Αν έβλεπε ότι ήταν με τον Ιμάμη με λόγια σοφίας, θα κερδίσει την ανάγκη του,

…Και όποιος βλέπει ότι έχει ένα παξιμάδι στο χέρι του ενώ τσακίζει με αυτό, τότε αυτό δείχνει τη σύγκρουση, και αν η καρδιά του καρυδιού είναι σάπια, τότε απαγορεύεται ….

…Όποιος βλέπει ότι λατρεύει τον Θεό Παντοδύναμο με κάποιες πράξεις λατρείας και ότι περπατά το μονοπάτι του ορθολογισμού, τότε επιτυγχάνει το καλό αυτού του κόσμου και του μέλλοντος ….

…Και όποιος βλέπει ότι κλαδεύει τα νύχια του με το συνηθισμένο κλάδεμα, τότε είναι η εξαφάνιση της ανησυχίας και της αγωνίας, και αν συνεχίζεται με ασυνήθιστο κλάδεμα, τότε είναι αδυναμία και έλλειψη ικανότητας ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει νικήσει τους νεκρούς και οι νεκροί είναι ικανοποιημένοι με τον ξυλοδαρμό του, δείχνει την καλή κατάσταση των νεκρών στο μέλλον ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τα πόδια του ήταν συνδεδεμένα από μια διασταύρωση, τότε θα επωφεληθεί από τη γη, και αν ήταν από μόλυβδο, το όφελος θα ήταν από τους Χριστιανούς που θα παντρευόταν, και αν ήταν από χαλκό, το όφελος θα ήταν από τους Εβραίους, και αν ήταν από ασήμι, τότε θα παντρευόταν μια γυναίκα, και αν ήταν από χρυσό, τότε υποδηλώνει ταξίδι και ασθένεια. ….

…Συγκέντρωση ανθρώπων με διαφθορά : Όποιος βλέπει ότι συνδυάζει μοιχεία και δεν βλέπει μοιχεία, τότε είναι ένας ευαίσθητος άνθρωπος που προσφέρει αγαθά και είναι δύσκολος γι ‘αυτόν . Όσον αφορά τη μίμηση μιας γυναίκας σε έναν άνδρα : Εάν η γυναίκα βλέπει ότι έχει ρούχα και εμφάνιση ανδρών, τότε η κατάστασή της θα βελτιωθεί εάν αυτό δεν υπερβαίνει το πεπρωμένο . Εάν τα ρούχα είναι πέρα ​​από τη μοίρα, τότε η κατάστασή τους αλλάζει με φόβο και θλίψη . Αν είδε ότι είχε μετατραπεί σε άντρα, η καλοσύνη της ήταν με τον άντρα της ….

…Και όποιος βλέπει ότι φορούσε ένα δαχτυλίδι και το γαρύφαλό του ήταν της προέλευσής του, θα ερμηνευθεί από την απόκτηση ενός παιδιού ή την αγορά μιας υπηρέτριας, ενός ζώου ή σπιτιού και ο λοβός του δακτυλίου έχει μετακινηθεί από τη θέση του, θα ανατεθεί στους βασιλιάδες εποπτεύοντας την απομόνωση και σε άλλους σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες ….

Και όποιος βλέπει ότι μια γυναίκα βγαίνει από γάλα από το στήθος της και τελειώνει, τότε δείχνει την καλοσύνη και την αύξηση της χάρης ….

…Και αν βλέπει ότι θεωρείται καμήλα με τους σταλακτίτες της, και αν είναι σουλτάνος ​​ή όποιος αντικαταστήσει, τότε θα πληγώσει τους εχθρούς του με χρήματα των οποίων η αξία αντιστοιχεί στη μεταφορά των καμηλών, και αν είναι μια βροχερή μέρα το φύτεψε, και αν ήταν έμπορος που είχε μεγάλα κέρδη ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του δεν είναι καλυμμένο με λάσπη, τότε θα τους ερμηνεύσει ότι τον έχει ….

…Και όποιος βλέπει ότι τρώει με τον χαλίφη σε ένα μπολ ή του τρέφει κάτι, τότε θα υποφέρει τόσο πολύ όσο έφαγε ….

…Και όποιος βλέπει ότι βιάζεται με βάρη πάνω του και δεν περπατά μαζί του, τότε θα υποστεί ανησυχία και θλίψη ….

