Όσον αφορά την εγκυμοσύνη, είναι για μια γυναίκα αύξηση των χρημάτων, και ένας άντρας έχει θλίψη, και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις την εγκυμοσύνη είναι απόδειξη χάριτος και χρήματος, είτε οραματιστής είναι άντρας είτε γυναίκα, και βλέπεις ένα αγόρι που έχει δεν έχει φτάσει στην εφηβεία ότι είναι έγκυος θα μεταδοθεί στον πατέρα του, και βλέποντας ένα κορίτσι που είναι για τη μητέρα της, και όποιος πιστεύει ότι η γυναίκα του είναι έγκυος, ελπίζει για κάτι από την άποψη αυτού του κόσμου και είπε μερικούς από αυτούς και Η εγκυμοσύνη ισχύει για άνδρες και γυναίκες σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο είναι έγκυος, τότε είναι καλό και ευεργετικό, ειδικά αν το είδος του αγαπάται

…Λέγεται ότι βλέποντας τον ουρανό είναι ένα ταξίδι και η απουσία, και ειπώθηκε ότι η βροχή είναι επειδή οι Άραβες που ονομάζεται βροχής ουρανό, και φώναζαν ποίηση γι ‘αυτό : Αν ο ουρανός κατεβαίνει στην γη ενός λαού … εμείς αναλάβει τη φροντίδα του ακόμη και αν είναι θυμωμένοι…

…Και αν το δει με διακόσμηση, βαμμένο σε διάφορα χρώματα, δείχνει ότι ο βλέποντας συνοδεύει ηγέτες αρετών και γνώσεων και ξεπερνά τη δύναμή του ….

…Όσον αφορά τον ομφαλό : η γυναίκα του άνδρα και η αγαπημένη του είναι μεταξύ των σκλάβων και των καρότων του . Ό, τι είδε στο μυστικό της ασχήμιας, της ομορφιάς ή της κακής του κατάστασης, είναι μέσα τους . Και ειπώθηκε ότι αυτός που έχει δύο γονείς και βλέπει τον ομφαλό του είναι άρρωστος, αυτό υποδηλώνει την ασθένεια των γονέων, και εάν δεν έχει δύο γονείς, αυτό δείχνει τις πατρίδες του στις οποίες γεννήθηκαν . Όσο για τον αποξενωμένο, δείχνει την επιστροφή του ….

Και όποιος είδε ότι μια μύγα ή κάτι παρόμοιο βγήκε από τη μύτη του υποδηλώνει ότι γεννιέται ένα νεογέννητο, και αν βλέπει κάτι από αυτό να μπει στη μύτη του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει με τη μύτη του μια σφίξιμο, οι υποθέσεις του είναι περίπλοκες και όχι ότι είναι ο Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι η μύτη του έχει κοπεί, τότε πρόκειται για πτώση της κατάστασης ή επείγον θάνατο ή πτώση Με το σκάνδαλο του ή τον θάνατο ενός γιου ή μιας συζύγου, και Όποιος είδε ότι η μύτη του είχε μεγαλώσει δείχνει μεγάλο ανάστημα και αύξηση της τιμής, και όποιος είδε ότι μύριζε μια καλή μυρωδιά. Εάν η σύζυγός του ήταν έγκυος, θα ερχόταν σε ένα παιδί που περπατούσε, και μπορεί να είναι ανακούφιση για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο, και αν η μυρωδιά είναι δυσάρεστη, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον αυτού και όποιος βλέπει ότι δεν έχει μύτη, δείχνει τον θάνατο των συγγενών του με ευχαρίστηση και χαρά, και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του προσώπου του είναι κιτρινωπό, ερμηνεύεται σε τρεις πτυχές της ασθένειας, της απομόνωσης και του φόβου, και όποιος τον βλέπει μαυρισμένο, δείχνει ότι είναι πόνο και θλίψη, και αυτό ειπώθηκε ότι η κόρη του θα γεννηθεί σ ‘αυτόν, και όποιος βλέπει το πρόσωπό του είναι καλά λεύκανση, είναι μια καλή είδηση για την κατάσταση του και η δικαιοσύνη της θρησκείας του. Στο πρόσωπό του, βλέπει αυτό που μισεί από αυτόν, και αν συνοφρυώσει απέναντι σε άλλους, τότε θα συμβεί κάτι λάθος από αυτόν…

…Και όποιος βλέπει τα δύο πανσέληνα ως μάχη δείχνει να πολεμάς δύο βασιλιάδες, ακόμα κι αν δεν είναι γεμάτοι, δείχνει να πολεμάς δύο από αυτούς που βρίσκονται δίπλα στον βασιλιά ….

