…Ποιο είναι το μήνυμά σας σε όσους ενδιαφέρονται να δουν τους νεκρούς , και σε εκείνους που φοβούνται βλέποντας αυτόν τον τύπο , ή να υπερβάλλουν το θέμα αξιοσημείωτα; 1 – Είστε τώρα από τους ζωντανούς και είστε στο χώρο εργασίας. Σήμερα είναι δουλειά, χωρίς υπολογισμό, αύριο είναι υπολογισμός, και χωρίς δουλειά, οπότε τι θα κάνετε σήμερα; Τι θα κάνεις αύριο ; 2- Πρέπει να δείξετε δικαιοσύνη και καλοσύνη στους γονείς στη ζωή τους . Και μην περιμένετε έως ότου πεθάνουν, ή ένας από αυτούς πεθάνει – μετά τον Ομάρ Μουμπάρακ, Θεός – αρχίζετε να μετανιώνετε και να ελπίζετε ότι θα τους δείτε σε οράματα και να εκτελέσετε τις οδηγίες τους, οι οποίες μπορεί να είναι όνειρα και μακρά σκέψη και μετάνοια για το θάνατό τους . 3- Εάν έχετε δύο γονείς ή έναν από αυτούς, και είναι πολύ μεγάλοι, καθίστε μαζί τους και ξεχάστε τη μοναξιά τους και θυμηθείτε τα λόγια του Αγγελιοφόρου, ο Θεός να τον ευλογεί και να του δώσει ειρήνη : « Παρά τη μύτη παρά τη μύτη παρά μύτη παρά τη μύτη – το είπε τρεις φορές – είπαν ποιος, Αγγελιοφόρος του Θεού; Θα μπει στον Παράδεισο . Το νόημα είναι ότι είναι δίκαιος μαζί τους, και στο μυθιστόρημα « On the Greatness », που σημαίνει όταν αστειεύονται και αποδυναμώνουν την κίνησή τους και χρειάζονται τη δύναμη ενός γιου ή μιας κόρης . 4- Έγραψες τη θέλησή σου; Ο αναγνώστης μπορεί να είναι νέος σε ηλικία και να πει ποιος είναι ο λόγος; Λέω : Ο θάνατος δεν γνωρίζει νέους ή ηλικιωμένους, και ο ευγενής μας Αγγελιοφόρος, όπως προήλθε από τον Ιμπάν Umar – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί του – είπε : « Ποιο είναι το δικαίωμα ενός μουσουλμάνου που έχει κάτι να προτείνει να περάσει δύο νύχτες χωρίς Το θέλημά του είναι γραμμένο μαζί του ~ Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι απαιτείται η εφαρμογή της διαθήκης του αποθανόντος, εκτός εάν διέταξε ένα Μουχάραμ για παράδειγμα ή μια ρήξη της μήτρας , όπως ακριβώς γράφοντας μια διαθήκη αποτρέπει τη διαφωνία μεταξύ των κληρονόμων και ο Θεός γνωρίζει το καλύτερο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το Κοράνι έπεσε από το χέρι του ή τον πήρε. Αν ήταν μελετητής ή είχε δουλειά, τότε αφαιρέθηκε από αυτό, και αν δεν ήταν, τότε δεν υπάρχει καλό σε αυτό ….

Γιατί ρωτώ μερικές φορές για την ώρα του οράματος; Αυτή η ερώτηση μου υποβάλλεται συνεχώς, και είναι πολύ σημαντικό για μένα να ξεκαθαρίσω τι έχει κρύψει σε κάθε ερώτηση. Για να γνωρίζει ο καθένας ότι ξεκινάμε από σταθερά και σταθερά σημεία εκκίνησης, και ότι μιλάμε – Θεός – με γνώση, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η επιστήμη έχει νόμιμη ταυτότητα και διαφέρει από εκείνους που ερμηνεύουν οράματα ή όνειρα από καθαρά ψυχολογικούς όρους, και είναι μια μέθοδος που υπάρχει σε αφθονία, ειδικά μεταξύ των θεραπευτών. Ψυχολόγοι, ο Θεός να τους βοηθήσει και να τους ωφελήσει . Και λέω εδώ : Αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση της θερμότητας διαφέρει από αυτό που παρατηρήθηκε στην ένταση του κρύου, διότι η φωτιά στην πρώτη είναι αξιέπαινη, και στη δεύτερη είναι αξιέπαινη, και επίσης όταν εκφράζεται ότι η φωτιά είναι αξιέπαινη το χειμώνα και είναι κατακριτή το καλοκαίρι κυρίως . Και είναι το χειμώνα που φέρνει τους ανθρώπους κοντά της και γίνεται ευχάριστο γι ‘αυτούς, ενώ απομακρύνεται από τη ζέστη, έτσι και τα φρούτα, τα βλέποντάς τους να τρώγονται τη στιγμή της ωριμότητας τους, είναι πολύ αξιέπαινα και η έκφραση είναι ευοίωνη για αναζητητής, αλλά εάν ένα όραμα τρώγεται σε χρόνο διαφορετικό από την ωρίμασή του, το όραμα μπορεί να έχει κακή συνήθεια για τον αναζητητή, και ήταν συνηθισμένο να τρώει φρούτα να είναι εύγευστα και χρήσιμα τη στιγμή που ωριμάζουν, αλλά πρέπει να ξέρει ότι η έκφραση εδώ μπορεί να διαφέρει εντελώς, ανάλογα με την κατάσταση του παρατηρητή, ή το επάγγελμά του, το φύλο ή την ηλικία του, για παράδειγμα, και ούτω καθεξής ποιος βλέπει ότι φοράει χειμωνιάτικα ρούχα το χειμώνα Η καλύτερη έκφραση είναι αυτός που το βλέπει το φοράει σε μια περίοδο έντονης ζέστης, και όποιος βλέπει ότι κάνει το Χατζ κατά τη στιγμή του Χατζ, για παράδειγμα, διαφέρει από εκείνον που βλέπει ότι κάνει το Χατζ σε άλλη εποχή από την εποχή του . Έτσι, παρατηρείτε τον λόγο να ρωτάτε για την ώρα του οράματος για τη διέλευση, αλλά μερικές φορές δεν υπάρχει λόγος στο όραμα που με οδηγεί να ρωτήσω για την ώρα του, οπότε δεν ρωτώ, ή υπάρχει στα λόγια του οράματος ένα σημάδι που με εμπλουτίζει από την ερώτηση, άρα ας μάθουμε αυτό το ζήτημα…

