…Η ανακούφιση μετά από αγωνία και αγωνία 99 – – Με την εξουσία του Khalid bin Yazid Al-Azdi, μου είπε ο Abdullah bin Yaqoub bin Dawood, είπε : Ο πατέρας μου είπε ότι ο Mahdi με κλειδώνει σε ένα πηγάδι και έχτισε ένα θόλο πάνω του, και Έμεινα εκεί για δεκαπέντε προσκυνητές έως ότου πέρασε η διαδοχή του al-Rasheed, και κάθε μέρα μου δόθηκε ένα καρβέλι και ένα φλιτζάνι νερό. Έδωσε οδηγίες στις ώρες για προσευχή. Όταν το κεφάλι του κεφαλιού δεκατριών προσκυνητών ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και είπε : Είμαστε στον Ιωσήφ, Κύριε, οπότε τον έφερε έξω από το κάτω μέρος ενός κοίλου και ένα σύννεφο γύρω του. Είπε : Ευχαρίστησα τον Θεό και είπε : Ο κόλπος έχει έρθει. Είπε : Έμεινα γύρω και δεν είδα τίποτα, οπότε όταν ήρθε ο επικεφαλής της χρονιάς, ήρθε. Ο επόμενος μου είπε : Είθε ο Θεός να τον φέρει στο Faraj ότι έχει κάτι καθημερινά στη δημιουργία του. Είπε : Τότε έστησα έναν κύκλο και δεν βλέπω τίποτα. Τότε ήρθε αυτό που έρχεται μετά το έτος και είπε : Μπορεί η αγωνία στην οποία έχω πάει να είναι μια σχετική ανακούφιση, οπότε φοβάται και έρχεται ο ξένος. : όταν έγινε Naudet, σκέφτηκα ότι ο Oozn προσεύχεται το μαύρο σχοινί Vdly Li και μου είπε : Θα σκληρύνω τη μέση του, και έκανα το Vokhrgeony όταν συνάντησα το οπτικό syncope οπτικό Vantlgulwa Pei που εισήγαγε ένα δωρεάν στο καλό και μου είπαν : ειρήνη ο Διοικητής των πιστών, είπα : Χαιρετίστε τον Διοικητή των πιστών και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω σας , ο Μαχντί είπε : Δεν είμαι σε αυτό. Είπα : Ειρήνη σε σας, Διοικητής των Πιστών, και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού να σας φέρουν, Ω, ο Αλ-Χαντί είπε : Δεν είμαι μαζί του. Είπα : Ειρήνη σε σας, ο ηγέτης των πιστών, και το έλεος και τις ευλογίες του Θεού. Είπε : Al-Rasheed, έτσι είπα : Al-Rasheed. Είπε: Ναι Ιακώβ, γιος του Δαβίδ, ο Θεός δεν μεσολάβησε για κανέναν, εκτός από το ότι μετέφερε ένα κορίτσι για μένα στο λαιμό μου απόψε, και ανέφερα να με φέρεις στο λαιμό Σου και έπεσα για σένα από το μέρος που ήμουν και σε έφερα έξω. Είπε : Με τίμησε και πλησίασε τη θέση μου. Είπε : Τότε ο Yahya bin Khaled με μεταμφιέστηκε σαν να φοβόταν ότι ξεπέρασε τον Διοικητή των Πιστών χωρίς αυτόν, έτσι τον φοβόμουν, γι ‘αυτό ζήτησα το Χατζ, οπότε μου έδωσε άδεια, και εξακολουθούσε να κατοικεί στη Μέκκα μέχρι πέθανε εκεί (1)….

