…Ο Al-Kirmani είπε : Όποιος βλέπει ότι βρισκόταν στο σκοτάδι, έφτασε στο φως και μετά επέστρεψε στο σκοτάδι, ερμηνεύεται με υποκρισία, γιατί ο Παντοδύναμος είπε: ~ Και αν αδικηθεί εναντίον τους, τότε αυτοί άνοδος . ~…

…Όποιος βλέπει σαν να παρηγορεί έναν τραυματισμένο, έχει το ίδιο ποσό ασφάλειας όπως είπε, ειρήνη σε αυτόν : Όποιος συμβουλεύεται έναν τραυματισμένο, θα έχει την ίδια ανταμοιβή και η ανταμοιβή του Θεού Παντοδύναμου απαιτεί ασφάλεια ….

…Η σκακιέρα είναι σε ένα όνειρο ο κόσμος που υψώνεται και τοποθετείται, και αυτός που ζει ζει και αυτός που πεθαίνει πεθαίνει, και οι ευθείες και οι στραβά εμφανίζονται σε αυτήν, και υπάρχει ειρήνη και πόλεμος, και σε αυτό μίσος, διαμάχη , φθόνο, πλούτο και φτώχεια ….

Και όποιος είδε ότι χαιρέτισε κάποιον με τον οποίο δεν υπήρχε εχθρότητα, ο μουσουλμάνος πάνω του θα ήταν ευτυχισμένος . Εάν υπάρχει εχθρότητα μεταξύ τους, τότε κατακτά τον Μουσουλμάνο και πιστεύει στα οφέλη του . Και όποιος βλέπει σαν να έχει χαιρετήσει έναν σεΐχη που δεν τον γνωρίζει, τότε αυτό είναι μια ασφάλεια από την τιμωρία του Παντοδύναμου Θεού ….

Και ο Abu Saeed, ο ιεροκήρυκας, είπε ότι ένα τριαντάφυλλο είναι χρήμα και τιμή, και ειπώθηκε ότι μια γυναίκα τον αφήνει, ή ένα παιδί πεθαίνει, ή έναν ενήλικο που έχει καταστραφεί, ή μια χαρά που πεθαίνει ….

Και όποιος πιστεύει ότι νηστεύει για κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, αλλά για υποκρισία και φήμη, δεν θα βρει αυτό που ζητά

Και όποιος βλέπει ότι έχει σκοτώσει κάποιον άδικα, τότε θα είναι ανυπάκουος και άδικος για τον εαυτό του, και ο Θεός θα τον φέρει εξουσία σε μια από την έρημο, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει, « Τότε είναι καταχρηστικός, έτσι ώστε ο Θεός να τον υποστηρίζει . ~…

Και όποιος βλέπει ότι βγήκε από έναν τάφο και μετά επέστρεψε σε αυτόν, θα δει ένα όφελος από έναν κυβερνήτη και καλό, τότε θα φυλακιστεί μετά από αυτό εάν αποδοθεί σε έναν βασιλιά με δουλειά, και εάν είναι Όχι αυτό, τότε μετριέται εναντίον του σύμφωνα με τη θέση του, και για τον εκσκαφέα του τάφου, είναι ένας άνθρωπος μεγάλης δύναμης με μεγαλοπρέπεια και για τους τάφους, είναι αγάπη για άγνοια ή διαφθορά στη θρησκεία του και την ατυχία της αυταπάτης και μετάνιωσα που συνοδεύει την άγνοια, μετά ευλογεί μετάνοια μετά από αυτό ….

Και όποιος βλέπει ένα νέο φεγγάρι ένα νεογέννητο γεννιέται σε αυτόν, και αν το δει, πέφτει στο έδαφος, και ένας μελετητής πεθαίνει, ή ένας βασιλιάς το βλέπει, τότε πολεμά και αν ένας άνθρωπος βλέπει την ημισέληνο χωρίς κανέναν άλλο, πεθαίνει νωρίτερα και όποιος δει το φεγγάρι σε ένα δωμάτιο παντρεύεται έναν άνδρα ή μια γυναίκα και η πανσέληνος και το φως της θα ωφελήσει τους ανθρώπους

Και όποιος βλέπει ότι ξεριζώνει ένα δέντρο, το κόβει ή στεγνώνει, τότε αρρωσταίνει σοβαρά και πεθαίνει και η μνήμη του κόβεται, και ίσως μία από την οικογένειά του πεθαίνει, και αν το δέντρο είναι για κάποιον άλλο, τότε αυτός πέφτει ένας άντρας για τα προς το ζην, η συλλογιστική του ή κάτι τέτοιο, και ειπώθηκε ότι ένα όραμα για την κοπή οπωροφόρων δένδρων είναι μεταξύ αυτού και ενός γενναιόδωρου άνδρα ή μιας γυναίκας Gracious County ….