…Μπορεί να μάθει και να διδαχθεί η επιστήμη της έκφρασης οράσεων και ονείρων; Δεν είναι μυστικό για κανέναν που ενδιαφέρεται για αυτήν την τέχνη ότι αυτή η γνώση είναι πολύ τιμητική και γι ‘αυτό ο Θεός είναι ευγνώμων στον Προφήτη Του Γιούσεφ λέγοντας τον Παντοδύναμο [και επίσης ο Κύριος σας θα σας απαντήσει και θα σας διδάξει για την ερμηνεία των hadits .. .] , και ο Προφήτης μας Μωάμεθ [ ειρήνη και ευλογίες ] ήταν για να εκφράσει οράματα και συχνά ρώτησε τους Συντρόφους όπως στο Χαντίθ της Σαμάρα Μπιν Τζούντουμπ : Όταν ο Προφήτης [ ειρήνη και ευλογίες ] προσευχήθηκε το πρωί, ήρθε σ ‘αυτούς με το πρόσωπό του και είπε : Κανείς από εσάς είδατε ένα όραμα χθες ; Στην πραγματικότητα, έχω μια άποψη για αυτό το ζήτημα. Εννοώ τη δυνατότητα εκμάθησης και διδασκαλίας αυτής της επιστήμης, δηλαδή ότι μπορεί να μάθει και να διδάξει . Και αυτή η γνώμη μπορεί να είναι περίεργη για κάποιους. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η επιστήμη μοιάζει περισσότερο με έμπνευση και φυσιογνωμία, και σαν να μιμείται τους αγγελιοφόρους, οπότε βρήκε αμηχανία από αυτή την άποψη, αλλά ελπίζω ότι θα θέσουμε αυτό το ζήτημα για συζήτηση, ώστε η πρότασή μας να είναι αντικειμενική . Εδώ είναι το πιο σημαντικό πράγμα που με κάνει να τείνω σε αυτήν τη γνώμη και το έχω μιλήσει αναλυτικά στο βιβλίο μου : Η έκφραση του οράματος, οι σύγχρονοι όροι, οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις, σελ. 96 , και πέραν αυτού, ο εκδότης : Dar al-Tadmuriyya . Ο πυρηνικός σχολιασμός είπε σε μια συνέντευξη της πρώην Samra : πρέπει να ρωτήσουμε για το όραμα, την πρωτοβουλία να ερμηνεύσουμε και να επιταχύνουμε την πρώτη μέρα και επιτρέπεται να μιλάμε στην επιστήμη και την ερμηνεία της Αποκάλυψης, και τα παρόμοια. 15/30 Ibn Ο Χάτζαρ είπε, σχολιάζοντας την προηγούμενη ομιλία όπως στο άνοιγμα 12/437: Επαγωγή Να διδάξει την επιστήμη της όρασης και της έκφρασής της, και να παραμελήσει την ερώτηση σχετικά με αυτήν, και την προτίμησή της, διότι περιλαμβάνει πρόσβαση σε μερικά από τα αόρατα και τα μυστικά των όντων . Ιμπν Αμπντ αλ-Barr, δήλωσε, όπως και στην αλ- Tamheed 1/313, σχολιάζοντας την προηγούμενη χαντίθ : Αυτό χαντίθ δείχνει την τιμή και την αρετή της γνώσης του οράματος, επειδή [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] ήταν μόνο ρωτώντας για να του το πει και να το μεταδώσει, έτσι ώστε οι σύντροφοί του ήξεραν πώς να μιλήσουν για την ερμηνεία του . Ο Σέιχ Μωάμεθ Αμπντ Αμπντ-Γουαχαμπ είπε, όπως στη συλλογή των βιβλίων του 5/130: Η επιστήμη της έκφρασης είναι μια πραγματική επιστήμη που ο Θεός παραχωρεί σε όποιον θέλει από τους υπηρέτες Του . Και είπε σε άλλο μέρος 5/143: Ο όρος όραμα είναι μια αληθινή επιστήμη που αναφέρεται από τον Θεό στο Κοράνι, και για αυτό το λόγο ειπώθηκε : Μόνο όσοι είναι πεπειραμένοι μπορούν να ερμηνεύσουν το όραμα , επειδή είναι μέρος του η αποκάλυψη . Ο Al- Shatibi, ο Θεός να τον έλεος, προειδοποίησε στο Al- Muwwafaa 2/415: ότι δεν υπάρχει αξία και πέπλο που έδωσε ο Προφήτης [ μπορεί να είναι οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] εκτός από αυτό που εξαιρέθηκε, εκτός από το ότι Ο ummah έλαβε ένα μοντέλο, και αυτό είναι γνωστό από την ενδοσκόπηση, και από αυτό του έδωσε αποκάλυψη, και στο ummah του δόθηκε το δίκαιο όραμα . Ο Ιμάμης Μαλίκ είπε και του ρωτήθηκε : Το όραμα εξηγεί κάθε Κυριακή; Είπε : Παίζει με προφητεία, τότε είπε : Μόνο το καλύτερο από το όραμα θα περάσει το όραμα . Εάν βλέπει κάτι καλό, πείτε του και αν βλέπει κάτι δυσάρεστο, αφήστε τον να πει κάτι καλό ή να μείνει σιωπηλός . Και ο Ιμάμ Ιμπν Σαλ Σάντι είπε στο Tafsir του 2/442: Και μεταξύ αυτών είναι τα οφέλη του προηγούμενου στίχου : ότι έχει προέλευση για την έκφραση του οράματος, γιατί η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις σημαντικές επιστήμες που ο Θεός δίνει σε όποιον θέλει . Είπε επίσης 2/449: Η συμπερίληψη ότι η γνώση της έκφρασης είναι μία από τις επιστήμες της Σαρία και ότι ένα άτομο θα ανταμειφθεί για τη μάθηση και τη διδασκαλία του . Και αυτό που δείχνει την ύπαρξη της μάθησης και της εκπαίδευσης μεταξύ των συντρόφων – Ashraf al-Khalq – είναι αυτό που αποδείχθηκε ότι ο Umar bin al-Khattab, ο Θεός μπορεί να είναι ευχαριστημένος μαζί του, ρωτούσε την Asma bint Umais al- Khatha’a’miya για η έκφραση του οράματος όπως στο Tahdheeb al-Tahdheeb από τον Ibn Hajar 12/399. Ο Ibn Saad ανέφερε στο al- Tabaq 7/124: Ο Said bin al-Musayyib ήταν αυτός που διέσχισε τους ανθρώπους στο όραμα, και αυτό προήλθε από την Asmaa Bint Abi Bakr, και τα ονόματα τον πήραν από τον πατέρα της Abu Bakar και τον Abu Bakr πήρε αυτή τη γνώση από τον ευγενή Αγγελιοφόρο, ο οποίος τον άφηνε μερικές φορές να διασχίζει μερικές Οράσεις, και τον διορθώνει μερικές φορές, και μπορεί να τον κάνει λάθος όπως κάθε δάσκαλος και ο μαθητής του, και αυτός ο μαθητής ήταν ικανός σε πολλές καταστάσεις στις οποίες εξεταζόταν, και επομένως τον βρίσκουμε μετά από μια φορά, και εξέφραζε ένα όραμα που είδε ο Αγγελιοφόρος, ο Αγγελιοφόρος του λέει με θαυμασμό για την έκφρασή του : Ομοίως είπε ο βασιλιάς . Αλλά συνέβη επίσης σε αυτόν ότι έκανα ένα λάθος στο ijtihad του, και ο Αγγελιοφόρος [ μπορεί οι προσευχές και η ειρήνη του Θεού ] να τον συγχαρώ, μάλλον έκανε λάθος. Έτσι του είπε μια φορά αφού του πέρασε : Πες μου, Αγγελιοφόρος του Θεού, του πατέρα μου, είσαι λάθος ή λάθος; Ο Προφήτης είπε : Χτυπήσατε μερικά και χάσατε το άλλο . Aisha, μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένος μαζί της, είχε επίσης εκπαιδευτικές στάσεις με τον πατέρα της, έτσι που παρουσιάζονται οράματα με τον ίδιο, και είχε κάποιες καταστάσεις με το Messenger του Θεού [ μπορεί προσευχές και η ειρήνη του Θεού σ ‘αυτόν ] . Ως εκ τούτου, ήταν βίαια μια φορά όταν εξέφρασε ένα όραμα σε μια γυναίκα ότι ο σύζυγός της πέθανε και γεννήθηκε ένα παιδί το οποίο αθωώθηκε λέγοντας : [ Τι, Αϊσά Αν εκφράσεις το όραμα στον πιστό, τότε να το εκφράσεις σε αυτόν στην καλοσύνη ….] Και ο μάρτυρας από το Χαντίθ ζήτησε από την Αΐσα να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη προσέγγιση στην έκφραση, που είναι να το ξοδέψει στο καλό . Ο Ιμάμ Ιμπν Χαλντούν δήλωσε στην εισαγωγή του, σελ. 389, ότι αυτή η γνώση είναι μια από τις επιστήμες της Σαρία, και είναι ένα ατύχημα στη θρησκεία όταν οι επιστήμες έγιναν αντικείμενα και οι άνθρωποι έγραψαν γι ‘αυτό, και η έκφρασή του βρίσκεται στους προκατόχους και στο πίσω μέρος, και αυτή η γνώση εξακολουθεί να μεταδίδεται μεταξύ οι προκάτοχοι ….

