…Η ερήμωση δείχνει σε ένα όνειρο τη διάλυση της οικογένειας και του θανάτου τους . Η καταστροφή της πόλης δείχνει το θάνατο του βασιλιά της, ή την καταπίεσή του, όπως ακριβώς και ο θάνατος του βασιλιά δείχνει την καταστροφή της πόλης . Και όποιος βλέπει τον εαυτό του σε ερείπια, θα πληγεί με προβλήματα που δεν μπορούν να έχουν . Και όποιος βλέπει ότι μια πόλη έχει καταστραφεί από σεισμούς ή οτιδήποτε άλλο, θα καταδικαστεί σε θάνατο . Και όποιος βλέπει ένα ευημερούμενο χωριό να καταστρέφεται, και τα αγροκτήματά του να καταστρέφονται, τότε η λανθασμένη ή κακοτυχία βιώνει τους ιδιοκτήτες του, και αν το βλέπει γεμάτο δύναμη, τότε είναι η δικαιοσύνη της θρησκείας των λαών της . Και όποιος βλέπει τον κόσμο να καταστρέφεται από αγροκτήματα και κατοικίες, και βλέπει τον εαυτό του σε ερείπια, με μια καλή μορφή ρούχων και σκαφών, τότε είναι ένας κόσμος που θα τον παραπλανήσει . Και όποιος βλέπει τα τείχη του σπιτιού να καταστρέφονται από χείμαρρο, τότε είναι ο θάνατος της γυναίκας του . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει πέσει πάνω του, και υπάρχει σκόνη, τότε είναι ιλαρά . Ίσως η πτώση της στέγης ήταν καταστροφή . Και όποιος βλέπει καταστροφή, θα επιστρέψει σε ένα πραγματικό κτίριο, γιατί αυτό είναι καλοσύνη στη θρησκεία του ιδιοκτήτη του, και η επιστροφή του από λάθος σε καθοδήγηση . Και όποιος βλέπει κάτι από το σπίτι, το παλάτι ή το σπίτι του πέφτει μέσα, και απουσιάζει, τότε πρέπει να το πληρώσει . Και αν ο άνεμος γκρεμίζει ένα σπίτι, τότε είναι θάνατος σε εκείνο το μέρος από έναν άδικο κυβερνήτη . Και όποιος βλέπει ότι κατεδαφίζει ένα σπίτι ή αρχαίες κατασκευές, τότε το κακό θα του πέσει . Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει καταρρεύσει εναντίον του, και μερικά από αυτά έχουν καταρρεύσει, τότε ένα άτομο πεθαίνει σε αυτό, ή μια καταστροφή ή ένα τρομερό ατύχημα βαρύνει τον ιδιοκτήτη του . Εάν μια γυναίκα δει ότι η στέγη του σπιτιού της έχει καταρρεύσει, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της . Και όποιος βλέπει ότι ο κύλινδρος του σπιτιού του έχει σπάσει ή καταστραφεί, τότε αυτός ή κάποια από την οικογένειά του που τον αγαπάει θα πεθάνει, καθώς και κάθε σπάσιμο ή κατεδάφιση ενός σπιτιού ή τοίχου είναι μια καταστροφή . Και αν ο Σουλτάνος ​​είδε ότι το σπίτι του είχε καταστραφεί, αυτό θα τον αφαιρούσε ούτως ή άλλως ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε ένα γνωστό σπίτι, τότε θα χτυπήσει έναν κόσμο ανάλογα με την ικανότητα και την καλοσύνη του σπιτιού. Εάν είναι από γάλα και πηλό, τότε επιτρέπεται, και αν είναι από τούβλα και γύψο απαγορεύεται. Είναι η κατοικία του μέλλοντος, και αν βλέπει ότι μπήκε σε αυτό και έφυγε, πλησιάζει το θάνατο και μετά δραπετεύει, και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του, τα σπίτια του σπιτιού του, το κτίριό τους ή οι στέγες τους έχουν επεκταθεί πέρα από το γνωστό πεπρωμένο τους, τότε αυτή είναι μια ικανότητα στον κόσμο του, και αν βλέπει ότι υπάρχει ένα μάτι στο σπίτι του ή μια υδρορροή που ξεχειλίζει χωρίς βροχή ή βλέπει μια στέγη Το σπίτι του μετακινείται, γιατί κλαίει τα μάτια για τον θάνατο ενός ατόμου σε αυτό, και όποιος βλέπει ότι μπήκε σε ένα πασπαλισμένο σπίτι, θα τον χτυπήσει ανάλογα με την ποσότητα του υγρού και λασπώδους, και όποιος βλέπει ότι είναι πάνω από ένα άγνωστο σπίτι, θα πληγεί μια γυναίκα όσο το σπίτι και ο κίνδυνος. Ένας φτωχός που είναι πλούσιος ή τραυματίστηκε στα χρήματά του και λέγεται ότι το δωμάτιο είναι γυναίκα. Αν δει ότι χτίζει ένα δωμάτιο, τότε είναι με μια γυναίκα, και αν βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα παλιό δωμάτιο και ότι είναι φτωχός, τότε χρεοκοπεί ή…