…Dirhams : Το dirham ενός αλόγου είναι μια θρησκεία, γνώση και η εκπλήρωση μιας ανάγκης ή προσευχής, και το καθαρό είναι το ελάχιστο των οραματιστών και της μεταχείρισης του κάθε Κυριακής για πίστη και επιβίωση κερδών και εμπιστοσύνης . Το Al-Sahih και η σύγχυση του σε έναν άνδρα που ακούει τα λόγια του καλού αληθούς . Και ο αριθμός τους είναι οι αριθμοί των πράξεων της δικαιοσύνης επειδή είναι γραμμένο σε αυτό δεν υπάρχει θεός, αλλά ο Θεός και ο Μωάμεθ είναι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, και οι πράξεις δεν ολοκληρώνονται χωρίς την ανάμνηση του Παντοδύναμου Θεού . Αν το βλέπει κάποιος, τότε το ζήτημα της θρησκείας και του κόσμου θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν. Εάν βλέπει μαζί του ένα ευρύ και όμορφο κεφάλαιο, τότε είναι μια θρησκεία, και αν είναι ένα από τα παιδιά αυτού του κόσμου θα λάβει έναν ευρύ κόσμο και μια καλή διαβίωση . Και αν μια έγκυος γυναίκα γέννησε ένα καλό αγόρι . Και τα πολλά dirhams, εάν έχει πληγεί από μαρτυρία, είναι πολύ καλύτερα από τη χαρά και την ευχαρίστηση, και αν βλέπει ότι έχει ένα καλό και υγιές dirham σε ένα άτομο, τότε έχει ένα σωστό πιστοποιητικό και αν του ζητήσει, τότε του ζητάει μαρτυρία, οπότε η επιστροφή του είναι μαρτυρία αλήθειας και υγείας. Λοιπόν, συμβουλεύει αδαείς ανθρώπους και δεν τον αποδέχεται . Τα διογκωμένα dirhams είναι εξαπάτηση, ψέματα, διαφωνίες και προδοσία στη ζωή, ή διαπράττοντας μεγάλες αμαρτίες στις οποίες δεν υπάρχει επιγραφή σε λέξεις που δεν περιέχουν ευσέβεια . Και το οποίο χαράχθηκε από την Τύρο, η αίρεση στη θρησκεία και την ανηθικότητα, και η διακοπή της αντιπαλότητας δεν σταματά, και ειπώθηκε ότι το άρθρο έχει διακοπεί . Το να το πάρεις είναι καλύτερο από το να το πληρώνεις γιατί το πλήρωσαν. Αν κλέψει ένα dirham και το δώσει σε φιλανθρωπία, τότε διηγείται τι δεν μπορεί να ακούσει . Εάν δει δέκα dirham μαζί του, τότε πέντε γίνονται έλλειψη χρημάτων του και αν δει πέντε, γίνεται δέκα, διπλασιάζοντας τα χρήματά του . Μερικοί από αυτούς είπαν ότι τα dirhams στο όραμα είναι απόδειξη κακού, και όλα αυτά που σφραγίστηκαν με την ράγα, και τα dirhams λέγονταν ότι δείχνουν συχνές λέξεις ευγενών πραγμάτων, και τα dirhams λέγονταν λόγια και επιχειρήματα εάν ήταν προεξέχοντα και Αν τα ντιράμ δόθηκαν σε δέμα ή σακούλα, είχαν κατατεθεί κρυφά . Ίσως ένα dirham ήταν παιδί, και τα χρήματα ήταν κακά και δύσκολα, και το dirham αλόγου ήταν καλά λόγια, και τα κακά dirham ήταν κακά λόγια. Μας είπαν ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να είχα δύο δηνάρια σε αυτό, οπότε τους ζητούσα και είπε : Κοίτα, έχω χάσει κάτι από τα βιβλία σου . Είπε, και κοίταξα, αν είχα χάσει δύο επιχειρήματα . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε : Είδα ότι είχα χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία μετρήθηκαν για όλα αυτά, και βρήκα μόνο τέσσερα τους . Είπε : Προσεύχεστε μόνος και χάνετε τις εκκλησίες . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να είχα χτυπήσει ένα dirham ως κασράουι, οπότε είπε : Θα αποκτήσετε καλό, αλλά δεν το άγγιξε μέχρι να τον ωφελήσει . Στη συνέχεια, ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να είχα πυροβολήσει ένα αραβικό dirham . Του είπε ότι χτυπάς . Έτσι, του αποδείχθηκε ότι είχε χτυπήσει εκατό κόμπους . Είπε στον Ibn Sirin Πώς το ξέρεις; Είπε : Ο κασράουι έχει έναν βασιλιά και ένα στέμμα πάνω του, και ο Άραβας πρέπει να χτυπήσει αυτό το dirham . Και ένας άλλος ήρθε και είπε : Έβλεπα σαν να χτυπούσα ντίραμ . Είπε, νιώθεις; Είπε ναι . Και είδε έναν άνδρα σαν να είχε τοποθετήσει ένα dirham κάτω από το πόδι του, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε ένα πέρασμα . Είπε, « Είσαι – που θα στραφούν μακριά από το χρέος .» Το άτομο του οράματος τρομοκρατήθηκε και σηκώθηκε, και σκόπευε να τείνει να παραδώσει τη θρησκεία του. Όταν οι δύο ομάδες είδαν την οικογένεια των άπιστων του, χτυπήθηκε με τα χρώματα του βασανισμού μέχρι να αποστασιοποιηθεί από τη θρησκεία του, και η απόδειξη για την αποστασία του είναι να πατήσει το όνομα του Παντοδύναμου Θεού . Ένας άλλος άντρας ήρθε και είπε : Είναι σαν να ποδοπατούσα το πρόσωπο του Προφήτη, με τον πόρο του Θεού και της ειρήνης . Ο Ιμπν Σιρίν του είπε : « Χθες και φοβάσαι στο πόδι σου;» Είπε ναι . Είπε, πάρτε το . Έτσι το έβγαλε και έπεσε ένα dirham, πάνω στο οποίο το όνομα του Θεού και το όνομα του Αγγελιοφόρου του Θεού ….