…Μήπως η ικανότητά μου να ερμηνεύω τα οράματα και τα όνειρα της οικογένειάς μου με κάνει αντιπροσωπευτικό; Υπάρχει ένας άντρας ή μια γυναίκα που διαβάζει στην επιστήμη της ερμηνείας των οραμάτων και των ονείρων, και η αγάπη του για αυτήν την επιστήμη αναπτύσσεται για να προσπαθήσει να ερμηνεύσει τα όνειρά του, και αυτό μπορεί να αναπτυχθεί για ερμηνεία στους γύρω του, ειδικά για εκείνους που βρίσκονται κοντά του, και μπορεί να καταφέρει να ερμηνεύσει μερικά ή πολλά από αυτά, ανάλογα με την ευφυΐα, την κατοχή και τον πολιτισμό του . Ένα κορίτσι μπορεί να πετύχει όταν ακούει πολλά οράματα από τη μητέρα της και στα οποία επαναλαμβάνεται το σύμβολο της βροχής, και αυτό, για παράδειγμα, δεν περιορίζεται σε αυτό, γνωρίζοντας τι είναι σωστό στον καθορισμό της σημασίας του όταν βλέπει συγκεκριμένα τη μητέρα της και αυτό είναι δυνατό, αλλά η ερώτησή μου είναι : Θα πετύχει όταν κάθεται μπροστά σε πολλές γυναίκες και μπορεί να μην τις γνωρίζει γνωρίζοντας το νόημα του ίδιου του συμβόλου και αναμένει από το κατάλληλο νόημα για όσους την ρωτούν; Κάποιος από αυτούς μπορεί να καταφέρει να εκφράσει τη συνάντηση του συναδέλφου του μία φορά κατ ‘αναλογία, για παράδειγμα, για την έκφραση ενός οράματος μέσω του οποίου κάποιος ειδικεύεται σε αυτήν την τέχνη, αλλά δεν θα είναι σε θέση να εκφράσει παρόμοια οράματα με άλλους από τον φίλο του. Λόγω της διαφοράς μεταξύ του φίλου του και άλλων ερωτών, και αυτό μοιάζει πολύ με κάποιον που δίνει στο γιο του φάρμακο για να ανακουφίσει τη θερμότητα, αλλά δεν είναι σε θέση και μπορεί ακόμη και να θεωρηθεί δράστης εάν του έδινε άλλο φάρμακο σε άλλη ασθένεια, το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό, καθώς τα οράματα δεν μετριούνται μεταξύ τους στην έκφραση και εδώ Δυσκολία. Επομένως, το κριτήριο δεν είναι στην εφευρετικότητα του, έτσι, η επιτυχία του στην ερμηνεία δεν είναι μόνο για την οικογένειά του και την οικογένειά του, αλλά το πρότυπο είναι ευρύτερο και πιο ολοκληρωμένο από αυτό, και έτσι είπα αυτό που είπα προηγουμένως. Όποιος θέλει να είναι επιτυχημένος εκφραστής, πρέπει να εξασκηθεί και αυτό είναι στην έκφραση οραμάτων για πολλά δείγματα χωρίς βαθιά γνώση αυτών, και ο ρυθμός της όρασης σύμφωνα με τη σωστή επιδιωκόμενη έννοια, αναφέροντας το ανάλογα με το μέγεθος του ιδιοκτήτη του . Η επιτυχία ενός ατόμου στην έκφραση των οραμάτων των συναδέλφων του, και η επιτυχία ενός ατόμου στην έκφραση των οραμάτων της οικογένειάς του δεν αρκεί για να του δώσει τον τίτλο [ εκφραστική ] , και τι παρουσιάζεται κατά καιρούς σε αυτό το θέμα Οι ιστορίες για μερικούς για την επιτυχία τους στην έκφραση οραμάτων ή ονείρων οικογένειας ή φίλων εμπίπτουν σε αυτήν την ενότητα, παρακαλώ δώστε προσοχή. Για αυτή τη διαφορά…

…Βλέποντας την πρόσκληση σε προσευχή Όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε ένα γνωστό μέρος, τότε παρέχει το προσκύνημα. Εάν είναι ένας από τους δίκαιους ανθρώπους, και αν βλέπει ότι καλεί σε άγνωστο μέρος στο οποίο δεν είναι απαραίτητη η πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μακροχρόνια και όχι αξιέπαινη. Η υπακοή στον Παντοδύναμο Θεό και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση για προσευχή ενώ κοιμάται υποτιμά τη γυναίκα του και τα εξαρτώμενα άτομα του, και όποιος βλέπει ότι κάνει το κάλεσμα στην προσευχή στην πόρτα του σπιτιού του ή στην έρημο μόνη της, ή καλεί την πρόσκληση για προσευχή, ή στη μέση του σπιτιού του, τότε πεθαίνει ο γιος ή η αδερφή του ή στην οροφή των γειτόνων του, νομίζει ότι σκέφτεται άσχημα για έναν από τους ανθρώπους των γειτόνων του ή την αγορά, όπως δείχνει φτώχεια και πτώχευση, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στους ανθρώπους του νοικοκυριού του, τότε υποδηλώνει την εμφάνιση μιας καταστροφής, και επίσης εάν η γυναίκα βλέπει ότι δίνει το κάλεσμα στην προσευχή και όποιος βλέπει ότι αυξάνεται ή μειώνεται στην πρόσκληση για προσευχή, τότε είναι μια συμπεριφορά που δεν είναι σωστή και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή στο μπάνιο είναι ότι είναι ανεπαρκής στη θρησκεία και την κοσμική ζωή του, και όποιος βλέπει ότι καλεί την πρόσκληση σε προσευχή σε μια εταιρεία ή ένα τροχόσπιτο είναι w αλκίνγκ, τότε κατηγορεί έναν λαό για κλοπή από αυτό και είναι αθώοι, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στον μιναρέ, είναι το ύψος ενός τόπου ή στην κορυφή ενός βουνού, τότε μιλά ειλικρινά για το δικαίωμα του μεγαλοπρεπούς πεπρωμένου ή στο mihrab, που δείχνει το ταξίδι και την επιστροφή της ασφάλειας και την άφιξη του επιθυμητού σε μια στέγη, ο λαγνεία λόγω της γυναίκας του, και η τιμωρία του ήταν για τον Khy. Όποιος βλέπει ότι καλεί την κλήση σε έναν λαό μαζί, τότε καλεί τους ανθρώπους στην αλήθεια και είναι άδικοι, και όποιος βλέπει ότι ακούει το κάλεσμα στην προσευχή, τότε είναι τεμπέλης στην προσευχή, και όποιος βλέπει ότι ακούει τον ήχο του iqama, δείχνει επιτυχία για να κάνει καλό, και όποιος βλέπει ότι καλεί το κάλεσμα στην προσευχή και δεν διατηρεί την τακέρ και ευθυμία, τότε θα καταραστεί από έναν εχθρό του και όποιος είδε ένα μουζέν στον ουρανό και οι άνθρωποι τον απάντησαν, οπότε αυτός καλεί τους ανθρώπους σε καλό, οπότε τον απαντούν, και ίσως όλοι που απαντούν μπορεί να εκτελέσει το Χατζ…

