…Όσον αφορά τα μαλλιά του σώματος : φύτευση για έναν άντρα έφερε τη γυναίκα του . Η αφθονία των τριχών του σώματος για τους πάσχοντες αυξάνει την αγωνία του, και η απώλεια του είναι η άφεση της ταλαιπωρίας του . Και η αφθονία των τριχών του σώματος για τους χαρούμενους, την αύξηση της ευχαρίστησης και του πλούτου, και την απώλεια του τα πλούτη πηγαίνουν . Η αύξηση της τρίχας του σώματος για τους πλούσιους είναι χρήματα και οι φτωχοί έχουν χρέος . Και όποιος είναι πλούσιος σε φούρνο, τα χρήματά του ξοδεύονται κλέβοντας . Και αν ήταν φτωχός, τότε θα έπρεπε να ξοδέψει το χρέος του σοβαρά, εξαντλημένος και απαιτητικός . Εάν βλέπει τα μαλλιά του σώματος άσπρα, τότε εάν είναι πλούσιος, χάνετε τα χρήματά του και θα επιβλέπει τον θάνατο . Και αν είναι φτωχός, τότε είναι ένα χρέος που μπορεί να πληρώσει . Όσον αφορά την αδυναμία των μαλλιών του σώματος, τα μαλλιά ενός θηρίου ή επτά, αυτό δείχνει την πτώση του σε αντιξοότητες . Στενή ψευδαίσθηση στο στήθος . Αν το ντάμι μου έβλεπε ότι το στήθος του ήταν σφιχτό, θα υπέφερε απώλεια των χρημάτων του . Λέγεται ότι το στήθος του ανθρώπου είναι γενναιοδωρία, και η στενότητα του με την αθλιότητά του . Η αφθονία των μαλλιών στο στήθος είναι ένα χρέος που οδηγεί και αν δει το στήθος του να μετατραπεί σε πέτρα, τότε θα είναι σκληροπυρηνικός . Ήρθε ο Ιμπν Σιρίν, ένας άντρας είπε : Είδα πολλά μαλλιά να μεγαλώνουν στο στήθος μου, και με κόμπους . Είπε : Έκανα εμπιστοσύνη και το πλήρωσα . Και η χωρητικότητα του στήθους δείχνει επίσης τη σημαία . Όσο για το στήθος, η γυναίκα του άνδρα και η κόρη του, γιατί η ομορφιά του είναι η ομορφιά της, και η διαφθορά του είναι η διαφθορά της . Όποιος είδε μια γυναίκα κρεμασμένη από το στήθος της, τότε διέπραξε πορνεία και γέννησε ένα παιδί μοιχείας, γιατί ο Προφήτης, η ειρήνη και οι ευλογίες του, είπε: «Τη νύχτα της αιχμαλωσίας μου, είδα μια γυναίκα να κρέμεται από αυτήν στήθος, έτσι είπα, Γαβριήλ, ποιος είναι αυτός; Είπε ότι γεννήθηκε από μοιχεία . Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε : Είδα ότι είχα ένα μεγάλο στήθος που είχε φτάσει στο δάσος, ότι διαπράττετε μοιχεία με απαγορευμένο . Αυτό συμβαίνει επειδή το στήθος είναι από αυτό και από το δέρμα του, και αυτό απαγορεύεται . Αντίθετα, η δικαιοσύνη αυτού του οράματος είναι ένας απαγορευμένος γάμος . Και ειπώθηκε ότι αν ένας άντρας είδε γάλα στο στήθος του, αν ήταν άγαμος, θα παντρευόταν και θα τον γέννησε, και αν ήταν δίκαιος, έδειχνε στα αριστερά του, και αν ήταν νέος, έδειξε τη μακροζωία του . Όσο για τη νεαρή γυναίκα, αν το δει αυτό, δείχνει την εγκυμοσύνη και τον τοκετό της, και για τη γριά, αν το βλέπει, αυτό δείχνει τη φτώχεια και την απώλεια των χρημάτων της, για μια παρθένα αν τη δει, την υποδεικνύει γάμο, και η νεαρή γυναίκα αν το δει αυτό δείχνει το θάνατό της . Και το μήκος του στήθους του άνδρα