…Τι γίνεται με το να βλέπεις τους νεκρούς, αυτό έχει μια πρακτική εξήγηση και μπορούν να συγκλίνουν τα πνεύματα των ζωντανών και των ψυχών των νεκρών; Α : Οι μελετητές έχουν αποδείξει αυτόν τον τύπο όρασης, και ορισμένοι από αυτούς το θεωρούσαν ένα είδος ορθής ή ορθής όρασης. Ο Ibn al-Qayyim είπε (Al- Ruwah _ σελ. 63) Το σωστό όραμα έχει τμήματα : Ένα από αυτά είναι : μια έμπνευση ότι ο Θεός, δόξα Του, ρίχνει στην καρδιά ενός υπηρέτη, και μεταξύ αυτών : η συνάντηση του την ψυχή του ύπνου με τις ψυχές των νεκρών από την οικογένειά του και τους συγγενείς του, τους συντρόφους του και άλλους, όπως : η ανάληψη της ψυχής του στο Θεό, η δόξα σε Αυτόν, και η ομιλία της προς Αυτόν, συμπεριλαμβανομένης : Η ψυχή του μπαίνει στον Παράδεισο και την μαρτυρεί , και ούτω καθεξής. Η συνάντηση ζωντανών και νεκρών πνευμάτων είναι ένας από τους τύπους των αληθινών οραμάτων που έχουν οι άνθρωποι με το ίδιο είδος αισθησιακών . Απόδειξη αυτού του στίχου : (Ο Θεός πεθαίνει όταν ο θάνατός της και που δεν ήταν στο όνειρό της εξετάζοντας αυτό που πέρασε από το θάνατο και έστειλε τον άλλο σε επ ‘αόριστον σε αυτά τα σημάδια για όσους αντανακλούν ..) [ κλίκες : 42] Αυτό είναι η έννοια του στίχου, ότι ο Θεός τελειώνει Οι ζωές των υπηρέτων παίρνοντας τις ψυχές τους στο τέλος της ζωής τους (και αυτός που δεν πέθανε στον ύπνο της ) δηλαδή ο χρόνος του ύπνου το αποτρέπει από να ενεργεί σαν να ήταν ένα κατασχεθέν πράγμα, οπότε αυτός που καταδικάστηκε σε θάνατο ενώ κοιμάται το παίρνει ενώ κοιμάται και στέλνει τον άλλο που δεν καταδικάστηκε σε θάνατο, οπότε ο ιδιοκτήτης του ζει μέχρι το τέλος της ζωής του . Ο Ιμπν Αμπάς και άλλοι σχολιαστές είπαν : Οι ψυχές των ζωντανών και των νεκρών συναντιούνται σε ένα όνειρο, ώστε να εξοικειωθούν με αυτό που θέλει ο Θεός από αυτούς. Αν όλοι θέλουν να επιστρέψουν στα σώματα, ο Θεός αρπάξει μαζί του τις ψυχές των νεκρών και στέλνει ψυχές στα σώματά τους . ( Abu Bakr Al-Jazaery – σελ. 1124) Έτσι, ο πραγματικός θάνατος ονομάζεται μεγάλος θάνατος, και ένας θάνατος ύπνου ονομάζεται δευτερεύων θάνατος, και ο Αγγελιοφόρος, η ειρήνη και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω του, όταν ξύπνησε από τον ύπνο του θα έλεγε : ( Δόξα στον Θεό, που μερικές φορές αφού μας σκότωσε και σε αυτόν είναι ανάσταση ) , οπότε κάλεσε τον ύπνο θάνατο . Και το είδε αυτό από τη Σουντά, εννοώ, την ψυχή που κρατάει αυτό που έκαναν οι δύο σεΐχηδες από το Χαντίθ της ικεσίας πριν πάει για ύπνο. Εκείνος, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, είπε : (( Αν κάποιος από εσάς πάει στο κρεβάτι του, αφήστε τον να κουνήσει το κρεβάτι του μέσα στο πέπλο του, τότε δεν ξέρει τι τον άφησε πίσω, τότε λέει : το όνομά σου, Κύριέ μου, έβαλα το πλευρό μου και μαζί σου το ανυψώνω αν το κρατούσα, οπότε έχω έλεος, και αν της στείλω, θα το διατηρήσω με αυτό που διατηρείς τους δικούς σου υπηρέτες )). Και ο μάρτυρας να συλλάβει την ψυχή σε ένα όνειρο και να την στείλει, και επειδή αναφέρεται κάτι, ήταν ένας από εκείνους που ήταν διάσημοι για την υπακοή, την προσευχή, τη νηστεία και τη φιλανθρωπία που διαμαρτύρονταν πάντα για την έλλειψη οράσεως του για τον αποθανόντα πατέρα του, με μεγάλη φήμη για το να βλέπει τους νεκρούς και τις συνθήκες τους, και πολλοί από αυτούς που ήταν κοντά του ρωτήθηκαν για τους νεκρούς τους, και ήταν έκπληκτος που δεν τον είδε στον πατέρα του, και μια φορά τον συνάντησα με χαρά, αρπακτικός και χαρούμενος, και έλεγα τι καλές ιδιότητες θέλετε για την κατάστασή του, και πριν τον ρωτήσω για την ευτυχία του, με έσπευσε σαν να αποκάλυψε την ερώτησή μου λέγοντας, είδα τον πατέρα μου χθες, είδα τον πατέρα μου χθες, και μου είπε τα οράματά του, έτσι Του είπα : Καλό, είδα το κακό cuvette, ο Θεός πρόθυμος, ευχαριστώ τον Θεό αυτό το όραμα είναι καλύτερο για σένα, και μπορεί ο Θεός να ωφελήσει τον πατέρα σου, τον Θεό Verwah στην κατάστασή σου, οπότε Nhspk God Hsepk δεν συνιστούμε στον έναν Θεό, (αυτό συμφωνήθηκε στους Σουνίτες ότι οι νεκροί επωφελούνται από την αναζήτηση γείτονας orhoods, Bdaaihm και Astgfaarham, φιλανθρωπία, νηστεία και ανάγνωση Κορανίου και άλλων έργων, αυτό το κεφάλαιο μιλά για την εξήγηση του δόγματος Tahhaawi σήμα Ibn Abi Ezz Hanafi σελ. 115 επ. ) έκλαψε πολύ τον Χάματ Θεό και ζήτησε συγχώρεση, απέδειξε ότι οι ψυχές των νεκρών σε ποικίλα Mstqrha στον μεγαλύτερο ισθμό του ισθμού, η αναντιστοιχία : οι ζωές των υψηλότερων πνευμάτων Illiyun Alonbea A, συμπεριλαμβανομένων : πνευμάτων στις καλλιέργειες πράσινων πουλιών όπως μερικά των μαρτύρων, και μερικοί φυλακίζονται στην πύλη του Ουρανού, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στους τάφους τους, και μερικοί από αυτούς είναι η έδρα της Πύλης των Ουρανών, και μερικοί από αυτούς είναι κλειδωμένοι στη γη των οποίων η ψυχή δεν έχει ανέβει στον Ύψιστο, και στο Βιβλίο του Πνεύματος ο Ibn al-Qayyim φρόντισε για τέτοιες έρευνες…