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – Με την εξουσία του Μωάμεθ μπιν Ισαάκ, είπε : Ο Μωάμεθ μπιν Μουσουλμάνος αλ-Ζουχρί, ο Ασίμ Ιμπν Ιμπρ Ιμπρ Ιμπ Κάταδα , ο Αμπντουλάχ Μπιν Αμπί Μπακρ και ο Γιαζίντ Μπιν Ρωμαίος μου είπαν σχετικά με την εξουσία του Ουρούα Μπιν αλ- Ο Ζουμπάιρ και άλλοι μελετητές στην εξουσία του Ιμπν Αμπάι – μπορεί ο Θεός να είναι ευχαριστημένοι μαζί τους – ο καθένας από αυτούς μου είπε μερικές συνομιλίες που μαζεύτηκαν για να μιλήσουν ενώ τρέφονταν από το haded του Badr, είπε : στον Masama τον Αγγελιοφόρο του Αλλάχ – ειρήνη σε αυτόν – Ο Abu Sufyan προερχόταν από τους Sham σημαδεύοντας τους μουσουλμάνους και τους είπε : αυτός ο Ir Quraish όπου έβγαλαν τα χρήματά τους, μπορεί ο Θεός Infelkmoha Vantdb να φοβάται μερικούς από αυτούς και το βάρος μερικών από αυτούς και ότι δεν πιστεύουν ότι ο Αγγελιοφόρος του Ο Θεός – μπορεί να είναι προσευχές και ειρήνη του Θεού – ρίχνει πόλεμο και ο Αμπού Σούφιαν, όταν πλησίασε από το Χατζάζ, ήταν ευαίσθητος στα νέα και ζήτησε από όσους συναντήθηκαν από τον Ρουκμπάν να φοβούνται για τις υποθέσεις των ανθρώπων μέχρι να πιάσει μια είδηση από μερικά από τα Rukban που ο Μωάμεθ είχε ζητήσει από τους συντρόφους του για εσάς και για την επίπληξή σας, οπότε προειδοποίησε ότι προσέλαβε τον Ντάμνταμ Μπιν Άμρ Αλ-Γκαφάρι τον έστειλε στη Μέκκα και του διέταξε να έρθει στο Κουράι, και θα τους απενεργοποιούσε για τα χρήματά τους, και είπε τους ότι ο Μωάμεθ το είχε προσφέρει στους συντρόφους του, οπότε ο Ντάμνταμ Μπιν Άμρ βγήκε γρήγορα στη Μέκκα . Ο Ιμπάς Ισαάκ είπε : Λοιπόν, πες μου ποιος δεν κατηγορώ, για την εξουσία του Ικρίμα για την εξουσία του Ιμπν Αμπάς, και του Γιαζίντ μπιν Ρωμαίος για την εξουσία του Ουρούβα μπιν Αλ Ζουμπάιρ, ο οποίος είπε : Atika, κόρη του al-Muttalib , είδα την έλευση της προσάρτησης της Μέκκας σε τρεις νύχτες, ένα όραμα που με τρόμαξε και φοβόταν ότι ο λαός σας θα μπορούσε να εισέλθει από αυτό κακό και ατυχία, οπότε έκρυψε αυτό που σας είπε. Της είπε : Τι είδες; Είπε : Είδα έναν επιβάτη να έρχεται σε μια καμήλα μέχρι που στάθηκε στο μπολ και στη συνέχεια είπε στην κορυφή της φωνής του : Μην σε αποξενώσει, οικογένεια προδοσίας στον παλαιστή σου τρεις φορές, έτσι βλέπω ανθρώπους μαζεύτηκαν σε αυτόν, μετά μπήκε στο τζαμί και οι άνθρωποι τον ακολούθησαν, ενώ ήταν γύρω του σαν αυτόν με την καμήλα του στο πίσω μέρος της Κάαμπας και στη συνέχεια φώναξε σαν αυτό, Μην σας αποξενώνετε το Al Treachery για τον παλαιστή σας σε τρία φορές, τότε εκπροσώπησε την καμήλα του στο κεφάλι του Abu Qubays, στη συνέχεια φώναξε σαν αυτό, έπειτα πήρε ένα βράχο και το έστειλε, και ήρθε να πέσει, ακόμα κι αν ήταν στο κάτω μέρος του βουνού, θα απορριφθεί . Ο Αλ-Αμπάς είπε : Από τον Θεό, αυτό είναι ένα όραμα, και είστε, γι ‘αυτό το κρύψτε και μην το αναφέρετε σε κανέναν . Στη συνέχεια, ο Αλ-Αμπάς βγήκε και γνώρισε τον Αλ-Γουαλίντ Μπιν Γιούταμπ Μπιν Ραμπάια και είχε έναν φίλο . Ο Αλ-Αμπάς είπε : Έτσι, πήγα γύρω από το σπίτι, και ο Αμπού Τζαχλ Μπιν Χισάμ στο Ραχάτ από τον Κουράιτ Κουντ μίλησε με μια ζοφερή όραση, και όταν με είδε ο Αμπού Τζαχλ είπε : Ω Αμπού Αλ Φαντλ, αν τελειώσατε την περιτομή, τότε ελάτε σε εμάς, οπότε όταν τελειώσατε, ήρθατε και καθίσατε μαζί τους. Ο Abu Jahl μου είπε : Ω Μπάνι Αμπντουλάχ Μουταλίμπ Πότε συνέβη αυτή η προφητεία; Είπε : Τι είναι αυτό; Είπε : Αυτό το όραμα που είδε είναι άσεμνο. Είπε : Έτσι είπα : Τι είδε; Ω γιος του Αμπντ αλ-Μουταλίμπ, δεν δεχτήκατε τους άντρες σας να προφητεύσουν, ώστε οι γυναίκες σας να προφητεύσουν, και η Ατίκα ισχυρίστηκε στο όραμά της ότι είπε: «Πηγαίνετε μπροστά σας σε τρία, και θα σας περιμένουμε από αυτά τα τρία. Εάν είστε πραγματικά αυτό που λέτε, τότε θα είναι ότι εάν τα τρία περάσουν και δεν υπάρχει τίποτα από αυτό, γράφουμε ένα βιβλίο για εσάς ότι ψεύτε στους ανθρώπους του αραβικού σπιτιού. Ο Αμπάς είπε : σίγουρα τι ήταν από μένα σε αυτόν ένα μεγάλο πράγμα, αλλά εγώ το έδωσα και τον Άγκυρτ για να δουν κάτι, είπε : τότε διαιρέστε μας όταν δεν είμαι πλέον γυναίκα των γιων του Αμπντουλάχ Μουταλιμπ μόνο ήρθε σε εμένα , είπε : Oorteurtm αυτό το κακόβουλο κακοήθη που βρίσκεται στους άντρες και τις γυναίκες σας μπορεί να σας τρώει που ακούτε, τότε δεν έχετε Er, κάτι που άκουσα, είπε : Είπα : μπορεί ο Θεός να κάνει ό, τι είχα από μένα σε αυτόν από ένας μεγάλος Θεός του HEM Otardhan τον επέστρεψε Okwilkenh, είπε : Vdot την τρίτη ημέρα του οράματος του Atika και του Onaa σιδήρου ερεθισμένο Ars, έχασε ότι είναι σαν να τον πιάσει, είπε : Μπήκα στο τζαμί, τον είδα να ορκίζομαι Είμαι με τα πόδια προς το μέρος του Otardh πίσω μέρος της πόρτας των εντείνεται τζαμί , είπε : είπα στον εαυτό μου : τι να τον για το Θεό, τρώνε αυτή τη διαφορά σε μένα ότι Ohatmh, είπε : Αν έχει ακούσει αυτά που έχω δεν άκουσε, Η φωνή του να ενώνει τον Μπιν Άμρ Αλ-Γκαφάρι φωνάζοντας στην κοιλιά της κοιλάδας, στέκεται πάνω στην καμήλα του, είχε κολλήσει καμήλα και γύρω από το ταξίδι του και έσκισε το πουκάμισό του λέγοντας : Ω, ζήστε Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, τα χρήματά σας με τον Abi Sufyan. Ο Μωάμεθ το πρόσφερε στους συντρόφους ότι δεν βλέπω ότι θα το συνειδητοποιήσετε. Η ανακούφιση είναι ανακούφιση, είπε : Έτσι με αποσπάστηκε από αυτόν και αυτό που προήλθε από τη διαταγή μου πήρε (1). * Και σε μια αφήγηση : Αποσπάστηκα από αυτό που προήλθε από την εντολή, και δεν ήταν τίποτα άλλο από τη συσκευή μέχρι να φύγουμε, και χτύπησε τους Quraish με αυτό που συνέβη την ημέρα του Badr, σκοτώνοντας τους ευγενείς τους και συλλαμβάνοντας την επιλογή τους . Η Atika bint Abdul-Muttalib είπε για αυτό που είδε και τι είπε ο Quraish γι ‘αυτό : Δεν ήταν αληθινό το όραμα και ήρθε σε εσάς για να το πιστέψετε, γιατί ένας από τους ανθρώπους είναι φυγάς, έτσι είπατε και δεν το έκανα ψέμα, αλλά όποιος είναι ψεύτης μας λέει αλήθεια….

