Σαύρα Αν ονειρεύεστε σαύρες, αυτό προβλέπει ότι οι εχθροί θα σας επιτεθούν . Εάν σκοτώσετε μια σαύρα, θα ανακτήσετε την χαμένη περιουσία σας ή τη χαμένη φήμη σας, αλλά εάν η σαύρα δραπετεύσει, θα αντιμετωπίσετε αναστάτωση και διαμάχες στην αγάπη και τη δουλειά . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι μια σαύρα σέρνεται στη φούστα της ή το ξύνει, τότε θα έχει πολλή ατυχία και θλίψη . Ο σύζυγός της θα είναι θύμα ασθένειας και ασθένειας, μια χήρα που θα την διαδέξει και η επιχείρησή της θα δυσκολευτεί να βρει ένα λιγοστό προς το ζην ….

…Μια σαύρα είναι σε ένα όνειρο ένας Βεδουίνος Άραβας, εξαπατώντας τους ανθρώπους στα χρήματά τους . Και όποιος το βλέπει αρρωσταίνει . Και ειπώθηκε : Είναι ένας καταραμένος κακός, επειδή μεταμορφώνεται . Η σαύρα είναι ένας μοναχικός άνθρωπος και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει υποψία κέρδους ή άγνοιας γενεαλογίας ….

…Παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα, γιατί ζει για αυτόν μια νεκρή ύλη και τον αναλαμβάνει, ή χτυπά την εξουσία από ένα μέρος που δεν ελπίζει ….

Σαύρα : ένας άντρας μεταμόρφωσης, ένας νομάδας που πολεμά και που τον βλέπεις σε ένα όνειρο είναι μια ασθένεια ….

…Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται μια νεκρή γυναίκα και μπαίνει μαζί της, τότε εκμεταλλεύεται ένα νεκρό ζήτημα που εξαπατά, και είναι σε θέματα όπως και η ομορφιά αυτής της γυναίκας, και αν δεν την εισέβαλε ή δεν την εξαπατούσε , τότε η νίκη του σε αυτό το θέμα είναι χωρίς αυτό που θα είχε εισέλθει ….

…Εάν βλέπει σαν μια νεκρή γυναίκα να είναι ζωντανή, και την παντρευτεί και τη χτύπησε από το νερό της, τότε θα κερδίσει την ανάγκη του, θα της ξοδέψει χρήματα με την καλοσύνη της ψυχής του, και θα λάβει μια επαναλαμβανόμενη εντολή και μια κερδοφόρα επιχείρηση ….

…Αν είδε σαν να είχε παντρευτεί μια νεκρή γυναίκα, και είδε ότι ήταν ζωντανή, μπήκε μαζί της και δεν την άγγιξε, αλλά γύρισε στο σπίτι της και εγκαταστάθηκε, τα οράματά του έδειξαν το θάνατό του, καθώς και το όραμα του τη γυναίκα, συνεχίζοντας την πορεία του άνδρα σε όλα αυτά ….

…Εάν παντρευτεί μια νεκρή γυναίκα, και βλέπει ότι είναι ζωντανή, και τη μετατρέψει στο σπίτι του, τότε κάνει μια πράξη που μετανιώνει, και εάν συνουδεύει μαζί της και λεκιάζει το νερό της . Εκφράζει τη λύπη του για το γεγονός ότι έχασε μια ψευδαίσθηση και επαινεί το αποτέλεσμα του και θα αποκτήσει ένα καλό όσο υπέφερε από το νερό του στο τέλος της υπόθεσης ….

…Και όποιος είδε ότι είχε σεξουαλική επαφή με τη γυναίκα του και ότι ήταν νεκρή, δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια άγνωστη νεκρή γυναίκα, θα είναι επιθυμητό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με μια γνωστή νεκρή γυναίκα, τότε θα επιτύχει καλό και θα επιτύχει αυτό που ελπίζει από ένα σημείο όπου δεν μετράται, και αν ο νεκρός είναι γνωστός άντρας, τότε η καλοσύνη θα επιτευχθεί για αυτό άνθρωπος, φιλανθρωπία, ανταμοιβή και φιλανθρωπία από τον θεατή, και αν ο νεκρός ήταν ένας άγνωστος άνθρωπος που δεν τον γνώριζε, τότε είναι νίκη και νίκη επί των εχθρών ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με μια νεκρή γυναίκα με ένα χαράμ, τότε θα έχει θλίψη και αγωνία ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάνει σεξ με τη νεκρή γυναίκα του, δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

…Και όποιος είδε ότι μια νεκρή θάλασσα στάθηκε ανάμεσα σε αυτόν και τον δρόμο, και αν ταξίδευε τότε θα έκοβε τον δρόμο, και ίσως εμποδίστηκε από τον Σουλτάνο ή ως θεά ….

