…Ψυχοθεραπεία Ορισμένες διαταραχές του ύπνου, όπως εφιάλτες, ενοχλητικά όνειρα, περπάτημα κατά τη διάρκεια του ύπνου και ομιλία κατά τη διάρκεια του ύπνου, προκαλούνται από ανεπίλυτα προβλήματα και συγκρούσεις και τις γύρω εμπειρίες. Επομένως, το άτομο πρέπει να υποβληθεί σε ψυχολογική θεραπεία, όπως γίνεται μέσω της διαδικασίας συναισθηματικής εκφόρτισης και ελεύθερης σύνδεσης για να εντοπίσει τέτοιες συγκρούσεις και να προσπαθήσει να τις εξηγήσει στον ασθενή και στη συνέχεια να αυξήσει το Astbesarh με το οποίο τον βοήθησε να επιστρέψει στον κανονικό ύπνο και να δει : ~ Εγκυκλοπαίδεια Ψυχιατρικής ~ – Τόμος Ι – δ . Αμπντέλ Μόνεμ Ελ Χέφνι . ~ Διαταραχές συμπεριφοράς και θεραπεία τους .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : The Jathoom : Προέρχεται από το ρητό μας : Το άτομο ή το ζώο σκαρφαλωμένο , και το νόημά του παρέμεινε στη θέση του και δεν έφυγε , ή τι σημαίνει : να κολλήσει στο έδαφος, οπότε αυτός σκαρφαλωμένο . Ένας εφιάλτης και λέγεται Word σε Jathaam ή al Koran 🙁 έγιναν στο σπίτι τους Jtman ) ( χρήσεις : 78 ) Αυτή η αραβική λέξη ονομάζεται μπαρόκ Alnidlan , μπορεί να βρίσκεται σε πίεση στο στήθος του ύπνου δεν μπορεί να κινηθεί με τον (1). Για να φανεί αυτό , θα εξηγήσω σε σας ως προς το αν ο ίδιος είδε έναν άνδρα σε ένα όνειρο , έτσι – που ονομάζεται Paljathom περιγράφεται στην έννοια ο ίδιος ο κοιμώμενος Bshi Ε σίγαση , ούτε μπορεί να σωτηρίας , και προσπαθεί να ξυπνήσει , δεν μπορεί μόνο μετά από επίπονες προσπάθειες Ο Vistiqz έφτασε στην κούραση του με μεγάλη ποσότητα ιδρώτα και το χέρι , και ταραχώθηκε , και η αίσθηση αυτής της υπόθεσης ήρθε σε αυτόν πριν ξυπνήσει ο Kalmchlol , και ελπίζει ότι μια διαφάνεια , χωρίς αμφιβολία ότι αυτή η περίπτωση που ο άνθρωπος έπεσε στον ύπνο του πανικού . Η ειρήνη σ ‘αυτόν γνωρίζουν πότε τους συντρόφους του να τρέμω αυτή την προσευχή : « Θα αναζητήσουν καταφύγιο στα λόγια του Θεού, γεμάτος θυμό και από τον κακό της Αυτού σκλάβους και από τους δαίμονες του κακού Βιβλιογραφία , και να παρακολουθήσουν » (2). Όπως αναφέρεται στο isti’aadhah του εκφοβισμού σε ένα όνειρο που διηγείται ο Malik είπε : Ο Khalid bin Walid είπε στην πώληση! : Ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ , είμαι σε ένα όνειρο . Είπε ειρήνη σ ‘αυτόν : « Πες : Θα αναζητήσουν καταφύγιο με τον Αλλάχ«s τέλεια Ichaelmat από το κακό του θυμού και μαρτύριο και το κακό λατρεία , και Βιβλιογραφία των δαιμόνων , και να παρακολουθήσουν »(3). Εδώ ο διαλογιζόμενος σε αυτές τις συνομιλίες παρατήρησε ότι ο Προφήτης ειρήνης σε αυτόν κατευθύνει τον υπηρέτη όταν βλέπετε τέτοια ενοχλητικά όνειρα , εφιάλτες , καθοδηγούμενοι από την προσφυγή στο Θεό και αναζητάτε καταφύγιο μαζί του από το κακό του θυμού και της αγωνίας , και τη Βιβλιογραφία των δαιμόνων και της ενόχλησης , με σκοπό να μην τον παρακολουθούν , και οργάνωσαν μια καθιστική διαμαρτυρία -σε Θεός Esme Θεό . Δεν είναι καμία αμφιβολία ότι η αντανάκλαση της κατάστασης των ανθρώπων προειδοποίηση σήμερα, όταν οι περισσότεροι από τους μακριά από τον Θεό και να βασίζονται στο κόσμο και τις απολαύσεις και την απόσταση από το βιβλίο του Αλλάχ και wird Ρήσεις , και να αντικατασταθεί από την ακρόαση μουσικών οργάνων και τραγούδια, έτσι ώστε μερικοί νέοι να κοιμούνται και να ακούνε μουσική στα ακουστικά τους και αν αυτοί τον παρευρίσκονται στον Μουλά Ikh και να τον κατεβάσουν στο έλεος; Αλλά σήμερα που τα τζαμιά έχουν μολυνθεί από τη μουσική , έγιναν σαν να στερούνται . Αυτό συμβαίνει λόγω των κινητών συσκευών, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν γίνει μουσικά κομμάτια που βλάπτουν την ακοή των προσκυνητών κατά τη διάρκεια των προσευχών τους , και των οποίων οι ιδιοκτήτες ενδέχεται να αποτρέψουν την κάθοδο του ελέους και την παρουσία των αγγέλων , σύμφωνα με τον Abu Bakr bin Musa που είπε : Ήμουν με τον Salem bin Abdullah bin Omar , οπότε πέρασα τη συντροφιά της μητέρας των αγοριών σε αυτό κουδούνια , ο Salem ήρθε να περάσει τον πατέρα του από τον προφήτη ειρήνη σε αυτόν, είπε : ~οι άγγελοι δεν τους συνοδεύουν Rkpo jingle , ~ και Algelgel : μικρό κουδούνι που συνδέεται με το λαιμό των ζώων (4). Πολλοί έχουν επιλέξει οι άνθρωποι σήμερα είναι μακριά από τον Θεό , και η απόσταση από το Κοράνι , και η απόσταση από το αρσενικό , και ως εκ τούτου αντικαταστάθηκε από την επιλογή της καλής συντροφιά κακό Balrvqh , είναι ο Θεός στο έργο του βιβλίο λέει : ) omn ζωντανή αναφορά Ραχμάν αντίθεση του διαβόλου του είναι ο σύζυγός του ) ( Zukhruf : 36 ). Τι σημαίνει : εμφανίζει για τον Ραχμάν και την ενοποίησή του Αντίθετα με όποιον κάνει τον σύντροφό του του διαβόλου, είναι ο σύντροφός του σε αυτόν τον κόσμο και στη Φωτιά (5). Και αυτός ο διάβολος τον εξωραΐζει με το ψέμα και το κακό , τον βαριέται με το μυστήριο και την υπακοή, και κάνει τις πιο ευτυχισμένες στιγμές του με διασκέδαση, μουσική και τραγούδι , και έτσι είναι απαραίτητο να τον κρατά υπεύθυνο και σωστό γι ‘αυτό , και να μοιάζει με το δίκαιος και ο τελευταίος που θυμάται τον Θεό να στέκεται και να ξεκουράζεται και στο πλευρό τους , η ανάμνηση δεν χωρίζεται από τη γλώσσα τους , οι άνθρωποι στο Gflathm έκοψαν τον Flathm . Θεωρείται επίσης ότι αυτού του είδους τα οράματα είναι έρημα και φοβισμένα από αυτά , εξήγησέ του να αναζητήσει καταφύγιο μαζί τους , ο πέτρινος γιος που είπε στο al- Fath αναφέρθηκε στη συνταγή ότι ζητά καταφύγιο από το κακό όραμα είναι αληθινό , αφηγείται ο Sa ‘ Ο eed ibn Mansoor και ο Ibn Abi Shaybah και ο Abdul Razak isnaads, ο Ibrahim Nakha’i είπε : ~ Αν είδατε σε ένα όνειρο αυτό που μισεί, αφήστε τον να πει αν ξυπνήσει : Ζητώ καταφύγιο με τον Aazt από τους αγγέλους και τους αγγελιοφόρους του Θεού. αυτό το κακό που με χτυπάει όπου το όραμά μου ο Μάολ στα θρησκευτικά Dnaaa ~(6). Σας συμβουλεύω ότι όλοι οι ύπνοι εδώ ήθελαν να διαβάσουν περίεργο πριν από τον ύπνο των ρημάτων και μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από πολλά φυλλάδια σε τζαμιά και βιβλιοθήκες , και το πιο σημαντικό από αυτά τα περίεργα : 1 – Κατάσταση της καρέκλας . 