…Στο όραμα των προφητών και των αγγελιοφόρων εν γένει και ειδικότερα το όραμα του Μωάμεθ, άκουσα τον Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, είπε : αγόρασα μια υπηρέτρια που νομίζω ότι είναι τούρκικη και δεν το έκανε Γνωρίστε τη γλώσσα μου, και δεν ξέρω τη γλώσσα της, και οι σύντροφοί μου είχαν έναν γείτονα που μεταφράζει από αυτήν, είπε, οπότε μια μέρα κοιμόταν, έτσι συνειδητοποίησα ενώ έκλαιγε Και φωνάζει και λέει : Ω κύριέ μου, διδάξτε μου το άνοιγμα του βιβλίου, οπότε είπα στον εαυτό μου, κοιτάζω την κακία της, ξέρεις τη γλώσσα μου και δεν μου μιλάς, έτσι οι φίλοι μου συγκεντρώθηκαν και της είπαν : Δεν ήξερες τη γλώσσα του και την ώρα , πώς του μιλάς; Και η υπηρέτρια είπε : Είδα στο όνειρό μου έναν θυμωμένο άνδρα και πολλοί άνθρωποι ήταν πίσω του ενώ περπατούσε, οπότε είπα ποιος είναι αυτός; Είπαν Μωυσή, ειρήνη σε αυτόν . Τότε είδα έναν άντρα που ήταν καλύτερος από αυτόν και με ανθρώπους ενώ περπατούσε, οπότε είπα ποιος είναι αυτός; Είπαν λοιπόν τον Μωάμεθ, ειρήνη και ευλογίες, γι ‘αυτό είπα ότι θα πάω με αυτό, οπότε ήρθε σε μια μεγάλη πόρτα, που είναι η πύλη του Ουρανού, έτσι χτύπησε και άνοιξε για αυτόν και για τον οποίο μπήκε, και εγώ και δύο γυναίκες μείναμε, οπότε ελέγξαμε την πόρτα και άνοιξε, και ειπώθηκε ότι σε κάποιον που είναι καλός να διαβάσει το άνοιγμα του βιβλίου έχει άδεια, οπότε διάβασαν και τους έδωσαν άδεια, και παραμένουν εγώ . Έτσι μου δίδαξε το άνοιγμα του βιβλίου, είπε, και το δίδαξα με μεγάλη δυσκολία, και όταν το συντήρησα, έπεσε νεκρό . Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον έχει έλεος, είπε : Το όραμα των προφητών, να είναι οι προσευχές του Θεού, είναι ένα από τα δύο πράγματα, είτε ως καλά νέα είτε ως προειδοποίηση . Τότε υπάρχουν δύο απεργίες : μία από αυτές είναι ότι βλέπει έναν προφήτη στην κατάσταση και την εμφάνισή του, γιατί είναι απόδειξη της καλοσύνης του ατόμου του οράματος, της υπερηφάνειας του, της τελειότητας της στάσης του και της νίκης του έναντι εκείνων που είναι εναντίον του, και ο δεύτερος τον βλέπει να αλλάζει την κατάσταση με ένα πρόσωπο συνοφρυώματος. ένας προφήτης, ανέφερε ότι προδίδει τη Γραμματεία και το Σύμφωνο για να καταγγείλει το στίχο : (να θυμάστε τα πράγματα Nqdahm τη διαθήκη τους και τη δυσπιστία τους στους στίχους του Αλλάχ και να σκοτώσουν άδικα τους προφήτες ). Αυτό είναι στο σύνολό του, και όσον αφορά τις λεπτομέρειες : Αν έβλεπε τον Αδάμ, ειρήνη σε αυτόν, στην εμφάνισή του, θα είχε επιτύχει μια μεγάλη εντολή εάν άξιζε αυτό . Επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Είμαι χαλίφης στη γη ) , και αν δει ότι του μίλησε, θα λάβει μια σημείωση του Παντοδύναμου λέγοντας : ( Και ο Αδάμ γνώριζε όλα τα ονόματα )….

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άλσος ενώ βρίσκεται σε ψηλό, ξαπλωμένο μέρος, τότε δείχνει την αφθονία των απογόνων του ….

…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει κάνει σε μια εκκλησία κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τους λαούς του, το οποίο δεν παραβιάζει τη Σαρία, τότε είναι μια εξέγερση εναντίον του περιγραφέντος ανθρώπου και είναι καλό ….

…Όποιος βλέπει έναν κυβερνήτη σε ένα σπίτι, ή μπαίνει σε ένα τζαμί, μια πόλη ή ένα χωριό, τότε είναι απόδειξη μιας καταστροφής που συμβαίνει για τους ανθρώπους αυτών των τόπων, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Εάν οι βασιλιάδες εισέλθουν σε ένα χωριό, το χαλάσουν . ~…

…Και αν ήταν σε ένα ένδυμα ή σε ένα δοχείο, βγήκε λόγω μιας γυναίκας ….

…Και όποιος βλέπει ένα τριαντάφυλλο σε ένα δέντρο, δείχνει ευχαρίστηση στο πλάι του παιδιού του ….

…Και όποιος πιστεύει ότι έχει περπατήσει σε ένα βουνό πάνω σε κάτι που είναι χαρακτηριστικό μιας πολυετούς ειρήνης, τότε είναι μια επιθυμία, και αν βυθιστεί, τότε υπάρχει μια διαφορά απόψεων ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ουρήσει σε τζαμί ή σε άμβωνα, ένας γιος θα έρθει σε αυτόν και θα είναι ο αρχηγός του λαού ….

…Και όποιος βλέπει ότι ανέβηκε σε βουνό και είδε μια τρύπα σε αυτό και μπήκε σε αυτό, τότε θα δει το μυστικό του βασιλιά και τις καλυμμένες του υποθέσεις, και αν βγει κάτι από αυτόν, τότε θα έχει μια σχέση και ένα δώρο ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει επιβιβαστεί σε πλοίο και ήταν σε τρομερό ζήτημα, τότε θα ανακουφιστεί ή θα προσκολληθεί σε έναν άνθρωπο που κινδυνεύει ….