μέχρι να χτυπήσει το στήθος του, είναι απόδειξη μιας ιδιοτροπίας που δεν ικανοποιείται από τον Θεό Παντοδύναμο, και ειπώθηκε ότι είναι απόδειξη της φωνής των παιδιών . Εάν δεν είχε γιο, αυτό δείχνει φτώχεια και θλίψη . Και το μήκος του στήθους της γυναίκας είναι πέρα ​​από το όριο, απόδειξη του σκοπού της θλίψης . Εάν οι γυναίκες υπέφεραν από θλίψη, θα τραβούσαν και θα ξύσουν το στήθος τους . Και όποιος το βλέπει σαν να θηλάζει μια γυναίκα, θα αρρωστήσει, εκτός αν η γυναίκα του είναι έγκυος, τότε θα γεννήσει έναν γιο . Εάν ο οραματιστής είναι γυναίκα, τότε θα γεννήσει ένα κορίτσι . Η κοιλιά : ο οποίος είναι ορατός και από το εσωτερικό του ιδιοκτήτη και του γιου του, ή συγγενή της φυλής του, ή της ντουλάπας του και του καταφυγίου των παιδιών του . Και το μικρότερο από τα λίγα από αυτά, και ο μεγάλος αριθμός αυτών . Και η μικρότητά του χωρίς πείνα είναι η έλλειψη χρημάτων, και αν δει ότι πεινάει, τότε είναι προσεκτικός και χτυπά χρήματα ίσο με το ποσό της πείνας από αυτό . Λέγεται ότι το οστό της κοιλιάς έτρωγε τοκογλυφία και το περπάτημα στο στομάχι συνηθίστηκε στα χρήματα . Αν δει ότι το στομάχι του έχει γίνει μικρό, τότε θα είναι πολλές αποσκευές . Ο κορεσμός είναι ένας πλούτος χρημάτων, και η δίψα είναι κακή στη θρησκεία του, και η άρδευση είναι καλή στη θρησκεία του ….

…Fear God 103 – με την εξουσία του Μουσουλμάνου Khayat, ο οποίος είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Μου έδειξε ούρηση στο χέρι μου, οπότε είπε: «Φοβάστε τον Θεό», εάν μια γυναίκα που απαγορεύεται έρχεται σε επαφή με εσύ, τότε κοίτα, και υπάρχει μια γυναίκα ανάμεσα σε αυτήν και αυτόν που θηλάζει . 104 – Και ένας άλλος ήρθε σε αυτόν και είπε : Ω Αμπού Μωάμεθ, βλέπω σαν να ούρωνε σε έναν ελαιώνα. Είπε : Κοιτάξτε από κάτω σας, μια γυναίκα από κάτω σας, της οποίας ο γάμος δεν επιτρέπεται γι ‘αυτόν . 105 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας – που σημαίνει Σαιντ Μπιν Αλ Μουσαΐμ – του είπε ότι είδα ένα περιστέρι που έπεσε στο φάρο του φάρου του τζαμιού και είπε : Ο Αλ Χατζάτζ παντρεύεται η κόρη του Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Ο Al-Hajjaj παντρεύτηκε τον Bint Abdullah bin Jaafar, οπότε ο Abdul-Malik bin Marwan του έγραψε ότι σκοπεύει να την χωρίσει, οπότε την χώρισε . 106 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας ήρθε στον Ibn Al-Musayyib και είπε : Βλέπω ότι μια κατσίκα έρχεται να σφίγγει τις πτυχές και είπε : Σφαγή το, είπε, σφαγή, είπε : Ο Ibn Umm Sala’a πέθανε, οπότε τι έφτασε μέχρι που πέθανε, είπε ο Muhammad ibn Umar – σημαίνει Allowavdy – ήταν ο γιος ή ο Slae ένας άνθρωπος πιστών ανθρώπων της πόλης αναζητά ανθρώπους 107 – ένας άνθρωπος που κατανοεί τον γιο του Musayyib βλέπει στον ύπνο ο Konhh να παλεύει στη φωτιά, είπε : εάν επικυρωθεί ο Ραάμ, δεν πεθάνει ούτε να οδηγήσει τη θάλασσα και πεθάνει σκοτώθηκε, είπε : οδήγησε τη θάλασσα θα επουλωθεί από τη μοίρα και θα σκοτώθηκε Μια νέα μέρα (2) με σπαθί (3). 