2 – « Πες, είναι ο Θεός είναι ένας » 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ) , ( Πες ότι ζητώ καταφύγιο στον Κύριο των ανθρώπων ). 4 – Ζητώ καταφύγιο στα πλήρη λόγια του Θεού από το κακό που έχει δημιουργήσει . 5 _ Ζητώ καταφύγιο στα λόγια του Θεού γεμάτα από κάθε διάβολο και κάθε μάτι είναι σημαντικό για το έθνος . 6 _ Στο όνομα του Θεού, που δεν βλάπτει τίποτα με το όνομά του στη Γη ούτε στους Ουρανούς και είναι η Ακοή, το Γνωρίζοντας . 7 _ Το όνομά σας Κυρίου βάλει την πλευρά μου και ο Κύριός σου να το φορέσετε πάνω , αν μου άρπαξε τον εαυτό μου Varahmha , και τον έστειλε το αποθηκεύσετε, συμπεριλαμβανομένων των κρατήσεων δίκαιος σκλάβους . 8 _ Ω Θεέ μου, παραδίδω τον εαυτό μου και σε κατευθύνω σε εσένα και εξουσιοδότησα την παραγγελία μου σε σένα , και η πλάτη μου σε εσένα θέλει GATT και το δέος σου , όχι καταφύγιο ούτε σε άφησε μόνο σε σένα , εξασφάλισε το βιβλίο σου, το οποίο είχε αποκαλύψει και Npik ότι στείλατε . 9 _ στο όνομά σου Ω Θεέ μου, πεθαίνω και ζω . 10 – στίχοι των τριών ημερών του Sura αρχικό στίχο . : «Ο Θεός είναι ό, τι είναι στους ουρανούς και ό, τι είναι στη γη, και ότι εκδηλώνεις ό, τι υπάρχει στον εαυτό σου …» οι στίχοι . Αυτά Awrad είναι – αν θέλει ο Θεός – Caldra, που σας προστατεύει από PROD καταραμένο Σατανά και των βλαβών του , και αυτό είναι ακριβώς όπως τη μάχη άρχισε και το φόρεμα της πόλεμο, The άφιξη των δόρατα και σπαθιά να τον έχουμε δυσκολίες , και μέχρι τον και τον έβλαψε για να το αποτρέψει από το φόρεμα και έτσι, που κοιμάται και καταφύγει πριν κοιμηθεί αυτό το παράξενο . ________________________________ (1 ) διαμεσολαβητής λεξικού – op – r (107 ). (2 ) Η hasan hadits που διηγείται ο Imam Tirmidhi στο βιβλίο αποκαλεί την πόρτα αυτού που ο Gah κρατούσε επαίνους με το χέρι – op – 0 που διηγήθηκε από τον Imam Ahmad στην παλάμη των Almktherin συντρόφων, φοίνικας Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, μπορεί να είναι ο Αλλάχ ευχαριστημένοι με αυτούς – op – Και αφηγήθηκε από τον Abu Dawood στο Βιβλίο Ιατρικής, Bab How to Raqqa – προηγούμενη αναφορά -. (3 ) οράματα του Προφήτη ειρήνης σε αυτόν ( σελ. 19 ) – op – και αναφέρθηκαν από τον Ιμάμ Ibn Hajar στο al- Fath (371/12 ) και αποδόθηκαν στον Ιμάμ Μαλίκ και γυναίκες, διαφορετικά Bosanao, είπε αρχικά Abu Dawood, Tirmidhi και ταξινομήθηκε ως κυβερνήτης Και διορθώστε το . Δείτε : Zaad για τον γιο των αξιών ( 2/468 ) – op -. (4 ) Αφηγήθηκε από τις γυναίκες του Ιμάμ στις διακοσμήσεις πορτών Algela Gel βιβλίο , ο Ιμάμ Αχμάντ στην παλάμη των συντρόφων του Almktherin , ο φοίνικας Abdullah ibn Umar bin al – Khattab μπορεί ο Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του, σκηνοθέτης στη δεξιά αλυσίδα του Albany (4 \ 493 ) – μια αναφορά νωρίτερα -. (5 ) ερμηνεία του Ibn Abbas – op – ( σελ. 413 ). (6 ) Βλέπε : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Βλέπε : Zaad Ibn αξίες – op – (365 \ 2 ) , είπα : απέδειξε ότι πολλοί επιστήμονες έχουν την επίδραση των σύγχρονων ανθρώπων των τζιν και είπαν : είναι το πραγματικό αποτέλεσμα εάν το φαινόμενο δεν είναι ορατό . Και συνήγαγαν την είσοδο αέρα, μικροβίων και άλλων στο ανθρώπινο σώμα . Αυτό επιβεβαιώνει τα δυνατότητα των εισέρχονται στο Jinn στο ανθρώπινο σώμα, όπως επίσης . ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Υπάρχει ένα μέρος στον εγκέφαλο που κάνει το όνειρο κατάρα; Όσο για το όραμα που προέρχεται από τον Θεό, δεν έχει καμία σχέση με το σώμα και την ύλη, όπως είπα, αλλά σχετίζεται με την ψυχή, καθώς είναι μια θεϊκή αποκάλυψη που ο Θεός καθοδηγεί με τη θέληση και τη θέλησή του, όπως δόξα, να είναι στον εαυτό του, καθώς και στο όνειρο. Είναι από τον Σατανά, όπως έχουμε συζητήσει, ένα γεγονός, όχι μια μεταφορά . Αυτή η άποψη είναι νόμιμη για τον διαλογιστή, αλλά υπάρχει μια άλλη άποψη ότι – μετά από διεξαγωγή πολλών εργαστηριακών πειραμάτων – στην οποία ο εγκέφαλος εξετάστηκε σε ορισμένα ζώα, όπως οι γάτες, η παρουσία μιας ομάδας νευρώνων κάπου στον εγκέφαλο που ελέγχει την κίνηση του ζώου, ή την ακαμψία του κατά τον ύπνο, και επειδή οι εμπειρίες ενισχύουν το ένα το άλλο, και επειδή ορισμένα ζώα κοιμούνται να κάνουν κάποιες κινήσεις ή να κλαίνε, κάτι που έκανε αυτούς τους μελετητές να κρίνουν τη δυνατότητα να ονειρεύονται σε αυτά τα ζώα, και αυτό μπορεί να είναι αποδεκτό. Εννοώ την πιθανότητα να ονειρεύεται και την πιθανότητα να προέρχεται από μερικά νευρικά κύτταρα, αλλά τότε είναι του τύπου της κομπόστας, όπως αποφασίσαμε όταν μιλάμε για : όνειρα ζώων, για το όραμα και το όνειρο, τη θέση τους είναι αυτό που αποφασίσαμε, και το σημείο εκκίνησής του είναι νόμιμο για τον δίκαιο διαλογισμό και ελπίζω να διευκρινίσω αυτές τις πληροφορίες . Και ο Θεός ξέρει καλύτερα ….

