…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

Τα οράματά του για τους ψεύτες Musaylimah και Al-Ansi σχετικά με την εξουσία του Nafi` bin Jubair σχετικά με την εξουσία του Ibn Abbas – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Musaylimah ο ψεύτης ήρθε την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ας ευλογεί ο Θεός Του και του δώσω την ειρήνη, οπότε είπε ότι αν ο Μωάμεθ μου έβαλε το ζήτημα μετά από αυτόν, τον ακολούθησα και το παρουσίασα στα ανθρώπινα όντα πολλών από τους ανθρώπους του, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν. Ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit Ibn Qais bin Shammas – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου ένα κομμάτι χαρτί – έως ότου στάθηκε στον Musaylimah μεταξύ των συντρόφων του και είπε : ( Εάν με ρωτούσατε για αυτό το κομμάτι, δεν θα να το δώσει σε σας και δεν θα υπερβαίνει την εντολή του Θεού μέσα σου, και αν κατάφερα να σας διαταράξουν, και σας βλέπω στην οποία έδειξε αυτό που είδα και αυτό αποδεικνύεται απαντάει σας εκ μέρους μου ) στη συνέχεια στράφηκε μακριά από αυτόν ο Ιμπν Αμπάς – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο – και ρώτησα για τα λόγια του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ( Βλέπετε στο οποίο δείξατε ό , τι είδα ) και μου είπε ο Αμπού Χουαρά ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε ( Ενώ κοιμόμουν, είδα στο χέρι μου δύο βραχιόλια χρυσού, η Vohemena θα ήθελε ο Voouhy να ονειρεύεται ότι οι ψεύτες του Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma βγαίνουν μετά από μένα, μια τύφλωση και άλλα Musaylimah . που διηγείται ο κατώφλι του Bukhari Obeid bin Abdullah bin, είπε : Έχουμε ακούσει ότι ο ψεύτης της Musaylimah έδωσε στην πόλη κατεβεί στο κορίτσι, ο Harith Dar ήταν ένα κορίτσι bin Harith κάτω από τον Kraiz – και είναι η μητέρα του Abdullah bin Aamer – έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν να προσευχηθεί ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit bin Ο Qais bin Shammas – ο οποίος ονομάζεται ιεροκήρυκας του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ένα μπαρ στάθηκε πάνω του και αυτός του μίλησε. Ο Musaylama του είπε : Εάν το επιθυμείτε, ας είμαστε ανάμεσα σε εσάς και το θέμα, τότε το βάλατε για εμάς μετά, τότε ο Προφήτης είπε ότι ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ( Εάν μου ρωτήσατε αυτήν τη ράβδο, τι έδωσα εσύ, και θα σε έβλεπα στην οποία το έδειξα αυτό που είδα, και αυτός ο Thabit bin Qais θα σας απαντήσει εκ μέρους μου ), τότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, απέρριψαν. Ubayd Αλλάχ Αμπντουλάχ, δήλωσε : Ρώτησα Αμπντουλάχ μπιν Αμπάς για το όραμα του αγγελιοφόρου του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του το οποίο ανέφερε ανέφερε Ιμπν Αμπάς – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί τους – μου είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, της ειρήνης πρέπει να είπε : ενώ κοιμάμαι Oreet, έβαλε στα χέρια μου ο Swaran πήγε Vfezathma και ο Lthma μου έδωσε την άδεια Venfajthma Aftara Voolthma ψεύτες να βγουν έξω, είπε οι υπηρέτες του Θεού : ένας – Ansi, ο οποίος σκοτώθηκε Fayrouz στην Υεμένη και ο άλλος Musaylimah ο ψεύτης ….

