…Και όποιος βλέπει σαν να έχει πνιγεί και να τον κάνει να βουτήξει μια φορά και να επιπλέει άλλο και να μετακινήσει τα χέρια του, θα αποκτήσει κατάσταση και κατάσταση ….
Όνειρα για για να δώσω τον άρχοντα ganesha είδωλο
(101 σημασίες να ονειρεύεσαι την για να δώσω τον άρχοντα ganesha είδωλο)…Και αφηγήθηκε ότι ένας άντρας ήρθε στον Προφήτη, να του δοθούν οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, και είπε: Αγγελιοφόρος του Θεού, απόψε είδα την ψυχή μου και το μυαλό μου να συγκεντρώνονται στην εικόνα των ανθρώπων, οπότε ήρθε σε μένα και έπινα κρασί μαζί μου όπως κάναμε στο Jahiliyyah, οπότε είπε, ειρήνη σε αυτόν : Το μυαλό ερμηνεύεται διαιρώντας τον κόσμο και η ψυχή ερμηνεύεται διαιρώντας τη μετά θάνατον ζωή ….
…Και όποιος βλέπει ότι θέλει να μπει στον Παράδεισο, αλλά θα αποτρέψει την τάση του σε αυτόν τον κόσμο για διαφθορά και ανυπακοή ….
…Με την εξουσία του Αμπού Ayyub – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – με την εξουσία του Προφήτη, να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού, ο οποίος είπε : « Είδα σε ένα όνειρο μια μαύρη γυναίκα ακολουθούμενη από ένα πρόβατο, O Abu Bakr , διασχίστε το . ~ Ο Αμπού Μπακρ είπε : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, οι Άραβες σας ακολουθούν, τότε οι μη Άραβες θα τους ακολουθήσουν μέχρι να κατακλυστούν. Έτσι, ο Προφήτης, ειρήνη και ευλογίες επάνω του, είπε : ( Έτσι ο βασιλιάς τους διέσχισε με μαγεία )….
…Τι σημαίνει να βλέπεις τη θάλασσα και να πνίγεται μέσα της; Για μερικούς ανθρώπους υπάρχει ένα τρομακτικό σύμβολο . Και αυτό είναι : η θάλασσα και πνίγεται μέσα σε αυτήν !!! Γιατί λοιπόν να κάνει αυτό το σύμβολο σημαίνουν , και είναι φωτιά ???? Στην πραγματικότητα, επαναλαμβάνω εδώ και επιβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κανένα σύμβολο ενός συμβόλου , και ότι το όραμα πρέπει να ακουστεί πλήρως με όλα τα σύμβολα του , αλλά όσο μιλάμε τώρα για αυτό το σύμβολο , λέω : Η σημασία του θάλασσα ή πνιγμός σε αυτό δεν είναι πάντα κακό , μπορεί να υποδείξει για παράδειγμα : Στον μαθητή , Ali Αύξηση σε βάθος γνώσεων και εξειδίκευση σε μια πειθαρχία . Και για τον έμπορο , η θάλασσα μπορεί να είναι η αγορά στην οποία εργάζεται . Και για τον αμαρτωλό και τον αμαρτωλό , μπορεί να είναι ο πνιγμός της μετάνοιας και ενατένιση του Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα και όταν πνίγεται ξεπέρασε τον , ο ίδιος είπε, πίστευα ότι δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτός που πίστευε σ ‘αυτόν » ( Bani Γιασέρ : 90). Η σημασία της κολύμβησης, της εμβάπτισης και του πνιγμού στη θάλασσα είναι καλή όταν βλέπεις τη θάλασσα το καλοκαίρι και όπως το βλέπεις το χειμώνα, μπορεί να είναι κακό σημάδι, αλλά επαναλαμβάνω ότι είναι απαραίτητο να δεις τα υπόλοιπα σύμβολα του οράματος, και από όσα λέγονται για μερικές από τις κακές συνεννοήσεις του κολύμπι, της κατάδυσης ή του πνιγμού στη θάλασσα : 1 / Διαπράττοντας αμαρτίες και μεγάλες αμαρτίες, και συλλογιστείτε τι είπε ο Θεός Παντοδύναμος : [ Από τι αμαρτίες τους πνίγηκαν και έφεραν στη φωτιά και δεν βρήκαν τους υποστηρικτές τους εκτός του Θεού. ] Νώε : 25 2 / βύθιση στον κόσμο και τις απολαύσεις του . Αλλά το πέρασμα πρέπει να το προσέχει αν βλέπει ένα όραμα ή ένα όνειρο που μπορεί να έχει κακό νόημα από αυτό , ώστε να αποσπά την προσοχή από τη διέλευση μαζί του , αυτό το κακό νόημα, πρόθυμος ….
…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….