…Εάν βλέπει σαν να έχει εισέλθει στον Ουρανό, τότε η ζωή και ο θάνατός του είναι κοντά, και έχει ειπωθεί ότι ο οραματιστής προτρέπει και μετανοεί από τις αμαρτίες στα χέρια του ατόμου που τον έφερε στον Παράδεισο, αν τον γνωρίζει . Και ειπώθηκε ότι όποιος βλέπει να μπαίνει στον Παράδεισο θα επιτύχει τον στόχο του μετά από να υποστεί κακουχίες, επειδή ο Παράδεισος είναι γεμάτος ατυχία και έχει ειπωθεί ότι αυτός που έχει αυτό το όραμα συνοδεύει μεγάλους και έντιμους ανθρώπους, βελτιώνει την επαφή με ανθρώπους και εκπληρώνει καθήκοντα του Θεού Παντοδύναμος….

…Η θάλασσα υποδηλώνει τη θάλασσα σε ένα όνειρο για έναν ισχυρό, τρομερό και ατρόμητο βασιλιά, ακριβώς τον Σάφικ, τον οποίο χρειάζονται οι άνθρωποι, και η θάλασσα είναι για τον έμπορο τις αποσκευές του και ο μισθωτός είναι ο δάσκαλός του . Και ίσως υποδηλώνεται από καθαρότητα από ακαθαρσία, πίστη στον άπιστο και μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο και ότι ο Θεός Παντοδύναμος έχει ορκιστεί στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχει κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της . Επιδείξτε την αγνότητα από την ακαθαρσία, την πίστη στον άπιστο και τη μετάνοια στον αμαρτωλό . Δείχνει τον όρκο, και ότι ο Θεός Παντοδύναμος ορκίστηκε στη θάλασσα, οπότε είπε : ( Και η θάλασσα που παρακωλύεται, η τιμωρία του Κυρίου σας είναι πραγματικότητα ). Η θάλασσα μπορεί να αναφέρεται στον πατέρα και τη μητέρα, και μπορεί να αναφέρεται στον άνδρα και τη γυναίκα που έχουν κακή ηθική, και σε εκείνους που έχουν ίντριγκες και ερεθισμούς . Ίσως έδειχνε φυλακή να φυλακίσει το ζώο εκεί, και ίσως έδειξε τη βιομηχανία που δεν έχει όρια και την πόλη που δεν έχει τείχη . Και το όραμά του υποδεικνύει την αποχώρηση ομάδων . Εάν η θάλασσα αυξήθηκε σε ένα όνειρο μια καλή αύξηση, και οι άνθρωποι χρειάζονταν βροχή, θα έβρεχε . Και αν κάποιος δει τη θάλασσα να σκάει με τα κύματά της να καταρρέουν, τότε στο ταξίδι του θα έχει φόβο και αγωνία . Αυτός που περιπλανιέται στη θάλασσα θα παραμείνει στις αμαρτίες, και ίσως η θάλασσα δείχνει τον κόσμο και τις συνθήκες και τα θαύματα της ….

