει ότι έχει υπάρξει μεγάλη ευλογία σε αυτό και όποιος βλέπει ότι πήρε ένα αναμμένο κερί από το χέρι κάποιου, τότε δείχνει ότι η δόξα και η δύναμη έχουν συνέβη από αυτόν τον άντρα ….

…Όσο για το κερί, είπε ο Ibn Sirin, το κερί είναι η δόξα και το κράτος ….

Το κερί : ένας σουλτάνος ​​ή ένα λεπτό, επικίνδυνο, γενναιόδωρο αγόρι και ένα κερί είναι επιτρεπόμενα χρήματα που ο ιδιοκτήτης του φτάνει μετά από δυσκολίες, σε ένα μέρος όπου διαλύεται μέχρι να εξαχθεί το μέλι ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει στο χέρι του ένα αναμμένο κερί και σβήνει, δείχνει τον θάνατο της συζύγου του και αν δεν είχε γυναίκα, τότε δείχνει αλλαγή στην κατάστασή του »….

…Και ο Ντάνιελ είπε ότι αν είδε ένα αναμμένο κερί στο χέρι του ή στο σπίτι του, αν είχε μια γυναίκα που γεννά ένα αγόρι, και αν ήταν άγαμος, θα παντρευόταν ή θα αγόραζε μια υπηρέτρια και αν είχε έναν απόντη ενώ ταξιδεύοντας τότε θα έφερνε ασφάλεια ….

…Είδε έναν από τους συντρόφους του Σουλτάνου ότι θα έβγαζε το πουκάμισό του μέχρι να του αφαιρεθεί, οπότε θα τον απορρίψει . Ο Othman bin Affan, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, υποσχέθηκε ότι ο Θεός Παντοδύναμος θα φορέσει ένα πουκάμισο για εσάς, και αν θέλουν να το αφαιρέσετε, μην Αφαιρέστε το. Εάν βλέπει ότι είναι απομονωμένος, τότε νικήθηκε υπό την εντολή του . Αν ο Σουλτάνος ​​είδε ότι αποσπάστηκε ή ξεγελάστηκε, ή ότι ο άμβωνας του έσπασε, ή έπεσε από αυτό, ή το ξύρισμα του κεφαλιού του, ή το σπαθί του αφαιρέθηκε, ή το σπίτι του στο οποίο έζησε κατέρρευσε ή ένα δίχτυ για αυτόν στο οποίο έπεσε, ή ένας ταύρος τον τράβηξε, ή ότι έπεσε πάνω σε ένα ζώο, τότε όλα αυτά είναι και απομονωμένα . Εάν βλέπει ότι κάθεται στο έδαφος ή ότι έχει θόλο, τότε είναι σταθερός στην εξουσία του . Και αν η ρόμπα του συνδέθηκε με ένα άλλο ένδυμα, αυξάνει την εξουσία του, ειδικά αν ήταν τουρμπάνι ….

…Απογύμνωση ρούχων Όποιος είδε ότι είχε αφαιρεθεί από τα ρούχα του, και δεν ήξερε αν τον απογύμνωσε με δικαιοσύνη ή ανυπακοή, και αν ο τόπος στον οποίο τον απογύμνωσε ήταν αγορά ή ανάμεσα σε ανθρώπους, και το «awrah ήταν εμφανές, και σαν να ήταν ντροπαλός από αυτό, και έχει κάποια ρούχα πάνω του, τότε το κάλυμμα του παραβιάζεται, και όχι Υπάρχει φόβος σε αυτό, και αν η γυμνή δεν είναι εμφανής, και δεν επιμένει να ντρέπεται γι ‘αυτό , και δεν του έχει ρούχα, τότε είναι ασφαλές από κάτι στο οποίο δεν του αρέσει, και αν είναι άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θα τον θεραπεύσει, και αν είναι χρέος, ο Θεός θα ξοδέψει το χρέος του, και εάν φοβάται, ο Θεός θα τον ασφαλίσει Ο Παντοδύναμος, εάν δεν είχε ρούχα πάνω του, τότε απελπισμένος από έναν άντρα που τον ικετεύτηκε, ή ήταν απομονωμένος από την αρχή στην οποία ήταν, ή ακύρωσε μια εντολή από στην οποία προσκολλάται, όλα αυτά αν η γυμνότητά του ήταν ορατή και είναι σαν εκείνος που ντρέπεται γι ‘αυτό και αν δεν είναι γονέας τότε τα χρήματά του μετατρέπονται σε κατάσταση Ασφάλειας και υγείας από το να φουσκώνει τον εχθρό του . Και ειπώθηκε : Η αμεροληψία είναι αδικία και η απογύμνωση των νεκρών σε ένα όνειρο υποδηλώνει ότι αναγκάζει τον αναζητητή να χωρίσει μια γυναίκα, ή να ταξιδέψει, ή να μετανοήσει από την παραίτηση από τις αμαρτίες και να μετατραπεί στο Ισλάμ ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει κόμμι κεριού, δείχνει ότι το όφελος λαμβάνεται από ένα άρρωστο άτομο ….