…Και όποιος είδε ότι το πλοίο είχε βυθιστεί και τα πάνελ του ήταν διασκορπισμένα, χτυπήθηκαν από τον πατέρα του, όποιος πάρει τη θέση του, ή μεταξύ συγγενών, και το όρθιο πλοίο που δεν τρέχει υποδεικνύει περιορισμό γιατί όταν το πλοίο του Γιουνά, ειρήνη τον φυλακίστηκε στη φάλαινα, και για το υπόλοιπο πανί, ο καθένας περνά στην οικογένειά της και τον τόπο σε αντάλλαγμα για τα παραπάνω ….
…Ένα άτομο μπορεί να δει μερικά από τα μοντέρνα πράγματα, πώς μπορούν να εκφραστούν; Αυτή η ερώτηση είναι πολύ σημαντική σε σχέση με μια ερώτηση που τέθηκε προηγουμένως : Μπορεί να διδαχθεί η έκφραση; Ή συλλαμβάνει μερικούς ανθρώπους και δεν μπορεί να διδαχθεί; Μέσω της παρακολούθησης των κειμένων, διαπιστώσαμε ότι ο Αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός, οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, μερικές φορές παρουσίαζε το όραμα στους Συντρόφους , άκουσε την έκφραση από αυτούς και μερικές φορές τους δίδαξε την έκφραση. Επομένως, μερικοί από αυτούς διακρίθηκαν σε αυτήν τη γνώση. Εάν αυτό είναι αυτό που καταλήξαμε εδώ είναι το σωστό, τότε πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε μια έκφραση. Δεν αναφέρθηκε στα βιβλία των αρχαίων σύγχρονων θεμάτων που αναδύθηκαν σε αυτήν την εποχή . Ο Al-Ash’ari είπε : Η προέλευση της έκφρασης είναι αυτή των προφητών και των γλωσσών τους , και το σχόλιο του Ibn Battal λέγοντας : Είναι όπως είπε , αλλά αυτό που αναφέρθηκε στην εξουσία των προφητών σε αυτό, ακόμα κι αν αρχικά δεν διέπραξε όλους τους υποκριτές . Είναι απαραίτητο για τους ειδικευμένους σε αυτήν την τέχνη να συμπεράνουν μια καλή εμφάνιση και, στη συνέχεια, να επιστρέψουν αυτό που δεν ορίζεται για τον κανόνα της εκπροσώπησης και να το κρίνουν βάσει της σωστής αναλογίας, οπότε κάνει ένα πρωτότυπο που τον επικολλά ως ζήλια κάνει στους κλάδους της νομολογίας . Παραδείγματα πραγμάτων που μπορεί να δείτε είναι μοντέρνα που δεν μπορείτε να βρείτε στα βιβλία έκφρασης και κανένας που έγραψε για αυτήν την τέχνη δεν έχει γράψει ποτέ για τα ακόλουθα . Σύγχρονη ορολογία έκφρασης…
…Εάν βλέπει ότι ο Θεός Παντοδύναμος τον λογοδοτεί και οι πράξεις του τίθενται σε ισορροπία, τότε οι καλές του πράξεις υπερτερούν των κακών του, τότε είναι σε μεγάλη υπακοή, και είναι υποχρεωμένος από τον Θεό για μια μεγάλη ανταμοιβή, και εάν του οι κακές πράξεις ξεπερνούν τις καλές του πράξεις, τότε το θέμα της θρησκείας του είναι φοβερό . Και αν βλέπει σαν η ζυγαριά να είναι στο χέρι του, τότε βρίσκεται στην ευθεία πορεία, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : «Και έχουμε στείλει μαζί τους το βιβλίο και την κλίμακα ». Αν το είδε σαν να ήταν βασιλιάς, του έδινε ένα βιβλίο . Και του είπε: Διάβασε, αν ήταν ανάμεσα στους λαούς της δικαιοσύνης, πέτυχε ευχαρίστηση, και αν το θέμα του δεν φοβόταν, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : ~ Διαβάστε το βιβλίο σας .~…
…Και αν βλέπει σαν να πέθανε ενώ έκλαιγαν πίσω από την κηδεία του χωρίς τον Νώε, τότε βλέπουν από αυτόν τον κυβερνήτη μια χαρά ….
…Και όποιος βλέπει ότι ένας βασιλιάς ή ένας μητρομάρχος έχει ζήσει και ανέλαβε την εξουσία όπως ήταν, τότε αυτό δείχνει τη διαδοχή κάποιου από τη φυλή του, το όνομά του, ή τον ομόλογό του, και ίσως η ζωή εκείνου που διορίζεται πάνω τους έχει βελτιωθεί ….
…Το είδωλο είναι σε ένα όνειρο ένα φανταστικό άγαλμα που μιλάει, και είναι ένας προδοτικός άνθρωπος με καλό πρόσωπο και κακή δημιουργία . Αν το είδωλο είναι φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει τη θρησκεία του σε έναν άδικο και υποκριτικό κυβερνήτη, και αν είναι από ξύλο, τότε ζητά επιχειρήματα στη θρησκεία . Αν είναι από ασήμι, τότε φέρνει κάτι που τον φέρνει πιο κοντά σε μια ξένη γυναίκα ή υπηρέτρια, προδοσία ή αθώο . Και αν είναι από χρυσό, τότε έρχεται στη θρησκεία του με κάτι κατακριτέο και κατακριτέο . Εάν είναι μηδέν, σίδερο ή μόλυβδο, τότε αναζητά τη θρησκεία του και τα υπάρχοντά του και ξεχνά τον Κύριό του . Και όποιος βλέπει ένα είδωλο, ταξιδεύει . Και τα αγάλματα στο όραμα δείχνουν παιδιά . Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο δείχνει ότι εργάζεται για το ψέμα . Το είδωλο μπορεί να υποδηλώνει αιωνιότητα ή σταθερότητα σε θέματα ….