…Και όποιος βλέπει στο σπίτι του μαύρο νερό, τότε είναι καταστροφικό για το σπίτι, και το να πίνεις υποδηλώνει τύφλωση, και το βρωμερό νερό είναι απαγορευμένο χρήμα ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το σπίτι του βασιλιά είναι ερειπωμένο, τότε ο βασιλιάς είναι άδικος κατά την κρίση του, ώστε κανείς να μην μπορεί να τον πλησιάσει από την καταπίεση του. Λέγεται ότι το σπίτι του καταπιεστή είναι καταστροφή, ακόμη και μετά από λίγο ….

…Και όποιος βλέπει ότι χρίζει το σπίτι του με ώχρα, τότε δείχνει τη διασκέδαση και τη χαρά σε αυτό το σπίτι ….

…Και αν δει ότι ένας άγγελος έχει εισέλθει στο σπίτι του, τότε θα πρέπει να προσέχει τον κλέφτη που μπαίνει στο σπίτι του . Και αν βλέπει σαν ένας βασιλιάς να του πάρει το όπλο του, τότε η δύναμη και η χάρη του έχουν φύγει και μπορεί να έχει αφήσει τη γυναίκα του…

…Και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε νέο σπίτι, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα και θα πάρει χρήματα για αυτόν και θα γίνει πλούσιος, και όποιος βλέπει ότι έχει μπει σε ένα σπίτι καλυμμένο με γύψο ή λεύκανση και δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του, τότε δηλώνει ότι η ζωή του είναι κοντά ….

…Η πτήση είναι ένα ταξίδι σε ένα όνειρο, και αν είναι στο πίσω μέρος, τότε είναι ένα ταξίδι με άνεση . Η πτήση για μη ταξιδιώτες είναι αδρανής . Και όποιος πετά από επιφάνεια σε επιφάνεια πηγαίνει από έναν λεπτό σε έναν λεπτό άνδρα . Και αν μια γυναίκα δει ότι έχει γίνει από το σπίτι της σε έναν άνδρα που ξέρει, τότε θα παντρευτεί αυτόν τον άντρα . Και όποιος πετά από ένα σπίτι που ξέρει σε ένα σπίτι που δεν ξέρει, θα πεθάνει, γιατί είναι η κατοικία του μέλλοντος . Εάν ο φυλακισμένος πετά στον ύπνο του, απελευθερώνεται από τη φυλακή και εάν ο βασιλιάς δει ότι έχει πετάξει, απελευθερώνεται . Και ειπώθηκε : Εάν η πτήση είναι επιτυχής, τότε είναι ταξίδι . Και όποιος πετούσε με το πουλί στον ύπνο του, θα συνόδευε τους ξένους . Και όποιος ήταν πρόσωπο ματαιοδοξίας και είδε ότι πετούσε, τότε το όραμά του είναι άκυρο .. και όποιος προηγείται ενός ατόμου, πέταξε και προηγείται, θα τον νικήσει . Και όποιος βλέπει ότι έχει πετάξει πάνω από ένα βουνό, θα κερδίσει μια κυριαρχία και θα εξουδετερώσει τους βασιλιάδες χωρίς κόπωση . Και όποιος είδε ότι πετούσε και ήταν κατάλληλος για τον σουλτάνο, το πήρε, και αν έπεφτε σε κάτι, θα το είχε αυτό, αλλιώς θα είχε ένα λάθος στη θρησκεία του . Και όποιος βλέπει ότι έχει εξαφανιστεί στον ουρανό και δεν επέστρεψε, θα πεθάνει . Και όποιος πετάει από το σπίτι του σε ένα άγνωστο σπίτι, μετακινείται από το σπίτι του στον τάφο του, και αν πετάει στον αέρα, θα αρρωστήσει έως ότου πλησιάσει στο θάνατο . Όποιος πέταξε από κάτω προς τα πάνω χωρίς πτέρυγα κέρδισε μια ευχή . Και όποιος είδε ότι πετούσε, οι υποθέσεις του θα διευθετούνταν χωρίς κόπωση . Και όποιος βλέπει ότι πετά και έχει δύο φτερά, τότε είναι μια καλή απόδειξη για όλους τους ανθρώπους, και αν είναι σκλάβος, δείχνει τη χειραφέτησή του, και αν είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος . Και όποιος είδε ότι πετούσε με την επιθυμία και τη θέλησή του, αυτό δείχνει πολύ καλό . Εάν δει ότι πετά και φεύγει από το σπίτι, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος είδε ότι πετούσε, δεν μπορούσε, ή ότι πετούσε με το κεφάλι του να σφάζονται στο έδαφος και τα πόδια του στον αέρα, υποδεικνύοντας πολύ κακό στο οποίο θα εκτεθεί . Εάν ο ασθενής δει ότι πετά, δηλώνει το θάνατό του . Και όποιος είδε ότι πετούσε με φορείο υπέδειξε μια σοβαρή ασθένεια στην οποία θα εκτεθεί . Και όποιος βλέπει ότι πετάει ανάμεσα στον ουρανό και τη γη, θα κάνει πολλές ευχές . Ίσως η πτήση αναζητούσε γνώση ή ζητούσε ακολασία . Και η πτήση δείχνει πτήση και απαισιοδοξία . Και αν πετά με φτερό, θα ταξιδέψει με δόξα και δύναμη . Αν ήταν χωρίς πτέρυγα, θα ταξίδευε σκληρά, ειδικά αν πέταξε από καλό μέρος και προσγειώθηκε σε άσχημο μέρος, και αν πέταξε από μέρος που επιτρέπεται και προσγειώθηκε σε κάτι καλύτερο από ότι ήταν το αντίθετο ….