Το αυτί είναι η γυναίκα του άντρα ή η κόρη του, και αν βλέπει σαν να έχει τρία αυτιά, τότε δείχνει ότι έχει μια γυναίκα και δύο κόρες, και αν έχει τέσσερα αυτιά, τότε τα οράματά του δείχνουν ένα από τα δύο χαρακτηριστικά, είτε έχει τέσσερις συζύγους ή τέσσερις κόρες που δεν έχουν μητέρα . Εάν δει ότι το αυτί του έχει σπάσει από αυτόν, τότε χωρίζει τη γυναίκα του ή η κόρη του πεθαίνει . Αν βλέπει σαν να έχει ένα αυτί, τότε δεν υπάρχει συγγενής για αυτόν. Εάν βλέπει σαν να έχει μισό αυτί, το όραμα δείχνει το θάνατο της γυναίκας του και του γάμου του με άλλο . Αν δει ότι έχει δαχτυλίδι στο αυτί του, θα παντρευτεί την κόρη του με έναν άνδρα και θα τον γεννήσει έναν γιο . Η θρησκεία λέγεται ότι ήταν το αυτί, και αν είδε σαν να γέμισε τα αυτιά του με κάτι, τα οράματά του έδειχναν δυσπιστία . Και αν το βλέπει σαν να έχει πολλά αυτιά, τότε απομακρύνεται από την αλήθεια και δεν το αποδέχεται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Έχουν αυτιά με τα οποία μπορούν να ακούσουν; ~ Και ειπώθηκε ότι εάν οι πλούσιοι Το άτομο βλέπει ομοιογενή καλά αυτιά, ακούει καλές, ευχάριστες ειδήσεις και αν δεν είναι καλά διαμορφωμένοι, ακούει πολλά άσχημα νέα . Και όποιος βλέπει σαν να υπάρχουν δύο μάτια στα αυτιά του, είναι τυφλός, και βλέπει τα πράγματα που συνήθιζε να βλέπει με τα μάτια του και να τα ακούει με τα αυτιά του . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να είχε πολλά αυτιά, αυτό αξίζει τον κόπο για εκείνους που ήθελαν να έχουν ένα άτομο που θα τον υπακούει, όπως γυναίκες, παιδιά και Mamluks . Όσο για τους πλούσιους, δείχνει καλές ειδήσεις που λαμβάνουν εάν το κάλεσμα στην προσευχή είναι ένα είδος . Εάν δεν είστε καλοί ή καλοί, τότε είναι αξιέπαινη είδηση . Όσο για τους Mamelukes και τους ιδιοκτήτες των αντιπάλων, που τους κατηγορούνται, δείχνουν ότι η δουλεία του συνεχίζεται και ακούει και υπακούει . Ο εισαγγελέας δηλώνει ότι η απόφαση τον δεσμεύει . Και αφηγήθηκε ότι ένα άτομο είδε ότι είχε δώδεκα αυτιά και περισσότερα, τότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Αν είναι άντρας του Mamluk και του Hashem, τότε είναι μια καλή απόδειξη για πολλά καλά που επιτυγχάνει, και αν είναι πλούσιος, τότε θα λάβει ειδήσεις ανάλογα με τον αριθμό των αυτιών από χώρες, λόγω σύνταξης, και εάν ανήκει, κατηγορείται και στενοχωρείται, και αν είχε αντιπάλους, ο δικαστής τον καταδίκασε σε πολλές αποφάσεις , και άκουσε άσχημα λόγια, και αν βρισκόταν σε διαμάχη, κέρδισε τους αντιπάλους του ….

…Η βρωμιά είναι σε ένα όνειρο. Εάν ένα άτομο το βλέπει σε ένα ένδυμα, σώμα ή μαλλιά, τότε είναι δικό του . Και τα βρώμικα ρούχα είναι αμαρτίες . Και όποιος βλέπει ότι έχει πλένει τα ρούχα του από τη βρωμιά και τα έχει καθαρίσει, θα μετανοήσει και θα αμαρτωθούν γι ‘αυτόν . Και τα βρώμικα ρούχα του νεκρού είναι διαφθορά στη θρησκεία του και όχι στην κοσμική ζωή του . Το βρώμικο αυτί είναι ένα αντίδοτο . Και όποιος βλέπει ότι καθαρίζει τη βρωμιά των αυτιών του, ακούει λόγια με ευχαρίστηση και καλά νέα ….

Το αυτί είναι ο τόπος της συνειδητοποίησης, και σε ένα όνειρο δείχνει το παιδί, τα χρήματα και τη θέση, και ίσως το αυτί δείχνει τη γνώση, τη λογική, τη θρησκεία, τον βασιλιά, την οικογένεια και τη φυλή με την οποία ένα άτομο είναι όμορφα . Το αυτί δείχνει την ακοή, οπότε όποιος βλέπει ότι η ακοή του έχει αυξηθεί ή βελτιωθεί, ή ότι το φως βγαίνει από αυτό ή εισέρχεται σε αυτό, αυτό δείχνει την καθοδήγησή του και την υπακοή του στον Θεό Παντοδύναμο και αποδοχή της εντολής του . Και αν τον δει σε ένα όνειρο τόσο μικρό, ή ότι προέρχεται από μια άσχημη μυρωδιά, αυτό δείχνει την αυταπάτη του από την αλήθεια και στέκεται όταν αυτό που απαιτεί αποτροπιασμό από τον Παντοδύναμο Θεό . Και το κόψιμο του αυτιού είναι ένα σημάδι διαφθοράς . Ίσως το επιπλέον αυτί αναφέρεται στο αυτί του ατόμου σε αυτό που θέλει, και εάν είναι καλό αυτί, τότε αυτό που θέλει είναι καλό . Η αφθονία της πρόσκλησης για προσευχή δείχνει τις τέχνες της επιστήμης, ή δεν αποδεικνύει ούτε μία περίπτωση . Ίσως το αυτί να δείχνει τι κρέμεται από τα κοσμήματα, και αν το αυτί του γίνει αυτί ενός ζώου, η θέση του αφαιρέθηκε, η ιερότητα του μειώθηκε και το μυαλό του έγινε θαμπό . Εάν βλέπει ότι βάζει τα δάχτυλά του στα αυτιά του, αυτό δείχνει ότι πέθανε ένας καινοτόμος, και αν ο αναζητητής είναι αίρεση και αυταπάτη, τότε βλέπει ότι βάζει τα δύο δάχτυλά του στα αυτιά του, αυτό υποδηλώνει το θάνατό του και τον αποφασιστικότητα να αφήσει αυτό που κάνει, ή να γίνει μουσεζίνη . Και η άδεια του βασιλιά