…Τι συμβουλή έχετε για κάποιον που ανησυχεί και φοβάται τα όνειρα που βλέπει και μπορεί να είναι υπερβολικό; Δεν είστε ο μόνος που υποφέρει. Αυτός είναι ένας από τους ευγενείς συντρόφους, που είναι : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf λέγοντας : Συνήθιζα να βλέπω το όραμα να με αρρωσταίνει μέχρι που άκουσα τον Προφήτη, την ειρήνη και τις ευλογίες του Θεού να του λένε : (Το καλό όραμα είναι από τον Θεό . Και αν δει αυτό που μισεί, ας ζητήσει καταφύγιο στον Θεό από το κακό του και από το κακό του Σατανά, και αφήστε τον να δραπετεύσει τρεις φορές, και να μην πει σε κανέναν γι ‘αυτό, γιατί δεν θα τον βλάψει .) Συμφωνήθηκε . Στο μυθιστόρημα 🙁 Θα μπορούσα να δω το όραμα Oary από αυτά αλλά δεν το Ozml ) κανένα : Προσάρτηση Oary Humazah μάτι και ακινησία, όπως ο πυρετός μου έρχεται από το φόβο της ονομαστικής μου αξίας στο μυαλό μου . Και Azmal : συνδυάζοντας το hamza και σφίγγοντας το zai και το meme, δεν θα τυλιχτώ και θα καλυφθώ με κρύο πυρετό . Και στο μυθιστόρημα ( εκτός από αυτό δεν το επαναλαμβάνω ). Και στην αφήγηση ( Αν έβλεπα το όραμα είναι βαρύτερο για μένα από ένα βουνό ). Ω, ο αδερφός μου και η αδερφή μου, για να μην πανικοβληθείτε και να φοβηθείτε, και καταφεύγοντας στην καθαρή σουντά, θα βρείτε μια χρήσιμη συνταγή για αυτό που ήρθε στο Σαχχ : ( Εάν κάποιος από εσάς δει ένα όραμα που μισεί, αφήστε τον να γυρίσει και στρίψτε αριστερά του τρεις φορές και ζητήστε από τον Θεό για το καλό του και αναζητήστε καταφύγιο με τον Θεό από το κακό του ) , και σε μια αφήγηση : ( Αφήστε τον Θεό να καταφύγει στον Θεό από τον Σατανά τρεις φορές ) , στο μυθιστόρημα ( και τους θυμίζει ένα από αυτά που μην τον βλάψετε ). Και όποιος κάνει αυτή τη συνταγή, το όνειρό του δεν πέφτει και μπορεί να πέσει σε έναν μη αναστρέψιμο τρόπο . Ο Θεός ξέρει…

…Ο τυφλός βλέπει και βλέπει τα όνειρά του; Η ομιλία για αυτό το ζήτημα διαφέρει. Όποιος γεννήθηκε με όραση, έχασε την όρασή του σε ένα από τα στάδια της ζωής του, θα δει σε ένα όνειρο σαφώς όλα όσα είχε δει στο παρελθόν . Όσο για τα πρόσωπα, ή πράγματα, τα οποία αναγνωρίζει μετά την απώλεια της όρασης, δεν τα βλέπει. Όπως κάποιος που γεννήθηκε χωρίς να βλέπει, αλλά μερικές φορές κάποιοι άνθρωποι έχουν μια ισχυρή φαντασία, με την οποία μπορεί να σχεδιάσει μια εικόνα για όποιον μιλάει μπροστά του, ή μια εικόνα του τι τον περιβάλλει. Και μετά την βλέπει σε ένα όνειρο με τον ίδιο τρόπο που τράβηξε τη φαντασία του, και είναι αξιοσημείωτο εδώ ότι ο βαθμός της όρασης, της δύναμης και της αδυναμίας ποικίλλει ανάλογα με τον βαθμό της φαντασίας του στην πραγματικότητα . Όσο για τα χρώματα, θα δει όλα όσα μπόρεσε να κρατήσει στη μνήμη του και αν είναι σε θέση να το κρατήσει και να το ξεχάσει, δεν θα μπορεί να το δει και εξαρτάται από την ηλικία του ατόμου, τη σημασία αυτών των χρωμάτων σε αυτόν, την ακρίβεια των παρατηρήσεών του, τα γεγονότα που σχετίζονται με αυτά τα χρώματα, τη δύναμη της μνήμης του και πέφτει. Είναι όλα για εκείνους που είχαν υπολείμματα από τη γέννηση και τα έχασαν αργότερα . Όσο για ένα άτομο που γεννιέται με πλήρη όραση, δεν μπορεί ποτέ να δει κατά τη διάρκεια ενός ονείρου και το όραμά του εξαρτάται από το συναίσθημα και τους ήχους γύρω του . Και υπάρχουν μερικές περιπτώσεις στις οποίες ακούει φωνές σε ένα όνειρο που δεν ξέρει τι είναι, καθοδηγώντας την σε αυτό που θα ήθελε να γνωρίζει και την αλήθεια του Θεού που λέει στη γραφή του Noble : ( Και τι είναι ίσο στους τυφλούς και στους οραματιστές (19) ( Fatir : 19)….

