…Εάν βλέπει ότι κοιμάται στο κρεβάτι του ιμάμη και το στρώμα είναι γνωστό, τότε παίρνει από αυτόν ή μερικούς από αυτούς που συνδέονται με αυτόν, μια γυναίκα ή μια σκλαβιά, ή χρήματα, και το κάνει στην προίκα του μια γυναίκα ή την τιμή μιας υπηρέτριας, και αν το στρώμα είναι άγνωστο, ο ιμάμης τον μιμείται σε ορισμένες πολιτείες. Εάν βλέπει ότι ο ιμάμης μίλησε σε αυτόν, θα έφτανε σε ένα ύψος για το ρητό του «Παντοδύναμος »: « Όταν του μίλησε, είπε ότι σήμερα έχουμε ένα αξιόπιστο άτομο »….

…Και όποιος βλέπει ότι ο Σουλτάνος ​​κοιμάται στο σπίτι του και αναπαύεται, και αν τον έχει ανάγκη, θα το εκπληρώσει και έχει ειπωθεί ότι ο Σουλτάνος ​​τον χρειάζεται σε ένα θέμα, και ειπώθηκε ότι το όραμα του Απλώς ο Σουλτάνος ​​είναι κάτι στο οποίο θα ατιμηθεί από τον σκοπό του κόσμου και του μέλλοντος, και είναι καλό σε κάθε περίπτωση ….

…Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Ο Ραμιάα Μπιν Νασρ, βασιλιάς της Υεμένης, ήταν μεταξύ των βασιλιάδων . Ο Altbabah και είδε το όραμα της αύρας του και της Feza, δεν άφησε έναν ιερέα, ούτε έναν μάγο ούτε τον Aaiva ούτε έναν αστρολόγο από τους λαούς του βασιλείου του, αλλά τον μεγάλωσε και τους είπε , είδα ένα όραμα Hltinay και Fezat και τους είπαν μένα και Ptooelha , είπαν να τον : Aqssa θα σας ενημερώσουμε Ptooelha , είπε : σας είπα ότι δεν καθησυχάσει αυτός που είπε για την ερμηνεία της, γιατί ήξερε μόνο η ερμηνεία του, πριν αυτός του είπε γι ‘αυτό , και ένα από τα του είπαν : Αν ο βασιλιάς το θέλει αυτό, τότε πρέπει να μου στείλει ένα επίπεδο και δεν είναι ένας από αυτούς που είναι πιο γνωστός από αυτούς. Του λένε για αυτό . Εκείνος ρώτησε γι ‘αυτό , γι’ αυτό έστειλε τους, και ήρθε σ ‘αυτόν, πριν κοπεί και του είπε : Είδα ένα όραμα που με εξέπληξε και τον αποτροπιασμό του για αυτό, έτσι μου είπε γι’ αυτό, γιατί αν μπορώ να χτυπήσει, Θα το ερμηνεύσω. Είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι , και έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε άτομο έφαγε ένα κρανίο από αυτό , ο βασιλιάς του είπε : Τι μου έλειπε από αυτό, O Satih, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin της Hanash να Thbtun γης γαλοπούλα , Vlimlkn μεταξύ Abyan να Γέρασα , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου Πτυχή αυτό που μας σβουνιά αντικείμενο είναι βλαβερός πότε θα , Avi Ζαμάνη αυτό ή μετά; Είπε : ακόμη και μετά από περισσότερα από εξήντα ή εβδομήντα Λάκεν , τα χρόνια του Αμαντάν , είπε : Ελευθερία από τον βασιλιά τους ή διακοπή; Είπε : Όχι, αλλά διακόπτεται για μερικά εβδομήντα χρόνια , τότε σκοτώνονται και δραπετεύονται από αυτό . Ο ίδιος είπε : Και ποιος έρχεται μετά από αυτό που σκοτώνει και ωθεί το ‘αυτούς; Είπε : Ακολουθεί ο Iram bin Dhi Yazan , ο οποίος βγαίνει από το Aden , και δεν αφήνει κανένα από αυτά με τον όρκο . Ο ίδιος είπε : Είναι ότι από την αρχή του ή να αποκοπεί; Είπε : Όχι, αλλά είναι κομμένο . Ο ίδιος είπε : Ποιος θα το κόψει; Είπε : Ένας έξυπνος προφήτης , στον οποίο προέρχεται η αποκάλυψη από τον Ύπατο. Είπε : Ποιος είναι αυτός ο Προφήτης; Είπε : Ένας άντρας από τον γιο του Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , ο βασιλιάς θα είναι στο λαό του μέχρι το τέλος της εποχής . Ο ίδιος είπε : Υπάρχει μια άλλη εποχή ; Είπε : Ναι , στο οποίο συλλέγει ο Alolon και άλλοι , είναι χαρούμενος που οι Improvers , και ο Ishqy it Abusers , είπαν πιο άξιοι για ό, τι μου λέτε; Είπε : Ναι , και λυκόφως και σούρουπο , και κατάγματα εάν είναι συνεπείς . Αυτό που σας είπα είναι αλήθεια . Στη συνέχεια, παρουσίασε μια σχισμή πάνω του, και του είπε, καθώς είπε στον Sateh και το έκρυβε, αυτό που είπε για να δει: Συμφωνούν ή διαφωνούν και είπε : Ναι , είδα μια λάβα που βγήκε από το σκοτάδι και έπεσε ανάμεσα σε ένα λιβάδι και έναν σωρό και κάθε ψυχή έφαγε από αυτό. Είπε : Όταν του είπε ότι, ήξερε ότι συμφώνησαν , επειδή το ρητό τους είναι μόνο αυτό που είπε ο Surface : Έπεσε στο έδαφος μιας κατηγορίας, και κάθε σώμα έφαγε από αυτό , και είπε μέρος : Έπεσε μεταξύ ενός νηπιαγωγείο και λόφος, και κάθε ψυχή έφαγε, ο βασιλιάς είπε : Έκανα ένα λάθος, μέρος αυτού, τι έχετε στην ερμηνεία του; Είπε : Θα ορκίζονται από την Ahartin του ανθρώπου , τη γη Anzln Σουδάν , Vlegbann για κάθε παιδί Banan , και έχουν μεταξύ Abyan να Najran , ο βασιλιάς είπε σε αυτόν : και ο πατέρας μου σχισμή αυτό για εμάς, και πότε θα σβουνιά βλαβερός αντικείμενο? Την ώρα μου ή μετά; Είπε : Ποιο είναι αυτό το σπουδαίο θέμα; Είπε : Ένας νεαρός άνδρας που δεν είναι ούτε φυσικός ούτε πόλεις , τους βγάζει από το σπίτι κάποιου που ζυγίζει , οπότε δεν αφήνει κανένα από αυτά στην Υεμένη . Ο ίδιος είπε : Είναι η εξουσία του που διαρκεί ή αποκοπεί; Είπε : αλλά έκοψε τον αποστολέα του Αγγελιοφόρου , έρχεται δεξιά και δικαιοσύνη , μεταξύ των λαών της θρησκείας και της πίστης , να είσαι βασιλιάς στο λαό του – στο καθημερινό κεφάλαιο , είπε : Τι κεφάλαιο ημέρας; Είπε : μια μέρα, όταν επιβραβεύονται οι διοικητές , και το ονόμασε από τις κλήσεις ουρανό , ακούσει για τις συνθήκες διαβίωσης και την νεκρούς , στην οποία οι άνθρωποι συγκεντρώνονται για να Meeqaat , είτε πρόκειται για αυτούς που φοβούνται να κερδίσει και καλές πράξεις , είπε : αξίζει της ό, τι λέει ; Είπε : Ναι, Κύριε των ουρανών και της γης , και τι υπάρχει μεταξύ τους ανύψωσης και πτώσης , αν αυτό που προείπα, θα ακολουθήσετε αυτό που υπάρχει . Ιμπν Ισχάκ είπε : Έπεσε στην ίδια Rabia ιμπν Νασρ Maqla Fjhz του γιους, και προσέβαλε το σπίτι του στο Ιράκ, συμπεριλαμβανομένων λύση και να τα έγραψε στον βασιλιά των βασιλέων της Περσίας του είπε Sabor Μπιν Khrzad Vosknhm σύγχυση , είναι το υπόλοιπο του γεννημένου Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , είναι από λόγους Υεμένης και γνώσεις Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Αυτός ο βασιλιάς . Ο Ibn Hisham είπε : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir στο οποίο μου είπε Khalaf al-Ahmar . Αυτή η ιστορία ο Ibn Hisham αναφέρθηκε στη βιογραφία και ο Ibn Jarir στην ιστορία της και ο Obongam Asbahani σε σημάδια προφητείας και ο γιος πολλών στην αρχή και το τέλος, όλοι από τον γιο του Ισαάκ και αυξήθηκαν από τον Ibn Jarir στο μυθιστόρημα σε αυτόν από τον Ιμπάκ Ισαάκ είπε : Όταν η κατασκευή Facet της Ραβίας Ο Νασρ είπε τον κάδο κάνοντας έτσι τη Ραβία, τον γιο του και την οικογένειά του Δεν έκανε χρυσό. Το ανέφερε στους Άραβες και μίλησαν για αυτό μέχρι που το ανέφερε και το ήξεραν σε αυτούς . Όταν η Αβυσσινία ήρθε στην Υεμένη, και το θέμα για το οποίο μιλούσαν έγινε από τη διοίκηση των ιερέων . Ο Al- Ashah είπε : Ο Iisa bin Qais bin Tha’labah al-Bakri σε μερικά από αυτά που λέει και αναφέρει τι συνέβη από το θέμα αυτών των δύο ιερέων Flat και φραγκόκοτα κοίταξε με τα χείλη, όπως φαίνεται πραγματικά, ως λύκος είπε όταν στρίγκλισε ….