…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε ότι κολύμπησε σε ένα ποτάμι ή δωμάτιο σε αυτό, τότε η ερμηνεία του είναι σαν την ερμηνεία της θάλασσας, αλλά η θέση του βασιλιά θα είναι όποιος είναι χωρίς αυτόν »….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

…Η έκφραση των οραμάτων βασίζεται σε κομμάτια ή σε εικασίες; Η έκφραση των οραμάτων είναι μια αναφορά στην εικασία , και η εικασία είναι λάθος και προσβάλλεται , και ένα άτομο δεν διακόπτει την έκφραση, αλλά μάλλον να είναι στην ασφαλή πλευρά, και αυτό οφείλεται στο θέλημα του Θεού . Επομένως, είναι καλύτερο για τη διέλευση να εκδώσει μια δήλωση που να λέει : Εάν πιστεύετε ότι το όραμά σας είναι τέτοιο-και-τέτοιο , ή να ολοκληρώσετε τα λόγια του με το ρητό : Από τον Θεό (1) Επομένως, ο Γιουσέφ, μπορεί να προσευχηθεί και ειρήνη σε αυτόν, είπε στον ερωτητή όταν ήθελε να τον περάσει : ( Και είπε σε αυτόν που νόμιζε ότι είχε δραπετεύσει από αυτούς, θυμήσου με τον Κύριό σου …) κ.λπ. Ο στίχος , μια ταινία που ισχυρίζεται ότι είναι ένας από αυτούς που εμπιστεύτηκε ο Θεός με την έκφραση των ονείρων , και συνήθιζε να εκφράζει την αποκάλυψη των προσευχών του Θεού και στον Προφήτη Μωάμεθ, τον κυβερνήτη και τους συντρόφους του και την ειρήνη . Ο Θεός ξέρει…

…Και όποιος βλέπει ότι έρχεται σε ένα μπάνιο αλλά δεν μπαίνει σε αυτό, τότε συναντά έναν άνδρα και υπάρχει κακό μεταξύ τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε άμβωνα ενώ μιλά σε κάτι που δεν είναι κατάλληλο, τότε είναι διάσημος για αμαρτίες και μπορεί να σταυρωθεί ….

…Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Ο Ραμιάα Μπιν Νασρ, βασιλιάς της Υεμένης, ήταν μεταξύ των βασιλιάδων . Ο Altbabah και είδε το όραμα της αύρας του και της Feza, δεν άφησε έναν ιερέα, ούτε έναν μάγο ούτε τον Aaiva ούτε έναν αστρολόγο από τους λαούς του βασιλείου του, αλλά τον μεγάλωσε και τους είπε , είδα ένα όραμα Hltinay και Fezat και τους είπαν μένα και Ptooelha , είπαν να τον : Aqssa θα σας ενημερώσουμε Ptooelha , είπε : σας είπα ότι δεν καθησυχάσει αυτός που είπε για την ερμηνεία της, γιατί ήξερε μόνο η ερμηνεία του, πριν αυτός του είπε γι ‘αυτό , και ένα από τα του είπαν : Αν ο βασιλιάς το θέλει αυτό, τότε πρέπει να μου στείλει ένα επίπεδο και δεν είναι ένας από αυτούς που είναι πιο γνωστός από αυτούς. Του λένε για αυτό . Εκείνος ρώτησε γι ‘αυτό , γι’ αυτό έστειλε τους, και ήρθε σ ‘αυτόν, πριν κοπεί και του είπε : Είδα ένα όραμα που με εξέπληξε και τον αποτροπιασμό του για αυτό, έτσι μου είπε γι’ αυτό, γιατί αν μπορώ να χτυπήσει, Θα το ερμηνεύσω. Είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι , και έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε άτομο έφαγε ένα κρανίο από αυτό , ο βασιλιάς του είπε : Τι μου έλειπε από αυτό, O Satih, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin της Hanash να Thbtun γης γαλοπούλα , Vlimlkn μεταξύ Abyan να Γέρασα , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου Πτυχή αυτό που μας σβουνιά αντικείμενο είναι βλαβερός πότε θα , Avi Ζαμάνη αυτό ή μετά; Είπε : ακόμη και μετά από περισσότερα από εξήντα ή εβδομήντα Λάκεν , τα χρόνια του Αμαντάν , είπε : Ελευθερία από τον βασιλιά τους ή διακοπή; Είπε : Όχι, αλλά διακόπτεται για μερικά εβδομήντα χρόνια , τότε σκοτώνονται και δραπετεύονται από αυτό . Ο ίδιος είπε : Και ποιος έρχεται μετά από αυτό που σκοτώνει και ωθεί το ‘αυτούς; Είπε : Ακολουθεί ο Iram bin Dhi Yazan , ο οποίος βγαίνει από το Aden , και δεν αφήνει κανένα από αυτά με τον όρκο . Ο ίδιος είπε : Είναι ότι από την αρχή του ή να αποκοπεί; Είπε : Όχι, αλλά είναι κομμένο . Ο ίδιος είπε : Ποιος θα το κόψει; Είπε : Ένας έξυπνος προφήτης , στον οποίο προέρχεται η αποκάλυψη από τον Ύπατο. Είπε : Ποιος είναι αυτός ο Προφήτης; Είπε : Ένας άντρας από τον γιο του Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , ο βασιλιάς θα είναι στο λαό του μέχρι το τέλος της εποχής . Ο ίδιος είπε : Υπάρχει μια άλλη εποχή ; Είπε : Ναι , στο οποίο συλλέγει ο Alolon και άλλοι , είναι χαρούμενος που οι Improvers , και ο Ishqy it Abusers , είπαν πιο άξιοι για ό, τι μου λέτε; Είπε : Ναι , και λυκόφως και σούρουπο , και κατάγματα εάν είναι συνεπείς . Αυτό που σας είπα είναι αλήθεια . Στη συνέχεια, παρουσίασε μια σχισμή πάνω του, και του είπε, καθώς είπε στον Sateh και το έκρυβε, αυτό που είπε για να δει: Συμφωνούν ή διαφωνούν και είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι και έπεσε ανάμεσα σε ένα λιβάδι και έναν σωρό και κάθε ψυχή έφαγε από αυτό. Είπε : Όταν του είπε ότι, ήξερε ότι συμφώνησαν , επειδή το ρητό τους είναι μόνο αυτό που είπε ο Surface : Έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε σώμα έφαγε από αυτό , και είπε μέρος : Έπεσε μεταξύ ενός νηπιαγωγείο και λόφος, και κάθε ψυχή έφαγε, ο βασιλιάς είπε : Έκανα ένα λάθος, μέρος αυτού, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin του ανθρώπου , τη γη Anzln Σουδάν , Vlegbann για κάθε παιδί Banan , και έχουν μεταξύ Abyan να Najran , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου σχισμή αυτό για εμάς, και πότε θα σβουνιά βλαβερός αντικείμενο? Την ώρα μου ή μετά; Είπε : Ποιο είναι αυτό το σπουδαίο θέμα; Είπε : Ένας νεαρός άνδρας που δεν είναι ούτε φυσικός ούτε πόλεις , τους βγάζει από το σπίτι κάποιου που ζυγίζει , οπότε δεν αφήνει κανένα από αυτά στην Υεμένη . Ο ίδιος είπε : Είναι η εξουσία του που διαρκεί ή αποκοπεί; Είπε : αλλά έκοψε τον αποστολέα του Αγγελιοφόρου , έρχεται δεξιά και δικαιοσύνη , μεταξύ των λαών της θρησκείας και της πίστης , να είσαι βασιλιάς στο λαό του – στο καθημερινό κεφάλαιο , είπε : Τι κεφάλαιο ημέρας; Είπε : μια μέρα, όταν επιβραβεύονται οι διοικητές , και το ονόμασε από τις κλήσεις ουρανό , ακούσει για τις συνθήκες διαβίωσης και την νεκρούς , στην οποία οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να Meeqaat , είτε πρόκειται για αυτούς που φοβούνται να κερδίσει και καλές πράξεις , είπε : αξίζει της ό, τι λέει ; Είπε : Ναι, Κύριε των ουρανών και της γης , και τι υπάρχει μεταξύ τους ανύψωσης και πτώσης , αν αυτό που προείπα, θα ακολουθήσετε αυτό που υπάρχει . Ιμπν Ισχάκ είπε : Έπεσε στην ίδια Rabia ιμπν Νασρ Maqla Fjhz του γιους, και προσέβαλε το σπίτι του στο Ιράκ, συμπεριλαμβανομένων λύση και να τα έγραψε στον βασιλιά των βασιλέων της Περσίας του είπε Sabor Μπιν Khrzad Vosknhm σύγχυση , είναι το υπόλοιπο του γεννημένου Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , είναι από λόγους Υεμένης και γνώσεις Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Αυτός ο βασιλιάς . Ο Ibn Hisham είπε : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir στο οποίο μου είπε Khalaf al-Ahmar . Αυτή η ιστορία ο Ibn Hisham αναφέρθηκε στη βιογραφία και ο Ibn Jarir στην ιστορία της και ο Obongam Asbahani σε σημάδια προφητείας και ο γιος πολλών στην αρχή και το τέλος, όλοι από τον γιο του Ισαάκ και αυξήθηκαν από τον Ibn Jarir στο μυθιστόρημα σε αυτόν από τον Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν η κατασκευή Facet της Ραβίας Ο Νασρ είπε τον κάδο κάνοντας έτσι τη Ραβία, τον γιο του και την οικογένειά του Δεν έκανε χρυσό. Το ανέφερε στους Άραβες και μίλησαν για αυτό μέχρι που το ανέφερε και το ήξεραν σε αυτούς . Όταν η Αβυσσινία ήρθε στην Υεμένη, και το θέμα για το οποίο μιλούσαν έγινε από τη διοίκηση των ιερέων . Ο Al- Ashah είπε : Ο Iisa bin Qais bin Tha’labah al-Bakri σε μερικά από αυτά που λέει και αναφέρει τι συνέβη από το θέμα αυτών των δύο ιερέων Flat και φραγκόκοτα κοίταξε με τα χείλη, όπως φαίνεται πραγματικά, ως λύκος είπε όταν στρίγκλισε ….