…Και όποιος πιστεύει ότι κάποια πράγματα έχουν βγει από τον αποθανόντα, όπως ούρα, κόπρανα, πύον, αίμα, πτύελα, πτύελα και παρόμοια, τότε είναι με δύο τρόπους. Λέγεται ότι δεν ερμηνεύτηκε επειδή δεν μπορούσε να εκδοθεί από αυτό, και ειπώθηκε ότι όλα αυτά ερμηνεύονται από την έννοια των παραπάνω και έρχονται στα τακούνια του, και μπορεί να είναι σε είδος. Εκτός από αυτό που οι εκφραστές βλέπουν έντονα για το νόημα, και άλλοι το έχουν πει διαφορετικά, και είναι προχωρημένο ότι αν δει κάτι που δεν μπορεί να συμβεί στον αποθανόντα από αυτό, εκφράζεται από αναλογία, τοξικότητα, συνέπεια και ούτω καθεξής ….

…Ο Αμπού Σαΐντ, ο ιεροκήρυκας, είπε: ~Όποιος βλέπει ότι πλένει τους νεκρούς, τότε ένας άνθρωπος με διεφθαρμένη θρησκεία μετανοεί στα χέρια του ~….

…Και όποιος βλέπει τον Μπιλάλα, απολαμβάνει το καλό, και θα αναφέρεται στα κεφάλια των πλασμάτων και συνολικά, το όραμα των συντρόφων του Προφήτη είναι καλό και ωφέλιμο σε αυτόν τον κόσμο και το μέλλον ….

…Όσο για τους δύο άνδρες, είναι οι γονείς, η εγκυμοσύνη του, ή αυτό που ένα άτομο στηρίζεται στον τόπο διαβίωσής του, ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zein ή τον Shein, η ερμηνεία τους είναι σε αυτούς. Εάν βλέπει ότι το ένα του πόδι είναι κομμένο ή σπασμένο, τότε δηλώνει ότι τα μισά από τα χρήματά του έχουν φύγει ή ότι ένας από τους γονείς του έχει φύγει, και αν δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει τα ταξίδια του ή την αποχώρηση των χρημάτων του ή ο θάνατός του, και όποιος βλέπει τα πόδια του από σίδηρο ή χαλκό, δείχνει αύξηση της ζωής και των χρημάτων του, και όποιος βλέπει ότι τα πόδια του είναι ζαλισμένα, δείχνει τη σύντομη ζωή του και τη μείωση των χρημάτων του και όποιος βλέπει ότι το πόδι του έχει μετατραπεί σε άντρα κάτι από τα ζώα είναι ένα σημάδι δύναμης…

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του, τότε εξαρτάται από μερικούς από τους συγγενείς του, και όποιος βλέπει ότι το χέρι του είναι ο λόγος του καλά, τότε η ζωή του θα βελτιωθεί, και αν ο λόγος του είναι κακές λέξεις, θα το αντιμετωπίσει ….