…Al-Waer Αυτός που βλέπει σε ένα όνειρο ότι βρίσκεται σε μια ανώμαλη βόλτα, τότε βλέπει τον εαυτό του σε μια πεδιάδα, αυτό δείχνει ότι οι υποθέσεις του είναι εύκολες και ότι θα ξεφύγει από τις ατυχίες και από τις δυσκολίες στην ευκολία . Και αν βρισκόταν σε μια πεδιάδα και έβλεπε τον εαυτό του σε μια ανώμαλη βόλτα, αυτό σήμαινε ανησυχίες, αγωνία, κόπωση και η κατάσταση σταμάτησε . Και ανώμαλος και ευσεβής . Και ο al-Waer μπορεί να υποδηλώνει αυταπάτη και σύγχυση στις αιρέσεις . Και η γοητεία δείχνει θαμπή ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι ανέβηκε σε ένα πρόθυμο άλογο, τότε δείχνει ότι παντρεύεται μια γυναίκα καλοσύνης, ομορφιάς και πλούτου, και αν δεν αξίζει αυτό, τότε συνεχίζει να μοιάζει με γυναίκα και ωφελείται από αυτήν, και αν βλέπει ότι κάποιος βόλτα πίσω του σε άλογο, τότε δείχνει ότι αναζητά την ανησυχία του και το έργο του . ~…

…Και όποιος βλέπει ότι μια μαϊμού βόλτα στο άλογό του, ερμηνεύει τη διαφθορά ενός Εβραίου με τη γυναίκα του ….

…Ένα όραμα του Χομς, μια βόλτα και μια ανακούφιση από τα σύννεφα ….

