…Κόλαση : ένα σημάδι εξουσίας για την ουσία και την εξουσία του πάνω από αυτό που βρίσκεται κάτω από αυτό, με τη βλάβη και το όφελος, και ίσως δείχνει την ίδια την Κόλαση, και την τιμωρία του Θεού, και μπορεί να υποδηλώνει αμαρτίες, αμαρτίες και απαγορευμένα, και όλα όσα οδηγούν σε αυτό και το φέρνει πιο κοντά σε αυτό . Από το να πεις ή να κάνεις . Ίσως έδειχνε καθοδήγηση, Ισλάμ, γνώση και Κοράνι, γιατί με αυτό καθοδηγείται στο σκοτάδι, μαζί με τα λόγια του Μωυσή , ειρήνη σε αυτόν : « Ή να βρεις καθοδήγηση στη φωτιά », και βρήκε και άκουσε το λόγια του Θεού Παντοδύναμου με καθοδήγηση . Ίσως υποδεικνύει τα προς το ζην, τα οφέλη και τον πλούτο, επειδή περιέχει την καλοσύνη στη σύνταξη για τον ταξιδιώτη και το παρόν, όπως είπε ο Θεός Παντοδύναμος : « Το έχουμε κάνει μια υπενθύμιση και μια ευχαρίστηση για τους πιστούς .» Λέγεται σε αυτόν που είναι φτωχός ή πεθαίνει, η φωτιά του σβήνει . Επειδή οι Άραβες προσφέρθηκαν ως δώρα στον Ibn al-Sabil και στον διακοπείσα επισκέπτη, προκειμένου να της καθοδηγηθεί και να προστατευτεί σε αυτήν, έτσι ώστε να εκφράσουν με την παρουσία της γενναιοδωρία και πλούτο, και την αδράνεια της από την αθλιότητα και τη φτώχεια . Ίσως να έδειχνε τα τζιν επειδή δημιουργήθηκαν από δηλητηριώδη φωτιά . Και μπορεί να υποδηλώνει το σπαθί και την ηρεμία, εάν έχει ήχο, βροντή, γλώσσες και καπνό . Ίσως να υποδεικνύει το βασανισμό της εξουσίας, επειδή είναι το βασανισμό του Θεού και αυτός είναι η εξουσία των δύο κόσμων . Ίσως να έδειχνε το άγονο και τις ακρίδες . Και μπορεί να υποδηλώνει ασθένειες, ευλογιά και πανούκλα . Όποιος βλέπει μια φωτιά να πέφτει από τον ουρανό σε σπίτια και καταστήματα, και αν έχει γλώσσες και καπνό, τότε είναι η ηθική και το ξίφος που κατοικεί σε αυτό το μέρος, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων και των φτωχών, και Ο εραστής το ρίχνει στους ανθρώπους, ειδικά αν βρίσκεται στα σπίτια των πλουσίων ειδικότερα, και εάν είναι άνθρακας χωρίς γλώσσα. Είναι ασθένειες, ευλογιά ή επιδημίες, ειδικά εάν είναι γενικές στη μίξη ανθρώπων . Αλλά αν η κατάρρευση της φωτιάς γίνεται στους αμμόλοφους και τα feddans και τους τόπους καλλιέργειας και φυτών, τότε είναι μια άγονη που καίει φυτά ή ακρίδες που τα καίνε και τα πιάνουν . Όσο για όποιον ανάβει μια φωτιά σε ένα μονοπάτι που περπατά, ή για να καθοδηγείται από τον άνθρωπο αν το βρει όταν το χρειάζεται, τότε είναι γνώση και καθοδήγηση που επιτυγχάνει, ή το μεταδίδει και το δημοσιεύει αν είναι άξιος αυτού, αλλιώς θα αποκτήσει εξουσία, συντροφικότητα και όφελος, και οι άνθρωποι επωφελούνται μαζί του . Εάν η φωτιά βρίσκεται σε δρόμο διαφορετικό από το δρόμο, ή καίει κάποιον που περνάει από αυτήν ή σπινθήρες ή τον βλάψει με τον καπνό του, ή καίει το ένδυμά του ή το σώμα του ή βλάπτει την όρασή του, τότε είναι αίρεση ότι κάνει ή επιβλέπει, ή μια άδικη αρχή που καταφεύγει σε αυτόν ή είναι αδικία σε αυτόν ανάλογα με την έκταση της υπηρεσίας του προς αυτήν ή τη διαφυγή του από αυτούς . Αλλά αν ήταν μια μεγάλη φωτιά που δεν έμοιαζε με τη φωτιά αυτού του κόσμου, ήταν αναμμένο για να τον πετάξει, τότε πολλοί από τους εχθρούς του ήθελαν να τον μαστίσουν, έτσι θα κερδίσει τη νίκη πάνω τους και θα ήταν ανώτερος από αυτούς , και αν τον έριχναν σε αυτό, θα έσωζε τον Ιμπραήμ, ειρήνη σε αυτόν . Και όλα αυτά αν αυτοί που το διέπραξαν ήταν εχθροί του, ή το αντικείμενο του ήταν ορθός άνθρωπος . Αλλά αν τη