…Όσο για τον δράστη : Ένας φίλος, σύντροφος ή μισθωτός υπάλληλος, και ο ώμος του είναι γυναίκα, και οι ώμοι του είναι το στολίδι, η ομορφιά και η απερισκεψία του, οπότε αυτό που είδε σε αυτά μια κατάσταση ή ένα γεγονός, είναι με αυτά . Και ειπώθηκε ότι αν οι αναμονές ήταν χοντρές και καλές σε σάρκα, αυτό έδειχνε ανδρεία και δύναμη στη δουλειά, και έδειχνε στους κρατούμενους το χρονικό διάστημα στη φυλακή, ώστε να αντέξουν το βάρος των αλυσίδων τους . Εάν βλέπει κάτι λάθος μαζί του, τότε δείχνει την ασθένεια ή τον θάνατο των αδελφών, επειδή εκείνοι που είναι δεσμευμένοι είναι αδέλφια . Και ένας άντρας είδε σαν να ήθελε να δει έναν από τους ώμους του και δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό, οπότε πρότεινε ότι ήταν τυφλός, αυτό είναι καθήκον, γιατί δεν μπορούσε να δει τον ώμο στην πλευρά του ενός ματιού . Όσο για το δεξί χέρι, είναι ένας λόγος για τη σύνταξη, τα χρήματα και τη φιλανθρωπία του άνδρα, και το μήκος του χεριού στην ερμηνεία του κυβερνήτη είναι νικηφόρο, ο έμπορος έχει κέρδος και ο έμπορος είναι καταλαβαίνω . Λέγεται ότι το μήκος και η δύναμη των χεριών του ιμάμη δείχνει τη δύναμη των βοηθών του και την αύξηση της ζωής του, και το όραμά του για τα οστά τους είναι αύξηση των χρημάτων του . Αν είδε σαν να είχαν γίνει μαρμάρινα, θα επέτεινε ευτυχώς τη ζωή του . Λέγεται ότι τα δύο χέρια είναι σωστά στην ερμηνεία και η καλοσύνη τους δείχνει καλή υποδοχή και προσφορά, και ειπώθηκε ότι το δεξί χέρι δείχνει τους συγγενείς των ανδρών και το αριστερό ταπεινώνει τις γυναίκες τους και αν βλέπει σαν έχασε ένα από τα χέρια του, αυτό δείχνει την απώλεια ορισμένων συγγενών του λόγω απουσίας ή θανάτου . Αν έβλεπε σαν να είχε βάλει το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και να το έβγαζε με φως, τότε θα αποκτούσε γνώση αν ήταν από την οικογένειά του, ή κέρδος αν ήταν έμπορος . Και αν βγει έξω και έχει φωτιά . Επειδή επιτυγχάνει δύναμη, υπερηφάνεια και υπερηφάνεια για το θέμα του, το οποίο παίρνει, και αν το πάρει και έχει νερό, τότε είναι χρήματα . Όσο για το επιπλέον χέρι : με τα δύο χέρια, είναι μια αύξηση της κατάστασης και της δύναμης, και υποδηλώνει ένα παιδί ή την άφιξη ενός απούσα, ή έναν αδερφό που γεννήθηκε σε αυτόν . Εάν βλέπει ότι είναι αριστερόχειρος, τότε είναι πιο δύσκολος . Αν έβλεπε ότι δούλευε με το αριστερό του χέρι με δική του προσπάθεια, τελικά θα είχε την ανάγκη του . Η επέκταση των χεριών υποδηλώνει γενναιοδωρία, και αν βλέπει σαν να περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από το θέμα του από κάποιους συγγενείς του και αν βλέπει σαν να βλέπει με τα χέρια του όπως κάνει με τα μάτια του , τότε αγγίζει πολύ με εκείνους που του απαγορεύονται . Και όποιος βλέπει σαν το δεξί του χέρι να είναι ο λόγος του καλός, η ζωή του θα βελτιωθεί . Αν έβλεπε ότι ο Βορράς του μίλησε καλά, τότε ευχαρίστησε τους συγγενείς του, και αν του μίλησαν ή κάποιον από αυτούς με επίπληξη, αυτό δείχνει την κακή του πράξη . Αν είδε ότι το δεξί του χέρι ήταν φτιαγμένο από χρυσό, τότε ο σύντροφος ή η σύζυγός του πέθανε . Και όποιος επιθυμεί το χέρι του, το χέρι της εξουσίας του θα μετατραπεί, γιατί θα αποκτήσει εξουσία, και ό, τι συνέβη στα χέρια του από αυτήν την αρχή, όσον αφορά τη δικαιοσύνη ή την αδικία . Αν είδε ότι είχε δύο φτερά, γεννήθηκαν δύο γιοι ….

…Εάν βλέπει ότι καταπιεί σιδερένια καρφιά : ή ένα δόντι, ένα αγκάθι ή μια πέτρα, ή το στεγνώνει με την τραχύτητα και τη διαπερατότητά του στο λαιμό του, εκτός από φαγητό και ποτό, τότε θα υποστεί θυμό όσο είναι δύσκολο και τραχύ στο λαιμό του, και είναι υπομονετικός μαζί του όσο μπορεί να το αντέξει . Και αν αυτό που κατάπιε από την ουσία του φαγητού ή του ποτού ήταν τόσο τραχύ στο λαιμό του, τότε η ερμηνεία του είναι ότι η ζωή, τα προς το ζην και τα κέρδη του τον καθιστούν δύσκολο, στο βαθμό που . Ομοίως, εάν η ζήτηση είναι τόσο πικρία, αλατότητα και οξύτητα, ή ζέστη και κρύο, ώστε να αποφύγει να αφήσει το λαιμό του, τότε αυτό οφείλεται σε έλλειψη στη ζωή του και στα μέσα διαβίωσής του, και αν βλέπει ότι δεν έχει ένα γλυκό γάλα, ή κάτι γλυκό, τότε είναι καλή ζωή, ζώντας, χαμηλώνοντας και αφήνοντας, εκτός από το ότι είναι κάτι απαράδεκτο στην ερμηνευτική, όπως σύκα, μαύρη αρκούδα και κίτρινο καρπούζι, και μίσους σπόροι στην ερμηνευτική, τα όσπρια, τα χουμ και τη σάχανα , έτσι η ερμηνεία αυτού είναι μια ανησυχία και δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι το λιοντάρι τον έχει δαγκώσει ή έχει πάρει τα νύχια του από το σώμα του έτσι ώστε να τον τραυματίσει, τότε ερμηνεύεται από την εμφάνιση βλάβης, και είπε ο Ισμαήλ Μπιν Αλ Άσχαθ, όποιος βλέπει ότι το λιοντάρι έχει αγκαλιάσει τον ερμηνεύει πλησιάζοντας τον Σουλτάνο ….

…Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Ημερομηνίες : Αφηγήθηκε ότι ο Ομάρ το είδε σαν να είχε φάει ημερομηνίες, και το ανέφερε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και είπε : Αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και οι τύποι ημερομηνιών είναι πολλές και οι ημερομηνίες για όσους το βλέπουν, υποδηλώνουν βροχή . Και για εκείνους που το τρώνε, θα του δοθεί μια καθαρή γενική διαβίωση, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ανάγνωση του Κορανίου, και ειπώθηκε ότι οι ημερομηνίες δείχνουν ότι τα χρήματα εξοικονομήθηκαν . Το όραμα της απερίσκεπτης διατροφής είναι για τους ντάμι . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει μια καλή και χρήσιμη λέξη . Και όποιος το βλέπει σαν να θάβει ημερομηνίες, αποθηκεύει χρήματα ή παίρνει χρήματα από μερικά από τα χρηματοκιβώτια . Και όποιος βλέπει σαν να κόβει μια ημερομηνία και διακρίνει τις προθέσεις του από αυτήν, τότε θα έχει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πράγματι, ο Θεός δημιουργεί αγάπη και τους σπόρους . » Το όραμα του φαγητού ημερομηνίες με πίσσα είναι απόδειξη των μυστικών διαζυγίου μιας γυναίκας . Όσον αφορά τη διασπορά των ημερομηνιών, είναι μια ταξιδιωτική τέχνη . Και ο πράκτορας των ημερομηνιών, Γκάνιμα . Και όποιος βλέπει σαν να προέρχεται από έναν φοίνικα στις μέρες του, θα παντρευτεί μια αξιοσέβαστη, πλούσια και ευλογημένη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι χτυπά χρήματα από ευγενείς ανθρώπους χωρίς να κουράζεται, ή από τα κτήματά του, και ειπώθηκε ότι χτυπά μια χρήσιμη γνώση με την οποία εργάζεται . Εάν δεν έχει έρθει ο χρόνος, τότε ακούει μια σημαία και δεν λειτουργεί με αυτήν . Αν είδε σαν να είχε πάρει έναν φοίνικα με μαύρα σταφύλια, τότε η γυναίκα του γεννά έναν γιο ενός μαύρου ιδιοκτήτη . Αν έβλεπε σαν να είχε μαζέψει από μια ξηρή και υγρή παλάμη, τότε μαθαίνει από έναν ανήθικο άνθρωπο μια επιστήμη που θα τον ωφελήσει . Και αν ο ονειροπόλος ήταν στενοχωρημένος, θα έπαιρνε ανακούφιση, για αυτό που είπε ο Παντοδύναμος στην ιστορία της Μαρίας : « Και θα σας κοροϊδέψω με τον κορμό μιας παλάμης .» Λέγεται ότι οι ημερομηνίες διάσπαρτα dirham δεν παραμένουν . Και όποιος βλέπει ότι οι ημερομηνίες συλλέγονται γι ‘αυτόν, τότε τα χρήματα συγκεντρώνονται γι’ αυτόν από άντρες με κινδύνους . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες και είπε : Χτυπήσατε σαράντα μπαστούνια . Τότε τον είδε λίγο αργότερα και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες στην πόρτα του Σουλτάνου . Είπε : Επηρεάζει σαράντα χιλιάδες dirham . Ο άντρας είπε : διέσχισα τα οράματά μου αυτή τη φορά σε αντίθεση με αυτό που έκανα την πρώτη φορά . Είπε : Επειδή μου είπες το όραμά σου την πρώτη φορά, και τα δέντρα στέγνωσαν, και τα κατάφερες τη χρονιά, και αυτή τη φορά ήρθες σε μένα με ζωή στα δέντρα . Το θέμα ήταν και οι δύο φορές αυτό που πέρασε . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Είδα ότι ένας άντρας ήρθε σε μένα και μου ταΐζει ένα κομμάτι από ημερομηνίες, οπότε πήγα ξένος και αν βγήκε ένας πυρήνας, τον έγραψα . Τότε μου έδωσα ένα δεύτερο κορδόνι, και αν ένας πυρήνας, το έριξα . Τότε μου έδωσα μια τρίτη σύνοδο κορυφής, και αν ένας πυρήνας Vlvztha . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, να το διασχίσω . Είπε : διασχίστε το . Είπε : Μια εταιρεία στέλνεται και κερδίζουν και χαιρετούν και μολύνουν έναν άνδρα . Τότε στάλθηκε μια παρέα, και είπε τρεις φορές, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Ο Anas bin Malik είδε σε ένα όνειρο σαν να τρώει ένα μυστικό ο Ibn Omar, οπότε του έγραψε ότι σας είδα να τρώτε κρυφά, και αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και ειπώθηκε ότι ένας γυμνός άντρας είδε τα καλάθια να πέφτουν από τα στομάχια των χοίρων, καθώς τα έσπρωξε και τα έφερε στο σπίτι του . Ρώτησε λοιπόν αυτόν που το εξέφρασε και το διέσχισε με λάφυρα από τα χρήματα των απίστων. Σύντομα, οι Ρωμαίοι βγήκαν και η νίκη ήταν για τους Μουσουλμάνους, και αυτό που πέρασε ήρθε σε αυτόν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είδε σαν να ρουφάει ραντεβού και να την δίνει στον γείτονά της και να την πιπιλίζει, οπότε είπε : Αυτή η γυναίκα μοιράζεται μια καλή χάρη μαζί του, οπότε πλένει το ρούχο του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα έναν καταρράκτη στο χέρι μου και είχα ημερομηνίες σε αυτό, και το κεφάλι και το πρόσωπό μου ήταν βυθισμένα σε αυτό, και το έφαγα και είπε : Πόσο ξινό είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είστε ένας άνθρωπος που έχει επιδοθεί να κερδίσει χρήματα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των απαγορευμένων. Η ασφάλεια ήταν επιτρεπτή, αλλά ξέρω ότι απαγορεύεται . Ήταν έτσι . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει την κληρονομιά του συζύγου της και είναι διαζευγμένη από αυτόν ….

…** Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, των εισβολέων της θάλασσας .. Ένα από το όραμα που έχει εκπληρωθεί είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, οι θαλάσσιοι εισβολείς που εισέβαλαν στην Κύπρο την εποχή του Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και όσοι εισέβαλαν στους Ρωμαίους την εποχή του Μουουάγια – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -. Με την εξουσία του Ισαάκ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Τάλχα, στην εξουσία του Ανασ Μπιν Μαλίκ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, πήγε στο Κουμπά, θα μπεί Ο Umm Haram bint Melhan και τον ταΐζει, και η Umm Haram βρισκόταν υπό τη λατρεία του Ibn al-Samit, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ίσως οι προσευχές του Θεού, την εισήλθαν. Μια μέρα, τον τάιζε και κάθισε με το κεφάλι του, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας . Εκείνη είπε : Έτσι είπα : Τι σας κάνει να γελάτε, αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Άνθρωποι από το έθνος μου πρόσφεραν στους κατακτητές του για χάρη του Θεού να οδηγούν την οικογένεια των βασιλιάδων της θάλασσας ή είπε : Όπως οι βασιλιάδες της οικογένειας ) ο Ισαάκ αμφέβαλε, έτσι είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, Προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ένα από αυτά, την κάλεσε, έπειτα έβαλε το κεφάλι του κάτω και κοιμήθηκε, μετά ξύπνησα γέλασα και είπα : Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Οι άνθρωποι από το έθνος μου μου πρόσφεραν επιδρομείς για χάρη του Θεού ως βασιλιάδες της οικογένειας ή σαν βασιλιάδες της οικογένειας. ) Όπως είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ανάμεσά τους. Είπε : ( Είστε ένας από τους πρώτους ) Εκείνος είπε : εγώ οδήγησα τη θάλασσα κατά τη στιγμή της Mu’awiyah Έπεσε από το ποδήλατό της, όταν βγήκε από τη θάλασσα και χάθηκαν . Πλεονέκτημα :::: Η Umm Haram bint Milhan είναι η αδερφή του Umm Salim και είναι η θεία του Anas bin Malik . Al-Bukhari μεταφραστεί αυτό το χαντίθ λέγοντας : ( κεφάλαιο του οράματος της ημέρας ) Ο ίδιος είπε : Ibn Αούν, δήλωσε στην αρχή του Ibn Sirin : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας. Ο Al-Hafiz Ibn Hajar ανέφερε σχετικά με την εξουσία του Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani ότι είπε : Δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ του οράματος της ημέρας και της νύχτας και του οράματος των γυναικών και των ανδρών . Και με την εξουσία του Zaid bin Aslam, με την εξουσία του Ataa bin Yasar, ότι μια γυναίκα που του μίλησε είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και μετά ξύπνησα γέλια και είπε : Με γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Όχι, αλλά από μερικούς από το έθνος μου που αναδεικνύουν επιδρομείς στην θάλασσα σαν βασιλιάδες στην οικογένεια. ) Εκείνη είπε : Τότε αποκοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε το γέλιο έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, κάνει να γελάτε σε μένα? Είπε : « Όχι, αλλά από ανθρώπους του έθνους μου που βγάζουν εισβολείς στη θάλασσα, και επιστρέφουν μερικούς των οποίων τα λάφυρα συγχωρούνται. » Είπα : Θα προσευχόμαστε στον Θεό να μου κάνει από αυτά, έτσι κάλεσε γι ‘αυτήν. Μου είπε : Ο Ata bin Yassar μου είπε, είπε : Την είδα ανάμεσα στους εισβολείς που ο al-Mundhir ibn al-Zubayr εισέβαλε στη γη της Ρουμ, και ήταν μαζί μας και πέθανε σε μια γη Ρουμ ….