108 – από τον ιππόκαμπο bin Obeid – Ο Αλλάχ ibn Nawfal είπε : ρώτησε το αγόρι δεν με δημιούργησε, είπα στον γιο του Musayyib : Μπορώ να δω ότι έβαλε σε πέτρινα αυγά, ο γιος του Musayyib είπε : το κοτόπουλο Agamy ρωτάει έναν λόγο στους Πέρσες, ο Vtsrit είπε ότι ο Fuld Li δεν ήταν Azld me (4). 109 – Με την εξουσία του μουσουλμάνου al-Khayyat, είπε : Ένας άντρας είπε στον Ibn al-Musayyib : Ω Abu Muhammad, είδα σαν να καθόμουν στη σκιά, έτσι σηκώθηκα στον ήλιο , έτσι ο Ibn al- Ο Musayyib είπε : Με τον Θεό, αν είχες δίκιο, θα έβγαινες από το Ισλάμ. Είπε : Θα το μίσος Από την δυσπιστία, είπε : Έτσι λέει βγήκε κατά τη στιγμή της Αμπντ αλ-Μαλίκ μπιν Marawan και πιάστηκε αιχμάλωτος, και αναγκάστηκε να δυσπιστία, έτσι επέστρεψε και στη συνέχεια ήρθε στη Μεδίνα, και ήταν δεδομένης της επιλογής με αυτό (5). 110 – Με την εξουσία του Ghaleb Al-Aqili, είπε : Ο Saeed bin Al-Musayyib ήρθε να έρθει και είπε : Ω Abu Muhammad, είδα μαγεία στο πρόσωπό του, σαν ο Μωυσής να πολεμούσε τον Φαραώ, οπότε του είπε : Ποιος είναι ο νικητής ; Είπε : Ο Μωυσής νίκησε τον Φαραώ. Είπε και φώναξε στην κορυφή της φωνής του : «Ο Ibn Marawan και ο Λόρδος του Kaaba χάθηκαν – τρεις φορές .» Τότε ήξερε τον ιδιοκτήτη της πόλης, οπότε βγήκε μέχρι να σταθεί στο κεφάλι του και στη συνέχεια είπε : Επιθυμείτε το θάνατο του Διοικητή των Πιστών. Ελπίζω ότι ο Θεός θα σε σκοτώσει μπροστά του. Ο Σάββατ είπε : Η ιστορία σας θα αποκαλυφθεί σε εννέα ημέρες , είπε : Έμειναν μόνο εννέα ημέρες μέχρι που ένας επιβάτης ήρθε με το θάνατό του και το νεογέννητο πήρε τον γιο του ….

…Το αγρόκτημα : δηλώνει τη γυναίκα, επειδή οργώνει, σπέρνει, αρδεύεται, κουβαλάει, γεννά και θηλάζει μέχρι τη συγκομιδή . Και το φυτό διανέμεται με τη γη, οπότε θα του δώσει το γιο του ή τα χρήματά του, και ίσως υποδηλώνει την αγορά, και τα προς το ζην, τα κέρδη και τα οφέλη του είναι τόσο άφθονα στα φυτικά κέρδη, τις ανάγκες, τα κέρδη και τις απώλειές του, και δείχνει το πεδίο του πολέμου και τη συγκομιδή της ακίδας που συλλέγεται με το σπαθί . Και ίσως ο κόσμος και οι πράξεις του υποδεικνύονταν από την ομάδα ανθρώπων, τους νέους και τους ηλικιωμένους τους, τους σεΐχηδες και τους ηλικιωμένους τους, επειδή δημιουργήθηκαν από τη γη, και κατάρασαν και μεγάλωσαν σαν φυτό, όπως είπε ο Παντοδύναμος : « Από τον Θεό, βλάστησες από τη γη ένα φυτό . ~ Οι αιχμές σε αυτήν την πτυχή μπορεί να υποδηλώνουν τα χρόνια, τους μήνες και τις ημέρες του κόσμου, και ο Γιουσέφ αλ-Σιντίκ, ειρήνη σε αυτόν, τα ερμήνευσε σε χρόνια, και μπορεί να αναφέρεται στον παγκόσμιο πλούτο, καταστήματα και χώρους υγειονομικής ταφής, για να συλλέξει μια ακίδα. με πολλή αγάπη . Ίσως ο αγρότης να υποδεικνύει κάθε μέρος όπου οργώνει για το μέλλον, δουλεύοντας