βλέπει να τον απειλεί συγκεκριμένα, ή εκείνοι που ανέλαβαν τον φωτισμό του τον χρονολογούν, ας φοβάται ο Θεός τον Κύριό του και αφαιρεί από αυτό που είναι από τις πράξεις των ανθρώπων της Κόλασης πριν έρθει σε αυτήν, τότε την επέπληξε επειδή την φοβόταν . Όσο για εκείνον που βλέπει φωτιά μαζί του σε φούρνο, φούρνο, κανόνα ή παρόμοια μέρη όπου καίγεται, τότε είναι πλούτος και οφέλη που επιτυγχάνει, ειδικά εάν η διαβίωσή του είναι για χάρη της φωτιάς, ειδικά αν αυτό είναι επίσης το χειμώνα . Και αν δει τη φωτιά του να σβήσει ή να σβήσει, ή να μετατραπεί σε στάχτη, ή να την σβήσει νερό ή βροχή, τότε θα του λείπει και θα ανασταλεί από τη δουλειά και τη βιομηχανία του . Και αν κάποιος που δεν ζει από αυτό σε τέτοια μέρη για να ταιριάξει με φαγητό, θα ήθελε χρήματα ή τα προς το ζην να εξυπηρετήσει έναν κυβερνήτη ή στην εξουσία και τη βοήθειά του, ή με δικαστικές διαφορές, διαχείριση, διαμάχη και μεσιτεία, αλλιώς θα είναι επίθεση από λέξεις και κακά και κακά λόγια . Όσο για αυτό που το βλέπει, καίγεται με φαγητό, λάδι ή οτιδήποτε από τις πωλήσεις, τότε είναι υπερβολικό, και ίσως ο Σουλτάνος θα τον ζητήσει και οι άνθρωποι θα πάρουν τα χρήματά του μαζί του . Όσο για το θάνατο της κατανάλωσης φωτιάς, είναι απαγορευμένα τα χρήματα και μια ολέθρια διαβίωση που τρώει, και ίσως είναι από τα χρήματα των ορφανών, λόγω αυτού που υπάρχει στο Κοράνι. Εάν είδε τη φωτιά να μιλάει σε ένα βάζο ή μια σακούλα ή ένα μπολ με άλλα αγγεία που δείχνουν τόσο αρσενικά όσο και θηλυκά, τότε αυτό που αποδίδεται σε αυτό το αγγείο θα χτυπήσει τα τζιν και τις εισόδους του, μέχρι να μιλήσει στη γλώσσα του . Μερικοί από αυτούς είπαν : Η φωτιά είναι πόλεμος αν έχει φλόγα και ήχο, και εάν το μέρος όπου το βλέπετε δεν είναι χώρα πολέμου, τότε είναι εκεί μια πανούκλα, πόνος, ευλογιά ή θάνατος . Ο Abu Amr Al-Nakha’i είπε στον Αγγελιοφόρο του Θεού, ας τον προσευχή και την ειρήνη του Θεού : Είδα μια φωτιά που βγήκε από τη γη και γύρισε ανάμεσα σε μένα και έναν γιο μου, και το είδα να λέει : φλόγα της όρασης και τυφλή, τροφοδοτήστε με ότι όλοι τρώτε την οικογένειά σας και τα χρήματά σας, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Αυτή είναι μια δίκη που θα συμβεί στο τέλος του χρόνου, σκοτώνοντας ανθρώπους μπροστά τους, τότε τσακώνονται με πιάτα και τσακώνονται μεταξύ των δακτύλων του, και ο δράστης πιστεύει ότι είναι φιλάνθρωπος και το αίμα των πιστών είναι καλύτερο για τους πιστούς από το πόσιμο νερό . Και όποιος καίει μια φωτιά για να την κάψει, οργίζει μια εντολή για να γεμίσει τη φτώχεια του, γιατί το κρύο είναι φτώχεια . Ο Ιμπν Σιρίν ρωτήθηκε για έναν άνδρα που είδε μια λάμπα στον αντίχειρά του και είπε : Αυτός είναι ένας τυφλός με επικεφαλής μερικούς από τον γιο του . Αν το ανακατεύω για να ψηθεί το κρέας μαζί του, φωτίζω κάτι στο οποίο οι άνθρωποι κοροϊδεύουν . Αν χτυπήσω το μπάρμπεκιου, θα είχα λίγη ζωή με θλίψη . Αν το ανακατέψει για να μαγειρέψει μια κατσαρόλα με φαγητό, θα έβαζε κάτι που θα ωφελούσε την αξία του σπιτιού του . Εάν δεν υπάρχει φαγητό στην κατσαρόλα, τότε πρέπει να επιτεθεί σε έναν άνδρα με λόγια και να τον κάνει να κάνει κάτι δυσάρεστο . Οτιδήποτε χτυπήσει τη φωτιά και τα εγκαύματα από το σώμα ή τα ρούχα, είναι βλάβη και καταστροφές . Και όποιος πιάσει φωτιά θα χτυπήσει απαγορευμένα χρήματα από τον Σουλτάνο . Και όποιος χτυπηθεί από τη λάμψη της φωτιάς, οι άνθρωποι θα τον χτυπήσουν ….
