…Ποιος είναι ο λόγος που τόσες πολλές εκφράσεις παροτρύνουν να γνωρίζουν τα ονόματα εκείνων που ανταποκρίνονται στο όραμα; Αυτή είναι μια σημαντική ερώτηση, και έχει να κάνει και με τον ερωτητή. Επειδή ορισμένοι από τους ερωτηθέντες μπορεί να ντρέπονται όταν ρωτούν για ονόματα και δεν ξέρω γιατί αυτή η αμηχανία και το ζήτημα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα όνειρο; Όσον αφορά τον λόγο, ο λόγος για την ερώτηση από τους εκφραστές σχετίζεται με τη σχέση της απάντησης στην έκφραση, καθώς τα ονόματα έχουν σχέση και επηρεάζουν αρνητικά ή θετικά με την έκφραση του οράματος, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί ο Θεός προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, του άρεσε η αισιοδοξία σχετικά με τη σημασία ορισμένων ονομάτων στην πραγματικότητα, αλλά διέταξε να αλλάξουν κάποια ονόματα σε άλλα με καλύτερο νόημα και νόημα, και αυτό αναφέρθηκε από αυθεντικούς τρόπους από αυτόν, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει Του ειρήνη, και από την άποψη της έκφρασης, αυτός, η ειρήνη και οι ευλογίες είναι πάνω του, ανέφεραν μια αδύναμη αλυσίδα αφήγησης στο Σουντ του Ιμπν Μάχα με την αλυσίδα μετάδοσής του στην εξουσία του Anas ibn Malik είπε : Αυτός , ειρήνη και ευλογίες είναι επάνω του, είπε : ((Τους θεωρούσαν με τα ονόματά τους, και τα έφτιαξαν με το νόημά τους, και το όραμα για τον πρώτο παροδικό )) Ο Ibn Majah το περιέγραψε στο βιβλίο «Το όραμα του οράματος» για το τι όραμα εκφράζει και τι σημαίνει λέγοντας : Θεωρούνται από τα ονόματά τους, δηλαδή αντλούν την ερμηνεία τους από τα ονόματα που αναφέρονται στο όραμα. Κουρασμένος, τότε αρχίζει να κουράζεται, ή βλέπει μια Δύση, τότε θεωρεί τον ανήθικο άνθρωπο να τον ονομάσει στην hadeth και ούτω καθεξής . Τι σημαίνει λέγοντας : (( Kanawha Pkinaha )) , που της έδωσε ένα παράδειγμα εάν μέσω του Tamoha, προέρχεται από το ρητό : Knyt για αυτό και Knut τον αν γράψει για κάποιον άλλο, και αυτό το hadits ανέφερε τον μελετητή Shaykh al – Albaani Το έλεος του Παντοδύναμου Θεού σε έναν αδύναμο Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Και το συμβόλιζε λέγοντας : Αδύνατο, και ο Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq του Sunan Ibn Majah – αφού το έδωσε στον Ibn Majah’s αλυσίδα μετάδοσης, στο Zuaid : Στην αλυσίδα μετάδοσής του είναι ο Yazid ibn Aban al-Raqashi, και είναι αδύναμος, και σε κάθε περίπτωση δεν έχουμε τύχη στη συζήτησή μας για παραδείγματα ορισμένων από τα οράματα που ο Άγιος Προφήτης, μπορεί ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, πέρασε μερικά οράματα, χρησιμοποιώντας την ένδειξη των ονομάτων σε ορισμένα οράματα, η οποία επιβεβαιώνει την ορθότητα της προσέγγισης ορισμένων από τους εκφραστές εάν ρωτούσαν για ονόματα μερικές φορές, και από αυτό το χαντίτ : Ο Anas bin Malik είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : (( I είδα μια νύχτα όταν ο κοιμώμενος βλέπει σαν να είμαι στο σπίτι του Ουκμπά μπιν Ράφι ). Χάσαμε τον Ratab Ibn Tab – έναν άνδρα από τη Madinah – και ανέφερα το κείμενο του Χαντίθ και την αποφοίτησή του στο ( σελ. 50), και εξήγησα ότι ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι σε αυτόν, είναι το πρώτο εμπόδιο για η τιμωρία και ανύψωσε το υψόμετρο , Και είναι από την παραγωγή των ονομάτων όπως είναι μεταξύ ….