…Και όποιος δει αυτό το ατύχημα στα πόδια του, δείχνει ότι ταξιδεύει, τα χρήματά του έχουν φύγει ή ο θάνατός του ….

…Και αν ήταν παράγοντας ανυπακοής στον Θεό ή σημαντικός, τότε τα οράματά του ήταν μια προειδοποίηση . Εάν δει ότι η ανάσταση έχει αυξηθεί ενώ στέκεται στα χέρια του Παντοδύναμου Θεού, το όραμα θα είναι πιο αξιόπιστο και δυνατότερο και η εμφάνιση της δικαιοσύνης θα είναι ταχύτερη και πιο αποκαλυπτική ….

…Ομοίως, το μούδιασμα στα πόδια ή στο μέρος του σώματος, καθώς είναι μια αποτυχία στο οποίο αποδίδεται αυτό το όργανο ….

…Και όποιος βλέπει τη βρωμιά να κατεβαίνει στα δέντρα και να την αφήνει, είναι καλύτερο για έναν καλό άνθρωπο να φτάσει στους ανθρώπους αυτού του τόπου ….

…Όσον αφορά τις βλάβες του χεριού : Η βλάβη στο χέρι δείχνει την ταλαιπωρία των αδελφών . Στα δάχτυλά της, δείχνει τα παιδιά της αδελφότητας . Και όποιος βλέπει ότι δεν έχει χέρια, θα ζητήσει αυτό που δεν φτάνει . Και όποιος το βλέπει σαν να σφίγγει με έναν μουσουλμάνο και να βγάζει το χέρι του, του πληρώνει μια εμπιστοσύνη και δεν το πληρώνει . Και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να είναι ακόμη κομμένο, τότε αυτός είναι ορκισμένος, και όποιος βλέπει σαν το δικαίωμά του να κόβεται και να τοποθετείται μπροστά του, θα κερδίσει χρήματα από τα κέρδη του . Η έλλειψη ενός χεριού είναι ένδειξη έλλειψης δύναμης και βοηθών, και ίσως το κόψιμο του χεριού δείχνει να αφήσει μια δουλειά που βρίσκεται σε εξέλιξη . Εάν βλέπει σαν το χέρι του να είναι κομμένο από την παλάμη, τότε δεν θα συμβεί σε αυτόν, και αν είναι κομμένο από την άρθρωση, τότε επηρεάζει την αδικία ενός χάρακα, και εάν κόπηκε από τον άνω βραχίονα και έφυγε, ο αδερφός του πέθανε, αν είχε αδελφό . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Θα ενισχύσουμε το χέρι σου με τον αδερφό σου .~ Εάν δεν έχει αδελφό ή κάποιον να πάρει τη θέση του, τότε τα χρήματά του μειώνονται και αν δει ότι ένας κυβερνήτης κόβει τα χέρια και τα πόδια του κοπαδιού του, τότε παίρνει τα χρήματά του και χαλά τα κέρδη και τη σύνταξή τους . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε σαν να είχε κοπεί το χέρι του και είπε : Αυτός είναι ένας άνθρωπος που κάνει δουλειά και τον γυρίζει σε κάποιον άλλο . Ως ξυλουργός, άλλαξε δουλειά . Ένας άλλος άνδρας ήρθε σ ‘αυτόν και είπε : Είδα έναν άντρα να κόβεται τα χέρια και τα πόδια του, και ένας άλλος σταυρώθηκε : Είπε : Αν πιστεύεις το όραμά σου, αφαιρέστε αυτόν τον πρίγκιπα και τον κηδεμόνα κάποιου άλλου . Έτσι απομόνωσε από την εποχή του τον έξυπνο κάδο Μαντράκ και τον φύλακα του Τζαράχ Μπιν Αμπντουλάχ . Αν έβλεπε ότι ένας κυβερνήτης έκοψε τον όρκο του, πήρε βίαια έναν ψεύτικο όρκο . Εάν βλέπει σαν να έχει κόψει τα αριστερά του, τότε αυτός είναι ο θάνατος ενός αδελφού ή μιας αδελφής, η διακοπή της οικειότητας μεταξύ του και αυτών ή η κοπή μιας μήτρας, ο χωρισμός ενός συντρόφου ή το διαζύγιο μια γυναίκα . Αν είδε ότι το χέρι του είχε κοπεί στην πόρτα του Σουλτάνου, τότε ο βασιλιάς άφησε το χέρι του . Όσον αφορά τη συντόμευση του χεριού, είναι μια ένδειξη της απώλειας του τι σημαίνει και της αδυναμίας να κάνει αυτό που σημαίνει, και οι πράκτορες και τα αδέρφια να το αποτυγχάνουν . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άντρα που είδε ότι το δεξί του είναι μεγαλύτερο από το αριστερό του, και είπε : Αυτός είναι ένας άντρας που κάνει την εύνοια και φτάνει στη μήτρα . Και όποιος είδε ότι ήταν βραχίονες και αντιβράχια, τα οράματά του έδειχναν ότι ήταν κλέφτης, προδότης ή καταπιεστής . Αν δει τα χέρια και τα χέρια του περισσότερο από ότι ήταν, τότε είναι ένας γενναίος, γενναιόδωρος απατεώνας . Όσον αφορά την παράλυση των χεριών και των αρθρώσεών τους, όποιος βλέπει σαν τα χέρια του να έχουν παραλύσει, είναι ένοχος για σοβαρή αμαρτία . Εάν δει τον όρκο του να παραλύσει, χτυπά έναν αθώο και καταπιέζει τους αδύναμους . Αν έβλεπε ότι το αριστερό του χέρι ήταν ανάπηρο, ο αδελφός ή η αδερφή του πέθανε και αν ο αντίχειρας του στεγνώσει, ο πατέρας του πέθανε και αν ο δείκτης του στεγνώσει, η αδερφή του πέθανε και αν η μέση του στεγνώσει, ο αδερφός του πέθανε . Και αν το δαχτυλίδι στεγνώσει, χτύπησε την κόρη του . Και αν ο ρόλος στεγνώσει, τραυματίστηκε από τη μητέρα του και την οικογένειά του . Αν βλέπει ένα στημόνι πίσω από το χέρι του, ο ίδιος αποφεύγει τις αμαρτίες . Και ειπώθηκε ότι κερδίζει μια μεγάλη αμαρτία, για την οποία ο Θεός θα τον τιμωρήσει . Και όποιος βλέπει τα χέρια και τα πόδια του αποκομμένα από διαφωνία, τότε θα αυξήσει τη διαφθορά ή θα βγει από την εξουσία . Για το Παντοδύναμος, δήλωσε : «Η ανταμοιβή για εκείνους που μάχονται τον Θεό και ο Αγγελιοφόρος Του είναι η ανταμοιβή » στίχο . Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε τον όρκο του κόπηκε, τότε κλέβει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Τότε κόψτε τα χέρια τους ». Ένας άντρας είδε σαν να κόπηκε το χέρι του, οπότε αφηγήθηκε το όραμά του σε μια διασταύρωση και είπε : Ένας αδελφός, ένας φίλος ή ένας σύντροφος του αποκόπτεται από αυτόν, οπότε του είπε ότι ένας φίλος του είχε πεθάνει . Ένας άντρας είδε ότι το χέρι του είχε αποκοπεί από έναν γνωστό άνδρα, οπότε είπε : Θα λάβετε πέντε χιλιάδες dirham στο χέρι του εάν είστε κρυμμένοι, διαφορετικά θα καταλήξετε με κάτι λάθος στο χέρι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι υπάρχει ένα φίδι στα χέρια του που προσπαθεί, και το πιάνει στο χέρι του, τότε είναι ασφαλής από αυτό που φοβάται, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει, πάρτε το και μην φοβάστε, θα το επαναλάβουμε το πρώτο του βιογραφία ….