…1 – Ώρα για έκφραση : Σημειώστε πότε κάποια από τα περάσματα που μετά την έκφραση ενός οράματος που λέει : θα πέσει αυτό το όραμα μετά από τέτοιες, σε ημέρες ή μήνες ή χρόνια, και μερικά από αυτά υπερβάλλουν έως ότου βρείτε μερικές φορές παρόμοιες ημερομηνίες , για παράδειγμα : θα πέσει το όραμά σας την τρίτη ημέρα του μήνα Το τρίτο είναι μετά από τρία χρόνια, και μερικοί από αυτούς λένε : Θα πέσει σε μια τέτοια ημερομηνία μήνες πριν από αυτό ή μήνες μετά από αυτό, οπότε δεν ξεκινά όπως προηγούμενο . Μετά από την έρευνά μου για αυτό το θέμα και βρήκε αρκετά σταθερά κείμενα, εγώ σας και σχόλιο για αυτό ανοίγει το Θεό και δείχνουν να πω : Το πρώτο κατάλογο : Σε την ιστορία του Ιωσήφ , ασκίτη είδε Bosevh η ειρήνη είναι επάνω σε τον Rabah και περικοπή από τον πατέρα του, είπε να του πατέρας : Όταν ο Ιωσήφ είπε στον πατέρα του Άαπτ είδα δέκα πλανήτες και τον ήλιο και το φεγγάρι τους είδα να υποκλίνονται ( Γιουσούφ : 4 ). Οι μελετητές είπαν : Αυτό το όραμα επιτεύχθηκε μετά από σαράντα χρόνια , όταν ο Θεός επανένωσε τον Ιωσήφ τους γονείς του και τους αδελφούς του, έντεκα , και λάτρευε όλο τον χαιρετισμό και τον σεβασμό καθώς το Κοράνι έκοψε την ιστορία του . Ο ίδιος λέει : Οι γονείς του στο θρόνο και έπεσε κατάκοιτος και είπε: Ο πατέρας μου, αυτή η ερμηνεία του οράματος μου μπορεί να είναι πραγματικά ο Κύριος μου έχει καλύτερη μένα μου πήρε από τη φυλακή και ήρθε για να σας από το Βεδουίνων μετά από αυτό με αφαιρούμενος διάβολος ανάμεσα σε μένα και τους αδελφούς μου, Κύριέ μου ωραία αυτό που θέλει, Αυτός είναι ο Γνωρίζοντας, ο Σοφός ( Yusuf : 100 ). Εάν αυτό το όραμα του Τζόζεφ, ενός νεαρού αγοριού ηλικίας επτά ετών κυριολεκτικά έχει επιτευχθεί στην Αίγυπτο , ο Ιωσήφ κάθισε στο θρόνο του, έσκυψε τους γονείς του και τους αδελφούς του υποκλίνοντας και σημειώνει ότι το όραμα του Ιωσήφ οράματα είναι αλήθεια ότι δεν χρειάζεται να εκφράσετε , αλλά το φθινόπωρο ήταν επίσης ορατό , και είναι σημαντικό εδώ είναι ότι η ερμηνεία του οράματος καθυστέρησε σαράντα χρόνια, όπως αποδεικνύεται από μια συνέντευξη με τον Περσικό Σαλμάν που είπε : « ανάμεσα στο όραμα του Ιωσήφ και την έκφρασή του σαράντα χρόνια » , είπε ο Ιμπν Χάτζερ . Οι αφηγητές των al-Tabari , al-Hakim και al-Bayhaqi με μια έγκυρη αλυσίδα αφηγητών (1). Δεύτερος οδηγός : Σε την ιστορία του Ιωσήφ, επίσης , αφού μπήκε στην φυλακή , ο βασιλιάς είδε ένα όραμα τον ανησυχεί και ρώτησε Aoolha του όταν οι άνδρες της επιστήμης και του κράτους γύρω του και τη διεξαγωγή συναντήσεων Ε και είπε να τους : ~Το βασιλιάς είπε , βλέπω επτά παχιές αγελάδες θα φάει επτά άπαχο και επτά Snblatt Khader και τα τελευταία, κακότροπος, ο δημόσια, παρακαλώ να με ενημερώσετε σχετικά με το όραμά μου, αν είναι να δούμε το όραμα που εκφράζει (43). ( Είπαν όνειρα σωλήνα, και δεν ερμηνεύουμε τα όνειρα σε δύο κόσμους. »(44) ( Ιωσήφ 44 43) Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σε αυτά είναι παρόμοια με την απάντηση κάποιων από τους πολίτες που δεν διστάζουν να απαντήσουν στην έκφραση οράματος. για παράδειγμα : ο θάνατος, η μακρά ζωή , και η κραυγή γέλασαν και αυτό μπορεί να λέει στον Θεό χωρίς γνώση , ή να τους βρει σαν αυτή την υποσημείωση Badan τον Απάντηση και στη συνέχεια τους ζήτησε να στρίψουν δεξιά και αριστερά για να ξεφύγουν, ή αναζητώντας ποιος του έστειλε το ερώτηση . τι ανησυχεί ότι ο Τζόζεφ ενώ πέρασε το όραμα απάντησε και επέλεξε να λέει το χρόνο ήταν επτά χρόνια πιο δύσκολο να καλλιεργήσει ό, τι απέκτησε η ακίδα του Vdhiroh μόνο σε λίγα από τα οποία τρώτε) 47 () μετά έπειτα επτά σκληρά τρώνε ό, τι τους δώσατε μόνο λίγο από το Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , υπενθύμισε Τ αυτό το όραμα θα επιτευχθεί μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε ετών , το όνειρο το οποίο είναι στην ευχάριστη θέση εξάγω Ιωσήφ από τα δεκατέσσερα χρόνια για να πούμε το βασιλιά των επτά παχιές αγελάδες , και επτά αγελάδες άπαχο , και οι μελετητές, δήλωσε : Τα λόγια του Ιωσήφ : ) tm έρχεται μετά από ένα χρόνο το οποίο Agat ανθρώπους και Aasron ( ( Yusuf : 49 ) δεν του δείξει το όραμα , αλλά είναι ό, τι ο Θεός δίδαξε Yusuf και καλή έκφραση (2). Τρίτον Οδηγός : Anas bin Malik, μπορεί να Αλλάχ να είναι ευχαριστημένος μαζί του ότι ο αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ή το κορίτσι είναι haram Milhan , Vttamh , και η μητέρα απαγορεύεται υπό σιωπηλή λατρεία bin και εισήλθε στον αγγελιοφόρο του Αλλάχ ειρήνη επάνω του ημέρα Votamth και στη συνέχεια κάθισε Tvla επικεφαλής – επιθεωρήστε τι σκοτώνει οι ψείρες – ο Βινμ ο Αγγελιοφόρος του Αλλάχ ειρήνη πάνω του και μετά ξύπνησε γελάει , είπε : Είπα : τι Idgk O Messenger του Αλλάχ; Είπε : ~ Άνθρωποι από το έθνος μου, πρόσφεραν εισβολείς στο το όνομα του Θεού που οδηγεί Thbj σε αυτήν τη θάλασσα . Και Thbj θάλασσα κάθε βόλτα πίσω o ο μέσος – βασιλιάδες στην οικογένεια ή σαν βασιλιάδες στην οικογένεια , ~ είπε : είπε : Είπα : Ω Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό να με κάνει έναν από αυτούς, την κάλεσε, στη συνέχεια έβαλε το κεφάλι του και κοιμήθηκε και στη συνέχεια ξύπνησε γελώντας, είπε : Είπα : τι είπε ο Idgk O Messenger of God : ~ άνθρωποι από τη χώρα μου, που προσφέρθηκαν για χάρη των εισβολέων Alte God ~ , είπε στην πρώτη, είπε : Είπα : O Αγγελιοφόρος του Θεού, προσευχήσου στον Θεό που με κάνει να τους, είπε : είσαι από τα πρώτα δύο ~ , Frckpt ή haram κορίτσι Milhan στη θάλασσα κατά τη διάρκεια του Sid Vsrat για Daptha όταν βγήκα από τη θάλασσα Vhlkt . συμφώνησε με λέξη ενός μουσουλμάνου (3). Αφού η αναζήτηση παρατεταμένη σε αυτή την ιστορία διαπίστωσε ότι το όραμα της εποχής ήταν μετά το αποχαιρετιστήριο Χατζ, και η εμφάνιση της όρασης ήταν την εποχή του Οθμάν Μπιν Άφαν, οπότε εγκατέστησαν τη θάλασσα διαδοχικά Οθμάν, κατευθυνόμενοι στην Κύπρο Βσράτ για την Ντάπθα Κάθι και θάφτηκαν εκεί, και αυτό ήταν όπως είπε ένας γιος πέτρας όταν άνοιξε το έτος είκοσι οκτώ . ο χρόνος είναι μεταξύ του οράματος και της έκφρασης δεκαοκτώ ετών, Θεέ ξέρω . Σημειώστε αυτήν τη φορά μεταξύ της εμφάνισης της όρασης και της απόστασης έκφρασης . τότε πες μου ότι νομίζεις ότι αυτός που ζητάει ένα όραμα, ο Vtakbrh είδε την έκφρασή της, και στη συνέχεια τον εξέπληξε μετά από μια περίοδο s Μια νύχτα σου λέει : Είπα : κάτι τέτοιο θα συμβεί, και τώρα ένα μήνα, δύο μήνες ή ένα έτος θα περάσει και δεν έχει εκπληρωθεί σαν να είναι η κατάστασή του : Έχετε λάθος ! ! ! Ναι . . Η γραμμή προέρχεται από τη διέλευση, αλλά το όραμα μπορεί να καθυστερήσει. ~Και αν το πράγμα αναφέρεται, το λέω εδώ : Η προσπάθεια της διέλευσης για να ορίσετε μια ώρα για την εμφάνιση της όρασης πρέπει να εξεταστεί και το έργο του νου και της κόπωσης, τι χρειάζεται ένας χρόνος να έρθει, αλλά ο οραματιστής μπορεί μερικές φορές να επιμείνει να ρωτήσει για το χρόνο, τότε αν του το είπα και του είπα : Ο Θεός ξέρει ακόμη και μακριά από εσάς την αμηχανία του λάθους, να εκπλαγείτε από τον Antqsk λέει : μου είπε τη διέλευση και δεν κατάλαβε καλά , και μερικοί από αυτούς χλευάζουν λέγοντας : τι έχει τα παραπάνω . Μετά από αυτήν την παρουσίαση, λέω : Ποιος έχει δίκιο κατά τη γνώμη σας; ________________________________________ (1 ) Βλέπε : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr Αλγερίας : Acer «s μεγάλες ερμηνείες των λέξεων του Υψίστου και Bhamch ποταμό Καλή Acer εξήγηση, θ 4 /1420 της – , η βιβλιοθήκη της επιστήμης και της διακυβέρνησης . ( Σελ. 578 ). (3 ) διηγείται από Bukhari στο βιβλίο της Αποκάλυψης πόρτας έκφρασης κατά τη διάρκεια της ημέρας σε δύο σημεία (11 /72 ) , (391/12 ) – op – και διηγείται από μουσουλμανικές, όπως στην πυρηνική (13 /58 ) στο βιβλίο της πόρτας του εμιράτου Προτίμησε την εισβολή στη θάλασσα – προηγούμενη αναφορά -. ** Αναφέρθηκε από τον Δρ Fahd Al-Osaimi…