Και όποιος βλέπει ότι κάποιος που αποδέχεται το ρητό του ενώ είναι ξύπνιος τον ενημερώνει ότι δεν θα πεθάνει ποτέ, τότε θα σκοτωθεί για τον σκοπό του Θεού και θα είναι ζωντανός μετά από αυτό, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: « Μην θεωρείτε αυτούς που σκοτώθηκαν η αιτία του Θεού να είναι νεκρός αλλά ζωντανός . Το στίχο ….

…Εάν μια έγκυος γυναίκα δει ότι έχει πεθάνει και μείνει έγκυος και οι άνθρωποι της φωνάζουν χωρίς ήχο κλήσης ή Νώε, τότε θα γεννήσει έναν γιο και θα είναι ευχαριστημένος μαζί του ….

…Όποιος βλέπει ότι σκάβει μια τρύπα για να συναντήσει κάποιον ή ένα πηγάδι, τότε εξαπατά και στρέφεται εναντίον του όταν περπατάει ανάμεσα στους ανθρώπους από το ρητό: Ποιος έσκαψε για τον πιστό του αδερφό ένα πηγάδι που ο Θεός έχει ρίξει σε αυτό ….

…Αν έβλεπε ότι προσκύνησε σε κάποιον άλλο από τον Παντοδύναμο του Θεού, τότε δεν εκπλήρωσε τις ανάγκες του, και ξεπεράστηκε αν ήταν σε πόλεμο, και έχασε αν ήταν έμπορος ….

Και όποιος βλέπει ότι δίνει σε κάποιον νερό χωρίς τιμή, τότε θα κάνει τη χάρη και μπορεί να προκαλέσει θέση σε ένα κτίριο ….

Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει ότι αγγίζει κάποιον, θα το βιώσει γιατί το άγγιγμα είναι μία από τις πέντε αισθήσεις ….

Και όποιος βλέπει ότι διαφωνεί με κάποιον σχετικά με την κατανάλωση αλκοόλ, θα ερμηνεύσει ότι δεν υπάρχει καλό σε αυτόν ….

…Ο γάμος Αν ο γάμος είναι με γνώση και τεχνογνωσία, τότε ένα άτομο πεθαίνει σε εκείνο το μέρος όπου έγινε ο γάμος . Και όποιος βλέπει ότι είναι γάμος, και δεν βλέπει νύφη και δεν την γνωρίζει, τότε πεθαίνει, και αν τη δει ή του έχει περιγραφεί, τότε είναι ένας κόσμος που το δέχεται . Δείτε επίσης Γάμος ….

…Εάν βλέπει σαν να περιστρέφεται στον ουρανό και μετά να κατεβαίνει, μαθαίνει την επιστήμη της αστρολογίας και των μυστηριωδών επιστημών και γίνεται αναφορά μεταξύ των ανθρώπων . Εάν το βλέπει σαν να βασίστηκε σε αυτό, τότε θα αποκτήσει ηγεσία και νίκη για τους αντιπάλους του . Αφηγήθηκε ότι ένας άνδρας ήρθε στον Ibn Sirin και είπε : Είδα τρία άτομα που δεν γνωρίζω. Σηκώθηκε ένα από αυτά στον ουρανό και μετά κλειδώθηκε ο άλλος μεταξύ ουρανού και γης και γονατίστηκε ο άλλος στο πρόσωπό του κατά την προσκύνησή του. Ο Ιμπν Σιρίν είπε : Όσο για εκείνον που υψώθηκε στον ουρανό, είναι η εμπιστοσύνη που ανέκυψε μεταξύ των ανθρώπων. Αυτός που παγιδεύεται μεταξύ ουρανού και γης, είναι η εμπιστοσύνη που έχει αποκοπεί, και για εκείνον που προσκυνεί, είναι η προσευχή για την οποία η ummah είναι η απόλυτη ….