Και όποιος βλέπει τον Προφήτη, εάν είναι σε κίνδυνο, η ανησυχία ή το χρέος του έχει φύγει, ο Θεός θα ξοδέψει το χρέος του, ή ποιος είναι ηττημένος, η νίκη, ή φυλακίζεται, ή απελευθερώνεται, ή ένας άνθρωπος που απελευθερώνεται ή απουσιάζει, επιστρέφει στους ανθρώπους που είναι ασφαλείς ή αφερέγγυοι, που είναι πλούσιοι στον Θεό ή άρρωστοι, μπορεί ο Θεός να τον θεραπεύσει. Υπάρχει μια επιδημία σε αυτήν, και αν κάποιος τον δει σε θυμό, τότε είναι δράστης ή δράστης του κακού, και αν τον δει θαμμένο σε ένα μέρος, τότε η οικογένειά του δεν είναι η χρονιά του και αν τον δει σε έναν τόπο πολέμου ή αγωνίας ή υψηλών τιμών, τότε η οικογένειά του θα υποστηρίξει και θα απομακρύνει από αυτά όσα είναι μέσα του και όποιος βλέπει ότι τον ακολουθεί και στέκεται πίσω του ακολουθεί τη Σουντά του. Ο Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, να διαφωνήσει μαζί του ή να του υψώσει τη φωνή του, γιατί αυτή είναι αίρεση που έχει επιφέρει στη θρησκεία και τη Σούντα . ( Βλέποντας τους Προφήτες, ειρήνη σε αυτούς )…

…Η αρρώστια ενός πουλιού είναι η απεχθής από τα πουλιά, και το να βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει ανθρώπους που δεν έχουν πλάσματα και άχρηστα σε αυτά . Και βλέποντας αυτόν τον πόνο δείχνει διασκέδαση, παιχνίδι, χαρές, απολαύσεις και νίκη επί των εχθρών . Το να βλέπεις τους ηγέτες του Σουλτανάτου από πουλιά σε ένα όνειρο είναι κακό, στενοχωρημένο και ανόητο . Το να βλέπεις με το οποίο ένα άτομο είναι άνετο είναι απόδειξη συζύγων και παιδιών και το να βλέπεις αυτό που δεν είναι στοργικό με τον άνθρωπο είναι μια απόδειξη για σεξουαλική επαφή με αντίθετα και μη Άραβες . Και βλέποντας τον Αλκασίρ στοιχεία για τέρατα και αέρα . Και βλέποντας την καθυστέρηση, τη δόξα και τη δύναμη, τα οφέλη και τη διατροφή . Το να βλέπεις τι τρώγεται κρέας είναι ένα εύκολο όφελος . Και βλέποντας το αρσενικό του πουλιού είναι αρσενικό, και το θηλυκό είναι γυναίκες . Και οι άγνωστοι άνθρωποι είναι ξένοι και βλέπουν τι είναι καλό και κακό στην ανακούφιση μετά από δυσκολίες ή είναι εύκολο μετά από δυσκολίες . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται τόσο μέρα όσο και νύχτα είναι απόδειξη της τολμηρότητας και της έντασης του αιτήματος . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται τη νύχτα και να μένει κατά τη διάρκεια της ημέρας δείχνει προστασία . Το να βλέπεις τι είναι κακό και χωρίς καλό δείχνει τους εχθρούς . Και ό, τι είναι καλό χωρίς κακό, το όραμά του δείχνει την ασφάλεια από το φόβο και τη νόμιμη διαβίωση . Το να βλέπεις τι εμφανίζεται στη φωτιά και να μένει τη νύχτα δείχνει την αποχώρηση διαφόρων θέσεων εργασίας και την κατασκοπεία των ειδήσεων . Το να βλέπεις τι δεν έχει αξία στο να ξυπνήσεις αν έχει αξία σε ένα όνειρο υποδηλώνει υποκρισία και καταναλώνει χρήματα παράνομα, και αντίστροφα . Το να βλέπεις τι δεν πετάει όταν πετάει σε ένα όνειρο δείχνει να παραβιάσεις τη διαθήκη και την ανηθικότητα και το αντίστροφο, βλέποντας αυτό που εμφανίζεται σε μια στιγμή χωρίς χρόνο, και αν εμφανίστηκε σε μια πρόωρη στιγμή, ήταν απόδειξη να βάλεις τα πράγματα εκτός τόπου ή διαφορετικά από εχθρούς και παράξενα νέα, και να ερευνήσουμε αυτό που δεν αφορά τους ανθρώπους . Βλέποντας έναν κάτοικο στο νερό είναι άνθρωποι που κερδίζουν χρήματα από αυτό, ή άνθρωποι της ευσέβειας και της αγνότητας, και αυτό είναι ένα γενικό ρητό για τα πουλιά – ένα μέτρο του τι δεν αναφέρεται -….