…Ημερομηνίες : Αφηγήθηκε ότι ο Ομάρ το είδε σαν να είχε φάει ημερομηνίες, και το ανέφερε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και είπε : Αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και οι τύποι ημερομηνιών είναι πολλές και οι ημερομηνίες για όσους το βλέπουν, υποδηλώνουν βροχή . Και για εκείνους που το τρώνε, θα του δοθεί μια καθαρή γενική διαβίωση, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ανάγνωση του Κορανίου, και ειπώθηκε ότι οι ημερομηνίες δείχνουν ότι τα χρήματα εξοικονομήθηκαν . Το όραμα της απερίσκεπτης διατροφής είναι για τους ντάμι . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει μια καλή και χρήσιμη λέξη . Και όποιος το βλέπει σαν να θάβει ημερομηνίες, αποθηκεύει χρήματα ή παίρνει χρήματα από μερικά από τα χρηματοκιβώτια . Και όποιος βλέπει σαν να κόβει μια ημερομηνία και διακρίνει τις προθέσεις του από αυτήν, τότε θα έχει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πράγματι, ο Θεός δημιουργεί αγάπη και τους σπόρους . » Το όραμα του φαγητού ημερομηνίες με πίσσα είναι απόδειξη των μυστικών διαζυγίου μιας γυναίκας . Όσον αφορά τη διασπορά των ημερομηνιών, είναι μια ταξιδιωτική τέχνη . Και ο πράκτορας των ημερομηνιών, Γκάνιμα . Και όποιος βλέπει σαν να προέρχεται από έναν φοίνικα στις μέρες του, θα παντρευτεί μια αξιοσέβαστη, πλούσια και ευλογημένη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι χτυπά χρήματα από ευγενείς ανθρώπους χωρίς να κουράζεται, ή από τα κτήματά του, και ειπώθηκε ότι χτυπά μια χρήσιμη γνώση με την οποία εργάζεται . Εάν δεν έχει έρθει ο χρόνος, τότε ακούει μια σημαία και δεν λειτουργεί με αυτήν . Αν είδε σαν να είχε πάρει έναν φοίνικα με μαύρα σταφύλια, τότε η γυναίκα του γεννά έναν γιο ενός μαύρου ιδιοκτήτη . Αν έβλεπε σαν να είχε μαζέψει από μια ξηρή και υγρή παλάμη, τότε μαθαίνει από έναν ανήθικο άνθρωπο μια επιστήμη που θα τον ωφελήσει . Και αν ο ονειροπόλος ήταν στενοχωρημένος, θα έπαιρνε ανακούφιση, για αυτό που είπε ο Παντοδύναμος στην ιστορία της Μαρίας : « Και θα σας κοροϊδέψω με τον κορμό μιας παλάμης .» Λέγεται ότι οι ημερομηνίες διάσπαρτα dirham δεν παραμένουν . Και όποιος βλέπει ότι οι ημερομηνίες συλλέγονται γι ‘αυτόν, τότε τα χρήματα συγκεντρώνονται γι’ αυτόν από άντρες με κινδύνους . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες και είπε : Χτυπήσατε σαράντα μπαστούνια . Τότε τον είδε λίγο αργότερα και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες στην πόρτα του Σουλτάνου . Είπε : Επηρεάζει σαράντα χιλιάδες dirham . Ο άντρας είπε : διέσχισα τα οράματά μου αυτή τη φορά σε αντίθεση με αυτό που έκανα την πρώτη φορά . Είπε : Επειδή μου είπες το όραμά σου την πρώτη φορά, και τα δέντρα στέγνωσαν, και τα κατάφερες τη χρονιά, και αυτή τη φορά ήρθες σε μένα με ζωή στα δέντρα . Το θέμα ήταν και οι δύο φορές αυτό που πέρασε . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Είδα ότι ένας άντρας ήρθε σε μένα και μου ταΐζει ένα κομμάτι από ημερομηνίες, οπότε πήγα ξένος και αν βγήκε ένας πυρήνας, τον έγραψα . Τότε μου έδωσα ένα δεύτερο κορδόνι, και αν ένας πυρήνας, το έριξα . Τότε μου έδωσα μια τρίτη σύνοδο κορυφής, και αν ένας πυρήνας Vlvztha . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, να το διασχίσω . Είπε : διασχίστε το . Είπε : Μια εταιρεία στέλνεται και κερδίζουν και χαιρετούν και μολύνουν έναν άνδρα . Τότε στάλθηκε μια παρέα, και είπε τρεις φορές, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Ο Anas bin Malik είδε σε ένα όνειρο σαν να τρώει ένα μυστικό ο Ibn Omar, οπότε του έγραψε ότι σας είδα να τρώτε κρυφά, και αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και ειπώθηκε ότι ένας γυμνός άντρας είδε τα καλάθια να πέφτουν από τα στομάχια των χοίρων, καθώς τα έσπρωξε και τα έφερε στο σπίτι του . Ρώτησε λοιπόν αυτόν που το εξέφρασε και το διέσχισε με λάφυρα από τα χρήματα των απίστων. Σύντομα, οι Ρωμαίοι βγήκαν και η νίκη ήταν για τους Μουσουλμάνους, και αυτό που πέρασε ήρθε σε αυτόν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είδε σαν να ρουφάει ραντεβού και να την δίνει στον γείτονά της και να την πιπιλίζει, οπότε είπε : Αυτή η γυναίκα μοιράζεται μια καλή χάρη μαζί του, οπότε πλένει το ρούχο του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα έναν καταρράκτη στο χέρι μου και είχα ημερομηνίες σε αυτό, και το κεφάλι και το πρόσωπό μου ήταν βυθισμένα σε αυτό, και το έφαγα και είπε : Πόσο ξινό είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είστε ένας άνθρωπος που έχει επιδοθεί να κερδίσει χρήματα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των απαγορευμένων. Η ασφάλεια ήταν επιτρεπτή, αλλά ξέρω ότι απαγορεύεται . Ήταν έτσι . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει την κληρονομιά του συζύγου της και είναι διαζευγμένη από αυτόν ….

…** Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, των εισβολέων της θάλασσας .. Ένα από το όραμα που έχει εκπληρωθεί είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, οι θαλάσσιοι εισβολείς που εισέβαλαν στην Κύπρο την εποχή του Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και όσοι εισέβαλαν στους Ρωμαίους την εποχή του Μουουάγια – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -. Με την εξουσία του Ισαάκ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Τάλχα, στην εξουσία του Ανασ Μπιν Μαλίκ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, πήγε στο Κουμπά, θα μπεί Ο Umm Haram bint Melhan και τον ταΐζει, και η Umm Haram βρισκόταν υπό τη λατρεία του Ibn al-Samit, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ίσως οι προσευχές του Θεού, την εισήλθαν. Μια μέρα, τον τάιζε και κάθισε με το κεφάλι του, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας . Εκείνη είπε : Έτσι είπα : Τι σας κάνει να γελάτε, αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Άνθρωποι από το έθνος μου πρόσφεραν στους κατακτητές του για χάρη του Θεού να οδηγούν την οικογένεια των βασιλιάδων της θάλασσας ή είπε : Όπως οι βασιλιάδες της οικογένειας ) ο Ισαάκ αμφέβαλε, έτσι είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, Προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ένα από αυτά, την κάλεσε, έπειτα έβαλε το κεφάλι του κάτω και κοιμήθηκε, μετά ξύπνησα γέλασα και είπα : Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Οι άνθρωποι από το έθνος μου μου πρόσφεραν επιδρομείς για χάρη του Θεού ως βασιλιάδες της οικογένειας ή σαν βασιλιάδες της οικογένειας. ) Όπως είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ανάμεσά τους. Είπε : ( Είστε ένας από τους πρώτους ) Εκείνος είπε : εγώ οδήγησα τη θάλασσα κατά τη στιγμή της Mu’awiyah Έπεσε από το ποδήλατό της, όταν βγήκε από τη θάλασσα και χάθηκαν . Πλεονέκτημα :::: Η Umm Haram bint Milhan είναι η αδερφή του Umm Salim και είναι η θεία του Anas bin Malik . Al-Bukhari μεταφραστεί αυτό το χαντίθ λέγοντας : ( κεφάλαιο του οράματος της ημέρας ) Ο ίδιος είπε : Ibn Αούν, δήλωσε στην αρχή του Ibn Sirin : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας. Ο Al-Hafiz Ibn Hajar ανέφερε σχετικά με την εξουσία του Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani ότι είπε : Δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ του οράματος της ημέρας και της νύχτας και του οράματος των γυναικών και των ανδρών . Και με την εξουσία του Zaid bin Aslam, με την εξουσία του Ataa bin Yasar, ότι μια γυναίκα που του μίλησε είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και μετά ξύπνησα γέλια και είπε : Με γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Όχι, αλλά από μερικούς από το έθνος μου που αναδεικνύουν επιδρομείς στην θάλασσα σαν βασιλιάδες στην οικογένεια. ) Εκείνη είπε : Τότε αποκοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε το γέλιο έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, κάνει να γελάτε σε μένα? Είπε : « Όχι, αλλά από ανθρώπους του έθνους μου που βγάζουν εισβολείς στη θάλασσα, και επιστρέφουν μερικούς των οποίων τα λάφυρα συγχωρούνται. » Είπα : Θα προσευχόμαστε στον Θεό να μου κάνει από αυτά, έτσι κάλεσε γι ‘αυτήν. Μου είπε : Ο Ata bin Yassar μου είπε, είπε : Την είδα ανάμεσα στους εισβολείς που ο al-Mundhir ibn al-Zubayr εισέβαλε στη γη της Ρουμ, και ήταν μαζί μας και πέθανε σε μια γη Ρουμ ….