…Ο καθρέφτης είναι σε ένα όνειρο φαντασία και ματαιοδοξία, και ειπώθηκε : μια γυναίκα . Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει στον καθρέφτη και βλέπει τη μαύρη γενειάδα του ενώ είναι διαφορετικά, τότε τιμάται με τους ανθρώπους και βελτιώνει την κατάστασή του σε αυτούς στο ζήτημα των κοσμικών του υποθέσεων, όχι της θρησκείας του . Και ειπώθηκε : Ο καθρέφτης είναι ανδρική γυναίκα και η τάξη του . Και όποιος κοιτάζει σε ασημένιο καθρέφτη, πηγαίνει . Εάν η γυναίκα είναι σπασμένη, η γυναίκα του θα πεθάνει . Εάν κοιτάξει σε έναν τυλιγμένο καθρέφτη, οι ανησυχίες του θα τον καθαρίσουν . Ο σκουριασμένος καθρέφτης είναι η ατυχία του άνδρα και αν υπάρχει εξαπάτηση στον καθρέφτη, τότε ανησυχεί πολύ . Και όποιος βλέπει ότι κοιτάζει στον καθρέφτη, τότε ο Θεός δεν είναι ικανοποιημένος με αυτόν, και έχει υπακούσει τον Θεό Παντοδύναμο στο μυστικό και το άνοιγμα του . Ο χρυσός καθρέφτης είναι η δύναμη στη θρησκεία και η απαλλαγή μετά τη φτώχεια και η διαδοχή μετά τη δόξα . Εάν ο ασθενής κοιτάξει στον καθρέφτη, αυτό δείχνει το θάνατό του . Ο καθρέφτης δείχνει το ταξίδι και την εγκυμοσύνη από την προοπτική στον καθρέφτη, οπότε αν αυτός που είδε στον καθρέφτη ήταν γυναίκα, μπορεί να έρθει με μια γυναίκα, και αν η προοπτική ήταν άντρας, θα μπορούσε να έχει έναν άνδρα γιο . Εάν ο άντρας βλέπει στον καθρέφτη ένα σχήμα που είναι διαφορετικό από την εμφάνισή του, θα χτυπηθεί στα χρήματα ή στο μυαλό του και αν βρεθεί γυναίκα, έχει μια κόρη και παντρευτεί ή αγοράσει μια σκλάβια . Εάν ένας φυλακισμένος κοιτάξει το πρόσωπό του στον καθρέφτη, θα απελευθερωθείτε από τη φυλακή του . Και όποιος βλέπει ότι έχει γίνει καθρέφτης, θα λάβει αυτό που μισεί στην παρουσία του με τους ανθρώπους ….