Όνειρα για για να δείτε το φοινικέλαιο για τα λέει
(169 σημασίες να ονειρεύεσαι την για να δείτε το φοινικέλαιο για τα λέει)…Ε : Είναι δυνατόν να βλέπεις τον Αγγελιοφόρο, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δίνει ειρήνη; Μήπως αυτός που είδε τον Αγγελιοφόρο, μπορεί να του έβλεπε τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, σε οποιαδήποτε σελίδα, το είχε δει ως αλήθεια; Ναι , και ίσως τα πιο σημαντικά παραδείγματα καλής όρασης, το όραμα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν κατευθύνθηκε από τον Ιμάμη Μπαχάρι και η μουσουλμανική λέξη από την hadits του Abu Hurayrah είπε : Ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν : ~ από τον Rani στο ένα όνειρο έχει ο Ράνι, ο διάβολος δεν είναι για μένα ~(1). Στο μυθιστόρημά του, « από Rani σε ένα όνειρο Vsarani ξύπνιος ή αν Rani επαγρύπνηση είναι να μην το μου διάβολο . Στην τη νέα, είπε ειρήνη σ ‘αυτόν :» από Rani ήταν η γνώμη του δικαιώματος , ~ Ιμπν Sirin είπε : Αν ο Ραχ στην εικόνα του (2 ). Το γεγονός ότι οι επιστήμονες διέφεραν από την έννοια της ειρήνης είναι : από τον Ράνι σε ένα όνειρο, με είδε … ~Ο Ιμπν Αλμπακλάνι είπε : σημαίνει ότι το όραμά του είναι σωστό, όχι ο Μπονγκάτ ούτε ομοίωμα ο διάβολος , και υποστήριξε όπως λέει το μυθιστόρημα « ήταν η γνώμη του δικαιώματος » αναστεναγμό της όρασης είναι σωστό , και αυτό ήταν Ibn Sirin αν κοπεί από έναν άνθρωπο που είδε η ειρήνη Προφήτη σ ‘αυτόν, είπε : σειρά μου ότι είδα Εάν περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό που έκανε δεν ξέρω, είπε : Μπορείτε δεν τον είδα . Ο Ibn Hajar είπε και η αλυσίδα μετάδοσης του είναι αυθεντική (3). Άλλοι είπαν : αλλά το σύγχρονο φαινόμενο σήμαινε ότι είχε δει ότι τα αλιεύματα δεν πειράζει να το αποτρέπει . Άλλοι είπαν : πιθανότατα να λένε ειρήνη σε αυτόν : ~ έχασε τη Ράνη ή το δεξί είδωλο ο διάβολος είναι στην εικόνα ~ για να γίνει αν η γνώμη του περιγραφέντος τον γνώριζε στη ζωή του, η πίσω από τη διαμάχη ήταν μια ερμηνεία του Araaa γεγονός , και είναι αλήθεια ότι βλέπει ένα γεγονός, είτε ήταν γνωστό είτε άλλο . Μερικοί μελετητές , δήλωσε : ξεχώρισε Nabih τον Παντοδύναμο Θεό που οι άνθρωποι βλέπουν τον διορθώσει όλες τις ειλικρίνεια και να αποτρέψει το διάβολο φανταστείτε σε δημιουργήθηκαν για να μην βρίσκεται στη γλώσσα του, στον ύπνο ως παραβίαση του Θεού η συνήθεια της ειρήνης προφήτες είναι επάνω τους ένα θαύμα , και ως αδύνατο να ο διάβολος φανταστεί στην εικόνα του στην επαγρύπνηση , αν υπέγραψε υποψία την αλήθεια με το ψέμα και το έκανε δεν Aathag αυτό που έφερε ο φόβος αυτής της αντίληψης Vhamaha Αλλάχ από τον Σατανά και Nzgh και Osuste και απαγγελία και Κεδάχ (4), δήλωσε ο Ιμάμ Ιμπν Hajar : το μου φαίνεται ότι αυτό που εννοεί ο Ράνι σε ένα όνειρο οποιαδήποτε συνταγή ήταν ο Felictbhr και ήξερε ότι είχε δει την αλήθεια της Αποκάλυψης που είναι από τον Θεό, όχι το λάθος που είναι το όνειρο, ο διάβολος δεν είναι για μένα (5) ~ Αλλά το νόημα του ~ να λες και ο Ράνη σε επαγρύπνηση ~ υπόκειται στις λέξεις : μία από αυτές : ότι αυτό που εννοούν οι άνθρωποι της εποχής του και σημαίνει ότι ο Ρα κοιμάται και δεν είχε μεταναστεύσει τον βοηθά Θεό Παντοδύναμο για μετανάστευση και μετά βλέπει ο Απόστολος ορατά η δεύτερη ερώτηση : βλέπει ε επικύρωση αυτού του οράματος σε επαγρύπνηση στο μέλλον · γιατί βλέπει στη μεταθανάτια όλη τη χώρα από τον Ραχ στον κόσμο και δεν έχει δει . ΙΙΙ : βλέπει το όραμα Εφεξής της δικής του στην εγγύτητα και να παίρνουν Chweath και έτσι ________________________________ (1 ) Αφήγηση από Bukhari Όπως και στο άνοιγμα (12 /383 ) πόρτα είδε την ειρήνη Προφήτη είναι μαζί του σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/24 ). (2 ) Αφηγήθηκε από τον Μπάχικαρι στο άνοιγμα της πόρτας ( 12/383 ) που είδε τον Προφήτη ειρήνη να είναι σε ένα όνειρο , και ως μουσουλμάνος στο πυρηνικό ( 15/26 ). (3 ) Βλέπε : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) και πυρηνική προηγούμενη αναφορά – (15/25). (5) Ibn Hajar – Προηγούμενη αναφορά – (12/389). ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…
…Και όποιος βλέπει σαν να έχει πνιγεί και να τον κάνει να βουτήξει μια φορά και να επιπλέει άλλο και να μετακινήσει τα χέρια του, θα αποκτήσει κατάσταση και κατάσταση ….
…Όποιος βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος κάθεται σε ένα κρεβάτι, ξαπλωμένος, κοιμάται ή άλλα πράγματα που δεν ταιριάζουν στο δικαίωμά του, ο Παντοδύναμος, και δείχνει ότι ο οραματιστής υπακούει στον Θεό Παντοδύναμο και συνοδεύει τους κακούς ….
…Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….
…Ο Al-Kirmani είπε: «Όποιος είδε τον Προφήτη ευχαριστημένο με μια οθόνη που δείχνει τη δόξα, την αξιοπρέπεια και τη νίκη, και αν τον είδε ένα θυμωμένο πρόσωπο συνοφρυώματος υποδηλώνει αγωνία και ασθένεια, και μπορεί να το θεωρήσει ως ανακούφιση και αν το είδε άκουσε ή πήρε κάτι από έναν προφήτη, θα είχε ένα μερίδιο από τις γνώσεις του Προφήτη και θα ήταν ευτυχισμένος ….