Dark : ένας άντρας που είναι ευνούχος ή νομάδος ….

Το μαύρο είναι ένα από τα χρώματα των ρούχων : ενδεικτικό της δύναμης και των χρημάτων ή κακό…

Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

Ο γιατρός ερμηνεύει έναν μεταρρυθμιστή λόγιο, και όποιος πιστεύει ότι μαθαίνει ιατρική δείχνει ότι μαθαίνει το Κοράνι από το Mus-haf ….

Όσο για τα νεύρα και τις φλέβες, είναι ο συγγραφέας των υποθέσεων του, των υποθέσεων του, της γενεαλογίας του, και της συμμορίας του, οπότε όποιος το βλέπει σε αυτό που είναι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, τότε η ερμηνεία του σε αυτό, και όποιος βλέπει αυτό το νεύρο του μέλη ή ένας ιδρώτας κόβεται ή στεγνώνει, τότε είναι στις δύο πλευρές, είτε μια ανισορροπία αυτού που ανέφερε ή θάνατος, και όποιος βλέπει ότι τα νεύρα ή οι φλέβες του αυξήθηκαν, τότε αφθονούν στη συμμορία Του, είπε η ευπρέπεια και οι απόγονοί του για να κόψει τον λεπτό ιδρώτα

…Και οι στρατιώτες στον ύπνο, οι άγγελοι του ελέους ….

…Ποια είναι η έδρα ενός ατόμου και της μηχανής του, οπότε κέρδισε χρήματα και δούλεψε ένα όφελος, και όποιος είδε ότι είναι κάτι ντροπιαστικό ή στολισμένο, τότε το πέρασε. Όσο για το αρσενικό, είναι παιδί, χρήματα, ανάμνηση και φήμη. Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο ή περισσότερα αρσενικά, είναι περισσότερο από αυτό. Αν ένα παιδί τον δει αδύναμο και λέω τη δύναμή του, τότε δεν είναι με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι έχει μεγαλώσει και τεράστιο, τότε είναι μια αύξηση της δύναμης, των χρημάτων και του γιου του, και όποιος βλέπει αυτό το άτομο ονειρεύεται τη μνήμη του ή τον υποκύπτει, του αποκομίζει όφελος και όποιος βλέπει ότι κάποιος χτυπά τη μνήμη του δεν υπάρχει καλό για αυτόν για τον επιθετικό και όποιος βλέπει ότι η αναφορά του είναι δεμένη, κρύβει μαρτυρία και είδε ότι κάτι βγήκε για την αναφορά του, τότε είναι αγόρι, και αν τον αγαπούσε, το αγόρι ήταν καλό ή μισούμενο, τότε θα το είχε, και όποιος είδε στη χειρουργική επέμβαση μνήμης του, τότε είναι μια λέξη που λέγεται για αυτόν και όποιος είδε ότι είχε περιτομή είναι καλό στη θρησκεία του και όποιος είδε ότι η μνήμη του εξαπλώθηκε και έγινε όρθια, τότε η ανάγκη που ζήτησε εκπληρώθηκε και είπε μερικοί από αυτούς την κίνηση του αρσενικού Και η στύση του δείχνει αύξηση του χρήματος, μεγάλο αριθμό παιδιών, και όποιος πιστεύει ότι είναι όγκος, έτσι το ισοδύναμο είναι αν δεν υπάρχει πόνος σε αυτό…

…Όσο για την κοιλιά, την εξωτερική του εμφάνιση και το εσωτερικό της, αποσπάται με χρήματα και το αγόρι. Όποιος βλέπει ότι το στομάχι του έχει μεγαλώσει και είναι καλό, τότε δείχνει αύξηση σε αυτό που ανέφερε, και αν δει μια ανεπάρκεια ή κάτι σε αυτό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του. Ο καταραμένος Σατανάς, και όποιος βλέπει ότι ένας γιος ή μια κόρη βγήκε από το στομάχι του, τότε αυτό θα προέλθει από αυτόν και την οικογένειά του επικρατεί, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το πρήξιμο της κοιλιάς είναι η εμφάνιση χρημάτων και δυσκολιών και η εμφάνιση της καταστροφής…

Και ο Jaafar al-Sadiq, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε ότι το όραμα του al-Hasan και του al-Husayn δείχνει επαφή με μερικούς πρεσβύτερους, και θα αποκτήσει καλό και παρηγοριά και μπορεί να πεθάνει ως μάρτυρας ….