…Γραπτές προσκλήσεις στον τοίχο 100 – Ο Ιμάμης αλ-Σαμαρκάντι είπε : Ανέφερε ότι όταν το κατώφλι του αγοριού πέθανε, ένας άνδρας τον είδε στη υπηρέτρια, οπότε τον ρώτησε τι σας έκανε ο Κύριος σας; Είπε : Συγχώρεσέ με. Συνήθιζα να προσεύχομαι μαζί του, και είναι γραμμένο στον τοίχο, οπότε ο άντρας ξύπνησε, και κοίταξε τον τοίχο, και, αν ήταν γραμμένο στο κατώφλι του αγοριού – μπορεί ο Θεός Παντοδύναμος να τον κάνει έλεος -: O Θεέ, καθοδήγησε τους απατεώνες, και είσαι ελεήμων στους αμαρτωλούς, και λέτε ότι οι δεκάδες φυλακισμένοι, έχουν έλεος στον υπηρέτη σου από αυτό. Ο μεγάλος κίνδυνος και οι Μουσουλμάνοι είναι όλοι μαζί, και μας κάνουν ανάμεσα στους καλούς και τους ευημερούμενους, με εκείνους από τους οποίους ευλογηθήκατε ανάμεσα στους προφήτες, τους δίκαιους, τους μάρτυρες και τους δίκαιους, και το καλό από αυτούς είναι ο σύντροφός σας με τους έλεος, Ω πιο Ελεήμων…