…Και όποιος είδε ότι το χέρι του ήταν κομμένο και το έχασε, πέθανε ο αδελφός του, ο σύντροφός του, ο φίλος ή ο υπάλληλός του, ή αυτό που είχε διακοπεί μεταξύ τους όσον αφορά τη συνέχεια και την αποξένωση και την αποξένωση από αυτόν, και ίσως να κόψει τον όρκο σε όρκο θα ορκίζονταν ότι ήθελε να κόψει το δικαίωμα ενός ατόμου και ίσως έκοβε ένα έργο ή κάτι άλλο από τα προς το ζην του ή θα έκοβε το έλεός του και ειπώθηκε αν ο δει ο λαός της δικαιοσύνης είναι σίγουρα για αιμομιξία ή ζήτημα του είναι ειλικρινή πίστη, και μου είπαν το όραμα κομμένες στο χέρι ή να χρεωθεί με την κλοπή ενός κλέφτη στο στίχο « και τον κλέφτη και τον κλέφτη » στίχο ….

Χέρι Αν δείτε όμορφα χέρια στο όνειρό σας, τότε θα απολαύσετε μια εξαιρετική προνομιακή θέση και θα ανεβείτε γρήγορα στο επάγγελμά σας, αλλά τα άσχημα και παραμορφωμένα χέρια δείχνουν φτώχεια και απογοητεύσεις . Εάν δείτε αίμα πάνω του, αυτό υποδηλώνει άδικη κριτική και εξοστρακισμό από τα μέλη της οικογένειάς σας . Εάν έχετε ένα τραυματισμένο χέρι, κάποιος θα καταφέρει να φτάσει σε αυτό που δυσκολεύεστε να φτάσετε . Εάν δείτε ένα χέρι χωρισμένο, αυτό σημαίνει μια μοναχική ζωή, που σημαίνει ότι οι άνθρωποι δεν θα καταλάβουν τις απόψεις και τα συναισθήματά σας . Εάν κάψετε τα χέρια σας, θα ξεπεράσετε τα λογικά όρια στον αγώνα σας για τον πλούτο και τη φήμη και θα τα χάσετε σε αυτό . Αν δείτε τα χέρια σας καλυμμένα με μαλλιά, αυτό δείχνει ότι δεν θα γίνετε καθιερωμένο στοιχείο και ηγέτης στον κύκλο σας . Εάν δείτε τα χέρια σας να είναι τεράστια, αυτό δείχνει ταχεία πρόοδο στις υποθέσεις σας . Εάν τα δείτε μικρότερα από αυτά, ελπίζεται το αντίθετο . Εάν δείτε τα χέρια σας να βάφονται, αυτό υποδηλώνει ότι θα ζηλεύεστε και θα έχετε άδικο στους άλλους . Εάν πλένετε τα χέρια σας, θα συμμετέχετε σε έναν εορτασμό χαράς . Εάν μια γυναίκα θαυμάσει τα χέρια της σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει ότι θα κερδίσει και θα διατηρήσει τον ειλικρινές σεβασμό από τον άνδρα που δείχνετε στους άλλους . Αλλά αν θαυμάσετε τα χέρια των άλλων, θα είστε ο στόχος των ιδιοτροπιών ενός ζηλότυπου άνδρα . Εάν ένας άντρας κρατά τα χέρια της, θα τραβηχτεί σε απαγορευμένους συντρόφους . Εάν αφήσει τους άλλους να φιλήσουν τα χέρια της, θα επιθυμούσε ένα κουτσομπολιό απασχολημένο με τη φήμη της. Εάν χειριστεί τη φωτιά χωρίς να κάψει τα χέρια της, θα ανέβει σε μια υψηλή θέση και μια θέση διοίκησης . Εάν ονειρεύεστε ότι τα χέρια σας είναι δεσμευμένα, αυτό σημαίνει ότι θα μπείτε σε δυσκολίες και με την απελευθέρωσή τους θα αναγκάσετε τους άλλους να υποβάλουν τις παραγγελίες σας ….