…Και όποιος βλέπει τον Εκλεγμένο, να του φέρει τις προσευχές και την ειρήνη του Θεού, θα ανακουφιστεί μετά από αγωνία και θα εξοφλήσει το χρέος του, και εάν φυλακιστεί ή δεσμευτεί, τότε τον σώζει από τη φυλάκιση και τις αλυσίδες του και είναι ασφαλής από τον φόβος, και αν είναι σε κίνδυνο και ξηρασία και υπάρχει χάρη και καλοσύνη σε αυτόν, αλλά αν είναι πλούσιος, τότε αυξάνεται, είπε ο Abu Huraira. Είθε ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του, άκουσα τον Αγγελιοφόρο του Θεού, να του λένε οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού : Όποιος με είδε σε ένα όνειρο με έχει δει πραγματικά, ο Διάβολος δεν με μιμείται, και ειπώθηκε ότι το όραμά του , ειρήνη σε αυτόν, δείχνει την ευτυχία της τιμωρίας, και ειπώθηκε ότι ηττήθηκε και θριάμβευσε για τους εχθρούς του, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός Παντοδύναμος θεραπεύτηκε ….
…Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….
…Και όποιος βλέπει ότι σκάβει τον τάφο ενός ανθρώπου που γνωρίζει το σπίτι του, το όνομα και το ψευδώνυμό του, θα πάρει έναν δρόμο ειδικά αν φτάσει σε αυτό ….
…Και όποιος πέσει από το πίσω μέρος του σπιτιού του και σπάσει το χέρι ή το πόδι του, θα υποστεί μια καταστροφή για τον εαυτό του, τα χρήματά του, ή τον φίλο του, ή θα υποστεί μίσος από τον Σουλτάνο ….
Ομοίως, αν έβλεπε ότι έπινε από το νερό, το κρασί και το γάλα του, θα έπαιρνε σοφία, γνώση και πλούτο,
…Και όποιος βλέπει ότι το στόμα, το στομάχι ή το δέρμα του είναι γεμάτο ξηρό σιτάρι, τότε η ζωή του έχει τελειώσει, ας φοβηθεί τον Θεό ….
…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….
…Ομοίως, η κλειδαριά έχει πολλά, καθώς και το κόσκινο, το κόσκινο, το φίλτρο, το στυλό, ο κύλινδρος, το σαπούνι και το πίτουρο όλων είναι ο πόνος και το χειρότερο ….
…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – Με την εξουσία του Μωάμεθ μπιν Ισαάκ, είπε : Ο Μωάμεθ μπιν Μουσουλμάνος αλ-Ζουχρί, ο Ασίμ Ιμπν Ιμπρ Ιμπρ Ιμπ Κάταδα , ο Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Μπακρ και ο Γιαζίντ Μπιν Ρωμαίος μου είπαν σχετικά με την εξουσία του Ουρούα Μπιν αλ- Ο Ζουμπάιρ και άλλοι μελετητές στην εξουσία του Ιμπν Αμπάι – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους – ο καθένας από αυτούς μου είπε μερικές συνομιλίες που μαζεύτηκαν για να μιλήσουν ενώ τρέφονταν από το haded του Badr, είπε : στον Masama τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν – Ο Abu Sufyan προερχόταν από τους Sham σημαδεύοντας τους μουσουλμάνους και τους είπε : αυτός ο Ir Quraish όπου έβγαλαν τα χρήματά τους, μπορεί ο Θεός Infelkmoha Vantdb να φοβάται μερικούς από αυτούς και το βάρος μερικών από αυτούς και ότι δεν πιστεύουν ότι ο Αγγελιοφόρος του Ο Θεός – μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – ρίχνει πόλεμο και ο Αμπού Σούφιαν, όταν πλησίασε από το Χατζάζ, ήταν ευαίσθητος στα νέα και ζήτησε από όσους συναντήθηκαν από τον Ρουκμπάν να φοβούνται για τις υποθέσεις των ανθρώπων μέχρι να πιάσει μια είδηση από μερικά από τα Rukban που ο Μωάμεθ είχε ζητήσει από τους συντρόφους του για εσάς και για την επίπληξή σας, οπότε προειδοποίησε ότι προσέλαβε τον Ντάμνταμ Μπιν Άμρ Αλ-Γκαφάρι τον έστειλε στη Μέκκα και του διέταξε να έρθει στο Κουράι, και θα τους απενεργοποιούσε για τα χρήματά τους, και είπε τους ότι ο Μωάμεθ το είχε προσφέρει στους συντρόφους του, οπότε ο Ντάμνταμ Μπιν Άμρ βγήκε γρήγορα στη Μέκκα . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Λοιπόν, πες μου ποιος δεν κατηγορώ, για την εξουσία του Ικρίμα για την εξουσία του Ιμπν Αμπάς, και του Γιαζίντ μπιν Ρωμαίος για την εξουσία του Ουρούβα μπιν Αλ Ζουμπάιρ, ο οποίος είπε : Atika, κόρη του al-Muttalib , είδα την έλευση της προσάρτησης της Μέκκας σε τρεις νύχτες, ένα όραμα που με τρόμαξε και φοβόταν ότι ο λαός σας θα μπορούσε να εισέλθει από αυτό κακό και ατυχία, οπότε έκρυψε αυτό που σας είπε. Της είπε : Τι είδες; Είπε : Είδα έναν επιβάτη να έρχεται σε μια καμήλα μέχρι που στάθηκε στο μπολ και στη συνέχεια είπε στην κορυφή της φωνής του : Μην σε αποξενώσει, οικογένεια προδοσίας στον παλαιστή σου τρεις φορές, έτσι βλέπω ανθρώπους μαζεύτηκαν σε αυτόν, μετά μπήκε στο τζαμί και οι άνθρωποι τον ακολούθησαν, ενώ ήταν γύρω του σαν αυτόν με την καμήλα του στο πίσω μέρος της Κάαμπας και στη συνέχεια φώναξε σαν αυτό, Μην σας αποξενώνετε το Al Treachery για τον παλαιστή σας σε τρία φορές, τότε εκπροσώπησε την καμήλα του στο κεφάλι του Abu Qubays, στη συνέχεια φώναξε σαν αυτό, έπειτα πήρε ένα βράχο και το έστειλε, και ήρθε να πέσει, ακόμα κι αν ήταν στο κάτω μέρος του βουνού, θα απορριφθεί . Ο Αλ-Αμπάς είπε : Από τον Θεό, αυτό είναι ένα όραμα, και είστε, γι ‘αυτό το κρύψτε και μην το αναφέρετε σε κανέναν . Στη συνέχεια, ο Αλ-Αμπάς βγήκε και γνώρισε τον Αλ-Γουαλίντ Μπιν Γιούταμπ Μπιν Ραμπάια και είχε έναν φίλο . Ο Αλ-Αμπάς είπε : Έτσι, πήγα γύρω από το σπίτι, και ο Αμπού Τζαχλ Μπιν Χισάμ στο Ραχάτ από τον Κουράιτ Κουντ μίλησε με μια ζοφερή όραση, και όταν με είδε ο Αμπού Τζαχλ είπε : Ω Αμπού Αλ Φαντλ, αν τελειώσατε την περιτομή, τότε ελάτε σε εμάς, οπότε όταν τελειώσατε, ήρθατε και καθίσατε μαζί τους. Ο Abu Jahl μου είπε : Ω Μπάνι Αμπντουλάχ Μουταλίμπ Πότε συνέβη αυτή η προφητεία; Είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Αυτό το όραμα που είδε είναι άσεμνο. Είπε : Έτσι είπα : Τι είδε; Ω γιος του Αμπντ αλ-Μουταλίμπ, δεν δεχτήκατε τους άντρες σας να προφητεύσουν, ώστε οι γυναίκες σας να προφητεύσουν, και η Ατίκα ισχυρίστηκε στο όραμά της ότι είπε: «Πηγαίνετε μπροστά σας σε τρία, και θα σας περιμένουμε από αυτά τα τρία. Εάν είστε πραγματικά αυτό που λέτε, τότε θα είναι ότι εάν τα τρία περάσουν και δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, γράφουμε ένα βιβλίο για εσάς ότι ψεύτε στους ανθρώπους του αραβικού σπιτιού. Ο Αμπάς είπε : σίγουρα τι ήταν από μένα σε αυτόν ένα μεγάλο πράγμα, αλλά εγώ το έδωσα και τον Άγκυρτ για να δουν κάτι, είπε : τότε διαιρέστε μας όταν δεν είμαι πλέον γυναίκα των γιων του Αμπντουλάχ Μουταλιμπ μόνο ήρθε σε εμένα , είπε : Oorteurtm αυτό το κακόβουλο κακοήθη που βρίσκεται στους άντρες και τις γυναίκες σας μπορεί να σας τρώει που ακούτε, τότε δεν έχετε Er, κάτι που άκουσα, είπε : Είπα : μπορεί ο Θεός να κάνει ό, τι είχα από μένα σε αυτόν από ένας μεγάλος Θεός του HEM Otardhan τον επέστρεψε Okwilkenh, είπε : Vdot την τρίτη ημέρα του οράματος του Atika και του Onaa σιδήρου ερεθισμένο Ars, έχασε ότι είναι σαν να τον πιάσει, είπε : Μπήκα στο τζαμί, τον είδα να ορκίζομαι Είμαι με τα πόδια προς το μέρος του Otardh πίσω μέρος της πόρτας των εντείνεται τζαμί , είπε : είπα στον εαυτό μου : τι να τον για το Θεό, τρώνε αυτή τη διαφορά σε μένα ότι Ohatmh, είπε : Αν έχει ακούσει αυτά που έχω δεν άκουσε, Η φωνή του να ενώνει τον Μπιν Άμρ Αλ-Γκαφάρι φωνάζοντας στην κοιλιά της κοιλάδας, στέκεται πάνω στην καμήλα του, είχε κολλήσει καμήλα και γύρω από το ταξίδι του και έσκισε το πουκάμισό του λέγοντας : Ω, ζήστε Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, τα χρήματά σας με τον Abi Sufyan. Ο Μωάμεθ το πρόσφερε στους συντρόφους ότι δεν βλέπω ότι θα το συνειδητοποιήσετε. Η ανακούφιση είναι ανακούφιση, είπε : Έτσι με αποσπάστηκε από αυτόν και αυτό που προήλθε από τη διαταγή μου πήρε (1). * Και σε μια αφήγηση : Αποσπάστηκα από αυτό που προήλθε από την εντολή, και δεν ήταν τίποτα άλλο από τη συσκευή μέχρι να φύγουμε, και χτύπησε τους Quraish με αυτό που συνέβη την ημέρα του Badr, σκοτώνοντας τους ευγενείς τους και συλλαμβάνοντας την επιλογή τους . Η Atika bint Abdul-Muttalib είπε για αυτό που είδε και τι είπε ο Quraish γι ‘αυτό : Δεν ήταν αληθινό το όραμα και ήρθε σε εσάς για να το πιστέψετε, γιατί ένας από τους ανθρώπους είναι φυγάς, έτσι είπατε και δεν το έκανα ψέμα, αλλά όποιος είναι ψεύτης μας λέει αλήθεια….
