…Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ένα νεκρό κάλυμμα, τότε είναι με δύο τρόπους, εάν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε εργάζεται με μια ακριβή και παράξενη γνώση, και μπορεί να έχει χρήματα από μια απαγορευμένη πτυχή, και εάν Είναι από τους ανθρώπους της διαφθοράς, τότε δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του και τη σύγχυση του με τους ανθρώπους και ότι είναι ένα νεαρό κορίτσι ….

…Εάν βλέπει σαν να ταξιδεύει με έναν νεκρό, τότε μπερδεύεται ….

…Αν έβλεπε ότι μετέφερε έναν νεκρό, θα είχε απαγορεύσει τα χρήματα ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μετέφερε έναν νεκρό, τότε θα έπαιρνε απαγορευμένα χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει πίσω από ένα νεκρό άγνωστο σπίτι, τότε δεν το αφήνει, τότε θα πεθάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Και βλέποντας τη μελάγχρωση στη γενειάδα υποδηλώνει την απόκρυψη των πράξεων και της υπακοής, την κάλυψη της φτώχειας, και μπορεί να υποδηλώνει τεχνητότητα και υποκρισία εάν είναι βαμμένο, σε αντίθεση με τη μελάγχρωση των Μουσουλμάνων, και όποιος βλέπει ότι έχει μελάγχρωση και δεν κρέμεται χρωστική ουσία, τότε καλύπτει από την κατάστασή του ό, τι είναι διάσημο για τους ανθρώπους. Δείχνει την ευφυΐα του στην κατασκευή του…

…Όσον αφορά τα χείλη, είναι η προστασία της θρησκείας και των φρυδιών, Zain al-Din. Όποιος βλέπει σε αυτά την ομορφιά και την καλοσύνη είναι και στη θρησκεία, και όποιος βλέπει εναντίον του, η έκφρασή του είναι εναντίον του. Όσο για το μέτωπο και τη μύτη, τότε ο άνθρωπος τον μετρά. Εάν είδε ότι συνέβη στο μέτωπό του και στη μύτη του, συνέβη τότε είναι όπως αναφέρθηκε και ίσως το μέτωπο δείχνει προσευχή και προσκύνημα. Έλκη ή χειρουργική επέμβαση, και αυτό που αρνείται κατά την αφύπνιση, τότε υπολείπεται της προσευχής του, ή εκείνου που δεν κάνει προσκύνημα σε αυτό, ή αντιμετωπίζεται με άσχημα λόγια, και όποιος βλέπει στο μέτωπό του ένα ίχνος προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του, και η εξάπλωσή του μεταξύ των ανθρώπων, και όποιος βλέπει ένα σημάδι ελέους στο μέτωπό του δείχνει την εμφάνιση του καλού και παρέχει κάτι…

…Όσο για τα στήθη, είναι κορίτσια, οπότε αυτό που συνέβη σε αυτά αποδόθηκε σε αυτά. Όποιος είδε ότι κάτι βλάστησε στη θέση του έδειχνε αύξηση στις κόρες και μείωση σε αυτόν εναντίον του, και αν είδε ότι υπήρχε γάλα στα στήθη του, τότε είναι αύξηση του χρέους και αν είναι άγαμος είναι παντρεμένος ή παντρεύτηκε, τότε γίνεται πλούσιος ή ένας ηλικιωμένος σεΐχης που είναι φτωχός ή μια νεαρή γυναίκα που έχει μεγάλη διάρκεια ζωής ή Μια ηλικιωμένη γυναίκα δηλώνει το θάνατό της, ή μια γυναίκα που παντρεύεται ή ένα πολύ μικρό παιδί, τότε μπορεί να πεθάνει, και εάν η γυναίκα βλέπει ότι η θηλή της είναι κομμένη, δεν υπάρχει καλό σε αυτό, και η κόρη της μπορεί να πεθάνει, και αν δει το στήθος της να χτυπηθεί από τη φωτιά, τότε η κόρη της τραυματίζεται από τον βασιλιά και αν βλέπει ότι είναι προσκολλημένη το στήθος της, τότε δείχνει τη γέννησή της από μοιχεία…