είναι ο κατάσκοπος του . Και ειπώθηκε : Το αυτί είναι η γυναίκα ενός άνδρα ή της κόρης του ή κάποιου άλλου, και αν δει ότι κάτι λείπει από αυτήν, τότε συνέβη . Και όποιος πιστεύει ότι έχει καλή ακοή είναι απόδειξη της κατανόησης, της γνώσης, της εγκυρότητας, της θρησκείας και της βεβαιότητάς του . Και όποιος βλέπει ότι είναι κωφός, τότε έχει διαφθορά στη θρησκεία του . Και όποιος βλέπει ότι έχει μισό αυτί, η γυναίκα του θα πεθάνει . Και όποιος βλέπει ότι το αυτί του είναι κομμένο, τότε ένα άτομο εξαπατά τη σύζυγό του ή την κόρη του, και αν το αυτί επιστραφεί όσο ισχύει, τότε μετανοούν και οι υποθέσεις τους είναι σταθερές . Και όποιος βλέπει ότι τρώει από τη βρωμιά των αυτιών του, θα συνεργαστεί με τους νέους . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αυτί, σύντομα θα πεθάνει . Αν δει ότι έχει ένα δαχτυλίδι που κρέμεται στα αυτιά του, τότε θα παντρευτεί την κόρη του και θα του γεννήσει έναν γιο, και ειπώθηκε : Το αυτί είναι η θρησκεία, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει γεμίσει τα αυτιά του κάτι, τα οράματά του δείχνουν δυσπιστία, και όποιος βλέπει πολλά αυτιά, μειώνεται από την αλήθεια και δεν το αποδέχεται . Και ειπώθηκε : Αν κάποιος βλέπει ότι έχει όμορφα, συμμετρικά αυτιά, θα ακούσει καλά νέα, και αν δεν είναι όμορφα, θα ακούσει άσχημα νέα . Και όποιος βλέπει ότι υπάρχουν δύο μάτια στα αυτιά του, θα είναι τυφλός . Και ειπώθηκε : Όποιος βλέπει ότι έχει πολλά κάλεσμα για προσευχή, αυτό είναι αξιέπαινη για όσους θέλουν να έχουν ένα πρόσωπο για να τον υπακούει, όπως οι γυναίκες, τα παιδιά , και Μαμελούκοι, όπως και για τους πλούσιους, δείχνει καλή είδηση ότι έρχεται σε αυτούς εάν η πρόσκληση στην προσευχή είναι όμορφη, διαφορετικά είναι κακές ειδήσεις . Όσον αφορά τους Mamluks και τους αντιπάλους του εναγομένου, δηλώνουν ότι η δουλεία του διαρκεί, και επιτρέπει και υπακούει, και δείχνει στον ενάγοντα ότι η απόφαση είναι δεσμευτική για αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι η γενειάδα του έχει μεγαλώσει περισσότερο από το πεπρωμένο της, αυτό είναι η ανησυχία και η αγωνία τους, και ειπώθηκε θρησκεία και θρησκεία, και ειπώθηκε ελαφρότητα, ανόητο και έλλειψη νου, και αν το είδε να μειώνεται και η μείωση δεν ήταν εξωφρενικό γι ‘αυτήν, αυτό δείχνει την εκπλήρωση της θρησκείας του και την έλλειψη ανησυχίας του. Η θρησκεία του ή η ανησυχία του έχει φύγει. Άλλοι είπαν ότι το να βλέπεις αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει ότι κάποια από τα γένια του έχει τραβηχτεί και η θέση του έχει γίνει ελλιπής ή ότι έχει γίνει άγονη, τότε στερείται του δικαιώματος από κάθε άποψη, και όποιος το βλέπει έσπασε τη γενειάδα του, αυτό είναι τα χρήματά του το καταστρέφει με το χέρι του και το καταστρέφει. Εάν είναι άρρωστος, αθώος ή χρεωμένος, έχει εξοφλήσει το χρέος του ή είναι στενοχωρημένος, η ανησυχία του εξαφανίζεται και λέγεται ότι αυτό είναι πολύ αντιπαθητικό, και όποιος βλέπει τη γενειάδα του ως το ένα τρίτο των μαλλιών στα περισσότερα από αυτά είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την αξιοπρέπεια του, και αν βλέπει ότι έχει γίνει πολύ λευκό, τότε είναι αδύναμος στη δύναμη και μείωση των χρημάτων και όποιος βλέπει ότι είναι νέος και επέστρεψε η γενειάδα του είναι μαύρος, οπότε βλέπει ό, τι δεν του αρέσει, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις γκρίζα μαλλιά για νέους ερμηνεύεται από την άφιξη ενός απόντος. Λέγεται ότι το γκρίζο είναι μακροζωία, και όποιος βλέπει ότι μαζεύει το γκρίζο του είναι αντίθετο με τη Σουντά και υποτιμά τους ανθρώπους της καλοσύνης. Έβγαλε τις μασχάλες του ήταν ο καλύτερος και ποιος είδε ότι τα μαλλιά της μασχάλης του ήταν μακριά. Δεν του αρέσει στη θρησκεία, και όποιος πιστεύει ότι έβγαλε τα ηβικά του μαλλιά, τότε του επιβλήθηκε πρόστιμο χρήματα ή σπατάλη σε ένα μέρος που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά, και αν δει ότι αφαίρεσε κάτι από αυτό με ένα φως, εάν είναι πλούσιος, ο πλούτος και η δύναμή του έχουν φύγει, και αν είναι φτωχός, είναι πλούσιος, και αν κάποιος έφυγε και κάποιος έμεινε, τότε κάτι από τη χάρη του θα καθυστερήσει και λέγεται όποιος είδε ότι ξυρίστηκε, υπέφερα με ξυράφι, είναι αξιέπαινη, και αν η γυναίκα το δει αυτό, θα τα πάει καλά από τον σύζυγό της, και αν βλέπει ότι αποσπάται από το στήθος του ή από το πίσω μέρος του κεφαλιού του, εάν έχει μια εμπιστοσύνη που εκτελεί στον ιδιοκτήτη του, και όποιος βλέπει ότι χτενίζει τα μαλλιά του με μια χτένα, τότε δοξάζεται και δηλώνει, και αν βλέπει ότι έχει μαλλιά σε ένα μέρος όπου τα μαλλιά δεν μεγαλώνουν, τότε αυτός Δείχνει την ύπαρξη χρέους και ορισμένοι από αυτούς δήλωσαν ότι αν κάποιος δει ότι τα μαλλιά βγαίνουν από τη γλώσσα του, αυτό είναι σοφία και μια δήλωση εκτός και αν υπερβαίνει το όριο και επιστρέφει στην ανησυχία. Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα μαλλιά των βλεφάρων, των αυτιών και της μύτης είναι καλά, εκτός εάν ξεπεράσουν το όριο και είπαν επίσης ότι εάν ένα άτομο αφαιρεί τα μαλλιά από ένα μέρος που απαιτεί αφαίρεση, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και αν τα αφαιρεί από ένα μέρος όπου είναι καλό, δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ένα νεαρό άτομο του οποίου το μουστάκι έχει μεγαλώσει δείχνει δύναμη και αλαζονεία. Και όποιος βλέπει μια γυναίκα που έχει μεγαλώσει μουστάκι, γεννά ένα αγόρι, και αν δεν είναι έγκυος τότε δεν γεννά. Ομοίως, αν δει ότι έχει μεγαλώσει γενειάδα, αλλά αν έχει έναν γιο που κυριαρχεί στο λαό του, και αν είναι χήρα, τότε παντρεύτηκε ή παντρεύτηκε, γίνεται χήρα και πάσχει από αγωνία και ασήμι Ακόμα κι αν κάποιος βλέπει ότι τα μαλλιά του έχουν γίνει μικρά, τότε είναι μια αύξηση του χρέους του, και λέγεται έλλειψη χρημάτων, και όποιος βλέπει ότι έχει εφαρμόσει κάτι από τα μαλλιά του με λάδι, τότε έχει στολίδι εκτός αν ρέει, και αν αποφορτιστεί, τότε είναι θολό και αν βρει μια μυρωδιά, τότε είναι ένα καλό κομπλιμέντο, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι καταθλιπτικό, θα δει μερικά από τα λάθη του και όποιος δει ότι χτενίζεται και μια ψείρα έπεσε από αυτόν, τότε ξοδεύει χρήματα από μια κληρονομιά που τον έχει μολύνει ή ένα ελάττωμα εμφανίζεται από αυτόν, και όποιος βλέπει ότι οι τρίχες έχουν μεγαλώσει στην παλάμη του, αυτό είναι ένα όφελος που τον μπαίνει και τα μαλλιά στο στήθος είναι σοφία…

…Ρούχα Al-Baroud ( Al-Yamaniyyah ) , καθώς δείχνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος . Τα καλύτερα ρούχα είναι δροσερά και μπερδεμένα και είναι ισχυρότερα στην ερμηνευτική από το μαλλί . Και το κρύο ριγέ στη θρησκεία είναι καλύτερο από αυτόν τον κόσμο . Και η ψυχρότητα από τον Αλμπρισμό είναι απαγορευμένα χρήματα . Τα δύο πλάσματα είναι θολωτά ενδύματα, οπότε όποιος βλέπει σαν να φορούσε δύο ρούχα δημιουργίας κομμένα το ένα πάνω από το άλλο, δείχνει τον θάνατό του . Το φόρεμα ήταν σχισμένο αδιάκοπα, το πλάτος του σχίστηκε . Και ένα σχισμένο φόρεμα είναι απόδειξη αιδοίου, όπως η επιβίωση και ο γάμος . Εάν μια γυναίκα βλέπει το πουκάμισό της με κοντά ρούχα, είναι περιορισμένη και παραβιάζεται το πέπλο της . Και όποιος δακρύζει το πουκάμισό του στον εαυτό του, διαμαρτύρεται με την οικογένειά του και ακυρώνει τα προς το ζην, εάν φοράει πουκάμισα σχισμένα το ένα πάνω στο άλλο, τότε αυτή είναι η φτώχεια και η φτώχεια του γιου του . Αν δείτε τη δημιουργία πάνω από τον άπιστο, τότε είναι η κακή του κατάσταση στον κόσμο του και στο μέλλον . Και τα άσχημα συνονθύλευμα ρούχα λέγεται ότι υποδηλώνουν απώλεια και ανεργία . Το ρύπο είναι αν είναι στα ρούχα, στο σώμα ή στα μαλλιά . Και η βρωμιά με ρούχα χωρίς λίπος υποδηλώνει διαφθορά της θρησκείας και την αφθονία των αμαρτιών, και αν είναι με λίπος, τότε είναι η διαφθορά του κόσμου, το πλύσιμο από βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από σπέρμα είναι μετάνοια από πορνεία, το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από δολοφονία, και το πλύσιμο από την παρθενία είναι μετάνοια από παράνομο κέρδος . Και αφαιρέστε τα βρώμικα ρούχα, την απομάκρυνση των ανησυχιών, καθώς και την καύση τους . Όσον αφορά το βρεγμένο σε ένα ένδυμα, είναι εμπόδιο στο ταξίδι, ή από την εντολή τους σε αυτό, και δεν ολοκληρώνεται έως ότου στεγνώσει το ρούχο . Και όποιος είδε ότι είχε νέα ρούχα, θα είχε σπασμένα χρήματα ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Είναι σε ένα όνειρο σε διάφορα πρόσωπα, καθώς το άσπρο ψωμί δείχνει καλή διαβίωση και ευημερία . Και το μαύρο ψωμί υποδηλώνει αγωνία στη ζωή, και ειπώθηκε : Κάθε καρβέλι δηλώνει ένα συμβόλαιο χρημάτων, το οποίο είναι είτε χίλια, εκατό, ή δέκα ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή και τι είναι κατάλληλο για αυτόν . Και το πικρό ψωμί είναι ένα πικρό ψωμί . Το γλυκό ψωμί είναι πιο ακριβό αν είναι σαν μέλι ή ζάχαρη . Και όποιος τρώει ψωμί με περιττώματα, τρώει μέλι με το κερί του . Το καλύτερο ψωμί είναι ο ώριμος φούρνος . Είναι ενδεικτικό του Ισλάμ, επειδή είναι ο πυλώνας της θρησκείας, η δύναμη της ψυχής και η ζωή της ψυχής, και μπορεί να αναφέρεται στη ζωή, και