…** Το όραμα του Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, των εισβολέων της θάλασσας .. Ένα από το όραμα που έχει εκπληρωθεί είναι το όραμα του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, οι θαλάσσιοι εισβολείς που εισέβαλαν στην Κύπρο την εποχή του Οθμάν – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – και όσοι εισέβαλαν στους Ρωμαίους την εποχή του Μουουάγια – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του -. Με την εξουσία του Ισαάκ Μπιν Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Τάλχα, στην εξουσία του Ανασ Μπιν Μαλίκ – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : Όταν ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, πήγε στο Κουμπά, θα μπεί Ο Umm Haram bint Melhan και τον ταΐζει, και η Umm Haram βρισκόταν υπό τη λατρεία του Ibn al-Samit, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ίσως οι προσευχές του Θεού, την εισήλθαν. Μια μέρα, τον τάιζε και κάθισε με το κεφάλι του, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας . Εκείνη είπε : Έτσι είπα : Τι σας κάνει να γελάτε, αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Άνθρωποι από το έθνος μου πρόσφεραν στους κατακτητές του για χάρη του Θεού να οδηγούν την οικογένεια των βασιλιάδων της θάλασσας ή είπε : Όπως οι βασιλιάδες της οικογένειας ) ο Ισαάκ αμφέβαλε, έτσι είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, Προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ένα από αυτά, την κάλεσε, έπειτα έβαλε το κεφάλι του κάτω και κοιμήθηκε, μετά ξύπνησα γέλασα και είπα : Τι σε κάνει να γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Οι άνθρωποι από το έθνος μου μου πρόσφεραν επιδρομείς για χάρη του Θεού ως βασιλιάδες της οικογένειας ή σαν βασιλιάδες της οικογένειας. ) Όπως είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό για να με κάνει ανάμεσά τους. Είπε : ( Είστε ένας από τους πρώτους ) Εκείνος είπε : εγώ οδήγησα τη θάλασσα κατά τη στιγμή της Mu’awiyah Έπεσε από το ποδήλατό της, όταν βγήκε από τη θάλασσα και χάθηκαν . Πλεονέκτημα :::: Η Umm Haram bint Milhan είναι η αδερφή του Umm Salim και είναι η θεία του Anas bin Malik . Al-Bukhari μεταφραστεί αυτό το χαντίθ λέγοντας : ( κεφάλαιο του οράματος της ημέρας ) Ο ίδιος είπε : Ibn Αούν, δήλωσε στην αρχή του Ibn Sirin : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας. Ο Al-Hafiz Ibn Hajar ανέφερε σχετικά με την εξουσία του Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani ότι είπε : Δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ του οράματος της ημέρας και της νύχτας και του οράματος των γυναικών και των ανδρών . Και με την εξουσία του Zaid bin Aslam, με την εξουσία του Ataa bin Yasar, ότι μια γυναίκα που του μίλησε είπε : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, κοιμήθηκε και μετά ξύπνησα γέλια και είπε : Με γελάς, Αγγελιοφόρος του Θεού; Είπε : ( Όχι, αλλά από μερικούς από το έθνος μου που αναδεικνύουν επιδρομείς στην θάλασσα σαν βασιλιάδες στην οικογένεια. ) Εκείνη είπε : Τότε αποκοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε το γέλιο έτσι είπα : Ο αγγελιοφόρος του Θεού, κάνει να γελάτε σε μένα? Είπε : « Όχι, αλλά από ανθρώπους του έθνους μου που βγάζουν εισβολείς στη θάλασσα, και επιστρέφουν μερικούς των οποίων τα λάφυρα συγχωρούνται. » Είπα : Θα προσευχόμαστε στον Θεό να μου κάνει από αυτά, έτσι κάλεσε γι ‘αυτήν. Μου είπε : Ο Ata bin Yassar μου είπε, είπε : Την είδα ανάμεσα στους εισβολείς που ο al-Mundhir ibn al-Zubayr εισέβαλε στη γη της Ρουμ, και ήταν μαζί μας και πέθανε σε μια γη Ρουμ ….

Στον Παράδεισο, το θησαυροφυλάκιο, τις πλατείες του, τα παλάτια του, τα ποτάμια και τους καρπούς του, μας είπε ο Al-Walid bin Ahmed ο ιεροκήρυκας, μας είπε ο Ibn Abi Hatim, μας είπε ο Muhammad bin Yahya al-Wasiti, είπε ο Μωάμεθ μπιν αλ-Χουσεΐν αλ-Barjalani μας είπε, είπε Bishr Μπιν Ομάρ αλ-Zahrani Αμπού Μοχάμεντ μας είπε, είπε Χαμάντ μπιν Zaid μας είπε, από την αρχή του Hisham bin Hassan, στην αρχή της Hafsa Μπιντ Rashid, δήλωσε : Μαρουάν Ο al-Mahlami ήταν ο γείτονάς μας, και ήταν επιμελής τέρας, οπότε πέθανε, οπότε τον βρήκα έναν πολύ δυνατό άνδρα, οπότε τον είδα καθώς είδε τον κοιμισμένο, οπότε είπα, Αμπού Αμπντουλάχ, τι έκανε ο Κύριος σου σε εσένα? Με έφερε στον Παράδεισο. Είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, μετά σηκώθηκε προς τα δεξιά, είπε : Είπα, τότε τι; Είπε, τότε το έθεσες σε εκείνους που ήταν κοντά, είπα: Ποιος είδες από τους αδελφούς σου; Είπε: Είδα τον Al-Hassan, τον Ibn Sirin και τον Maimouna . Ο Χαμάντ είπε, ο Χισάμ Μπιν Χασάν είπε, η Ουμ Αμπντουλάχ μου μίλησε και ήταν η επιλογή των γυναικών της Βασόρας. Είπε ότι είδα στον ύπνο μου σαν να μπήκα σε ένα καλό σπίτι, τότε μπήκα σε έναν κήπο, και είδα για την καλοσύνη του τι θέλησε ο Θεός, έτσι αν είμαι άντρας που κλίνει σε ένα κρεβάτι χρυσού και γύρω του και είναι στο δικό τους χέρια Al-Akarib, είπε, ~Είμαι έκπληκτος με αυτό που βλέπω τόσο καλά όσο ήρθε, και του είπε αυτό;~ Το είπε αυτό, ο Marwan Al-Mahlami ήρθε και κάθισε στο κρεβάτι του, είπε, έτσι ξύπνησα από τον ύπνο μου, οπότε αν η κηδεία του Marwan πέρασε για μένα εκείνη την ώρα . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani μας είπε στη Δαμασκό, είπε Αλί Μπιν Ahmed Al-Bazar μας είπε, είπε: Άκουσα Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis λένε : άκουσα για παράδειγμα ο πατέρας μου : I βρισκόμουν στο τζαμί μου μια μέρα μόνο αφού προσευχηθήκαμε το απόγευμα, και είχα βάλει έναν κώνο νερού για να το κρυώσω για το πρωινό μου στη θέση του τζαμιού. Έτσι, τα μάτια μου κοιμήθηκαν, και είδα σαν μια ομάδα λεύκας Αλ Άιν να μπήκε στο τζαμί χειροκροτώντας τα χέρια τους, και είπα σε έναν από αυτούς : Ποιος είσαι; Είπε στον Thabit al-Banani, έτσι είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Αμπντ-Ραχμάν μπιν Ζαΐντ, και είπα στον άλλο : Και είπατε στο κατώφλι, και είπα στον άλλο : Και εσύ; Είπε στον Φαρκάντ, μέχρι να μείνεις ένα, οπότε είπα : Για ποιον είσαι; Και είπε σε όσους δεν κρυώνουν το νερό για να σπάσουν το γρήγορο . Της είπα, αν ήμουν ειλικρινής, άφησε τον κώνο, και ο κώνος γύρισε και έπεσε από την εσοχή, και παρατήρησα από το όνειρό μου να σπάσω τον κώνο ….

