…Ο Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun μας είπε, με την εξουσία του Abu Muhammad al-Marashi, σχετικά με την εξουσία του Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, ο οποίος είπε : Κατάλαβα το πιο σωστό του al-Shafi’i , Malik, και Ahmad bin Hanbal, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους, και όλοι όσοι οδηγούν στη νομολογία, οπότε διαφωνούσα με τις δηλώσεις τους και τις διαφορές τους σε θέματα, οπότε μου άρεσε να παίρνω τα πιο σωστά λόγια τους, ζήτησα από τον Θεό Παντοδύναμο για να μου δείξει τον Προφήτη, να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, στον ύπνο, οπότε έπεσε στο μυαλό μου ότι θα βλέπατε την Παρασκευή το βράδυ, οπότε όταν το βράδυ της Παρασκευής ήταν μαγικό και τελείωσα το τριαντάφυλλο μου, Πίσω περιμένοντας το μουζέν, τα μάτια μου με κατέκλυσαν και έπεσα στο μυαλό μου ότι ο Προφήτης προσευχήθηκε, ο Θεός να τον ευλογήσει και να του δώσει την ειρήνη έρχεται σε μένα, έτσι ένας άντρας με μπήκε με παλέτες και λευκά ρούχα, και χαιρέτησε και κάθισε Τότε ο Προφήτης, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, ήρθε και τον χαιρέτησε και τον φίλησε ανάμεσα στα μάτια του τον ξαφνικά στο επίθετο που ήταν μαζί μου, και στην ποιότητα που ήταν μαζί μου, και με μια ομάδα συντρόφων του, οπότε κάθισε και κάθισε ανάμεσα στα χέρια του. Τον ρώτησα για ζητήματα και μετά τελείωσα με αυτό που είχα νομολογία, γι ‘αυτό τον ρώτησα για ένα ζήτημα και είπε : Είμαι σύμφωνα με όσα λέει, και κούνησε προς τα μέσα μπροστά του . Τότε τον ρώτησα για έναν άλλο, και είπε : Σύμφωνα με αυτό που το λέει αυτό, τότε τον ρώτησα για τα ζητήματα της διαφωνίας, και αυτός ήταν στο χέρι του κάθε μέρα και λέει για αυτό που λέει αυτό, οπότε έπεσε σε το μυαλό μου ότι ήταν Ahmed bin Hanbal . Είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, έχετε δοκιμαστεί . Ήταν υπομονετικός και μου είπε : Δες τι του έκανε ο Θεός, τότε γύρισε σε μένα και είπε : Προσευχήσου μαζί μας την επόμενη μέρα, οπότε είπα, Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, δεν το χρειάζομαι . Στη συνέχεια, η προσευχή καθιερώθηκε και ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, ήρθε προς τα εμπρός και προσευχήθηκε μαζί μας λέγοντας : Ειρήνη σε σας και το έλεος του Θεού . Πήγα λοιπόν στα δεξιά μου και μετά συνειδητοποίησα ότι έβλεπα την τσίμπα ….

…Όσο για τον μελετητή, είναι ο γιατρός της θρησκείας, και ο άντρας σύμβουλος, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και να θυμάστε, γιατί η ανάμνηση θα ωφελήσει τους πιστούς .» Εάν βλέπει σαν να θυμάται και όχι από την οικογένειά του, τότε ανησυχεί και αρρωσταίνει και προσεύχεται στον Θεό Παντοδύναμο για ανακούφιση . Αν μας μιλήσει με σοφία, θα θεραπευτεί και θα εξοφλήσει ένα χρέος εάν το χρωστάει, και θα υπερισχύσει εκείνων που τον κακοποίησαν . Και αν μιλούσε στην Khanna, θα ήταν δύσκολο γι ‘αυτόν και έγινε ένα γέλιο που θα το έβλεπε ελαφρώς . Ο αφηγητής είναι ένας καλός δίσκος, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Για εσάς δεν έχουμε τις καλύτερες ιστορίες .~ Αν βλέπει σαν να λέει, είναι ασφαλής από το φόβο, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Όταν του ήρθε και του είπε ιστορίες, είπε ότι φοβάται ». Και αν τον έβλεπε ένας έμπορος, θα επιβιώσει από την απώλεια ….