στα χρήματα που είναι η δύναμη της ψυχής . Το καρβέλι μπορεί να υποδηλώνει επίπληξη και το ζήτημα, και ίσως η μητέρα νταντά με την οποία είναι ο Σαλαντίν και η διατήρηση της γυναίκας, και το ψωμί που καθαρίζεται από αυτό δείχνει καθαρή ζωή, καθαρή γνώση και την όμορφη λευκή γυναίκα . Όποιος βλέπει ότι διαχωρίζει το ψωμί μεταξύ ανθρώπων ή αδύναμων και είναι μαθητής της γνώσης, τότε θα αποκτήσει από τη γνώση αυτό που χρειάζεται, και αν είναι κήρυκας, αυτά είναι το κήρυγμα και οι εντολές του, εκτός εάν οι άνθρωποι που πήραν τη φιλανθρωπία του από αυτόν είναι πάνω του, και η φιλανθρωπία είναι η βρωμιά των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει έναν νεκρό, του δίνει ψωμί, γιατί είναι χρήμα ή διαβίωση που του έρχεται από το χέρι κάποιου άλλου . Και όποιος βλέπει ψωμί στα σύννεφα, στις στέγες, ή στις κορυφές των φοινίκων, τότε βράζει, και όλες οι πωλήσεις και τα τρόφιμα . Εάν θεωρείται σαν να ποδοπατείται στο έδαφος, τότε είναι μια μεγάλη ευημερία που οδηγεί σε αθλιότητα . Όποιος δει ένα νεκρό άτομο παίρνει ένα καρβέλι ψωμί για αυτόν, ή τον βλέπει να πέφτει από αυτό σε φωτιά, ή στο ύπαιθρο, ή σε πίσσα, και είναι αδρανής, τότε είναι αίρεση στην οποία καλείται και έναν πειρασμό στον οποίο πέφτουν οι άνθρωποι, οπότε το καρβέλι είναι το χρέος του, και αν είχε μια άρρωστη γυναίκα, χάθηκε, και αν ήταν αδύναμη στο χρέος, είναι κατεστραμμένη . Και όποιος βλέπει ότι ψήνει ψωμί τότε προσπαθεί να ζητήσει σύνταξη για να ζητήσει μόνιμη παροχή. Εάν το ψωμί φτάσει γρήγορα σε κατάσταση και παίρνει χρήματα στο χέρι του . Και το ρητό σας είναι ένα καρβέλι γονιμότητας, ευλογίας και διαβίωσης, και άλλοι το έχουν ζητήσει . Και αν είδε πολλά ψωμιά χωρίς να τα φάει, θα βρει τους αδελφούς μας . Εάν έχει μια φραντζόλα κριθαριού, τότε είναι μια κακή μέση διαβίωσης, και αν δει μια φλοιώδη φραντζόλα, αραιώνει τα προς το ζην, και αν του δοθεί ένα κομμάτι ψωμί και το τρώει, αυτό δείχνει ότι η ζωή του είναι έξω και η ζωή του έχει λήξει. Εάν παίρνει ένα αλίευμα, τότε ένας άντρας είναι άπληστος . Και ο Largif για ανύπαντρη γυναίκα . Ένα καθαρό, ώριμο καρβέλι του Σουλτάνου είναι η δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του, και ο κατασκευαστής έχει συμβουλές για να το κάνει . Το ψωμί καλαμποκιού και τα ρεβίθια είναι σφιχτά και ακριβά . Και αν είδε ψωμί στα σκουπίδια, είναι φθηνό . Και ένα μεγάλο καρβέλι είναι ένα ευρύ ψωμί και μια μεγάλη διάρκεια ζωής . Και το ψωμί δείχνει ξέγνοιαστο εξαφανισμένο . Και το ψωμί κριθαριού για όσους δεν έχουν τη συνήθεια να το τρώνε είναι στενό και ακριβό, γιατί τρώγεται σε υψηλές τιμές . Και το ζεστό ψωμί είναι υποκρισία και η επιβίωση σε αυτήν την υποψία, επειδή η φωτιά παραμένει σε αυτό . Και όποιος βλέπει ένα καρβέλι κρέμεται στο μέτωπό του, αυτή είναι η φτώχεια και η ανάγκη του . Και το ψωμί που καλύπτεται με ρούχα είναι πολλά χρήματα, τα οποία δεν ωφελούν τον ιδιοκτήτη και δεν πληρώνουν zakat . Το ψωμί Bagel είναι στενό στην πανσιόν για φαγητό γιατί ψήνεται μόνο από τους άπορους . Και όποιος βλέπει σαν να τρώει ψωμί χωρίς φαγητό, θα αρρωστήσει μόνος του και θα πεθάνει μόνος του . Και το ψωμί που δεν είναι μαγειρεμένο δείχνει υψηλό πυρετό . Και το ομιλητικό ψωμί για τους φτωχούς είναι άρρωστος και έχασε αυτό που περίμεναν : Είπε : Δηλώνει το αγόρι . Η κατανάλωση αφράτου ψωμιού είναι ένα προς το ζην, και ειπώθηκε : Η λιχουδιά του ψωμιού είναι βραχύβια ή λίγο κέρδος . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο μάρκες στο χέρι του, τρώει από αυτό και από αυτό, τότε ενώνει τις δύο αδελφές . Και το καρβέλι κέρδισε πολλά . Τα κέικ και τα παξιμάδια είναι υγιή για το σώμα . Το σάπιο ψωμί είναι φθηνότερο και αν έχει φτερά, βράζει . Και σπασμένο ψωμί, γονιμότητα, πλάτος και ένα ευχάριστο κέρδος . Και καρβέλι της συζύγου ή του γιου του ή για ένα ολόκληρο ή ντιρχάμ . Και το ξηρό μέρος του ψωμιού δείχνει την ανάγκη ως έμβρυο . Το κέικ είναι ένα ταξίδι και η είσοδος του σε κάποιον που δεν μπορεί να το φάει αποτελεί ένδειξη ανησυχίας, πικρής και αγωνίας . Και η τρυφερότητα είναι ένα ταξίδι, και μπορεί να δείχνει την ευκολία του σκληρού, και η απαλότητα του είναι δόξα, και όλα είναι κακά . Και το σάπιο ψωμί είναι διαφθορά στη θρησκεία, αποστασία από το Ισλάμ και διαφθορά της κατάστασης της γυναίκας . Τα διάφορα θραύσματα δείχνουν κέρδη από φιλανθρωπία ή υποκρισία . Και ο πολτός ψωμιού είναι χρήσιμη γνώση και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση . Οι φλούδες είναι υποκρισία, κολακεία και υποκρισία ….