…Ημερομηνίες : Αφηγήθηκε ότι ο Ομάρ το είδε σαν να είχε φάει ημερομηνίες, και το ανέφερε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη και είπε : Αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και οι τύποι ημερομηνιών είναι πολλές και οι ημερομηνίες για όσους το βλέπουν, υποδηλώνουν βροχή . Και για εκείνους που το τρώνε, θα του δοθεί μια καθαρή γενική διαβίωση, και ειπώθηκε ότι δείχνει την ανάγνωση του Κορανίου, και ειπώθηκε ότι οι ημερομηνίες δείχνουν ότι τα χρήματα εξοικονομήθηκαν . Το όραμα της απερίσκεπτης διατροφής είναι για τους ντάμι . Και ειπώθηκε ότι όποιος το είδε σαν να τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει μια καλή και χρήσιμη λέξη . Και όποιος το βλέπει σαν να θάβει ημερομηνίες, αποθηκεύει χρήματα ή παίρνει χρήματα από μερικά από τα χρηματοκιβώτια . Και όποιος βλέπει σαν να κόβει μια ημερομηνία και διακρίνει τις προθέσεις του από αυτήν, τότε θα έχει έναν γιο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πράγματι, ο Θεός δημιουργεί αγάπη και τους σπόρους . » Το όραμα του φαγητού ημερομηνίες με πίσσα είναι απόδειξη των μυστικών διαζυγίου μιας γυναίκας . Όσον αφορά τη διασπορά των ημερομηνιών, είναι μια ταξιδιωτική τέχνη . Και ο πράκτορας των ημερομηνιών, Γκάνιμα . Και όποιος βλέπει σαν να προέρχεται από έναν φοίνικα στις μέρες του, θα παντρευτεί μια αξιοσέβαστη, πλούσια και ευλογημένη γυναίκα . Και ειπώθηκε ότι χτυπά χρήματα από ευγενείς ανθρώπους χωρίς να κουράζεται, ή από τα κτήματά του, και ειπώθηκε ότι χτυπά μια χρήσιμη γνώση με την οποία εργάζεται . Εάν δεν έχει έρθει ο χρόνος, τότε ακούει μια σημαία και δεν λειτουργεί με αυτήν . Αν είδε σαν να είχε πάρει έναν φοίνικα με μαύρα σταφύλια, τότε η γυναίκα του γεννά έναν γιο ενός μαύρου ιδιοκτήτη . Αν έβλεπε σαν να είχε μαζέψει από μια ξηρή και υγρή παλάμη, τότε μαθαίνει από έναν ανήθικο άνθρωπο μια επιστήμη που θα τον ωφελήσει . Και αν ο ονειροπόλος ήταν στενοχωρημένος, θα έπαιρνε ανακούφιση, για αυτό που είπε ο Παντοδύναμος στην ιστορία της Μαρίας : « Και θα σας κοροϊδέψω με τον κορμό μιας παλάμης .» Λέγεται ότι οι ημερομηνίες διάσπαρτα dirham δεν παραμένουν . Και όποιος βλέπει ότι οι ημερομηνίες συλλέγονται γι ‘αυτόν, τότε τα χρήματα συγκεντρώνονται γι’ αυτόν από άντρες με κινδύνους . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες και είπε : Χτυπήσατε σαράντα μπαστούνια . Τότε τον είδε λίγο αργότερα και είπε : Είδα σαν να βρήκα σαράντα ημερομηνίες στην πόρτα του Σουλτάνου . Είπε : Επηρεάζει σαράντα χιλιάδες dirham . Ο άντρας είπε : διέσχισα τα οράματά μου αυτή τη φορά σε αντίθεση με αυτό που έκανα την πρώτη φορά . Είπε : Επειδή μου είπες το όραμά σου την πρώτη φορά, και τα δέντρα στέγνωσαν, και τα κατάφερες τη χρονιά, και αυτή τη φορά ήρθες σε μένα με ζωή στα δέντρα . Το θέμα ήταν και οι δύο φορές αυτό που πέρασε . Και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είπε : Είδα ότι ένας άντρας ήρθε σε μένα και μου ταΐζει ένα κομμάτι από ημερομηνίες, οπότε πήγα ξένος και αν βγήκε ένας πυρήνας, τον έγραψα . Τότε μου έδωσα ένα δεύτερο κορδόνι, και αν ένας πυρήνας, το έριξα . Τότε μου έδωσα μια τρίτη σύνοδο κορυφής, και αν ένας πυρήνας Vlvztha . Ο Abu Bakr είπε : Επιτρέψτε μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, να το διασχίσω . Είπε : διασχίστε το . Είπε : Μια εταιρεία στέλνεται και κερδίζουν και χαιρετούν και μολύνουν έναν άνδρα . Τότε στάλθηκε μια παρέα, και είπε τρεις φορές, και αυτός, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του, είπε : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Ο Anas bin Malik είδε σε ένα όνειρο σαν να τρώει ένα μυστικό ο Ibn Omar, οπότε του έγραψε ότι σας είδα να τρώτε κρυφά, και αυτή είναι η γλυκύτητα της πίστης . Και ειπώθηκε ότι ένας γυμνός άντρας είδε τα καλάθια να πέφτουν από τα στομάχια των χοίρων, καθώς τα έσπρωξε και τα έφερε στο σπίτι του . Ρώτησε λοιπόν αυτόν που το εξέφρασε και το διέσχισε με λάφυρα από τα χρήματα των απίστων. Σύντομα, οι Ρωμαίοι βγήκαν και η νίκη ήταν για τους Μουσουλμάνους, και αυτό που πέρασε ήρθε σε αυτόν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για μια γυναίκα που είδε σαν να ρουφάει ραντεβού και να την δίνει στον γείτονά της και να την πιπιλίζει, οπότε είπε : Αυτή η γυναίκα μοιράζεται μια καλή χάρη μαζί του, οπότε πλένει το ρούχο του . Και ο Ibn Sirin ήρθε σε έναν άνδρα και είπε : Είδα ότι είχα έναν καταρράκτη στο χέρι μου και είχα ημερομηνίες σε αυτό, και το κεφάλι και το πρόσωπό μου ήταν βυθισμένα σε αυτό, και το έφαγα και είπε : Πόσο ξινό είναι . Ο Ιμπν Σιρίν είπε ότι είστε ένας άνθρωπος που έχει επιδοθεί να κερδίσει χρήματα προς τα δεξιά και προς τα αριστερά και δεν σας ενδιαφέρει η ασφάλεια των απαγορευμένων. Η ασφάλεια ήταν επιτρεπτή, αλλά ξέρω ότι απαγορεύεται . Ήταν έτσι . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει την κληρονομιά του συζύγου της και είναι διαζευγμένη από αυτόν ….

…Όσο για τη γάτα, όποιος βλέπει ότι έπιασε μια γάτα, τότε αυτό δείχνει ότι κάτι συνέβη με έναν ανόητο άνδρα και μπορεί να υποδηλώνει ασθένεια εάν το όραμα ήταν πρωί ….

…Είναι σε ένα όνειρο υπηρέτης . Και ειπώθηκε : ένας κλέφτης από το νοικοκυριό . Και ειπώθηκε : η γυναίκα του είναι μια παραπλανητική κακή γυναίκα . Και αν μια γάτα το δαγκώνει ή γρατσουνίζει, τότε αρρωσταίνει και αν η γάτα είναι άγρια, τότε είναι πιο σοβαρή . Και όποιος είδε ότι πούλησε το γατάκι του, θα ξόδευε τα χρήματά του . Και όποιος τρώει τη σάρκα ενός ροχαλητού μαθαίνει μαγεία . Και όποιος βλέπει ότι έχει μετατραπεί σε αιλουροειδές, ζει από το ταξίδι . Και όποιος βλέπει ότι ένα snora μπαίνει σε ένα σπίτι, ένας κλέφτης θα μπει σε αυτό το σπίτι . Και η γάτα σε ένα όνειρο δείχνει το βιβλίο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και είπαν : Κύριέ μας, βιάσου μας, θα πέσουμε πριν από την Ημέρα της Κρίσης ). Ίσως η γάτα να δείχνει το πείσμα της συζύγου και των παιδιών, των συγκρούσεων και της κλοπής, της πορνείας και της έλλειψης εκπλήρωσης, της υποκλοπής, του ματιού, του ψιθυρίζοντας και του δυνατού θορύβου, και ίσως να δείχνει το αγόρι από την πορνεία και τον μπάσταρδο, και δείχνει το άτομο που αγαπά τις καρδιές ανθρώπων με άλματα και χορό . Εάν η γάτα και το ποντίκι, ή ο λύκος και τα πρόβατα, ήταν ένα σημάδι υποκρισίας και λατρείας, ή δικαιοσύνης στο κοπάδι . Ίσως το μουνί δείχνει τη γυναίκα που επιθυμεί να μεγαλώσει τα παιδιά και να τα πειθαρχίσει . Η γάτα που ξύει έναν άνθρωπο δείχνει έναν εχθρό μουτζαχίντ . Και ο πολίτης είδε το όραμά του σε ένα όνειρο ενδεικτικό ενός ανθρώπου στον οποίο η ορατότητα των κακών και των ηθών του καλού…

…Όποιος βλέπει σαν να κοιμήθηκε στο κρεβάτι με τους νεκρούς, θα παρατείνει τη ζωή του ….