…Εκτελείτε την εντολή των νεκρών μέσω οραμάτων; Αυτή είναι μια ερώτηση που συχνά υποβάλλεται από καλούντες ή επισκέπτες στον ιστότοπο, και ίσως το πιο απλό πράγμα να πω εδώ είναι: Λέω : Η εφαρμογή των εντολών μέσω οραμάτων έχει αποδειχτεί, με βάση την ιστορία του Thabit bin Qais bin Shammas, και ήταν μια από τις επιλογές των συντρόφων, ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους, και έχει αποδειχθεί ότι ο Άγιος Προφήτης , μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, του είπε : O Thabit, δεν δέχεσαι να ζεις καλοπροαίρετος και να σκοτώνεις έναν μάρτυρα και να μπαίνεις στον Παράδεισο; . Ο Μαλίκ, ένας από τους αφηγητές του Χαντίθ, είπε : Ο Θάβιτ Μπιν Κάϊς σκοτώθηκε την Ημέρα της Γιαμάμα ως μάρτυρας . Και η ιστορία του Thabit bin Qais που ανέφερε ο Ibn al-Qayyim στο Βιβλίο του Πνεύματος, είπε : Όταν η ημέρα του al-Yamamah ήταν ο πόλεμος ενάντια στους αποστάτες, ο Thabit βγήκε με τον Khalid bin Al-Walid για να πολεμήσει τον Musaylimah, και όταν συναντήθηκαν και εκτέθηκαν, ο Thabit και ο Salim, ο πλοίαρχος του Abu Hudhayfah, είπαν : Με αυτόν τον τρόπο πολεμούσαμε με τον Αγγελιοφόρο του Θεού. Στη συνέχεια, ο καθένας έσκαψε ένα λάκκο και στάθηκε και σκότωσε μέχρι να σκοτωθούν, και εκείνη την ημέρα ο Θάβητ ήταν πολύτιμη μια ασπίδα γι ‘αυτόν, και ένας μουσουλμάνος περνούσε από αυτόν και την πήρε, και ενώ ένας μουσουλμάνος κοιμόταν καθώς ερχόταν σε αυτόν στον ύπνο του – δηλαδή ένα σταθερό – τότε του είπε : Θα σας δώσω μια εντολή, οπότε δεν πρέπει να πείτε ότι αυτό είναι ένα όνειρο που χάνετε, είμαι Όταν σκοτώθηκα, ένας μουσουλμάνος πέρασε από εμένα και πήρε την ασπίδα μου, και το σπίτι του βρισκόταν στο άκρο του λαού, και στην απόκρυψή του ένα άλογο επιβήτορα – δηλαδή να τρέχει με χαρά και δραστηριότητα – και ήταν αρκετός στην ασπίδα με ένα νήμα – δηλαδή, έναν αριθμό από πέτρες – και πάνω από το σπάγγο που άφησε – το οποίο ήταν τοποθετημένο στο πίσω μέρος ενός ζώου για ιππασία – έτσι ήρθα στο αθάνατο, οπότε έπρεπε να σταλεί στο Ντέρι και να το πάρει και αν η Μεντίνα ήρθε πριν από τον διάδοχο του Αγγελιοφόρου του Θεού , που σημαίνει Abu Bakar Al-Siddiq, τότε πες του : Έχω κάτι τέτοιο από τη θρησκεία, και έτσι και το τάγμα μου είναι παλιό . Έτσι ο άντρας ήρθε για να είναι αθάνατος, οπότε του είπε, και έστειλε στην ασπίδα, και το έφερε και το βρήκε όπως τους είπε στο όραμα κάτω από το σπάγγο, και στη συνέχεια οι Πέρσες ως αυτόν, και ο Αμπού Μπακρί ενέκρινε το το υπόλοιπο της θέλησής του . Ο Ibn Abd al-Barr και άλλοι αρχαίοι, καθώς και ο Sheikh Muhammad bin Uthaymeen από τους Χαντίθ, μπορεί να τον έλεος ο Θεός, είπε : Ο Abu Bakr ενέκρινε τη θέλησή του για την ύπαρξη ενδείξεων