…Παραδείγματα των οραμάτων : Αυτό το κομμάτι θα μιλήσω για τα παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και μερικά από τα οράματα των συντρόφων είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και να αρχίσει . Οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : ( α ) τα οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν : Σημειώνω εδώ στον συμφωνημένο Aisha που διηγήθηκε ο Bukhari στο Σαχχέχτ του είπε : (η πρώτη είναι η αρχή της ειρήνης του Αγγελιοφόρου του Αλλάχ) πάνω του από την αποκάλυψη του αληθινού Στον ύπνο, δεν έβλεπε ένα όραμα, εκτός αν του ήρθε, όπως το πρωί. ) (1) Το μυθιστόρημα ήρθε σε ένα άλλο καλό όραμα , και η ειλικρινή και καλή αίσθηση για ένα από τα ζητήματα του μέλλοντος στα δεξιά των προφητών . Όσον αφορά τα ελάχιστα πράγματα , το Valsalehh διαφέρει από το ειλικρινές . Ως καλό single , οι προφήτες του Fraaa είναι όλοι ειλικρινείς , μπορεί να είναι έγκυροι και είναι οι περισσότεροι , μπορεί να μην ισχύουν για ένα ελάχιστο επίσης υπογεγραμμένο σε ένα όραμα όταν είδε ένα όραμα και μέσω της δολοφονίας των ιδιοκτητών . Και παρομοίασε το κερί Pflq χωρίς το άλλο , επειδή ο ήλιος της προφητείας ήταν το όραμα που ανάβει ο Μπάδι, εξακολουθεί να υπάρχει ότι το φως μπορεί να φιλοξενήσει ακόμη και τον ήλιο που λάμπει, ήταν εσωτερικά η Νόρια ήταν στην επικύρωση Bakraa Ka ο πρωτότοκος μου , και ήταν εσωτερικά σκοτεινός δυσπιστία Khvacha ως Abu άγνοια , και οι υπόλοιποι άνθρωποι μεταξύ αυτών των δύο καταστάσεων καθεμία από αυτές όσο δόθηκε φως . (2) Παραδείγματα οραμάτων του Προφήτη ειρήνης είναι πάνω του το ακόλουθο παράδειγμα : ( α – 1) από τον Άνα, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~Ο Paradise Fright μπήκε σε ένα παλάτι χρυσού . είπα : Για ποιον είναι αυτό . Είπαν : Για ένα νεαρό άνδρα από το Quraysh , νόμιζα ότι ήταν αυτός Είπαν. : Για Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . (3) Αυτή η συζήτηση ήρθε στο μυθιστόρημα του άλλου : ~ Αν και ήταν στον ύπνο, με είδε στον παράδεισο « και είπε :» Είπαν : Omar, « λέγοντας : Jibril και ο μουλάς Ikh του » ήρθε στο σωστό από την hadeeth του Αμπού Hurayrah, είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, δήλωσε : Ο Messenger του Θεού, μπορεί να Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη : « Ενώ κοιμόμουν, με είδες στον Ουρανό , και υπήρχε μια γυναίκα που κάνει πλύση δίπλα στο παλάτι μου , οπότε είπα : Για ποιον είναι αυτό; Είπαν ότι ο Omar δήλωσε τη ζήλια του Follette φάουλ . « Φώναξε ο Ομάρ ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και είπε : Επιτέθηκε στον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν; Στο μυθιστόρημα όταν ο Ιμάμ Αχμάντ : Ο Αμπού Χουράιρα είπε : Φώναξε Ομάρ Είμαστε όλοι σε αυτό το Συμβούλιο με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη πάνω του, ο Omar είπε : πατέρας σου, O Messenger του Αλλάχ , ο Oalik επιτέθηκε; και η έκπλυση εδώ Alaudhaeh που είναι η καθαριότητα και ο Χασάν ως ο παράδεισος δεν είναι οικιακή αποστολή , έχει ο γιος είπε πέτρα (4) ότι η γυναίκα που παρακολούθησε τον Απόστολο στη συνέχεια στο παλάτι είναι ένας ήχος ή ήταν ζωντανός, τότε είδε τον Προφήτη της να είναι ειρηνικός επάνω του στον παράδεισο μαζί με τη σύντομη ζωή που θα το βάλει από τους λαούς του Παραδείσου επειδή ο παρατηρητής είναι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, ειρήνη σε αυτόν , και είναι Μαζί με τη σύντομη ζωή υπόκειται σε ένδειξη ότι γνωρίζει τη διαδοχή του και έτσι ήταν . ( α – 2 ) Με την εξουσία του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ, με την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε : « Ενώ κοιμόμουν, όταν είδα ένα φλιτζάνι με γάλα σε αυτό , το έπινα για να δω ότι η άρδευση μου έτρεχε στα νύχια μου. » Τότε έδωσα μου υπέρ Ομάρ Μπιν Αλ-Khattab . Είπαν : Τι το ερμήνευσες αυτό, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε, « Επιστήμη ». (5) Εδώ ο Wa’el ο Προφήτης ειρήνη σε αυτόν επιστήμη γάλακτος Μερικοί επιστήμονες συνδέουν μεταξύ γάλακτος και επιστήμης