…Εκτελείτε την εντολή των νεκρών μέσω οραμάτων; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά υποβάλλεται από καλούντες ή επισκέπτες στον ιστότοπο, και ίσως το πιο απλό πράγμα να πω εδώ είναι: Λέω : Η εφαρμογή των εντολών μέσω οραμάτων έχει αποδειχτεί, με βάση την ιστορία του Thabit bin Qais bin Shammas, και ήταν μια από τις επιλογές των συντρόφων, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και έχει αποδειχθεί ότι ο Άγιος Προφήτης , μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε : O Thabit, δεν δέχεσαι να ζεις καλοπροαίρετος και να σκοτώνεις έναν μάρτυρα και να μπαίνεις στον Παράδεισο; . Ο Μαλίκ, ένας από τους αφηγητές του Χαντίθ, είπε : Ο Θάβιτ Μπιν Κάϊς σκοτώθηκε την Ημέρα της Γιαμάμα ως μάρτυρας . Και η ιστορία του Thabit bin Qais που ανέφερε ο Ibn al-Qayyim στο Βιβλίο του Πνεύματος, είπε : Όταν η ημέρα του al-Yamamah ήταν ο πόλεμος ενάντια στους αποστάτες, ο Thabit βγήκε με τον Khalid bin Al-Walid για να πολεμήσει τον Musaylimah, και όταν συναντήθηκαν και εκτέθηκαν, ο Thabit και ο Salim, ο πλοίαρχος του Abu Hudhayfah, είπαν : Με αυτόν τον τρόπο πολεμούσαμε με τον Αγγελιοφόρο του Θεού. Στη συνέχεια, ο καθένας έσκαψε ένα λάκκο και στάθηκε και σκότωσε μέχρι να σκοτωθούν, και εκείνη την ημέρα ο Θάβητ ήταν πολύτιμη μια ασπίδα γι ‘αυτόν, και ένας μουσουλμάνος περνούσε από αυτόν και την πήρε, και ενώ ένας μουσουλμάνος κοιμόταν καθώς ερχόταν σε αυτόν στον ύπνο του – δηλαδή ένα σταθερό – τότε του είπε : Θα σας δώσω μια εντολή, οπότε δεν πρέπει να πείτε ότι αυτό είναι ένα όνειρο που χάνετε, είμαι Όταν σκοτώθηκα, ένας μουσουλμάνος πέρασε από εμένα και πήρε την ασπίδα μου, και το σπίτι του βρισκόταν στο άκρο του λαού, και στην απόκρυψή του ένα άλογο επιβήτορα – δηλαδή να τρέχει με χαρά και δραστηριότητα – και ήταν αρκετός στην ασπίδα με ένα νήμα – δηλαδή, έναν αριθμό από πέτρες – και πάνω από το σπάγγο που άφησε – το οποίο ήταν τοποθετημένο στο πίσω μέρος ενός ζώου για ιππασία – έτσι ήρθα στο αθάνατο, οπότε έπρεπε να σταλεί στο Ντέρι και να το πάρει και αν η Μεντίνα ήρθε πριν από τον διάδοχο του Αγγελιοφόρου του Θεού , που σημαίνει Abu Bakar Al-Siddiq, τότε πες του : Έχω κάτι τέτοιο από τη θρησκεία, και έτσι και το τάγμα μου είναι παλιό . Έτσι ο άντρας ήρθε για να είναι αθάνατος, οπότε του είπε, και έστειλε στην ασπίδα, και το έφερε και το βρήκε όπως τους είπε στο όραμα κάτω από το σπάγγο, και στη συνέχεια οι Πέρσες ως αυτόν, και ο Αμπού Μπακρί ενέκρινε το το υπόλοιπο της θέλησής του . Ο Ibn Abd al-Barr και άλλοι αρχαίοι, καθώς και ο Sheikh Muhammad bin Uthaymeen από τους Χαντίθ, μπορεί να τον έλεος