…Αν έβλεπε ότι πούλησε ή πήρε ένα ρούχο το χειμώνα, τότε αυτό δείχνει τη φτώχεια και την ανάγκη του για ανθρώπους . Είπε ότι ο επικεφαλής ιματισμού του Αμπού Σαΐντ, ο επικεφαλής του άνδρα, ήταν πιθανότατα η τέχνη του που το κάνει και τους εξασφάλισε από την έρευνα για τη φτώχεια, στην οποία ένα λάθος στη διαβίωση και τον πλούτο και την επέκταση σε ελευθέρωσή τους και τη ζημιά στη χειμερινή εύνοια ) και τον Αλμπάρτι αν επιγραφή υποδεικνύεται από μια γυναίκα . Είπε Jafar Sadiq ερμηνεύεται Paljarah ή το αγόρι, ό, τι είδε από Zain ή Shin θα γυρίσει σε αυτούς, και η αφαίρεση των ρούχων που περιέρχονται σε θέματα έχει την αίσθηση ότι φοράει κάτι το οποίο είναι ερμηνεύεται πρόστιμο και να επωφεληθούν αν είναι από βαμβάκι, ένα καθαρό και ευρύχωρο και αν Dd έτσι Vtobeirh εναντίον του και αν είναι από Silk και τίποτα δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό και τον πωλητή του, γιατί επιλέγει αυτόν τον κόσμο πέρα ​​από το μέλλον του . Ο Abu Sa’eed είπε ότι η ψυχρότητα της όρασης του ιεροκήρυκα , είτε είναι λεπτομερής είτε όχι, δείχνουν καλά αφηγημένα ότι ο Abu Bakr, ίσως ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του είπε: Ω Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, είδα χθες ήταν στον πάπυρο, η πετέχια είπε : δύο γιοι Thabr τους . Και το μελάνι είναι ενδεικτικό της χαράς, της ευτυχίας και του κρύου που βρίσκεται δίπλα στην πορεία της έκφρασης, εκτός από το ότι η οικειότητα στον κόσμο είναι καλύτερη από τη θρησκεία, και είναι ερμηνευτικά ισχυρότερη από το μαλλί . Θεωρείται ότι φορώντας Prada ή αναμειγνύεται με βαμβάκι Bharir χωρίς αυτό, ακόμη κι αν είναι χαράμ πλούσιο μετάξι και οι διακοσμήσεις είναι ντυμένες στις αγορές που είναι ευπρόσδεκτες και μόνο σε περιόδους ευχαρίστησης και οιωνών καθώς και αν είναι στο ρόλο εκτός αν είναι ένα είδος διασκέδασης . Και όποιος βλέπει την πρόταση του ενδύματος του ντυμένου ατόμου, ερμηνεύεται στο σύνολό του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καλοκαιρινά ρούχα το χειμώνα, θα αυξήσει το καλό και το όφελος όσο και την αξία αυτού που φοράει . Ένιωσε ότι φοράει ρούχα γυναίκες, αυξάνει τα χρήματα μαζί τους και φοβάται, αλλά οι συνέπειές του είναι τρομερές και επιβιώνουν αν είδαν μια γυναίκα να φοράει ρούχα από τους άντρες, δείχνει καλή και ωφέλιμη . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος είδε ότι φορούσε ρούχα λιγότερο από τα δικά του, τότε δείχνει τη διαφθορά των υποθέσεων του και αν είναι πιο κομψά από τα ρούχα του, τότε δείχνει τη σειρά των υποθέσεων του .~ Και όποιος βλέπει ότι έχει πάνω του τα ρούχα των πρεσβυτέρων, τότε δείχνει το ύψος του θέματος και το ύψος που του αποδίδουν αυτά τα ρούχα αν είναι οικογένεια για αυτό, αλλιώς είναι καλό και ωφέλιμο . Και όποιος βλέπει ότι έχει ρούχα από ρούχα διεφθαρμένων ανθρώπων, θα έχει πολλές αμαρτίες και αφθονίες αμαρτιών . Και όποιος βλέπει ότι φοράει βασιλιάδες, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές, πλησιάζοντας τους, αποκτώντας καλοσύνη, όφελος και κανονικότητα των υποθέσεων του και επιτυγχάνοντας την αξιοπρέπεια και την τιμή . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα επιστημόνων ήταν Καλώς ήλθατε στο Salah το για την επιστήμη και τον φιλανθρωπικό κόσμο και το μέλλον .) Ένιωσε ότι φοράει ρούχα από το μαλλί που ερμηνεύεται ως εξασφάλιση των χρημάτων . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα dhimmis ή Aharbeyen ή κάτι τέτοιο, ή Alrvdh, θα τείνει σε αυτό που είπε τα ρούχα του Jafar Sadiq δεν περιστρέφονται ποτέ σε εννέα πτυχές της θρησκείας και του πλούτου και του κύρους και ωφελούνται και ζουν και εργάζονται υπέρ της δικαιοσύνης από αυτό και διεκδίκησης αποζημίωσης αν είναι δεν είναι αυτό που αρνούνται την έκφραση και αν η γυναίκα είδε ότι η ίδια φορούσε αυτό που αναφέρθηκε από τα ρούχα αξιέπαινη, και την ερμηνεία της την έκανε σωστά με τον σύζυγό της και την ακεραιότητα των υποθέσεων της . Και ο Ντάνιελ είπε ένα όραμα για τα ρούχα του άνδρα: Αν φορέσεις ρούχα, θα ερμηνευτείς με κέρδη, και αν δεις μαύρα ρούχα, τότε ο βασιλιάς έχει καλό και η ενορία είναι σε κίνδυνο . Ο Al-Karmani είπε: ~Όποιος βλέπει ότι φοράει μαύρα ρούχα, θα υποφέρει από πόνο, αγωνία και θλίψη, εκτός αν είναι αυτός που τα φοράει ενώ ξυπνά και γνωρίζει γι ‘αυτά και θα ταλαιπωρηθεί ~. Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας μαύρα ρούχα για όσους φορούσαν τραυματισμούς που μισούσαν και τους είπαν είναι η απόδειξη του θανάτου του ασθενούς, επειδή οι άνθρωποι των καταστροφών φορούν μαύρα ρούχα και ρούχα μηδενική ασθένεια εκτροπής μόνο στο Dibaj ή twinge ή μετάξι, και αυτά τα πράγματα Δεν ισχύει για τις γυναίκες και τους άνδρες της διαφθοράς της θρησκείας . Ο Al-Karmani είπε: Εάν ο ασθενής δει ότι πλένει ένα κίτρινο ένδυμα μέχρι να αφαιρεθεί το κίτρινο του και να εμφανιστεί η λευκότητα, τότε το ένδυμα ερμηνεύεται με ένα σώμα και το κιτρινωπό του μεταφέρεται από την ασθένειά του και την αποχώρησή του από αυτόν . Ένιωσε ότι ο αφοπλισμός ενός κίτρινου φορέματος δεν έτυχε. Ο Σαγκμ δεν τον έβλαψε αυτό που μισεί με το κίτρινο να σκίσει το φόρεμα ή έτσι σε αντίθεση με όλα τα φθαρμένα χρώματα και τα πράσινα ρούχα χαίρονται και ευχαρίστηση και ο Tawfiq Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας ντύνει τα πράσινα γειτονική δύναμη της θρησκείας και αύξηση λατρείας και νεκρή καλή περίπτωση, όταν ο Θεός, που είναι η ενδυμασία των ανθρώπων του Ουρανού, για το ρητό Του, Ελάτε, και φορέστε πράσινα ρούχα από τον Sundus και τον Abraq, και η φθορά της πρασινάδας δείχνει στους ζωντανούς τον τραυματισμό μιας κληρονομιάς, και στους νεκρούς που βγήκε από τον κόσμο ως μάρτυρας . Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος βλέπει ότι φοράει πράσινα ρούχα, ερμηνεύεται με τιμή και τιμή. Όσον αφορά τα λευκά ρούχα, θα ερμηνευτούν ως τα επιθυμητά, ειδικά αν είναι αγνά . ~ Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι τα λευκά ρούχα είναι κατάλληλα για να τα φορέσουν ως θρησκεία και για όσους έχουν συνηθίσει να τα φορούν ενώ ξυπνούν, και για τους ιδιοκτήτες χειροτεχνίας και χειροτεχνίας, πρέπει να το φορούν για αυτούς . Ο Al-Karmani είπε: «Όποιος είδε ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα, δείχνει την καλοσύνη της θρησκείας του και την καλή του κατάσταση. Και οι ανησυχίες του πήγαν στο ρητό του ότι φοράει καθαρά λευκά ρούχα και για τα μπλε ρούχα του είναι καθαρός . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Zarka, η θρησκεία του είναι καλή και τα ρούχα Rouge, μισούσαν τους άντρες μόνο Almlhvh και Plinth κρεβάτι τα ρουζ από αυτά τα πράγματα δείχνουν ευχαρίστηση και ισχύουν για γυναίκες στο Dnaahn που λέγεται ότι φορούσαν κοκκινωπό σόου μάχες. πολύ σοβαρή διαφωνία και του είπαν χαρούμενοι με πανκ Στον κόσμο, όπως αποδεικνύεται από την ιστορία του Qarun, και ειπώθηκε ότι δείχνει μια αφθονία χρημάτων, ενώ εμποδίζει τα δικαιώματα του Θεού σε αυτό . Και όποιος το είδε ότι το φορούσε σε γιορτή ή ομάδα, δεν τον έβλαψε . Είπε ότι ο Kirmani είδε ότι φοράει ρούχα Hamra που ρίχνουν μάχες και διαμάχες, αν και Καλώς ήλθατε στην εντολή που έλαβε ίσως η χαρά του στίχου βγήκε στους ανθρώπους του στο φινίρισμα και ήταν ντυμένος με ρούχα Hamra και λέγεται ότι το όραμα του ρουζ , είτε με ρούχα ή άλλα, δείχνουν καλοσύνη και ίσως το όραμα των ερυσίπελων που φαίνονται στο φόρεμα για την απόλαυση . Και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι καμένα, τότε θα του πάρει επιβλαβείς συνέπειες όσο καίγεται από αυτό, και όποιος βλέπει ότι τα ρούχα του είναι σκισμένα, τότε θα ερμηνεύσει το μυστικό . Θεωρείται ότι φορώντας ρούχα μαλλιού ή μαλλιών ζώων ή μαλλιών ή περίπου. Το σύνολο των χρημάτων αν ήταν μετάξι ή έτσι Fmal haram φόρεμα λιθόστρωτα αποδεικτικά στοιχεία για ανηθικότητα και τα ρούχα βρώμικα, εκτοξεύουν Bgham και θλίψη, και τα φορέματα Alkagd που κατακλύζουν Baelchenaah δεν είναι καλό σε αυτό, και τα φορέματα του δέρματος συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και το όφελος στο βαθμό που του αποδίδεται ότι το δερμάτινο φόρεμα που δεν το ράβετε σε όρους χονδρικής όλων των ποικιλιών δείχνει εντελώς γεμάτο θρησκεία και ίσως αυτό ήταν άλλο ένα παλιό πρόσωπο και τα ρούχα του θησαυρού θα αφαιρέσουν τον Baezz και τον πλούτο . Και όποιος βλέπει ότι φοράει κουτσό φόρεμα, μια γυναίκα θα έρθει στον πρωκτό της . Ο Τζέμπερ είπε ότι ο Μαροκινός εκφράζει την προσήλωσή του στα πράγματα του βαλβιδικού Valbaad εάν είναι καθαρό καινούργιο, το οποίο συνδέεται με τη θρησκεία και τον κόσμο και αν το βρώμικο vintage σφιχτό Vdd έτσι ίσως ο Del βρώμικο στο φόρεμα για την αδυναμία της θρησκείας και του είπαν αν η γυναίκα είδε ότι φορούσε κίτρινο ένδυμα ήταν ο σύζυγός της, όμως εξασθενεί ) Δεν ήταν για εκείνη, οπότε πήρε έναν σύζυγο . Και όποιος βλέπει ότι ανοίγει ένα διπλωμένο ένδυμα, δείχνει ταξίδι, και όποιος βλέπει ότι διπλώνει ένα ανοιχτό ένδυμα, δείχνει την απουσία του ταξιδιού του . Ο Khaled al – Isfahani είπε ότι τα καλύτερα ρούχα και τι ήταν το βαμβάκι αν δεν πρόκειται για μετάξι μεταξοσκώληκα, επειδή είναι καθαρό, είναι καλή θρησκεία και κοσμικά φορέματα αν το μοτίβο, το βαμβάκι ή το μετάξι, κατακλύζουν τα χρήματα του haram και τη διαφθορά της θρησκείας και ανέμελη . Είπε ότι ο Jafar Sadiq νέο φόρεμα λευκός άντρας γυναίκα και γυναίκα και ο βασιλιάς της χάρης και το όφελος ενός ζευγαριού, είδε ότι έβγαλε τη ρόμπα του μαζί του ότι ήταν στο βασιλιά της υπηρεσίας είναι από την υπηρεσία του, αλλά Όχι τόσο καλά όσο λέγεται, και είδε ότι έκοψε τα ρούχα του, ερμήνευσε να πάρει καλά . Και όποιος βλέπει ότι ο κλέφτης απογυμνώνει το ένδυμά του, παρεμβαίνει στην εμφάνιση διαφθοράς μεταξύ των γυναικών . Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το ένδυμα με δύο πλευρές ή δύο χρώματα δείχνει ευγένεια και κηδεμονία για τους ανθρώπους της θρησκείας και του κόσμου, και το νέο ένδυμα είναι καλό για τους πλούσιους και τους φτωχούς . Ένιωσε ότι τα ρούχα magsuot ως νέα Vtmzkt δεν είναι σε θέση να επισκευαστούν, όπως συναρπάζει ακόμη και όσο είναι ζωντανό και το παιδί και η υψηλή αξία των υπαλλήλων της ασθένειας και η ελεύθερη αύξηση χάριτος φορέματα είδος ανανεωμένου χρέους, το φοριέται πάνω από τα ρούχα του έδειξε την έγκριση του μυστικού του Alanath και ίσως η πρόθεση ήταν καλή από τα φαινομενικά και ίσως κέρδισε χρήματα. Το Mdkhora και το μεταξωτό brocade δεν ταιριάζει να φορούν κάλτσες για τους νομικούς, γιατί ο Aaolan το ελάχιστο αίτημά τους και προσκαλούν τους ανθρώπους στην αίρεση και ήταν πιθανότατα ισχύει για μη μελετητές, ερμηνεύουν ότι το έργο απαιτεί παράδεισο και μολύνει με αυτό το πριγκιπάτο δείχνει επίσης γάμους από μια γυναίκα, ειλικρινής ή παχουλός Bjarah Belle ρύθμιση καλεί το πέρασμα στην έκφραση όλων αυτών είναι από την περίπτωση του βλέποντος . Η ρόμπα δηλώνει τα πρόσωπά της . Ο Al-Kirmani είπε: «Ερμηνεύεται για τη δικαιοσύνη στη θρησκεία, για τους διεφθαρμένους ανθρώπους με μαστίγια και για άλλους με λοίμωξη από ευλογιά στο σώμα ». Ο Abu Sa’eed είπε ότι ο ιεροκήρυκας αποκτά κατάσταση πέους που ήταν από την οικογένειά της, ειδικά από τους ανθρώπους του οργώματος και της φύτευσης και του εύφορου έτους για όσους έχουν από την οικογένειά της, μια αυξανόμενη ευχαρίστηση των γυναικών και έδωσε στη Xia χρήματα από το σημείο των Περσών και των ανθρώπων της αποκάλυψης και των τυχερών παιχνιδιών, και μπορεί να συγκεντρώσει μαστίγια . Ένας επιτρεπόμενος που έχει πρόσωπο με συνέπειες, και κανείς δεν κατηγορείται για αυτό, είτε πρόκειται για άντρες είτε για γυναίκες, εκτός εάν κάτι του κατακριτέου τύπου αναμειγνύεται μαζί του . Όσο για το μελάνι, ερμηνεύεται με χάρη, και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από το καλύτερο, ειδικά για τις γυναίκες, και ειπώθηκε ότι το όραμα των ενδυμάτων της γενναιοδωρίας είναι μια θλίψη . Το πριόνι που φορούσε τα δύο ρούχα του Khgayn Mottagtaan το ένα πάνω από το άλλο, υποδηλώνεται από τον θάνατό του και τα σκισμένα ρούχα ερμηνεύουν αδιάφορα τις ανησυχίες τραυματισμού και το σχισμένο περισσότερο ερμηνευμένο αιδοίο και χρησιμεύει ως Alqaba και Duwaji εάν η γυναίκα είδε ότι τα ρούχα της συνήθιζαν να έχουν έλλειψη HTC το νέο φόρεμα τρώει χρήματα halal και τρώει το φόρεμα, είπε ο Σαλμί ότι τα ρούχα του είναι βρεγμένα πάνω του ενώ τα φοράει. Αν ταξιδεύει, δεν ταξιδεύει, και αν σκόπευε κάτι που δεν θα είχε . Και αυτός που βλέπει ότι πουλάει τα ρούχα του είναι καλός για αυτόν και δεν υπάρχει καλό για εκείνον που τα αγοράζει, και αν τους δει ότι τους ωθεί από τον εαυτό του, τότε αυτή είναι η άφεση της φτώχειας του . Και όποιος βλέπει ότι φοράει καινούργια ρούχα μετά το μπάνιο του, τότε αρνείται με την απώλεια της ανησυχίας και της ταλαιπωρίας και απαλλάσσεται από κάτι κακό . Και όποιος βλέπει ότι φοράει απαγορευμένο ένδυμα ή κάτι που αποδίδεται σε γυναίκες, παντρεύεται μια γυναίκα που είναι απαγορευμένη, και για τα κεντημένα ρούχα, φοριούνται από αυτά, νάρκες και ίσως η φήμη των γυναικών είναι σπασμένη . Ένιωσε ότι φοράει γυναικεία ρούχα, έμεινε έγκυος, έρχονται στη γυναίκα, αν και δεν είχε εγκυμοσύνη επηρεάζει βλάβη ή φόβο με τα ίδια χρήματα όσο ο Χνάθα πιθανώς τραυματίστηκε τον χρόνο του και τη ρόμπα, που είναι τοποθετημένη στον ώμο, ερμήνευσε την ανθρώπινη θρησκεία που τον φοράει στη θέση του λαιμού και του λαιμού στη Γραμματεία . Θεωρείται ότι ντύνεται καλά, ο Σαλάχ Ντιντ και η καλή πίστη, και αν δει τον μανδύα που τον βάζει στον ώμο του πηγαδιού, αύξησε το χρέος και η υγεία της θρησκείας δεν είναι καλή σε λεπτό .) Τα ρούχα πλύσης που πρέπει να σχεδιάσει ένιωσε ότι το πλύσιμο των ρούχων του από τη βρωμιά δείχνει την καλοσύνη του και τη σωτηρία του Θλίψης και της θλίψης και της ευημερίας του και το χρέος του θα αποπληρωθεί αν το φοράει, αλλά αν δεν το φοράει, είναι χωρίς αυτό . Ο Al-Karmani είπε: «Το να πλένεις καθαρά ρούχα αν εμφανιστεί βρωμιά από αυτό, τότε είναι διαφθορά στη θρησκεία και διαπράττει αμαρτία ». Ο Abu Saeed Al-Waseer είπε: Το πλύσιμο των ρούχων από τη βρωμιά είναι μετάνοια, το πλύσιμο από το σπέρμα είναι μετάνοια της πορνείας και το πλύσιμο από το αίμα είναι μετάνοια από τη δολοφονία και το πλύσιμο από τη δικαιολογία ως μετάνοια . Ο Jaafar al-Sadiq είπε: Το πλύσιμο των ρούχων με κρύο νερό σημαίνει τέσσερις πτυχές της μετάνοιας, της ευεξίας, της σωτηρίας από τον Asir και της ασφάλειας από το φόβο και το πλύσιμο με ζεστό νερό, θλίψη, θλίψη και ασθένεια . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι πλένει καθαρά ρούχα, είναι μια αύξηση στην ευσέβεια και την ευσέβειά του, και ειπώθηκε ότι αυτό ήταν υπερβολικό επειδή δεν άξιζε να πλυθεί, και άλλοι είπαν, δεν υπάρχει βλάβη σε αυτό και δεν υπάρχει καμία ζημιά σε αυτό ….