για την ανταμοιβή και την ανταμοιβή, όπως τζαμιά, δεσμούς, ξυρίζοντας τη μνήμη και τα μέρη της ελεημοσύνης, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όποιος θέλει το τέλος, θα οργώσουμε περισσότερα γι ‘αυτόν , και όποιος το οργώνει από τον κόσμο . ~ Όποιος οργώνει σε αυτόν τον κόσμο μια φάρμα, παντρεύεται τη γυναίκα του . Αν μεγαλώσει, η γυναίκα του θα το αντέξει . Αν ήταν άγαμος, παντρεύτηκε . Διαφορετικά, η αγορά του θα κινηθεί και τα κέρδη του θα αυξηθούν, και ίσως ο προκάτοχός του και οι ομάδες του . Διαφορετικά, σχηματίστηκε στις μάχες, το συγκέντρωσε αν ήταν η πρόθεσή του . Όποιος βλέπει τη συγκομιδή των καλλιεργειών : Αν αυτό ήταν σε μια χώρα στην οποία υπήρχε πόλεμος ή η θέση του εκτελεστή και οι μάχες, οι άνθρωποι χάθηκαν σε αυτό με το σπαθί, όπως συμβαίνει με αυτό που συλλέγεται σε ένα όνειρο με δρεπάνι . Και αν αυτό ήταν σε μια χώρα όπου δεν υπάρχει πόλεμος και αυτό δεν είναι γνωστό σε αυτό, και η συγκομιδή από αυτό ήταν στο Μεγάλο Τζαμί ή ανάμεσα στα καταστήματα ή ανάμεσα στις στέγες του ρόλου, τότε είναι το σπαθί του Θεού με η πανούκλα ή η πανούκλα . Και αν αυτό ήταν σε μια από τις αγορές, τα οφέλη των ανθρώπων της αυξήθηκαν και η ευτυχία μετατράπηκε ανάμεσά τους με τα κέρδη . Και αν αυτό ήταν σε ένα τζαμί ή ένα τζαμί καλής, και οι άνθρωποι ήταν αυτοί που πήραν τη συγκομιδή από μόνες τους χωρίς να δουν ένα άγνωστο συγκομιδή για αυτούς, τότε είναι μισθοί και καλές πράξεις που επιτυγχάνονται από όλους όσους θερίστηκαν . Όσο για να δούμε τη συγκομιδή σε δύο στρέμματα όργωμα, αν αυτό ήταν μετά την ολοκλήρωση της σποράς και μπαχαρικό, τότε ισχύει σε αυτήν . Και αν ήταν πριν από την ολοκλήρωσή του, τότε είναι πανδημία στη γεωργία ή υποκρισία στα τρόφιμα ….

…Το γάλα μιας γυναίκας υποδηλώνει βλάβη σε αυτόν και σε εκείνο που το θηλάζει και λέγεται ότι ο θηλασμός για τις γυναίκες είναι καλός και για τους άνδρες είναι κακός ….

…Εάν ονειρευτήκατε ότι είστε τώρα, τότε αυτό υποδηλώνει ότι θα είστε χήρα ή θα λάβετε τη φροντίδα των ηλικιωμένων ή των μικρών παιδιών . Εάν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι είναι παρούσα, τότε αυτό δείχνει ότι θα εξαρτηθεί από την εργασία της για να κερδίσει τα προς το ζην . Al- Dhair : Μια γυναίκα θηλάζει ένα άλλο παιδί ….

…Νυχτερίδα, το όραμά του σε ένα όνειρο δείχνει τύφλωση και αυταπάτη . Και ίσως υπέδειξε το παιδί της μοιχείας επειδή ήταν από πηλό και είναι ένα πουλί που θηλάζει ως ανθρώπινο ον, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει την κάλυψη λόγω κακών πράξεων όπως κλοπή και ακρόαση ειδήσεων, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει η κατάρρευση των ευλογιών, και μια απόσταση από το συνηθισμένο, και το όραμά του μπορεί να υποδηλώνει την καθιέρωση της Σουντά και την παρουσίαση του επιχειρήματος επειδή είναι το θαύμα του Ιησού, ειρήνη σε αυτόν ….