Το ψέμα σημαίνει ψευδή μαρτυρία και συκοφαντία σε ένα όνειρο, και αποτυχία να πετύχει επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Όσοι συκοφαντούν έναν ψεύτικο Θεό δεν πετυχαίνουν .) Ίσως το ψέμα να υποδηλώνει φλυαρία, και το λάθος του ήταν κάτι περισσότερο από το δικαίωμά του . Και όποιος πιστεύει ότι λέει ψέματα στον Θεό Παντοδύναμο, είναι επειδή δεν είναι λογικός, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Συκοφαντούν ένα ψέμα στον Θεό και οι περισσότεροι από αυτούς δεν καταλαβαίνουν .)…

…Εάν το βλέπετε καλά σε ένα όνειρο, τότε δείχνει καλή κατάσταση σε αυτόν τον κόσμο, καλές ειδήσεις και ευτυχία . Και αν τον βλέπετε ως μαύρο, τότε δείχνει καλές ειδήσεις μιας γυναίκας σε εκείνη που έχει μια έγκυο γυναίκα, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Και αν ένας από αυτούς φέρνει καλές ειδήσεις στη γυναίκα, το πρόσωπό του θα παραμείνει μαύρο και αυτός είναι αηδιαστικό ). Και το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει ταπείνωση και φθόνο, και το κίτρινο πρόσωπό του μπορεί να είναι υποκρισία . Και ειπώθηκε : Το σφύριγμα του δείχνει λατρεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Τα πρόσωπά τους είναι ορατά από τα ίχνη της προσκύνησης ). Είναι το κιτρινωπό πρόσωπο . Και όποιος από τους Αιθίοπες και τους Νέγρους είδε ότι το πρόσωπό του ήταν λευκό δείχνει την υποκρισία του . Και αν δει τη σάρκα των μάγουλων του να φύγει, θα ρωτούσε τους ανθρώπους και θα ζούσε μόνο από το θέμα . Και στην hadeth : ( Το ζήτημα παραμένει σε έναν από εσάς μέχρι να συναντήσει τον Θεό και δεν υπάρχει σκέδαση κρέατος στο πρόσωπό του .) Εάν βλέπει σκοτάδι ή στρέβλωση στο πρόσωπό του, δείχνει τη διαφθορά της θρησκείας του ή την έλλειψη της κατάστασής του . Και αν βλέπει το πρόσωπό του μπλε, τότε είναι εγκληματίας, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και οι εγκληματίες εκείνη την ημέρα θα είναι γεμάτοι με μπλε ). Και αν βλέπει το πρόσωπό του μαύρο, τότε δείχνει μεγάλο αριθμό ψεμάτων, ή αίρεση που έφερε στη θρησκεία του . Εάν το πρόσωπό του είναι μεγάλο, αυτό δείχνει το ανάστημα του . Ίσως το κιτρινωπό πρόσωπο δείχνει αγάπη και αγάπη . Εάν μια γυναίκα βλέπει ότι έχει μαυρίσει το πρόσωπό της με αιθάλη, τότε είναι ο θάνατος του συζύγου της και αν βλέπει ότι φοράει άρωμα, τότε είναι καλό για αυτήν και τον σύζυγό της . Η ευχέρεια του προσώπου, το χαμόγελο και η λευκότητά του είναι απόδειξη της καλής κατάστασης του ιδιοκτήτη του, είτε νεκρού είτε ζωντανού . Και όποιος βλέπει ότι έχει δύο πρόσωπα σε ένα όνειρο δείχνει ένα κακό τέλος, για το ρητό του, ειρήνη σε αυτόν : (Ο Θεός δεν κοιτάζει τα δύο πρόσωπα ). Και όποιος είδε ότι είχε πρόσωπα έδειξε ότι είχε απομακρυνθεί από το Ισλάμ, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος είπε : (Και οι άγγελοι χτυπούν τα πρόσωπά τους ). Ίσως το μαύρο χρώμα του προσώπου να δείχνει φόβο . Και το σπάσιμο του προσώπου δείχνει έλλειψη σεμνότητας . Το Samaajah στο πρόσωπο είναι ελάττωμα και το ελάττωμα είναι Samajah ….