που δείχνουν την ειλικρίνειά του . Ο Ibn Abd al- Barr είπε : Δεν γνωρίζουμε κανέναν του οποίου η θέληση εγκρίθηκε μετά το θάνατό του, όχι σταθερό bin Qais, μπορεί ο Θεός να τον κάνει έλεος . Όπως σημειώνει ο ευγενής αναγνώστης, ο Khalid bin Al-Walid, ο Abu Bakar και οι σύντροφοι συμφώνησαν μαζί του να εφαρμόσουν αυτό το όραμα και να εφαρμόσουν αυτό που είχε δηλωθεί σε αυτό . Αλλά ο Άγιος Μπακρ, ο Άγιος Προφήτης, μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, είπε : Τα χρόνια μου και η σουντά των σωστά καθοδηγούμενων χαλίφης πρέπει να είναι πάνω σου …. Κ.λπ. Χαντίθ, και είναι ένα από τα πλεονεκτήματα, το καθεστώς και η γνώση μεταξύ των συντρόφων και των μουσουλμάνων γενικότερα, και η επιμέλεια του σε αυτό δεν μας κάνει να αναγνωρίσουμε την εφαρμογή των εντολών των νεκρών μέσω οραμάτων άλλων, ειδικά αυτών σχετίζεται με πράξεις λατρείας, και αυτή είναι μια από τις μεγαλύτερες πόρτες μέσω των οποίων μας έχουν εισέλθει πολλές αιρέσεις και μύθοι. Πράγματι, η διαμάχη που προκάλεσε τη δολοφονία πολλών αθώων ανθρώπων, και ίσως μερικοί από τους Σούφι, ίσως ο Θεός να τους καθοδήγησε, έπεσαν σε αυτήν την επικίνδυνη πλαγιά ισχυριζόμενοι ότι ο ευγενής προφήτης τους ήρθε σε αυτούς και τον επέτρεψε ή τον ευλόγησε για μια πράξη. Αντοχή, απορρίπτεται μυθιστόρημα . Αυτό που απομένει από αυτό το ζήτημα παραμένει ένας από τους νεκρούς να έρθει και να ζητήσει από έναν κληρονόμο κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία, αλλά μάλλον θέμα δημόσιας ζωής ή συμφερόντων που σχετίζεται με αυτήν, ή μια εντολή που έχει θεσπιστεί στο το κείμενο της Σαρία. Όπως η Sunnah, η φιλανθρωπία, το Χατζ, ο Umrah, οι δεσμοί συγγένειας, η εκτέλεση του χρέους που οφείλει στον Θεό ή στον άνθρωπο και άλλες από αυτές τις εικόνες. Αυτό εξετάζεται, και μετά την παρουσίαση του οράματος σε όσους εμπιστεύονται τις γνώσεις του, αυτός ο νεκρός πρέπει να απολυθεί και δεν υπάρχει καμία αμηχανία, Θεός . Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….
…Μερικοί εκφραστές είπαν ότι μου αρέσει να μπαίνω σε πόλεις και μισώ να τα αφήνω γιατί το έχω δοκιμάσει επανειλημμένα ….
…Και όποιος βλέπει ότι προσεύχεται καθισμένος ή ξαπλωμένος, τότε δείχνει την αδυναμία του να κάνει πράγματα και μπορεί να υποδηλώνει αδιαθεσία του σώματος ή του γήρατος ….
…Και αν δει τις παλάμες να στεγνώσουν και μετά να είναι πράσινες, τότε δείχνει την ασθένεια ενός από τους ανθρώπους του νοικοκυριού του και στη συνέχεια αναρρώνει νωρίτερα, και αν η παλάμη κοπεί, τότε ένα από τα νοικοκυριά του θα αρρωστήσει ….
Και όποιος βλέπει ότι τα χαλάκια του τζαμιού έχουν κοπεί και χειραφετηθεί, τότε η οικογένειά του έχει σαπίσει μετά την καλοσύνη του ….