…Ο τρίτος τύπος οράματος : ο οποίος είναι εμπνευσμένος από όλους τους σκλάβους , και κατέγραψε ορισμένα οράματα μελετητών λέγοντας : όταν ξεκαθαρίζει τον εαυτό του , και απαλλαγεί από τα μυστικά των ιδεών του άσχημα , και ο σεβασμός στην καρδιά του, η ανάμνηση του Αλλάχ , δεν βλέπουν το μόνο πραγματικά ειλικρινές , και αυτό είναι το αληθινό όραμα που περιγράφεται ως μέρος της προφητείας (1). Ο Ιερός Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, λέει στο συμφωνηθέν Χαντίτ που είναι με τον Αχμάντ στο Μουσάντ του και επίσης από την αφήγηση του Ανασ Μπιν Μαλίκ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του : «Το όραμα του πιστού είναι μέρος από τα σαράντα έξι μέρη της προφητείας »(2). Στέμμα όταν αυτή η συζήτηση σταματάει καθυστερημένα επειδή περιλαμβάνει ορισμένα από τα σημαντικά ζητήματα : Λέω : Αυτό το Χαντίθ διηγήθηκε από μια ομάδα συντρόφων διαφορετικά προφορικά , διήγησε τον Anas αυτό τους σεΐχη , και διηγήθηκε από τον Ιμάμ Αχμάντ και σεΐχες όπως ο Μπιν σιωπηλή λατρεία , καθώς και ο Αμπού Dawood και Tirmidhi , και διηγούνται ο Imam Ahmad Και οι δύο σεΐχηδες και ο Ibn Majah από το Χαντίθ του Abu Hurairah . Για τον αριθμό των τμημάτων : ήρθε αρκετά μυθιστορήματα ή κόψει περιορίζεται μόνο στο μάρτυρα όπως αναφέρεται στην εξήγηση της Sahih μουσουλμανική – Nawawi αναλυτικά : αυτό ήρθε στο Bukhari και μουσουλμάνων : « τα όνειρα είναι μέρος » της από σαράντα – έξι μέρη της προφητείας ~ όπως προηγουμένως (3). Σύμφωνα με τη μουσουλμανική « των σαράντα – πέντε μέρη », επίσης δηλώνοντας : « εβδομήντα μέρος .» Σύμφωνα με Tabaraani : « μέρος του εβδομήντα – έξι μέρος » . να Ibn’Abd αλ-Barr «s νέα : ~ είκοσι έξι μέρος .~ όταν ο Ιμάμης Αχμάντ ~ μέρος του πενήντα μέρους .~ Σύμφωνα με τον Αλ – Τερμίντζι : ~ μέρος του σαράντα – μέρος ~ . όταν το Ταμπάρι : ~ μέρος του σαράντα εννέα μέρους ~, και έχει επίσης : ~ από σαράντα τέσσερα .~ Ήρθε επίσης από τον Ιμπν Αμπάς : ~ μέρος σαράντα μέρος . « Βρισκόμαστε εδώ μπροστά από αρκετά μυθιστορήματα και τουλάχιστον ένα μέρος των είκοσι έξι και το μεγαλύτερο μέρος των εβδομήντα έξι , είπε ο Nawawi εξηγώντας τον αληθινό μουσουλμάνο (4): αυτή η διαφορά αναφέρεται στην περίπτωση της διακριτικής διαφοράς , Ο πιστός είναι καλός να είμαστε Rev. Weah μέρος των σαράντα έξι μερών και το επαναστατικό μέρος των εβδομήντα μερών , Η διαφορά των ανθρώπων λατρεύουν τα στρώματα και όποτε είπα ότι οι μερίδες ήταν το όραμα πιο κοντά στην αλήθεια , και λέγεται ότι ήταν εκ των οποίων το κρυμμένο μέρος των εβδομήντα , και προφανώς μέρος των σαράντα έξι . Ο Σεΐχ είπε ότι ο Μωάμεθ μπιν Οθαϊμίν, ο Θεός να τον έλεος : Το γεγονός ότι ο αριθμός είναι μέρος σαράντα έξι μερών αντιστοιχεί στην πραγματικότητα η αποκάλυψη που μου αποκαλύφθηκε, ο Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διότι η πρώτη αποκάλυψη ήταν το δίκαιο όραμα από το Ραμπί ‘Αλ-Awwal έως το Ραμαζάνι, και αυτό είναι έξι μήνες , τότε ο Θεός του αποκάλυψε μετά από αυτό μέσα ξύπνημα Για το υπόλοιπο της ζωής του , αν αποφασίσετε ute αυτό στην υπόλοιπη εποχή της αποκάλυψης, ήταν μέρος σαράντα έξι μερών : επειδή η αποκάλυψη ήταν είκοσι τρία χρόνια και έξι μήνες. ~(5) Το γεγονός ότι το όραμα ήταν μέρος της προφητείας έχει γίνει προβληματικό, παρόλο που η προφητεία διακόπηκε από το θάνατο του Προφήτη, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, και θα αναφέρω μερικά από αυτά που ειπώθηκαν για την αποσαφήνιση αυτό . είπε ότι η έννοια του στίχου είναι ένα μέρος της προφητείας : ότι η μουσουλμανική ειλικρινή καλή, ταιριάζει με την περίπτωση, αν οι προφήτες, οι οποίες δείτε το αόρατο, σε αντίθεση με τον άπιστο και καταδικάζω και αναμειγνύονται, και να παρακολουθείτε αυτό για να πω Ιμάμ Μωάμεθ Safaareeni από λέγοντας : ( αλλά παρόμοια με την περίπτωση των προφητών στην υγεία της όρασης και τη σαφήνεια του του μυαλού και να αγγίξει την ψυχή του, αν κοιμήθηκε στη σφαίρα του βασιλείου ). Αυτό ισχύει όχι μόνο ξέρει το αόρατο είναι ο Παντοδύναμος είπε κάποια επιστήμονες : η έννοια του να είσαι μέρος της προφητείας μέρη μιας μεταφοράς , η οποία έρχεται στην έγκριση της προφητείας . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι μέρος της προφητείας . Λέγεται : σημαίνει : είναι μέρος της γνώσης της, επειδή ήταν έκοψε και η προφητεία Flmha παραμένει δ . Και ειπώθηκε : Το νόημα του να είσαι μέρος των μερών της προφητείας είναι παρόμοιο με αυτό στην αλήθεια των ειδήσεων για το αόρατο . Τα νέα του αόρατου είναι ένας από τους καρπούς της προφητείας . Συμπέρασμα αυτής της προσφοράς : ότι το όραμα του απιστία δεν προέρχεται αρχικά από τμήματα της προφητείας , και μετά τον επαναπατρισμό, που όπως και ο άπιστος , ορισμένοι από αυτούς ανέφεραν ότι το όραμα του ανακριβούς είναι ένα από τα μέγιστα σημεία παραμένει καλός μουσουλμάνος πιστός ποιος όραμα αυτού του είδους λέει το έλεος του μεγαλοπρεπούς Suyuti του Θεού και ανησυχεί για αυτήν τη συζήτηση : ( αυτό μιλάω για παρόμοιες συνομιλίες στις οποίες πιστεύουμε και το NCL σημαίνει να είσαι συγγραφέας ειρηνικός και να μην πάμε σε αυτήν την ερμηνεία του μέρους αυτού του αριθμού και της σοφίας, ειδικά τα ποικίλα μυθιστορήματα στο ποσό του αριθμού παρέχει επίσης ότι ο Θεός γνωρίζει το Balemrad τι σημαίνει αυτό ) α . Ε (6). Το όραμα του καλού των τμημάτων της Αποκάλυψης , μπορεί να είναι η αιτία των νόμων ορισμένων διατάξεων και ότι το όραμα της ειρήνης του Αβραάμ να είναι σε αυτόν , ήταν ο Αβραάμ ορκίστηκε ότι ο γιος του Θεού που έζησε η Σάρα για να σφαγή θυσία, είδε σε ένα όνειρο : ότι από τον όρκο σου (7) , και μια συνέντευξη με τον παράσιτο αδελφό Aisha, τη μητέρα της Σχετικά με το τι θέλει ο Θεός και ο Μωάμεθ θέλει, και ο Αγγελιοφόρος τους έδωσε στη συνέχεια να πει : Τι θέλει ο Θεός μόνος του , ή τι θέλει ο Θεός και μετά ο Μωάμεθ , και όχι να πει : Τι θέλει ο Θεός και ο Μωάμεθ (8), και το όραμα του Αμπντουλάχ Μπιν Ζαΐν στην πρόσκληση για προσευχή και τη νομοθεσία της πρόσκλησης στην προσευχή αφού έχει αποδειχθεί. Ο Θεός να είναι πάνω του και να του δώσει ειρήνη που είπε γι ‘ αυτό : Είναι ένα αληθινό όραμα . Abu Bakr, μπορεί Αλλάχ και (9) γύρω από την ασπίδα του λήστεψαν μετά το θάνατο και την ανάκτηση της του οράματος αυτού και την υλοποίηση της εντολής του και να αρπάξει την ασπίδα εκείνους που είναι στο χέρι έξω του , αλλά Αμπού Μπακρ είναι οι πρώτες χαλίφηδες Waller Ο Άσντεν, ένας από αυτούς που θυμήθηκαν τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η επιμέλεια του σε αυτό και η αποδοχή αυτών των ιτζαντάντ από τους Συντρόφους παρουσία του Κορανίου που δείχνει ότι η αλήθεια είναι αποδεκτή και υπάρχουν πολλές αποδείξεις για τέτοια στα βιβλία της νομολογίας , αλλά σήμερα δεν επιτρέπεται η εφαρμογή μιας διαθήκης ή θέματος που σχετίζεται με το νόμο μέσω οραμάτων, ούτε λόγος ούτε Σαρία ως μυστικό σε κανέναν με την καρδιά . Αυτό το καλό όραμα προήλθε από αυτόν τον υπέροχο σύντροφο για να μας διαβεβαιώσει για την ύπαρξη ενός ορθού ανθρώπου, καθώς οι επιστήμονες αναγνώρισαν αυτό το σύγχρονο έργο τέχνης πάνω στον Προφήτη ειρήνη πάνω του, και είπε : ~.. Και το Asedkkm όραμα ενός νέου Asedkkm . .. ~ Και θα απαντήσει, Θεός . Και λέγοντας ειρήνη σ ‘αυτόν : «το όραμα του πιστού είναι μέρος του ….» Modern , περιλαμβάνει ένα δίκαιοι πιστεύοντας γυναίκα όπως επίσης , έχει τίτλο Bukhari στο έργο του Saheeh : η πόρτα του να δει τις γυναίκες , που επικαλείται Ibn Hajar : τι Ο Ιμπν Μπατάλ συμφώνησε ότι το όραμα των ορθών πιστών περιλάμβανε να του πει ειρήνη : «το όραμα του πιστού καλό μέρος της προφητείας », δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών όσον αφορά τα οράματα , αλλά μπορεί να υπάρχει διαφορά