…Όποιος μπαίνει σε ένα νέο σπίτι : γίνεται πλούσιος και παντρεύεται, γιατί το μονό σπίτι είναι γυναίκα ….

…Και όποιος βλέπει ότι δραπετεύει και εισέρχεται σε ένα σπίτι και κλείνει την πόρτα του, και το σπίτι είναι συνδεδεμένο με σπίτια, δείχνει τη σωτηρία από την ανησυχία και την ταλαιπωρία, και αν είναι άρρωστος, καλά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το σπίτι του έχει καταστραφεί ή μερικώς καταστραφεί, τότε ένα άτομο θα πεθάνει σε αυτό ή ο ιδιοκτήτης του υποφέρει από μια μεγάλη καταστροφή ή ένα τρομερό ατύχημα και το όραμα της κατεδάφισης των φρουρίων και των πύργων είναι η έλλειψη χρέους και ένα ελάττωμα στη ζωή , και η κατεδάφιση καμάρες διαπράττει ένα τρομερό ζήτημα από το οποίο θα προκληθεί βλάβη σε μια υπερήφανη ομάδα, και μπορεί να είναι διαφθορά στη θρησκεία, και λέγεται καταστροφή Σπίτι, κατάστημα και παρόμοια, έλλειψη χρημάτων και αυταπάτη στα καθήκοντα του αυτόν τον κόσμο ….

…Negev στο σπίτι : εξαπάτηση . Αν είδε σαν να σκάβει σε ένα σπίτι και έφτασε στην εφηβεία, τότε αναζητά μια γυναίκα και φτάνει με εξαπάτηση . Εάν βλέπει ότι σκάβει σε μια πόλη, τότε ψάχνει τη θρησκεία ενός ανθρώπου της γνώσης, επειδή ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, είπε: « Είμαι η πόλη της γνώσης και είμαι στο η πύλη του . ~ Αν έβλεπε σαν να τρυπάνι σε ένα βράχο, έψαχνε για μια σκληρή κυρίαρχη θρησκεία ….

…Και όποιος βλέπει τον ήλιο να λάμπει έχει ανέβει στο σπίτι του, ειδικά κηρύττει μια γυναίκα από τους συγγενείς του, και αν τη δει ότι έχει ανέβει σε ένα άλλο σπίτι, απευθύνεται σε μια γυναίκα που δεν είναι mahram και και στα δύο θα πάρει καλά και επωφεληθείτε από την οικογένεια αυτής της γυναίκας ….