Όποιος βλέπει έναν από αυτούς ή όλους τους ζωντανούς, τα οράματά του δείχνουν τη δύναμη της θρησκείας και των ανθρώπων της, και δείχνει ότι ο οραματιστής επιτυγχάνει δόξα και τιμή, και είναι υπέρτατος.

Και όποιος βλέπει τον Saad bin Abi Waqas, την τάση του να κατακτήσει ….

Και αν τους δει επανειλημμένα στον ύπνο του, η ζωή του είναι αληθινή

…Το Φως : Μετά το σκοτάδι, για όσους το είδαν στο κοινό, εάν βρισκόταν σε δίκη ή σύγχυση, θα καθοδηγούνται και θα τους γεννήσει η ηθική και εάν έχουν μια αδικία που θα απομακρυνθεί από αυτούς, και αν είναι καμιά φορά, χαίρεστε εκ μέρους τους, πιείτε και λιπαίνετε . Δείχνει τον άπιστο στο Ισλάμ, τον αμαρτωλό στη μετάνοια, τους φτωχούς στους πλούσιους, τον άγαμο πάνω από τη σύζυγο, και την έγκυο γυναίκα να γεννήσει ένα αγόρι, εκτός εάν ήταν περιορισμένος στη σκηνή της, ή τον έβαλε στο φόρεμά της, ή τον έβαλε στην τσέπη της, και της γέννησε ένα όμορφο σκιασμένο κορίτσι . Όσον αφορά τη νύχτα και τη μέρα, είναι δύο δυνάμεις, που αναζητούν η μία την άλλη . Και η νύχτα είναι άπιστη, και η μέρα είναι μουσουλμάνος, επειδή πηγαίνει στο σκοτάδι, και ο Θεός Παντοδύναμος εξέφρασε στο βιβλίο του για τη δυσπιστία με το σκοτάδι, και για τη θρησκεία του με το φως, και μπορεί να υποδηλώνουν τους δύο αντιπάλους και τις δύο ομάδες , και ίσως η νύχτα δείχνει ξεκούραση, και η μέρα δείχνει κόπωση και εξαπάτηση . Ίσως η νύχτα έδειχνε γάμο, και η μέρα έδειχνε διαζύγιο, και ίσως η νύχτα έδειχνε κατάθλιψη και τις διακοπές των τεχνιτών και των ταξιδιωτών, και η ημέρα έδειχνε την υποκρισία των αγορών και των τιμών, και ίσως η νύχτα έδειξε φυλάκιση επειδή αποτρέπει τη δράση με το σκοτάδι της, και η ημέρα δείχνει τη λάμπα, τη σωτηρία και τη σωτηρία, και ίσως η νύχτα δείχνει τη θάλασσα, και η ημέρα δείχνει τη δικαιοσύνη ….

…Σε ένα όνειρο είναι ένα αρσενικό αγόρι ή κέρδισε στο εμπόριο . Και όποιος βλέπει τους ανθρώπους μαζί, θα κάνει το Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Σου ρωτούν για τα νέα φεγγάρια, πες : Αυτές είναι οι στιγμές για τους ανθρώπους και το Χατζ ). Και όποιος δει μια κόκκινη ημισέληνο, η γυναίκα θα ακυρώσει την εγκυμοσύνη της πριν ολοκληρωθεί . Εάν η ημισέληνος πέσει στο έδαφος, τότε είναι ένα αγόρι που θα γεννηθεί . Η άνοδος της ημισελήνου δείχνει την ειλικρίνεια μιας υπόσχεσης ή την παραλαβή χρημάτων . Και το ξημέρωμα του χωρίς να ενημερωθεί για αυτό είναι απαράδεκτο . Και το όραμα της ημισελήνου είναι μια νίκη επί των εχθρών, και ίσως δείχνει το προσκύνημα σε εκείνους που το βλέπουν κατά τους μήνες του Χατζ, και όποιος βλέπει την ημισέληνο είναι σκοτεινό, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό . Ίσως το να βλέπεις την ημισέληνο υποδηλώνει τη μετάνοια του αμαρτωλού, τη μετατροπή του άπιστου και την έξοδο από τις αντιξοότητες, όπως φυλάκιση ή ασθένεια . Και όποιος βλέπει μια ημισέληνο που έχει ανέβει και μετά έχει φύγει, το ζήτημα που ζητά δεν θα εκπληρωθεί γι ‘αυτόν . Δείτε επίσης το φεγγάρι ….