Το Flee είναι σε ένα όνειρο επιστροφή στον Θεό Παντοδύναμο, και αναθέτοντάς Του, γιατί ο Παντοδύναμος λέει : ( Φύγε λοιπόν στον Θεό, γιατί έχεις μια σαφή προειδοποίηση από αυτόν ). Και η φυγή, η ασφάλεια, η μετάνοια και ο θάνατος . Όποιος βλέπει ότι δραπετεύει από έναν εχθρό, θα είναι ασφαλής από αυτόν . Εάν ένας μελετητής είδε τη διαφυγή, θα κέρδιζε την κρίση επειδή ο Μωυσής, ειρηνικά επάνω του, κυβερνούσε μετά τη διαφυγή του . Και όποιος βλέπει ότι φεύγει και δεν φοβάται, τότε θα πεθάνει, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ( Πείτε : Η φυγή δεν θα σας ωφελήσει εάν φύγετε από το θάνατο ή τη δολοφονία ). Και ο στρατός έφυγε με νίκη . Η φυγή των απίστων είναι μια ακριβής απόδραση, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : (Και ένας τρόμος ρίχνεται στην καρδιά τους )….

…Al-Kirmani: Όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μαργαριτάρι με χρώμα ξυραφιού, θα ερμηνεύσει την ανάγνωση του Κορανίου ή τη διδασκαλία του, καθώς και τη γνώση . Και αν δει ότι έχει χτυπήσει ένα διάσπαρτο μαργαριτάρι, τότε θα χτυπήσει παιδιά ή νεαρούς, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει ότι θα υπάρξουν παιδιά που θα αθανατοποιηθούν . Και αν τα μαργαριτάρια είναι μέσα μας, τότε ερμηνεύεται από γυναίκες ή από καλές και όμορφες γυναίκες, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει και ο Hor Ain είναι σαν τα κρυμμένα μαργαριτάρια . Και αν τα μαργαριτάρια είναι μεγάλα, τότε δείχνει ότι θα επιτευχθεί ένα προς το ζην, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει μαργαριτάρια, κοράλλια, και το όραμα των μαργαριταριών, αν είναι φορτωμένα φορτία, βγαίνουν από αυτά, τότε ερμηνεύεται με θλίψη . Και όποιος βλέπει ότι καταπιεί ένα μαργαριτάρι, διατηρεί τη σοφία και τη γνώση . Και όποιος βλέπει ότι βγαίνουν από μαργαριτάρια, τότε είναι τα λόγια της δικαιοσύνης και της ευσέβειας . Όσο για όσους βλέπουν μαργαριτάρια σκορπισμένα σε ένα σκουπιδοτενεκέ ή σε ένα μέρος που δεν το απαιτεί, χλευάζει τη σημαία . Και όποιος βλέπει ότι έχει χτυπήσει ένα μαργαριτάρι και το καίει σαν φωτιά στη θέση του ξύλου, τότε ερμηνεύεται ότι μεταφέρει ένα άτομο σε μια υπόθεση και τον παροτρύνει να το κάνει από τα λόγια της δικαιοσύνης ….