…Και όποιος βλέπει ένα ατύχημα ή περισσότερο στα αυτιά του, αυτό ερμηνεύεται από τη γυναίκα, την κόρη, την αδελφή ή παρόμοιες γυναίκες του άνδρα. Όποιος βλέπει ότι το αυτί του είναι ξεπερασμένο από αυτό είναι ο θάνατος ενός από αυτούς ή η αναχώρησή της και όποιος πιστεύει ότι είναι αληθινός κωφός, τότε αυτό δείχνει την κατανόηση, τη γνώση, την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του και την πρόθεσή του. Διαφθορά στη θρησκεία του, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει στο αυτί του αυτό που δεν του αρέσει ενώ ξυπνά, ή ότι κάτι έχει ενοχληθεί από αυτόν, ακούει αυτό που δεν του αρέσει, και όποιος βλέπει ότι έχει ένα σκουλαρίκι στο δικό του αυτί. Αν το είδος του είναι αξιέπαινο, τότε είναι καλό στα δεξιά του άνδρα των γυναικών, και αν δεν είναι αξιέπαινο, είναι στα δεξιά τους και από Είδα πολλά αυτιά, καθώς δείχνει ότι ακούει τις λέξεις και δεν δώσε προσοχή σε αυτό και δεν τον καταλαβαίνει…

Όσο για τα νεύρα και τις φλέβες, είναι ο συγγραφέας των υποθέσεων του, των υποθέσεων του, της γενεαλογίας του, και της συμμορίας του, οπότε όποιος το βλέπει σε αυτό που είναι διακοσμημένο ή ντροπιασμένο, τότε η ερμηνεία του σε αυτό, και όποιος βλέπει αυτό το νεύρο του μέλη ή ένας ιδρώτας κόβεται ή στεγνώνει, τότε είναι στις δύο πλευρές, είτε μια ανισορροπία αυτού που ανέφερε ή θάνατος, και όποιος βλέπει ότι τα νεύρα ή οι φλέβες του αυξήθηκαν, τότε αφθονούν στη συμμορία Του, είπε η ευπρέπεια και οι απόγονοί του για να κόψει τον λεπτό ιδρώτα

…Και αν έκλαιγε από τον πόνο των ματιών του, τότε δείχνει ότι κοίταζε τα παιδιά της δημιουργίας απαγορευμένα σε αυτόν τον κόσμο και ο Τζόσι πήγε σε αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει αδυναμία στο στόμα του και τον πληγώνει, τότε είναι στενοχωρημένος και λυπημένος ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο λαιμός του είναι πόνος ενώ τον βλάπτει, τότε θα έχει μια εμπιστοσύνη που παραμελήθηκε και δεν το εκπλήρωσε ….

…Το να βλέπεις μια αδερφή σε ένα όνειρο δείχνει ότι η ανησυχία και το άγχος θα παραμείνουν μαζί σου ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται νεκρός, θα του προσευχηθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος σαν νεκρός, τότε είναι ο θάνατός του εάν καλύπτει το κεφάλι και τα πόδια του, και αν δεν καλύπτει το κεφάλι και τα πόδια του, τότε η θρησκεία του είναι διεφθαρμένη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι ο νεκρός έχει σεξουαλική επαφή με κάτι του νεκρού ζώου, τότε είναι με δύο τρόπους καλό και όφελος ή κάτι δυσάρεστο. Μια σύντομη αναφορά για τη σεξουαλική επαφή με τους νεκρούς έχει παρουσιαστεί στο κεφάλαιο της επαφής, έτσι ώστε ο χωρισμός να μην στερείται αυτού του νοήματος ….

…Μια μεταφορά των νεκρών Εάν ονειρευτήκατε τη μεταφορά των νεκρών, αυτό σημαίνει δυσάρεστες σχέσεις στο σπίτι και αποτυχία να συνεχίσετε να εργάζεστε με ικανοποιητικό τρόπο . Το άρμα των νεκρών προβλέπει επίσης το θάνατο κάποιου κοντά σας, ή ασθένεια και θλίψη . Εάν η μεταφορά των νεκρών διασχίσει το δρόμο σας, θα συναντήσει έναν σκληρό εχθρό που θα ξεπεράσετε ….