…Είναι σε ένα όνειρο, αν γνωρίζει τον αριθμό του, τότε είναι γυναίκες, και αν δεν γνωρίζει τον αριθμό του, τότε είναι χρήματα και λεηλασίες . Η φάλαινα είναι υπουργός του βασιλιά, και η θάλασσα είναι βασιλιάς και τα ψάρια είναι ο στρατός του βασιλιά . Αν το ψάρι ήταν φρέσκο, υποδεικνύεται από την παρθένα υπηρέτρια . Και όποιος βλέπει ότι πιάνει ένα μεγάλο ψάρι, αυτό δείχνει ένα όφελος και ένα καλό . Το μαλακό ψάρι φλούδας είναι ένας καλός οδηγός για όσους θέλουν να εξαπατήσουν . Και το καφέ ψάρι είναι ένας καλός οδηγός για όσους θέλουν να παντρευτούν . Και τα νεκρά ψάρια στη θάλασσα είναι ένα κακό σημάδι ελπίδας που δεν θα εκπληρωθεί . Και όποιος βλέπει ένα ψάρι στο κρεβάτι του, είναι κακή ένδειξη για κάποιον που περπατά στη θάλασσα ή που είναι άρρωστος . Και όποιος πιάσει ψάρια από χαοτικό νερό, θα πληγεί σοβαρά . Και όποιος είδε ότι έτρωγε ζωντανά ψάρια, θα έφτανε στον βασιλιά . Και αν τρώει αλμυρά ψάρια, υποφέρει από σοβαρότητα . Και ειπώθηκε : Αν τα ψάρια φτάσουν τα τέσσερα, είναι γυναίκες και αν είναι περισσότερα από τέσσερα, τότε είναι λάφυρα και χρήματα . Και τα τηγανητά ψάρια δείχνουν μια απάντηση σε μια πρόσκληση, και λέγεται ότι τα ψητά ψάρια είναι ένα ταξίδι σε ένα αίτημα για γνώση . Και όποιος βλέπει ότι αγοράζει τα ψάρια του από ένα ψάρι, τότε αγοράζει μια υπηρέτρια ή παντρεύεται μια γυναίκα . Εάν τα ψάρια μετακινούνται από τη γλυκιά θάλασσα προς την αλμυρή θάλασσα και τα αλμυρά θαλασσινά ψάρια μετακινηθούν προς το γλυκό, αυτό υποδηλώνει υποκρισία . Και τα μικρά και μεγάλα ψάρια δείχνουν ενδιαφέρον για χαρές και θλίψεις . Εάν ένα ψητό ψάρι κατεβεί πάνω του από τον ουρανό, καλά νέα είναι ότι η απάντηση του θα απαντηθεί, η νίκη του επί των εχθρών του και η αυξημένη ικανότητά του . Και ίσως το να βλέπεις ψάρια υποδηλώνει ανησυχία, θλίψη και ασθένεια ….