…Και αν τον δει να ανεβαίνει στο σπίτι κάποιου άλλου, δηλώνει ότι προτείνει σε μια γυναίκα από τους ανθρώπους αυτού του σπιτιού, και θα γίνει καλός και τυχαίος εξαιτίας της ….

…Ποια είναι η έδρα ενός ατόμου και της μηχανής του, οπότε κέρδισε χρήματα και δούλεψε ένα όφελος, και όποιος είδε ότι είναι κάτι ντροπιαστικό ή στολισμένο, τότε το πέρασε. Όσο για το αρσενικό, είναι παιδί, χρήματα, ανάμνηση και φήμη. Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή περισσότερα αρσενικά, είναι περισσότερο από αυτό. Αν ένα παιδί τον δει αδύναμο και λέω τη δύναμή του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει και τεράστιο, τότε είναι μια αύξηση της δύναμης, των χρημάτων και του γιου του, και όποιος βλέπει αυτό το άτομο ονειρεύεται τη μνήμη του ή τον υποκύπτει, του αποκομίζει όφελος και όποιος βλέπει ότι κάποιος χτυπά τη μνήμη του δεν υπάρχει καλό για αυτόν για τον επιθετικό και όποιος βλέπει ότι η αναφορά του είναι δεμένη, κρύβει μαρτυρία και είδε ότι κάτι βγήκε για την αναφορά του, τότε είναι αγόρι, και αν τον αγαπούσε, το αγόρι ήταν καλό ή μισούμενο, τότε θα το είχε, και όποιος είδε στη χειρουργική επέμβαση μνήμης του, τότε είναι μια λέξη που λέγεται για αυτόν και όποιος είδε ότι είχε περιτομή είναι καλό στη θρησκεία του και όποιος είδε ότι η μνήμη του εξαπλώθηκε και έγινε όρθια, τότε η ανάγκη που ζήτησε εκπληρώθηκε και είπε μερικοί από αυτούς την κίνηση του αρσενικού Και η στύση του δείχνει αύξηση του χρήματος, μεγάλο αριθμό παιδιών, και όποιος πιστεύει ότι είναι όγκος, έτσι το ισοδύναμο είναι αν δεν υπάρχει πόνος σε αυτό…

…Και όποιος πιστεύει ότι το δαχτυλίδι του έχει δύο λοβούς στο πίσω μέρος του χεριού και έναν λοβό από το εσωτερικό, και οι δύο στη διατύπωση και την επιγραφή τους είναι παρόμοιοι, τότε αυτό είναι μια προφανής και εσωτερική εξουσία, και εάν ένας από τους δύο λοβούς έρχεται σε αντίθεση με το άλλο στη διαμόρφωσή του, στη συνέχεια μεταβιβάζεται στον ιδιοκτήτη του ή το φοράει σε δύο πλευρές, γυναίκες και άνδρες έρχονται ή μια γυναίκα έρχεται και από τις δύο πλευρές. ….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