…Οι εικόνες που φυσούν στις εικόνες του Israfil, ειρήνη σε αυτόν, είναι μια απελευθέρωση, και η ακρόαση του φυσάει είναι σωστή . Είναι σε ένα όνειρο ενδεικτικό των δημοφιλών ειδήσεων . Και αν ο αναζητητής ήταν άρρωστος και άκουγε το φασαρία των εικόνων, θεραπεύτηκε και αν η ξηρασία είχε εξαπλωθεί, θα εξαφανιζόταν, οι τιμές ήταν φθηνές και είχαν ανακούφιση . Και όποιος άκουσε το δεύτερο χτύπημα έδειξε τη δημιουργία της σύνταξης, την εμφάνιση μυστικών, τη θεραπεία των ασθενών, τη σωτηρία του κρατουμένου ή τη συνάντηση με τους ταξιδιώτες ….

…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Ε : Οι εικόνες και τα σύμβολα που βλέπουν οι άνθρωποι στα όνειρά τους, όταν είναι παρόμοια, έχουν μια μόνο έκφραση; Α : Αυτή η ερώτηση είναι συχνές , το ίδιο κάνει ό, τι ένα πρόσωπο που βλέπει στον ύπνο του έχει ένα έκφραση που δεν αλλάζει , πράγμα που σημαίνει ότι ένας άνδρας είδε τον ήλιο και το φεγγάρι, για παράδειγμα, κι έτσι θα είναι ένα σύμβολο των γονέων του , μια σκλάβος και πατέρας , ανάλογος με το όραμα του Ιωσήφ , και όποιος είδε μια αγελάδα υποδηλώνει τη Σουντά καθώς ο Ιωσήφ τη διέσχισε και ούτω καθεξής . . Η απάντηση : Όχι , τα οράματα ποικίλλουν στην έκφρασή τους από το ένα άτομο στο άλλο , και από καιρό σε καιρό, ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να προσευχηθεί και να ειρηνιστεί, μέσω των οραμάτων του όταν είδε τις αγελάδες που θανατώθηκαν , σκοτώνοντας τις σύντροφοι την Κυριακή, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και ο Ιωσήφ, ειρήνη και ευλογίες να είναι επάνω του, μέσω των παχιών αγελάδων στα εύφορα χρόνια στα οποία αφθονούν. Ζωή, και άπαχες αγελάδες, σε χρόνια ξηρασίας στα οποία μειώνονται τα προς το ζην και οι βροχές . Η αναφορά στο πέρασμα σε αυτό το όραμα, και ελπίζει να προσθέσει στη διατύπωσή τους, και ελπίζει στην περίπτωση του ιδιοκτήτη και του χρόνου της Αποκάλυψης, και όλα αυτά τον τραβούν να διασχίσει την έκφραση, για παράδειγμα, ο ήλιος έχει πολλές πτυχές από την άποψη της έκφρασης και σε αυτή την αναφορά στην διάβαση . Για ένα να ειπώθηκε εκφραστές : Είδα τον ήλιο και το φεγγάρι μπήκε στο υπόγειων υδάτων, είπε πεθαίνουν, και διαμαρτυρήθηκε, λέγοντας ότι η Παντοδύναμος : { Αν αστραπή τα μάτια (7) και επισκιάζεται Σελήνη (8) και να συλλέγουν το ήλιο και το φεγγάρι (9 ) Ο Άνθρωπος λέει ότι η Ημέρα Πού να Φεύγει (10) ( Ανάσταση : 10 – 7). Είπε Habis bin Σαάντ αλ – Tai ήταν οι κυβερνήτες της ηλικίας του δικαστικού σώματος , Ο Διοικητής της Πιστοί : εγώ είδα τον ήλιο και το φεγγάρι Aguettlan, και τα αστέρια μεταξύ των δύο ημίχρονα . Ο Umar είπε : με όποιον κι εσύ; Είπε : Με το φεγγάρι ενάντια στον ήλιο . Ο Ομάρ είπε : Ήμουν με ένα στίχο Έπαινος, πήγα, δεν δουλεύω για μένα δουλεύω, όχι μόνο σκοτώνω όταν το φοράω . . Ήταν όπως ο Omar, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε, έτσι σκοτώθηκε την ημέρα του Safeen (1`) , και ο Joseph όταν είδε τα οράματά του πέρα ​​από τον ήλιο και το φεγγάρι με τους γονείς του . Ο ήλιος και το φεγγάρι αν το σκεφτείτε , δεν υπήρχε κανένας με την έννοια σε αυτά τα οράματα και, ως εκ τούτου, σας δείχνει διάχυτο σφάλμα μεταξύ ανθρώπων – και ειδικά – του κοινού από αυτούς, όταν βλέπουν τους νεκρούς, για παράδειγμα, πιστεύουν ότι είναι μια μεταφορά για τον κοντινό όρο, ή δείκτης του μηνύματος ή δεν θα εφαρμοστεί, και όταν κλαίνε στα Όνειρα λένε : Είναι χαρά, και αυτό δεν είναι σωστό όπως μας φάνηκε από προηγούμενα στοιχεία ….