…Όσο για τη θάλασσα, είναι η εξουσία, και ο ποταμός είναι ένας κυβερνήτης χωρίς αυτήν. Έτσι όποιος βλέπει τη θάλασσα ή στέκεται πάνω της, τότε κάτι θα του συμβεί από τον σουλτάνο που δεν ήθελε. Και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα είναι έλλειψη και έχει γίνει κόλπος, τότε η αρχή αποδυναμώνεται και απομακρύνεται από τις χώρες από τις οποίες έχει φύγει η θάλασσα, και όποιος βλέπει ότι μπήκε στη θάλασσα κολυμπώντας μέχρι να μην δει, αυτός είναι ο δικός του απώλεια. Και όποιος είδε ότι πνίγηκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και δεν πέθανε σε αυτό, τότε πνίγηκε στο θέμα αυτού του κόσμου, και ίσως ήταν πολλές αμαρτίες και αμαρτίες, και όποιος είδε ότι μπήκε σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι και τον χτύπησε από τον πυθμένα του και λάσπη και λάσπη, τότε θα τους χτυπήσει από τον Σουλτάνο ή έναν γέρο, και όποιος βλέπει ότι είναι δύτης στη θάλασσα βουτάει σε μαργαριτάρια ή κάτι άλλο, τότε αυτός βγήκε έξω, επειδή αναζήτησε γνώση ή χρήματα, και το χτύπησε σύμφωνα με την εμφανή ποσότητα μαργαριταριών και άλλων, και όποιος είδε ότι αντλεί νερό από τη θάλασσα ή το ποτάμι και το βάζει σε ένα μπολ, τότε χτυπά χρήματα από έναν κυβερνήτη , και αν το νερό είναι σκοτεινό, φοβάται και όποιος βλέπει ότι έπλυνε ή πλύθηκε από το θαλασσινό νερό ή το ποτάμι, και αν ήταν άρρωστος, ο Θεός τον θεράπευσε ή είχε ένα χρέος που ο Θεός κυβερνούσε ή ανησυχούσε ανησυχούσε, ή φοβόταν την ασφάλεια, ή σε φυλακή, βγήκε από αυτό σε καλό, και αν είδε ότι περπατούσε πάνω στο νερό σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι , τότε δείχνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του, και όποιος έβλεπε έναν ασθενή τροχό σε έναν άντρα δεν πρέπει να πνίγεται μέσα του, γιατί είναι μια καλή ζωή για τον άνθρωπο αν είναι συνηθισμένος ή για εκείνους που κατέχουν αυτόν τον τροχό Ένας άντρας σε αυτό, γιατί είναι μια καλή ζωή για τους ανθρώπους αν είναι γενικός ή για κάποιον που κατέχει τον συγκεκριμένο τροχό, και όποιος βλέπει ότι η θάλασσα έχει ανέβει από τη γη, τότε είναι ένας κυβερνήτης που φοβάται ότι εξαπατείται ή αδικείται, και όποιος βλέπει ότι έχει εισέλθει σε μια θάλασσα ή ένα ποτάμι, τότε μπαίνει σε έναν κυβερνήτη ή έναν κυβερνήτη, και αν είναι άρρωστος, η ασθένειά του θα γίνει πιο σοβαρή και αν βγει από αυτό, χτυπά καλά από τον Σουλτάνο και τον απομακρύνει. Και όποιος βλέπει ότι έχει κόψει μια θάλασσα ή ένα ποτάμι από την άλλη πλευρά, τότε τους κόβει ή έναν λόφο και ελευθερώνεται από αυτό. Και όποιος βλέπει ότι πίνει γλυκό νερό από ποτάμι ή τροχό, τότε θα υποφέρει από την ευχαρίστηση να ζήσει και να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, και αν είναι πικρή ή σκοτεινή, η ζωή του είναι σε φόβο, φόβο ή αγωνία και ειπώθηκε ότι είναι άρρωστος όσο πίνει και αν βλέπει λίγο νερό σε ένα δοχείο ή σε ένα μέρος όπου φυλακίζεται, τότε γεννήθηκε, και αν δει ότι του έχει χυθεί ζεστό νερό από εκεί που το κάνει δεν αισθάνεται, τότε φυλακίζεται ή αρρωσταίνει ή ταλαιπωρείται από αυτούς ή φοβάται τα τζιν στο βαθμό της θερμότητας του και όποιος είδε Αν έπεσε στο νερό, τότε θα έπεφτε σε σοβαρή αγωνία ή ταλαιπωρία, και όποιος πιστεύει ότι κουβαλούσε νερό σε ένα μπολ, και αν είναι φτωχός, τότε παίρνει χρήματα ή ένα άτομο που είναι παντρεμένος ή παντρεμένος, η γυναίκα του ή ο ummah έφερε τη σύζυγό του ή τη δούλη του και αν δει ότι μετέφερε νερό σε ένα ένδυμα ή Αυτό που αρνείται να μεταφέρει νερό σε αυτό είναι ματαιοδοξία και όποιος βλέπει Πίνει νερό από μια κούπα ή ένα φλιτζάνι ή κάτι παρόμοιο. Αν είναι άγαμος, παντρεύεται και αν δει ότι αδειάζει νερό σε ένα βάζο ή κρυφή μνήμη ή σε μια σακούλα ή κάτι άλλο, τότε παντρεύεται Μια γυναίκα και όποιος βλέπει ότι οδηγεί νερό στο σπίτι του, τότε όλα τα καλά οδηγούνται σε αυτήν και όποιος βλέπει ότι το νερό έχει ρέει στο σπίτι του ή τα μάτια σκάσουν μέσα του, γιατί κλαίει τα μάτια σε έναν άρρωστο ή να αποχαιρετήσει έναν ταξιδιώτη ή αλλιώς, και όποιος βλέπει αυτό το κανάλι του σπίτι ή οπωρώνας τρέχει, εάν ανησυχεί, θα απελευθερωθεί. Και αν το δει μπλοκαρισμένο, τα δόγματα του εμποδίζονται από αυτόν…

…Και όποιος πιστεύει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι ενός χοίρου, τότε μπορεί να είναι η τάση του για δυσπιστία, ανθρώπους αμαρτίας ή απόρριψης ….

…Και αν βλέπει σε αυτό κάτι που τον κοσμεί ή τον ντροπιάζει, τότε αναφέρεται σε αυτό που αναφέρθηκε ….

…Και όποιος βλέπει ότι ένα ατύχημα συνέβη στο καπάκι του από το κάψιμο, την αφαίρεση, την πτώση ή τα παρόμοια, τότε θα το ερμηνεύσει στην περίπτωσή του με τον προϊστάμενό του ….

…Και ειπώθηκε ότι όποιος είδε κάτι από το ζώο να τρώει από το σανό του, τότε όποιος του αποδίδει αυτό το ζώο τρώει τα χρήματά του και η διέλευση πρέπει να διασχίσει το φαγητό αν είναι προς όφελος, τότε δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό και τα χρήματα ξοδεύονται σε αυτόν που το δικαιούται, και εάν δεν έχει κανένα όφελος, τότε είναι έλλειψη χρημάτων στο βαθμό που καταναλώθηκαν από αυτά ….

…Και όποιος βλέπει ότι το κεφάλι του είναι σαν το κεφάλι μιας αγελάδας, τότε θα ταπεινωθεί ….

…Και όποιος βλέπει ότι στρίβει το τουρμπάνι στο κεφάλι του, τότε ταξιδεύει πολύ μακριά, στο οποίο θα έχει δόξα, και αν δεν είναι ένας από τους ανθρώπους του ταξιδιού και δεν έχει πρόθεση γι ‘αυτόν, τότε θα περπατήσει σε ένα ότι πρόκειται να πάω πίσω και πίσω ….

…Και το κεφάλι είναι σε δόρυ ή σε ξύλο υψηλού επιπέδου αρχηγού, και όποιος το βλέπει σαν ένα από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι σε ένα δοχείο με αίμα πάνω του, τότε είναι ένας αρχηγός που του βρίσκεται . Και όποιος είδε ότι ο λαιμός του είχε χτυπηθεί και το κεφάλι του απομακρύνθηκε από αυτόν, εάν ήταν άρρωστος, θα θεραπευόταν, ή είχε χρεωθεί, ή είχε εξοφλήσει το χρέος του, ή εάν ήταν απαραίτητο το Χατζ . Και αν ήταν σε κίνδυνο ή πόλεμο, θα ανακουφίστηκε, και αν ήξερε ποιος τον είχε πληγώσει, αυτό θα συνέβαινε στα χέρια εκείνου που τον χτύπησε, και αν αυτός που τον χτύπησε ήταν ένα αγόρι που δεν ακόμα έφτασε στην εφηβεία, τότε αυτή ήταν η ανακούφιση και η ανακούφισή του από αυτό που βρισκόταν από αγωνία ή ασθένεια, που είναι ο θάνατός του σε αυτήν την περίπτωση . Ομοίως, εάν βλέπει ενώ είναι άρρωστος, η ασθένειά του έχει παραταθεί, οι αμαρτίες του έχουν πέσει από αυτόν ή είναι γνωστός για την καλοσύνη του, τότε θα συναντήσει τον Θεό στην καλύτερη του κατάσταση και θα τον απελευθερώσει . Το ίδιο ισχύει και για τη γυναίκα που έχει γεννήσει, και τον ασθενή ο οποίος έχει διακοπεί, ή όποιος είναι στη θάλασσα του εχθρού, και αυτό αποδεικνύεται από τη μαρτυρία . Εάν βλέπει το λαιμό να χτυπιέται από κάποιον που δεν έχει αγωνία ή οτιδήποτε από αυτό που περιγράψατε, τότε αυτό που είναι σε αυτόν ευδαιμονία κόβεται και διαχωρίζεται από αυτόν από τη διαίρεση του ηγέτη του και η εξουσία του είναι απομακρύνθηκε από αυτόν, και η κατάστασή του αλλάζει σε όλες τις υποθέσεις του ….