…Τα οράματά του για τους ψεύτες Musaylimah και Al-Ansi σχετικά με την εξουσία του Nafi` bin Jubair σχετικά με την εξουσία του Ibn Abbas – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί τους – είπε : Musaylimah ο ψεύτης ήρθε την εποχή του Αγγελιοφόρου του Θεού, ας ευλογεί ο Θεός Του και του δώσω την ειρήνη, οπότε είπε ότι αν ο Μωάμεθ μου έβαλε το ζήτημα μετά από αυτόν, τον ακολούθησα και το παρουσίασα στα ανθρώπινα όντα πολλών από τους ανθρώπους του, τότε ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν. Ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit Ibn Qais bin Shammas – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου ένα κομμάτι χαρτί – έως ότου στάθηκε στον Musaylimah μεταξύ των συντρόφων του και είπε : ( Εάν με ρωτούσατε για αυτό το κομμάτι, δεν θα να το δώσει σε σας και δεν θα υπερβαίνει την εντολή του Θεού μέσα σου, και αν κατάφερα να σας διαταράξουν, και σας βλέπω στην οποία έδειξε αυτό που είδα και αυτό αποδεικνύεται απαντάει σας εκ μέρους μου ) στη συνέχεια στράφηκε μακριά από αυτόν ο Ιμπν Αμπάς – ο Θεός να είναι ευχαριστημένος και με τους δύο – και ρώτησα για τα λόγια του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ( Βλέπετε στο οποίο δείξατε ό , τι είδα ) και μου είπε ο Αμπού Χουαρά ότι ο αγγελιοφόρος του Θεού, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει την ειρήνη, είπε ( Ενώ κοιμόμουν, είδα στο χέρι μου δύο βραχιόλια χρυσού, η Vohemena θα ήθελε ο Voouhy να ονειρεύεται ότι οι ψεύτες του Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma βγαίνουν μετά από μένα, μια τύφλωση και άλλα Musaylimah . που διηγείται ο κατώφλι του Bukhari Obeid bin Abdullah bin, είπε : Έχουμε ακούσει ότι ο ψεύτης της Musaylimah έδωσε στην πόλη κατεβεί στο κορίτσι, ο Harith Dar ήταν ένα κορίτσι bin Harith κάτω από τον Kraiz – και είναι η μητέρα του Abdullah bin Aamer – έτσι ο Αγγελιοφόρος του Θεού ήρθε σε αυτόν να προσευχηθεί ο Θεός να είναι πάνω του και μαζί του ο Thabit bin Ο Qais bin Shammas – ο οποίος ονομάζεται ιεροκήρυκας του Αγγελιοφόρου του Θεού, μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – και στο χέρι του Αγγελιοφόρου του Θεού, να τον ευλογεί ο Θεός και να του δώσει την ειρήνη, ένα μπαρ στάθηκε πάνω του και αυτός του μίλησε. Ο Musaylama του είπε : Εάν το επιθυμείτε, ας είμαστε ανάμεσα σε εσάς και το θέμα, τότε το βάλατε για εμάς μετά, τότε ο Προφήτης είπε ότι ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη ( Εάν μου ρωτήσατε αυτήν τη ράβδο, τι έδωσα εσύ, και θα σε έβλεπα στην οποία το έδειξα αυτό που είδα, και αυτός ο Thabit bin Qais θα σας απαντήσει εκ μέρους μου ), τότε ο Προφήτης, ο Θεός και οι ειρήνες του Θεού, απέρριψαν. Ubayd Αλλάχ Αμπντουλάχ, δήλωσε : Ρώτησα Αμπντουλάχ μπιν Αμπάς για το όραμα του αγγελιοφόρου του Θεού, την ειρήνη και ευλογία να του το οποίο ανέφερε ανέφερε Ιμπν Αμπάς – μπορεί να είναι ευχαριστημένος ο Αλλάχ μαζί τους – μου είπε ότι ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ, της ειρήνης πρέπει να είπε : ενώ κοιμάμαι Oreet, έβαλε στα χέρια μου ο Swaran πήγε Vfezathma και ο Lthma μου έδωσε την άδεια Venfajthma Aftara Voolthma ψεύτες να βγουν έξω, είπε οι υπηρέτες του Θεού : ένας – Ansi, ο οποίος σκοτώθηκε Fayrouz στην Υεμένη και ο άλλος Musaylimah ο ψεύτης ….
…Εάν αυτό το είδωλο είναι φτιαγμένο από μηδέν, σίδηρο ή μόλυβδο, τότε αφήνει τη θρησκεία για χάρη του κόσμου και των αντικειμένων της και ξεχνάει τον Κύριό του ….
…Ένα είδωλο Εάν ονειρεύεστε να λατρεύετε τα είδωλα, θα σημειώσετε αργή πρόοδο προς τον πλούτο και τη φήμη, επιτρέποντας παράλληλα να σας πιάσουν ασήμαντα θέματα . Εάν σπάσετε τα είδωλα, αυτό δείχνει μια ισχυρή κυριαρχία του εαυτού και καμία εργασία δεν θα σας εμποδίσει να ανεβείτε στη δόξα και την τιμή . Εάν δείτε άλλους να λατρεύουν τα είδωλα, θα προκύψουν μεγάλες διαφωνίες ανάμεσα σε εσάς και τους καλύτερους φίλους σας . Εάν ονειρεύεστε ότι καταγγέλλετε τον παγανισμό, η κατανόησή σας για τις φυσικές κλίσεις του ανθρώπινου νου θα κρύψει μια προνομιακή κατάσταση για εσάς ….
…Αν έχετε το είδωλο που λάτρευε από χρυσό, τότε είναι κοντά σε έναν άνθρωπο που μισεί ο Θεός Παντοδύναμος, και αυτό που μισεί τον πλησιάζει, και τα οράματά του δείχνουν ότι τα χρήματά του έχουν φύγει με την αδυναμία της θρησκείας του ….
…Είπε ότι ένα άτομο είδε ότι μετέφερε μια γλυκιά καμήλα σουσαμιού από τον Λόρδο του χαρουπιού ενώ κατευθυνόταν προς τις πέτρες, οπότε τις πούλησε και αγόρασε ημερομηνίες και ήταν διάσπαρτες από αυτόν. Έτσι περίμενε το κάτω μέρος του Al-Hodge, και τα χρήματα σπαταλήθηκαν, και αυτός ήταν ο λόγος για την αποχή του, επειδή ο Θεός ήθελε να αποκαλύψει τα οράματά του ….