…Θάνατος Εάν ονειρεύεστε ότι βλέπετε κάποιον από τους γνωστούς σας νεκρούς, αυτό σας προειδοποιεί για επερχόμενη ταλαιπωρία ή θλίψη . Τέτοια όνειρα ακολουθούνται πάντα από απογοητεύσεις . Εάν ακούσετε ότι ένας φίλος ή συγγενής πέθανε, θα λάβετε άσχημα νέα από αυτόν . Τα όνειρα του θανάτου ή του θανάτου είναι παραπλανητικά και μάλιστα μπερδεύουν τον αρχάριο διερμηνέα των ονείρων όταν προσπαθούν να τα ερμηνεύσουν . Το άτομο που σκέφτεται γεμίζει έντονα την αύρα που τον περιβάλλει στη σκέψη, ή με εικόνες που αλληλεπιδρούν έντονα με τα συναισθήματα που έχουν δημιουργήσει . Σκεπτόμενος ή εργαζόμενος σε άλλους τομείς, ένα άτομο μπορεί να αντικαταστήσει αυτές τις εικόνες με άλλες εικόνες διαφορετικού σχήματος και φύσης . Μπορεί να δει αυτές τις εικόνες να πεθαίνουν ή να πεθαίνουν, και από το θάνατο ή την ταφή τους, μπορεί να τις κάνει λάθος για εικόνες φίλων ή εχθρών . Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να δει τον εαυτό του ή τον στενό του συγγενή να πεθαίνει όταν κοιμάται, ενώ στην πραγματικότητα αυτό του προειδοποιεί ότι μια κακή ιδέα ή δράση θα αντικαταστήσει μια καλή ιδέα ή δράση . Για να διευκρινιστεί : Εάν βλέπει έναν καλό φίλο ή έναν από τους συγγενείς του σε θάνατο, τότε αυτό είναι μια προειδοποίηση ενάντια σε μια ανήθικη ιδέα ή δράση, αλλά εάν δει έναν εχθρό ή κάτι μισητό τη στιγμή του θανάτου, μπορεί να ξεπεράσει τις κακές του μεθόδους και έτσι δίνει στον εαυτό του ή στους φίλους του έναν λόγο χαράς . Τα όνειρα αυτής της φύσης συχνά υποδηλώνουν το τέλος ή την έναρξη έντονου άγχους ή αγωνίας . Αυτά τα όνειρα επανεμφανίζονται όταν ένα άτομο κυριαρχείται από απατηλές καταστάσεις καλού και κακού . Και ο άνθρωπος σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι το ίδιο . Είναι αυτό που κάνουν οι κυρίαρχες επιρροές . Μπορεί να προειδοποιήσει να προσεγγίσει ορισμένες καταστάσεις ή να τον απελευθερώσει από αυτές τις καταστάσεις . Στα όνειρά μας, είστε πιο κοντά στους εαυτούς μας από ότι είμαστε σε κατάσταση αφύπνισης . Τα χαρούμενα ή χαρούμενα γεγονότα στα όνειρά μας, είτε ορατά είτε ακουστικά, είναι όλα δικά μας, καθώς αντανακλούν την κατάσταση των ψυχών και των σωμάτων μας στο έδαφος, και δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε εκτός εάν τα αφαιρέσουμε από την ύπαρξή μας μέσω του χρήση καλών ιδεών και ένδοξων πράξεων, δηλαδή μέσω της ενέργειας Η ψυχή κρύβεται μέσα μας ….

…Είπε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν : Έτσι είπε, είδα σαν να περπατούσα με δύο σανδάλια, έτσι ένα από αυτά ήταν κομμένο, οπότε το άφησα και πήγα στην κατάστασή μου και είπε ότι είσαι απουσιάζει αδερφός. Είπε ναι. Είπε ναι, βγήκες σε μια γη, οπότε τον άφησα εκεί και επέστρεψα. Είπε ναι, έτσι ο Ιμπν Σιρίν πήρε πίσω και είπε, δεν βλέπω τον αδερφό σου, αλλά έφυγε από τον κόσμο και τον θρήνησε σύντομα . )…

…Όποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάτι μέσα της, το εσωτερικό της είναι ισοδύναμο με αυτό που αποδίδεται σε αυτό το πράγμα, και αν τη δει άδειο, τότε αυτή η γυναίκα δεν συμφωνεί με αυτό που θέλει από αυτήν, και ο Θεός Παντοδύναμος ξέρει καλύτερα ….

…Και όποιος είδε ότι μπήκε σε έναν κήπο και είδε ένα λιοντάρι μέσα του, αυτό δείχνει ότι ο κυβερνήτης αυτού του τόπου νίκησε τους εχθρούς του ….

…Και όποιος βλέπει σαν το στομάχι του να είναι σπασμένο και να βλέπει φωτιά μέσα του, τότε τρώει άδικα τα χρήματα των ορφανών, και η ωφέλιμη φωτιά είναι το φως, και η ερμηνεία του για τους φοβισμένους είναι η ασφάλεια και η καλή τύχη του Σουλτάνου, και του η πλύση υποδηλώνει το shag και η φωτιά ανάβει στην πόρτα του Σουλτάνου για να ωφελήσει τους ανθρώπους ….