…Η ανακούφιση μετά από αγωνία και αγωνία 99 – – Με την εξουσία του Khalid bin Yazid Al-Azdi, μου είπε ο Abdullah bin Yaqoub bin Dawood, είπε : Ο πατέρας μου είπε ότι ο Mahdi με κλειδώνει σε ένα πηγάδι και έχτισε ένα θόλο πάνω του, και Έμεινα εκεί για δεκαπέντε προσκυνητές έως ότου πέρασε η διαδοχή του al-Rasheed, και κάθε μέρα μου δόθηκε ένα καρβέλι και ένα φλιτζάνι νερό. Έδωσε οδηγίες στις ώρες για προσευχή. Όταν το κεφάλι του κεφαλιού δεκατριών προσκυνητών ήρθε σε μένα στον ύπνο μου και είπε : Είμαστε στον Ιωσήφ, Κύριε, οπότε τον έφερε έξω από το κάτω μέρος ενός κοίλου και ένα σύννεφο γύρω του. Είπε : Ευχαρίστησα τον Θεό και είπε : Ο κόλπος έχει έρθει. Είπε : Έμεινα γύρω και δεν είδα τίποτα, οπότε όταν ήρθε ο επικεφαλής της χρονιάς, ήρθε. Ο επόμενος μου είπε : Είθε ο Θεός να τον φέρει στο Faraj ότι έχει κάτι καθημερινά στη δημιουργία του. Είπε : Τότε έστησα έναν κύκλο και δεν βλέπω τίποτα. Τότε ήρθε αυτό που έρχεται μετά το έτος και είπε : Μπορεί η αγωνία στην οποία έχω πάει να είναι μια σχετική ανακούφιση, οπότε φοβάται και έρχεται ο ξένος. : όταν έγινε Naudet, σκέφτηκα ότι ο Oozn προσεύχεται το μαύρο σχοινί Vdly Li και μου είπε : Θα σκληρύνω τη μέση του, και έκανα το Vokhrgeony όταν συνάντησα το οπτικό syncope οπτικό Vantlgulwa Pei που εισήγαγε ένα δωρεάν στο καλό και μου είπαν : ειρήνη ο Διοικητής των πιστών, είπα : Χαιρετίστε τον Διοικητή των πιστών και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού είναι επάνω σας , ο Μαχντί είπε : Δεν είμαι σε αυτό. Είπα : Ειρήνη σε σας, Διοικητής των Πιστών, και το έλεος και οι ευλογίες του Θεού να σας φέρουν, Ω, ο Αλ-Χαντί είπε : Δεν είμαι μαζί του. Είπα : Ειρήνη σε σας, ο ηγέτης των πιστών, και το έλεος και τις ευλογίες του Θεού. Είπε : Al-Rasheed, έτσι είπα : Al-Rasheed. Είπε: Ναι Ιακώβ, γιος του Δαβίδ, ο Θεός δεν μεσολάβησε για κανέναν, εκτός από το ότι μετέφερε ένα κορίτσι για μένα στο λαιμό μου απόψε, και ανέφερα να με φέρεις στο λαιμό Σου και έπεσα για σένα από το μέρος που ήμουν και σε έφερα έξω. Είπε : Με τίμησε και πλησίασε τη θέση μου. Είπε : Τότε ο Yahya bin Khaled με μεταμφιέστηκε σαν να φοβόταν ότι ξεπέρασε τον Διοικητή των Πιστών χωρίς αυτόν, έτσι τον φοβόμουν, γι ‘αυτό ζήτησα το Χατζ, οπότε μου έδωσε άδεια, και εξακολουθούσε να κατοικεί στη Μέκκα μέχρι πέθανε εκεί (1)….

…Αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία ότι ένα από τα εθιμοτυπία ενός οράματος δεν είναι να το πω σε μια γυναίκα ή μετά την πρωινή προσευχή; Είναι αυτό σωστό? Ναι, αυτό αναφέρθηκε σε ορισμένα βιβλία, αλλά είναι λανθασμένη προδιαγραφή, επομένως επιτρέπεται η αφήγηση του οράματος στις γυναίκες. Ο Ιμάμ Ιμπν Χάτζαρ είπε στο Αλ-Φαθ στο κεφάλαιο : Η έκφραση του οράματος μετά την πρωινή προσευχή (12/439): Δείχνει την αδυναμία αυτού που παρείχε ο Αμπντ Αλ Ραζάζκ στην εξουσία του Ομάρ στην εξουσία του Σέιντ Ιμπν Αμπντ Ο al-Rahman, σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, βασίστηκε σε κάποιες παρανοήσεις, όπως ο επείγων χαρακτήρας που προέρχεται από τη γυναίκα και ο φόβος τους ότι το όραμα θα ερμηνευθεί λανθασμένα ή βασίστηκε σε μερικές από τις σύντομες βλέψεις των γυναικών και Το λάθος αυτών των εμφανίσεων δεν είναι κρυμμένο και έχει αποδειχθεί ότι ο Αγγελιοφόρος, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, διηγούσε μερικά από τα οράματά του για τις Γυναίκες όπως η Aisha και η Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους μεταξύ των συζύγων του, και ως μια μητέρα απαγορευμένη, και η ιστορία του Ibn Omar και ευχήθηκε ότι ο Θεός θα του έδειχνε ένα όραμα, και όταν την είδε, το διηγήθηκε στην αδερφή του Hafsa, να είναι ευχαριστημένος ο Θεός από όλους, όλες αυτές οι αφηγήσεις αρκούν για να δυσφημίστε αυτό το ρητό, και λέμε ότι ήταν σωστό εκείνη τη στιγμή ….

Και όποιος βλέπει ότι κάποιος αφαιρεί τη σόλα του, τότε το χάνει και το βρίσκει μετά από αυτόν, και αυτό είναι πολύ δύσκολο για αυτόν, τότε αναζητά χρήματα με δυσκολία και μετά τα παίρνει ….

Και αν είδε ότι ένα πουλί πέθανε στο χέρι του χωρίς να το σκοτώσει ή να το σφαγιάσει, θα τον χτυπούσαν ….

…Μερικοί από τους διερμηνείς είπαν ότι όποιος είδε ότι συμβουλεύεται κάποιον, τον εμπιστεύεται με εμπιστοσύνη, γιατί αυτός, ειρηνικά, είπε : Ο σύμβουλος είναι αξιόπιστος ….

…Όσον αφορά τον άξονα, δείχνει το κορίτσι και εάν μια γυναίκα είδε ότι πήρε έναν άξονα στο χέρι της εάν ήταν έγκυος, τότε γεννά ένα κορίτσι ή η μητέρα της γεννά ένα κορίτσι, διαφορετικά μια γυναίκα από τους συγγενείς της αν είναι έγκυος και αν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει δύο βάρη στο χέρι της, τότε θα παντρευτεί αυτήν και την αδερφή της και αν μια γυναίκα δει ότι είναι σπασμένη, τότε η κόρη της πεθαίνει ή η αδελφή της πεθαίνει ….

Και όποιος βλέπει ότι είναι ζωντανός πέθανε και μετά έζησε, τότε αποστατώνει, αναζητούμε καταφύγιο με τον Θεό από αυτό. Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ο ιμάμης πέθανε, η διαφθορά συμβαίνει στη θρησκεία του παρατηρητή ….

Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….

