…Είδε ανοιχτές πόρτες στον ουρανό. Οι βροχές αυξήθηκαν εκείνο το έτος, και το νερό αυξήθηκε όταν ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Άνοιξαμε τις πύλες του ουρανού με χύνοντας νερό .~…

…Πίσσα : χρήματα από προδοσία, βάψιμο ρούχων από ελάττωμα στη σύνταξη και χύνοντας σε άτομο που το πέταξε απαλά ….

…Ποια είναι η απόφαση για όσους βρίσκονται στο όραμα; Μια αυστηρή προειδοποίηση για όσους ψεύδισαν ήρθε σε ένα όνειρο, κρατώντας τον Μπουχάρι στην πόρτα του Σαχέχ : ψέματα στο όνειρό του, και ένα πόδι στο οποίο πρόσφατα παραδείγματα : Πρώτον : η προθήκη του Ιμπν Αμπάς ότι ο προφήτης ειρήνη είπε : ( από το όνειρο ενός ονείρου που δεν φαίνεται να έχει ανατεθεί να πραγματοποιηθεί μεταξύ του Sairtin και δεν θα το κάνει, και άκουσε μια συνέντευξη με τους ανθρώπους που είχαν με οργή ή φεύγουν από αυτόν, χύνοντας στο αυτί του Alank την ημέρα της Αναστάσεως, και εικόνες εικόνων βασανισμένες και ανατεθεί να το χτυπήσει και όχι Bnafaj )) Αφηγημένος από τον Ahmad και τις γυναίκες από το μυθιστόρημα Qatada, ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του και ήρθε σε μια άλλη αναφορά από τον Abu Hurayrah : ( Ποιος είπε ψέματα για τα οράματά του ). Το δεύτερο : το χαντίθ του Ιμπάν Umar ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ειρήνη και ευλογίες είναι πάνω του, είπε : ((Είναι το πιο ατυχές από το γούνινο που τα μάτια του βλέπουν αυτό που δεν είδε )) , και στην αφήγηση : (( αυτό που δεν είδε )) και η έννοια : το γούνινο είναι το μεγαλύτερο ψέμα και η ευθύνη The Great Lie . Και τι σημαίνει : Αυτός που ονειρεύτηκε, δηλαδή, στον οποίο του δόθηκε αυτό το όνειρο . Και παρατηρείτε από τα δύο hadits τη σοβαρότητα του βασανισμού του ψεύτη στο όνειρο. Ο λόγος για αυτό εξηγείται από τον Ιμάμ αλ-Ταμπάρι, ο οποίος είπε : Η προειδοποίηση έχει ενταθεί μόνο, αν και το να ξαπλώνεις ενώ ξυπνάς μπορεί να είναι πιο διεφθαρμένο από αυτήν. Όπως μπορεί να είναι μαρτυρία για τη δολοφονία, το hudud ή τη λήψη χρημάτων. Επειδή ψέματα σε ένα όνειρο ψέματα στον Θεό ότι βλέπω τι δεν έχει δει, και ψέματα στον Θεό περισσότερο από το ψέμα στα πλάσματα του στίχου : { Είναι πιο άδικο από αυτόν που επινοεί ένα ψέμα εναντίον του Αλλάχ εκείνους που προσφέρουν στον Κύριο και λένε φωναχτά εκείνοι που είπαν ψέματα στον Κύριό τους, όχι κατάρα του Θεού στους καταπιεστές } [ Κουκούλα : 18] Αντίθετα, το ψέμα στο όνειρο ήταν ψέμα στον Θεό λόγω του Χαντίθ : ((Το όραμα είναι μέρος της προφητείας )) , και τι ήταν μέρος της προφητείας προέρχεται από τον Θεό, και επιστρέφω στη λέξη : (το ank ) ? Και τώρα που είσαι διαλυμένος μόλυβδος, χύνεται στο αυτί του, επειδή η ανταμοιβή είναι η ίδια με το έργο, και εδώ δεν έχω καμία τύχη ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στο Χαντίθ είπε : (( Αυτός που ονειρεύεται ένα όνειρο )) και το ονόμασε όνειρο και δεν του ονόμασε όραμα επειδή ισχυρίστηκε ότι είδε και δεν είδε τίποτα, οπότε ήταν ψεύτης και ψέμα. Είναι από τον Σατανά, και ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε: «Περάστε από εμάς : (Το όνειρο είναι από τον Σατανά )) , και ό, τι είναι από τον Σατανά δεν είναι αλήθεια . Εδώ, δεν υπάρχει τύχη ομοιότητας φωτογράφος ποινής συγκεκριμένα : (( χάπι Vlakhalqgua ή δημιουργία τελετουργίας …)) ομιλία, τιμωρία, που βρίσκεται στο όνειρο που είναι : [ να πραγματοποιηθεί μεταξύ Sairtin ] και η έννοια της σύμβασης μεταξύ του Alsairtin : να γυρίσετε ο ένας στον άλλο, και αυτό είναι συνήθως αδύνατο, και η ομοιότητα Εδώ μεταξύ του φωτογράφου και του ψεύτη στο όνειρό του : ότι το όραμα δημιουργήθηκε από τη δημιουργία του Θεού και είναι μια ηθική εικόνα, έτσι μπήκε στο ψέμα του μια εικόνα που δεν συνέβη, ακριβώς όπως ο φωτογράφος εισήγαγε μια εικόνα που δεν είναι πραγματικότητα, επειδή η πραγματική εικόνα είναι αυτή στην οποία είναι η ψυχή, έτσι ο ιδιοκτήτης της απαλής εικόνας – ο ονειροπόλος – ανέθεσε κάτι ωραίο και Είναι η σύνδεση που εκφράζεται από τη σύμβαση μεταξύ των δύο κριθαριών, και ανέθεσε στον ιδιοκτήτη της πυκνής εικόνας – τον φωτογράφο – ένα σοβαρό ζήτημα, που είναι να ολοκληρώσει αυτό που δημιούργησε με τον ισχυρισμό του φυσώντας την ψυχή, και υπέγραψε και υποσχέθηκε καθένας από αυτούς που θα Θα βασανιστεί μέχρι να κάνει ό, τι του είχε ανατεθεί, ενώ δεν ήταν πράττης, είναι μια μεταφορά για τα βασανιστήρια του καθενός τους πάντοτε, εκτός από το ότι ο Θεός τους έχει έλεος, και αυτή η έμφαση στον ψεύτη στο όνειρό του επειδή είπε ψέματα για το φύλο της προφητείας, και ο φωτογράφος αμφισβήτησε τον Δημιουργό στη δύναμή του…