…Και αν βλέπει ότι βρίσκεται σε καινούργιο σπίτι, τότε δείχνει ότι είναι χαμένος , και αν είναι από ασήμι, τότε θα μετανοήσει από τις αμαρτίες, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει: « Για εκείνον που εξοφλεί τον Ελεήμων για το σπίτι του είναι μια στέγη του αργύρου , » και αν είναι πλούσιος, ο πλούτος του θα αυξηθεί ….

…Και όποιος είδε ότι έφερε το κρέας του παππού μου, πήρε χρήματα ….

…Τι γίνεται με το να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη, είναι δυνατόν; Τι σημαίνει? Είναι πάντα αληθινό όραμα, εάν ο Αγγελιοφόρος, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει ειρήνη, ήταν ένα όραμα όπως περιγράφεται στη βιογραφία του Προφήτη, ή ήταν διαφορετικός; Στο ρητό ή στην περιγραφή? Για παράδειγμα, αν ένας νεαρός άνδρας δει, ή με λευκή γενειάδα, ή φοράει ρούχα που δεν έχει συνηθίσει να φοράει, ή βλέπει να παραγγέλνει κάποια πράγματα που έρχονται σε αντίθεση με την καθαρή Σαρία, όπως ο σεβασμός των τάφων, η αποκοπή της μήτρας, ή δολοφονία, … και άλλα από αυτά που έχω αποδείξει από τις ιστορίες και τους λογαριασμούς εκείνων που τον είδαν … ; Κατ ‘αρχάς, λέω ότι το όραμα του Αγγελιοφόρου, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι δυνατό, και είναι ένα από τα πιο εμφανή παραδείγματα του ορθού οράματος. Οι δύο σεΐχη βγήκαν από το Χαντίθ του Αμπού Χουουράχ, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ο οποίος είπε : Ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη σε αυτόν, είπε : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο με έχει δει, Ο διάβολος δεν με μιμείται. . ] Και σε μια αφήγηση σχετικά με αυτόν : [ Όποιος με δει σε ένα όνειρο θα με δει όσο ξυπνά, ή σαν να με είδε ενώ ξύπνησε, ο Σατανάς δεν θα με μιμηθεί . ] Στο μυθιστόρημα : [ Όποιος με δει, είδε σωστά ]. Αλλά αυτό πρέπει να είναι ένα όραμα, σύμφωνα με το χρόνο και τη βιογραφία του περιγραφές, έτσι Ιμάμ Muhammad Ibn Sirin είπε μετά τη συζήτηση πριν, [ από το δεξί δει εμένα έχει δει ] , : αν είδε στην εικόνα του . Και αυτός ο ιμάμης του έλεγε ότι είδε τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : Περιγράψτε μου τι είδατε. Αν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι σωστή . Επομένως, όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο σε αντίθεση με την περιγραφή του, το όραμα δεν είναι ένα όραμα στο πρόσωπό του, ή ένα πραγματικό όραμα, αλλά ένα όραμα που χρειάζεται ερμηνεία. Αυτή η ερμηνεία σχετίζεται με τον θεατή . Ως εκ τούτου, ορισμένοι μελετητές είπαν : Όποιος τον βλέπει στην εμφάνιση και την κατάστασή του είναι απόδειξη της καλοσύνης του παρατηρητή και της τελειότητας της εξουσίας του και θριαμβεύει σε εκείνους που είναι εναντίον του και όποιος τον βλέπει σε μεταβαλλόμενη κατάσταση, συνοφρυωμένος ή έχει μια κνήμη ή μια ανεπάρκεια σε μέρος του σώματός του, είναι απόδειξη της κακής κατάστασης του παρατηρητή . Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι όποιος βλέπει τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, σε όποια ποιότητα κι αν είναι, αφήστε τον να είναι χαρούμενος, και πρέπει να γνωρίζει ότι είτε το νόημα είναι καλό να υποδεικνύεται είτε το κακό απαγορεύεται, και αυτό αποφάσισε ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ, ο Θεός να τον έλεος….