λέγοντας : γάλα Rizk που δημιουργήθηκε από το καλό του Θεού μεταξύ των σκωριών του αίματος Vrt, όπως το επιστημονικό φως που έδειξε ο Θεός στο σκοτάδι του άγνοια , Vdob παροιμία σε ένα όνειρο ως εκείνοι που κατέληξαν στο γάλα Από αίμα και αίμα, είναι σε θέση να δημιουργήσει γνώση από αμφιβολία και άγνοια, και να διατηρήσει την εργασία από αμέλεια και λάθος βήμα . Κατά τη συζήτηση ότι η επιστήμη της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται στον Θεό δεν επιτευχθεί ένας βαθμός σε αυτό , γιατί έπινε μέχρι που είδε την άρδευση από τα άκρα , και δίνοντας παράλληλα τον προτιμώμενο ηλικίας υπόκειται σε σχέση με ό, τι συνέβη στην εποχή του Θεού , ώστε να κατηγορήσει τον Αϊαχζ στον Θεό . (6) ( a – 3 ) και η Aisha, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένη μαζί της : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν ~Ο Aritk σε ένα όνειρο τρεις νύχτες, έλαβα τον βασιλιά σου στην κλοπή του μεταξιού λέει : Αυτό το Amrotk . Vokhv από . το πρόσωπό σας Αν είστε , λέω : ότι αυτό είναι από τον Θεό, θα μεταφερθεί . συμφωνηθέντων κατά λέξη του ατμού ). (7) και την έννοια του : την κλοπή του μεταξιού : φόρεμα ή λευκό ύφασμα από μετάξι . είναι έχει σημειωθεί στο πρώτο παράδειγμα, το τρίτο παράδειγμα των οραμάτων της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται ότι η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν δεν Aabarhama Omar και Aisha , Κατανόηση αν είναι οραμάτων στην οποία το όραμα είναι στο πρόσωπο και το πρόσωπό της αξίας δεν χρειάζεται να εκφράσει και να ερμηνεύσει , ήταν ο γιος είπε μια πέτρα στην εξήγησή του για το Χαντίθ του Ιμπάν Ομάρ και το όραμά του για τη φωτιά ότι κάποια οράματα δεν χρειάζονται έκφραση . (8) Το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ομάρ ήταν μέσω του Προφήτη ειρήνη του το όραμα όταν το πρώτο ποτό Omar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του επιστήμη γάλακτος ———— —– (1 ) συμφώνησε με την Aisha . Αφηγείται από τον Μπουχάρι στο βιβλίο για να εκφράσει την πόρτα του πρώτου είναι η αρχή του αγγελιοφόρου του Αλλάχ ειρήνη πάνω του αληθινά όνειρα (351 \ 12 ) , και σκηνοθετείται από έναν μουσουλμάνο όπως στο πυρηνικό εξηγείται στο βιβλίο της πίστης στο πόρτα της αποκάλυψης του Λεπτή στον Αγγελιοφόρο , ειρήνη σε αυτόν ( 2/197 ) – προηγούμενη αναφορά . (2 ) Βλέπε Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Αφηγήθηκε από τον Μπουχάρι στο βιβλίο της έκφρασης , η πόρτα του ανακτόρου σε ένα όνειρο (416 \ 12 ) – op – αφηγήθηκε από τον Ahmad στο Musnad του στην παλάμη Anas bin Malik, βλ. Εξήγηση π.χ. Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Προηγούμενη αναφορά . Και ο Τερμίντι διηγήθηκε στο Σαχχ Σουνάν αλ – Τερμίντι στον χαρακτήρα του βιβλίου και στην πόρτα των αρετών του Ομάρ Μπιν αλ – Χατάμπ, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – δημοσίευσε την Αραβική κληρονομιά Dar revive – Βηρυτό . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα ( 12/393) _ op – Μουσουλμάνος όπως στο πυρηνικό (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Μπάρι (12 /41 0 ) – op -, Μοχάμεντ Αμπντελαζίζ Halawi : Οράματα της ειρήνης Προφήτη να του παρέχονται και τα όνειρα των συντρόφων , που δημοσιεύθηκε Dar Vanguard , Κάιρο : 1412 του R 5 . (7) Συμπεριλήφθηκε από τον Al-Bukhari όπως στο Al-Fath (12/399), προηγούμενη αναφορά και (7/223), και διηγήθηκε από τον Μουσουλμάνο όπως στο Al-Nawawi (15/202) στο Βιβλίο του οι αρετές των Εταίρων και την αρετή της Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, προηγούμενη αναφορά . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – προηγούμενη αναφορά (12/419). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα κερί στο σπίτι του και σβήνει, τότε ερμηνεύεται και από τις δύο πλευρές από το κενό της ζωής του ή του θανάτου του παιδιού του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του σπιτιού θα είναι ανυπεράσπιστος ….

…Όσο για το κερί, επιτρέπονται χρήματα που φτάνουν στον ιδιοκτήτη του μετά από κούραση ….