ο Θεός, είπε : Ο Abu Bakr ενέκρινε τη θέλησή του για την ύπαρξη ενδείξεων που δείχνουν την ειλικρίνειά του . Ο Ibn Abd al- Barr είπε : Δεν γνωρίζουμε κανέναν του οποίου η θέληση εγκρίθηκε μετά το θάνατό του, όχι σταθερό bin Qais, μπορεί ο Θεός να τον κάνει έλεος . Όπως σημειώνει ο ευγενής αναγνώστης, ο Khalid bin Al-Walid, ο Abu Bakar και οι σύντροφοι συμφώνησαν μαζί του να εφαρμόσουν αυτό το όραμα και να εφαρμόσουν αυτό που είχε δηλωθεί σε αυτό . Αλλά ο Άγιος Μπακρ, ο Άγιος Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : Τα χρόνια μου και η σουντά των σωστά καθοδηγούμενων χαλίφης πρέπει να είναι πάνω σου …. Κ.λπ. Χαντίθ, και είναι ένα από τα πλεονεκτήματα, το καθεστώς και η γνώση μεταξύ των συντρόφων και των μουσουλμάνων γενικότερα, και η επιμέλεια του σε αυτό δεν μας κάνει να αναγνωρίσουμε την εφαρμογή των εντολών των νεκρών μέσω οραμάτων άλλων, ειδικά αυτών σχετίζεται με πράξεις λατρείας, και αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες πόρτες μέσω των οποίων μας έχουν εισέλθει πολλές αιρέσεις και μύθοι. Πράγματι, η διαμάχη που προκάλεσε τη δολοφονία πολλών αθώων ανθρώπων, και ίσως μερικοί από τους Σούφι, ίσως ο Θεός να τους καθοδήγησε, έπεσαν σε αυτήν την επικίνδυνη πλαγιά ισχυριζόμενοι ότι ο ευγενής προφήτης τους ήρθε σε αυτούς και τον επέτρεψε ή τον ευλόγησε για μια πράξη. Αντοχή, απορρίπτεται μυθιστόρημα . Αυτό που απομένει από αυτό το ζήτημα παραμένει ένας από τους νεκρούς να έρθει και να ζητήσει από έναν κληρονόμο κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία, αλλά μάλλον θέμα δημόσιας ζωής ή συμφερόντων που σχετίζεται με αυτήν, ή μια εντολή που έχει θεσπιστεί στο το κείμενο της Σαρία. Όπως η Sunnah, η φιλανθρωπία, το Χατζ, ο Umrah, οι δεσμοί συγγένειας, η εκτέλεση του χρέους που οφείλει στον Θεό ή στον άνθρωπο και άλλες από αυτές τις εικόνες. Αυτό εξετάζεται, και μετά την παρουσίαση του οράματος σε όσους εμπιστεύονται τις γνώσεις του, αυτός ο νεκρός πρέπει να απολυθεί και δεν υπάρχει καμία αμηχανία, Θεός . Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Το συναίσθημα των νεκρών είναι σε ένα όνειρο αιτία χαράς για όσους βρίσκονται σε κίνδυνο και μετάνοια για εκείνους που έχουν καταστρέψει το χρέος τους . Εάν βλέπει ότι ζητά τη βοήθεια ενός άνδρα που του αγοράζει μπαχαρικά, τότε τον χρησιμοποιεί εγκαίρως, και θα τον καταφύγει στην ταλαιπωρία του . Και το συναίσθημα αφαιρεί την ακαθαρσία των νεκρών και βρωμάει, και το ακριβό και η καμφορά είναι ένας καλός έπαινος . Η σύνεση του αποθανόντος είναι απόδειξη του επαίνους και του επαίνους του, και ίσως αυτό δείχνει την καλοσύνη ….