…Dunghill : είναι το ελάχιστο, και η ομοιότητά του με τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν όταν τους σταθεί . Η σκόνη είναι νερό, επειδή προέρχεται από το έδαφος της γης, και την περιέργεια για το τι διαθέτει και ζει η δημιουργία, συμπεριλαμβανομένων των οστών, του πηλού, των πυρήνων, του αχύρου και των παρόμοιων, που είναι σε ερμηνεία, χρήματα . Όποιος βλέπει τον εαυτό του σε μια ανεμπόδιστη ταπετσαρία, κοιτάξτε την κατάστασή του και τι είναι κατάλληλο για αυτόν στις πράξεις του, και εάν είναι άρρωστος ή φοβάται να χαθεί λόγω οποιασδήποτε από τις αιτίες, τον προαναγγέλλει για σωτηρία ή για να ανέβει στον κόσμο που είναι παρόμοιο με το χωματερή . Αν το δει αυτό, ένας φτωχός γίνεται πλούσιος μετά τη φτώχεια του, και κερδίζει χρήματα μετά από την ανάγκη του, ακόμα κι αν έχει κάποιον που ελπίζει για την κληρονομιά του, το κληρονομεί, επειδή η κοπριά προέρχεται από τη συλλογή άλλων και όχι από τα κέρδη του . Η απόρριψη σκουπιδιών μοιάζει με χρήματα που συλλέγονται από εδώ και από εδώ χωρίς ευσέβεια ή σφαγή, λόγω της αφθονίας αυτού που περιέχει από σύγχυση, βρωμιά και βρωμιά . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Τα φτυάρια ήταν γένια και άχυρο από κάθε πλευρά, και αγοράστηκαν από παντού και δανείστηκαν από κάθε σπίτι . Εάν όχι, τότε το κατάστημα σκουπιδιών είναι το κατάστημα και το κατάστημά του, και δεν είναι αμελητέο ότι είναι χρηματιστής, khimar, ή whimper, ή κάποιος που αντιμετωπίζει τους υπηρέτες και ένα επάγγελμα σαν φούρνο . Και αν είναι σκόπιμο να κρίνει, ο βασιλιάς, τη συλλογή και τη σύλληψη ανθρώπων, είναι υπεύθυνος για αυτό, και τα χρήματα του έρχονται, και τα οφέλη του δίδονται, ο υπεύθυνος και η κληρονομιά, επειδή η κοπριά δεν μεταφέρεται στην χωματερή, εκτός από το σκούπισμα . Το σκούπισμα υποδηλώνει πρόστιμο, θάνατο και θάνατο . Ίσως η χωματερή ανήκει στον βασιλιά, το σπίτι των χρημάτων του, και ο δικαστής έχει ένα αξιόπιστο σπίτι και τον ιδιοκτήτη των καταθέσεων του . Όσο για αυτόν που διαβάζει πάνω από ένα χωματόδρομο, εάν είναι κυβερνήτης, είναι απομονωμένος, αν είναι άρρωστος, πεθαίνει και αν είναι φτωχός, τότε γίνεται φτωχός ….