…Και όποιος βλέπει ότι ένα νεκρό πουλί είναι νεκρό, τότε θα σωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει παραληφθεί ένα νεκρό βιβλίο, τότε υπήρχαν εύκολα νέα που εμφανίστηκαν σε αυτόν τον νεκρό ….

…Ο Ismail bin Al-Ash’ath είπε, ~Όποιος είδε ότι χτυπήθηκε από ένα νεκρό άτομο θα κέρδιζε όφελος για αυτόν στο ταξίδι ή θα επέστρεφε στο χέρι του ό, τι είχε χαθεί από αυτόν, και αν χτύπησε έναν νεκρό, τότε αυτό δείχνει αύξηση στο χρέος του και την εκπλήρωση του χρέους του . ~…

…Όποιος βλέπει ότι παντρεύεται έναν άγνωστο άντρα και ο άγνωστος είναι νέος, τότε ο δράστης κατακτά έναν εχθρό . Ομοίως, εάν ο πληγέντας είναι γνωστός, ή υπάρχει διαφωνία, διαμάχη ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε ο δράστης αποκτά το αντικείμενο . Και αν η ταλαιπωρία είναι γνωστή και δεν υπάρχει σύγκρουση ή εχθρότητα μεταξύ τους, τότε το αντικείμενο της προσβάλλει το καλό του δράστη, ή το όνομά του, αν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, ή το αντίστοιχο ή μια από τις αιτίες αυτών . Εάν το θέμα είναι ένας άγνωστος σεΐχης, τότε ο σεΐχης είναι ο παππούς του και ό, τι είναι καλό στον παππού του, βελτιώνει τη σκέψη και την ανοχή του για αυτό . Ομοίως, αν βλέπει ότι φιλάει έναν άντρα ή κάνει σεξ μαζί του ή αναμιγνύεται μαζί του αφού αυτό είναι από την επιθυμία τους, τότε είναι σύμφωνο με αυτό που περιγράφεται στο γάμο, εκτός από το ότι είναι μικρότερο από αυτόν σε δύναμη και ποσότητα . Εάν βλέπει ότι δέχεται έναν άνθρωπο εκτός από το φιλί της επιθυμίας, τότε αυτός που κάνει το αντικείμενο επιτυγχάνει καλό και το αποδέχεται ως αποδοχή του . Ο άνθρωπος που είδε τον εαυτό του ένα αρνί : αύξησε τον Ννία . Και αν έβλεπε ότι γεννήθηκε από ένα αγόρι, τραυματίστηκε σοβαρά, και αν γεννήθηκε ένα σκλάβος, θα ήταν καλά, και έτσι αγοράζει το αγόρι και την υπηρέτρια ….