…Τοκετός Εάν ένας βασιλιάς δει σε ένα όνειρο ότι η γυναίκα του γέννησε έναν άνδρα και δεν ήταν έγκυος, τότε θα κερδίσει θησαυρούς . Εάν μια έγκυος γυναίκα βλέπει ότι γέννησε ένα αρσενικό παιδί, θα πρέπει να γεννήσει μια γυναίκα και το αντίστροφο . Και το κορίτσι Faraj σε ερμηνεία, και ο γιος είναι . Εάν ένας ασθενής δει ότι η μητέρα του τον γέννησε , τότε πεθάνει και εάν η γυναίκα του είναι έγκυος, θα γεννήσει έναν γιο . Και η γέννηση της κόρης του φυλακισμένου Faraj . Και αν ο άντρας δει ότι γεννήθηκε αγόρι, τότε θα αρρωστήσει και θα ξεφύγει από την κατάθλιψη και θα κερδίσει τον εχθρό του . Εάν μια έγκυος γυναίκα γεννά μια γάτα, τότε το παιδί είναι κλέφτης και ο τοκετός είναι μια έξοδος από τις αντιξοότητες και τις ασθένειες, ή το παράδοξο της οικογένειας και των γειτόνων . Ο τοκετός είναι η άνεση, η ανακούφιση και η εκπλήρωση της θρησκείας και της μετάνοιας . Και όποιος βλέπει ότι γεννά, εάν είναι φτωχός, τότε γίνεται πλούσιος, και αν είναι πλούσιος, θα πέσει σε αγωνία και αγωνία, και αν είναι άγαμος, παντρεύεται γρήγορα . Εάν ο ασθενής δει ότι γεννά, αυτό δείχνει θάνατο . Και όποιος βλέπει ότι μια κόρη τον έχει γεννήσει, έχει χρέος . Και όποιος βλέπει ότι η κόρη του πέθανε και σκάβει τάφο γι ‘αυτήν, θα εξοφλήσει το χρέος του ….