…Και όποιος βλέπει ότι το φεγγάρι έχει δύει ή είναι στο ηλιοβασίλεμα, τότε το θέμα στο οποίο έχει τεθεί έχει γίνει στο τέλος του, και επίσης στην αρχή της νύχτας ή στη μέση ή στο τέλος της νύχτας μπορεί να περάσει από την ύλη ως αρκεί να έχει περάσει από αυτό ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Είναι σπάνιο ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε, είδα δύο μαργαριτάρια στο δωμάτιό μου, ένα από τα οποία είναι μεγαλύτερο από το άλλο, έτσι η αδερφή μου μου ζήτησε να δώσω ένα από τα δύο μαργαριτάρια και της έδωσα το νεότερο . Είπε ότι αν πίστευες στο όραμά σου, μάθατε δύο surah, ένα εκ των οποίων είναι μεγαλύτερο από το άλλο, και η αδερφή σου δίδαξε το σύντομο, είπε, είναι σωστό ….

…Και το φεγγάρι μεταβιβάζεται από τον υπουργό του Σουλτάνου ή του χειριστή του, καθώς και από τα πέντε αστέρια του αυτοκινήτου: Αφροδίτη, Άρη, Ερμή, Δία και Κρόνο. Όποιος βλέπει την καλοσύνη και την προσέλευση, θα έχει δόξα και ανύψωση. Χαιρέτησε, και όποιος το είδε ότι τους μιμείται καθοδηγείται και ερμηνεύεται επίσης σύμφωνα με την επίβλεψη του λαού, και όποιος την είδε να μαζεύεται σε μια κατάσταση ηλιοφάνειας, τότε είναι καλός στην κατάσταση των αξιότιμων ανθρώπων και στη συνάντηση του τις υποθέσεις τους. Το τρώει, γιατί είναι κοροϊδία και πτώση από τον λαό, και όποιος είδε ότι πήρε ένα αστέρι από τον ουρανό, και αν η γυναίκα του ήταν έγκυος, είχε έναν γιο, και όποιος είδε τα αστέρια κτύπησε στο κεφάλι του ή την είδε στο σπίτι του, είχε μια δύναμη και έναν ανελκυστήρα, και όποιος είδε ένα αστέρι που έπεσε στο έδαφος έδειξε ότι ένας σπουδαίος άντρας είχε πέσει από τη θέση του, ακόμα κι αν είχε απουσία, παρευρεθεί σε αυτόν ή έγκυος…

…Το θηλυκό είναι το μέρος του φυτού μαλλιών . Τα δύο θηλυκά μπορεί να αναφέρονται στους συζύγους, τους γονείς ή τα φρύδια στην πόρτα . Ίσως δείχνει τη σακούλα χρημάτων, ή τους κηδεμόνες που δεν ισχύουν να παντρευτούν εκτός από αυτούς . Ίσως οι όρχεις έδειξαν το ρόδι . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν κοπεί, ή ότι δεν τους αρέσει, τότε οι εχθροί του θα κερδίσουν τη νίκη πάνω του όσο έχει αποκτήσει από τους όρχεις του . Και ειπώθηκε : Μόνο αρσενικά γεννιούνται σε αυτόν . Και ειπώθηκε : Κληρονομεί χρήματα από χρήματα αίματος . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του έχουν μεγαλώσει γι ‘αυτόν, θα συντηρηθεί, έτσι ώστε οι εχθροί του να μην φτάσουν άσχημα . Και ειπώθηκε : Υπάρχουν πολλά θηλυκά παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι οι όρχεις του βρίσκονται στα χέρια των εχθρών του, οι εχθροί του θα τον φτάσουν τόσο πολύ . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν γυναίκες συγγενείς, όπως δύο αδελφές, δύο κόρες, δύο συζύγους ή μια μητέρα και θεία, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά είναι ένα ατύχημα σε ένα από αυτά . Αν είδε τους όρχεις του σπασμένους, αν είχε δύο ασθενείς, πέθανε και αν είχε δύο συζύγους, πέθαναν ή τους άφησαν . Οι όρχεις μπορεί να υποδεικνύουν τα χρήματα, και αν τα βλέπει να κόβονται, τότε απαιτείται με χρήματα που του πήρε δύο χιλιάδες ή διακόσια ή δύο δηνάρια, και αν δεν είχε κάτι τέτοιο, ο απόγονος του θα κοπεί μακριά, και η διαβίωσή του δεν ήταν δυνατή, και η ευλογία του Θεού λήφθηκε από αυτόν . Και όποιος βλέπει τον αριστερό όρχι του να εξάγεται από αυτόν, το παιδί του θα πεθάνει, και δεν έχει γεννηθεί κανένα παιδί, και αν δει ότι το έδωσε με καλοσύνη από αυτόν, τότε θα γεννηθεί ένα παιδί σε αυτόν . Και οι όρχεις μπορεί να υποδηλώνουν αναζήτηση και κινήσεις . Ο όρχεις δείχνει τι κοιμάται ένα άτομο από το κρεβάτι του ή το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του . Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει δύο γυναίκες, μπορεί να έχει συλλάβει δίδυμα . Και αν ένας άντρας δει ότι οι όρχεις του έχουν αποκοπεί από μια ασθένεια με νόσο λιονταριού ή αλεπούς, και ίσως διαζύγη τη σύζυγό του, πούλησε τη δούλη του, έχασε τα παιδιά του, χώρισε, τον σάκο του ή την τσάντα του και έχασε χρήματα, και αν ήταν εξωφρενικό, το βάρος του θα σταματούσε ….