…Αγαπώντας το μαλλί Αν μια γυναίκα ονειρεύεται ότι σας αγαπά μαλλί, αυτό σημαίνει ότι θα έχει ένα ήσυχο και καθησυχαστικό σπίτι όπου ο αγαπημένος της σύζυγος και τα υπάκουα παιδιά της θα χαρούν να προσθέσουν ευχαρίστηση σε αυτό . Εάν ένας άντρας ονειρεύεται ότι βρίσκεται σε εργοστάσιο κλωστοϋφαντουργίας, τότε αυτό δείχνει μια σταθερή και ισχυρή πρόοδο στον τομέα των επιχειρήσεων . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι πλέκει μαλλί, αυτό σημαίνει έναν γρήγορο γάμο, αλλά έχει καλό σώμα . Εάν ένα κορίτσι ονειρεύεται ότι εργάζεται σε ένα εργοστάσιο για πλέξιμο μαλλιού, αυτό σημαίνει ότι θα βρει έναν πλούσιο και πιστό εραστή . Εάν το εργοστάσιο στο οποίο εργάζεστε είναι ερειπωμένο, θα αντιμετωπίσετε παγίδες με τύχη και αγάπη ….

…Και ορισμένοι από τους εκφραστές είπαν: Όποιος εμπλέκει κάτι στον εαυτό του και δίστασε να το ερευνήσει και να δει ένα όραμα, τότε μπορεί να το ερμηνεύσει δηλώνοντας αυτήν την αντωνυμία, και μερικοί είπαν ότι αναφέρεται στον παρατηρητή για να αντλήσει το όνομα ….

…Αν δει ότι πέθανε στον τάφο μετά από αυτό, τότε θα πεθάνει ανησυχώντας . Εάν δεν δει θάνατο στον τάφο, θα ξεφύγει από τη φυλακή και την αδικία . Κάποιοι από αυτούς είπαν ότι ποιος είναι θαμμένος, η θρησκεία του καταστρέφει…

…Και αν ο ασθενής βλέπει ότι έχει εισέλθει στον Παράδεισο, τότε δείχνει τον θάνατό του και την ταφή του, επειδή ο Παντοδύναμος λέει: « Όσοι πεθαίνουν οι άγγελοι, είναι καλοί, λένε ειρήνη επάνω σου, μπες στον Παράδεισο. » Τι σημαίνει εδώ είναι ο τάφος, διότι ο προφήτης, η ειρήνη και ευλογία να του παρέχονται, δήλωσε : Ο τάφος είναι ένας κήπος από τον κήπο του Παραδείσου ή ένα λάκκο από τα pits της φωτιάς ….

…Και όποιος βλέπει ότι οι άγγελοι έχουν πάρει το χέρι του στον Ουρανό, θα μετανοήσει στον Θεό σε αναζήτηση και θα φύγει σύντομα από τον κόσμο ….

…Όποιος βλέπει έναν νεκρό να έρχεται σε αυτόν να τον γελάει, τον ευχαρίστησε για το έργο του στη θέλησή του ή στην οικογένειά του, ή για αυτό που έφτασε από την προσευχή του . Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, τότε τον έχει τακτοποιήσει σε καλή κατάσταση και υπακοή στον Κύριό του . Και όποιος τον αποκαλεί είναι νεκρός, τότε το αίτημά του είναι νέα για την απουσία του Θεού, να δοξασθεί και να μεγαλώσει ….

…Εάν βλέπει σαν να ταξιδεύει με έναν νεκρό, τότε μπερδεύεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι φέρνει ένα νεκρό λάκκο και βρίσκει φωτιά μέσα του, τότε δείχνει την ασχήμια του θείου του και την προειδοποίησή του, και ίσως ο ιδιοκτήτης του λάκκου διέπραξε αίρεση και παραπλανητική, καθώς και αν είδε κάτι μέσα από τα παράσιτα ….