…Εάν αυτό το είδωλο είναι φτιαγμένο από ξύλο, τότε εγκαταλείπει τη θρησκεία του πίσω από την πλάτη του, συνοδεύοντας έναν άδικο κυβερνήτη ή έναν υποκριτικό άνθρωπο και είναι πιστός στη θρησκεία για χάρη κάποιου κοσμικού ζητήματος, όχι για χάρη του Παντοδύναμου Θεού . Μερικοί σχολιαστές είπαν ότι το να βλέπεις ένα είδωλο δείχνει ένα μακρινό ταξίδι και λένε ότι αν είδε ένα είδωλο και δεν είδε τη λατρεία του, θα είχε άφθονα χρήματα ….
…Υπάρχουν τα λεγόμενα μακροπρόθεσμα οράματα; Ή με στάδια; Μακροπρόθεσμα οράματα ή με στάδια. Μέσω του διαλογισμού μου για τα πολλά κείμενα που ασχολούνται με τα οράματα στο Κοράνι ή το Σουντά, τα μακροπρόθεσμα οράματα ή με στάδια : Μέσα από τον προβληματισμό μου για τα πολλά κείμενα που ασχολούνται με τα οράματα, στο Κοράνι ή στη Σούντα μπορεί να ταξινομηθεί από την άποψη της ταχύτητας εμφάνισης ή καθυστερεί σε δύο κύρια μέρη : 1 / Οράματα που συμβαίνουν γρήγορα ή επαληθεύσεις και έχουμε συζητήσει επανειλημμένα και αναφέραμε ότι ένα από τα μεγαλύτερα πράγματα που συμβάλλουν στην ταχύτητα της εμφάνισης : η αλήθεια του τόνου και του Χαντίθ του οραματιστή, ή αν το είδε πριν ή λίγο μετά την αυγή, και αναφέραμε στοιχεία για αυτό. Τα λόγια, για να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού, λένε : Τα πιο αληθινά οράματα ήταν αυτά που ήταν στα μάγισσα, και το Χαντίθ του [ πιστεύω ότι είσαι ένα όραμα που πιστεύει ότι είσαι πιο αυθεντικός ]. 2 / Μακροπρόθεσμα οράματα ή αυτό που μπορεί να ονομαστεί : τα ίδια στάδια. Είναι ο τίτλος του άρθρου μου γι ‘αυτό και είναι αυτό που σκόπευα να μιλήσω σήμερα. Είναι εκείνα τα οράματα που διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς εκπληρώνονται και η έκφρασή τους πραγματοποιείται, και ο ιδιοκτήτης τους τα ζει, και τα γεγονότα τους ζουν μεγάλες περιόδους της ζωής του, και διαφέρουν από το όραμα που συνέβη ξαφνικά, μετά την απόγνωση και περιμένω πολύ . Ότι αυτό που μιλώ τώρα επιτυγχάνεται εν μέρει και συνεχώς καθ ‘όλη τη διάρκεια ζωής του ιδιοκτήτη του ή σε μεγάλο μέρος της ζωής του, καθώς για όσα επιτεύχθηκαν ξαφνικά και ο ιδιοκτήτης του το είχε ανακοινώσει, και δεν συνέβη, και τότε συνέβη ξαφνικά, αυτός ο τύπος του οποίου τίποτα δεν πέφτει ποτέ πριν από την πλήρη ή μερική πτώση του . Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Με την ιστορία του Γιούσεφ, η ειρήνη σε αυτόν, και το όραμά του που έφτασε στο Κοράνι, είδε τον ήλιο, το φεγγάρι και έντεκα αστέρια να του προσκυνήσουν, και αυτό το όραμα εκπληρώθηκε για αυτόν πάνω από σαράντα χρόνια των διαφορετικών στάδια της ζωής του, και έζησε εποχές που επιτεύχθηκαν από παιδιά, νέους και ενήλικες ….
…Και όποιος βλέπει ότι λατρεύει ένα είδωλο φτιαγμένο από ξύλο, τότε πλησιάζει έναν ψεύτικο άνθρωπο σε έναν υποκριτικό άνθρωπο, και αν είναι από σφιγκτήρα ξύλου, τότε ζητάει αυτό που φέρνει από επιχειρήματα και παρόμοια, και λέγεται ότι πλησιάζει κάποιον με κουτσομπολιά, και αν το είδωλο είναι από ασήμι, τότε έρχεται σε μια γυναίκα με κάτι που δεν το κάνει. Είναι σκόπιμο, και αν είναι από χρυσό, τότε πλησιάζει κάτι που μισεί και θα τον βλάψει από αυτό, και αν είναι από χαλκό, σίδηρο, μόλυβδο ή παρόμοια, τότε πλησιάζει για να αναζητήσει τον κόσμο και λέγεται ότι πλησιάζει έναν voyeuristic άνθρωπο, και αν είναι από πέτρα τότε πλησιάζει έναν σκληρόψυχο άνθρωπο . Κεραμική και παρόμοια, πλησιάζει εκείνους που δεν έχουν κανένα όφελος, και γενικά τα οράματα των ειδώλων δεν είναι αξιέπαινα ….