…Ένιωσα ότι πέταξε έξω από το χέρι του και παρέμεινε σπάγκο ή φτερά ή κάτι από τη μηχανή στο χέρι του, αυτός ερμηνεύεται ) την οργή του βασιλιά της τον ίδιο και ληστεύουν τη χάρη του και την απέλασή του και αργότερα στο χέρι του, κάτι που λίγοι των χρημάτων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του, και κάποιος το σβήνει, τότε δείχνει ότι κάποιος ζηλεύει από αυτό που είναι μέσα του ( χάρη ) . Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα αναμμένο κερί στο χέρι του και την έλλειψη του φωτός του, τότε δείχνει την έλλειψη της χάρης και της κατάστασής του . Και όποιος βλέπει στο χέρι του ένα κερί που δεν είναι αναμμένο, τότε δείχνει ότι έχει συμβεί κάτι λίγο ….

…Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

Και όποιος βλέπει ότι κλαδεύει τα νύχια του με το συνηθισμένο κλάδεμα, τότε είναι η απομάκρυνση της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας, και εάν ξεπερνά το συνηθισμένο, τότε είναι αδυναμία και έλλειψη ικανότητας, και όποιος βλέπει ότι χτυπά τα νύχια του δόντια, τότε διαπράττει μια δυσάρεστη υπόθεση

…Και ο al-Kirmani είπε: Όποιος είδε έναν αετό που τον μετέφερε και πέταξε κοντά του στον ουρανό, τότε ερμηνεύεται από ένα μακρύ ταξίδι και από αυτό το ταξίδι αποκτά χάρη, τιμή, βαθμό και μεγάλα χρήματα, και χαλάει χρέος, και αν πέσει, τότε πέφτει από την τάξη του, και αν δεν επιστρέψει, τότε πεθαίνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, και αν επιστρέψει από τον ουρανό στη γη καθώς ανέβηκε, θα ερμηνεύσει με την τιμή ενός σουλτάνου κατά τη διάρκεια τα ταξίδια του, και αν δεν είχε τα προσόντα, τότε κέρδισε τιμή από τους συγγενείς του, και οι αετοί αν ήταν χωρίς νύχια, τότε ερμηνεύονται από τους αγγέλους επειδή οι φορείς του θρόνου είναι στην εικόνα ενός αετού ….

…Zakat : Σε ένα όνειρο, είναι ένας από τους πλούσιους, επειδή τα χρήματά του είναι καρποφόρα και η αριστερά του αυξάνεται, εκτός αν οφείλει χρέος ή έχει προκαταβολή, τότε το αντισταθμίζει και το πληρώνει στα οφειλόμενα . Εάν ο οφειλέτης είναι νεκρός ή δίκαιος, τότε πέτυχε με τον Θεό και η μνήμη του αυξήθηκε και πλήρωσε το zakat για το έργο του, τι γίνεται λοιπόν αν προσεύχεται με την επίδραση αυτού ή ενθύμησης του Θεού, τότε εάν δίνει άδεια για αυτό σε μια άλλη εποχή εκτός από τη διάρκεια του Χατζ, τότε ίσως θα καταθέσει και θα πληρώσει zakat ; Αν αυτό συμβαίνει κατά τους μήνες του Χατζ, τότε κάνει Χάτζ, Θεός . Και αν ένας φτωχός βλέπει ότι, αν ξυρίσει το κεφάλι του, κόψει το μουστάκι του, μαζέψει τις μασχάλες του, κόψει τα νύχια του ή ξυρίσει τα ηβικά του μαλλιά, εκτός αν έχει αφαιρεθεί από ρούχα ή πλυθεί με νερό ή το κάνει σε ένα τζαμί , ή προσεύχεται μετά από αυτό, τότε βγαίνει από την κατάστασή του και μετανοεί από τις αμαρτίες του και σηκώνεται για αυτόν και πετυχαίνει με προφανή προσευχή ή μάρτυρα ….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Ένα χέρι που βλέπει ένα ακρωτηριασμένο χέρι σε ένα όνειρο σημαίνει χωρισμό ή διαζύγιο . Θα υπάρξει αμοιβαία δυσαρέσκεια μεταξύ των συζύγων και της συζύγου . Είναι ένα όνειρο με δυσοίωνο νόημα . Προσέξτε για ηλεκτρονικό ψάρεμα και απάτη ….

…Αν έβλεπε σαν να είχε πάρει το χέρι του, τότε τα χρήματα θα έπεφταν στο χέρι του από ένα απελπιστικό πρόσωπο ….