…Πείνα Εάν ονειρευόσασταν έναν λιμό, αυτό προβλέπει ότι η δουλειά σας δεν θα ανταμειφθεί και ότι η ασθένειά σας θα είναι καταστροφή . Αυτό το όνειρο είναι γενικά κακό . Εάν δείτε τους εχθρούς σας να πεθαίνουν από την πείνα, θα έχετε επιτυχία στον διαγωνισμό . Εάν τα όνειρα της πείνας διακόπτονται από μεγάλο χάος που προκαλείται από ελαφρύ ύπνο επιθέσεις σχισμένα κεφάλια με βασανιστικό πόνο, χύνοντας ξέγνοιαστες ψυχές, λυγίζοντας σημαίες ελπίδας, τότε η θλίψη σας όταν ξυπνήσετε συνοδευόμενη από κατάθλιψη και σημάδια αντιξοότητας και απόγνωσης θα αυξηθεί με αυτήν πριν από τη φιλοδοξία πεθαίνει και κατεδαφίζει το σώμα . Εάν ονειρεύεστε ότι είστε σε λιμό, αυτό προβλέπει ότι η επιχείρησή σας θα χάσει και ότι θα χάσετε τους φίλους σας . Εάν βλέπετε άλλους σε λιμό, τότε αυτό προβλέπει απώλειες στις επιχειρήσεις και το εμπόριο, και δυσμενείς συνθήκες για φιλίες ….

…Και όποιος βλέπει ότι οργώνει γη, τότε κοιμάται με την οικογένειά του, και αν δει ότι κάποιος άλλος το οργώνει χωρίς την άδειά του, τότε είναι αντίθετος με την οικογένειά του, και όποιος βλέπει ότι έχει φυτεύσει κριθάρι, συλλέγει χρήματα , και όποιος βλέπει ότι σπέρνει και συγκομίζει καλλιέργειες, τότε θα χτυπηθεί με καλό, και αν δει ότι σπέρνει και δεν κρέμασε αυτόν τον σπόρο, τότε θα τους υποφέρει και είναι τόσο λυπημένος. Η σπορά και όποιος βλέπει ότι μολύνει σιτάρι, τότε χτυπά χρυσό. Και όποιος βλέπει ότι τρώει υγρό σιτάρι, τότε είναι ένας ερημίτης που μένει, και αν στεγνώσει ξηρό ή μαγειρεμένο σιτάρι, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και όποιος βλέπει ότι τρώει υγρό, αποξηραμένο, τηγανητό ή μαγειρεμένο κριθάρι, τότε είναι καλό για αυτόν και καλό σε κάθε περίπτωση. Το κριθάρι του δόθηκε, επειδή βλέπει ένα μήλο με ένα μάτι και ένα υγιές σώμα, και γίνεται καλός. Και όποιος βλέπει ότι το φαγητό του επέστρεψε χάλια ή βρωμιά, είναι φθηνό ή χαλασμένο, και αν δει μια φωτιά που καίει το φαγητό, ή η τιμή του αυξάνεται, και όποιος βλέπει καπνό, φακές ή καλαμπόκι, τότε είναι χρήματα σε κάθε περίπτωση και είναι χωρίς σιτάρι και κριθάρι. Παραμένει ή ρεβίθια και cowpeas ή παρόμοια σιτάρια είναι η ανησυχία και η θλίψη εκείνων που τους χτυπούν ή τα τρώνε βρεγμένα ή στεγνά, μαγειρεμένα ή τηγανητά, και λέγεται στο σουσάμι ότι είναι υπερβολικά χρήματα και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ρύζι , θα υποφέρει λίγη επιβίωση, και τους περιέχει και τη θλίψη και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει το μαύρο σπόρο ή το χαράμ ή Υπάρχει μια θεραπεία για αυτό, επειδή επηρεάζει την υγεία και την ευεξία του σώματός του…