…Όποιος βλέπει σαν να κοιμήθηκε στο κρεβάτι με τους νεκρούς, θα παρατείνει τη ζωή του ….

…Ομοίως, αν είδε ένα στέμμα ή αδελφές πάνω στους νεκρούς, και του έδειχνε να κάθεται σε ένα κρεβάτι, και είδε πράσινα ρούχα στους νεκρούς, ανέφερε ότι ο θάνατός του ήταν ένα είδος μαρτυρίας, όπως ακριβώς αυτό το όραμα δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον, έτσι δείχνει το εμπόδιο του σε αυτόν τον κόσμο ….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάποια πράγματα έχουν βγει από τον αποθανόντα, όπως ούρα, κόπρανα, πύον, αίμα, πτύελα, πτύελα και παρόμοια, τότε είναι με δύο τρόπους. Λέγεται ότι δεν ερμηνεύτηκε επειδή δεν μπορούσε να εκδοθεί από αυτό, και ειπώθηκε ότι όλα αυτά ερμηνεύονται από την έννοια των παραπάνω και έρχονται στα τακούνια του, και μπορεί να είναι σε είδος. Εκτός από αυτό που οι εκφραστές βλέπουν έντονα για το νόημα, και άλλοι το έχουν πει διαφορετικά, και είναι προχωρημένο ότι αν δει κάτι που δεν μπορεί να συμβεί στον αποθανόντα από αυτό, εκφράζεται από αναλογία, τοξικότητα, συνέπεια και ούτω καθεξής ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος σαν τους νεκρούς, τότε είναι ο θάνατός του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το γαϊδούρι του πέθανε και οδηγούσε σε ένα άλλο γαϊδουράκι, ή το πουλάει και αγοράζει ένα άλλο γαϊδουράκι, αυτό δείχνει ότι η διαβίωσή του έχει αλλάξει από τη μια κατάσταση στην άλλη ….

Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει ενώ ήταν ψέματα, αν ήταν με σκύλο ή νύχι, τότε δείχνει τη νίκη των εχθρών, ειδικά αν ο τύπος του είναι επιβλαβής, το νύχι είναι πιο έντονο και μπορεί υποδεικνύει την ασφάλεια και την ασφάλεια ….

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι πλένει τους νεκρούς, τότε ένας άνθρωπος με διεφθαρμένη θρησκεία μετανοεί στα χέρια του ~….