…Τζαμιά : Το τζαμί υποδηλώνει το μέλλον γιατί αναζητάται σε αυτό, ακριβώς όπως η απόρριψη σκουπιδιών δείχνει τον κόσμο και δείχνει την Καάμπα επειδή είναι το σπίτι του Θεού και δείχνει τα μέρη που συνδυάζουν άνεμο, όφελος, ανταμοιβή και βοήθεια , όπως το σπίτι του άρχοντα, ο κύκλος της μνήμης, η εποχή, το ribat, το πεδίο του πολέμου και η αγορά επειδή είναι η αγορά για το μέλλον . Στη συνέχεια, κάθε τζαμί δείχνει τον τρόπο του στο μέγεθος, τη φήμη και την ουσία του . Όποιος χτίσει ένα τζαμί σε ένα όνειρο, και αν αξίζει το δικαστικό σώμα, θα το αποκτήσει, και ομοίως εάν είναι θέμα της Fatwa και μπορεί να δείξει στον κόσμο ένα χρήσιμο έργο της ταξινόμησης, και στα έγγραφα για να ένα Κοράνι γράφει, και στους εργένηδες για το γάμο και το γάμο, και για τους μαθητές του χρήματος και του κόσμου σε ένα κτίριο που χτίζει πάνω στο οποίο διαρκούν οι αποδόσεις και τα οφέλη του. Όπως το μπάνιο, το ξενοδοχείο, το κατάστημα, ο φούρνος, το πλοίο και τα παρόμοια, λόγω της τρέχουσας ανταμοιβής στο τζαμί με την αφθονία των κερδών σε αυτήν με την προσευχή της εκκλησίας, και οι άνθρωποι έρχονται σε αυτό από κάθε πλευρά και εισαγάγετέ το χωρίς άδεια . Και όποιος στο ξύπνημά του επηρέασε τον κόσμο και τα χρήματά του, ή επηρέαζε τη μεταθανάτια ζωή του στον επείγοντα χαρακτήρα του, οι παροιμίες που κέρδισαν επέστρεψαν στα κέρδη και τα οφέλη σε αυτόν τον κόσμο για αυτόν, ή στο μέλλον και την ανταμοιβή στο μέλλον που είναι το αίτημά του στο ξύπνημά του . Όσο για εκείνο που κατεδαφίζει ένα τζαμί, αντιτίθεται σε αυτόν που το έχτισε και μπορεί να συμπεράνει τη χυδαιότητα της κατάστασής του από εκείνον που την χτίζει στη θέση του ή το κάνει να συμβεί στη θέση του μετά την κατεδάφισή του, έτσι εάν χτίζει ένα κατάστημα που ευνοεί τον κόσμο στο μέλλον, και αν χτίσει ένα λουτρό, το χρέος του είναι κατεστραμμένο εξαιτίας μιας γυναίκας και αν σκάψει μια τρύπα στη θέση του, αμαρτάνει Όποιος είναι καταναγκαστική εξαπάτηση ή για χάρη σε μια ομάδα που τον χώριζε από τη γνώση, την καλοσύνη και τις πράξεις, ή για χάρη ενός ηγεμόνα που τον απέλυσε, ή ενός δίκαιου ατόμου που τον σκότωσε, ή ενός τόπου στον οποίο είχε διακοπές ή σύμβαση γάμου, κατέστρεψε και τον ακύρωσε . Και αν δει τον εαυτό του να έχει απογυμνωθεί από ρούχα σε ένα τζαμί, θα του αφαιρεθεί ό, τι είναι κατάλληλο για αυτόν από τις πινακίδες του τζαμιού, και αν αυτό συμβαίνει κατά τη διάρκεια των ημερών του Χατζ, τότε θα εκτελέσει το Χατζ, Θεός, ειδικά εάν δίνει το κάλεσμα στην προσευχή, και εάν είναι ένοχος, βγαίνει από αυτό που είναι μέσα στην μετάνοια και την υπακοή, και αν προσεύχεται σε αυτό με βάση τη μετάνοια και την υπακοή. Μια κατάσταση, εκτός από την κατεύθυνση προς την κατεύθυνση της προσευχής στο πρόσωπο του κυκλώνα, επειδή είναι αφιερωμένο στην αναζητούν τον κόσμο σε μια αγορά των αγορών και την εποχή των εποχών, στο οποίο στερείται αυτό που ελπίζαμε, και χάνει όλα όσα αγόρασε και πούλησε, λόγω της διαφθοράς της προσευχής του και της απώλειας της εργασίας του . Αυτό μπορεί να υποδηλώνει τη διαφθορά του τι περιλαμβάνεται στην αμέλεια του απαγορευμένου και του τοκογλύφου, εάν το συναντήσει . Όσο για το Ιερό Τζαμί, υποδηλώνει το προσκύνημα σε όσους το αρνούνται ή δίνουν άδεια, ακόμα κι αν αυτό δεν είναι τις ημέρες του Χατζ με την ουσία του σε αυτό και τα αποδεικτικά στοιχεία του, επειδή η Κάαμπα ότι το προσκύνημα είναι σε αυτό . Μπορεί να δηλώνει το απαγορευμένο σπίτι του Σουλτάνου που το θέλει από το εισόδημα του οποίου είναι ασφαλές, το σπίτι του κόσμου, το τζαμί της Μεδίνας και τη μεγάλη αγορά μεγάλων και απαγορευμένων υποθέσεων, όπως η αγορά συναλλάγματος και οι χρυσοχόοι λόγω τον μεγάλο αριθμό ερευνών που απαιτούνται σε αυτό και τι εισάγει στους ανθρώπους του απαγορευμένο, έλλειψη και αμαρτία, καθώς και όλα τα απαγορευμένα από ό, τι είναι ανθρώπινο σε αυτόν και από την πρόκληση βλάβης ….