…Ο ύπνος είναι απροσεξία . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται ή θέλει να κοιμηθεί, τότε αυτό δείχνει ανεργία, και είναι κακό για όλους τους ανθρώπους, εκτός από εκείνους που φοβούνται, ή περιμένουν την αγωνία ή τα βασανιστήρια να πέσουν σε αυτόν . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται σε νεκροταφείο ή σε τάφο, αυτό δείχνει στον ασθενή θάνατο και το σωστό στην ανεργία . Ο ύπνος είναι απόδειξη καθυστέρησης των παροχών και παραμέληση αυτού που ο Θεός Παντοδύναμος έχει επιβάλει σε ένα άτομο δικαιοσύνης . Και ίσως ο ύπνος δείχνει ένα δικαιολογημένο ταξίδι για υπακοή και επιμέλεια, και να εγκαταλείψουμε τον κόσμο και να γιορτάσουμε το στολίδι του . Εάν οι άνθρωποι βλέπουν τους ανθρώπους να κοιμούνται σε ένα όνειρο, αυτό δείχνει γενικό θάνατο ή υψηλές τιμές . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται στην πλάτη του, θα μπορεί να βγει από αυτόν τον κόσμο και ο ύπνος δείχνει έλλειψη ανησυχίας . Κοιμάται σε ένα πρόσωπο που δεν επαινεί, και δείχνει στους κυβερνήτες της απομόνωσής τους, και σε άλλους της έλλειψης και της φτώχειας . Και ο ύπνος για μια γυναίκα είναι γάμος . Και ειπώθηκε : Ο ύπνος είναι η απομάκρυνση της αμαρτίας, επειδή τα στυλό των αγγέλων αφαιρούνται από τον κοιμισμένο . Και ειπώθηκε : Ο ύπνος είναι μια ζάχαρη που καλύπτει το μυαλό ή μια ασθένεια . Και όποιος βλέπει ότι κοιμάται και φοβάται, τότε είναι ασφαλής . Και ειπώθηκε : Ο ύπνος υποδηλώνει παραμέληση των ενδιαφερόντων . Ο ύπνος στην πλάτη είναι απόσπαση της προσοχής, ταπείνωση και θάνατος και ίσως υποδηλώνει ένα κενό επιχειρήσεων . Και ο ύπνος στο πλάι είναι νέα, ασθένεια ή θάνατος . Και όποιος είδε ότι βρισκόταν κάτω από πολλά δέντρα, ο σπόρος του θα είχε πολλαπλασιαστεί . Και κοιμηθείτε στο στομάχι, κερδίζοντας τη γη, τα χρήματα και το αγόρι ….

…Ο Abu Sahl Bishr bin Ahmad al-Mahrajani μας είπε, είπε: Ο Jaafar bin Muhammad al-Ara’i μας είπε, ο Muhammad bin al-Hussein al-Balkhi μας είπε σχετικά με την εξουσία του Abdullah bin al-Mubarak, στην εξουσία του Abu Ο Bakr bin Abi Maryam al-Ghassani, με την εξουσία του Atiya bin Qais, με την εξουσία του Awf bin Malik al-Ashajai, ότι ήταν η αδελφότητα ενός άνδρα από την Qais τον ονόμασε ονειροπόλο, τότε ότι ο ονειροπόλος παρακολούθησε θάνατο , λοιπόν, ο Auf ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω, όνειρο, αν ήρθες, πήγαινε πίσω σε μας και πες μας τι σε έκανε . Είπε αν ήταν σαν εμένα . Πιάσε έναν ονειροπόλο, και μετά ο Οφ έμεινε ένα χρόνο αργότερα, και τον είδε σε ένα όνειρο, οπότε είπε : Ω, όνειρο, τι έκανες και τι έγινε μαζί σου; Είπε : Και σε εμάς οι μισθοί μας είναι όλοι μας εκτός από εκείνους που χάθηκαν στο κακό που αναφέρεται από τα δάχτυλα, και ο Θεός έχει εξοφλήσει όλους τους μισθούς μου έως ότου πλήρωσα την ανταμοιβή ενός γατάκι που απομακρύνθηκε στην οικογένειά μου πριν Πέθανα μια νύχτα . Έγινε Auf, οπότε αύριο συνάντησε μια γυναίκα που είχε ένα όνειρο, και όταν μπήκε, του είπε, «Καλώς ήλθατε. Ψεύτικα », πρόσθεσε μετά από έναν ονειροπόλο. Ο Auf είπε : Έχετε δει ένα υγρό όνειρο μετά το θάνατό του; Είπε : Ναι, τον είδα και η κόρη μου δεν μου άρεσε να πάω μαζί του, οπότε ο Οφ της είπε για αυτόν που είδε και τι ανέφερε για το γατάκι που παραπλανήθηκε . Είπε, δεν ξέρω ότι η υπηρεσία μου το ξέρει . Έτσι, κάλεσε τους υπηρέτες της και τους ρώτησε για τα νέα, και της είπαν ότι μια γάτα είχε απομακρυνθεί πριν από το θάνατό του το προηγούμενο βράδυ ….

…Όποιος βλέπει ότι υπάρχει κάποιο είδος ζώου στο κρεβάτι του, αφήστε τον να είναι προσεκτικός για τη γυναίκα του και ειπώθηκε ότι το να βλέπεις το στρώμα σε άγνωστο μέρος δείχνει την αγορά γης ή καλλιέργειας στη γη και μπορεί να είναι κληρονομιά, και να κοιμάσαι στο κρεβάτι με μια γενική ανάπαυση από κόπωση και δυσκολία ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι στο κρεβάτι του και δεν κοιμάται, τότε θέλει να πλησιάσει μια γυναίκα και δεν το έχει, και η γιαγιά του στρώματος δείχνει την τρυφερότητα μιας γυναίκας και αν είναι από βαμβάκι ή μαλλί ή μαλλιά, τότε δείχνει μια πλούσια γυναίκα και αν είναι λευκή δείχνει μια γυναίκα θρησκείας και αν είναι γυαλισμένο τότε δείχνει μια γυναίκα Κάνει ένα έργο που ευχαριστεί τον Θεό. ) Και αν είναι πράσινο, δείχνει την επιμέλεια της στη λατρεία και το νέο κρεβάτι είναι μια εύπορη γυναίκα….