…Και ποίηση στα πόδια : μια υπερισχύουσα θρησκεία . Και όποιος είδε ότι τα πόδια του ανέβηκαν στον ουρανό και στράφηκαν από αυτό, οι δύο γιοι του πέθαναν…

…Αν δει την τύφλωση στα μάτια του, τα νέα του λαού του θα τον τυφλώσουν ….

…Όσον αφορά τα δάχτυλα, ο Ibn Sirin είπε ότι τα πέντε δάχτυλα του δεξιού χεριού δείχνουν τις πέντε καθημερινές προσευχές. Όσο για τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, ερμηνεύονται από τα παιδιά του αδελφού. Εάν βλέπει ένα στολίδι ή μια σκιά στα δάχτυλα του δεξιού του χεριού, τότε το εκφράζει στις πέντε προσευχές. Ομοίως, αν βλέπει στα δάχτυλα του αριστερού χεριού, η ερμηνεία του στα παιδιά του αδελφού και βλέποντας τα δάχτυλα των δύο ποδιών δείχνει το στολίδι και την ευθύτητα των πραγμάτων, και όποιος βλέπει ότι είναι στολισμένοι ή ντροπιασμένοι, τότε του ερμηνεία αυτού, και αν βλέπει στα δάχτυλά του ένα στημόνι, είτε στα χέρια του είτε στα πόδια του, τότε είναι μια αντανάκλαση, και αυτό δεν συμβαίνει με τον Μαχμούντ, και όποιος βλέπει ότι συνδέει τα δάχτυλά του, αυτό είναι σκληρό και φτώχεια, και όποιος βλέπει ότι σπάει τα δάχτυλά του, αυτό δείχνει την ύπαρξη άσχημων λέξεων μεταξύ των συγγενών του. Το σπάσιμο των δακτύλων λέγεται ότι είναι μια κοροϊδία και ίσως να κάνει ό, τι δεν πρέπει…

…Και όποιος βλέπει ότι περπατάει στα χέρια του ή έχει ψυχή, και αν ο τύπος του δεν είναι επιβλαβής, τότε δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, και αν είναι επιβλαβές, τότε δεν είναι καλό ….

…Και όποιος βλέπει ότι αλλάζει φαγητό ανάμεσα στα χέρια του με κάτι από το φυτό της γης, θα λείπει και θα μετακινηθεί σε ταπείνωση και καταστολή ….

…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Ιμπν Σιρίν και είπε, είδα σαν να είχα δύο μάρκες στα χέρια μου ότι θα έτρωγα από αυτά και από αυτά, και είπε: Είσαι ένας άνθρωπος που συνδυάζει τις δύο αδελφές και κέρδος tablet λίγο και το καρβέλι είναι ένα μεγάλο κέρδος ….

…Αν το τελευταίο στα ρούχα του διέπραξε ανήθικο ….

…Εάν βλέπει ότι επιτρέπεται στα κάρβουνα, τότε διασχίζει σκόπιμα τους λαιμούς των ανθρώπων σε ρουλεμάν και σανίδες ….