…Το δαχτυλίδι : Όσο για το δαχτυλίδι, δείχνει τι του ανήκει και είναι ικανό, οπότε όποιος έδωσε ένα δαχτυλίδι, το αγόρασε ή το έδινε σε αυτόν, θα αποκτούσε εξουσία ή βασιλιά εάν ήταν ένας από την οικογένειά του, επειδή ο βασιλιάς του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν, ήταν στο δαχτυλίδι του, και επίσης είναι από αυτό που οι βασιλιάδες εκτυπώνουν τα βιβλία τους και τους πιο έντιμους θησαυρούς τους . Ο βασιλιάς μπορεί να έχει ένα σπίτι στο οποίο ζει και εισέρχεται ή το κατέχει, και το κλειδώνει στην πόρτα της, και μπορεί να είναι μια γυναίκα που την παντρεύεται και κατέχει το απαραβίαστο της και σπάει το δαχτυλίδι της ή διαπερνά την κοιλιά του σε αυτό, και το γαρίφαλο γίνεται το πρόσωπό της, και η λήψη του δαχτυλιδιού από τον Θεό Παντοδύναμο μπορεί να είναι ο ασκητής και ο λατρευτής να είναι ασφαλείς από τον Θεό Παντοδύναμος από τα κακά κατά την ολοκλήρωση του συμπεράσματος Και το πήρε από τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού πάνω του, ή από τον κόσμο μια καλή είδηση ​​της απόκτησης γνώσης, και όλα αυτά είναι τι το δαχτυλίδι είναι ασήμι, αλλά αν είναι χρυσό, δεν υπάρχει κανένα καλό σε αυτό, και επίσης εάν είναι σίδερο επειδή είναι το στολίδι του οι λαοί της κόλασης, ή χαλκός για ό, τι είναι στο όνομά του της λέξης κακού, και τι φτιάχνεται Συμπεριλαμβανομένου ενός από τα άκρα των τζιν, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από κάθε κακό . Λέγεται : Το δαχτυλίδι δείχνει επίσης τον πατέρα και τη γυναίκα, ή την αγορά ενός σκλάβου κοριτσιού, σπιτιού, ζώου, χρημάτων ή κηδεμονίας, και αν είναι χρυσού, τότε είναι ταπείνωση ενός άνδρα και ειπώθηκε ότι Όποιος βλέπει ότι φοράει ένα σιδερένιο δαχτυλίδι, δείχνει ένα καλό που επιτυγχάνει μετά από κόπωση, και αν είναι από χρυσό και έχει ένα γαρίφαλο Είναι δύσκολο . Οι κοίλοι και σιωπηλοί δακτύλιοι είναι πάντα καλοί, και οι διογκωμένοι δακτύλιοι που έχουν μέσα πλήρωσης υποδηλώνουν δολοφονία και εξαπάτηση, επειδή υπάρχει κάτι κρυμμένο σε αυτά, ή υποδηλώνουν ελπίδα για κάτι μεγάλο και πολλά οφέλη επειδή τα οστά τους είναι μεγαλύτερα από το βάρος τους, Και για τα δαχτυλίδια ενός κέρατου ή ελεφαντόδοντου, είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες . Και ειπώθηκε ότι το δαχτυλίδι είναι ένας μεγάλος σουλτάνος, και το δαχτυλίδι είναι η προέλευση του βασιλιά, ο λοβός είναι το κύρος του, η σφραγίδα είναι η επιτρεπτή του σουλτάνου, τα χρήματά του και η εντολή, και το δαχτυλίδι είναι η εντολή του και η απαγόρευσή του, και η επιγραφή σε αυτήν είναι η πρόθεση και η πρόθεσή του . Όποιος πιστεύει ότι ο βασιλιάς αποτύπωσε τον χαρακτήρα του γρήγορα αποκτά την εξουσία του βασιλιά, δεν τον αντιφάσκει, επειδή η σφραγίδα είναι ισχυρότερη από το δαχτυλίδι . Και όποιος βλέπει ότι φοράει ασημένιο δαχτυλίδι, τότε το εκτελεί όπου θέλει, και επιτρέπεται να το κάνει, τότε θα αποκτήσει εξουσία . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγισμένος με τη σφραγίδα του χαλίφη και είναι από τον Bani Hashem ή από τους Άραβες, τότε λαμβάνει μια μεγάλη εντολή, και αν είναι από τον πιστό ή έχει πατέρα, τότε ο πατέρας του πεθαίνει και γίνεται διάδοχος, και αν δεν έχει πατέρα, τότε το θέμα του θα στραφεί σε κάτι αντίθετο από αυτό που θέλει . Και αν είδε ότι ένας ξένος είχε άκυρη εντολή . Και όποιος βρει ένα δαχτυλίδι, έχει χρήματα από τους μη Άραβες, ή έχει γεννήσει έναν γιο ή έχει παντρευτεί, και όποιος δει το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του γίνεται ασταθής, η εξουσία του για το χωρισμό διαταράσσεται και αν δει το γαρύφαλό του έχει πέσει, ο γιος του πεθαίνει ή έχει φύγει με μερικά από τα χρήματά του . Και όποιος αρπάξει το δαχτυλίδι του και είναι κυβερνήτης, τότε αφαιρείται, η περιουσία του