…Αν κάποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι ανεγερμένο και είναι άρρωστο, τότε δείχνει ότι έχει ξυπνήσει και αν μια γυναίκα που δεν έχει σύζυγο βλέπει ότι ένα κρεβάτι έχει μεταφερθεί στο σπίτι της, τότε θα παντρευτεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι αφήνει το κρεβάτι του και παίρνει άλλο κρεβάτι, θα παντρευτεί άλλη γυναίκα ….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο το Ισλάμ με το οποίο οι άνθρωποι ζουν και σώζονται . Και είναι η αιτία του ελέους του Θεού επειδή μεταφέρει το νερό στο οποίο ζει η δημιουργία . Και ίσως τα σύννεφα έδειξαν γνώση και νομολογία, σοφία και διευκρίνιση λόγω της καλοσύνης της σοφίας που περιέχει . Και ίσως υπέδειξε τους στρατιώτες να μεταφέρουν νερό, κάτι που δείχνει τη δημιουργία, που δημιουργήθηκαν από το νερό . Ίσως αναφέρεται σε πλοία που τρέχουν σε νερό εκτός από την ξηρά . Και ίσως ενδείκνυται έγκυες γυναίκες . Ίσως δείχνει βροχή γιατί είναι η αιτία της . Και αν τα σύννεφα ήταν μαύρα, ή είχε κεραυνούς, έδειχνε τα συμπτώματα του Σουλτάνου, του βασανισμού του και των εντολών του . Και όποιος είδε σύννεφα στο σπίτι του έγινε μουσουλμάνος αν ήταν άπιστος, ή έλαβε μια ευλογία εάν ήταν πιστός, ή η γυναίκα του έμεινε έγκυος αν ήθελε να το κάνει . Και αν βλέπει τον εαυτό του να ανεβαίνει στα σύννεφα, παντρεύεται μια δίκαιη γυναίκα εάν είναι άγαμος ή εκτελεί Χατζ αν ελπίζει για αυτό, διαφορετικά είναι γνωστός για τη γνώση και τη σοφία εάν είναι μαθητής . Αν δει καθαρά διαδοχικά σύννεφα να έρχονται, και οι άνθρωποι περιμένουν τα νερά τους, παρουσιάστε αυτήν την πλευρά από αυτό που περιμένουν και περιμένουν οι άνθρωποι . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι σύννεφα έχουν πέσει σε μια γη, τότε είναι χείμαρροι και βροχές ή κουτάβια ή μια γάτα ή ένα πουλί, και εάν υπάρχουν ενδείξεις ανησυχίας και μίσους όπως δηλητήρια, ισχυροί άνεμοι, φωτιά, πέτρες, φίδια και σκορπιοί , τότε είναι μια επιδρομή που τους έρχεται, ή ακρίδες ή μια επιδημία που βλάπτει τα φυτά τους, ή δόγματα και αιρέσεις που εξαπλώνονται μεταξύ τους . Και ειπώθηκε : Ο As- Sahab είναι ένας μεγάλος βασιλιάς ή μια συμπονετική συμπονετική εξουσία ή ένας μελετητής ή ένας σοφός . Εάν ένα άτομο τρώει σύννεφα, τότε επωφελείται από έναν άντρα με επιτρεπόμενα χρήματα ή σοφία . Αν οδηγήσει τα σύννεφα, η εντολή του θα αυξηθεί και θα αυξηθεί με τη σοφία του . Αν δει ότι ο κόσμος του είναι από σύννεφα, τότε ο παππούς του και η αναζήτηση της σοφίας . Και αν τα σύννεφα είναι μαύρα, τότε είναι σοφία με αυστηρότητα, ιππασία και χαρά . Και αν υπάρχει τρόμος με σύννεφα, τότε θα λάβει τρόμο από έναν σοφό και δυνατό άνθρωπο . Και αν δει ότι έχτισε ένα σπίτι πάνω σε σύννεφα, τότε επιτυγχάνει έναν αξιοσέβαστο κόσμο με σοφία και ανύψωση . Αν δει ότι υπάρχουν σύννεφα στο χέρι του από τα οποία βρέχει, τότε επιτυγχάνει σοφία και η σοφία τρέχει στη γλώσσα του . Και αν δει ένα σύννεφο που ανεβαίνει και βρέχει χρυσό πάνω του, τότε θα μάθει από μια σοφή ηθική από το θέμα αυτού του κόσμου . Εάν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και αν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και είναι από εκείνους που αποδίδονται στο κράτος, τότε δεν κάνει δικαιοσύνη ή δικαιοσύνη, και εάν αποδίδεται στο εμπόριο, τότε να μην εκπληρώσει ό, τι πουλάει, και αν είναι επιστήμονας, είναι τσιγκούνος με τις γνώσεις του, και αν είναι τεχνίτης τότε κυριαρχεί την κατασκευή του και συμβουλεύει, και οι άνθρωποι το χρειάζονται . Και τα σύννεφα είναι σουλτάνοι για αυτούς περισσότερο από τους ανθρώπους . Και όποιος είδε ότι τα σύννεφα κατεβαίνουν από τον ουρανό και έβρεχε μια γενική βροχή, τότε ο ιμάμης στέλνει σε αυτό το μέρος έναν δίκαιο πρίγκιπα, και αν τα σύννεφα ήταν μαύρα τότε έβρεχε, τότε ο κυβερνήτης είναι δίκαιος και αν τα σύννεφα ήταν άσπρα τότε έβρεχε, τότε θα ήταν ευλογημένος και δίκαιος κυβερνήτης . Και ειπώθηκε : Αν βλέπει σύννεφα την εποχή του, τότε θα επιτύχει καλά, ευλογία, ευλογία και χρήματα, και αν βλέπει σύννεφα να βρέχουν την εποχή του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επεκτείνει τα προς το ζην σε αυτή την πόλη, και αν βρίσκονται ξηρασία, τους μεγαλώνει και τους βγάζει από αυτό . Εάν βλέπει μαύρα σύννεφα χωρίς βροχή, τότε θα έχει όφελος και μπορεί να αποτελεί ένδειξη σοβαρού κρύου ή θλίψης . Εάν δει ένα κόκκινο σύννεφο σε διαφορετικό χρόνο, οι άνθρωποι αυτής της πόλης θα υποφέρουν από αγωνία, διαφωνία ή ασθένεια . Αν δει σύννεφα να ανεβαίνουν από τη γη στον ουρανό, τότε δείχνει καλοσύνη και ευλογία. Εάν ο οραματιστής θέλει ένα ταξίδι, αυτό γίνεται για αυτόν . Και αν δει ένα σκοτεινό σύννεφο, θα στενοχωρηθεί και όλες του οι υποθέσεις κλείνουν . Και τα άσπρα σύννεφα στο όραμα είναι απόδειξη εργασίας . Και τα σύννεφα που βλέπει ένα άτομο να ανεβαίνει από τη γη στον ουρανό υποδηλώνει ταξίδι . Και δείχνει ποιος ταξιδεύει με την επιστροφή του από το ταξίδι του και δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και τα κόκκινα σύννεφα δείχνουν ανεργία . Και τα σκοτεινά σύννεφα δείχνουν ένα σύννεφο . Και τα μαύρα σύννεφα δείχνουν σοβαρό κρύο ή θλίψη . Και ίσως τα κόκκινα σύννεφα να δείχνουν έναν στρατιώτη που μπαίνει σε αυτήν τη χώρα και μια συνωμοσία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει κάτι από τα σύννεφα, θα πληγεί κάτι σπουδαίο με σοφία, ή πολύ όργωμα και καλλιέργεια . Και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει τα σύννεφα ή περπατήσει πάνω του, θα συνειδητοποιήσει όλη τη σοφία . Και όποιος βλέπει τα σύννεφα να καλύπτουν τον ήλιο, ο βασιλιάς θα αρρωστήσει, θα υποταχθεί ή θα απομονωθεί από την εξουσία του . Ο Jaafar Al-Sadiq, ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Όποιος δει το πουκάμισό του από τα σύννεφα, καλύπτεται από τον Θεό, μια ευλογία . Και τα σύννεφα δείχνουν την εξαφάνιση της ανησυχίας, του πικρού, του φόβου και της εκδήλωσης αξιοπρέπειας, και αυτό φαίνεται στους κηδεμόνες όταν βρέχει νερό , και ίσως τα σύννεφα δείχνουν εξοικείωση με τον Παντοδύναμο ρητό : ( Δεν είδατε ότι ο Θεός βάζει σύννεφα και στη συνέχεια τα συνθέτει )….