από την άποψη του Altobeirh Valmabron λένε : ότι αν μια γυναίκα δει αυτό που ο λαός του Ε είναι ο σύζυγός της , και είπαν : Ομοίως, το παιδί έχει τα οράματά του πιο συχνά για τους γονείς του και ο Θεός γνωρίζει (10). Επιστρέφω στην ιστορία του Thabit bin Qais bin Shammas, και ήταν μια από τις επιλογές των συντρόφων, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους , και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού , είπε σ ‘αυτόν : « O Thabit, δεν αποδέχεστε να ζήσετε έναν καλό άνθρωπο και να σκοτώσετε έναν μάρτυρα και να μπείτε στον Παράδεισο; » Είπε ο Μαλίκ Μπιν Anas, ο οποίος είναι ένας από τους αφηγητές του χαντίθ. : ο σταθερός bin Qais σκοτώθηκε στο μάρτυρα του περιστεριού (11). Διορθώθηκε και η ιστορία που ανέφερε τον γιο των αξιών (12) είπε : Την ημέρα του al – Yamamah, ένας πόλεμος εναντίον των αποστατών , σταθεροποιημένος με τον Khalid bin Walid βγήκε για να πολεμήσει τον Musaylimah όταν συναντήθηκαν και ο Tkhvoa σταθερός, δήλωσε ο Salim Mawla Abu Hudhayfah : Ιδού, γι ‘αυτό πάλευαν με το Messenger του Αλλάχ πάνω του και χορηγεί την ειρήνη , τότε ο καθένας έσκαψε ένα λάκκο, έτσι στάθηκε και πάλεψε μέχρι σκοτώθηκαν. Εκείνη την ημέρα, μια ασπίδα με πολύτιμους λίθους ήρθε σε αυτόν, και ένας μουσουλμάνος περνούσε και την πήρε , ενώ ένας μουσουλμάνος κοιμόταν καθώς τον ερχόταν στον ύπνο του . Κάθε σταθερό – είπε σε αυτόν : Σας συμβουλεύω να προσέξουμε διαθήκης λέει ότι αυτό είναι ένα όνειρο Vtadhaah , πέρασα αυτό που με σκότωσε έναν άνδρα των μουσουλμάνων πήρε Deri , Venslh στις πολύ τους ανθρώπους σε σκηνή φοράδα του – Westin – η οποία απλώς χαρούμενα δραστηριότητα . Η παλάμη της ασπίδας βιδώνει οποιαδήποτε ποσότητα λίθων – και πάνω από το σπάγγο αριστερά – η οποία τοποθετείται στο πίσω μέρος ενός ζώου για τη βόλτα ~ Φέρτε το αιώνιο είναι μια φορά για να στείλετε στον Ντέρι το παίρνει , και αν η πόλη παρείχε τον Khalifa Messenger του Αλλάχ, η ειρήνη είναι προς αυτόν σημαίνει Αμπού Μπακρ , να του πω : η Ali είναι όπως-και-όπως η θρησκεία και έτσι-και-τόσο από την παλιά τάξη μου , έτσι ώστε ο άνθρωπος έρχεται στην αιωνιότητα , και λέει τον , έτσι έστειλε με η ασπίδα, και ήρθε και βρήκε όπως ο ίδιος τους είπε στο όραμα στο πλαίσιο του νήματος, και στη συνέχεια οι Πέρσες όπως ο ίδιος , και Αμπού Μπακρ ενέκρινε το υπόλοιπο της διαθήκης του . Ο Abu Omar bin Abd al- Barr είπε, και άλλοι ανώτεροι , καθώς και ο Sheikh Mohammed Bin Saleh Al- Uthaymeen πρόσφατα το έλεος του Θεού σε αυτούς : πέρασε τον Abu Bakr και το ουοπ για την ύπαρξη στοιχείων που δείχνουν ειλικρίνεια, Abu Omar bin Abd al – Barr είπε : δεν ξέρω κανέναν που εγκρίθηκε, διαθήκη του μετά το θάνατό του είναι σταθερή Bin Κουάις, μπορεί ο Θεός έχει το έλεος σ ‘αυτόν, ένα . Ε (13). Αν έχετε και σημειώστε : συμφωνηθεί Khalid bin Walid και Αμπού Μπακρ και του συντρόφους μαζί του στη δουλειά σε αυτό το όραμα, και την εφαρμογή των τι ήρθε . _________________________________________________ (1 ) Mohammad HLA Wei – op – p. 5 . (2 ) απαλλαγμένο : Αφήγηση από τον Μπάουχαρι στο άνοιγμα ( 12/373 , 383, 404 ) – op -, και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/22 , 23 ) – op -, και al – Tirmidhi In the Book της Αποκάλυψης το κεφάλαιο ότι το όραμα του πιστού είναι μέρος σαράντα έξι μερών της προφητείας – μια προηγούμενη αναφορά – και στο κεφάλαιο αυτού που ήρθε στο όραμα του Προφήτη, ας είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, η κλίμακα και το πείρο που διηγείται ο Abu Dawud στο Βιβλίο της Λογοτεχνίας, κεφάλαιο για το τι ήρθε στο όραμα – προηγούμενη αναφορά – και ο Ibn Majah στο ~Τοποθετούνται στο βιβλίο της έκφρασης του οράματος, το κεφάλαιο για το δίκαιο όραμα ότι ένα Ο Μουσουλμάνος τον βλέπει ή τον βλέπει, και την πόρτα των πιο αληθινών ανθρώπων ενός οράματος που τους αποδόθηκε πρόσφατα – μια προηγούμενη αναφορά – και ο Αχμέντ στο υπόλοιπο Μουσσάντο των πολλών στο Μουσσάντο του Αμπού Χουουράχ και στο Μουσσάντ του Anas bin Malik – μια προηγούμενη αναφορά – και το Darami στο βιβλίο του οράματος είναι ένα κεφάλαιο στο Mus Το όραμα του Lim Μέρος του σαράντα έξι μέρους της προφητείας – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) Βλέπε ibid . (4 ) Sahih μουσουλμανική πυρηνική εξήγηση (15 /21 ) – μια αναφορά νωρίτερα . (5 ) Muhammad’Uthaymeen, ας πούμε χρήσιμο βιβλίο για το μονοθεϊσμό ( 2/348 ) – op . (6 ) επέκταση Βλέπε : Mohammed Safaareeni – op – (1- / 808 ). (7 ) διαφωτίστε το μέγεθος της ερμηνείας του Ibn Abbas Abu Taher Turquoise Abadi – Dar think – Beirut ( σελ. 377 ) 0 και Ibn Hajar – op ( 12/377 ). (8 ) Αφηγήθηκε από τον Ιμάμ Ibn Majah στο βιβλίο Alkavarat πόρτα απαγορεύοντας τι να πείτε, Θεός πρόθυμος, και θέλετε – op -. (9) Ibn ‘ – op – ( 1/349 ). (10) op – ( 12/392 ). (11 ) Αυτή η hadits διηγήθηκε από τον Ibn Hajar στο al- Fath είπε ότι αυτός ο ισχυρός πομπός αναφοράς που διηγήθηκε από τον Ibn Saad Maan bin Isa για τον ιδιοκτήτη του . Αφήγηση , Daaraqutni στο εκκεντρικός από Ismail bin Abi Uys για τον ιδιοκτήτη καθώς και . (12 ) Πνεύμα . Γιος των αξιών fatawa , Arab Book House – επίτευξη : d . Κ. Jumaili , i 1412 (13 ) Βλέπε : τιμές Ibn fatawawa – op – p. 43 . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Είναι σε ένα όνειρο η ηλικία ενός ατόμου και ο πυλώνας του στη ζωή του . Αν δει ότι το πόδι του είναι κατασκευασμένο από σίδερο, η ζωή του θα είναι μεγάλη . Αν τους δει από φιάλες, η ζωή του θα πλησιάσει . Και αν έβλεπε ότι σήκωσε ένα πόδι και επέκτεινε το ένα, τότε τα πόδια του περιστράφηκαν μαζί, τότε η ζωή του πλησίασε, ή κοντά του είναι ένα τεράστιο δύσκολο ζήτημα . Αν είδε το πόδι μιας γυναίκας και μετά την γνώριζε, θα την παντρευόταν ή θα την παντρεύτηκε . Εάν μια γυναίκα αποκαλύψει τα πόδια της, η θρησκεία της είναι καλή και θα είναι καλύτερη από ότι ήταν . Και όποιος βλέπει πολλά μαλλιά στα πόδια των ποδιών του, ο Δίον το οδηγεί, πεθαίνει στη φυλακή . Και όποιος βλέπει ότι είναι στραβά, θα γίνει μοιχείας . Το πόδι είναι τα χρήματα ενός ατόμου και τα προς το ζην . Έτσι, όποιος βλέπει ότι το πόδι του είναι φτιαγμένο από σίδηρο, τα χρήματά του παραμένουν στη μεγάλη του ζωή, και αν το πόδι του είναι από ξύλο, τότε είναι αδύναμος να αναζητήσει τα προς το ζην και να αναζητήσει τα προς το ζην, και αν δει το πόδι του από πηλό, σύντομα θα πεθάνει, ή τα χρήματά του θα φύγουν . Και αν είχε έναν γιο, ένα ζώο ή έναν βασιλιά, μερικά από αυτά πήγαν για λογαριασμό του . Και αν δει το πόδι του να μειώνεται, αυτό είναι η έλλειψη των χρημάτων του στα οποία πρέπει να εξαρτάται, και αυτό μπορεί να είναι η ηλικία του . Και όποιος ακολουθεί ένα πόδι, τα μισά από τα χρήματά του θα φύγουν . Και όποιος βλέπει ότι τα πόδια των ποδιών του έχουν κοπεί, όλα τα χρήματά του έχουν φύγει, και ίσως υποδηλώνει το θάνατό του, εκτός εάν υπάρχουν στοιχεία στο όραμα που δείχνει την καλοσύνη, τότε προωθεί τον εαυτό του με μια αρκούδα που οδηγά, ή δείχνοντας μια βόλτα σε ένα πλοίο, ή ένα καλό που κάνει, ή έναν φίλο που τον φτάνει . Και το πόδι είναι από το στέλεχος για οδήγηση, όπως προσφέρεται το πόδι από το πόδι, το τακούνι είναι από τη φτέρνα, και η φτέρνα είναι από τα τακούνια . Και όποιος βλέπει σε ένα όνειρο ένα καλό, παχύ πόδι, αυτό δείχνει την καλοσύνη του τι οδηγεί ή οδηγεί . Τα μαλλιά στο πόδι της γυναίκας αυξήθηκαν σε ταπείνωση και εξαπάτηση, και αυτό μπορεί να υποδηλώνει την εμφάνιση μυστικών και καθοδήγησης μετά από παραπλανητική, και ίσως το πόδι δείχνει σοβαρότητα . Αν δει δύο πόδια τυλιγμένα, αυτό δείχνει φόβο και ταλαιπωρία . Και η αποκάλυψη του ποδιού είναι απόδειξη της εγκατάλειψης της προσευχής και της ταπείνωσης μετά τη δόξα ….