έχει φύγει ή η γυναίκα του είναι διαζευγμένη . Και αυτό για τη γυναίκα είναι ο θάνατος του συζύγου της ή των ανθρώπων που είναι πιο κοντά της, και έχει ειπωθεί ότι αν κάποιος το φοράει, κάτι που αποδίδεται στο δαχτυλίδι θα ανανεωθεί γι ‘αυτόν και όποιος δει το δαχτυλίδι είναι σπασμένος και έφυγε και ο λοβός παραμένει, η εξουσία του θα αφαιρεθεί και το όνομα, η μνήμη και η ομορφιά του θα παραμείνουν . Και το δαχτυλίδι του χρυσού είναι αίρεση και δεν του αρέσει η θρησκεία και η προδοσία που έχει στην κατοχή του και η εξαπάτηση στο κοπάδι του, και το δαχτυλίδι είναι κατασκευασμένο από σίδερο ενός γενναίου σουλτάνου ή ενός απαιτητικού εμπόρου, αλλά είναι αδρανής και το δαχτυλίδι είναι καθοδηγείται από έναν κυβερνήτη σε αυτόν και είναι, και ο δακτύλιος με δύο λοβούς είναι μια προφανής και κρυφή αρχή, και αν αυτός ο δακτύλιος είναι κάτι που αποδίδεται στο εμπόριο, τότε είναι κέρδος Και αν αποδίδεται στη γνώση, τότε θεραπεύει ανθρώπους από θρησκεία και τον κόσμο . Και η στεγανότητα του δακτυλίου δείχνει άνεση και αιδοίο . Όποιος δανείζεται ένα δαχτυλίδι, τότε έχει κάτι που δεν έχει επιβίωση, και όποιος χτυπήσει ένα φακιδωμένο δαχτυλίδι, έχει κάτι που δεν είχε ποτέ, όπως ένα σπίτι, ένα ζώο, μια υπηρέτρια ή ένα αγόρι . Και αν δει δαχτυλίδια που πωλούνται στην αγορά, τότε πουλά την ιδιοκτησία των κεφαλών των ανθρώπων . Εάν δει τον ουρανό να βρέχει σφραγίδες, θα έχει παιδιά εκείνο το έτος . Το δαχτυλίδι είναι για τους Άραβες γυναίκα, και το χρυσό δαχτυλίδι λέγεται ότι είναι γυναίκα της οποίας τα χρήματα έχουν φύγει . Και όποιος το σφραγίζει με ένα δαχτυλίδι στο ροζ του, μετά το αφαιρεί και το βάζει σε κάτι άλλο, τότε οδηγεί εναντίον της συζύγου του και ζητά διαφθορά, και αν δει ότι το δαχτυλίδι του ήταν στο δαχτυλίδι του μια φορά στο δικό του νίκη και μια φορά στη μέση χωρίς να είναι κοντά του τότε η γυναίκα του τον πρόδωσε . Όποιος πουλά το δαχτυλίδι του για ένα dirham, αλεύρι ή σουσάμι, αφήνει τη γυναίκα του με καλά λόγια ή χρήματα . Το γαρίφαλο γεννιέται και αν το γαρίφαλο του δαχτυλιδιού του είναι ουσιαστικό, τότε είναι μια δύναμη με καλοσύνη, λαμπρότητα, μεγάλα χρήματα, ανάμνηση και δόξα . Αν το γαρίφαλό του ήταν από γαλαζοπράσινα, αν ήταν κυβερνήτης, τότε ήταν ένας γενναίος, μεγαλοπρεπής και δυνατός και αν ήταν στο αγόρι, τότε ήταν ένα ευγενικό αγόρι που θα ήταν σάκος και αν το γαρίφαλό του ήταν χάντρες, τότε ήταν μια αδύναμη και προσβλητική αρχή, και αν το γαρίφαλο ήταν πράσινο ζαφείρι, τότε γεννήθηκε γι ‘αυτόν ένα παιδί πιστού που είναι ένας κόσμος κατανόησης, και το δαχτυλίδι είναι από το ξύλο μιας υποκριτικής γυναίκας ή ενός βασιλιά της υποκρισίας, και εάν μια γυναίκα είχε ένα δαχτυλίδι, θα παντρεύτηκε ή θα γεννήσει . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα ότι το δαχτυλίδι μου ήταν σπασμένο . Είπε αν πιστεύεις ότι θα χωρίσεις τη γυναίκα σου . Ήταν μόνο τρεις ημέρες πριν την χωρίσει . Ένας άντρας ήρθε σε αυτόν και είπε : Είδα ότι είχα ένα δαχτυλίδι στο χέρι μου με το οποίο θα το σφραγίζω στα στόματα των ανδρών και των γυναικών της μήτρας, οπότε είπε, Είσαι ένας άντρας που καλεί τη μουζένη κάθε φορά εκτός από την ώρα του μήνα του Ραμαζανιού, οπότε απαγορεύεται στους ανθρώπους να τρώνε και να τρώνε . Και όποιος βλέπει ότι είναι σφραγίδα για έναν άνθρωπο από πηλό, τότε αυτός που είναι σφραγισμένος για αυτόν θα αποκτήσει εξουσία από τον ιδιοκτήτη του δακτυλίου . Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας κυβερνήτης του έδωσε το δαχτυλίδι του, το φοράει και άξιζε αυτό, και πέτυχε δύναμη, αλλιώς θα το επέστρεφε σε έναν λαό που τον είδε ή τη φυλή του ή τον ονόμασε μεταξύ των ανθρώπων ή ο ομόλογός του σε αυτά, και πουλώντας το δαχτυλίδι χωρίζοντας με τη γυναίκα ….