…Ο Abu Sa`id, ο ιεροκήρυκας, είπε: «Όποιος βλέπει ότι έβαλε το χέρι του κάτω από τη μασχάλη του και το βγάζει έξω και έχει φως, τότε θα αποκτήσει γνώση εάν είναι από την οικογένειά του, διαφορετικά είναι κέρδος, καλό και όφελος . Το έκανε απόν ….

…Και όποιος πιστεύει ότι το ένα χέρι είναι πιο λευκό από το άλλο, τότε θα ξεφύγει από το κακό και θα κερδίσει τη νίκη για όσους τον αντιτίθενται στον Παντοδύναμο λέγοντας: « Βάζω το χέρι σου στην τσέπη σου και θα βγει λευκό χωρίς κακό . Το στίχο ….

…Και όποιος βλέπει ότι το στέμμα του πέφτει από το κεφάλι του ή αφαιρείται, τότε χωρίζει τη σύζυγό του και το στέμμα είναι σπασμένο, ο θάνατος της γυναίκας ή κάποιου από το σπίτι του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το χρώμα του μετώπου του είναι κάτι που μισεί τον σπόρο του, τότε γίνεται οφειλέτης, και αν το χρώμα του αλλάξει μετά τη βλάστηση, θα πληρώσει αυτό το χρέος ….

…Και όποιος βλέπει ένα από τα σημάδια της Ανάστασης κάτι σαν να φυσάει σε εικόνες, την ανατολή από το ηλιοβασίλεμα και από ένα ζώο ή παρόμοια, τότε η ερμηνεία του είναι ένας πειρασμός στον οποίο ένας άνθρωπος θα χαθεί και άλλοι θα σωθούν, και ο αναζητητής πρέπει να μετανοήσει και ο αντίχριστος βγαίνει από έναν άνθρωπο αίρειας και αυταπάτης που εμφανίζεται στους ανθρώπους, και το χτύπημα στις εικόνες είναι μια πανούκλα ή η προειδοποίηση του σουλτάνου Σε μια ανάσταση ή κάτι άλλο, ή μια ανάσταση που βρίσκεται στη χώρα, ή ένα γενικό ταξίδι στο Χατζ και τη συγκέντρωση του Παντοδύναμου Θεού για τον διαχωρισμό του δικαστικού σώματος και τη δημιουργία του λαού για να δικαιολογήσουν τη δικαιοσύνη από τον Θεό Παντοδύναμο που θα είναι σε άτομα με έναν δίκαιο ιμάμη που έρχεται μπροστά τους ή μια υπέροχη μέρα που οι άνθρωποι βλέπουν και μαρτυρούν ….

…Και όποιος βλέπει το κεφάλι του στο χέρι του, ενώ το κοιτάζει, αυτό είναι ένα μέτρο του κεφαλαίου και των μέσων του ….

…Και όποιος βλέπει ότι έχει αφαιρέσει ένα ρόδι ή έφαγε από αυτό, τότε θα θεωρείται σκλάβος, και αν υπηρετεί έναν βασιλιά τότε θα τον χτυπήσει με χρήματα, και αν είναι μεταξύ των κουτσομπολεών, αυτός τον χτύπησε και τον κακοποίησε ….

…Και όποιος βλέπει στο μέτωπό του το αποτέλεσμα της προσκύνησης, δείχνει αύξηση της θρησκείας του και της ευσέβειάς του και της εξάπλωσής του μεταξύ των ανθρώπων, και ειπώθηκε ότι όποιος είδε ότι τραυματίστηκε στο μέτωπο θα του έπαιρνε κάτι από ένα κατώτερος άνθρωπος που μισεί και μπορεί να είναι η έλλειψη των χρημάτων του ….

…Η αρχή της ημέρας υποδηλώνει την αρχή της εντολής που ζητά το άτομο που ονειρεύεται και η μέση της ημέρας δείχνει τη μέση της υπόθεσης και το τέλος της ημέρας δείχνει το τέλος της υπόθεσης . Και όποιος βλέπει ότι κάτι έχει χαθεί για αυτόν και το βρει όταν εξερράγη η αυγή, τότε πρέπει να αποδείξει στον αντίπαλό του τι αρνείται, σύμφωνα με την μαρτυρία των μαρτύρων, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Η απαγγελία της αυγής ήταν μάρτυρας . ~ Και όποιος βλέπει ότι όλη η ώρα είναι μέρα και όχι νύχτα, και ο ήλιος δεν δύει, αλλά περιστρέφεται γύρω από τον ουρανό, αυτό δείχνει ότι ο Σουλτάνος ​​κάνει τη γνώμη του και δεν συμβουλεύεται έναν υπουργό για το τι θέλει από θέματα ….

…Και όποιος βλέπει ότι απομάκρυνε τα μαλλιά από το στήθος του ή από την πλάτη του, αν έχει εμπιστοσύνη που μπορεί να κάνει στον ιδιοκτήτη του και πριν από τα ηβικά μαλλιά υπάρχει βλάβη, αλλά αν η γυναίκα το δει αυτό, τότε είναι αξιέπαινη, και αυτό λέγεται ότι εάν η γυναίκα δει ότι είναι κομμένη, τότε θα οδηγήσει σε αγωνία και βλάβη ….

…Εάν δει ότι το κεφάλι του είναι το κεφάλι ενός πουλιού, τα οράματά του δείχνουν ότι ταξιδεύει πολύ . Αν βλέπει το κεφάλι του λαδωμένο και άρωμα, τα οράματά του δείχνουν την καλοσύνη του παππού του ….

…Και όποιος βλέπει ότι το πλοίο δέχεται νερό δύσκολο, η ανησυχία στην οποία είναι δύσκολο να βγει ….

…Και όποιος το βλέπει σαν να πήρε το βιβλίο του με τον όρκο του, θα κερδίσει καλοσύνη και υπέροχο έπαινο και δόξα ….

…Και όποιος βλέπει ότι ρίχνει το σπαθί του και το σπάει, τότε ερμηνεύεται από το θάνατο του πατέρα του ή του θείου του ή όποιος αντικαταστήσει τον εαυτό του, και ό, τι βλέπει σε αυτό από τον Zayn ή τον Shin, θα ερμηνευτεί και σε αυτά και Το όραμα του σπασίματος της ματιάς του σπαθιού ερμηνεύεται από το θάνατο της μητέρας ή της θείας, οπότε αυτό που φαίνεται στα προφίλ του σπαθιού του Ζεν ή του Σιν ερμηνεύεται σε αυτά ….

Ποτάμι Αν ονειρεύεστε να δείτε ένα καθαρό ποτάμι, θα πετύχετε γρήγορα να απολαύσετε χαρούμενες στιγμές και η επιχείρησή σας θα ακμάσει και θα ανθίσει . Αλλά αν το νερό του ποταμού ήταν θολό και λασπώδες, θα ζήσετε μια ζωή γεμάτη έντονο ανταγωνισμό με εκείνους που συσσωρεύονται μαζί σας . Εάν περιτριγυρίζεστε από νερό λόγω της ροής του νερού του ποταμού, αυτό προβλέπει προσωρινές πιέσεις κοντά στην εργασία ή ότι θα υποφέρετε από άγχος ότι τα προσωπικά σας νέα θα φτάσουν στα αυτιά των ανθρώπων, κάτι που θα βλάψει τη φήμη σας . Αν ονειρευόσασταν ότι ταξιδεύατε σε ένα καθαρό ποτάμι και είδατε πτώματα στον πυθμένα του ποταμού, αυτό προβλέπει ότι τα προβλήματα θα ακολουθήσουν γρήγορα τις χαρές και τις απολαύσεις της ημέρας . Αν δείτε ένα ξηρό ποτάμι σε ένα όνειρο, αυτό προφητεύει ασθένεια και κακή τύχη ….