…Μας είπε ο Άμπουκ Μπάχμαντ Μπιν Αμπντουλάχ μπιν Κουράισς, είπε ότι μας είπε ο Αλ-Χασάν μπιν Σούφιαν, μας είπε ο Ισαάκ Μπιν Ιμπραήμ μπιν Μουχαλίντ αλ-Χανζάλι, είπε ότι μας είπε ο Γουαχμπ μπιν Τζάριρ, είπε ότι ο πατέρας μου είπε Ο Ισαάκ μας είπε, είπε ότι ο Μωάμεθ μπιν Ιμπραήμ μπιν-Χαράτ αλ-Ταϊμί μου είπε για τον Μωάμεθ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐντ Αλ-Ανσάρι, με την εξουσία του πατέρα του, είπε : Ήρθα στον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη και του είπε τι είδατε από την πρόσκληση προς την προσευχή, και είπε, ότι αυτό το όραμα είναι αλήθεια, σηκωθείτε λοιπόν και ρίξτε το στον Μπιλάλ, γιατί ακούστηκε φωνή από εσάς . Μου είπε έτσι . Είπε: Ο Umar bin al- Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ήρθε όταν άκουσε το κάλεσμα του Bilal να προσεύχεται τραβώντας το ρούχο του και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα αυτό που είδε ο Abdullah bin Zaid . Είπε : Είπε : Δόξα στον Θεό, αυτό είναι αποδεδειγμένο . Και μας είπε ο Αμπού Μπακρ, είπε, μας είπε ο Αλ Χασάν μπιν Σουφιαν . Στην εξουσία του Ismail bin Ubaid al-Harrani στην εξουσία του Muhammad bin Salamah, στην εξουσία του Muhammad bin Ishaq, στην εξουσία του Muhammad bin Ibrahim, στην εξουσία του Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, στην αρχή του ο πατέρας του, ο οποίος είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, χρησιμοποίησε τη σάλπιγγα και διέταξε το κουδούνι, έτσι κοιμήθηκα, και είδα έναν άνδρα πάνω του Δύο πράσινα ρούχα φέρουν ένα κουδούνι. Λοιπόν, Αμπντουλάχ, πουλάτε το κουδούνι, είπε, και τι πρέπει να κάνετε με αυτό; Είπα ότι θα τον καλούσαμε να προσευχηθεί, είπε, δεν θα σας έλεγα τι είναι καλύτερο από αυτό; Είπα ναι . Είπε: «Λέτε ότι ο Θεός είναι υπέροχος». Τότε μου δίδαξε τα λόγια της πρόσκλησης στην προσευχή, μετά ο Χάνιιχ περπατούσε και μου δίδαξε τα λόγια του Ικάμα . Όταν ξύπνησα, ήρθα στον Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και του είπε . Έτσι, ειρήνη σε αυτόν, είπε : Ο αδερφός σου είδε ένα όραμα, οπότε βγήκε με τον Μπαλάλτ στο τζαμί, και το έριξε σε αυτόν, οπότε ας το καλέσει, γιατί κάλεσε μια φωνή από σένα, έτσι πήγα έξω μαζί του, οπότε άρχισα να το παραδίδω και κάλεσα τον Μπιλάλ, τότε ο Ομάρ Ιμπν αλ-Χατάμπ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσε τη φωνή, έτσι βγήκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη , είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχω δει τέτοιο πριόνι . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε . Όποιος είδε ότι έδωσε την πρόσκληση για προσευχή μία ή δύο φορές, και έκανε και έκανε μια υποχρεωτική προσευχή, με την προϋπόθεση για το Χατζ και το Umrah, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Και κάνε τους ανθρώπους να καλέσουν για το Χατζ .» Και επειδή ο Αραφάτ καλείται και κρατείται δύο φορές ….

…Μια γυναίκα ήρθε σε αυτόν και είπε ότι είδα στο δωμάτιό μου δύο μαργαριτάρια, ένα από τα οποία είναι μεγαλύτερο από το άλλο, έτσι η αδερφή μου με ρώτησε ένα από τα δύο μαργαριτάρια, και της έδωσα το νεότερο, και είπε, Αυτό είναι ένα γυναίκα που έχει μάθει δύο surah από το Κοράνι, ένα από αυτά είναι μεγαλύτερο από το άλλο. Η γυναίκα είπε ότι είναι αλήθεια ότι έμαθα την αγελάδα και την οικογένεια του Imran….

Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή Όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα γνωστό μέρος, τότε παρέχει το προσκύνημα. Εάν είναι ένας από τους δίκαιους ανθρώπους, και αν βλέπει ότι καλεί σε άγνωστο μέρος στο οποίο δεν είναι απαραίτητη η πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μακροχρόνια και όχι αξιέπαινη. Η υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει το κάλεσμα στην προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του ή στην έρημο μόνη της, ή καλεί την πρόσκληση για προσευχή, ή στη μέση του σπιτιού του, τότε πεθαίνει ο γιος ή η αδερφή του ή στην οροφή των γειτόνων του, νομίζει ότι σκέφτεται άσχημα για έναν από τους ανθρώπους των γειτόνων του ή την αγορά, όπως δείχνει φτώχεια και πτώχευση, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στους ανθρώπους του νοικοκυριού του, τότε υποδηλώνει την εμφάνιση μιας καταστροφής, και επίσης εάν η γυναίκα βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και όποιος βλέπει ότι αυξάνεται ή μειώνεται στην πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μια συμπεριφορά που δεν είναι σωστή και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή στο μπάνιο είναι ότι είναι ανεπαρκής στη θρησκεία και την κοσμική ζωή του, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε μια εταιρεία ή ένα τροχόσπιτο είναι w αλκίνγκ, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό και είναι αθώοι, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στον μιναρέ, είναι το ύψος ενός τόπου ή στην κορυφή ενός βουνού, τότε μιλά ειλικρινά για το δικαίωμα του μεγαλοπρεπούς πεπρωμένου ή στο mihrab, που δείχνει το ταξίδι και την επιστροφή της ασφάλειας και την άφιξη του επιθυμητού σε μια στέγη, ο λαγνεία λόγω της γυναίκας του, και η τιμωρία του ήταν για τον Khy. Όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση σε έναν λαό μαζί, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι, και όποιος βλέπει ότι ακούει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε είναι τεμπέλης στην προσευχή, και όποιος βλέπει ότι ακούει τον ήχο του iqama, δείχνει επιτυχία για να κάνει καλό, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή και δεν διατηρεί την τακέρ και ευθυμία, τότε θα καταραστεί από έναν εχθρό του και όποιος είδε ένα μουζέν στον ουρανό και οι άνθρωποι τον απάντησαν, οπότε αυτός καλεί τους ανθρώπους σε καλό, οπότε τον απαντούν, και ίσως όλοι που απαντούν μπορεί να εκτελέσει το Χατζ…

…Και ο Jaber al-Maghribi είπε : Όποιος δει το φεγγάρι στο χέρι του ή μαζί του δηλώνει ότι είναι αρραβωνιασμένος με μια γυναίκα, και αν το φεγγάρι είναι μισοφέγγαρο, τότε η γυναίκα θα είναι χωρίς την προέλευση και τη γενεαλογία, και αν το μισό του φεγγαριού είναι σκοτεινό τότε η γυναίκα είναι ένα από τα παιδιά του mawali, και αν είναι πανσέληνος, είναι υψηλότερη από αυτήν στην καταγωγή και τη γενεαλογία. Και αν μια γυναίκα δει αυτό το όραμα, η Baal την αναζητά και η απόφαση για αυτό θα είναι στην έκφραση των παραπάνω ….