…Όσο για τα άλογα που τρέχουν μεταξύ γύρων, θα ρίξει και θα βρέξει εάν είναι Άραβες χωρίς σέλες ή αναβάτες . Και όποιος βλέπει μια ομάδα αλόγων με σέλες χωρίς γόνατα, είναι γυναίκες που μαζεύονται σε κηδεία ή γάμο . Όποιος κατέχει πολλά άλογα ή βοσκότοπους, θα έχει δικαιοδοσία για τους λαούς, ή θα επικρατήσει στην περιοχή του . Και όποιος ιππεύσει ένα άλογο με σέλα, θα αποκτήσει τιμή, τιμή και εξουσία, επειδή είναι από τα άρματα των βασιλιάδων, και από τα άρματα του Σολομώντα, ειρήνη σε αυτόν . Και ο σουλτάνος ​​του μπορεί να είναι σύζυγος που παντρεύεται ή σκλάβος που αγοράζει . Εάν το γόνατό του είναι χωρίς λουρί, δεν υπάρχει κανένα καλό σε όλα τα πρόσωπά του, επειδή το χαλινάρι είναι ένα σημάδι ευσέβειας, θρησκείας, αλάθητου και ικανότητας, οπότε αν το χαλινάρι αφαιρεθεί από αυτό, αυτό θα αφαιρεθεί από το το χέρι . Και όποιος βλέπει το θηρίο του, η εντολή του είναι αδύναμη και η κατάστασή του είναι κατεστραμμένη, και η γυναίκα του απαγορεύεται, και βρίσκεται χωρίς αλάθητο κάτω από αυτόν . Και όποιος βλέπει μια άγνωστη φοράδα στο σπίτι του, εάν έχει σέλα, μια γυναίκα τον μπαίνει με γάμο ή έξτρα ή φιλοξενία και αν είναι γυμνή, ένας άντρας τον μπαίνει με γάμο ή κάτι παρόμοιο . Ο Ιμπν Σιρίν έλεγε : Όποιος φέρνει ένα άλογο σε κάποιον άλλον, τον κακοποίησε με άλογο ή με μαρτυρία, το πήρε από το όνομά του, όπως αν τον σκοτώνει ή τον κλείνει το μάτι σε έναν κυβερνήτη ή έναν κλέφτη . Και η οδήγηση υποδεικνύει το καρφί και την εμφάνιση και την απομνημόνευση, για οδήγηση στην πλάτη . Η βόλτα ενός ατόμου μπορεί να υποδηλώνει τον εαυτό του και αν είναι ευθεία και σε καλή κατάσταση, και εάν μαζευτεί ή είναι μόνη ή αδέσποτη, τότε θα χαθεί και θα παίξει, και ίσως η διαδρομή του δείχνει ώρα, νύχτα και μέρα . Το αποθεματικό συνδέεται με αυτόν που προχωρά σε όλα όσα δηλώνει το σκάφος του, ή ο διάδοχός του μετά από αυτόν, ή ο κηδεμόνας του και τα παρόμοια ….