Όσον αφορά την εγκυμοσύνη, είναι για μια γυναίκα αύξηση των χρημάτων, και ένας άντρας έχει θλίψη, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις την εγκυμοσύνη είναι απόδειξη χάριτος και χρήματος, είτε οραματιστής είναι άντρας είτε γυναίκα, και βλέπεις ένα αγόρι που έχει δεν έχει φτάσει στην εφηβεία ότι είναι έγκυος θα μεταδοθεί στον πατέρα του, και βλέποντας ένα κορίτσι που είναι για τη μητέρα της, και όποιος πιστεύει ότι η γυναίκα του είναι έγκυος, ελπίζει για κάτι από την άποψη αυτού του κόσμου και είπε μερικούς από αυτούς και Η εγκυμοσύνη ισχύει για άνδρες και γυναίκες σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο είναι έγκυος, τότε είναι καλό και ευεργετικό, ειδικά αν το είδος του αγαπάται

…Λέγεται ότι βλέποντας τον ουρανό είναι ένα ταξίδι και η απουσία, και ειπώθηκε ότι η βροχή είναι επειδή οι Άραβες που ονομάζεται βροχής ουρανό, και φώναζαν ποίηση γι ‘αυτό : Αν ο ουρανός κατεβαίνει στην γη ενός λαού … εμείς αναλάβει τη φροντίδα του ακόμη και αν είναι θυμωμένοι…

Βλέποντας το Κοράνι . Όσο για το να δεις το Κοράνι, ερμηνεύεται από τον βασιλιά και τον δικαστή, και όποιος το βασίζεται με γνώση και σοφία. Όποιος βλέπει ότι το Κοράνι δεν είναι, έχει καεί ή πλυθεί, τότε ένας βασιλιάς, ένας δικαστής ή ένας μελετητής πεθαίνει. Και αν ο Σουλτάνος ​​βλέπει ότι το γράφει, τότε εμφανίζεται γνώση και δικαιοσύνη, και αν ένας έμπορος δει ότι το γράφει, κερδίζει χρήματα και όποιος βλέπει ότι διαβάζει το Κοράνι στο Κοράνι ή κοιτάζει σε αυτό δείχνει τη διάδοση της γνώσης, της σοφίας και της δικαιοσύνης του στη δημιουργία, και μπορεί να πάρει κληρονομιά και όποιος δει ότι αγόρασε ένα Κοράνι θα συμφωνήσει με αυτό στη θρησκεία και όποιος το είδε ότι έκαψε ένα αντίγραφο του Κοράνι, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του και την έλλειψη νου του. Και όποιος είδε ότι πούλησε ένα αντίγραφο στερήθηκε τη γνώση και ήταν περιφρόνητος και ταπεινωμένος. Και όποιος είδε ότι έτρωγε τα χαρτιά του Κορανίου, τότε θα απαγγέλθηκε πολύ. Ζει λίγο, ή ο δικαστής το βλέπει, τότε δωροδοκείται στην κρίση του, και όποιος βλέπει ότι σκίζει τα χαρτιά του, θα είναι τεμπέλης στην προσευχή του. Συνεργάτης και όποιος είδε ότι άνοιξε το Κοράνι δεν βρίσκει γραφή σε αυτό, επειδή δεν υπάρχει καλό σε αυτό και μπορεί να θέλει κάποιος άλλος να αντιγράψει ένα αντίγραφο για αυτόν και ίσως κάποιος άλλος ξέρει αν είναι από την οικογένειά του και που βλέπει ότι δέχτηκε ένα αντίγραφο του Κορανίου, τότε κάνει καλό. Και αν βλέπει ότι κλίνει πάνω του ή το βάζει κάτω από το κεφάλι του, εάν είναι ένας από τους καλούς ανθρώπους που αντιτίθεται σε αυτό και αν όχι, δεσμεύει ό, τι δεν επιτρέπεται για αυτόν και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι του έχει έχει χαθεί, τότε ξεχνάει τη γνώση και το Κοράνι, και όποιος βλέπει ότι έχει συλλάβει ένα Κοράνι, τότε ακολουθεί μια εντολή ή αναλαμβάνει μια εμπιστοσύνη και είναι κομιστής του Κορανίου και ειπώθηκε ότι ο Το Κοράνιο σώθηκε, ασφάλεια και συντήρηση. Κακό και κακό, και όποιος βλέπει ότι το Mushaf πέφτει από το χέρι του ή το έχει πάρει, και αν έχει δουλειά, τότε είναι απομονωμένο από αυτό, και αν δεν είναι, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι βάζει το Κοράνι πίσω από την πλάτη του και μετά γίνεται καινοτόμος…