Το όραμα ενός λεπτού κορίτσι ο πατέρας μου ένα Balastsaga καλοκαίρι πράγμα για διάτρητη ιμπν Nawfal – είθε ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του – από τη μητέρα λεπτό ο μπαμπάς κορίτσι καλοκαίρι ο γιος του Χασίμ Λύδδα ήταν Αμπντούλ Muttalib είπε : Διαδοχικές τα Quraish χρόνια Jdbh Oqahlt του δέρματος και να ρίξει το οστό , είπε : Ενώ είμαι ψέματα Ω Θεέ μου, ή Μωμ αν εγώ Με ένα διάσημο τηλέφωνο φωνάζοντας με μια σαχ φωνή λέγοντας : Ω, Κουράις, αυτός ο προφήτης στάλθηκε από εσάς, και αυτό κατά τη διάρκεια της αναχώρησής του, οπότε ζει στην καλοσύνη και γονιμότητα . Δεν βλέπεις από εσένα έναν ψηλό, λευκό οστό που χτυπάει δύο μάτια , έχει περηφάνια για αυτόν και ένα χρόνο αφιερωμένο σε αυτόν , αλλά αφήστε τον να σώσει αυτόν και τον γιο του και να στραφεί σ ‘αυτόν από κάθε κοιλιά έναν άνδρα , όχι από το Φλίσκονα νερό και έβλαψε από το καλό και για να λάβει τη γωνία , και στη συνέχεια επέλεξε προσεκτικά το Σώμα επτά φορές για να ζήσει ο πατέρας του FBI Felictsag και πιστεύει στους ανθρώπους , χωρίς να συμπεριλαμβάνει τον καθαρό και καλό για τον εαυτό του , όχι Vgshm αν θέλετε και ζείτε . Είπε : Έτσι η γνώση του Θεού έγινε μια φοβισμένη γυναίκα. Το δέρμα μου και το μυαλό του σηκώθηκαν. Το όραμά μου μειώθηκε, έτσι κοιμήθηκα στα ποτάμια της Μέκκας . Έτσι, η αγιότητα και το απαγορευμένο, αν παραμείνει μαζί του , είναι abtahi εκτός αν λέει ότι αυτό είναι το shaybah του επαίνου , αυτό είναι shaybah , και οι Quraish είναι πλήρεις μαζί του . Και τον έσπασε όλα τα κοιλιά μιας στάσης άνθρωπο και να μιλήσει και έλαβε βρυχάται και στη συνέχεια ανέβηκε στο πατέρα Qubais και γρονθοκόπησε άνθρωποι θαμμένοι γύρω του μία φορά συνειδητοποιούν την προσπάθειά τους μέχρι να κορυφωθεί η φτώχεια Vacetknoa Jnabiah και μαζί τους ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σ ‘αυτόν, που να την ημέρα που ο Γκιούλ μπορεί να εμφανιστεί ο Οαφ ή η αγωνία, ο Αμπντουλάχ Μουταλιμπ είπε : Ω Θεός επικράτησε ο Αλχάλπ Ο ανιχνευτής Κουρμπάς εσείς ο κόσμος είναι δάσκαλος και ο διαχειριστής είναι ο Μμπούκλ και ο Χόλα Αμπντάκ και ο Αμάκ Μπαντιράτ Αχράμκ παραπονιούνται για τη χρονιά τους που μπορεί να φορούν παντόφλες Oqahlt , Vasaman God και Amatarn Geetha φοβερό Mgdakka , αυτό που έβγαλε ο Eu στον ουρανό Pmaiha Okz κοιλάδα Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, λέει ο Abdul Muttalib : Συγχαρητήρια σε εσάς, Aba Al-Bathaa , Hanaa , δηλαδή , για εσάς ζήσατε τους ανθρώπους της Batha, και σε αυτό λέει Raqifa : Bashisa Al-Hamd, ο Θεός να ποτίσει την πόλη μας. Χάσαμε τη ζωή και το υπογραμμισμένο νερό. Έτσι τα νερά και τα δέντρα ζούσαν σε ένα χείμαρρο από τον Θεό με τον ευοίωνο. Δεν υπάρχει τίποτα στους λαούς της δικαιοσύνης ή του κινδύνου, και σε αυτό το χαντίτ είναι περίεργο που το εξηγούμε εν συντομία , λέγοντας : Η μητέρα του Αμπντ-Μουταλίμπ είναι μια σουνιτική πράξη . Και αντικατέστησε την Epast . Και η αραίωση του κόκαλου τον έκανε αδύναμο από την προσπάθεια . Και ύπνωση πρώτος ύπνος και ώρα αυγής . Hala εμπνευσμένη λέξη επιτάχυνση . Και Hia – περιορισμένη – βροχή και εύφορη , νωρίτερα βροχή και γονιμότητα Otakm . Και τα οστά συνδέοντας το μάτι είναι πιο δυνατά από τα μεγάλα . Μερικά έχουν λεπτή επιδερμίδα . Και το υψηλό ροχαλητό . Και λέγοντας : Έχει μια υπερηφάνεια που τον θλίβει, πρέπει να κρύβεται και να μην είναι περήφανος . Η Sunnah είναι ο τρόπος . Και καθοδηγήστε τον , δηλαδή , οι άνθρωποι το δείχνουν . Αφήστε τους να λάμψουν , με τον Σέιν και το Σιν , δηλαδή , αφήστε τους να ρίξουν , δηλαδή , αφήστε τους να πλύνουν . Τότε αμαρτία, οποιαδήποτε ανακούφιση και ανακούφιση . Και οι Fasht και Shaybah Al-Hamad έχουν μεγαλώσει τον τίτλο του Abdul Muttalib . Και ολοκλήρωσε , που είναι , όλοι ήρθαν . Και το χρονικό όριο για τη σιωπή του και λέγοντας : αγωνία, δηλαδή εγγύτητα . Το χαρακτηριστικό είναι απαραίτητο . Και οι αυλές δικαιολογίες . Και το έτος της ξηρασίας και της αγωνίας . Και εννοεί τους άξονες και τις παντόφλες προβάτων και καμηλών . Και χαλάσαμε πολύ . Χωρίς κόσμο . Και ο θόρυβος είναι πολύ καταρροή νερό . Και οι Σεΐχες . Και Aljzl κάθε αργά και μαύρα σύννεφα Jouni . Το ρητό του : στη φωνή του Σαχλ, που σημαίνει σε αυτό με ένα γλυκό . Και το ρητό του : Ένας άντρας είναι ψηλός, που σημαίνει ότι είναι ψηλός και αν είναι υπερβολικά ψηλός, λέγεται ότι είναι μακρύς με έμφαση . Και είπε : Αφήστε τον να φύγει , το delif είναι το αργό περπάτημα, λέγεται : περπατά όταν περπατά και το σκαλοπάτι . Και είπε : και σε αυτά καθαρή και καλή για χαρά – σημαίνει ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη σε αυτόν – και λέγοντας : Mviodh , ο Mufiod είναι αυτός που τραυματίζει την καρδιά του – μια καρδιά – πόνο . Πανικός, προσάρτηση, φόβος και πανικός . Και είπε : Το δέρμα μου στάθηκε, που σημαίνει το σφίξιμο, και ειπώθηκε : Ήθελε να σταματήσει τα μαλλιά μου, έτσι σηκώθηκε από πανικό . Και ο Θεός περιπλανήθηκε στο μυαλό και μπερδεμένος από τη σοβαρότητα του συναισθήματος . Και το ρητό της : Έτσι είναι η αγιότητα και το απαγορευμένο , αυτό είναι από το να ορκίζεσαι κάτι άλλο εκτός από τον Θεό και είναι παράνοια , και αυτό συνέβη από αυτό κατά την εποχή της άγνοιας, και αν αυτός είναι ο πολυθεϊσμός . Και το ρητό της : Έθαψαν γύρω του, δηλαδή περπατούν στο μονοπάτι της Λένα . Και το ευοίωνο αεροπλάνο είναι ένα αεροπλάνο, και το καλύτερο για το οποίο κηρύττει είναι επιβλαβές είναι ο Προφήτης, ο Θεός να είναι προσευχές και ειρήνη. Δεν είναι απίθανο η ανακούφιση των Quraish να οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είναι ένας από αυτούς που ζητούν βοήθεια μεταξύ τους ….