…Όποιος βλέπει τις ημερομηνίες σε ένα όνειρο, είναι ένα σύμβολο της βροχής, και για όποιον τους τρώει μια καθαρή γενική διαβίωση που θα επιτευχθεί από αυτόν, και κανείς δεν θα τον συνδέσει με αυτό . Οι θαμμένες ημερομηνίες εξοικονομούνται χρήματα, καθώς και οι κάλαμοι και οι πριονισμένες ημερομηνίες είναι dirham που δεν μένουν, και όποιος τρώει σιτάρι είναι από το dhimmah . Και όποιος βλέπει ότι μια ημερομηνία έρχεται σε αυτόν, τα χρήματα έρχονται από άνδρες με κινδύνους και ο πράκτορας των ραντεβού είναι λεία . Και όποιος αποκομίζει μια ημερομηνία στην εποχή του, θα παντρευτεί μια πλούσια, έντιμη γυναίκα, που έχει πολλή καλοσύνη και ευλογία, ή ότι ο άντρας χτυπά μερικούς αξιότιμους άνδρες με χρήματα χωρίς κόπωση, και ίσως θα έχει γνώση . Εάν οι ημερομηνίες δεν είναι έγκαιρες, τότε ακούει τη γνώση και δεν ενεργεί . Εάν απλώνεται από έναν ξηρό φοίνικα στον εαυτό του, τότε μαθαίνει από έναν υποκριτή άνδρα με γνώση, και εάν βρίσκεται σε ένα σύννεφο ή είναι τόσο μακριά από τον Θεό για την ιστορία της Μαρίας, ειρήνη σε αυτήν : ( Και αυτός που χλεύασαν με τον κορμό του φοίνικα ημερομηνία πέφτουν πάνω σας υγρό ) . Αν δει ότι τρώει ραντεβού με πίσσα, τότε παίρνει κληρονομιά από τον σύζυγό της και χωρίζεται κρυφά και η κληρονομιά απαγορεύεται . Εάν ένα άτομο είδε ότι πήρε ραντεβού και το έκοβε και εξόρυξε τα προϊόντα του από αυτό, θα είχε έναν γιο . Και όποιος είδε ότι διάλεξε έναν μαύρο σπόρο σταφυλιών από έναν φοίνικα, τότε η σύζυγός του γεννά έναν γιο μιας μαύρης βασιλείας . Οι ημερομηνίες εξηγούνται από την καλή και halal ζωή . Και όποιος βλέπει ότι τρώει καλές ημερομηνίες, ακούει καλά λόγια και αποκτά μεγάλο όφελος . Και όποιος είδε ότι θάβει μια ημερομηνία πήρε χρήματα από τα χρηματοκιβώτια, ή από τα χρήματα των ορφανών, ή τα αποθηκευμένα χρήματα . Και όποιος είδε ότι έτρωγε σαράντα ραντεβού στην πόρτα του Σουλτάνου, και δεν ήταν η στιγμή που εμφανίστηκαν οι ημερομηνίες, ούτε η ώρα της Ιστίχα τους, θα χτύπησε σαράντα μαστίγια . Και όποιος το βλέπει σαν να έτρωγε σαράντα ημερομηνίες και ήταν κατά την ωριμότητα του, θα έχει σαράντα χιλιάδες dirham . Και όποιος βλέπει καλάθια από καφέ ημερομηνίες πέφτουν από το στομάχι των χοίρων, ενώ τα σηκώνει και τα μεταφέρει στο σπίτι του, παίρνει λάφυρα από τα χρήματα των άπιστων, και όποιος το βλέπει σαν να πιπιλίζει μια ημερομηνία και το δίνει σε άλλο και το απορροφά, τότε θα μοιραστεί μαζί του μια καλή χάρη . Και όποιος βλέπει σαν να έχει φάει ημερομηνίες, θα βρει τη γλυκύτητα της πίστης . Και όποιος βλέπει σαν να χωρίζει την ημερομηνία του και διακρίνει την πρόθεσή του από αυτό, τότε θα έχει έναν γιο ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: Όποιος είδε ότι έπεσε δεν είναι Μαχμούντ, και για την ανάβαση αυτού που ήταν από αυτόν στον ουρανό, οι λέξεις για αυτόν προηγήθηκαν στην πόρτα του και χωρίστηκαν, και ομοίως όλα έρχονται στο δικό του πόρτα, και για τον όρο ανάβαση στο σύνολό του, αυτό που δεν είναι επίπεδο, είναι αξιέπαινο, και για την κατάβαση, οι λέξεις παρουσιάζονται επίσης σε αυτήν. Αν είναι από τον παράδεισο, και ίσως η επίτευξη της ευλογίας αυτού του κόσμου είναι με την ηγεσία της θρησκείας, τότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, να κατέβει, αφού ανέβηκε σε αυτήν και δεν μείωσε την τιμή του, αλλά αύξησε την τιμή του, και αν είδε την κάθοδο από άλλο από αυτό, θα υπάρχουν αποδείξεις για αυτόν στην πόρτα του και για το χωρισμό του ….

…Όσο για το δέντρο της διαφωνίας, είναι ένας άνθρωπος που έρχεται σε αντίθεση με εκείνους που έρχονται σε επαφή με εκείνους που έρχονται σε επαφή μαζί του, οι συγγενείς του τον αγαπούν, και εάν χρησιμοποιείται σε ένα θέμα δεν έχει ρούχα ….