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

Βλέποντας τη γη ) και όποιος βλέπει ότι κατέχει μια γνωστή γη, τότε χτυπά μια γυναίκα της οποίας ο κίνδυνος για τις γυναίκες είναι ίσος με την ικανότητα της γης και αν η γη είναι άγνωστη, τότε θα χτυπήσει έναν κόσμο όσο η γη και η ικανότητά της, και η γη μπορεί να είναι μητέρα ή σύζυγος. Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια ευρεία γη που δεν γνωρίζει, τότε ταξιδεύει γρήγορα και όποιος βλέπει ότι χτυπά Εάν είναι άρρωστος, πεθάνει ή πλούσιος, είναι φτωχός και αν δει ότι τρώει από τη γη , τότε χτυπά χρήματα τόσο πολύ, και όποιος βλέπει ότι η γη την έχει καταπιεί, ταξιδεύει, και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια αγορά της αγοράς διαπραγματεύεται σε αυτό, κάνει μια καλή πράξη ότι ο Θεός θα τον ανταμείψει γιατί και όποιος βλέπει ότι η αγορά είναι γεμάτη ανθρώπους, τότε ξοδεύει τα υπάρχοντά της και πολλούς από τους ιδιοκτήτες της, και αν το βλέπει άδειο ή κλειστό τότε είναι αντίθετο με αυτό και όποιος βλέπει ότι κάθισε στο κατάστημά του θα ωφεληθεί καλά και όποιος βλέπει ότι το μαγαζί του έχει καταστραφεί, αν έχει ένα άρρωστο άτομο πεθάνει διαφορετικά δεν θα είναι σε θέση να τον παραγγείλει και η αγορά του έληξε…

Βλέποντας τον Al-Madaen όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια άγνωστη πόλη και δεν το γνωρίζει, τότε αυτό είναι ένα σημάδι των δίκαιων, και μπορεί να έχει λάβει αυτό που ζήτησε. Εάν είναι γνωστό και το ξύπνημά του έχει εισέλθει, πρέπει να του επιστραφεί. Ίσως ήταν ασφαλές από τον φόβο. Είναι καλύτερο από αυτό χωρίς φράχτη, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τους αφήνω, και όποιος βλέπει ότι φεύγει από μια πόλη, φοβάται…

Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή Όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα γνωστό μέρος, τότε παρέχει το προσκύνημα. Εάν είναι ένας από τους δίκαιους ανθρώπους, και αν βλέπει ότι καλεί σε άγνωστο μέρος στο οποίο δεν είναι απαραίτητη η πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μακροχρόνια και όχι αξιέπαινη. Η υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει το κάλεσμα στην προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του ή στην έρημο μόνη της, ή καλεί την πρόσκληση για προσευχή, ή στη μέση του σπιτιού του, τότε πεθαίνει ο γιος ή η αδερφή του ή στην οροφή των γειτόνων του, νομίζει ότι σκέφτεται άσχημα για έναν από τους ανθρώπους των γειτόνων του ή την αγορά, όπως δείχνει φτώχεια και πτώχευση, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στους ανθρώπους του νοικοκυριού του, τότε υποδηλώνει την εμφάνιση μιας καταστροφής, και επίσης εάν η γυναίκα βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και όποιος βλέπει ότι αυξάνεται ή μειώνεται στην πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μια συμπεριφορά που δεν είναι σωστή και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή στο μπάνιο είναι ότι είναι ανεπαρκής στη θρησκεία και την κοσμική ζωή του, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε μια εταιρεία ή ένα τροχόσπιτο είναι w αλκίνγκ, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό και είναι αθώοι, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στον μιναρέ, είναι το ύψος ενός τόπου ή στην κορυφή ενός βουνού, τότε μιλά ειλικρινά για το δικαίωμα του μεγαλοπρεπούς πεπρωμένου ή στο mihrab, που δείχνει το ταξίδι και την επιστροφή της ασφάλειας και την άφιξη του επιθυμητού σε μια στέγη, ο λαγνεία λόγω της γυναίκας του, και η τιμωρία του ήταν για τον Khy. Όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση σε έναν λαό μαζί, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι, και όποιος βλέπει ότι ακούει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε είναι τεμπέλης στην προσευχή, και όποιος βλέπει ότι ακούει τον ήχο του iqama, δείχνει επιτυχία για να κάνει καλό, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή και δεν διατηρεί την τακέρ και ευθυμία, τότε θα καταραστεί από έναν εχθρό του και όποιος είδε ένα μουζέν στον ουρανό και οι άνθρωποι τον απάντησαν, οπότε αυτός καλεί τους ανθρώπους σε καλό, οπότε τον απαντούν, και ίσως όλοι που απαντούν μπορεί να εκτελέσει το Χατζ…

…Και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του δίνει κάτι φαγητό και ποτό και δεν το τρώει, τότε μειώνει τα χρήματά του με το μέτρο του, και ότι τρώει είναι καλό και ωφέλιμο, και αν του δώσει κάτι από τα αγαθά του κόσμος τότε είναι ένα καλό συμβάν και η ελπίδα έχει φτάσει και όποιος δει ένα νεκρό άτομο του δίνει κάτι από τα ρούχα του και το φοράει, τότε θα υπάρξει θλίψη και ασθένεια, και αν δεν το αγγίξει και το αφήσει μέχρι να το πάρει Ο νεκρός και τα ρούχα του, επειδή είναι απόδειξη του ταξιδιού του από τον κόσμο νωρίτερα και ο Ibn Sirin είπε: Όποιος είδε ότι ένας νεκρός του έδωσε δύο πλυμένα ρούχα, τότε έγινε πλούσιος και όποιος είδε ότι ένας νεκρός είχε δανείσει ένδυμα και στη συνέχεια τον ρώτησε, είναι απόδειξη της νομολογίας αυτού του νεκρού ατόμου από την καλοσύνη και όποιος είδε ότι ένας νεκρός έδωσε ένα παλιό ένδυμα δείχνει έλλειψη Ο παρατηρητής, ακόμη και αν το ένδυμα είναι νέο, δείχνει τον πλούτο και την υψηλή του αξία, και όποιος βλέπει ότι του έδωσε ένας νεκρός κάτι από το Κοράνι ή βιβλία νομολογίας και τα παρόμοια, τότε αυτό είναι απόδειξη ότι έχει συμβεί η συμφιλίωση της υπακοής και όποιος βλέπει ότι έχει πουλήσει κάτι στους νεκρούς, τότε είναι απόδειξη ότι αυτό το πράγμα είναι ακριβό και όποιος βλέπει ότι αυτός έχει δώσει κάτι στους νεκρούς Η απάντησή του σε αυτόν, επειδή είναι επιβλαβές και ανεπαρκές, και μερικοί από αυτούς είπαν ότι όποιος είδε ότι οι νεκροί του έδωσαν κάτι από την αγάπη του κόσμου, οπότε είναι καλύτερο για αυτόν από ένα σημείο όπου είναι δεν μετράται, και όποιος βλέπει ότι ο νεκρός τον γνωρίζει στη γνώση, θα έχει καλοσύνη στη θρησκεία του τόσο πολύ, και όποιος πιστεύει ότι αφαιρεί τα ρούχα του και τα φοράει για τους νεκρούς, θα το ακολουθήσει αν ξέρει ότι είναι. από την κατοχή του, και αυτό δεν τον βλάπτει και όλα όσα βλέπει δεν θα το κάνουν. Καθώς το έδωσε σε ένα νεκρό άτομο, τότε δεν είναι στον Μαχμούντ εκτός από δύο περιπτώσεις. Εάν βλέπει ότι έδωσε κάτι στον θείο ή τη θεία του, τότε επηρεάζει μια κληρονομιά και βλέποντας τον θείο και τη θεία με οποιονδήποτε τρόπο ήταν ασφαλές από τη μη ύπαρξη, και όποιος βλέπει ότι ένας νεκρός αγοράζει φαγητό, τότε είναι λίγο ύπαρξη, και αν το πουλήσει, θα είναι κατάθλιψη και όποιος βλέπει ότι παρασύρει τους νεκρούς, τότε κηρύττει και επιστρέφει χαμένος από την αυταπάτη τους…