…Σοβαρή . Και αν είναι είκοσι εννέα, δείχνει την καλοσύνη, την ανακούφιση και την ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν στις εννέα μέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και τα καλύτερα των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει ως φυλακισμένους στο δικό του γη . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη, και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας, και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και το σιτάρι αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τον λαό του Λεβάντ και τον λαό του Γκοργκάν και του Αζερμπαϊτζάν. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και την υπερχείλιση της, και οι τιμές είναι φθηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και ξηρασίες συμβαίνουν στις αρχές του έτους, και γόνιμες στο τέλος, και οι ακρίδες θα είναι στη γη της Κούφα και των Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν το δέκατο, έδειχνε την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαγκρέμπ, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα και η απουσία Του είναι σοφότερη .. Και αν είναι είκοσι εννέα, υποδηλώνει καλοσύνη, ανακούφιση και ευχαρίστηση . Και αν άκουγε βροντή σε ένα όνειρο, και το όραμα ήταν σε εννέα ημέρες του Μαΐου, θα έδειχνε το θάνατο των ευγενών με το περιστέρι, και ο θάνατος συνέβη στους Τούρκους, όπως και στα πρόβατα, και θα υπήρχε μεγάλη βροχή , και το καλό των οπωρώνων αφθονούν . Εάν είναι στα μέσα της δεκαετίας, εμφανίζονται σοβαρές ασθένειες . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον Ιούνιο, έως και δέκα ημέρες από αυτό, τότε δείχνει το θάνατο των μελετητών και τους πιο έντιμους στη γη της Αιγύπτου, οι τιμές είναι φτηνές, τα χρήματα μεγαλώνουν και η ξηρά και η θάλασσα η αλιεία αυξάνεται . Και αν ακούγεται βροντή και το όραμα είναι από τον Ιούλιο έως έξι ημέρες από αυτό, τότε η βροχή θα συμβεί τον μήνα Δεκέμβριο, και η φύτευση θα προχωρήσει και θα μεγαλώσει, και οι μεγάλοι άνθρωποι των Ρωμαίων θα πεθάνουν και η τιμή πέφτει στην Υεμένη, και ο πόλεμος πέφτει στη γη των Περσών και υπάρχει κακό στη γη της Αιγύπτου από την πλευρά του βασιλιά, και πέφτουν σε αιχμαλωσία στα παιδιά, και ένας βασιλιάς έρχεται από την Ανατολή για να τους μεταφέρει στη γη του ως κρατούμενοι . Και αν η βροντή είναι στο τέλος ή επτά υπολείμματα από αυτήν, τότε δείχνει ασφάλεια σε όλη τη γη και η τιμή είναι φθηνή στη γη της Βασόρας και στη γη της Αβυσσινίας και η γη μαυρίζει στο σκοτάδι του Ευφράτη , και μερικά φρούτα όπως φοίνικες και μπανάνες παίρνουν μάστιγα, και ο σίτος αφθονούν . Και αν στο τέλος του έτους οι άνθρωποι φοβούνται να σκοτώσουν τον βασιλιά τους . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι τον μήνα Αύγουστο, τότε είναι ένα καλό σημάδι για τους λαούς του Levant και τους ανθρώπους του Gorgan και του Azerbaijan. Οι ακρίδες μειώνονται και ο βασιλιάς των Khazar και ο βασιλιάς του Gog και του Magog θα πεθάνουν, και η μάχη πέφτει μεταξύ τους . Και αν στο τέλος της υπάρχει βροντή, τότε θα είναι εύφορη στη γη της Αιγύπτου και οι πλημμύρες του Νείλου και οι τιμές είναι φτηνές σε αυτήν μετά από στείρα, υψηλές τιμές και θάνατο . Εάν η βροντή ακούγεται σε ένα όνειρο και το όραμα είναι το μήνα Σεπτέμβριο τις δεύτερες μέρες του, τότε η βροχή θα είναι πολύ και θα υπάρξει ξηρασία στην αρχή του έτους και εύφορη στο τέλος, και οι ακρίδες θα βρίσκονται στη γη της Κούφα και στις Ταμπά της Βασόρας, και οι άνθρωποι πέφτουν σε μεγάλη πείνα, και οι μουσουλμάνοι ανοίγουν φρούρια, και μεταξύ των Ρωμαίων και των Τούρκων αγωνίζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα, γονιμοποιούν το ψεύτικο και λαμβάνουν τους καρπούς και τους κόκκους του . Και αν ήταν στο δέκατο, δείχνει την έλλειψη βροχής εκείνο το έτος στο Μαρόκο, και ο Θεός Παντοδύναμος γνωρίζει καλύτερα, και η απουσία Του είναι σοφότερη ….