…Μήπως η ικανότητά μου να ερμηνεύω τα οράματα και τα όνειρα της οικογένειάς μου με κάνει αντιπροσωπευτικό; Υπάρχει ένας άντρας ή μια γυναίκα που διαβάζει στην επιστήμη της ερμηνείας των οραμάτων και των ονείρων, και η αγάπη του για αυτήν την επιστήμη αναπτύσσεται για να προσπαθήσει να ερμηνεύσει τα όνειρά του, και αυτό μπορεί να αναπτυχθεί για ερμηνεία στους γύρω του, ειδικά για εκείνους που βρίσκονται κοντά του, και μπορεί να καταφέρει να ερμηνεύσει μερικά ή πολλά από αυτά, ανάλογα με την ευφυΐα, την κατοχή και τον πολιτισμό του . Ένα κορίτσι μπορεί να πετύχει όταν ακούει πολλά οράματα από τη μητέρα της και στα οποία επαναλαμβάνεται το σύμβολο της βροχής, και αυτό, για παράδειγμα, δεν περιορίζεται σε αυτό, γνωρίζοντας τι είναι σωστό στον καθορισμό της σημασίας του όταν βλέπει συγκεκριμένα τη μητέρα της και αυτό είναι δυνατό, αλλά η ερώτησή μου είναι : Θα πετύχει όταν κάθεται μπροστά σε πολλές γυναίκες και μπορεί να μην τις γνωρίζει γνωρίζοντας το νόημα του ίδιου του συμβόλου και αναμένει από το κατάλληλο νόημα για όσους την ρωτούν; Κάποιος από αυτούς μπορεί να καταφέρει να εκφράσει τη συνάντηση του συναδέλφου του μία φορά κατ ‘αναλογία, για παράδειγμα, για την έκφραση ενός οράματος μέσω του οποίου κάποιος ειδικεύεται σε αυτήν την τέχνη, αλλά δεν θα είναι σε θέση να εκφράσει παρόμοια οράματα με άλλους από τον φίλο του. Λόγω της διαφοράς μεταξύ του φίλου του και άλλων ερωτών, και αυτό μοιάζει πολύ με κάποιον που δίνει στο γιο του φάρμακο για να ανακουφίσει τη θερμότητα, αλλά δεν είναι σε θέση και μπορεί ακόμη και να θεωρηθεί δράστης εάν του έδινε άλλο φάρμακο σε άλλη ασθένεια, το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό, καθώς τα οράματα δεν μετριούνται μεταξύ τους στην έκφραση και εδώ Δυσκολία. Επομένως, το κριτήριο δεν είναι στην εφευρετικότητα του, έτσι, η επιτυχία του στην ερμηνεία δεν είναι μόνο για την οικογένειά του και την οικογένειά του, αλλά το πρότυπο είναι ευρύτερο και πιο ολοκληρωμένο από αυτό, και έτσι είπα αυτό που είπα προηγουμένως. Όποιος θέλει να είναι επιτυχημένος εκφραστής, πρέπει να εξασκηθεί και αυτό είναι στην έκφραση οραμάτων για πολλά δείγματα χωρίς βαθιά γνώση αυτών, και ο ρυθμός της όρασης σύμφωνα με τη σωστή επιδιωκόμενη έννοια, αναφέροντας το ανάλογα με το μέγεθος του ιδιοκτήτη του . Η επιτυχία ενός ατόμου στην έκφραση των οραμάτων των συναδέλφων του, και η επιτυχία ενός ατόμου στην έκφραση των οραμάτων της οικογένειάς του δεν αρκεί για να του δώσει τον τίτλο [ εκφραστική ] , και τι παρουσιάζεται κατά καιρούς σε αυτό το θέμα Οι ιστορίες για μερικούς για την επιτυχία τους στην έκφραση οραμάτων ή ονείρων οικογένειας ή φίλων εμπίπτουν σε αυτήν την ενότητα, παρακαλώ δώστε προσοχή. Για αυτή τη διαφορά…
…Γιατί ρωτώ μερικές φορές για την ώρα του οράματος; Αυτή η ερώτηση μου υποβάλλεται συνεχώς, και είναι πολύ σημαντικό για μένα να ξεκαθαρίσω τι έχει κρύψει σε κάθε ερώτηση. Για να γνωρίζει ο καθένας ότι ξεκινάμε από σταθερά και σταθερά σημεία εκκίνησης, και ότι μιλάμε – Θεός – με γνώση, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η επιστήμη έχει νόμιμη ταυτότητα και διαφέρει από εκείνους που ερμηνεύουν οράματα ή όνειρα από καθαρά ψυχολογικούς όρους, και είναι μια μέθοδος που υπάρχει σε αφθονία, ειδικά μεταξύ των θεραπευτών. Ψυχολόγοι, ο Θεός να τους βοηθήσει και να τους ωφελήσει . Και λέω εδώ : Αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση της θερμότητας διαφέρει από αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση του κρύου, διότι η φωτιά στην πρώτη είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι αξιέπαινη, και επίσης όταν εκφράζεται ότι η φωτιά είναι αξιέπαινη το χειμώνα και είναι κατακριτή το καλοκαίρι κυρίως . Και είναι το χειμώνα που φέρνει τους ανθρώπους κοντά της και γίνεται ευχάριστο γι ‘αυτούς, ενώ απομακρύνεται από τη ζέστη, έτσι και τα φρούτα, τα βλέποντάς τους να τρώγονται τη στιγμή της ωριμότητας τους, είναι πολύ αξιέπαινα και η έκφραση είναι ευοίωνη για αναζητητής, αλλά εάν ένα όραμα τρώγεται σε χρόνο διαφορετικό από την ωρίμασή του, το όραμα μπορεί να έχει κακή συνήθεια για τον αναζητητή, και ήταν συνηθισμένο να τρώει φρούτα να είναι εύγευστα και χρήσιμα τη στιγμή που ωριμάζουν, αλλά πρέπει να ξέρει ότι η έκφραση εδώ μπορεί να διαφέρει εντελώς, ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή, ή το επάγγελμά του, το φύλο ή την ηλικία του, για παράδειγμα, και ούτω καθεξής ποιος βλέπει ότι φοράει χειμωνιάτικα ρούχα το χειμώνα Η καλύτερη έκφραση είναι αυτός που το βλέπει το φοράει σε μια περίοδο έντονης ζέστης, και όποιος βλέπει ότι κάνει το Χατζ κατά τη στιγμή του Χατζ, για παράδειγμα, διαφέρει από εκείνον που βλέπει ότι κάνει το Χατζ σε άλλη εποχή από την εποχή του . Έτσι, παρατηρείτε τον λόγο να ρωτάτε για την ώρα του οράματος για τη διέλευση, αλλά μερικές φορές δεν υπάρχει λόγος στο όραμα που με οδηγεί να ρωτήσω για την ώρα του, οπότε δεν ρωτώ, ή υπάρχει στα λόγια του οράματος ένα σημάδι που με εμπλουτίζει από την ερώτηση, άρα ας μάθουμε αυτό το ζήτημα…
…Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή Όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα γνωστό μέρος, τότε παρέχει το προσκύνημα. Εάν είναι ένας από τους δίκαιους ανθρώπους, και αν βλέπει ότι καλεί σε άγνωστο μέρος στο οποίο δεν είναι απαραίτητη η πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μακροχρόνια και όχι αξιέπαινη. Η υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει το κάλεσμα στην προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του ή στην έρημο μόνη της, ή καλεί την πρόσκληση για προσευχή, ή στη μέση του σπιτιού του, τότε πεθαίνει ο γιος ή η αδερφή του ή στην οροφή των γειτόνων του, νομίζει ότι σκέφτεται άσχημα για έναν από τους ανθρώπους των γειτόνων του ή την αγορά, όπως δείχνει φτώχεια και πτώχευση, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στους ανθρώπους του νοικοκυριού του, τότε υποδηλώνει την εμφάνιση μιας καταστροφής, και επίσης εάν η γυναίκα βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και όποιος βλέπει ότι αυξάνεται ή μειώνεται στην πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μια συμπεριφορά που δεν είναι σωστή και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή στο μπάνιο είναι ότι είναι ανεπαρκής στη θρησκεία και την κοσμική ζωή του, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε μια εταιρεία ή ένα τροχόσπιτο είναι w αλκίνγκ, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό και είναι αθώοι, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στον μιναρέ, είναι το ύψος ενός τόπου ή στην κορυφή ενός βουνού, τότε μιλά ειλικρινά για το δικαίωμα του μεγαλοπρεπούς πεπρωμένου ή στο mihrab, που δείχνει το ταξίδι και την επιστροφή της ασφάλειας και την άφιξη του επιθυμητού σε μια στέγη, ο λαγνεία λόγω της γυναίκας του, και η τιμωρία του ήταν για τον Khy. Όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση σε έναν λαό μαζί, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι, και όποιος βλέπει ότι ακούει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε είναι τεμπέλης στην προσευχή, και όποιος βλέπει ότι ακούει τον ήχο του iqama, δείχνει επιτυχία για να κάνει καλό, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή και δεν διατηρεί την τακέρ και ευθυμία, τότε θα καταραστεί από έναν εχθρό του και όποιος είδε ένα μουζέν στον ουρανό και οι άνθρωποι τον απάντησαν, οπότε αυτός καλεί τους ανθρώπους σε καλό, οπότε τον απαντούν, και ίσως όλοι που απαντούν μπορεί να εκτελέσει το Χατζ…
…Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον λογοδοτεί και οι πράξεις του τίθενται σε ισορροπία, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και είναι υποχρεωμένος από τον Θεό για μια μεγάλη ανταμοιβή, και εάν του οι κακές πράξεις ξεπερνούν τις καλές του πράξεις, τότε το θέμα της θρησκείας του είναι φοβερό . Και αν βλέπει σαν η ζυγαριά να είναι στο χέρι του, τότε βρίσκεται στην ευθεία πορεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και έχουμε στείλει μαζί τους το βιβλίο και την κλίμακα ». Αν το είδε σαν να ήταν βασιλιάς, του έδινε ένα βιβλίο . Και του είπε: Διάβασε, αν ήταν ανάμεσα στους λαούς της δικαιοσύνης, πέτυχε ευχαρίστηση, και αν το θέμα του δεν φοβόταν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Διαβάστε το βιβλίο σας .~…
…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….
…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…
…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….
…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, τότε δείχνει την αδυναμία του να κάνει πράγματα και μπορεί να υποδηλώνει αδιαθεσία του σώματος ή του γήρατος ….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας μητρομάρχος έχει ζήσει και ανέλαβε την εξουσία όπως ήταν, τότε αυτό δείχνει τη διαδοχή κάποιου από τη φυλή του, το όνομά του, ή τον ομόλογό του, και ίσως η ζωή εκείνου που διορίζεται πάνω τους έχει βελτιωθεί ….
…Οι σύζυγοι του Προφήτη, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει μητέρες, και δείχνει καλοσύνη, ευλογία και κόρες. Ίσως το όραμά τους να δείχνει αντίφαση, και στα δεξιά λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού . Αν μια γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, σε ένα όνειρο, θα απέκτησε υψηλή θέση, καλή φήμη και εύνοια με τους πατέρες και τους συζύγους . Αν βλέπει την Χάψα, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της υποδηλώνει εξαπάτηση . Εάν βλέπει την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, δείχνει την ευτυχία και τους δίκαιους απογόνους . Το όραμα της Φατιμά, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, κόρη του Αγγελιοφόρου του Θεού, δείχνει την απώλεια συζύγων, πατέρων και μητέρων . Όσο για το όραμα του Αλ-Χασάν και του Αλ Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της απόκτησης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει ταξίδια και μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει στους άντρες οποιαδήποτε από τις συζύγους του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, και ήταν άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Ομοίως, εάν η γυναίκα δει ένα από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, ο οποίος αρκεί για αυτήν ….
…Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….
…Και όποιος είδε ότι έφθασε τον τάφο του Αγγελιοφόρου του Θεού, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, θα ανανέωνε ό, τι μελέτησε για τις ευγενείς του Σουντάδες και θα έκανε καλό για τους ανθρώπους στα χέρια του, και αν έφτανε τότε στο αξιότιμο πτώμα δεν είναι Μαχμούντ, και αν σπάσει κάποιο από τα όργανα του τότε διαπράττει αίρεση και παραπλανητική ….