…Σε ένα όνειρο είναι το ανάστημα ενός άνδρα, και οι δύο άντρες είναι η δύναμή του σε καλές και κακές στιγμές . Αν είδε ότι τα πόδια του ανέβαιναν στον ουρανό και απομακρύνονταν από αυτόν, τότε ο πατέρας του πέθανε . Αν είδε ότι τους έφεραν, θα απογοητευόταν στα χρήματά του . Αν δει ότι διαπράττει μοιχεία με το πόδι του, τότε περπατά πίσω από τις γυναίκες . Και αν βλέπει ότι περπατά χωρίς παπούτσια, τότε θα είναι κουρασμένος και εμμονή, και αν δει ότι τρώει έναν άνθρωπο, θα αποκτήσει εγγύτητα και μέσα στον Θεό Παντοδύναμο, και οι υποθέσεις του θα είναι επιτυχημένες και όλες τις ανάγκες του εκπληρώνονται από το θέμα της θρησκείας και του κόσμου του . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του καίγονται, αυτό που κατέχει θα αλλάξει και θα αλλάξει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πολλά πόδια, τότε είναι καλό και όφελος για τον ταξιδιώτη, και για όσους υπομένουν ηγεσία, και για τους ναυτικούς ένα ταξίδι με πολύ όφελος, για τους φτωχούς υπάρχουν πράγματα για εκείνους που ελπίζουν από καλά πράγματα , για τους πλούσιους, την ασθένεια και την ασθένεια, για τους άρρωστους του ματιού, η όρασή του εξαφανίζεται και για τους κακούς ανθρώπους φυλάκιση, θλίψη και ευθύνη . Και όποιος βλέπει ένα από τα πόδια του ως πέτρα, στεγνώνει και δεν επωφελείται από αυτό . Ένιωσε ότι ο βασιλιάς του Ντας, επηρεάζει δύο άντρες δύο άντρες, περπατώντας σε μια εικόνα του βασιλιά . Και όποιος είδε ότι το πόδι του έκοψε το μισό του χρυσού . Και οι δύο άνδρες είναι πατέρες . Και όποιος έχει ίσιο πόδι ή πολλά δάχτυλα στο πόδι του, θα λάβει άνεση, αδίστακτα και δύναμη . Και όποιος είδε ότι δύο άντρες έκοψαν το χρυσό του, ίσως αυτό δείχνει το θάνατό του . Και όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι σπασμένο, μην πλησιάζετε στον Σουλτάνο για μέρες, αφήστε τον να φύγει από τη χώρα του και να ζητήσει από τον Θεό υγεία . Είπε : Αν είναι άρρωστος, αυτός είναι ο θάνατός του . Και όποιος βλέπει ότι ένα από τα πόδια του είναι μακρύτερο από το άλλο, θα ταξιδέψει και θα πάρει βοήθεια . Και αν είναι πλούσιος, τότε θα αρρωστήσει, γιατί οι πλούσιοι χρειάζονται κάποιον να περπατήσει στις υποθέσεις του . Και ο άντρας του βασιλιά υποδηλώνει τους άντρες του, και αν ένας βασιλιάς δει ότι έχει κόψει έναν άνδρα άλλου βασιλιά, παίρνει σκλάβους των ανδρών του . Και όποιος βλέπει ότι έχει τέσσερα πόδια, εάν είναι φτωχός, τότε ταξιδεύει και παίρνει βοήθεια, και αν είναι πλούσιος τότε αρρωσταίνει, και μπορεί να υποδηλώνει τη μακροζωία και τα γηρατειά του, και αυτό δείχνει στον ασθενή ότι είναι πεθαίνει, και όποιος βλέπει ότι περπατά με το ένα πόδι δείχνει ότι τα μισά από τα χρήματά του ή το ήμισυ της ζωής του έχει φύγει . Και όποιος βλέπει ότι περπατά με τρία πόδια, δεν πεθαίνει μέχρι να περπατήσει με το ραβδί, είτε λόγω του γηρατείου του, της μεγάλης διάρκειας ζωής του, είτε λόγω μιας ασθένειας που τον έρχεται . Και ο δικαστής και ο κυβερνήτης εάν βλέπει ότι έχει πολλά πόδια για να περπατήσει, τότε είναι απομονωμένος και δεν περπατά παρά μόνο με πράκτορες . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι φτιαγμένα από σίδερο, δείχνει ότι η μακροζωία του, τα καλά χρήματα στη διαβίωσή του και τα χρήματά του, και αν τα δει από γυαλί, δείχνει την έλλειψη ζωής του και την αδυναμία της ικανότητάς του . Αν τους δει χρυσό, τότε θα τους ζητήσει χρυσό, με πρόστιμο . Και αν τους δει από ασήμι, θα τους ζητήσει να αναζητούν γυναίκες . Και αν τους δει από χαλκό, τους ζήτησε σε πτώχευση . Αν τους δει από το μόλυβδο που δείχνει μούδιασμα ή παράλυση, εκτός αν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε αγωνίζεται μαζί τους στην ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού, ή στέκεται μαζί τους για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Και αν δει τη σάρκα των ποδιών του να φύγει, αυτό δείχνει τη δικαιοσύνη του . Και τα δάχτυλα των ποδιών του δείχνουν τις πράξεις της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι οδυνηρά, έχει κυνηγήσει ατυχίες και του επιβάλλεται τιμωρία . Και ειπώθηκε : Αυτός που υποφέρει το πόδι του μεταμορφώνεται από τη μία κατάσταση στην άλλη ….

…Όσον αφορά τη λεκάνη Al-Kawthar, παρουσιάστηκε στο κεφάλαιο του στο Κεφάλαιο Τέσσερα, και για το υπόλοιπο της εμμηνόρροιας όσον αφορά την πρόταση, αναφέρεται σε τέσσερις πτυχές των ανδρών που είναι ευεργετικοί για τους ανθρώπους, τους πλούσιους ανθρώπους, ένα χρηματικό ποσό και άτομα που ωφελούν τους ανθρώπους από τη δουλειά τους ….