…Σελήνη Αν ονειρευόσασταν το φεγγάρι και τα χαρακτηριστικά του ουρανού ήταν φυσιολογικά, αυτό προβλέπει την επιτυχία όσον αφορά το συναίσθημα και τη δράση . Εάν βλέπετε ένα παράξενο φεγγάρι σε ένα όνειρο, αυτό προβλέπει ότι ο χρόνος είναι δυσμενής για ρομαντικές σχέσεις και συμβολίζει προβλήματα και εμπόδια στο οικογενειακό και εργασιακό περιβάλλον ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του δίνει κάτι φαγητό και ποτό και δεν το τρώει, τότε μειώνει τα χρήματά του με το μέτρο του, και ότι τρώει είναι καλό και ωφέλιμο, και αν του δώσει κάτι από τα αγαθά του κόσμος τότε είναι ένα καλό συμβάν και η ελπίδα έχει φτάσει και όποιος δει ένα νεκρό άτομο του δίνει κάτι από τα ρούχα του και το φοράει, τότε θα υπάρξει θλίψη και ασθένεια, και αν δεν το αγγίξει και το αφήσει μέχρι να το πάρει Ο νεκρός και τα ρούχα του, επειδή είναι απόδειξη του ταξιδιού του από τον κόσμο νωρίτερα και ο Ibn Sirin είπε: Όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε δύο πλυμένα ρούχα, τότε έγινε πλούσιος και όποιος είδε ότι ένας νεκρός είχε δανείσει ένδυμα και στη συνέχεια τον ρώτησε, είναι απόδειξη της νομολογίας αυτού του νεκρού ατόμου από την καλοσύνη και όποιος είδε ότι ένας νεκρός έδωσε ένα παλιό ένδυμα δείχνει έλλειψη Ο παρατηρητής, ακόμη και αν το ένδυμα είναι νέο, δείχνει τον πλούτο και την υψηλή του αξία, και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένας νεκρός κάτι από το Κοράνι ή βιβλία νομολογίας και τα παρόμοια, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι έχει συμβεί η συμφιλίωση της υπακοής και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει κάτι στους νεκρούς, τότε είναι απόδειξη ότι αυτό το πράγμα είναι ακριβό και όποιος βλέπει ότι αυτός έχει δώσει κάτι στους νεκρούς Η απάντησή του σε αυτόν, επειδή είναι επιβλαβές και ανεπαρκές, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι οι νεκροί του έδωσαν κάτι από την αγάπη του κόσμου, οπότε είναι καλύτερο για αυτόν από ένα σημείο όπου είναι δεν μετράται, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός τον γνωρίζει στη γνώση, θα έχει καλοσύνη στη θρησκεία του τόσο πολύ, και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί τα ρούχα του και τα φοράει για τους νεκρούς, θα το ακολουθήσει αν ξέρει ότι είναι. από την κατοχή του, και αυτό δεν τον βλάπτει και όλα όσα βλέπει δεν θα το κάνουν. Καθώς το έδωσε σε ένα νεκρό άτομο, τότε δεν είναι στον Μαχμούντ εκτός από δύο περιπτώσεις. Εάν βλέπει ότι έδωσε κάτι στον θείο ή τη θεία του, τότε επηρεάζει μια κληρονομιά και βλέποντας τον θείο και τη θεία με οποιονδήποτε τρόπο ήταν ασφαλές από τη μη ύπαρξη, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός αγοράζει φαγητό, τότε είναι λίγο ύπαρξη, και αν το πουλήσει, θα είναι κατάθλιψη και όποιος βλέπει ότι παρασύρει τους νεκρούς, τότε κηρύττει και επιστρέφει χαμένος από την αυταπάτη τους…

…Όσον αφορά τον ομφαλό : η γυναίκα του άνδρα και η αγαπημένη του είναι μεταξύ των σκλάβων και των καρότων του . Ό, τι είδε στο μυστικό της ασχήμιας, της ομορφιάς ή της κακής του κατάστασης, είναι μέσα τους . Και ειπώθηκε ότι αυτός που έχει δύο γονείς και βλέπει τον ομφαλό του είναι άρρωστος, αυτό υποδηλώνει την ασθένεια των γονέων, και εάν δεν έχει δύο γονείς, αυτό δείχνει τις πατρίδες του στις οποίες γεννήθηκαν . Όσο για τον αποξενωμένο, δείχνει την επιστροφή του ….

…Crossbones Εάν ονειρεύεστε δύο σταυρωμένα κόκαλα, αυτό προβλέπει ότι θα υποφέρετε από τις κακές επιρροές των άλλων, και η επιτυχία θα πάρει μια μορφή αντίθετη με τις υποσχεθείσες δυνατότητες . Εάν δείτε δύο σταυρόνημα σε μια πρόσκληση σε κηδεία, που αποστέλλεται από μια μυστική κοινωνία, τότε αυτό σημαίνει ότι οι περιττοί φόβοι θα ατροφίζονται σε κάποιον και τα γεγονότα θα συμβούν εξωτερικά ενοχλητικά αλλά καλό περιεχόμενο για τον ονειροπόλο . ~Τα δύο σταυρωμένα οστά κάτω από ένα κρανίο είναι συνήθως ένα σύμβολο του κινδύνου θανάτου .~…

…Ένα μείγμα δύο μετάλλων Εάν ονειρεύεστε ένα μείγμα δύο μετάλλων, αυτό δείχνει ότι η εργασία σας θα σας μπερδέψει με τις πολυπλοκότητές της . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ένα μείγμα δύο μετάλλων, τότε αυτό συμβολίζει τη θλίψη και τα προβλήματα που καλύπτουν πλήρως την ευχαρίστηση ….

…Αριθμός 2 2: Μπορεί να δείχνει νίκη επί του εχθρού, επειδή ο Παντοδύναμος λέει (το δεύτερο δύο ) και μπορεί να δείχνει την επιθυμία να προσευχηθούμε σε εκκλησία, επειδή το μικρότερο από την εκκλησία είναι δύο, και μπορεί να δείχνει γάμο με ένα δεύτερο για το ρητό του ( δύο, τρία και ένα τέταρτο )…

…Και όποιος βλέπει τα δύο πανσέληνα ως μάχη δείχνει να πολεμάς δύο βασιλιάδες, ακόμα κι αν δεν είναι γεμάτοι, δείχνει να πολεμάς δύο από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον βασιλιά ….

…Sa’y μεταξύ Al-Safa και Al-Marwah : Είναι το έργο περπατώντας ή στέκοντας . Και ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε γύρισε και έτρεξε, και φώναξε ». Αντίθετα, έστειλε ένα πλήθος στις πόλεις και δεν άφησε τη θέση του, ίσως ήταν μια αναζήτηση μεταξύ δύο φρουρίων και δύο τρυπών, ή μεταξύ δύο σειρών ή δύο μελετητών, ή δύο ορθών ανδρών, ή δύο συζύγων ή κορών, ή μεταξύ δύο αγορές μέσω κλήσεων και μεσιτείας ή μεταξύ δύο βιομηχανιών με ενδιαφέρον και κέρδος ….

…Ακολουθώντας αυτόν τον βασιλιά . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να εισέρχεται σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλιάδων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας τον άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου ήταν σπασμένος μαζί του, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι του πήρε το σπαθί του, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο , όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Εάν ο κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής και εάν η γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται και εάν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του Σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του . Αυτός ο βασιλιάς . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να μπαίνει σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλέων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας το άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου είχε σπάσει από αυτόν, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι το σπαθί του είχε αφαιρεθεί από αυτόν, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ότι ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο, όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Και τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Και αν ένας κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται, και αν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του ….