…Όποιος τους είδε στον ύπνο του με καλές ιδιότητες, αυτό ήταν απόδειξη της καλής πίστης του σε αυτούς και των οπαδών του για τη Σουντά τους . Ίσως το όραμά τους να δείχνει τις κινήσεις των στρατιωτών και την αποστολή αποστολών . Ίσως έδειχνε τη διάδοση της γνώσης, υπαγορεύοντας το καλό και απαγορεύοντας το κακό . Το όραμά τους δείχνει επίσης οικειότητα, αγάπη, αδελφότητα, βοήθεια και ασφάλεια από εχθρότητα και φθόνο, και την εξάλειψη των προκαταλήψεων, επειδή ήταν, ο Θεός ευχαριστήθηκε μαζί τους, για αυτό . Εάν ο οραματιστής είναι φτωχός, γίνεται πλούσιος επειδή είναι, να τους ευχαριστήσει ο Θεός, να κατακτήσει τις πολιτείες . Και αν ο αναζητητής είναι πλούσιος, θα επιλέξει το μέλλον στο κόσμο και θα ξοδέψει τη ζωή και τα χρήματά του για την ευχαρίστηση του Παντοδύναμου Θεού . Και το όραμά τους, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, υποδεικνύει αξιοσέβαστα κτίρια όπως τζαμιά και την αγνότητα της γενεαλογίας, των φυλών και των φυλών . Η απομάκρυνσή τους από τον παρατηρητή ή η προσβολή του σε ένα όνειρο δείχνει ότι πέφτουν σε δέντρα ανάμεσά τους, και προτιμούν κάποια από αυτά από άλλα, και το μίσος τους για αυτόν, και το όραμά τους δείχνει μετάνοια και παραίτηση από οτιδήποτε άλλο εκτός από τον Θεό Παντοδύναμο . Το όραμά τους, να είναι ευχαριστημένο από τον Θεό, δείχνει την καλοσύνη και την ευλογία σύμφωνα με τα σπίτια τους και τις γνωστές αξίες τους στην πορεία και την πορεία τους . Ίσως βλέποντας ο καθένας τους να δείξει τι του αποκαλύφθηκε και τι ήταν στις ημέρες της ηθικής ή της δικαιοσύνης . Και όποιος βλέπει ότι είναι γεμάτος με τους συντρόφους του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που επιζητούν ακεραιότητα στη θρησκεία . Και όποιος βλέπει έναν από τους Συντρόφους, αφήστε τον να ερμηνεύσει για αυτόν την παράγωγο, όπως ο Σαντ και ο Σάιντ, τότε θα είναι ευτυχισμένος . Ίσως είχε ένα μερίδιο της βιογραφίας και των ενεργειών του . Και όποιος βλέπει κάποιο από αυτά ζωντανό, ή ότι όλοι είναι ζωντανοί, τα οράματά του δείχνουν τη δύναμη της θρησκείας, και δείχνουν ότι ο οραματιστής επιτυγχάνει δόξα και τιμή και είναι υπέρτατος . Εάν βλέπει σαν να έχει γίνει ένας από αυτούς, θα βιώσει δυσκολίες και τότε το καρφί θα είναι μαλακό . Και αν τους δει επανειλημμένα στον ύπνο του, η διαβίωσή του είναι στενή . Όσο για τους Ansar και τα παιδιά και τα εγγόνια τους, το να τους βλέπεις σε ένα όνειρο υποδηλώνει μετάνοια και συγχώρεση . Το να βλέπεις τους μετανάστες δείχνει καλή βεβαιότητα και εμπιστοσύνη στον Θεό Παντοδύναμο, αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο και ασκητισμό σε αυτόν, και ειλικρίνεια στην ομιλία και τη δράση ….
…Οι σύζυγοι του Προφήτη, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, το όραμά τους σε ένα όνειρο δείχνει τις μητέρες, καθώς και την καλοσύνη, τις ευλογίες και τα παιδιά, τα περισσότερα από τα οποία είναι κόρες . Ίσως το όραμά τους έδειχνε τον Al-Anad και τον Al-Right λόγω της εμφάνισης ή της απόκρυψης ενός μυστικού και της συκοφαντίας . Εάν η γυναίκα είδε την Aisha, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της σε ένα όνειρο, θα έπαιρνε υψηλό καθεστώς, καλή φήμη και χάρη στους πατέρες και τους συζύγους, και αν η Hafsa είδε, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, το όραμά της έδειξε εξαπάτηση είδε την Khadija, ο Θεός να είναι ευχαριστημένη μαζί της, έδειξε ευτυχία και δίκαιο απόγονο, και το όραμα της Fatima δείχνει την κόρη του Θεού της Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη, είναι η απώλεια συζύγων και πατέρων και μητέρων. Όσο για να δει τον Χασάν και τον Χουσεΐν, ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, είναι ενδεικτικό της ηθικής και της επίτευξης μαρτυρίας, και μπορεί να υποδηλώνει τον πολλαπλασιασμό των συζύγων και των παιδιών, τα ταξίδια και τη μετανάστευση, και ότι ο παρατηρητής πεθαίνει μάρτυρας . Και όποιος βλέπει έναν από τους άντρες από τις συζύγους του Προφήτη, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, και είναι άγαμος, θα παντρευτεί μια δίκαιη γυναίκα . Εάν η γυναίκα δει κάποιο από αυτά, το όραμά της δείχνει τον Baal Saleh, αυτό είναι αρκετό για αυτήν ….
…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….
…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι ήταν σε ένα λάκκο, θα σκοτωθεί ή θα συνωμοτηθεί μαζί του, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε: «Είπε ανάμεσά τους, « Μην σκοτώνεις τον Ιωσήφ και τον πετάς στις απουσίες του λάκκου . ~…
…Και όποιος βλέπει ένα νεκρό άτομο και οι άνθρωποι του ζητούν να πλύνει και να μην τον βρουν, αυτό δείχνει ότι ο νεκρός διέπραξε αμαρτία, και οι άνθρωποι τον παραπέμπουν σε καλό, αλλά δεν τον επηρεάζει ….