…Δηλώνει σε ένα όνειρο το Ισλάμ με το οποίο οι άνθρωποι ζουν και σώζονται . Είναι η αιτία του ελέους του Θεού για τη μεταφορά του νερού στο οποίο ζει η δημιουργία . Και ίσως τα σύννεφα έδειξαν γνώση και νομολογία, σοφία και διευκρίνιση λόγω της καλοσύνης της σοφίας που περιέχει . Και ίσως υπέδειξε τους στρατιώτες να μεταφέρουν νερό, κάτι που δείχνει τη δημιουργία, που δημιουργήθηκαν από το νερό . Και μπορεί να αναφέρεται σε πλοία που τρέχουν σε νερό εκτός από την ξηρά . Και ίσως ενδείκνυται έγκυες γυναίκες . Ίσως δείχνει βροχή εξαιτίας αυτού . Και αν τα σύννεφα ήταν μαύρα, ή είχε κεραυνούς, έδειχνε τα συμπτώματα του Σουλτάνου, του βασανισμού του και των εντολών του . Και όποιος είδε σύννεφα στο σπίτι του έγινε μουσουλμάνος αν ήταν άπιστος, ή έλαβε μια ευλογία εάν ήταν πιστός, ή η γυναίκα του έμεινε έγκυος αν ήθελε να το κάνει . Και αν βλέπει τον εαυτό του να ανεβαίνει στα σύννεφα, παντρεύεται μια δίκαιη γυναίκα εάν είναι άγαμος ή εκτελεί Χατζ αν ελπίζει για αυτό, διαφορετικά είναι γνωστός για τη γνώση και τη σοφία εάν είναι μαθητής . Αν δει καθαρά διαδοχικά σύννεφα να έρχονται, και οι άνθρωποι περιμένουν τα νερά τους, παρουσιάστε αυτήν την πλευρά από αυτό που περιμένουν και περιμένουν οι άνθρωποι . Εάν ένα άτομο βλέπει ότι σύννεφα έχουν πέσει σε μια γη, τότε είναι χείμαρροι και βροχές ή κουτάβια ή μια γάτα ή ένα πουλί, και εάν υπάρχουν ενδείξεις ανησυχίας και μίσους όπως δηλητήρια, ισχυροί άνεμοι, φωτιά, πέτρες, φίδια και σκορπιοί , τότε είναι μια επιδρομή που τους έρχεται, ή ακρίδες ή μια επιδημία που βλάπτει τα φυτά τους, ή δόγματα και αιρέσεις που εξαπλώνονται μεταξύ τους . Και ειπώθηκε : Ο As- Sahab είναι ένας μεγάλος βασιλιάς ή μια συμπονετική συμπονετική αρχή ή ένας μελετητής ή ένας σοφός . Εάν ένα άτομο τρώει σύννεφα, επωφελείται από έναν άντρα με επιτρεπόμενα χρήματα ή σοφία . Αν οδηγήσει τα σύννεφα, η εντολή του θα αυξηθεί και θα αυξηθεί με τη σοφία του . Αν δει ότι ο κόσμος του είναι από σύννεφα, τότε ο παππούς του και η επιδίωξη της σοφίας . Και αν τα σύννεφα είναι μαύρα, τότε είναι σοφία με αυστηρότητα, ιππασία και χαρά . Και αν υπάρχει τρόμος με σύννεφα, τότε θα λάβει τρόμο από έναν σοφό και δυνατό άνθρωπο . Και αν δει ότι έχτισε ένα σπίτι πάνω σε σύννεφα, τότε επιτυγχάνει έναν αξιοσέβαστο κόσμο με σοφία και ανύψωση . Αν δει ότι υπάρχουν σύννεφα στο χέρι του από τα οποία βρέχει, τότε επιτυγχάνει σοφία και η σοφία τρέχει στη γλώσσα του . Και αν δει ένα σύννεφο που ανεβαίνει και πέφτει χρυσό πάνω του, τότε θα μάθει από μια σοφή ηθική από το θέμα αυτού του κόσμου . Εάν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και αν δεν υπάρχει βροχή σε αυτό, και είναι από εκείνους που αποδίδονται στο κράτος, τότε δεν κάνει δικαιοσύνη ή δικαιοσύνη, και εάν αποδίδεται στο εμπόριο, τότε να μην εκπληρώσει ό, τι πουλάει, και αν είναι επιστήμονας, είναι τσιγκούνος με τις γνώσεις του, και αν είναι τεχνίτης τότε κυριαρχεί την κατασκευή του και συμβουλεύει, και οι άνθρωποι το χρειάζονται . Και τα σύννεφα είναι σουλτάνοι για αυτούς περισσότερο από τους ανθρώπους . Και όποιος είδε ότι τα σύννεφα κατέβαιναν από τον ουρανό και έβρεχε μια γενική βροχή, τότε ο ιμάμης στέλνει σε αυτό το μέρος έναν δίκαιο πρίγκιπα, και αν τα σύννεφα ήταν μαύρα τότε έβρεχε, τότε ο κυβερνήτης είναι δίκαιος και αν τα σύννεφα ήταν άσπρα τότε έβρεχε, τότε θα ήταν ευλογημένος και δίκαιος κυβερνήτης . Και ειπώθηκε : Εάν βλέπει σύννεφα την εποχή του, τότε θα επιτύχει καλά, ευλογία, χάρη και χρήματα, και αν δει σύννεφα να βρέχουν την εποχή του, τότε ο Θεός Παντοδύναμος επεκτείνει τα προς το ζην σε αυτήν την πόλη, και αν βρίσκονται ξηρασία, τους επεκτείνει και τους αφαιρεί από αυτό . Εάν βλέπει μαύρα σύννεφα χωρίς βροχή, τότε κερδίζει όφελος και μπορεί να αποτελεί ένδειξη σοβαρού κρύου ή θλίψης . Εάν δει ένα κόκκινο σύννεφο σε διαφορετικό χρόνο, οι άνθρωποι αυτής της πόλης θα υποφέρουν από αγωνία, διαφωνία ή ασθένεια . Εάν βλέπει σύννεφα να ανεβαίνουν από το έδαφος στον ουρανό, τότε δείχνει την καλοσύνη και την ευλογία. Εάν ο οραματιστής θέλει ένα ταξίδι, αυτό γίνεται για αυτόν . Και αν δει ένα σκοτεινό σύννεφο, θα στενοχωρηθεί και όλες του οι υποθέσεις κλείνουν . Και τα άσπρα σύννεφα στο όραμα είναι απόδειξη εργασίας . Και τα σύννεφα που βλέπει ένα άτομο να ανεβαίνει από τη γη στον ουρανό υποδηλώνει ταξίδι . Και δείχνει ποιος ταξιδεύει με την επιστροφή του από το ταξίδι του και δείχνει την εμφάνιση κρυφών πραγμάτων . Και τα κόκκινα σύννεφα δείχνουν ανεργία . Και τα σκοτεινά σύννεφα δείχνουν ένα σύννεφο . Και τα μαύρα σύννεφα δείχνουν σοβαρό κρύο ή θλίψη . Ίσως τα κόκκινα σύννεφα να δείχνουν έναν στρατιώτη που μπαίνει σε αυτήν τη χώρα και μια συνωμοσία . Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει κάτι από τα σύννεφα, θα πληγεί κάτι σπουδαίο με σοφία, ή πολύ όργωμα και καλλιέργεια . Και όποιος βλέπει ότι έχει οδηγήσει τα σύννεφα ή περπατήσει πάνω του, θα συνειδητοποιήσει όλη τη σοφία . Και όποιος βλέπει τα σύννεφα να καλύπτουν τον ήλιο, ο βασιλιάς θα αρρωστήσει, θα υποταχθεί ή θα απομονωθεί από την εξουσία του . Ο Jaafar Al-Sadiq, ο Θεός είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Όποιος δει το πουκάμισό του από τα σύννεφα, καλύπτεται από τον Θεό, μια ευλογία . Και τα σύννεφα δείχνουν την εξαφάνιση της ανησυχίας, του πικρού, του φόβου και της εκδήλωσης αξιοπρέπειας, και αυτό φαίνεται στους κηδεμόνες όταν βρέχει νερό , και ίσως τα σύννεφα δείχνουν εξοικείωση με τον Παντοδύναμο ρητό : ( Δεν είδατε ότι ο Θεός βάζει σύννεφα και στη συνέχεια τα συνθέτει )….

…Έχει σημασία να βλέπεις κάποιον που κοιμόταν για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, όπως ένα άτομο που κοιμάται για λίγο ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, ή βάζει το χέρι του στο γραφείο, κατά τη διάρκεια της εργασίας, για παράδειγμα, και στη συνέχεια κοιμάται για έναν πολύ σύντομο ύπνο , και μερικοί μπορεί ακόμη και να χαλαρώσουν στα φανάρια και να κλείσουν τα μάτια τους, και να δουν αυτή τη στιγμή ως ύπνο Ή όραμα, είναι αυτά τα οράματα αξιόπιστα και εκφράζουν ….. ; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά ρωτείται από όσους ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη, και η απάντησή μου είναι ότι τα οράματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αξιόπιστα και εκφραστικά, και μπορεί ακόμη και να είναι πιο αληθινά από τα οράματα που βλέπονται με έναν μακρύ, μακρύ ύπνο . Έτσι, βρίσκετε επιστήμονες που ενδιαφέρονται για αυτήν την τέχνη προτιμούν τα οράματα της μαγείας ή του ύπνου. Είναι ένα μεσημεριανό ύπνο, σε αντίθεση με άλλους . Μερικοί έχουν συμπεράνει τα λόγια τους με το Χαντίθ του Αμπού Σάιντ [το πιο ειλικρινές της αποκάλυψης από τους μάγους ], το οποίο παρέσχε από τον Αχμάντ ένα marfoo »και επικυρώθηκε από τον Ibn Hibban . Στο Al-Fath, ο Ibn Hajar κάλεσε το κεφάλαιο για τη νυχτερινή όραση, και είπε, εξηγώντας το : Δηλαδή, το όραμα ενός ατόμου τη νύχτα, τα όραμά του κατά τη διάρκεια της ημέρας ισούνται ή διαφέρουν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ των χρόνων του καθενός ; Αναφέρθηκε ότι ο Nasr bin Yaqoub al-Dinouri είπε : Η ερμηνεία του οράματος στην αρχή της νύχτας επιβραδύνει την ερμηνεία της και από το δεύτερο μισό επιταχύνεται με τα διάφορα μέρη της νύχτας και ότι η ταχύτερη ερμηνεία του τα οράματα της μαγείας, ειδικά όταν σπάει η αυγή . Με την εξουσία του Jaafar al-Sadiq : Αυτή είναι η ταχύτερη ερμηνεία του οράματος του σιέστα . Και αν όλα αυτά προτιμούν το όραμα της ημέρας από το όραμα της νύχτας, τότε βρίσκουμε μερικούς να λένε ότι υπάρχει ισότιμος μεταξύ τους, και ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους, και από αυτό που προήλθε από αυτό που διηγήθηκε για αυτό είναι αυτό που ήρθε στο Sahih al-Bukhari, με την εξουσία του Ibn Sirin που είπε : Το όραμα της ημέρας είναι σαν το όραμα της νύχτας . Η Al-Qayrawani είπε, εξηγώντας σε αυτήν : Δηλαδή, δεν υπάρχει διαφορά στην απόφαση της φράσης μεταξύ νυχτερινών και ημερών οραμάτων, καθώς και στο όραμα γυναικών και ανδρών….