…Όσον αφορά τα δόντια στην ερμηνεία, τους ανθρώπους του σπιτιού και τη συγγένεια, όπως για τους υψηλότερους, τους άντρες και τους κατώτερους, τις γυναίκες, ο φοντάν είναι ο κύριος των ανθρώπων του νοικοκυριού του ή όποιος τον ταιριάζει, και το δεξί άνω μέρος Ο Φανγκ λέγεται ότι ήταν αγόρι που αντικαθιστά τον πατέρα του και ο αριστερός είναι κάτω από αυτόν. Είδε κάτι ομορφιάς και ομορφιάς ή εναντίον τους, οπότε το βλέπει σε αυτόν που του απέδωσε το δόντι, και όποιος είδε ότι μεγάλωσε με μια πλευρά παρόμοια με αυτόν, τότε επωφελείται από εκείνους που αποδίδονται αυτόν από τον προαναφερθέντα ή όποιον παίρνει τη θέση του, και όποιος βλέπει τα δόντια του, τότε είναι ένα ελάττωμα του νοικοκυριού του και ίσως αυτό δείχνει μια αύξηση του Αλ-Χασάν και τα δόντια σας που αγγίζουν είναι απόδειξη μιας διαφωνίας μεταξύ των ανθρώπων του νοικοκυριού του και η ασυμφωνία των δοντιών δείχνει ότι ξόδεψε χρήματα για να αρνείται τις ανησυχίες και τη λευκότητα των δοντιών, το μήκος και την τελειότητά τους, μια αύξηση στη δύναμη του προσώπου του και όποιος βλέπει ότι μεγαλώνει ένα δόντι ενώ πονάει είναι ντροπή ή ταλαιπωρία και όποιος βλέπει ότι κάποιος τραβά τα δόντια του υποδηλώνει ότι κόβει τη μήτρα του ή ξοδεύει τα χρήματά του για να τον μισήσει, και όποιος βλέπει ότι το δόντι του πέφτει στο έδαφος και τον συναντά δείχνει ότι γεννιέται ένα παιδί. Εάν δεν τον βρήκε, αυτό δείχνει το θάνατο ενός από τους συγγενείς του και αν δει ότι τα δόντια του έχουν μειωθεί, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ Μερικοί από αυτούς δήλωσαν ότι το μικρό μέγεθος των δοντιών δείχνει καλό και η παλαιότητά τους δείχνει τα καλά νέα. Ένα ελάττωμα συνδέσμου Είναι σε επαγρύπνηση, είναι σε τρεις πτυχές: είναι, θλίψη, πτώχευση, θάνατος συγγένειας ή αδυναμία ενέργειας και όποιος βλέπει ότι όλα τα δόντια του έχουν πέσει και φύγει, τότε είναι με πέντε τρόπους ο θάνατος από όλους τους συγγενείς του και τη διάρκεια της ζωής του και τα χρήματά του και τα προς το ζην και τη θρησκεία του και μπορεί να πεθάνει και αν πέσουν στην αγκαλιά του ή στο χέρι του, ή σε ό, τι συμβαίνει να διατηρηθεί Δέκα τρόποι για να κερδίσετε χρήματα, έχοντας πολλά του απογόνου, συναντώντας τους συγγενείς του σε ένα μέρος, κατεδαφίζοντας το σπίτι του, πληρώνοντας χρέη, πηγαίνοντας χρήματα σε τόκους, περνώντας είκοσι οκτώ χρόνια ζωής και έχοντας ζήσει για μια περίοδο τριάντα δύο ετών και πρόστιμο τριάντα χιλιομέτρων σε τριάντα χιλιάδες ανάλογα με ο τόπος και τα χρήματα πηγαίνουν εις βάρος και όποιος πιστεύει ότι καθαρίζει τα δόντια του κατά τη διάρκεια της περιόδου, αυτό δεν είναι ο Μαχμούντ. Και όποιος βλέπει ότι δεν υπάρχουν δόντια στο στόμα του και στη συνέχεια νέα έχουν βλαστήσει, τότε με τρεις τρόπους τα πράγματα αλλάζουν και μια μεγάλη διάρκεια ζωής και τη διαχείρισή του i Είναι προς όφελος του εαυτού του και μερικοί από αυτούς είπαν ότι αυτός που είδε ότι δεν υπάρχει τίποτα στο στόμα του, αλλά ένα δόντι, τότε δείχνει ένα έτος, και αν βλέπει περισσότερα από αυτό από λιγότερο από δέκα, τότε μια έκφραση είναι ένα έτος. Ένα δόντι σε ένα μέρος όπου δεν είναι απαραίτητο να το μεγαλώσει, δείχνει κάτι που δεν αξίζει αξέχαστο, και όποιος πιστεύει ότι κατάπιε τα δόντια του ή μερικά από αυτά, τρώει ό, τι δεν του επιτρέπεται χρήματα…