…Ο δράκος είναι σε ένα όνειρο καταπιεστικός και φοβισμένος σουλτάνος ​​ή μια πυρκαγιά . Εάν ο ασθενής δει έναν δράκο, αυτό δείχνει το θάνατό του . Εάν μια γυναίκα σε ένα όνειρο γεννά έναν δράκο, θα γεννήσει ένα παιδί για μεγάλο χρονικό διάστημα . Επειδή ο δράκος σέρνεται όταν περπατά . Και όποιος το βλέπει σαν ένας δράκος τον έσυρε στο νερό, θα τιμωρηθεί από την εξουσία, ή από τον Θεό Παντοδύναμο, ή από τον κυβερνήτη Του . Αν είδε σαν να μεταμορφώνει έναν δράκο, η ζωή του θα επεκταθεί και θα αποκτήσει εξουσία . Αν έφαγε το κρέας ενός δράκου, θα έπαιρνε χρήματα από τον βασιλιά . Ο δράκος μπορεί να έχει ζήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, λόγω του μήκους του . Εάν βλέπει ένα άτομο σαν να έρχεται προς αυτόν χωρίς κακό, ή σαν να του δίνει κάτι ή να του μιλάει με άπταιστη γλώσσα, τότε δείχνει πολύ καλά ότι θα έχει . Και όποιος βλέπει στο όνειρό του έναν δράκο να αλλάζει, και υπάρχει ένας άντρας του, τότε δείχνει έναν στρατό των τζιν, και αν το δει να αλλάζει και υπάρχει μια γυναίκα από αυτό, τότε δείχνει έναν θηλυκό στρατό του Τζιν, και είναι εχθρός που βλέπει τη σιωπή της εχθρότητας με πολλά κεφάλια στις τέχνες της μετριότητας, του κακού και του κακού . Αν έχει ένα, τρία, ή τέσσερα κεφάλια μέχρι να φτάσει στα επτά, τότε κάθε κεφάλι του είναι θλίψη και κάποιο είδος κακού, και αν γίνει επτά κεφάλια τότε δεν έχει ίση με το κακό και την εχθρότητα του . Και όποιος βλέπει ότι είχε έναν δράκο, θα κατακτήσει έναν άνδρα χωρίς νου . Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι γέννησε έναν δράκο, τότε θα γεννήσει έναν γιο που είναι αρραβωνιασμένος και ένδοξος, που σκοτώνει τη γλώσσα, ή ο γιος ενός αφηγητή, ή ενός ιερέα, ενός κακού, ανήθικου ή ένας κλέφτης ….

…Η βελόνα : Είναι ένα σημάδι για τη γυναίκα και τη γυναίκα να το τρυπήσουν, και η εισαγωγή ενός νήματος σε αυτό είναι μια καλή είδηση ​​της σεξουαλικής επαφής και η εισαγωγή ενός νήματος εκτός από αυτό είναι μια προειδοποίηση, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Δεν θα εισέλθουν Παράδεισος μέχρι η καμήλα να μπει στο δηλητήριο του ράφτη . ~ Όσο εάν ράβει τα ρούχα των ανθρώπων με αυτό, τότε είναι ένας άνθρωπος που τους συμβούλεψε ή αναζητά τη δικαιοσύνη ανάμεσά τους, γιατί η συμβουλή είναι το νήμα στη γλώσσα των Αράβων, η σωστή βελόνα και ο σύμβουλος ράφτης . Εάν ράβει τα ρούχα του, θα είναι πλούσιος εάν είναι φτωχός, και θα επανενωθεί εάν είναι σπατάλη και εάν είναι διεφθαρμένος . Και αν το ανακουφίζει σίγουρα, τότε μετανοεί από το χτύπημα ή ζητά συγχώρεση για αμαρτία εάν η τιμή του είναι υγιής και τέλεια. Διαφορετικά, ζητά συγγνώμη για το ψέμα και εκείνος που πουλάει μετάνοιες και δεν διαλύεται από τον ιδιοκτήτη του σκοταδιού, και από αυτό λέγεται ότι όποιος μετανοεί έχει παραβιάσει και όποιος μετανοήσει έχει συγχωρηθεί . Η βελόνα είναι ένας άντρας που είναι συγγραφέας ή μια γυναίκα που είναι συγγραφέας, και αν βλέπει σαν να τρώει μια βελόνα, οδηγεί την ψυχή του σε κάτι που τον βλάπτει . Και αν δει ότι έχει κολλήσει μια βελόνα σε ένα άτομο, μαχαιρώθηκε και κάποιος ισχυρότερος από αυτόν πέφτει σε αυτόν . Αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Έβλεπα σαν να μου δόθηκαν πέντε βελόνες χωρίς παραβίαση . Μέσα από το όραμά του, μερικοί από τους συντρόφους του Ibn Sirin είπαν : Οι πέντε βελόνες στις οποίες δεν υπάρχουν παιδιά ήταν τρυπημένες και η διάτρητη βελόνα ήταν ένα ατελές παιδί και είχε παιδιά σύμφωνα με την έκφρασή του . Οι περισσότερες από τις εκφράσεις ανέφεραν ότι η βελόνα στην ερμηνεία είναι ο λόγος για το τι απαιτεί για τη δικαιοσύνη της εντολής του, τη συλλογή της ή τη θεραπεία του, και επίσης αν ήταν δύο, τρία ή τέσσερα, και τι ήταν με αυτό ένα νήμα, η επικύρωση της επούλωσής του είναι πιο κοντά, και το ποσό αυτό είναι στο βαθμό που γράφτηκε μαζί του . Και αν υπάρχουν μερικές βελόνες με τις οποίες δουλεύει και ράβει, είναι καλύτερο από πολλές που δεν δουλεύει, και η ταχύτερη έγκριση, και αν δει ότι χτύπησε μια βελόνα με ένα νήμα ή ήταν ραμμένη με αυτήν , τότε θεραπεύεται και αυτό που ήταν της τάξης του χωρίζεται, και είναι σε φόρμα . Αν δει ότι η βελόνα του, με την οποία είναι ραμμένη, ή ότι υπάρχει ένα νήμα σε αυτήν, είναι σπασμένη ή τρυπημένη, τότε οι υποθέσεις του χωρίζονται . Ομοίως, αν βλέπει ότι είχε ληφθεί από αυτόν ή καεί, και αν χαθεί ή κλαπεί, εποπτεύει τη διασπορά αυτού του θέματος και στη συνέχεια θεραπεύει το 0 και το νήμα : Αποδεικτικά στοιχεία, οπότε όποιος βλέπει ότι πήρε ένα νήμα, είναι ένας άντρας που ζητά αποδεικτικά στοιχεία για κάτι που πρόκειται να πει : « Μέχρι να γίνει σαφές το λευκό νήμα από εσάς. Το μαύρο ~….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Όποιος βλέπει το φεγγάρι από το φως, τότε ερμηνεύεται με τη συγκατάθεση του πατέρα, και αν είναι διαφορετικά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του, και ειπώθηκε ότι το όραμα της συνάντησης του τα νέα φεγγάρια ερμηνεύονται για το Χατζ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: ~ Σου ρωτούν για τα νέα φεγγάρια, λένε ότι αυτές είναι οι στιγμές για τους ανθρώπους και το Χατζ .~…