…Η ανταμοιβή για την κατάρα των Σύντροφοι 84 – Εκείνος είπε : Al-Qayrawani είπε : Ένας σεΐχης από τους ανθρώπους της Αλ Φαντλ είπε μου : Αμπού αλ-Χασάν αλ-Muttalibi, ο ιμάμης του Τζαμί του Προφήτη – μπορεί Θεού προσευχές και η ειρήνη είναι επάνω του – μου είπε : Εκείνος είπε : είδα ένα θαύμα στη Μεδίνα. Ένας άντρας καταρατούσε τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ και είπαν : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού αυτό που μας πονάει και η Ασπένα, μου είπε , ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν -: (( εσείς αυτό, Ο Αμπού Κάιις )) ; Είπα να τον : σε, και έχω ένα μηχανισμό γύρισε στο σημείο του χεριού του, έχει συμπεριλάβει τα δάχτυλά του και την επέκταση του της αιτίες και την Κεντρική και προορίζονται μάτια μου, είπε : ότι είπα ψέματα, έτσι ο Θεός που τα μάτια και να σας τα δάχτυλά του στα μάτια μου, και ξύπνησα από τον ύπνο μου ενώ ήμουν σε αυτήν την κατάσταση. Συνήθιζε να κλαίει για το καλό του λαού και ανακοίνωσε τη μετάνοια 85 – Με την εξουσία του Abu Hatim Al-Zari στην εξουσία του Muhammad bin Ali, είπε : Καθίσαμε στη Μέκκα στο Μεγάλο Τζαμί, οπότε ένας άντρας στάθηκε μισός -μαυρό και μισόλευκο και είπε : Ω, οι άνθρωποι θεωρούσαν τον Πέι Βάννι, παίρνεις τους δύο σεΐχες και τον Αχτμάνμα, ενώ κοιμάμαι το ίδιο βράδυ αν ήρθες σε μένα και τα δεδομένα σήκωσε το χέρι του Vltm το πρόσωπό μου, ο Λι είπε : Ω εχθρός του Θεού, πανκ, δεν θα καταραστείς ο Αμπού Μπακρ και ο Umar – να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένος μαζί τους – έγιναν και είμαι σε αυτήν την περίπτωση (1)….

…Μήπως το όραμα εκφράζουν με τον ένα , ή τι διαφέρει ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο και τους οργανισμούς; Που πρέπει να γίνει κατανοητό από τη διέλευση και να γνωρίζετε καλά ? Τα σύμβολα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με το χρόνο και τον τόπο , επομένως η διέλευση μπορεί να διασχίσει ένα όραμα σε μια συγκεκριμένη ώρα ή ένα μέρος με μια έκφραση , και το ίδιο όραμα μπορεί να εκφραστεί σε μια διαφορετική έκφραση , λόγω της διαφοράς στο χρόνο ή τον τόπο , και αυτό , από τον τρόπο, συμβαίνει πολύ , και μερικά από τα λίγα στα εμπορεύματα μπορούν να θαυμάσουν στην επιστήμη . Το άτομο του οράματος παίζει επίσης ρόλο στη διαφορά της έκφρασης . Λοιπόν ή άρρωστος σύμφωνα με την εγκυρότητα της δικαιοσύνης και ούτω καθεξής σε θέματα που σχετίζονται με τη Balraia , και ίσως να αναφέρω εδώ την υποστήριξη αυτού που είπα , την ιστορία του παρασίτου όταν πήγε με τον μουσουλμανικό στρατό για την καταπολέμηση των αποστατών στο περιστέρι , και ότι ήταν ο γιος Αμρ ιμπν παράσιτο του , είπε ότι το παράσιτο μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί του : ο εν λόγω : βγήκε Για αυτόν που έστειλε Musaylimah με το γιο μου Amr, ακόμα κι αν είδα ένα όραμα κάποιο τρόπο, είδα σαν το κεφάλι μου ήταν ξυρισμένο και ένα πουλί βγήκε από το στόμα μου, σαν μια γυναίκα να με έβαλε στον κόλπο της, σαν να με ρωτούσε επειγόντως ο γιος μου, οπότε κινήθηκε ανάμεσα σε μένα και αυτόν, οπότε μίλησα μαζί της, οπότε είπαν : Καλό , λοιπόν, είπα : Όπως έχω προσκολλήσει, και ξύρισα το κεφάλι μου κατά κομμάτι, και το πουλί Forouhi, οι γυναίκες γη έθαψαν όπου, ήταν τρομακτικό να σκοτώσει έναν μάρτυρα, και το αίτημα του γιου μου πάνω μου, αυτό που βλέπω μόνο ο Saadhir μέσα το αίτημα πιστοποιητικού, και δεν τον βλέπετε προσκολλημένο στο ταξίδι αυτό, είπε : σκοτώνοντας το παράσιτο την ημέρα της Yamama, και ο γιος του w ως τραυματισμένος, τότε την Ημέρα του Γιαρμούκ σκοτώθηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Ομάρ Μπιν Αλ-Χατάμπ, ο Θεός να τον ευχαριστήσει . Ο Ibn al-Qayyim είπε στο « Zad al- Ma’ad » μετά την ιστορία ( 3/627 ): Όσον αφορά την έκφραση να ξυρίσουμε το κεφάλι με μια θέση , αυτό συμβαίνει επειδή το ξύρισμα του κεφαλιού βάζει τα μαλλιά του στο έδαφος και αυτό δεν δείχνει απλώς τη θέση του κεφαλιού του, καθώς δείχνει τη σωτηρία της ανησυχίας, της ασθένειας ή της αγωνίας για εκείνους που ταιριάζουν με αυτό, και για τη φτώχεια, την αγωνία και την κατάρρευση της ηγεσίας, αντιμετώπισε εκείνους που δεν τον ταίριαζαν, αλλά στο όνειρο του παρασίτου υπάρχουν ενδείξεις που απαιτούσαν να βάλει το κεφάλι του, συμπεριλαμβανομένου : ότι βρισκόταν στο τζιχάντ και πολεμούσε τον εχθρό με αγκάθι και γενναιότητα . Συμπεριλαμβανομένου : ότι μπήκε στην κοιλιά της γυναίκας , την οποία είδε μια γη που μοιάζει με τη μητέρα του, και είδε ότι είχε μπει σε μια θέση που βγήκε από αυτό, και αυτό επιστρέφεται στη γη, όπως λέει : {εκ των οποίων δημιουργήσαμε και στο οποίο Naidkm συμπεριλαμβανομένου του Nkrjkm } Taha : 155 , η πρώτη γυναίκα με το έδαφος καθώς και οι δύο είναι ο τόπος συνουσίας, και η πρώτη είσοδος στον κόλπο της είναι επιστρέφοντας σε αυτήν καθώς δημιουργήθηκε από αυτήν, και το πρώτο πουλί που βγήκε από αυτό με το πνεύμα του, είναι σαν το πουλί παγιδευμένο στο σώμα, και αν βγήκε από αυτό ήταν σαν το πουλί που άφησε τον εγκλεισμό του και πήγε όπου θέλει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Προφήτης, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε , ότι « η ψυχή του πιστού είναι ένα πουλί που κρέμεται στα δέντρα του Παραδείσου. » Αναρτήθηκε από Αχμάντ Αλ-Nasa’i και Malik . Και η σημασία των σχολίων : δηλαδή, τρώει και φροντίζει . Επομένως, διαλογίστε αυτά τα λόγια του Ibn al-Qayyim και μάθετε να εκφράζετε και να μετράτε κάθε όραμα σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του και τον χρόνο κατά τον οποίο το είδατε, και ελπίζουμε ότι οι σύντροφοι μελέτησαν ο ένας τον άλλον στην επιστήμη της έκφρασης των οραμάτων, για να μάθουν ότι αυτή είναι μια επιστήμη που μπορεί να μάθει και να διδαχθεί ακόμα κι αν εκείνοι που διαφωνούν με αυτή τη γνώμη διαφωνούν μαζί μας, και ο Θεός γνωρίζει καλύτερα ….