…Ακολουθώντας αυτόν τον βασιλιά . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να εισέρχεται σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Και όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλιάδων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας τον άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου ήταν σπασμένος μαζί του, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι του πήρε το σπαθί του, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο , όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Εάν ο κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής και εάν η γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται και εάν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του Σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του . Αυτός ο βασιλιάς . Και όποιος βλέπει τη δίκαιη εξουσία να μπαίνει σε ένα μέρος, το έλεος του Παντοδύναμου Θεού καταστέλλει αυτό το μέρος, και αν ο τόπος είναι κάτι που αρνείται την είσοδό του σε εγρήγορση, τότε είναι μια καταστροφή . Όποιος βλέπει ότι διαφέρει από τις πύλες των βασιλέων, θα κερδίσει τη νίκη δίνοντας . Εάν δει ότι έχει μπει σε βασιλιά, θα λάβει τιμή και ευχαρίστηση . Και όποιος είδε ότι αντιμάχεται με έναν βασιλιά, απέκτησε χάρη ενός ματιού, ευχαρίστησης και καλοσύνης, και βλέποντας τους νεκρούς βασιλιάδες να δείχνουν τι άφησαν μετά από αυτούς . Το όραμα του βασιλιά δείχνει τη νίκη επί των εχθρών και την ανηθικότητα . Βλέποντας το άγνωστο σουλτάνο σημαίνει φωτιά, θάλασσα και ύπνο . Αν έβλεπε ότι ο βασιλιάς ήταν σε κακή ποιότητα, αυτό ήταν απόδειξη της κακής διοίκησής του στην ενορία . Ίσως βλέποντας τον βασιλιά να έδειξε το νόμισμα των dirham ή των δηναρίων . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο έναν πρίγκιπα ή σουλτάνα, ίσως μπορεί να επιβλέπει τα συμπτώματα των ανθρώπων . Και όποιος βλέπει ότι αγκαλιάζει τον Σουλτάνο ή χειραψία μαζί του, θα διευθετήσει την κατάστασή του μαζί του . Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με μια σουλτάνα, τότε διαφωνεί με το Κοράνι, επειδή η εξουσία είναι στη γλώσσα του επιχειρήματος . Και αν ο ασθενής δει ότι ένας άγνωστος σουλτάνος ​​στάλθηκε στο αίτημά του, αυτός είναι οι αγγελιοφόροι του αγγέλου του θανάτου, και ο Θεός είναι ο σουλτάνος . Και όποιος είδε ότι ο Σουλτάνος ​​πήρε τις κουκούλες του, θα έπαιρνε τα χρήματά του . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι σε κίνδυνο, τότε είναι αναστατωμένος . Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​είναι τρελός, τότε ανησυχεί . Και όποιος πιστεύει ότι ο Σουλτάνος ​​αποχώρησε από το συμβούλιο του, αυτή είναι η μείωση ή η κατάρρευση της εξουσίας του . Και όποιος είδε ότι ο άμβωνας του σουλτάνου είχε σπάσει από αυτόν, ή ότι δεν ολοκλήρωσε την προσευχή του, ή ότι το σπαθί του είχε αφαιρεθεί από αυτόν, ή το σπίτι του καταστράφηκε, ή ότι ένας ταύρος τον τράβηξε ή ότι καταπατήθηκε από ένα ζώο, όλα αυτά τον αφαίρεσαν από την εξουσία του . Και τα μαύρα ρούχα του Σουλτάνου αύξησαν τη δύναμη, τα λευκά αύξησαν τη λαμπρότητα και την απελευθέρωση της αμαρτίας, τα βαμβακερά ενδύματα την εμφάνιση της ευσέβειας και της σεμνότητας, και τα ρούχα του μαλλιού ήταν άφθονη ευλογία . Και αν ένας κατάσκοπος βλέπει ότι έχει γίνει κυβερνήτης, τότε η κατάστασή του γίνεται εμφανής, και αν μια γυναίκα βλέπει ότι είναι κυβερνήτης, τότε αποκαλύπτεται, και αν είναι άρρωστη, τότε πεθαίνει . Αν δει την τύφλωση του σουλτάνου, θα τον τυφλώσω στα νέα του λαού του ….