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι το δηνάριο σπατάλη δείχνει ότι οι προσευχές σπατάλησαν όταν διήγγειλε την εξουσία του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, ότι ένας άνθρωπος ήρθε σε αυτόν και είπε, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα καθώς η κοιμισμένη βλέπει ότι έχω χτυπήσει είκοσι τέσσερα δηνάρια, τα οποία υπολογίζονται για την ατυχία της, οπότε χτύπησα μόνο τέσσερα, οπότε είπε : Είστε ένας άνθρωπος που σπαταλά τις εκκλησίες και προσεύχεται μόνος του Τα μεγάλα δηνάρια είναι εμπιστοσύνη, πιστοποιητικά, επιστήμες και μια εντολή ….

…Όποιος θέλει να γράψει και το ίχνος του γραψίματός του δεν εμφανίζεται, τότε εάν ήταν ο κάτοχος μιας θέσης που αφαιρέθηκε από αυτόν και ειπώθηκε ότι η εντολή του δεν εκτελέστηκε και είδε μερικούς αξιόλογους με τέσσερα στυλό στο χέρι του, τότε πέρασε τέσσερις θέσεις και το θέμα ήταν έτσι ….

…Είδε ότι χτύπησε άγνωστα δηνάρια : ή άγνωστο αριθμό, ή τα δηνάρια είναι περισσότερα από τέσσερα, οπότε χτυπάει κάτι που μισεί και ακούει αυτό που μισεί, όλα αυτά όσο και ο μεγάλος αριθμός δηναρίων, αλλά τα δηνάρια είναι πιο αδύναμα στην ατυχία από τον χρυσό στην ερμηνεία, λόγω του βιβλίου στο οποίο ο Θεός είναι ενότητα και το όνομά του με δύο τρόπους Όλοι τους . Ο αριθμός των προσευχών από τις πέντε καθημερινές προσευχές είναι ισοδύναμος με τον αριθμό των δηναρίων, γιατί εάν λαμβάνει από αυτές με τη μορφή πράξεων δικαιοσύνης, το κάνει ανάλογα με το ποσό των δηναρίων που έλαβε . Αν είδε ότι έχασε κάτι από αυτό, τότε σπαταλούσε μία από τις πέντε καθημερινές προσευχές και μια πράξη δικαιοσύνης, και ίσως η γνωστή ομάδα των δηνίων ήταν μια γνώση της γνώσης της δικαιοσύνης, περίπου εκατό δηνάρια ή χίλια Δηνάρια, αφού ήταν μια μεσολάβηση όχι μια συμβολοσειρά, ένας σύζυγος όχι ένα άτομο, και θα ήταν μαζί του στα οράματά Του είναι λέξεις που δείχνουν ορθές πράξεις . Αν δει ότι χτύπησε από αυτά τα δηνάρια, τότε επηρεάζεται από αυτήν τη γνώση . Και ειπώθηκε ότι ένα Dinar αν είναι το ποσό του γνωστού Dinar ή λιγότερο από αυτό, τότε είναι ένα μικρό αγόρι που χτύπησε αυτό το Dinar ….

…Όσο για το ζαχαροκάλαμο, κατακλύζεται από ανθρώπους του μεγέθους τους ανάλογα με το μέγεθός τους. Όσον αφορά το ζαχαροκάλαμο, παρουσιάστηκε στον διαχωρισμό του και τη θέση του στο Κεφάλαιο σαράντα τέσσερα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι πήρε από τα δηνάρια έως τέσσερα στον αριθμό, ή του δόθηκε, ή το αγόρασε, τότε δείχνει το κύρος και την υπερηφάνεια και το ύψος της μοίρας από τις γυναίκες, και ίσως βρήκε αυτό το ποσό στο ξύπνημά του ….