…Και όποιος βλέπει το άλογό του να γεννά, τότε η υπερηφάνειά του αυξάνεται και η διαβίωσή του αποκτάται, και ίσως η γέννηση ενός παιδιού από μια γυναίκα, και αν είναι άγαμος, παντρεύεται και έφτασε σε ένα επάγγελμα ή ένα σπίτι ή κάτι τέτοιο ….

…Και ο Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος βλέπει κάποιον που έχει πεθάνει ενώ είναι με τη μορφή των νεκρών, δεν θα φτάσει στον στόχο που ελπίζει από τα κοσμικά ζητήματα .~…

…Ένας άλλος ήρθε σ ‘αυτόν και είπε, O Abu Bakr bin Sirin, ότι ένας άντρας είδε σαν να είχε κόψει ένα αυγό από τα κεφάλια του και πήρε το λευκό του και άφησε το κίτρινο του. Ο Ιμπν Σιρίν είπε, πες στον άντρα, αλλά τελειώνει. Είπε ότι του είπα για σένα. Είπε όχι. Τότε επέστρεψε σε αυτόν ξανά και ξανά, το λέει αυτό και τον απαντά σαν την πρώτη του απάντηση, τότε του είπε: Αν τον είδες, τότε ορκίζεσαι. Αν την είδε, ορκίστηκε όρκος και είπε: Αν είσαι ειλικρινής, τότε είσαι οδοκαθαριστής που παίρνει τα σάβανα των νεκρών και αφήνει τα σώματά τους, οπότε είπε, «Θεέ μου, δεν θα επιστρέψω ποτέ….

…Και όποιος βλέπει ότι χωρίζει τα οστά των νεκρών, θα ξοδέψει τα χρήματά του με τρόπο διαφορετικό από το ενδιαφέρον του, και αν δει ότι τα συλλέγει, τότε θα κερδίσει χρήματα και όφελος ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα νεκρών βρίσκεται σε ένα μέρος όπου τρώνε κάτι, αυτό το πράγμα είναι αγαπητό ….

…Και όποιος βλέπει ότι πέθανε με την εμφάνιση των νεκρών πάνω του, και κανείς δεν τον έκλαψε, δεν έχει πλυθεί και δεν έχει τυλιχθεί, θα καταστρέψει μέρος του σπιτιού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι πέθανε και δεν βλέπει τον εαυτό του ως το σώμα των νεκρών, τότε το σπίτι του καταστρέφεται και το αφήνει ….

…Εάν βλέπει σαν να έχει πεθάνει και δεν βλέπει την εμφάνιση των νεκρών ή της συσκευής τους, τότε καταστρέφεται από το σπίτι του από έναν τοίχο ή ένα σπίτι ….

…Ο δωρητής των νεκρών είναι ένας άνθρωπος που σώζει ανθρώπους από το χέρι του σουλτάνου, και ειπώθηκε ότι η ζωή που δίνει πίσω, το βυρσοδεψείο του δέρματος και ο κατασκευαστής ζυγών μέχρι τα χέρια να ανασταλούν και να ισιωθούν, είναι το ίδιο ως πένθος ….

…Και όποιος πιστεύει ότι είναι μεταξύ ενός λαού των νεκρών, τότε είναι μεταξύ του λαού των υποκριτών, που τους διατάσσει να κάνουν καλά, ώστε να μην ακολουθούν την εντολή του, ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Δεν ακούτε τους νεκρούς »….

…Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα νεκρών δεν είναι γνωστά στέκεται στον τάφο του, οι άνθρωποι αυτού του τόπου θα λάβουν δυσκολίες και θα εμφανιστούν υποκριτές ανάμεσά τους ….

…Και όποιος βλέπει ότι μια ομάδα γνωστών νεκρών έχει σηκωθεί από τη θέση τους με ευχαρίστηση, τότε θα ζήσει γι ‘αυτόν ένα ζήτημα από το οποίο τα καλά πράγματα διακλαδίζονται και ανανεώνονται για αυτόν και το κράτος, και αν τους δει να θρηνούν και τα ρούχα τους άθλια, αν έχουν λόγο, τότε είναι φτωχοί και διαπράττουν ανηθικότητα ….