…Το όραμα της περιγραφικής δομημένης ντροπαλής του Προφήτη – ειρήνης σε αυτόν – για να παντρευτεί το 60 – διηγήθηκε την ιστορία της Μωάμεθ μπιν Σάαντ (( τάξεις )) και Ταμπαράνι στο (( υπέροχο )) , είτε ο ίδιος ο Ιμπν Σαντ είχε διηγηθεί στην εν λόγω εισβολή στο Κιμπρ του αριθμού των συντρόφων – μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος από την εξουσία τους – ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη – επέλεξε τη Safiye την ημέρα του Khyber και ότι είδε στο πρόσωπό της ένα ίχνος πρασινάδας κοντά της μάτι, έτσι είπε : (( Τι είναι αυτό )) ; Και είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, είδα σε ένα όνειρο ένα φεγγάρι ήρθε σε κάποιον που πνίγηκε μέχρι να πέσει στην πέτρα μου, και το ανέφερα στον σύζυγό μου Κέννα, και είπε : Θέλεις να είσαι κάτω από αυτόν τον βασιλιά που προέρχεται από τη Μεντίνα, και χτύπησε το πρόσωπό μου . Όσο για τον Al-Tabarani, διηγήθηκε για την εξουσία του Ibn Omar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – ο οποίος είπε : Ο Safiyyah είχε πράσινο στα μάτια μου, οπότε ο Προφήτης – ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη – της είπε ( ( Τι είναι αυτό το πράσινο με τα μάτια σας )) ; Είπε : Είπα στον άντρα μου που είδα, όταν το κρεβάτι είδε ένα φεγγάρι που έπεσε στην αγκαλιά μου, έτσι μου χτύπησε και είπε : Να σας θέλετε ένα βασιλιά που είναι φλύαρος ;…

…** Το όραμα βασίζεται στο πρώτο παροδικό και από το όραμα ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ξεκίνησε δύο ή τρεις φορές. Υπογράφηκε σύμφωνα με την ερμηνεία του, τότε η Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της – ανατέθηκε σε αυτήν , σε αντίθεση με αυτό που ο Αγγελιοφόρος του Θεού, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ερμήνευσε πάνω του, οπότε υπέγραψε σύμφωνα με Η ερμηνεία της Aisha – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της. αυτό – αυτό ήρθε όπως αφηγήθηκε ο γιος του Σουλεϊμάν άφησε την Aisha σύζυγο του Προφήτη ειρήνη σε αυτόν – ο Θεός να τους ευλογεί – είπε : μια γυναίκα από τους κατοίκους της πόλης έχει έναν σύζυγο έμπορο διαφορετικό ήταν να βλέπεις ένα όραμα κάθε φορά που λείπει ο σύζυγός της και σπάνια λείπει μόνο που έμεινε έγκυος έρχεται ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη, και λέει : Ο σύζυγός μου βγήκε ως έμπορος και με άφησε έγκυο, και είδα, ενώ ο κοιμώμενος είδε ότι ο ιστός μου του σπιτιού μου ήταν σπασμένος και ότι εγώ γέννησε ένα τυφλό αγόρι, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε : «Το καλύτερο από τον άντρα σου είναι πάνω σου, ο Θεός Παντοδύναμος θέλει είναι δίκαιος και γεννάς ένα αγόρι με δικαιοσύνη. « Τον έβλεπε δύο ή τρεις φορές όλα αυτά. Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, έρχεται και το λέει σε αυτήν, οπότε ο σύζυγός της επιστρέφει και γεννά ένα αγόρι, και ήρθε μια μέρα καθώς ήρθε σε αυτόν, και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, μπορεί Ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, απουσίαζε. Είδε αυτό το όραμα και της είπε : Τι ζητάς από τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει ειρήνη, έθνος του Θεού; Είπε : Ένα όραμα που έβλεπα, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, ήρθε και τον ρώτησε για αυτό, και είπε καλά, έτσι θα είναι όπως είπε . Έτσι είπα : Πες μου λοιπόν τι είναι; Είπε : Μέχρι να έρθει ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού και να την δαγκώσω όπως του πρόσφερα. Με τον Θεό, δεν την άφησα μέχρι που μου είπε, οπότε είπα : Με τον Θεό, αν πίστευες το όραμά σου, ο σύζυγός σου θα πεθάνει και θα γεννήσει ένα αγόρι, τότε κάθισε και φώναξε και είπε : Τα χρήματά μου είναι όταν Σου έδειξα το όραμά μου. Αυτή : ( Τι είναι αυτή, Aisha ) ; Γι ‘αυτό του είπα τα νέα και τι ερμηνεύθηκε σε αυτήν, οπότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : « Μα Αϊσά, αν περάσεις στον Μουσουλμάνο ένα όραμα, τότε το διασχίζεις καλά, τότε το όραμα θα ακολουθήσει αυτό που διασχίζει ο ιδιοκτήτης του. « Έτσι, από τον Θεό, ο σύζυγός της πέθανε και δεν την έβλεπα αν δεν γέννησε ένα γενναίο γιο ….

…Ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε : Η γάτα είναι διαφορετική στην ερμηνεία της. Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι είναι υπάλληλος φρουράς και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είναι κλέφτης από το νοικοκυριό και κάποιοι από αυτούς είπαν ότι η γυναίκα της γάτας είναι μια γυναίκα που εξαπατά ….

…Και όποιος βλέπει ότι ο σουλτάνος ​​κοιμάται, το αντιφάσκει αυτό, και ειπώθηκε ότι το όραμα του σουλτάνου βασίζεται σε πέντε πτυχές της νίκης, του επιχειρήματος, της σύγκρουσης, της τιμής, της ανύψωσης, της διαφθοράς και της ταπείνωσης, οπότε το θέμα πρέπει να εξεταστεί σε αυτό θεωρήστε τον παρατηρητή και τη θέση του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι γεμισμένο και η γυναίκα του είναι έγκυος ή άρρωστη, αυτό δείχνει την καλοσύνη και την αποδοχή της ….

…Και όποιος βλέπει ότι το περικυκλώνει πάνω ή κάτω από το κρεβάτι του και είναι άρρωστος ή σε κίνδυνο, τότε αυτό είναι απόδειξη της φτώχειας και της απουσίας της αγωνίας του ….

…Και ο Jabir al-Maghribi είπε ότι το κρεβάτι στην ερμηνεία είναι μια περιοχή και ένα υπόλοιπο για τον Παντοδύναμο ρητό, ακουμπισμένο στο στρώμα των λινού του από το Istabraq ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα μικρό κρεβάτι ενώ κουνάει μέσα του, θα στοχεύει και θα δεσμεύει αυτό που δεσμεύουν τα μικρά ….

…Εάν βλέπει σαν να ξαπλώνει στο κρεβάτι της, δείχνει την αγνότητα και τη δικαιοσύνη της συζύγου του, και αν δεν ξέρει πότε την μπήκε, τότε η υπερηφάνεια και η χάρη του θα διαρκέσει σε αυτόν τον κόσμο όσο ζούσε ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του τρώγεται από το ποντίκι, τότε θα ερμηνεύσει τη διαφθορά της γυναίκας του με κάποιον που αποδίδεται στην ερμηνεία σε αυτό το ποντίκι και είναι ικανοποιημένος με αυτήν τη διαφθορά ….

…Και όποιος βλέπει ότι έριξε το κρεβάτι του έξω από το σπίτι ή την πόρτα του και μετά το επέστρεψε, αυτό δείχνει ένα ανακλητό διαζύγιο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κρεβάτι του είναι σπασμένο, θα χάσει την υπερηφάνεια και την εξουσία του, διαφορετικά θα αφήσει τη γυναίκα του με θάνατο ή ζωή .)…