…Μπορώ να πω το όραμα σε μία από τις δύο εκφράσεις και να το διασχίσω, και μετά να το αφηγηθώ σε άλλη έτσι ώστε να το διασχίσει εντελώς διαφορετικά; Η απάντηση είναι : Ναι, θα μπορούσε να συμβεί . Ο λόγος για αυτό είναι η διαφορά στην κατανόηση, τις ικανότητες, τις ικανότητες και την κυριαρχία, από τη μια έκφραση στην άλλη, και η επιστήμη της έκφρασης έχει τα εργαλεία της μέσω των οποίων εκφράζονται τα οράματα, και σύμφωνα με την ικανότητα του εκφραστή να κυριαρχεί αυτά τα εργαλεία, κρίνεται από την ποιότητα ή την έλλειψη αυτής . Για να ξεκαθαρίσετε λίγο την εικόνα, δώστε ένα παράδειγμα γιατρών, μερικοί από αυτούς επιτυγχάνουν τη διάγνωση της νόσου λαμπρά, ενώ μερικοί δεν την αναγνωρίζουν, παρόλο που είναι ίσες σε επιστημονικά προσόντα, και επομένως η βαθιά έννοια του οράματος μπορεί να μην βουτήξει σε αυτό, και μπορεί να το βουτήξει με εξαιρετικό τρόπο, οπότε μερικοί από τους περαστικούς είναι καλοί στο Dive είναι μακρινές αποστάσεις, και μερικοί από αυτούς δεν μπορούν να πάνε πέρα ​​από την ακτή, και μερικοί από αυτούς βυθίζονται, αλλά για μερικές αποστάσεις, οπότε όποιος είναι πιο δυνατός και ψηλότερα στο πέρασμα, είναι πιο έξυπνος, και το αντίστροφο, και έτσι ο βασιλιάς είπε στους καθιστές του ( Αν θέλετε να δείτε το όραμα που διασχίζετε ) Yusef 43: δηλαδή , προσεύχεστε μέχρι το τέλος του, και θα θυμάστε το τέλος, και οι γλωσσολόγοι λένε : Ξεπερνώντας το νερό με κολύμπι, πλοίο ή κάτι άλλο, ονομάζεται : διέλευση, σαν να διασχίζει το πέρασμα από το εξωτερικό του οράματος στο εσωτερικό του, και αυτή είναι η κατάδυση που εννοώ…

Και όποιος βλέπει ότι βρισκόταν στο σκοτάδι και μετά άλλαξε από το φως, τότε αυτό δείχνει μετάνοια και το άνοιγμα των πυλών της θρησκείας ….

…Στο όραμα των αγγέλων, ειρήνη επάνω τους, άκουσα τον Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi στη Μέκκα, το οποίο φρουρούσε ο Θεός Παντοδύναμος . Είπε: Άκουσα τον Abu Bakr bin al-Qari να λέει : Άκουσα τον Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, ο Sheikh Al-Saleh να λέει : Είδα τον Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, να κάθεται μαζί του στον ύπνο, ομάδα φτωχών ανθρώπων, γεμάτη μυστικισμό. Χύνουν νερό στα χέρια των φτωχών και πλένουν τα πόδια τους. Όταν με έφτασαν, απλώνω το χέρι μου, και μερικοί απ ‘αυτούς είπαν ο ένας στον άλλο : Μην ρίχνετε νερό στα χέρια του, γιατί δεν είναι μεταξύ αυτών. Είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, αν δεν είμαι ανάμεσά τους, τότε τους αγαπώ, οπότε ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες είναι σε αυτόν, είπε ότι ο πιστός είναι με αυτόν που αγαπώ. Στα χέρια μου μέχρι να τα πλένω . Ο καθηγητής Abu Saad, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, είπε : Το να βλέπεις τους αγγέλους στον ύπνο αν είναι γνωστοί και αισιόδοξοι, δείχνει την εμφάνιση κάτι στο οραματισμό, την υπερηφάνεια, τη δύναμη, τα καλά νέα και τη νίκη μετά από μια αδικία ή τη θεραπεία μετά από ασθένεια , ή ασφάλεια μετά από φόβο, ή ευχαρίστηση μετά από κακουχίες, ή πλούτο μετά από φτώχεια ή Φαράι μετά από αγωνία . Και απαιτεί από τον ιδιοκτήτη του να εκτελέσει το Χατζ ή να εισβάλει, και μαρτύρησε ….

Και όποιος βλέπει ότι ένα άτομο κατεβαίνει έναν τάφο και μετά βγαίνει από αυτόν και θέλει να ωθήσει αυτόν που το βλέπει, τότε ένα άτομο που φυλακίζεται θα τον κατηγορήσει ….

…Αν το βλέπει σαν να χύσει αίμα μετά τη φλεβοτομία, τότε μετανοεί από την αμαρτία, γιατί το αίμα που βγαίνει είναι μετάνοια . Εάν το αίμα είναι μαύρο, τότε είναι αποφασισμένο να διαπράξει μεγάλη αμαρτία, επειδή το αίμα είναι αμαρτία και είναι μετάνοια . Εάν βλέπει σαν να πήρε έναν κόλπο και η σύζυγός του το εντόπισε για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε γεννά ένα κορίτσι . Και αν την διασχίσει κατά λάθος, θα την απομακρύνει από τους συγγενείς της . Εάν βλέπει ότι σκοπεύει να φλεβοτομή, σκοπεύει να μετανοήσει ….