…Είναι σε ένα όνειρο ένα κάλυμμα και ένα κάλυμμα . Και η μελάγχρωση στα γένια είναι απόδειξη υποκρισίας και ανεντιμότητας . Και η κατάθλιψη αυτού που αξίζει τον εαυτό του προσποιείται ότι είναι ευλογίες και εξαναγκάζει τους εχθρούς, και αποδείξεις ασφάλειας από τον φόβο, και για εκείνους που δεν τον ταιριάζουν, αποδείξεις αγωνίας και ταλαιπωρίας, χρέη και εγκατάλειψη αγαπημένων . Και η απόφαση για τη χρώση του κεφαλιού της γυναίκας είναι η ίδια με τον κανόνα της χρώσης των μαλλιών της γενειάδας . Και το σκοτεινό των γκρίζων μαλλιών είναι δύναμη, βαρβαρότητα και κύρος, και αν δει ότι το έβαψε με χέννα, τότε είναι σουντά σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη . Αν κουνήσει το κεφάλι του χωρίς τη γενειάδα του, κρύβει τα χρήματα του αφεντικού του . Αν τους πρόδωσε όλους, τότε κρύβει τη φτώχεια του και ζητάει ένα πρόσωπο μεταξύ των ανθρώπων . Εάν πριν από την ποίηση η χρωστική ουσία, είναι καλλωπισμένη με ικανοποίηση και στη συνέχεια αποκαλύπτεται . Αν έβλεπε ότι ήταν βαμμένο με χέννα, και πριν από τη μελάγχρωση, τότε είναι ανίδεος άνθρωπος, αλλά μετανοεί και απομακρύνεται από το λάθος του . Και αν ένας άνθρωπος δει ότι τα δάχτυλά του έχουν χρωματιστεί με χέννα, τότε αυξάνει τον έπαινο, και αν δει την παλάμη του να ξυρίζεται, θα κερδίσει ευδαιμονία στα μέσα διαβίωσής του, τότε βλέπει ότι το δεξί του χέρι έχει πεταχτεί, τότε σκοτώνει ένας άντρας. Από τα χρήματά του ή από τα κέρδη του . Εάν βλέπει ότι τα χέρια του είναι χαραγμένα με χέννα, τότε προσπαθεί ένα κόλπο από το σπίτι λόγω αναγκαιότητας ή έλλειψης κέρδους, και ο εχθρός του τον προσβάλλει, και ίσως είναι σχεδόν διάσημος για την απόκτηση των χεριών του, και επιτυγχάνει ταπείνωση . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι το χέρι της είναι χαραγμένο, τότε εξαπατά το στολίδι της σε ένα θέμα που είναι αλήθεια, και αν η χαρακτική είναι από χρυσό, τότε είναι ένα ευγενικά εξαγορασμένο τέχνασμα . Και αν η επιγραφή είναι από πηλό, τότε είναι έπαινος στον Θεό Παντοδύναμο, και αν βλέπει ότι έπεσε με χέννα, τότε ο σύζυγός της είναι καλός σε αυτό, και αν βλέπει ότι το έχει εφαρμόσει και δεν αποδέχεται το χρωστική ουσία, τότε ο σύζυγός της δεν δείχνει την αγάπη της . Αν δει ότι τα χέρια της είναι χαραγμένα μεταξύ τους, τότε θα μολυνθεί με τα παιδιά της . Εάν το χέρι ενός ανθρώπου είναι χαραγμένο με χρυσό, εξαπατά και τα χρήματα του ή τα προς το ζην του χάνονται σε αυτό . Εάν μια γυναίκα δει ότι το χέρι της είναι χυμένο με χρυσό, τότε πληρώνει τα χρήματά της στον άντρα της, ώστε να μπορεί να το φάει και να λάβει από τον άντρα της χαρά, δύναμη και κατάσταση . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ξυρίστηκαν, και τα είχε χαράξει, τότε θα χτύπησε την οικογένειά του, και αν το είδε μια γυναίκα, θα τραυματίστηκε από τον σύζυγό της . Το κουμπαρά είναι μια ζοφερή ζωή . Και όποιος πεθάνει το χέρι του σε ένα σφάγιο, θα επιτύχει την ηρεμία . Και όποιος βλέπει τα χέρια του να είναι χρωματισμένα έχει παραβλέψει την καταστροφή του τι είναι στο χέρι του . Και όποιος βλέπει μια χρωστική στο χέρι του με ένα τεντωμένο πανί, νικήθηκε στη διαμάχη και είναι ανίκανος για τον εχθρό του . Και η μελάγχρωση είναι μια διακόσμηση και χαρά για γυναίκες και άνδρες, εκτός αν ξεπερνούν τα συνηθισμένα . Και ο αποχρωματισμός υποδηλώνει απόκρυψη πράξεων και υπακοής, απόκρυψη της φτώχειας από τα μάτια των ανθρώπων, και ίσως υποδηλώνει υποκρισία και υποκρισία εάν βαφεί σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους . Και τα φτερά των χεριών και των ποδιών στολίζουν το σπίτι του, τους σκλάβους του, και τα χρήματά του, με τρόπο που δεν είναι κατάλληλος για αυτόν να φορέσει μετάξι και χρυσό για τα παιδιά, και για τις γυναίκες είναι ευχαρίστηση, καλά ρούχα και χαρά, γιατί είναι ένα από τα στολίδια τους στο γάμο . Και η αιμοσφαιρίνη μπορεί να βρίσκεται στα χέρια και τα πόδια, όπως η δράση των γυναικών. Φοβόταν πολύ τα χρήματά του ή τον σύντροφό του, μέχρι την αιμοσφαιρίνη . Και όποιος βλέπει ότι είναι βαμμένο χωρίς χέννα, αυτό που μισεί θα συμβεί σε αυτόν . Το μαυρίσματος των μαλλιών υποδηλώνει την ατυχία και τη διαφθορά της επιχείρησης, επειδή λέγεται : Το πρώτο που θα μαυριστεί είναι ο Φαραώ ….