…Ποιος είναι ο λόγος για εκείνους που λένε ότι δεν ονειρεύομαι ;; Συχνά έχω μια συνάντηση ή μια συνομιλία με κάποιον που μου λέει : Δεν ονειρεύομαι … και τον βλέπετε ενοχλημένο μερικές φορές ! Και τον βλέπετε να το λέει σαρκαστικά μερικές φορές ! Και μια κρατική γλώσσα. Δεν είμαι κάποιος που νοιάζεται για τη μεγάλη σου ! Αναλύοντας μια σειρά από προσωπικότητες που ζουν σε αυτό το φαινόμενο, μπορούμε να πούμε ότι αυτό το φαινόμενο υπάρχει στην αρχή και μου φάνηκε ότι οι πιο σημαντικοί λόγοι πίσω από αυτό είναι οι εξής : 1 / Ξεχάστε . Πολλοί που ονειρεύονται ή βλέπουν ένα όραμα μπορεί να το ξεχάσουν ή να το ξεχάσουν, και αυτή είναι η σοφία του Παντοδύναμου και Παντοδύναμου . Επομένως, μπορεί να υπάρχει κάποιος που θυμάται ξαφνικά ένα όνειρο που είδε, ή ένα ειλικρινές όραμα που είδε . 2 / Η σοβαρότητα του ύπνου για κάποιον που πάσχει από ένα τέτοιο φαινόμενο, και έτσι αυτός που κοιμάται πολύ στον ύπνο του μοιάζει με τους νεκρούς, και αυτό το είδος λίγο θυμάται τι βλέπει στον ύπνο του . 3 / Όποιος εργάζεται μερικές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και μερικές φορές τη νύχτα, και μερικές φορές τη νύχτα και άλλες ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας, και ούτω καθεξής, και αυτοί οι άνθρωποι συχνά δεν θυμούνται τα όνειρα ή τα οράματά τους, και έφτασα σε αυτήν την τελευταία κατηγορία πρόσφατα και μετά εκτεταμένη έρευνα και εξέταση και το δημοσίευσα για πρώτη φορά. Ο λόγος για τον οποίο δεν θυμούνται τα οράματα ή τα όνειρά τους είναι ότι δεν είναι τόσο άνετα στον ύπνο τους όσο εκείνοι που έχουν σταθερό καθεστώς ύπνου τη νύχτα και εκείνοι που κοιμούνται τη νύχτα, είναι αυτοί που έχουν τα μεγαλύτερα οφέλη του ύπνου . 4 / Αυτός που έχει προσωπικές στάσεις εναντίον αυτής της γνώσης λόγω ορισμένων από τους σχολιαστές, και αν ο λόγος είναι σωστός ή λάθος, τότε τον βλέπει εχθρικό με αυτή τη γνώση με αυτό το μέσο, ​​και λέει ότι δεν ονειρεύεται ή δεν βλέπει το όραμα . 5 / Είναι πολύ κακή όραση . Αυτοί είναι μερικοί από τους λόγους για αυτό το φαινόμενο και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Η ήττα, για τους άπιστους είναι η ίδια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~Και προκάλεσε τρόμο στις καρδιές τους .~ Και για τους πιστούς, η νίκη στον πόλεμο . Και όποιος είδε έναν δίκαιο στρατιώτη που μπήκε σε μια πόλη νικημένη, ήταν ευλογημένοι με νίκη και νίκη, ακόμα κι αν ήταν άδικοι, θα τιμωρούσαν τιμωρία και όποιος είδε μια πτήση από θάνατο ή δολοφονία έδειξε ότι η προθεσμία του θα ήταν επικείμενη . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Πείτε, η φυγή δεν θα σας ωφελήσει εάν φύγετε από θάνατο ή φόνο . Το στίχο . Λέγεται ότι η φυγή από τον εχθρό ήταν ασφαλής και φτάνοντας στον Μουράτ . Γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Έφυγα από σένα όταν σε φοβόμουν, και ο Κύριος μου μου έδωσε μια κρίση ». Και όποιος καλεί έναν άνθρωπο ενώ δραπετεύει από αυτόν, δεν δέχεται τα λόγια του και δεν τον υπακούει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : ~ Έτσι, η παραγγελία μου αυξήθηκε μόνο κατά την πτήση .~ Και η φυγή φέρεται να είναι ασφάλεια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : « Γυρίστε λοιπόν στον Θεό, γιατί έχετε μια ξεκάθαρη προειδοποίηση από Αυτόν ». Όποιος εξαφανιστεί από τον εχθρό του, θα κερδίσει τη νίκη . Και αν ο εχθρός τον είδε, θα χτυπήθηκε από έναν εχθρό του εχθρού του. Αν τρέμει, τρέμει, ή οι αρθρώσεις του εξασθενίζουν, θα τον χτυπούσαν και δεν θα ήταν δυνατοί μαζί του . Και βλέποντας τα άλογα να τρέχουν στη χώρα ή τον τόπο του είναι βροχή και καταρρακτώδεις βροχές . Ο φόβος είναι ασφάλεια και οι οικογένειες είναι σοβαρές ….