…Η εμφάνιση των νεκρών δείχνει βραχυπρόθεσμα; Το να βλέπεις τους νεκρούς γενικά, ή να βλέπεις κάποιον που πέθανε ειδικά για τον αιτούντα δεν υποδηλώνει την επικείμενη προθεσμία, και δεν επιτρέπεται σε κανέναν να το πει αυτό, ούτε να το πιστέψει, και εκπλήσσομαι σε εκείνους που τρομοκρατούν τους ανθρώπους, και ισχυριστείτε ότι ορισμένα οράματα σχετίζονται με τις προθεσμίες τους ! Ο θάνατος είναι δικαίωμα και όλοι οι άνθρωποι θα μπουν στην πόρτα του, αλλά κανείς δεν το ξέρει αυτό εκτός από τον Θεό, και δεν υπάρχει στενός βασιλιάς ούτε αγγελιοφόρος προφήτης, και αυτό είναι ένα από τα θέματα που ο Θεός επικαλέστηκε με τη γνώση του, και αυτό αποδεικνύεται με τα λόγια του Παντοδύναμου : [Ο Θεός έχει γνώση της ώρας, και κατεβαίνει τη βροχή και ξέρει τι είναι στη μήτρα και τι είναι μια ψυχή ξέρει τι θα κερδίσει αύριο, και καμία ψυχή δεν ξέρει σε ποια χώρα θα πεθάνει, γιατί ο Θεός ξέρει καλύτερα . ] Luqman : 34 μπορεί να ειπωθεί ότι ο Ομάρ μπορεί να είναι ευχαριστημένος με τον Αλλάχ είδε τρία κλικ Decca να κάνει κλικ, Fbrha το θάνατό του μετά από τρία, ή να τον σκοτώσει από έναν αλλοδαπό, και να απαντήσει σε αυτό το μυθιστόρημα, εάν είναι αλήθεια, ότι ο Omar ήταν εμπνευσμένος? Η αλήθεια βασίζεται στα χείλη του και το Κοράνι συμφώνησε μαζί του σε έξι σημεία. Ποιος ανάμεσά μας ή εκείνοι που το εκφράζουν ως Ομάρ; Εάν ο βασιλιάς του οράματος δεν γνωρίζει την ημερομηνία του θανάτου, τότε μην πιστεύετε αν κάποιος έρχεται σε σας και σας τρομάζει με νέα για την ώρα του θανάτου σας, μέσω ενός οράματος που είδατε, να είστε σίγουροι και να αναπνέετε ….

Τοκετός Εάν μια παντρεμένη γυναίκα ονειρεύεται ότι γεννά ένα παιδί, αυτό δείχνει μεγάλη χαρά και κληρονομιά . Αλλά αν μια μόνη γυναίκα το ονειρεύεται, αυτό σημαίνει απώλεια αρετής και εγκατάλειψη του αγαπημένου ….

Και η Jaafar Al-Sadiq είπε, ~Όποιος είδε ότι γέννησε έναν γιο και της μίλησε αμέσως, αυτό δείχνει το θάνατό της .~…

Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε την προέλευση του οράματος του νεκρού ατόμου: Εάν δει σε ένα όνειρο να κάνει κάτι καλό στο οποίο υπάρχει καλοσύνη στο θέμα της θρησκείας του και των κοσμικών υποθέσεων, τότε καλεί τον αναζητητή να κάνει καλό ….

Ο Αμπού Σάιντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος πιστεύει ότι ο νεκρός του έδωσε κάτι από την αγάπη του κόσμου, είναι καλό γι ‘αυτόν από όπου δεν μετράει .~…

Μερικοί από τους εκφραστές είπαν, όπως είπε ο Ιμπν Σιρίν, μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και να μην τους δώσω, και στην πρόταση κάθε φορά που κάποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του δίνει κάτι, είναι καλύτερο αν αυτό δεν είναι του είδους του τσίμπημα των παρασίτων, και ως προς το να δίνεις από κάθε άποψη, δεν είναι αξιέπαινη εκτός αν το μισεί και είναι του είδους που αναφέρθηκε παραπάνω. Είναι η κατάρρευση της ανησυχίας και της αγωνίας ….

Ο καθηγητής Αμπού Σάαντ, ο Θεός να τον ελέξει, είπε : Η βασική αρχή σχετικά με το όραμα του νεκρού, και ο Θεός ξέρει καλύτερα, είναι ότι αν δείτε ένα νεκρό άτομο στο όνειρό σας να κάνει κάτι καλό, τότε σας παροτρύνει για να το κάνετε αυτό, και αν τον βλέπετε να κάνει κακό, τότε σας απαγορεύει να κάνετε κάτι και σας λέει να το αφήσετε . Και όποιος το βλέπει σαν να εκθάφει τον τάφο ενός νεκρού ατόμου, τότε ψάχνει τη ζωή αυτού του νεκρού ατόμου στην περίπτωση της ζωής του στη θρησκεία και στον κόσμο, ώστε να μπορεί να ακολουθήσει τη ζωή του . Αν έβλεπε τους νεκρούς ζωντανά στον τάφο του, θα λάβει νόμιμη δικαιοσύνη, σοφία και χρήματα . Και αν βρεθεί νεκρός στον τάφο του, μην ρευστοποιήσετε αυτά τα χρήματα . Μερικοί από αυτούς είπαν : Όποιος το είδε σαν να είχε έρθει στους τάφους, τους έσβησε και τους βρήκε ζωντανό ή νεκρό, αυτό δείχνει την εμφάνιση καταστροφικού θανάτου σε αυτήν την περιοχή ή πόλη και ο Θεός ξέρει καλύτερα . Από αυτό το κεφάλαιο, πολλά ζητήματα προκύπτουν στο τριάντα ένατο και τριάντα όγδοο κεφάλαιο, οπότε όποιος τα αγαπάει, ας τον αναζητήσει εκεί ….