…Μεταξύ των ονείρων των βασιλέων είναι επίσης το όραμα του Ιμπν Μπαχτάσαρ . Ο Ibn Jarir το ανέφερε στην ερμηνεία του σε μια μακρά ιστορία που διηγήθηκε σχετικά με την εξουσία του Sa`id Ibn Jubayr, στην οποία ο Ibn Bakhtasar είπε ότι ήταν αρκετό. Βγήκε ανάμεσα σε δύο πάνελ και έπειτα έγραψε δύο γραμμές, οπότε κάλεσε τους ιερείς και τους μελετητές, αλλά δεν τους βρήκαν γνώση γι ‘αυτό, και η μητέρα του του είπε : Εάν επέστρεφε στον Ντάνιελ το καθεστώς που είχε από το δικό σου πατέρας Σου είπε , και το είχε στεγνώσει, οπότε τον τηλεφώνησε και είπε : Σας επιστρέφω από τον πατέρα μου, οπότε πείτε μου ποιες είναι αυτές οι δύο γραμμές; Είπε : Όσο για να επιστρέψετε τη θέση μου από τον πατέρα σας, δεν το χρειάζομαι , και για αυτές τις δύο γραμμές, θα σκοτωθείτε απόψε , οπότε βγαίνω από όλο το παλάτι και το διατάζω να κλειδωθεί, έτσι οι πόρτες είναι κλειστές σε αυτόν, και η ασφάλεια των κατοίκων του χωριού μπήκε στον εαυτό του με ένα σπαθί και είπε : Όποιος ήρθε από πίσω σου από τον Θεό, σκότωσέ τον και αν του είπε, έτσι και έτσι , και ο Θεός του έστειλε την κοιλιά του , οπότε άρχισε να με τα πόδια μέχρι να ήταν στα μέσα της νύχτας, και έπεσε και αποκοιμήθηκε, τότε η κοιλιά του σε εγρήγορση, έτσι πήγε με τα πόδια και η άλλη κοιμόταν, έτσι επέστρεψε και ξύπνησα μαζί του και του είπε : Ι είμαι έτσι και έτσι ….

Όσο για την κοιλιά, την εξωτερική του εμφάνιση και το εσωτερικό της, αποσπάται με χρήματα και το αγόρι. Όποιος βλέπει ότι το στομάχι του έχει μεγαλώσει και είναι καλό, τότε δείχνει αύξηση σε αυτό που ανέφερε, και αν δει μια ανεπάρκεια ή κάτι σε αυτό, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του. Ο καταραμένος Σατανάς, και όποιος βλέπει ότι ένας γιος ή μια κόρη βγήκε από το στομάχι του, τότε αυτό θα προέλθει από αυτόν και την οικογένειά του επικρατεί, και μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το πρήξιμο της κοιλιάς είναι η εμφάνιση χρημάτων και δυσκολιών και η εμφάνιση της καταστροφής…

Ο γιατρός ερμηνεύει έναν μεταρρυθμιστή λόγιο, και όποιος πιστεύει ότι μαθαίνει ιατρική δείχνει ότι μαθαίνει το Κοράνι από το Mus-haf ….