…Η λίμνη : υποδηλώνει μια γυναίκα στα αριστερά που αγαπάει άμεσα, επειδή η λίμνη στέκεται και δεν τρέχει, και σκοτώνει όποιον πέφτει σε αυτήν και δεν την ωθεί . Και τα κύματα είναι σοβαρότητα και βασανιστήρια, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Καλύπτονται από κύματα σαν σκιές ». Και ο Παντοδύναμος είπε : «Και τα κύματα σταμάτησαν μεταξύ τους ». Και αφηγήθηκε ότι ένας έμπορος είδε ότι περπατούσε στη θάλασσα και τρομοκρατήθηκε από τον φόβο της θάλασσας, οπότε αφηγήθηκε τα οράματά του σε μια διασταύρωση . Είπε : Αν θέλετε να ταξιδέψετε, θα είστε καλά . Αυτό συμβαίνει επειδή τα οράματά του δείχνουν τη σταθερότητα των υποθέσεων του . Και ένας άντρας είδε σαν το θαλασσινό νερό να ήταν θυμωμένο μέχρι να εμφανιστεί το άκρο του . Έτσι το διηγήθηκε στον Ibn Masada, και είπε : Μια ταλαιπωρία κατέβηκε στη γη από τον χαλίφη, ή ξηρασία σε χώρες, ή τα χρήματα του χαλίφη είχαν κλαπεί . Ήταν μόνο ένα μικρό ποσό έως ότου δολοφονήθηκε ο χαλίφης, τα λεφτά του λεηλατήθηκαν και οι χώρες καταπιέστηκαν . Και όποιος είδε ότι έβγαλε ένα μαργαριτάρι από τη θάλασσα, θα επωφεληθεί από τον βασιλιά σε χρήματα, σκλάβους ή σημαία . Και αν δει ότι το θαλασσινό νερό ή άλλο νερό έχει αυξηθεί μέχρι να ξεπεράσει το όριο, που είναι το νόημα της ροής μέχρι να εισέλθει σε σπίτια, σπίτια και σπίτια, τότε οι άνθρωποι του επιβλέπουν τον πνιγμό, τότε θα υπάρξει μια μεγάλη δοκιμή . Η αρχή είναι στο κυρίαρχο νερό που είναι και η ηθική, επειδή ο Θεός Παντοδύναμος ονόμασε τη νίκη του και την αφθονία του τυραννία, και είπε ότι ο πνιγμός υποδηλώνει την τεράστια καταστροφή και την εκδήλωση της αίρεσης, και ο θάνατος στον πνιγμό είναι ένας θάνατος λόγω δυσπιστίας . Όσο για τον άπιστο, εάν βλέπει ότι έχει πνιγεί στο νερό, τότε πιστεύει, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος λέει : « Ακόμα κι αν τον πνίξει τον πιάσει, λέει, πιστεύω . Το στίχο . Και όποιος βλέπει σαν να έχει πνιγεί και βυθιστεί στη θάλασσα, ο Σουλτάνος ​​θα τον καταστρέψει . Εάν βλέπει σαν να έχει πνιγεί και τον κάνει να βουτήξει μία φορά και να επιπλέει μία φορά και να μετακινήσει τα χέρια και τα πόδια του, τότε θα κερδίσει πλούτο και κατάσταση . Αν το βλέπει σαν να τον άφησε και δεν πνίγηκε, τότε επανέρχεται στο θέμα της θρησκείας, ειδικά αν βλέπει πράσινα ρούχα στον εαυτό του . Λέγεται ότι αυτός που είδε ότι πέθανε πνιγμένος στο νερό ότι ο εχθρός του θα ήθελε να πνίξει στο καθαρό νερό πνιγμένος σε πολλά χρήματα . Όσο για το κολύμπι : όποιος βλέπει ότι κολυμπά στη θάλασσα και ήταν επιστήμονας που έχει φτάσει στη γνώση του, εάν κολυμπά στην ξηρά, τότε είναι κλειδωμένος και σφίγγεται στον εγκλεισμό του, και μένει εκεί όσο το κολύμπι είναι δύσκολο ή εύκολο, και όσο η δύναμή του . Εάν βλέπει ότι κολυμπά σε μια επίπεδη κοιλάδα μέχρι να φτάσει σε ένα μέρος που θέλει, τότε μπαίνει στο έργο ενός άδικου και ισχυρού σουλτάνου που απαιτεί από αυτόν μια ανάγκη που εκπληρώνει για αυτόν και είναι σε θέση σε αυτόν και τον Θεό Παντοδύναμο τον ασφαλίζει όσο τρέχει στην κοιλάδα . Εάν τον φοβάται, τότε φοβάται επίσης έναν κυβερνήτη , και εάν δραπετεύσει, δραπετεύει από αυτόν, και αν εισέλθει στη θάλασσα και κολυμπάει καλύτερα σε αυτήν, τότε μπαίνει σε μια μεγάλη υπόθεση και μια μεγάλη εντολή, και είναι ικανός να κατέχει τον βασιλιά και να αποκτήσει δόξα και δύναμη . Αν κολυμπήσει στην πλάτη του, μετανοεί και επιστρέφει από την αμαρτία . Και όποιος προσεύχεται ενώ φοβάται, θα λάβει φόβο, ασθένεια ή φυλάκιση, όσο και η απόσταση του από τη δικαιοσύνη . Και αν πιστεύει ότι δεν θα ξεφύγει από αυτόν, τότε θα πεθάνει σε αυτήν την ανησυχία, και αν είναι τολμηρός στην κολύμβησή του, τότε δεν θα ξεφύγει από αυτό το έργο . Και αν ένας Σουλτάνος ​​βλέπει ότι θέλει να κολυμπήσει σε μια θάλασσα και η θάλασσα είναι ταραχώδης με ένα κύμα, τότε πολεμά έναν βασιλιά ανάμεσα στους βασιλιάδες, και αν σπάσει τη θάλασσα κολυμπώντας θα σκοτώσει αυτόν τον βασιλιά . Και κάθε θάλασσα, ποτάμι ή κοιλάδα που έχει στεγνώσει, είναι η κίνηση της κατάστασης εκείνων που αποδίδονται σε αυτό, και αν το νερό επιστρέψει, το κράτος θα επιστρέψει . Και ειπώθηκε ότι εάν ένα άτομο βλέπει ότι έχει δραπετεύσει από το κολύμπι στο νερό πριν από τη συνειδητοποίηση του ύπνου του, τότε είναι καλύτερα να το παρατηρήσει ενώ βρίσκεται στο νερό κολύμπι . Και ειπώθηκε ότι αυτός που είδε ότι κολυμπάει, αμφισβήτησε έναν αντίπαλο και νίκησε τον αντίπαλό του και τον κέρδισε . Και το περπάτημα πάνω από το νερό σε μια θάλασσα ή ποτάμι υποδηλώνει την καλή του θρησκεία και την εγκυρότητα της βεβαιότητάς του, και ειπώθηκε ότι είναι σίγουρος για κάτι που έχει αμφιβολίες, και ειπώθηκε ότι ταξιδεύει σε ένα ταξίδι σε κίνδυνο εμπιστοσύνη . Και όποιος βλέπει σαν το νερό να ρέει στην επιφάνειά του, θα πληγεί από μια καταστροφή από τον Σουλτάνο, που είναι ενδεικτικό του ποδιού του κυβερνήτη, το οποίο μπορεί να χειριστεί μόνο, για τη ροή και την εξουσία του . Και αυτός που έχει σταματήσει από αυτόν είναι ευκολότερος και πιο ήπιος, και δείχνει έναν πολεμιστή που κόβει το δρόμο, και εάν ταξιδεύει, ένας κλέφτης ή ένα λιοντάρι διασχίζει τον δρόμο πάνω του, ή το μυαλό του για το ταξίδι του είναι βροχή, χάρακα ή μια Μέκα . Και αν ήταν παρών, θα είχε πληγεί από θλίψη και καταστροφή, γιατί ο Θεός Παντοδύναμος είπε : «Είσαι καταραμένος με ποτάμι ». Όσο για τον Σουλτάνο, του παρουσιάζεται, ειδικά αν το μπήκε . Είτε τον φυλακίζει, τον διατάσσει να τον ξυλοκοπήσει, είτε καταφέρει να τον θλίψει αν τον έχει καταστήσει υπέροχο, ή τον εμποδίζει να σωθεί από το ρεύμα του, τότε είτε μια ασθένεια πέφτει μέσα του από το κρύο ή την πτώση, οπότε αν αυτό ήταν μέσα ο χειμώνας και το νερό του ήταν άσχημο, τότε είναι πιο σοβαρό σε όλα αυτά που το δείχνουν; Εάν κοπεί, διασταυρωθεί ή βγαίνει από αυτό, θα σωθεί από όλα όσα υπάρχουν σε αυτήν της θλίψης και της ασθένειας, και από όλα τα αποδεικτικά στοιχεία της ταλαιπωρίας και των θλίψεων . Και όποιος αντλεί από ένα ποτάμι και έπινε, παίρνει χρήματα από έναν άνθρωπο τόσο επικίνδυνο όσο το ποτάμι . Και όποιος εισέλθει σε ένα ποτάμι και το χτυπήσει από τον πυθμένα της λάσπης ή της λάσπης, θα χτυπηθεί από έναν άνθρωπο του οποίου η κατάσταση είναι παρόμοια με εκείνη του ποταμού στα ποτάμια . Και όποιος κόψει ένα ποτάμι από την άλλη πλευρά, θα κόψει την ανησυχία, τον τρόμο ή τον φόβο, και θα ελευθερωθεί από αυτό εάν υπάρχει λάσπη ….