Παντρεύοντας το νεκρό άτομο : Εάν ήταν άρρωστη ή είχε έναν ασθενή, τον συνόδευε και ήρθε σε επαφή μαζί του, αλλιώς αυτό θα αποτελούσε απόσπαση της προσοχής στο σπίτι της ή πρόβλημα στο σώμα της, εκτός εάν υπάρχουν εντούτοις ενδείξεις καλοσύνης, όπως να της πείτε ότι Δεν είμαι νεκρός, ή πιστεύει ότι παρά το ότι της έδωσε άχυρο ή δωρίζει τα μαλλιά της, γιατί είναι καλή ζωή γι ‘αυτήν που δεν ήλπιζε, ή έχει εγκαταλείψει την κληρονομιά του ή τα τακούνια του, ή από σύζυγος εάν είναι χήρα, ή από απόντη που έρχεται σε αυτόν εάν απουσιάζει ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι θαμμένος σε τάφο σε σχήμα νεκρού χωρίς γέμισμα, τότε θα παντρευτεί μια γυναίκα ….

…Όσο για το σάβανο, όποιος βλέπει ότι έχει κατασκευάσει ένα κάλυμμα για ένα νεκρό άτομο, τότε εκδίδεται από αυτόν ανάλογα με αυτό στην περίπτωση των νεκρών, του καλού και της ανταμοιβής και της ανταμοιβής. Και αν το κάλυμμα είναι προς το ζην και είναι γνωστό, τότε φτάνει στον αναζητητή από αυτό το πρόβλημα και την κούραση, και αν είναι άγνωστο, τότε είναι καλύτερο. Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ένα νεκρό σάβανο, και αν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε εργάζεται με μια ακριβή και παράξενη γνώση, και ίσως έλαβε χρήματα από μια απαγορευμένη πλευρά, και αν είναι από τους ανθρώπους του διαφθορά, τότε δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του και τη σύγχυση του για τους ανθρώπους και όποιος βλέπει σαν να είναι τυλιγμένος στο σάβανο καθώς οι νεκροί είναι τυλιγμένοι δεμένοι στο κεφάλι και τα πόδια του Αυτό δείχνει το θάνατό του, και τι δεν ήταν δεμένο σαν το σώμα των νεκρών, είναι απόδειξη της διαφθοράς της ύλης του, και όσο λιγότερο είναι το σάβανο, είναι πιο κοντά στη μετάνοια, και αν αυξηθεί, τότε είναι μακρύτερα, και όποιος βλέπει ότι χωρίζει τα σάβανα ή τα χωρίζει, τότε κάνει τη χάρη, και όποιος βλέπει ότι αναζητά ένα κάλυμμα αλλά δεν το βρει, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ. Κάποιος ήρθε σ ‘αυτόν με ένα σάβανο, γιατί έλαβε μια ευλογία και όποιος είδε ότι πήρε τα καλύμματα των νεκρών, θα τον έλεγε, θα ακολουθούσε το μονοπάτι του, και όποιος είδε ότι πήρε ένα νεκρό κάλυμμα, εάν ήταν από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε δούλεψε με μια ακριβή ξένη γνώση και ίσως πήρε χρήματα από μια απαγορευμένη πλευρά, και αν ήταν από τους διεφθαρμένους ανθρώπους, τότε δείχνει την έλλειψη χρέους του και να το διαστρεβλώσει στους ανθρώπους και όποιος το βλέπει σαν είναι τυλιγμένο στο σάβανο καθώς είναι τυλιγμένο Οι νεκροί είναι δεμένοι στο κεφάλι και τα πόδια του, γιατί δείχνει το θάνατό του, και αυτό που δεν είναι δεμένο σαν το σώμα των νεκρών είναι απόδειξη της διαφθοράς της ύλης του, και λιγότερο το λιγότερο το κάλυμμα είναι, είναι πιο κοντά στη μετάνοια, και αν αυξηθεί, είναι πιο μακριά και όποιος βλέπει ότι χωρίζει τα καλύμματα ή τα χωρίζει, τότε κάνει τη χάρη και όποιος βλέπει ότι αναζητά ένα κάλυμμα αλλά δεν το βρίσκει. Αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο ήρθε σε αυτόν με ένα κάλυμμα, θα λάβει ευλογία, και όποιος βλέπει ότι μαζεύει σάβανα των νεκρών, τον έχει έλεος….