Σκύλος γαβγίζει, μετάνοια από αδικήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι το ύφασμά του έχει κοπεί από ένα σκύλο, αυτό δείχνει μείωση και το κρέας του σκύλου απορροφάται από τα χρήματα του εχθρού, ειδικά αν τρώει από αυτό, τότε θα κερδίσει τη νίκη για τον εχθρό του ….

…Λέγεται ότι αν είδε ότι αγόρασε ένα σκύλο ή το δωρίζει σε αυτόν, κάποια από την οικογένειά του θα διαφωνούσε μαζί του για κάποια δαπάνη και μετά θα το επέστρεφε σε αυτόν ….

…Και όποιος βλέπει ότι παντρεύεται νεκρός, θα του προσευχηθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι το γαϊδούρι του πέθανε και οδηγούσε σε ένα άλλο γαϊδουράκι, ή το πουλάει και αγοράζει ένα άλλο γαϊδουράκι, αυτό δείχνει ότι η διαβίωσή του έχει αλλάξει από τη μια κατάσταση στην άλλη ….

…Και όποιος βλέπει ότι είναι τυλιγμένος σαν νεκρός, τότε είναι ο θάνατός του εάν καλύπτει το κεφάλι και τα πόδια του, και αν δεν καλύπτει το κεφάλι και τα πόδια του, τότε η θρησκεία του είναι διεφθαρμένη ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει ενώ ήταν ψέματα, αν ήταν με σκύλο ή νύχι, τότε δείχνει τη νίκη των εχθρών, ειδικά αν ο τύπος του είναι επιβλαβής, το νύχι είναι πιο έντονο και μπορεί υποδεικνύει την ασφάλεια και την ασφάλεια ….

…Και όποιος βλέπει ότι κάτι από το ζώο έχει πεθάνει και γνωρίζει το είδος του, τότε εκφράζεται σύμφωνα με την προέλευση της έκφρασης σε αυτό, για παράδειγμα, εάν το επτά ή ο ελέφαντας ερμηνεύεται από την αρχή, και ειπώθηκε ότι ο ελέφαντας ερμηνεύεται από μια τεράστια λιθοβολία, και η γάτα και το ποντίκι από τον κλέφτη και μετριέται ανάλογα, και ίσως τα θηλυκά όλων ήταν γυναίκες και τα αρσενικά ήταν άνδρες και χρειάστηκε για να κοιτάξει και να μελετήσει, και αν διευκρινίσουμε η έννοια του καθενός από μόνη της, η εξήγηση θα ήταν μεγάλη ….

…Και όποιος πιστεύει ότι ο νεκρός έχει σεξουαλική επαφή με κάτι του νεκρού ζώου, τότε είναι με δύο τρόπους καλό και όφελος ή κάτι δυσάρεστο. Μια σύντομη αναφορά για τη σεξουαλική επαφή με τους νεκρούς έχει παρουσιαστεί στο κεφάλαιο της επαφής, έτσι ώστε ο χωρισμός να μην στερείται αυτού του νοήματος ….