Βλέποντας τον Θεό Παντοδύναμο Γνωρίστε ότι το όραμα του Παντοδύναμου Θεού δεν είναι συνήθως μόνο για τους αγιαστές και τους αγίους λόγω της αξιοπρέπειας του πάνω του, και μπορεί να πέσει σε άλλους, αλλά σπάνια, αλλά μπορεί να πέσει στον άπιστο, και αυτό δείχνει ότι είναι ευλογημένος, και όποιος βλέπει τον Θεό Παντοδύναμο ως Αυτού Μεγαλειότητά του θα πρέπει να είναι χωρίς να τον παρομοιάζει ή πώς τον κοιτάζει στο μέλλον. Ο Παντοδύναμος του μίλησε και του υποσχέθηκε καλά, γιατί τον συγχωρεί και τον φέρνει πιο κοντά στο έλεός του και του παρέχει επιτρεπόμενο και όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος του μίλησε από πίσω από ένα πέπλο, δείχνει την αύξηση του πλούτου, της χάριτός του, τη δύναμη της θρησκείας του και την πίστη του. Σε μια χώρα ή σε μια χώρα, η δικαιοσύνη περιλαμβάνει αυτό το μέρος και δείχνει τη γονιμότητα των ανθρώπων της. Αν είναι αδίστακτοι, η δυσαρέσκεια τους αντιμετωπίζει, και όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος του δίνει κάτι από τα αγαθά αυτού του κόσμου, τότε δεν θα τον απογοητεύσει, αλλά όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος είναι δυσαρεστημένος μαζί του δείχνει την ανυπακοή του στους γονείς του ή ένας από αυτούς. Το αγόρασε από τον εαυτό του, στη συνέχεια σκοτώνει έναν μάρτυρα, και όποιος βλέπει ότι ο Παντοδύναμος είναι με τρόπο διαφορετικό από τα χαρακτηριστικά της τελειότητας που έχει περιγράψει, τότε διαπράττει μια άκυρη τάξη αίρεσης ή οτιδήποτε άλλο, και όποιος το βλέπει εκεί είναι ένα πέπλο ανάμεσα σε αυτόν και τον Παντοδύναμο, φοβάται να κάνει μεγάλες αμαρτίες…

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Και αν το δει με διακόσμηση, βαμμένο σε διάφορα χρώματα, δείχνει ότι ο βλέποντας συνοδεύει ηγέτες αρετών και γνώσεων και ξεπερνά τη δύναμή του ….

…Και βλέποντας τη μελάγχρωση στη γενειάδα υποδηλώνει την απόκρυψη των πράξεων και της υπακοής, την κάλυψη της φτώχειας, και μπορεί να υποδηλώνει τεχνητότητα και υποκρισία εάν είναι βαμμένο, σε αντίθεση με τη μελάγχρωση των Μουσουλμάνων, και όποιος βλέπει ότι έχει μελάγχρωση και δεν κρέμεται χρωστική ουσία, τότε καλύπτει από την κατάστασή του ό, τι είναι διάσημο για τους ανθρώπους. Δείχνει την ευφυΐα του στην κατασκευή του…

Και όποιος είδε ότι σταυρώθηκε νεκρός, θα αποδίδονταν σε αυτόν τον κόσμο από διαφθορά στη θρησκεία ….

Εάν βλέπει σαν να βρέθηκε νεκρός, βρίσκει χρήματα ….

Αν είδε τους νεκρούς σαν να τον είχε αγκαλιάσει με αγάπη, η ζωή του θα ήταν μεγάλη . Αν το είδε σαν να τον αγκαλιάζει με συνεχή ή αντιφατική αγκαλιά, τα οράματά του δεν επαινούνται…