Βλέποντας τον Θεό Παντοδύναμο Γνωρίστε ότι το όραμα του Παντοδύναμου Θεού δεν είναι συνήθως μόνο για τους αγιαστές και τους αγίους λόγω της αξιοπρέπειας του πάνω του, και μπορεί να πέσει σε άλλους, αλλά σπάνια, αλλά μπορεί να πέσει στον άπιστο, και αυτό δείχνει ότι είναι ευλογημένος, και όποιος βλέπει τον Θεό Παντοδύναμο ως Αυτού Μεγαλειότητά του θα πρέπει να είναι χωρίς να τον παρομοιάζει ή πώς τον κοιτάζει στο μέλλον. Ο Παντοδύναμος του μίλησε και του υποσχέθηκε καλά, γιατί τον συγχωρεί και τον φέρνει πιο κοντά στο έλεός του και του παρέχει επιτρεπόμενο και όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος του μίλησε από πίσω από ένα πέπλο, δείχνει την αύξηση του πλούτου, της χάριτός του, τη δύναμη της θρησκείας του και την πίστη του. Σε μια χώρα ή σε μια χώρα, η δικαιοσύνη περιλαμβάνει αυτό το μέρος και δείχνει τη γονιμότητα των ανθρώπων της. Αν είναι αδίστακτοι, η δυσαρέσκεια τους αντιμετωπίζει, και όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος του δίνει κάτι από τα αγαθά αυτού του κόσμου, τότε δεν θα τον απογοητεύσει, αλλά όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος είναι δυσαρεστημένος μαζί του δείχνει την ανυπακοή του στους γονείς του ή ένας από αυτούς. Το αγόρασε από τον εαυτό του, στη συνέχεια σκοτώνει έναν μάρτυρα, και όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος είναι με τρόπο διαφορετικό από τα χαρακτηριστικά της τελειότητας που έχει περιγράψει, τότε διαπράττει μια άκυρη τάξη αίρεσης ή οτιδήποτε άλλο, και όποιος το βλέπει εκεί είναι ένα πέπλο ανάμεσα σε αυτόν και τον Παντοδύναμο, φοβάται να κάνει μεγάλες αμαρτίες…

…Η αρρώστια ενός πουλιού είναι η απεχθής από τα πουλιά, και το να βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει ανθρώπους που δεν έχουν πλάσματα και άχρηστα σε αυτά . Και βλέποντας αυτόν τον πόνο δείχνει διασκέδαση, παιχνίδι, χαρές, απολαύσεις και νίκη επί των εχθρών . Το να βλέπεις τους ηγέτες του Σουλτανάτου από πουλιά σε ένα όνειρο είναι κακό, στενοχωρημένο και ανόητο . Το να βλέπεις με το οποίο ένα άτομο είναι άνετο είναι απόδειξη συζύγων και παιδιών και το να βλέπεις αυτό που δεν είναι στοργικό με τον άνθρωπο είναι μια απόδειξη για σεξουαλική επαφή με αντίθετα και μη Άραβες . Και βλέποντας τον Αλκασίρ στοιχεία για τέρατα και αέρα . Και βλέποντας την καθυστέρηση, τη δόξα και τη δύναμη, τα οφέλη και τη διατροφή . Το να βλέπεις τι τρώγεται κρέας είναι ένα εύκολο όφελος . Και βλέποντας το αρσενικό του πουλιού είναι αρσενικό, και το θηλυκό είναι γυναίκες . Και οι άγνωστοι άνθρωποι είναι ξένοι και βλέπουν τι είναι καλό και κακό στην ανακούφιση μετά από δυσκολίες ή είναι εύκολο μετά από δυσκολίες . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται τόσο μέρα όσο και νύχτα είναι απόδειξη της τολμηρότητας και της έντασης του αιτήματος . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται τη νύχτα και να μένει κατά τη διάρκεια της ημέρας δείχνει προστασία . Το να βλέπεις τι είναι κακό και χωρίς καλό δείχνει τους εχθρούς . Και ό, τι είναι καλό χωρίς κακό, το όραμά του δείχνει την ασφάλεια από το φόβο και τη νόμιμη διαβίωση . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται στη φωτιά και να μένει τη νύχτα δείχνει την αποχώρηση διαφόρων θέσεων εργασίας και την κατασκοπεία των ειδήσεων . Το να βλέπεις τι δεν έχει αξία στο να ξυπνήσεις αν έχει αξία σε ένα όνειρο υποδηλώνει υποκρισία και καταναλώνει χρήματα παράνομα, και αντίστροφα . Το να βλέπεις τι δεν πετάει όταν πετάει σε ένα όνειρο δείχνει να παραβιάσεις τη διαθήκη και την ανηθικότητα και το αντίστροφο, βλέποντας αυτό που εμφανίζεται σε μια στιγμή χωρίς χρόνο, και αν εμφανίστηκε σε μια πρόωρη στιγμή, ήταν απόδειξη να βάλεις τα πράγματα εκτός τόπου ή διαφορετικά από εχθρούς και παράξενα νέα, και να ερευνήσουμε αυτό που δεν αφορά τους ανθρώπους . Βλέποντας έναν κάτοικο στο νερό είναι άνθρωποι που κερδίζουν χρήματα από αυτό, ή άνθρωποι της ευσέβειας και της αγνότητας, και αυτό είναι ένα γενικό ρητό για τα πουλιά – ένα μέτρο του τι δεν αναφέρεται -….

…Όσον αφορά τα δύο σκυλιά, ερμηνεύονται από έναν ισχυρό, πλούσιο και τολμηρό υπηρέτη που εξάγει χρήματα από τους βασιλιάδες και τους πρεσβύτερους και το μοιράζει μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει στο χέρι του δύο σκυλιά που χάθηκαν από αυτόν δείχνει την απώλεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει συμβόλαιο ταξιαρχίας γι ‘αυτόν, και αν είναι άξιος γι’ αυτόν, τότε έχει δει καλό, και αν δεν αξίζει, τότε έχει φήμη και όποιος βλέπει στο χέρι του μια ταξιαρχία είναι ένας αγρότης που το κρατά. Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε στο χέρι του ένα δόρυ στο οποίο μια ταξιαρχία πέθανε γρήγορα ή πέθανε γιος….

…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε : Όποιος βλέπει ότι έπιασε το φεγγάρι ή το φεγγάρι ήρθε σε αυτόν, δείχνει ότι η γυναίκα του είναι έγκυος και γεννά έναν γιο που είναι κοντά σε έναν βασιλιά ή έναν μελετητή ….

…Και αν βλέπει το φεγγάρι ως αγνό και έχει ανέβει στο σπίτι του, αυτό δείχνει ότι κάτι καλό θα του συμβεί από τον βασιλιά του, ή προτείνει σε μια γυναίκα και αγοράζει τη μητέρα του ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…