…Και όποιος βλέπει ένα εμπόρευμα οτιδήποτε έχει ένα νεκρό πράγμα, είτε είναι άνθρωπος είτε ζώο, αυτό το εμπόρευμα χαλάει και η προέλευσή του χάνεται ….

…Και όποιος βλέπει ότι ταξιδεύει με έναν νεκρό, μπερδεύεται με αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με έναν νεκρό πεπρωμένο, ενώ είναι γνωστός, τότε μια καλή πράξη θα εκδίδεται από τον παρατηρητή στα δεξιά αυτού του νεκρού ατόμου ….

…Οι νεκροί είδαν ότι ο γάμος ήταν γνωστός : η επίδραση του ηθοποιού τον επηρεάζει καλύτερα από μια προσευχή ή έναν σύνδεσμο . Εάν βλέπει ότι παντρεύεται με την αγιότητα των νεκρών, τότε το θέμα φτάνει στο αντικείμενο με καλοσύνη, όπως φιλανθρωπία, τελετουργικό ή παρακλήσεις . Και αν δει ένα γνωστό νεκρό άτομο να παντρεύεται ζωντανό, φτάνει στην κλονισμένη γειτονιά που είναι καλύτερη από την κληρονομιά του αποθανόντος ή του κληρονόμου του ή του κληρονόμου του από τη γνώση ή κάτι άλλο . Το φιλί είναι το αντίθετο, γιατί το αντικείμενο σε αυτό πλήττει και δέχεται καλύτερα από το αντικείμενο ….

…Και όποιος βλέπει ότι βρίσκεται σε ένα νεκρό άλογο, θα πληγεί με θλίψη και θα σωθεί από αυτό ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει πάρει ένα νεκρό κάλυμμα, τότε είναι με δύο τρόπους, εάν είναι από τους λαούς της δικαιοσύνης, τότε εργάζεται με μια ακριβή και παράξενη γνώση, και μπορεί να έχει χρήματα από μια απαγορευμένη πτυχή, και εάν Είναι από τους ανθρώπους της διαφθοράς, τότε δείχνει την έλλειψη της θρησκείας του και τη σύγχυση του με τους ανθρώπους και ότι είναι ένα νεαρό κορίτσι ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι μετέφερε έναν νεκρό, τότε θα έπαιρνε απαγορευμένα χρήματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι μπαίνει πίσω από ένα νεκρό άγνωστο σπίτι, τότε δεν το αφήνει, τότε θα πεθάνει ….

…Και όποιος βλέπει ότι έδωσε το ένδυμά του σε ένα νεκρό άτομο και στη συνέχεια είπε το χειρόγραφό του ή το έπλυνε έτσι ώστε να μην βγει από το χέρι του και να μην εισέλθει στην κατοχή των νεκρών, τότε υπήρχε θλίψη και σοβαρότητα και σφίξιμο στο στήθος, και αν ο νεκρός τον έφαγε και τον ντύσει, θα πεθάνει νωρίτερα ….

…Αν έβλεπε ότι μετέφερε έναν νεκρό, θα είχε απαγορεύσει τα χρήματα ….

…Η ανίχνευση είναι στο όνειρο μια ένδειξη του χρόνου, ή η προσευχή να κάθεται ενώ μπορεί να σταθεί . Ίσως ο Χόμπο έδειχνε καταστολή από το ταξίδι και την υποτίμηση, ακόμα κι αν ήταν φτωχός και έγινε πλούσιος, και αν ήταν πλούσιος, ήταν φτωχός . Ίσως η αγάπη έδειχνε την ευνοιοκρατία των ανθρώπων ….

…Όσο για την αγάπη των φασολιών, δεν είναι αξιέπαινη και μπορεί να είναι μια δυστυχία, ειδικά για εκείνους που το τρώνε ….

…Ο Ibn Sirin είπε ότι αν μια γυναίκα είδε ότι είχε σκοτώσει τον άντρα της, θα του φέρει αμαρτία και ότι είναι αθώος ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει σεξουαλική επαφή με έναν γνωστό άντρα, θα τον βοηθήσει να επιτύχει το αίτημά του, και αν είναι άγνωστο, θα κερδίσει τη νίκη . Μερικές από τις εκφράσεις ανέφεραν ότι η μοιχεία μπορεί να υποδηλώνει προδοσία ….