…Παίζοντας με σκάκι, ζάρια, κέικ και καρύδια : δεν μου άρεσε και αμφισβητήθηκε . Μάλλον, ειπώθηκε ότι το παιχνίδι με τα πάντα δεν του αρέσει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Ή είναι ασφαλές για τους ανθρώπους των χωριών να έρχονται σε αυτούς με τη ζωή μας ως θυσία ενώ παίζουν. » Και αν βλέπει ότι παίζει μαζί του, τότε έχει ένα θρησκευτικό εχθρό . Και το σκάκι είναι έτοιμο να μην παίζει, γιατί είναι απομονωμένοι άντρες . Όσο για τα εγκατεστημένα και παιγμένα, είναι αρσενικοί κυβερνήτες . Εάν έρθει το τέλος της φέουδς της, τότε γίνεται ο κυβερνήτης αυτής της θέσης ως ξυλοδαρμός ή διαμάχη, και εάν ένας από τους δύο αντιπάλους νικήσει τον άλλο, τότε ο νικητής είναι ο φαινομενικός . Έχει ειπωθεί ότι το παιχνίδι σκακιού είναι μια προσπάθεια σε έναν αγώνα ή αντιπαλότητα . Όσον αφορά το παιχνίδι με ζάρια, διέφερε σχετικά με αυτό, και ειπώθηκε ότι εμπλέκεται στην αμαρτία και λέγεται ότι ήταν εμπόριο αμαρτίας . Το πρώτο παιχνίδι με αυτό δείχνει την ύπαρξη αγώνα κατά της καταπίεσης για την απαγόρευσή του και η νίκη είναι για εκείνον που είναι νικητής . Και το να παίζεις με τον κύβο είναι ψεύτικο, και ειπώθηκε ότι είναι καλή απόδειξη . Ο τζόγος είναι ταραχές και συγκρούσεις . Όσο για τον Muhammara, τότε ο Mamlouk, Adeeb, επαινέθηκε από τον ιδιοκτήτη του ….

…Ταξιδιώτης Αν σε ένα όνειρο βλέπεις ταξιδιώτες να έρχονται με τις τσάντες τους, αυτό προβλέπει βελτίωση και επιτυχία στην επιχείρησή σου . Εάν οι ταξιδιώτες αναχωρούν, αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε την ευκαιρία να κερδίσετε και να αγοράσετε το ακίνητο που επιθυμείτε . Εάν ονειρεύεστε ότι ταξιδεύετε και έχετε αφήσει το σπίτι σας πίσω, τότε αυτό προβλέπει τη δυσαρέσκεια σας με την τρέχουσα πραγματικότητα σας και τη φιλοδοξία σας να την αλλάξετε ….

…Λέγεται για την άποψη ότι είναι εξουσιοδοτημένη και αξιολογεί την προσευχή και οι άνθρωποι είναι ενωμένοι να μην έρχονται στην προσευχή, ζητά το δικαίωμα ενός λαού Viobon και είναι άδικοι στον στίχο ~ Τους έδωσε ένα μουζέν στο οποίο η κατάρα του Θεού οι καταπιεστές . ~…

…Το σύνταγμα ερμηνεύεται από έναν γνωστό, με υψηλό κίνητρο βασιλιά που είναι δίκαιος στη θρησκεία. Ο σουλτάνος ​​και όλοι οι στρατιώτες εκτελούν αυτό που διέταξε, και είναι αυτού του τύπου στα δεξιά των πρίγκιπων και των αναπληρωτών. Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα κάλυμμα, θα του δοθεί υψηλός και θα αποδοθεί, ακόμα κι αν είναι ένας από τους πρίγκιπες που έχει υψηλό βαθμό επειδή το σύνταγμα δεν χτυπά εκτός από τους σουλτάνους, τους βουλευτές και τους πρίγκιπες έρχονται πριν από τους χιλιάδες συγκεκριμένα, αλλά χωρίς αυτό, το πέπλο δεν τους εντυπωσιάζει, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα της απόκρυψης στην έρημο ερμηνεύεται για να ταξιδέψει στο βλέμμα αν δεν γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του και αν οι γνώσεις του συσχετίστηκε με αυτόν, και για τα σημάδια, τα οποία είναι προσαρτημένα στους λαμπτήρες για να γνωρίζουν τη δύναμη όλων τους να τους χτυπούν στον αριθμό των φαναριών, ερμηνεύονται με δόξα, κύρος και υψηλό βαθμό…

…Όσον αφορά τα καλύμματα, αναφέρονται επίσης στην αναφορά των νεκρών. Όσον αφορά το στρίψιμο και την ύφανση, έρχονται στη θέση τους στο Κεφάλαιο 75 ….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάποια πράγματα έχουν βγει από τον αποθανόντα, όπως ούρα, κόπρανα, πύον, αίμα, πτύελα, πτύελα και παρόμοια, τότε είναι με δύο τρόπους. Λέγεται ότι δεν ερμηνεύτηκε επειδή δεν μπορούσε να εκδοθεί από αυτό, και ειπώθηκε ότι όλα αυτά ερμηνεύονται από την έννοια των παραπάνω και έρχονται στα τακούνια του, και μπορεί να είναι σε είδος. Εκτός από αυτό που οι εκφραστές βλέπουν έντονα για το νόημα, και άλλοι το έχουν πει διαφορετικά, και είναι προχωρημένο ότι αν δει κάτι που δεν μπορεί να συμβεί στον αποθανόντα από αυτό, εκφράζεται από αναλογία, τοξικότητα, συνέπεια και ούτω καθεξής ….

