…Και όποιος βλέπει ένα ατύχημα ή περισσότερο στα αυτιά του, αυτό ερμηνεύεται από τη γυναίκα, την κόρη, την αδελφή ή παρόμοιες γυναίκες του άνδρα. Όποιος βλέπει ότι το αυτί του είναι ξεπερασμένο από αυτό είναι ο θάνατος ενός από αυτούς ή η αναχώρησή της και όποιος πιστεύει ότι είναι αληθινός κωφός, τότε αυτό δείχνει την κατανόηση, τη γνώση, την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του και την πρόθεσή του. Διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στο αυτί του αυτό που δεν του αρέσει ενώ ξυπνά, ή ότι κάτι έχει ενοχληθεί από αυτόν, ακούει αυτό που δεν του αρέσει, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα σκουλαρίκι στο δικό του αυτί. Αν το είδος του είναι αξιέπαινο, τότε είναι καλό στα δεξιά του άνδρα των γυναικών, και αν δεν είναι αξιέπαινο, είναι στα δεξιά τους και από Είδα πολλά αυτιά, καθώς δείχνει ότι ακούει τις λέξεις και δεν δώσε προσοχή σε αυτό και δεν τον καταλαβαίνει…

…Όσο για το κούτσουρο της μύτης και τα κρουστά του ματιού, δείχνουν ότι αυτός που είναι αυτός που είναι τυχερός και ο δικαστής εξυπηρετεί ένα χρέος για αυτόν που είναι φτωχός και αυτός που είναι φτωχός , και ανταμείβουν έναν κόσμο για τη δουλειά που έκαναν πριν . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και το αυτί είναι με το αυτί .~ Αν είδε σαν ένας άγνωστος γέρος κομμένα αυτιά του, τότε επέρχεται Dettin . Και όποιος βλέπει σαν να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να χτυπήσει το αυτί ενός άνδρα, τότε τον προδίδει στην οικογένειά του ή στον γιο του, και δείχνει την κατάρρευση της κατάστασής του . Κάποιοι από αυτούς είπε : Όποιος βλέπει σαν τα αυτιά του είναι κούτσουρο και έχει μια έγκυος γυναίκα, αυτή θα πεθάνει . Εάν δεν έχει γυναίκα, θα πεθάνει μια γυναίκα από το νοικοκυριό του ….

Ένα δάγκωμα εντόμου Εάν ένα έντομο σε δαγκώνει σε ένα όνειρο, αυτό προβάλλει ανθρώπους και δύσκολες μέρες . Εάν μια γυναίκα ονειρευόταν ότι ένα έντομο την τράβηξε, αυτό προφητεύει τη θλίψη και την απογοήτευση λόγω της υπερβολικής εμπιστοσύνης της στους ανθρώπους ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Όσο για τον καταπέλτη και τον πύραυλο, δηλώνουν συκοφαντία και ψεύτικα . Εάν το βλέπει σαν να τους ρίχνει σε ένα από τα προπύργια των απίστων που σκοπεύουν να το ανοίξουν, τότε ζητά από έναν λαό να κάνει καλά . Η πέτρα του καταπέλτη είναι ένας αγγελιοφόρος με σκληρότητα . Και όποιος είδε ότι πετούσε μια πέτρα από ψηλό μέρος, θα απέκτησε μια κατοχή και έναν γείτονα . Και οι βράχοι που βρίσκονται στο βουνό ή στον πυθμένα του είναι διαφορετικοί από τους άντρες των οποίων οι καρδιές είναι σκληρές στη θρησκεία . Αν είδε ότι σηκώνει μια πέτρα για να βιώσει δύναμη . Παλεύει έναν σκληρό ήρωα . Αν το σάλι του ήταν συχνά μαζί του, και αν δεν μπορούσε, τότε ηττήθηκε . Ένας άντρας είδε τον Αμπού Μπανάτ και ήταν ένα τηγάνι σαν να είχε εισέλθει ένας βράχος στο σπίτι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένα γενναίο αγόρι γεννιέται σε εσάς . Πρότεινε ότι ήταν ο σύζυγος της κόρης του, ένας διεφθαρμένος άνθρωπος . Ένας άντρας είδε σαν ένα βότσαλο να είχε πέσει στο αυτί του, οπότε το κούνησε με πανικό και βγήκε, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάθεται στους ανθρώπους της καινοτομίας και άκουσε μια σκληρή λέξη που ήρθε στο αυτί του . Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει ένα άτομο με μια πέτρα με σφεντόνα, ο τοξότης καλεί στον στόχο σε ένα θέμα αλήθειας στην σκληρότητα της καρδιάς . Και ειπώθηκε ότι αυτός που το είδε ήταν σαν να του έριχναν πέτρες γυναίκες, ότι δούλεψαν με μαγεία ….

…Αν ο ιμάμης είδε ότι περπατούσε, τότε κάποιοι από τους συνηθισμένους ανθρώπους τον χαιρέτησαν και περπατούσε στο αυτί του. Πέθανε ξαφνικά, όταν είπε ότι ο Σαντάντ Μπιν Άαντ, όταν περπατούσε στον παράδεισο που είχε πάρει, ο Βασιλιάς του Θανάτου τον συνάντησε με τη μορφή ηβικής, οπότε τον εμπιστεύτηκε στο αυτί του και έκλεισε την ψυχή του ….