…Και όποιος βλέπει ένα φίδι που κατεβαίνει σε ένα μέρος, θα ερμηνεύσει το θάνατο του άρχοντα αυτού του τόπου ….
…Ο φούρνος δηλώνει τον φούρνο στο σπίτι για τον ιδιοκτήτη ή τον υπηρέτη του σπιτιού . Το αρτοποιείο της αγοράς δείχνει το σπίτι του άρχοντα, το βιβλίο στο οποίο μαθαίνουν τα αγόρια, τη φυλακή, και την ικανοποίηση των αναγκών, και ίσως δείχνει οφέλη, διατροφή και θεραπεία από ασθένειες . Και το σετ φούρνου και το μηχάνημά του είναι οι νεοσύλλεκτοι και οι βοηθοί του ή τα αγόρια του που ζητούν βοήθεια για την κατασκευή του . Ο φούρνος δείχνει πού ζει και κερδίζει ο ιδιοκτήτης . Και ο άγνωστος φούρνος μπορεί να δηλώνει το σπίτι του σουλτάνου ή το σπίτι του ηγεμόνα λόγω της ανάφλεξης σε αυτό . Και ίσως η σόμπα θα οδηγήσει στην αγορά . Και όποιος έστειλε σιτάρι ή κριθάρι στον άγνωστο φούρνο και ήταν άρρωστος, πέθανε, και αν δεν ήταν άρρωστος και είχε το δέκατο του σουλτάνου ή του ενοικίου ή του υπόλοιπου ερωτευμένου, πλήρωσε όσα του χρωστάει . Δείτε επίσης τη φώτιση ….
…Είναι σπάνιο ότι μια γυναίκα ήρθε στον Ibn Sirin και είπε, είδα δύο μαργαριτάρια στο δωμάτιό μου, ένα από τα οποία είναι μεγαλύτερο από το άλλο, έτσι η αδερφή μου μου ζήτησε να δώσω ένα από τα δύο μαργαριτάρια και της έδωσα το νεότερο . Είπε ότι αν πίστευες στο όραμά σου, μάθατε δύο surah, ένα εκ των οποίων είναι μεγαλύτερο από το άλλο, και η αδερφή σου δίδαξε το σύντομο, είπε, είναι σωστό ….
…Μερικοί από τους εκφραστές είπαν, όπως είπε ο Ιμπν Σιρίν, μου αρέσει να παίρνω από τους νεκρούς και να μην τους δώσω, και στην πρόταση κάθε φορά που κάποιος βλέπει ότι ένας νεκρός του δίνει κάτι, είναι καλύτερο αν αυτό δεν είναι του είδους του τσίμπημα των παρασίτων, και ως προς το να δίνεις από κάθε άποψη, δεν είναι αξιέπαινη εκτός αν το μισεί και είναι του είδους που αναφέρθηκε παραπάνω. Είναι η κατάρρευση της ανησυχίας και της αγωνίας ….
…Ερημίτης Αν ονειρευόσασταν, αυτό σημαίνει θλίψη και απομόνωση που οφείλεται στην έλλειψη πίστης των φίλων . Και αν εσείς είστε ερημίτης, τότε θα προσπαθήσετε να ερευνήσετε δύσκολα θέματα . Θα δώσω ιδιαίτερη προσοχή στη συζήτηση της κατάστασης της ημέρας . Εάν βρεθείτε στο κρησφύγετο ενός ερημίτη, αυτό σημαίνει έλλειψη εγωισμού απέναντι στους εχθρούς και τους φίλους σας ….
…Ένα ιδανικό Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι συναντά το ιδανικό της, αυτό προβλέπει μια περίοδο ικανοποίησης και ευχαρίστησης που δεν θα ενοχληθεί από τίποτα . Εάν ένας εργένης ονειρεύεται να συναντήσει το είδωλό του, αυτό σημαίνει ότι θα βιώσει μια θετική αλλαγή στις επιχειρηματικές του υποθέσεις ….