…Το όραμά της για τον άγαμο δείχνει γάμο και η παντρεμένη γυναίκα δείχνει απόγονο . Ίσως το όραμά της να υποδηλώνει υποψίες, ή το γραφείο που συγκεντρώνει αγόρια, ή τον τόπο όπου συναντώνται γυναίκες ή άνδρες για μια βόλτα, και το όραμά της δείχνει την έξοδο ή την είσοδο στη φυλακή . Ίσως το όραμά της να δείχνει την απομάκρυνση των χαμένων ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε μια βόλτα, δείχνει ότι το έλεος έχει συμβεί επειδή ο Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : Η εκκλησία είναι έλεος ….

…Ένας ονειρικός περίπατος Το να βλέπεις ένα πικνίκ είναι καλός οιωνός για τους νέους . Εάν το πικνίκ συνοδεύεται από καταιγίδα ή προβλήματα, αυτό προβλέπει προσωρινά προβλήματα από την άποψη της εργασίας και του συναισθήματος . Αν δείτε σε ένα όνειρο ότι πήγατε για μια βόλτα, αυτό προβλέπει πραγματική επιτυχία και απολαύσεις . Αν δείτε άλλους να περπατούν, αυτό προβλέπει την παρουσία κάποιου που θα σας ζηλεύει και θα ανταγωνίζεται μαζί σας στις προσπάθειές σας ….