Αν είδε σαν να έδινε στους νεκρούς ρούχα που δεν δημοσίευσε ή φορούσε, τότε είναι ζημιά στα χρήματά του ή στην ασθένειά του, αλλά θεραπεύεται ….

Σπάνια, ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδε έναν άνδρα να κόβεται λευκά από τα κεφάλια του, οπότε πήρε τα λευκά και άφησε τους κρόκους, έτσι ο Ιμπν Σιρίν είπε, πες στον άντρα, έρχεται σε μένα για να τον διασχίσω , είπε, πες του για σένα, είπε όχι. Διέταξε έναν από τους συντρόφους του να τον φέρει σε κάποιον από το αστυνομικό σπίτι, να τον μεταφέρει και να τον ενημερώσει ότι είχε λεηλατήσει τους νεκρούς και έκλεψε τα σάβανά τους, οπότε είπε ότι σας μαρτυρώ ότι μετανοώ στον Θεό και δεν θα επιστρέψω σε αυτό ….

…Μια μεταφορά των νεκρών Εάν ονειρευτήκατε τη μεταφορά των νεκρών, αυτό σημαίνει δυσάρεστες σχέσεις στο σπίτι και αποτυχία να συνεχίσετε να εργάζεστε με ικανοποιητικό τρόπο . Το άρμα των νεκρών προβλέπει επίσης το θάνατο κάποιου κοντά σας, ή ασθένεια και θλίψη . Εάν η μεταφορά των νεκρών διασχίσει το δρόμο σας, θα συναντήσει έναν σκληρό εχθρό που θα ξεπεράσετε ….

…Τιμωρία : ένας ισχυρός άντρας με πόλεμο, ούτε μακριά ούτε κοντά, και η γκόμενα του είναι ένα γενναίο αγόρι που συνοδεύει τον Σουλτάνο . Και όποιος βλέπει την τιμωρία στην οροφή ενός σπιτιού ή στο κάθισμά του, το όραμα δείχνει τον άγγελο του θανάτου, και αν δει μια τιμωρία που πέφτει στο κεφάλι του, τότε πεθαίνει, γιατί εάν η τιμωρία παίρνει ένα ζώο με το νύχι του το σκοτώνει και αν δει ότι έχει τιμωρήσει τότε το υπακούει, τότε αναμιγνύεται με έναν βασιλιά . Και όποιος είδε τιμωρία τον χτύπησε με το νύχι του, χτυπήθηκε με σοβαρότητα στον εαυτό του και στα χρήματά του . Και όποιος βλέπει μια τιμωρία να τον πλησιάζει, να του δίνει κάτι ή να του μιλάμε με λόγια που καταλαβαίνει, αυτό είναι όφελος και καλό . Η γέννηση μιας γυναίκας ως τιμωρία, η γέννηση ενός μεγάλου γιου, και αν ήταν φτωχή, το παιδί ήταν στρατιώτης . Και ειπώθηκε ότι η τιμωρία για τους πρεσβύτερους και τους προέδρους είναι απόδειξη της καταστροφής, και για τους φτωχούς είναι απόδειξη της καλοσύνης ….

…Εργασία Εάν ονειρευτήκατε τη γέννηση ενός παιδιού, αυτό υποδηλώνει τυχερές συνθήκες και την ασφαλή και ασφαλή γέννηση ενός όμορφου μωρού . Εάν μια άγαμη γυναίκα ονειρεύεται ότι εργάζεται, τότε αυτό σημαίνει μια δυστυχισμένη αλλαγή τιμής σε μια κακή και κατώτερη θέση ….

…Και όποιος βλέπει μια ομάδα ανθρώπων να μαζεύεται για μια γιορτή, και αν η γιορτή είναι γνωστή, τότε είναι καλή, δόξα και λαμπρότητα, και αν είναι άγνωστη, τότε πρόκειται για μισητό θέμα, και ειπώθηκε ότι το όραμα του η γιορτή συνεπάγεται δέκα πτυχές : τη γέννηση του Προφήτη, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη, το όραμά του, ο γάμος, ο τοκετός, η περιτομή, η υγεία της ασθένειας, η απουσία άφιξης, η παρηγοριά των νεκρών, η εκπλήρωση ενός όρκου και η φιλοξενία μια ομάδα ….