…Είναι σπάνιο να διηγείται ότι ο υπηρέτης είδε στον ύπνο του στη ζωή του πατέρα του Al-Trackqi, σαν ένας βασιλιάς να κατέβηκε από τον ουρανό και να έγραψε στην παλάμη του τέσσερα khs να έρχονται, και όταν ξύπνησε, έφερε μια διέλευση και του είπε τι είδε, και είπε: Αφού πέρασε το χαλιφάτο σε ηλικία πενήντα πεντακόσια πέντε μηνών και πέντε ημερών ….

…Και φωτεινότητα : μια θρησκεία στην οποία υπάρχει διαφωνία και ζωγραφική είναι έλλειψη θρησκείας και ψέματα και απάτη . Και ειπώθηκε ότι ο Ibn Sirin έλεγε : Τα Δηνάρια είναι βιβλία που έρχονται ή ελέγχουν ότι παίρνει . Εάν τα πέντε δηνάρια είναι οι πέντε καθημερινές προσευχές . Ίσως ένα μόνο δηνάριο ήταν παιδί . Και όλα τα ρούχα των κοσμημάτων είναι αξιέπαινα για τις γυναίκες, και έχουν στολίδι και όμορφα πράγματα, και ίσως δείχνει τι είναι υπερήφανοι για τις γυναίκες και ίσως δείχνει τα παιδιά τους, το αρσενικό του οποίου είναι αρσενικό και το θηλυκό του θηλυκό, και όλα είναι για τους άντρες ένα ντροπιαστικό απαράδεκτο εκτός από αυτό που δεν αρνούνται το φόρεμά τους ….

…Surat Al-Jumu’ah όποιος το απαγγέλλει ή τον απαγγέλλει, ο Παντοδύναμος Θεός συγκεντρώνει την περιουσία του σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον . Και δίνεται από την ανταμοιβή του αριθμού των Μουσουλμάνων που έρχονται την Παρασκευή ….

…Και όποιος είδε ότι περιστρέφεται μεταξύ των χοίρων, δείχνει χαρά λόγω των χρημάτων που του έρχονται από έναν καταπιεστή ….

…Όποιος βλέπει το κεφάλι του κομμένο σε μια πόλη ή τοποθεσία ή σε μια πύλη, τότε οι αρχηγοί του λαού έρχονται σε αυτό το μέρος, και αν δει ότι τρώει από αυτούς ή παίρνει κάτι, τότε είναι το κέρδος των χρημάτων και των ωφελειών, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μεγάλο, τότε είναι μια αύξηση των χρημάτων του και αν έχει μια θέση, τότε μια αύξηση της υπερηφάνειας, και αν είναι διαφορετικά τόσο καλό σε κάθε περίπτωση, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι μικρό, τότε το αντίθετο της υπόθεσης, και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός ελέφαντα, άλογο, λιοντάρι, μουλάρι ή γάιδαρο, τότε αυτό είναι αξιέπαινο και αν είναι σαν το κεφάλι μιας καμήλας, βοοειδών, προβάτων ή χοίρων , τότε αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ και μερικοί από αυτούς είπαν ότι είδε το κεφάλι του ως το κεφάλι ενός θηρίου. Επιτρέπεται να το φάτε, οπότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι κάτι που δεν επιτρέπεται να τρώτε, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό. Και μερικοί από αυτούς είπαν ότι το να βλέπεις τα κεφάλια των ζώων είναι χρήματα και κεφάλι. Εάν προέρχεται από ό, τι τρώγεται, τότε τα χρήματα είναι σύζυγος και αν προέρχονται από κάτι που δεν μπορεί να καταναλωθεί, απαγορεύεται. Όφελος, καθώς και αν τον συμπεριέλαβε σε αυτό που δεν πρέπει να είναι σαν να ξυπνά…

…Και όποιος βλέπει έναν απόντη, να του στείλει ένα βιβλίο, και είτε του έρχονται νέα από αυτόν, είτε το παρουσιάζει και εκτυπώνει σε βιβλία και όργανα για να επιτύχει αυτό που αποδίδεται στην ερμηνεία ….