…Εάν σε ένα όνειρο υπάρχει απάντηση υπακοής, αυτό δείχνει μια δύναμη που τον συνοδεύει στο Χασίμ, γιατί ο Μπαζζί είναι ικανός να ξεπεράσει το πουλί . Εάν δει ότι ζητάει καμουφλάζ, θα πάρει έναν θανατηφόρο στρατό από τους ελίτ Άραβες στρατιώτες . Ο Al-Bazi είναι ένας άνθρωπος με γόητρο, αρρενωπότητα και τιμή, και όποιος τον πάρει θα έχει έναν γιο . Και αν ήταν από τους λαούς του εμιράτου, θα αποκτήσει εξουσία . Εάν πέταξε από το χέρι του και άφησε το πόδι του, η κατοχή του θα φύγει και η ανάμνηση θα παρέμενε, και αν παρέμεινε κάτι από τα φτερά στο χέρι του, κάτι του βασιλιά θα παρέμενε στο χέρι του . Και ο μπαζάς σκότωσε το θάνατο των βασιλιάδων, και το κρέας τους έφαγε ο Σουλτάνος . Και όποιος είδε ένα Bazzi στο χέρι του και ήταν ένας από τους γιους των βασιλέων, έφτασε στην εξουσία, ακόμα κι αν ήταν χυδαίος, κέρδισε την προεδρία και σκέφτηκε επαίνους μεταξύ των ανθρώπων . Εάν ο Αλ Μπαζί σκοτώσει στο σπίτι του, θα νικηθεί ως κλέφτης . Αν είδε μια καμήλα που προσγειώθηκε σε μια περιοχή, οι κλέφτες την εισήγαγαν με τον αριθμό τους, και αν είδε ότι μια καρακάξα βγήκε από το κάθισμά του, συνόδευε έναν άντρα που έτρωγε το απαγορευμένο, ή είχε καταφύγει στο σπίτι του . Και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει κλέφτες που κόβουν ανοιχτά, και ο Αλ-Μπαζί υποδηλώνει δόξα και δύναμη, νίκη επί εχθρών, επίτευξη ελπίδων και στολισμών παιδιών και συζύγων, των Mamelukes και των παλλακίδων, τα πολύτιμα χρήματα και την υγεία, την απελευθέρωση των ανησυχιών , την υγεία των ματιών και την αφθονία των ταξιδιών . Ίσως δείχνει θάνατο για να κερδίσει ζωές, και δείχνει φυλάκιση, περιορισμούς και δυστυχία στο εστιατόριο και το ποτό . Και όποιος βλέπει ότι το buzzi έχει φύγει από αυτόν, τότε η δύναμή του εξαφανίζεται από αυτόν, και αν παραμείνει στο χέρι του το νήμα του, ή κάτι από τα φτερά του, τότε η δύναμή του έχει φύγει και τα χρήματα παραμένουν στο χέρι του όσο και ό, τι μένει στο χέρι του από το buzzi, και όποιος βλέπει ότι έχει αγοράσει καρακάξα για να κυνηγήσει μαζί του, τότε θα είναι στη δουλειά, και θα σταλεί σε αυτό. Εργαζόμενοι για τους οποίους δίνονται χρήματα . Και ειπώθηκε : Ο θάνατος της καρακάξας δείχνει την καταστροφή των καταπιεστών ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι δεμένο στο λαιμό του, αυτό δείχνει την αθλιότητα του Παντοδύναμου λέγοντας, ~ Μην κάνετε το χέρι σας δεμένο στο λαιμό σας .~…