…Έτσι όποιος βλέπει την αυγή έχει γίνει, αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του τελειώνει με θάνατο ή ευεξία . Εάν προσεύχεται εκείνο το πρωί με ανθρώπους, ή βόλτα σε ταξίδι, ή βγαίνει στο Χατζ, ή πηγαίνει στον Ουρανό, αυτός είναι ο θάνατός του, η καλοσύνη του τι κάνει καλό και το φως του τάφου . Και αν αντλεί νερό για φαγητό ή αγοράζει μαλλιά, τότε το πρωί είναι η ανακούφισή του από αυτό που ήταν μέσα του από την ασθένεια, και αν είδε ότι ένας φυλακισμένος έφυγε από τη φυλακή και αν είδε ότι είναι λογικό να ταξιδεύεις σε ξηρά ή θάλασσα , το μυαλό του έχει φύγει και θα απελευθερωθεί, και αν το δει από τη σύζυγό του, θα χωρίσει και θα χωριστεί από αυτόν Επειδή η ημέρα διακρίνει μεταξύ συζύγων και μονόλιθων, και αν βλέπει ότι ένας αμαρτωλός, ανυπόφορος, άκυρος ή ένας άπιστος με πάθος, θα μετανοήσει για την κατάστασή του και θα ξυπνήσει από την αμέλεια και το σκοτάδι του . Και αν δει ότι είναι στερημένος ή έμπορος του οποίου το εμπόριο έχει σταματήσει και η αγορά του έχει διαταραχθεί, οι αγορές τους θα κινηθούν και τα προς το ζην θα ενισχυθούν . Και αν κάποιος που έχει έναν άπιστο εχθρό που τον αναζητά, ή έναν άδικο αντίπαλο που τον αναζητά, το δει αυτό, θα κερδίσει τον εχθρό του και θα ζητήσει το δικαίωμα πάνω του. Σχετικά με τις πεπρωμένες των ανθρώπων, και τι είναι σε εγρήγορση . Και όποιος βλέπει ότι όλη η ηλικία είναι μια νύχτα και όχι μια μέρα, οι άνθρωποι αυτής της περιοχής θα βιώσουν τη φτώχεια, την πείνα και το θάνατο . Και αν δει ότι όλη η ηλικία είναι νύχτα, και το φεγγάρι και οι πλανήτες περιστρέφονται γύρω από τον ουρανό, τότε οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα αδικηθούν από έναν υπουργό ή συγγραφέα ….