…Κηροπήγιο Εάν δείτε ένα κηροπήγιο να φέρει ένα πλήρες κερί, αυτό σημαίνει ότι ένα λαμπρό μέλλον εκτείνεται μπροστά σας γεμάτο υγεία, ευτυχία και αγαπημένους φίλους . Αλλά αν το κηροπήγιο είναι άδειο, το θέμα αντιστρέφεται ….

…Al-Sarraj : Είναι ο διαχειριστής ενός σπιτιού, οπότε όποιος βλέπει ότι έχει δανειστεί μια λάμπα θα αποκτήσει γνώση και κύρος . Ένιωσε ότι σβήνει μια λάμπα, ακυρώνεται ότι ένας άνθρωπος είναι στα δεξιά, αλλά δεν ακυρώνει, ο στίχος : ~ θέλουν να Atefaa το φως του Αλλάχ με τα στόματά τους, αλλά ο Αλλάχ θα ανάψει ~ , και είδε σαν να περπατάς κατά τη διάρκεια της ημέρας στα ΝΑ, θα είναι πολύ θρησκεία ευθεία, λέει : ~ Και θα σου φτιάξει ένα φως με το οποίο μπορείς να περπατήσεις .~ Εάν βλέπει σαν να περπατάει σε μια λάμπα τη νύχτα, τότε Θα πρέπει να εκτελέσει tahajjud εάν είναι μέλος της οικογένειάς του, διαφορετικά καθοδηγείται σε ένα θέμα στο οποίο θα μπερδευτεί, γιατί το σκοτάδι είναι σύγχυση και το φως είναι καθοδήγηση . Και ίσως είναι αμαρτωλός, θα το μετανοήσει, και αν βλέπει σαν μια λάμπα να ανθίζει από τα δάχτυλά του ή από κάποια από τα μέλη της, τότε μια ασαφής υπόθεση γίνεται σαφής σε αυτόν μέχρι να είναι σίγουρος γι ‘αυτό με σαφή στοιχεία , και αν βλέπει ότι έχει μια λάμπα, μέσα του υπάρχει μια δύναμη ή ένας μελετητής ή μια ευλογημένη παροχή, τότε αν βλέπει ότι έχει μια λάμπα, το φως του είναι ο Ήλιος, γιατί διατηρεί και ερμηνεύει το Κοράνι και τη λάμπα αυξάνει το φως της καρδιάς και τη δύναμη στη θρησκεία και επιτυγχάνει αυτό που είναι επιθυμητό . Λέγεται ότι ο Siraj ήταν ευσεβής λόγιος, νομικός ή γενναιόδωρος έμπορος δαπανών . Και όποιος βλέπει μια λάμπα στο σπίτι του, θα γεννηθεί ένα αγόρι, Μουμπάρακ . Και όποιος βλέπει ότι έχει μια λάμπα στο χέρι του, ή ένα κερί, ή μια φωτιά, τότε σβήστε το, και αν είναι απομονωμένος σουλτάνος, ή χαμένος, έμπορος ή ιδιοκτήτης, τα χρήματά του έχουν φύγει, επειδή ο Θεός Ο Παντοδύναμος λέει : «Όπως η παραβολή αυτού που καίγεται από φωτιά, όταν ανάβει ό, τι είναι γύρω του, ο Θεός θα απομακρυνθεί από το φως τους και θα τους καταστρέψει» . Και η λάμπα του σπιτιού είναι για να παντρευτεί μια μόνη γυναίκα και για τον ασθενή μια απόδειξη ευεξίας . Εάν το καύσιμο δεν ανάβει . Δείχνει ζοφερότητα . Και η σέλα υποδηλώνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων ….

…Η λυχνία δείχνει σε μια έγκυο γυναίκα σε ένα όνειρο παιδί ενός άνδρα επιστήμονα . Και η λάμπα για τον ασθενή είναι σύζυγος, και αν η λάμπα σβήσει, ο ασθενής θα πεθάνει . Όποιος σβήνει μια λάμπα και ανάβει, και έχει ένα άρρωστο άτομο, τότε επιστρέφει στην υγεία . Η αδύναμη λυχνία με αμυδρό φως υποδεικνύει μια έγκυο γυναίκα για ένα σκλάβος . Και ειπώθηκε : Η λάμπα δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και όποιος βλέπει τη λάμπα του σπιτιού του να λάμπει ισχυρή και καλή, αυτή είναι η καλοσύνη των αξιών του σπιτιού, και αν το βλέπει ως αδύναμο, η κατάσταση των αξιών είναι αδύναμη . Και όποιος βλέπει ότι η σέλα του σβήνει, τότε αυτή η σύγχυση είναι θέμα των αξιών του σπιτιού και της κακής του κατάστασης, και μπορεί να υποδηλώνει το θάνατό του ή τον θάνατο του γιου του, των γονιών του ή της συζύγου του . Εάν ο ασθενής βλέπει ότι ανεβαίνει στον ουρανό με μια λάμπα και μετά επιστρέφει στη γη, αυτή είναι η ψυχή του που ανεβαίνει σε αυτήν . Και όποιος το είδε ότι πήρε μια λάμπα, που κέρδισε μια σημαία και τη σήκωσε . Αν δει ότι βάζει μια λάμπα στο στόμα του, τότε ακυρώνει το ζήτημα ενός ανθρώπου που έχει δίκιο . Και όποιος πιστεύει ότι περπατάει τη μέρα με μια λάμπα, τότε θα είναι πολύ θρησκευτικός και ευθεία προς τα εμπρός . Εάν βλέπει ότι περπατά με μια λάμπα τη νύχτα, τότε προσεύχεται . Όποιος έχει σβήσει μια λάμπα, ένα κερί, ή μια φωτιά στο χέρι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, και αν είναι έμπορος, χάνει και αν είναι καλός, τα χρήματά του χάνονται . Το Al-Sarraj, εάν το καύσιμο του δεν είναι αναμμένο, υποδηλώνει ζοφερότητα . Δείτε επίσης τη λάμπα, δείτε τη λάμπα ….