…Ο Jaafar Al-Sadiq είπε ότι το όραμα του σκάφους ερμηνεύεται σε οκτώ πτυχές: ένα αγόρι, έναν πατέρα, μια γυναίκα, μια βόλτα, χαρά, ασφάλεια, διαβίωση και πλούτο, και εάν φύγει από το σκάφος με ασφάλεια, θα ερμηνευτεί σε αυτόν από όσα αναφέρθηκαν, και αν έχει υποστεί ζημιά, τότε η έκφρασή του είναι εναντίον του ….

Βόλτα με ένα ζώο : οδηγεί συχνά . Και ειπώθηκε ότι όλη η ιππασία είναι ο Νείλος της Δόξας και ο Μουράτ . Εάν δεν οδηγεί καλά, τότε δείχνει ότι ακολουθείτε τις επιθυμίες . Εάν οδηγεί και οδηγεί καλύτερα, και ελέγχει το ζώο, θα είναι ασφαλής από τον πειρασμό της αγάπης και θα λάβει ευλογία . Εάν το βλέπει σαν να γονατίζει στο λαιμό ενός ατόμου, θα πεθάνει και το σκάφος θα μεταφέρει την κηδεία του . Λέγεται ότι η οδήγηση στο λαιμό ενός ατόμου δείχνει ένα δύσκολο θέμα . Εάν το ρίξει από το λαιμό, τότε αυτό το ζήτημα που ζήτησε δεν εκπληρώνεται . Όσον αφορά την επιστροφή από ταξίδια, δείχνει την εκπλήρωση ενός δικαιώματος που υποχρεούται να κάνει . Και ειπώθηκε ότι υποδηλώνει ανακούφιση από τις ανησυχίες, ξεφεύγοντας από τα χειρότερα και επιτυγχάνοντας χάρη , γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Έτσι ανατράπηκαν με χάρη από τον Θεό και χάρη που κανένα κακό δεν τους άγγιξε» . Ίσως αυτό το όραμα δείχνει ότι ο οραματιστής έχει μετανοήσει από αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Ίσως να επιστρέψουν .~ Η έννοια της μετάνοιας είναι να επιστρέψουμε από την αμαρτία ….